10/10 så klart!!!
Postad 17 December 2010 - 13:55
Snyggt!!!! Tips ang golv läggning: mät bredden på rummet så ser du innan om det blir smala bitar på slutet, då kapar man första raden så den blir lika bred som sista!
10/10 så klart!!!
10/10 så klart!!!
Postad 17 December 2010 - 15:59
Vart har du hittat terminalerna för infälld montering i vägg?
Passar dom till en vanlig eldosa?
Postad 17 December 2010 - 19:54
Vart har du hittat terminalerna för infälld montering i vägg?
Ramen samt täcklocken är från Eljo's serie Trend Solid (likadana som alla eluttag/strömbrytare), banananslutningarna hittade jag på ebay. Sedan är det bara att mäta, borra, pillra dit anslutningarna och sedan löda lite.
Postad 19 December 2010 - 23:34
Detta ger mig mera insperation till mitt bygge , Riktigt skysst var det hos dig! En röst är självklart lagd!
Postad 20 December 2010 - 22:10
Ett riktigt snyggt bygge måste jag säga, önskar att jag med hade plats för ett apparatskåp.
Postad 06 January 2011 - 21:27
Snyggt!! Vi har ett likadant hus med samma planlösning! Jag blev väldigt inspirerad av den lilla allrumsdelen i köket, som jag har haft lite svårt att få till. Ditt biorum blev super!! Vi har planer på att göra biorummet i förrådet så småningom. Har även gjort om i köket, tagit bort väggen mot hallen så det blev mer öppet och är numera en frihängande fläktkåpa. Blir intressant att se mer av dina byggen!??
Postad 14 January 2011 - 21:06
Snyggt jobbat! Vad är det för absorbetner? DIY? Annars får du gärna ge mig en återförsäljare
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
243 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?