MVH
Baddar
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 11 November 2010 - 17:13
Tjaaa.... jag beställde min både på webhallen o komplett.... men jag vill ha bild på tangentbordet med åäö... SÅ om någon av er får den skulle det vara sjukt schyst om ni kunde ladda upp någon bild på den med tangentbordet öppet så man ser vart åäö sitter :=)
MVH Baddar Postad 14 November 2010 - 01:05
varför har du beställt den från både komplett och webhallen? Postad 17 November 2010 - 21:44
Logiken ligger i att beställa till butik. Så väntar man på den som levererar först. Minskar väntetiden avsevärt i vissa fall. Som nu t.ex. så har webhallen inte ens datum, men komplett säger att jag ska få den imorron (håller tår o tummar) hahaha. Smart Va?
MVH Baddar Postad 18 November 2010 - 14:59
Inwarehouse skriver att de har "100+ på lager"
Då är den väl officiellt här. :-) Postad 24 November 2010 - 16:38
Nån mer än jag som har problem med att det fysiska tgb:et inte funkar med sekundärknapparna?
Jag har ändrat till svensk layout för fysiskt tgb, men endp så blir tex underscore blir parantes.. Hur fixa? Postad 24 November 2010 - 21:38 Jag kan rekommendera Swedroids forum för sådana frågor: http://www.swedroid....isplay.php?f=73 Just det du upplever har jag inte läst om innan, men det finns en hel del frågor och svar om tangentbordet där. Postad 25 November 2010 - 09:08
SBS, de knapparna som har två symboler så når du dem via funktionsknappen inte att hålla inne. Postad 30 November 2010 - 09:45
Någon mer än som har problmet i SMS-klienten att å, ä, ö ibladn blir stor bokstav?
Postad 30 November 2010 - 14:27
Jag har inte fått min ännu men hittade detta http://www.swedroid....ead.php?t=26473 tydligen en bugg Här var lösningen http://www.swedroid....mp;postcount=24 Redigerat av halvledaren, 30 November 2010 - 14:28. Postad 02 December 2010 - 01:24
Sitter, efter nästan 2 år med en SE W595 och funderar ifall jag ska skaffa en Z i januari.
Den verkar riktigt dreggelvärdig av vad jag sätt och hört hittils, men en sak får mig att reagera och undra. Batteritiden. Hur lång är batteritiden egentligen? Tittar man på specifikationerna känns det som om man kommer behöva ha med sig laddaren överallt och det är något jag helst skulle vilja slippa. Eller är både stand-by tiden samt taltiden längre än vad de utgett? Postad 02 December 2010 - 08:47
Löste det sig med ovan lösning. Min ZED har kommit idag och jag vill kunna skriva små åäö Det är ju lite grejen av HTC att göra en telefon med alla språk och för alla mail boxar ! Z åäö om de inte löser detta blixt fort så kommer jag bli förvånad ! ? Redigerat av halvledaren, 02 December 2010 - 09:14. Postad 02 December 2010 - 14:48
Hur gör man för att komma åt shellen? edit: Måste man roota den? Redigerat av CyberVillain, 02 December 2010 - 14:50. Postad 03 December 2010 - 07:36
Kan någon bekräfta att telefonen har svenska åäö och inte nordiska varianten på de fysiska knapparna. Vore jättesnällt...
Svarar mig själv här:
Redigerat av Unregisteredbf364490, 03 December 2010 - 07:48. Postad 06 December 2010 - 10:12
Min flickvän blev kär i Water live wallpapret (Höstlöv som flyter runt i vatten). Går det att kopiera den till hennes Sony X10 mini pro på nått sätt?
Postad 06 December 2010 - 11:37
Den till Höger är den jag har Köpt Via TELE2 Och frågar efter de nordiska språken . Om det nu är det du undrar över ? Postad 07 December 2010 - 16:36
Min har åäö på tangent bordet och jag är grymt nöjd . Första gången med smartphone men va fan.. sjyst pryl. värt de 3.600 kronorna den kostar på TRE. Vilken kul leksak
Postad 10 December 2010 - 15:27
Hejsan,
Min fru köpte en sån hära på Mediamarkt. Den fungerade jättebra men vilken besvikelse när mörkret föll och skärmen granskades. Döda pixlar, flera. Mediamarkt byte ut både den och hon fick ett nytt copter display skydd(köptes samtidigt med telefonen), den var i jättefint skick när hon lämnade in den, den hade dessutom tejpen/plasten runt tangentbordet kvar. Den nya telefonen känns inte lika snabb säger hon. Jag har sett att det finns en uppdatering till 2.3 som kommer senare och innan dess ska man kunna få upp den till 2.29XXX, men telefonen säger att den har senaste mjukvaran fastän de bara anger till 2.2. Hur ska vi få in den senaste uppdateringen? Någon mer som haft förmånen att testa 2 st Z som upplevde den ena långsammare än den andra? Dessutom så hänger den sig lite grand i surfmomentet, den nya alltså.. Tacksam för svar, Mvh Postad 18 December 2010 - 02:52
Igår kväll åkte jag förbi Mediamarkt och köpte denna lur, valet var mellan DZ och DHD men fastnade för Z bga storleken och tangentbordet.
Desire HD är jävligt stor och klumpig nästan lika stor som Samsung Tab Hade SGS innan och Desire Z känns snabbre och stabilare än SGS på alla punkter. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |