Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Legend *

920 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC RC E100 (Hörlurar) 1 6 (1) Inga priser
HTC HS U350 (Hörlurar) 1 (0) Inga priser
HTC Legend (Mobiltelefoner) 9 8,48 (106) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 15 mars 2010 - 17:06

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Exakt samma specifikationer är det i alla fall. Jag har fått uppfattningen att det är samma kamera.

Båda filmar i 640x480 pixlar i runt 30 FPS, bilduppdateringen går dock ner en del när det är mörkt, har jag sett för Legend i alla fall. Tydligen har båda kapacitet för att filma i 720p, men mjukvaran stödjer inte det. Kan man hoppas på en uppdatering? :)

Tror inte det är exakt samma, desire kör väl med nexus one kameran och legend med hero kameran. Nexus one kameran ska vara "lite" bättre.

Postad 15 mars 2010 - 19:58

Raketostkostym
  • Raketostkostym
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Tror inte det är exakt samma, desire kör väl med nexus one kameran och legend med hero kameran. Nexus one kameran ska vara "lite" bättre.

Må så vara, men det skulle inte förvåna mig om alla tre hade samma kamera faktiskt, bildkvalitetsskillnader ligger då snarare i bildbehandlingskapacitet och mjukvaran hos telefonen. Att HTC skulle ha olika bra 5mp-kameror känns onödigt affärsmässigt ju, de allra flesta går ju efter siffran ändå när det ska till att bedömas mobilkameror. D:

Postad 15 mars 2010 - 20:40

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0

Må så vara, men det skulle inte förvåna mig om alla tre hade samma kamera faktiskt, bildkvalitetsskillnader ligger då snarare i bildbehandlingskapacitet och mjukvaran hos telefonen. Att HTC skulle ha olika bra 5mp-kameror känns onödigt affärsmässigt ju, de allra flesta går ju efter siffran ändå när det ska till att bedömas mobilkameror. D:

Optiken.. t.ex nokias Carl zeiss.. och Sonyericssons motsvarighet.. gör skillnad också. Men som du nämner så tror jag inte de har olika varianter av 5mpix kameror och att de medvetet skulle använda en sämre mjukvaran på legend än på desire låter inte så troligt det heller.

Postad 16 mars 2010 - 14:18

algorithm
  • algorithm
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Kamerasensorer & delarna omkring dem tillverkas inte av HTC. Nokia, som tillverkar mest kameraenheter i hela världen har inga "egna" kameror. Delar köps in från Microvision, Samsung, OmniVision Technologies & andra.
Det känns mer logiskt att köpa in en betydligt större mängd av samma sensor & få lägre pris, därför tror jag att sensorn i minst 2 av 3 modeller (Nexus One, Desire, Legend) är exakt samma.
Med tanke på att det är samma OS i alla telefoner så är det enklare och bättre att ha även samma mjukvara (algoritmer & annat) kring kamerorna.

Redigerat av algorithm, 16 mars 2010 - 14:20.

Postad 16 mars 2010 - 16:50

Unregisterede91b6e51
  • Unregisterede91b6e51
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
489st på MJ Multimedia, kan det stämma?

http://www.mjmultime...endandroid.aspx

Postad 16 mars 2010 - 19:11

jakobce
  • jakobce
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Nu är det riktigt nära.

Komplett har bekräftat att de ska få in den 18 mars. http://www.komplett....aspx?sku=583753

Känns som om man har en i handen innan veckans slut =)

Postad 16 mars 2010 - 19:20

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Nu är det riktigt nära.

Komplett har bekräftat att de ska få in den 18 mars. http://www.komplett....aspx?sku=583753

Känns som om man har en i handen innan veckans slut =)

WOOHOO!!!

Hoppas, hoppas, (för man är ju inte som ett barn innan julafton) :D

Postad 17 mars 2010 - 09:11

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0
Även tele2 bekräftar att de skickar ut telefonerna den 18:e. Får hoppas på att butikerna lägger ut den imorgon så att man kan testa den. Jag tror det kan bli lite halt/svettigt med aluminium när den blir varm.. så var det med iphone 2g iaf.

Postad 17 mars 2010 - 09:21

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Det här med leveransdatum är lite lustigt tycker jag ... Jag var in på Elgiganten förra veckan nångång och frågade när de skulle få in Legend, och då hade han inget datum på den ? Däremot finns den på elgigantens hemsida, men det finns inget datum. Och vid det här laget så hade ju Katshing och flera webshopar redan angett (åtminstone preliminära datum), och på telia.se finns den ju inte ens med? Är dessa så små kunder i jämförelse med de flesta webbshoppar eller? Nu har jag ju inte vart o frågat på exempelvis expert och Onoff, men jag antar att de har samma för den finns inte på deras webbshoppar heller.

Postad 17 mars 2010 - 15:35

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
http://www.noyes.se/...art/htc-legend/ Verkar säljas för 4199:- utan ab, schysst pris.

Postad 17 mars 2010 - 17:47

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Enligt Komplett så har dom i lager nu

Postad 17 mars 2010 - 18:30

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Tydligen så är det glasskärm och inte plast på legen :P

"

Hi Chris,
Awesome review! Job well done!
Would like you to confirm one thing though.
Is the screen of the Legend glass or some sort of plastic?
Was really looking forward to getting this phone on release next month till I read another review over at TrustedReviews where they mention that the screen is plastic, hence somewhat prone to easy scratching.
One thing I used to love about the iphone was the glass screen!
Cheers then.
Neutral Add karma Subtract karma Log in to Reply

*

Chris Davies March 15, 2010

Thanks Rogers, glad it helped. I’ve checked with HTC and they confirm that the Legend has a glass screen, not plastic."

Postad 17 mars 2010 - 18:36

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Enligt Komplett så har dom i lager nu

Och nu även inWarehouse (men dom är väl knutna till varandra på något sätt?).

Hääärliga tider!

Postad 17 mars 2010 - 18:47

jakobce
  • jakobce
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Och nu även inWarehouse (men dom är väl knutna till varandra på något sätt?).

Hääärliga tider!

Beställt på inwerehouse. Kan nog hämta ut den på fredag =)

Postad 17 mars 2010 - 19:13

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Kanon att det är folk som är villiga att testpilota åt oss andra som är lite fegare :).

Hittade en till recension, tror inte den var postad:
http://www.t3.com/re...end-full-review

Lät ju väldigt lovande! Dock tycker jag det lät skumt att batteritiden bara förbättrades med 30 minuter trots att allt stängdes av? 9 timmar är ju fan inte mycket, om man ska fara ut på fjällvandring får man ju ha med sig en telefon i reserv ... :S.

Postad 17 mars 2010 - 19:26

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Beställt på inwerehouse. Kan nog hämta ut den på fredag =)

Jag håller tummarna för att Katshing håller den 18e, så kanske luren är här på fredag oxå. :)

Postad 17 mars 2010 - 19:31

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Mobileburns hela recension http://www.mobilebur...iew.jsp?Id=8976

En hel del kamerabilder med på sista sidan där. Verkar "ok" och duger för lite ögonblicksbilder. En del tagna genom ett fönster och en del mot himlen osv men ändå.

Jag börjar misstänka att exif-datan inte stämmer på bilderna. Kikar man på en superbrusig inomhusbild så står det iso 100 precis som en utomhusbild i bra ljus. Jag tror kameran väljer ett mkt högre isotal (brusigare bild) men ändå skriver ut iso 100 i exifdatan. Låser man iso lågt manuellt så kan vi nog få helt andra bilder sen.

Aja, jag bara skall ha en, den är ju superläcker och lovordas ju i princip i varenda recension :)

Postad 17 mars 2010 - 19:35

jakobce
  • jakobce
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Jag håller tummarna för att Katshing håller den 18e, så kanske luren är här på fredag oxå. :)

Det är nog inte omöjligt men se till och betala den på förmiddagen för annars hinner du nog inte få den.

Postad 17 mars 2010 - 19:43

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Det är nog inte omöjligt men se till och betala den på förmiddagen för annars hinner du nog inte få den.

Förlängning av abonnemang, så det är inget som ska betalas :)

Postad 18 mars 2010 - 08:25

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Och varför skulle man få bli glad idag....

Katshing har skjutit fram leveransdatum till den 23e.....
Konstigt att andra webshoppar (som säljer datorer och annat krimskams) kan bekräfta lager medans en av Sveriges största leverantörer av mobiltelefoner inte kan vara först att leverera sina kunder....

Nu tänker jag gå o gråta en skvätt. :)

Postad 18 mars 2010 - 08:41

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Konstigt att andra webshoppar (som säljer datorer och annat krimskams) kan bekräfta lager medans en av Sveriges största leverantörer av mobiltelefoner inte kan vara först att leverera sina kunder....

Jag förstår inte heller riktigt, redan igår eller i förrgår borde dom ju fått indikationer från HTC (eller vem som nu levererar till dem) att: "Vi kommer inte att kunna leverera i tid? Men du kan inte avboka och köpa från komplett eller inwarehouse då?

Såg att NoYes hade satt lev. datum till den 9:e April .. Jag är riktigt sugen att förboka därifrån, för när jag får telen spelar mindre roll egentligen, får jag den för 600 mindre så kan jag leva med det :)

Postad 18 mars 2010 - 08:51

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Jag förstår inte heller riktigt, redan igår eller i förrgår borde dom ju fått indikationer från HTC (eller vem som nu levererar till dem) att: "Vi kommer inte att kunna leverera i tid? Men du kan inte avboka och köpa från komplett eller inwarehouse då?

Såg att NoYes hade satt lev. datum till den 9:e April .. Jag är riktigt sugen att förboka därifrån, för när jag får telen spelar mindre roll egentligen, får jag den för 600 mindre så kan jag leva med det :)

Jag vill ha med förlängning på mitt nuvarande abonnemang, men jag såg att Tele2 själva ska visst ha den hemma.
Så jag tänkte ge Katshing en chans först att svara för sig (sitter o väntar på deras kundtjänst) sen tar jag kontakt med Tele2 och ser om dom kan lova leverans tills imorgon.

Postad 18 mars 2010 - 09:54

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Jag säger inget utan ni får helt enkelt hitta själv..... :)

Förövrigt så måste jag få säga att Katshings chatt-funktion och även deras personal är helt klart över förväntan.
Snabba svar och serviceminded.
Bra jobbat Christian!!!

Postad 18 mars 2010 - 10:07

LAL
  • LAL
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Ni missförstår Katshing's system. De har fått en leverans idag, jag har fått bekräftelse på att min Legend är på väg. Men om man beställer idag så kan man tidigast få en den 23:e, eftersom den första leveransen redan är fullbokad.

Postad 18 mars 2010 - 10:14

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Ni missförstår Katshing's system. De har fått en leverans idag, jag har fått bekräftelse på att min Legend är på väg. Men om man beställer idag så kan man tidigast få en den 23:e, eftersom den första leveransen redan är fullbokad.

Det där har tidigare i tråden diskuterats och redan då dementerade jag det påståendet efter kontakt med Katshing.
Min ligger också nu för leverans och dom har ändrat status för lager på deras hemsida.

Slutet gott allting gott, nu håller jag bara tummarna för att posten gör sitt jobb så sitter man kanske och leker med ny lur imorron :)

Postad 18 mars 2010 - 10:36

LAL
  • LAL
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Du har rätt CasualDoC, jag drog en felaktig slutsats baserat på vad som framgick av deras leveransinfo för någon timme sedan. Verkar finnas gott om Legend i lager för de som vill ha en!

Redigerat av LAL, 18 mars 2010 - 10:36.

Postad 18 mars 2010 - 11:28

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Ha ha, du skrämde ju mig Casual så jag avbokade och tog en från komplett istället.. Aja men nu är den påväg iaf och man får väl se om den dyker upp imorrn.

Valde till ett minneskort också för jag kunde inte se att det ingick något. Läste någonstans att man måste ha det för att kunna ta bilder osv.. Ja man måste ju ha ett i vilket fall som helst för musik m.m

Postad 18 mars 2010 - 11:38

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Ha ha, du skrämde ju mig Casual så jag avbokade och tog en från komplett istället.. Aja men nu är den påväg iaf och man får väl se om den dyker upp imorrn.

Valde till ett minneskort också för jag kunde inte se att det ingick något. Läste någonstans att man måste ha det för att kunna ta bilder osv.. Ja man måste ju ha ett i vilket fall som helst för musik m.m

Aouw, sorry man.
Hoppas det löser sig iallafall.

Postad 18 mars 2010 - 13:31

mmm
  • mmm
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa Legend eller Desire, men har lite svårt att välja...
Legend har förstås ett lite smidigare format, och verkar också lite snyggare.
Men finns det några andra fördelar med Legend jämfört med Desire? Eller väljer ni den pga utseendet och storleken?

Desire har en lite större bildskärm, men den har ju en mycket högre upplösning, 480x800 jämfört med 320x480. Jag tycker det är rätt stor skillnad och jag antar att det blir en klart bättre bild på Desiren. Stämmer det eller är det inget man kommer att tänka så mycket på?
Är det en väldigt tydlig skillnad i bildkvaliten så väljer jag nog Desiren, annars blir det antagligen Legend... :)

Postad 18 mars 2010 - 14:23

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0
Desire är bättre på flera punkter, upplösning, processor, minne osv... som någon nämde det är den fula ankungen. Men när man betalar såhär mycket pengar för en telefon så förväntar man att den ska vara lite snygg också.. desire är skit ful.

På tal om legend så tog den slut hos tele2 webshop.. undra hur mycket de egentligen hade på lager.

Postad 18 mars 2010 - 15:03

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0
Ser hela tiden så väldigt olika smaken är, som tur är, vad skulle annars sätta färg på tillvaron.
Tycker presis tvärtom, Desiren snyggare.
Har en Samsung Spica nu i samma 3:2 format, alltså samma skärmstorlek som Legend, men tycker skärmen är i minsta laget för denna typ av telefon. Väntar därför på en beställd Desire, såklart pågrund av dom andra bättre sakerna också.
Men även om jag tyckt Legenden var snyggare hade nog dom andra fördelarna gått före.

Men åter igen är det bara en sak som var och en kan avgöra själv. En prisfråga också nu när man sänkt priset på Legend.

Postad 18 mars 2010 - 15:20

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Någon som vet om det är en reptålig skärm på denna?

Postad 18 mars 2010 - 17:40

ritte88
  • ritte88
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Det där har tidigare i tråden diskuterats och redan då dementerade jag det påståendet efter kontakt med Katshing.
Min ligger också nu för leverans och dom har ändrat status för lager på deras hemsida.

Slutet gott allting gott, nu håller jag bara tummarna för att posten gör sitt jobb så sitter man kanske och leker med ny lur imorron :D

Jag beställde också en Legend idag. Har din lur skickats ännu?
Min står fortfarande på "Ordern mottagen av lagret. Släppt för leverans" men ännu ej skickad.
Vill få hem den imorgon ju.:)

Postad 18 mars 2010 - 18:38

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Jag beställde också en Legend idag. Har din lur skickats ännu?
Min står fortfarande på "Ordern mottagen av lagret. Släppt för leverans" men ännu ej skickad.
Vill få hem den imorgon ju.:)

Det gjorde det ett tag för mig också men vid 15:30 så fick jag ett kolli-id.
Men jag fick även ett mail ifrån katshing som sa att posten brukade komma vid 18 tiden och hämta upp telefonerna, så om din ligger för leverans innan dess så borde den ju hinna med ikväll.

Håller tummarna för dig.

Postad 18 mars 2010 - 18:40

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0

Aouw, sorry man.
Hoppas det löser sig iallafall.

Lugna puckar, de får ju skylla sig själva om de helt plötsligt bara ändrar datumet innan dom meddelar dom som står i kö att de har fått in telefoner. Mysko men men

Ang Desire så är ju den säkert bättre och mer prisvärd som sagts. Själv är jag inte alls orolig för upplösningen i legenden för den har ju samma som min tidigare iphone trots en aningens mindre skärm storleksmässigt. Gillar designen mer och den blir smidigare att ha i fickan. Snabb som synden verkar den ju också vara om man kikar på alla youtubeklipp.

Men mitt val baserar sig helt klart på form, utseende och känsla framför att ha det "värsta". Den har väl specs som en iphone 3Gs fast aluchassie, lite bättre kamera och Android till priset av ca 4500 kr. Inte så illa

Postad 18 mars 2010 - 18:49

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Enligt Katshing:

I produktförpackningen
* HTC Legend
* Batteri
* Laddare
* USB Kabel
* Stereoheadset
* Minneskort microSD 2GB

Postad 18 mars 2010 - 18:53

jakobce
  • jakobce
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Är de ingen här som lyckats komma över ett exemplar än? Ska bli intressant att se vad folk tycker i morgon

Postad 18 mars 2010 - 20:01

ritte88
  • ritte88
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Det gjorde det ett tag för mig också men vid 15:30 så fick jag ett kolli-id.
Men jag fick även ett mail ifrån katshing som sa att posten brukade komma vid 18 tiden och hämta upp telefonerna, så om din ligger för leverans innan dess så borde den ju hinna med ikväll.

Håller tummarna för dig.

2010-03-18 18:16 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Verkar som om lastbilen som kommer vid 18 ej hämtat upp den. Får ivrigt vänta till måndag istället och ta del av dina intryck av den istället.

Postad 18 mars 2010 - 20:14

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

2010-03-18 18:16 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Verkar som om lastbilen som kommer vid 18 ej hämtat upp den. Får ivrigt vänta till måndag istället och ta del av dina intryck av den istället.

Ska göra mitt bästa för att stilla dina begär.

Min står som:
2010-03-18 19:03 Göteborg Sorterad

Så det ser ju ljust ut. :)

Postad 18 mars 2010 - 20:24

ritte88
  • ritte88
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Ska göra mitt bästa för att stilla dina begär.

Min står som:
2010-03-18 19:03 Göteborg Sorterad

Så det ser ju ljust ut. :D

Det bekräftar att de hämtat upp din men inte min. :)
Men lika bra det, då får man ägna sig åt studierna under helgen istället.

Jag beställde faktiskt en e72 igår från katshing som jag får imorgon. Men den åker tillbaka direkt.

EDIT:
2010-03-18 20:26 Göteborg Sorterad
Ser ut som att helgens pluggande kommer att lida. :D

Redigerat av ritte88, 18 mars 2010 - 20:57.

Postad 18 mars 2010 - 21:06

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0

Enligt Katshing:

I produktförpackningen
* HTC Legend
* Batteri
* Laddare
* USB Kabel
* Stereoheadset
* Minneskort microSD 2GB

Svär på att det inte stod där innan :D

Men på kompletts hemsida hittade jag iaf ingen info om det då, var iofs sjukt stressad och hann inte läsa igenom allt riktigt. Men nu blir det 16Gb istället och det har jag hört är mkt bättre än 2 :)

Postad 18 mars 2010 - 21:15

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Svär på att det inte stod där innan :D

Men på kompletts hemsida hittade jag iaf ingen info om det då, var iofs sjukt stressad och hann inte läsa igenom allt riktigt. Men nu blir det 16Gb istället och det har jag hört är mkt bättre än 2 :)

Hahaha, nä den lades faktiskt upp under kvällen :D

Jag ska faktiskt oxå köpa mig ett 16 GB kort, men det gör jag på stan i nästa vecka.

"The more, the merrier"

Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 18 mars 2010 - 21:56.

Postad 18 mars 2010 - 21:16

Milbot7
  • Milbot7
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
2010-03-18 20:30 Göteborg Sorterad

Yes, yes, yes!

Mitt surfabonnemang kommer dock inte igång förrän på onsdag, så man lär väl inte våga köra alltför mkt spotify osv till en början :)

Postad 18 mars 2010 - 21:26

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

EDIT:
2010-03-18 20:26 Göteborg Sorterad
Ser ut som att helgens pluggande kommer att lida. :)

2010-03-18 20:30 Göteborg Sorterad

Häääärliga tider!!!!! :D

Postad 18 mars 2010 - 22:07

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0
Glöm inte skriva era synpunkter imorgon, helst punkter som de vanliga recensioner inte tagit upp.. typ täckningen eftersom antennen påstås ligga på den där plast grejen man tar bort, kanske någon tp test på data hastigheten, multitouch hur bra den fungerar.. ni som har haft iphone kanske kan jämföra och om telefonen blir för varm vid långa samtal och det viktigaste.. den faktiska batteritiden. Dvs om ni har tid att komma tillbaka till forumet efter att ni fått er telefon :)

Postad 18 mars 2010 - 22:17

ritte88
  • ritte88
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Glöm inte skriva era synpunkter imorgon, helst punkter som de vanliga recensioner inte tagit upp.. typ täckningen eftersom antennen påstås ligga på den där plast grejen man tar bort, kanske någon tp test på data hastigheten, multitouch hur bra den fungerar.. ni som har haft iphone kanske kan jämföra och om telefonen blir för varm vid långa samtal och det viktigaste.. den faktiska batteritiden. Dvs om ni har tid att komma tillbaka till forumet efter att ni fått er telefon :)

Batteritiden lär suga enligt recensionerna där ute.
Men jag återkommer imorgon om hur pass dåligt det är. Jag kommer ju från nokia e71, så det är ett garanerat nedköp gällande batteritid.

Postad 18 mars 2010 - 22:19

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
"Örebro sorterad" Finns hopp om en trevlig helg :)

Japp jag går från 3Gs till den här så skall bli skoj o se vad som skiljer. Jag tror helt ärligt att jag förmodligen kommer bli helt galen på appar som inte finns och man saknar eller inte kan köpa än osv :D Men jag tror som sagt mer på Android för framtida bruk och det skall bli kul att få byta bakgrundsbild i menyerna :D

Postad 19 mars 2010 - 09:15

Unregisteredd8f31aef
  • Unregisteredd8f31aef
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
2010-03-19 04:19 Malmö Sorterad

Nu är den iaf i samma stad så ser det ju bra ut :)

Lägg nu benen på ryggen postagubbe!!!!

Postad 19 mars 2010 - 09:19

Unregisterede91b6e51
  • Unregisterede91b6e51
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Nu har även jag beställt en, får den på måndag;)

Postad 19 mars 2010 - 09:24

Kattsing
  • Kattsing
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag lade en beställning igår kl 16.00 på kashing, dom hann inte skicka den igår. Däremot är den klar för leverans. Habegäret växer!!!!!!!! :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.