Uncharted 3: Drake's Deception (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(36)
|
299:- | |
Uncharted 3: Drake's Deception - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Uncharted 3: Drake's Deception - Special Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
Uncharted 3: Drake's Deception - Explorer Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser |
Postad 14 December 2010 - 12:51
Postad 14 December 2010 - 13:17
Jo, det stämmer ju, men t ex Batman: AA har bara sålt i 2.14 miljoner exemplar på PS3an, vilket var ett av förra årets absolut bästa spel, det sålde iofs en bit sämre på 360n, men jag börjar undra hur många som ens använder sin konsol, klart att spelen kostar ngra kronor men vafan, kan man köpa en maskin för 3-4k så kan man väl köpa plattformens storspel?
De flesta kanske bara köper ett par spel per år. Då köper de kanske bara de största titlarna.
Postad 14 December 2010 - 14:28
Gran turismo 5 som tydligen var spelet "alla köpte en PS3 för" har ju hittills bara dragit iväg 5.5 miljoner ex...
OT: Vad gäller Gran Turismo så har ju det inte funnits ute speciellt länge heller, kan tänka mig att det kommer sälja en hel del nu under jul, både löst och i PS3-bundle. Vad gäller "alla" så kan du nog inte jämföra alla här med "alla".
Svårt att sätta fingret på varför UC2 inte sålt bättre än vad det gjort när det ändå är ett så pass bra spel som det är.
Tror pacmans förklaring är den enda riktiga.
Redigerat av BrittBastard, 14 December 2010 - 14:31.
Postad 14 December 2010 - 14:53
Gran turismo 5 som tydligen var spelet "alla köpte en PS3 för" har ju hittills bara dragit iväg 5.5 miljoner ex...
GT 5 har inte dragit några 5,5 miljoner ex. Dock lär de klara det innan Nyår. Men GT5 kommer att ta sin tid, ett fps har sin försäljning till största delen i början. GT serien har dock haft en mer spridd försäljning, dock en del för att den är hårt bundlad.
Uncharted har växt till sig, 4 miljoner för tvåan tycker jag är ganska bra. 6 miljoner är inte omöjligt av UC3.
Samtidigt har Sony byggt upp ett extremt bra IP från grunden vilket kan betala av sig till PS4.
Postad 15 December 2010 - 11:11
http://www.youtube.c...h?v=XcqN3TCxfxA
Jimmy Fallon spelar U3, känns som att de puffar för spelet hårdare den här gången, hoppas på +6 miljoner sålda spel den här gången.
Jag tycker att det är konstigt dock, det har sålts 41 miljoner PS3or, och U2 har sålt i ungefär 4 miljoner ex, varför spelar bara var 10:e PS3-ägare Uncharted när det är en av de bästa spelserierna i Sony's lineup den här generationen?
Varför kan inte Uncharted sälja 10 miljoner ex första dagen som Halo och Gears of war? Uncharted är ju bättre än dem båda 2 imo
Tack för länken! Sorgligt att de inte sålt mer av föregångarna. Uncharted-spelen är ju jättebra. Men visades det någon reklam på tv/bio för Uncharted? Minns inte om det gjorde det. Minns dock att det gick mycket reklam för Halo (3?) på tv när det skulle släppas. Marknadsföring är ju viktigt och reklam påverkar säkert en hel del.
Jag kommer att boka det, men jag väntar på att det ska komma en fet-utgåva. Kommer nog att stödköpa MP-paketen också. Det kommer att bli ett kalasbra spelår nästa år.
PS3 köpte jag faktiskt för att det var SONY och inget annat. GT5 är jag inte alls intresserad utav.
Postad 16 December 2010 - 11:07
Jo, det stämmer ju, men t ex Batman: AA har bara sålt i 2.14 miljoner exemplar på PS3an, vilket var ett av förra årets absolut bästa spel, det sålde iofs en bit sämre på 360n, men jag börjar undra hur många som ens använder sin konsol, klart att spelen kostar ngra kronor men vafan, kan man köpa en maskin för 3-4k så kan man väl köpa plattformens storspel?
Så nu döms man som PS3ägare utifrån enskilda spelares favoritspel?
Själv köper jag vissa spel och andra inte... skulle t.ex. aldrig betala en krona för Batman:AA då jag tyckte att demot var bland det sämsta skit jag varit med om.
Däremot äger jag U1 och U2 och kommer köpa U3... GT5 får vänta lite...
Är själv ingen onlinelirare så jag brukar vänta tills spelen kommit ifrån premiärpriset.
Postad 16 December 2010 - 12:16
Synd! Batman:AA är sjukt bra !!!skulle t.ex. aldrig betala en krona för Batman:AA då jag tyckte att demot var bland det sämsta skit jag varit med om.
Postad 16 December 2010 - 13:30
Synd! Batman:AA är sjukt bra !!!
Om det är det jag provade som demo så tyckte jag att det sög precis lika mycket som Star Wars Unleashed...
Postad 16 December 2010 - 14:24
Om det är det jag provade som demo så tyckte jag att det sög precis lika mycket som Star Wars Unleashed...
Börjar bli lite OT men jag kan bara hålla med.
Men smaken är som baken.
För att återgå till ämnet så kan jag bara säga det att U1 och U2 är bland det bästa jag har spelat.
Ser verkligen fram emot trean.
Tyvärr kan jag inte göra som många här på forumet att spela om spelen. Tiden räcker helt
inte till. Och att skaffa sig alla troféer är inte att tänka på.
//Pryzze
Postad 16 December 2010 - 14:29
Börjar bli lite OT men jag kan bara hålla med.
Men smaken är som baken.
För att återgå till ämnet så kan jag bara säga det att U1 och U2 är bland det bästa jag har spelat.
Ser verkligen fram emot trean.
Tyvärr kan jag inte göra som många här på forumet att spela om spelen. Tiden räcker helt
inte till. Och att skaffa sig alla troféer är inte att tänka på.
//Pryzze
Tycker som du... är det något jag stör mig på i U1 och U2 så var det väl i sluten när det gick över till ganska onaturligt shit... det hade varit så mycket bättre utan muterat skit.
Postad 16 December 2010 - 17:45
Så nu döms man som PS3ägare utifrån enskilda spelares favoritspel?
Själv köper jag vissa spel och andra inte... skulle t.ex. aldrig betala en krona för Batman:AA då jag tyckte att demot var bland det sämsta skit jag varit med om.
Däremot äger jag U1 och U2 och kommer köpa U3... GT5 får vänta lite...
Är själv ingen onlinelirare så jag brukar vänta tills spelen kommit ifrån premiärpriset.
Demot suger visserligen nästan alltid, jag var nära att säga hejdå till hela Unchartedserien efter att ha spelat demot på ettan, man släpps mitt i djungeln hipp som happ precis innan en av de svåraste stridssekvenserna i hela spelet, demot på enslaved var inget vidare det heller, demon har jag lärt mig är det sista man ska bedöma ett spel efter, antingen visar de början där hela nivån är en stor utbildning på spelets kontroller, eller så visar de ngn sekvens där man måste förstå eller vara bättre på spelet för att kunna ta till sig det.
Postad 17 December 2010 - 17:49
Vad kan man säga, ser ut som Uncharted helt enkelt.
Postad 17 December 2010 - 17:53
Postad 17 December 2010 - 17:54
Hmm, inga kommentarer måste väl mena att folk inte är imponerade
?

Ser ut som U2, vilket är ett bra betyg.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 December 2010 - 17:54.
Postad 17 December 2010 - 18:02
fin bild förresten morlock
Postad 17 December 2010 - 18:39
Postad 17 December 2010 - 18:39
Går lätt att misstolka då amerikanarna brukar skriva sådär och vända till så det är MM/DD - YYYY.
Postad 17 December 2010 - 18:49
Nä men vi hade ju förväntat oss U3Ser ut som U2, vilket är ett bra betyg.
Aja, finns tid att göra förbättringar
Postad 17 December 2010 - 22:16
Datumet i topic visst menar ni 1:a November 2011?
Går lätt att misstolka då amerikanarna brukar skriva sådär och vända till så det är MM/DD - YYYY.
Datumet är skrivet som vi skriver det, den 1:a november 2011
Postad 29 December 2010 - 00:50
Postad 29 December 2010 - 08:19
Kommer inte ens kolla på den, nu har jag gått media blackout på detta, man vet ju att det blir bra ändå
Kanske lika bra. Man vill ju inte se för mycket spoilers innan.
Postad 29 December 2010 - 08:36
Tycker som du... är det något jag stör mig på i U1 och U2 så var det väl i sluten när det gick över till ganska onaturligt shit... det hade varit så mycket bättre utan muterat skit.
Jag som precis spelat igenom U1 och tänkt köpa U2 nu, och så berättar du att det är muterat SKIT i U2 också...
Det var också min STORA besvikelse på U1. Muterat tjafs finns redan i MASSOR av skjutspel som jag håller mig LÅNGT bort ifrån!
Men det blir ändå köp av U2 nu så hinner jag kanske igenom det lagom tills U3 släpps som Platinum :-)
Inte lätt att hinna spela spel när man är småbarns farsa!
Redigerat av mangeP, 29 December 2010 - 08:37.
Postad 29 December 2010 - 08:40
Jag som precis spelat igenom U1 och tänkt köpa U2 nu, och så berättar du att det är muterat SKIT i U2 också...
Det var också min STORA besvikelse på U1. Muterat tjafs finns redan i MASSOR av skjutspel som jag håller mig LÅNGT bort ifrån!
Men det blir ändå köp av U2 nu så hinner jag kanske igenom det lagom tills U3 släpps som Platinum :-)
Det var min största besvikelse också i första uncharted. Tyckte det förstörde en jäkla massa. I U2 passar det faktiskt in mycket bättre, men det är också pga att det är ett så pass mycket bättre spel.
Postad 30 December 2010 - 13:27
Samma gäller tvåan - kul att de kosta på sig att driva med sig själva (med hänvisning till ettan) oxå.
Postad 31 December 2010 - 10:02
Hade inga problem alls med "de övernaturliga" i ettan, tvärtom så var det uppfriskande med en ändring av "spelreglerna" helt plötsligt. Hade blivit tradigt annars.
Samma gäller tvåan - kul att de kosta på sig att driva med sig själva (med hänvisning till ettan) oxå.
Håller med dig, men jag vart lite sur i ettan när dom kom fram hela tiden, hade "lite" problem på vissa ställen
Postad 01 January 2011 - 02:24
Postad 01 January 2011 - 19:37
Är iofs inte riktigt rätt, spelet fortsätter ett tag efter Lazerevic är död.Avslutade aldrig spelet eftersom jag visste att det inte skulle komma nånting efter slutbossen.
Postad 03 January 2011 - 10:26
Kan bara hålla med på alla punkter... förutom då att jag redan spelat igenom U2.
Och visst, jag är inte så förtjust i det övernaturliga i 2:an heller men det funkar dock och förstör inte riktigt spelet, men jag hade gärna varit utan det.
Postad 05 January 2011 - 00:11
Postad 05 January 2011 - 12:56
Postad 09 March 2011 - 00:38
ND presenterar det tredje spelets antagonist, Katherine Marlowe, ser ut som att spelet blir lite mer varierat den här gången, Nate i kostym och ett slagsmål i en smutsig gränd i en stad som inte brinner eller faller ihop.
Dessutom lite prat om 3D.
Redigerat av simulacra, 09 March 2011 - 00:39.
Postad 11 March 2011 - 21:42
ND presenterar det tredje spelets antagonist, Katherine Marlowe, ser ut som att spelet blir lite mer varierat den här gången, Nate i kostym och ett slagsmål i en smutsig gränd i en stad som inte brinner eller faller ihop.
Härligt! Lite variation är alltid bra
Postad 18 April 2011 - 15:33
http://www.youtube.c...player_embedded
Original:
Interview with Christophe Balestra (ND Co-president)
http://www.youtube.c...h?v=p4-Kqaz9pes
Looking to bring "Cinematic Experience" to MP
Player/weapon customization
Split Screen
MP Beta begins 7-5-11
Free For All
2v2v2 Deathmatch
Sprint

Facebook integration
Other video games may connect to Facebook, but upcoming PS3 title Uncharted 3: Drake's Deception is headed into uncharted territory by bringing Facebook and other social media connections directly into the game.
Game developer Naughty Dog is working with Facebook and YouTube to expand the ability to share experiences from within Uncharted 3— sequel to the 2009 title named Game of the Year by multiple outlets — without the need for external tools.
At the start-up menu, players can view a "feed" that shows which Facebook friends on the PlayStation Network are currently playing and whether they've posted updates or videos. Clips can be viewed without leaving the game. Previously, videos had to be handcrafted and exported for uploading to YouTube.
While PlayStation Network and Xbox Live let players send automated updates to Facebook, "I don't think anyone else has gone to that level to bring Facebook within the game. People usually do it the other way around," says Christophe Balestra, co-president of Naughty Dog. "We are the first ones who are doing this."
None of these social-media upgrades affects the single-player story mode, an adventure starring Indiana Jones-ian franchise hero Nathan Drake. But when players get the game, due Nov.1, they can opt in to Facebook connectivity.
The developers hope that the changes make the multiplayer game environment less intimidating and more familiar.
"Our goal for Facebook is to really make sure you can interact with your Facebook friends the way you interact with your PSN friends," Balestra says. "You can talk to them (and) you can invite them to your party. You are going to see icons of people's faces and their real names. So right away it is going to feel bigger."
Players can post screen shots and video clips that show off their customized characters and team emblems. After a game finishes, a player might send out a post that he found a treasure during the game. The first five friends who "like" the post could get an in-game gift. Players also can post videos of multiplayer game action of up to 90 seconds.
"We're trying to create unique stories every time you play, to continue this feeling of a familiar and close-knit community, sort of like how Facebook already operates when friends upload photos and videos of their travel or parties," he says. "We're not just updating your wall with basic things happening in the game."
Those who want to tinker with their videos will have a battery of new in-game post-processing tools. Each multiplayer session is stored on the hard drive of the player's PS3. You can go into that video file and direct the scene to your liking, moving the camera around, adding voice to a character and even sharing the video so a friend can help edit. "You can create your own movie and tell a story," Balestra says.
Past games such as Halo 3 have included filmmaking tools to make scripted videos, but Uncharted's direct link for uploading videos to YouTube is unique.
The best uploaded videos might wind up on "Uncharted TV," which will play in the bottom right corner of the pregame menu.
"People can watch the best plays that we selected," he says. "We want to give you access to all the media being generated by Uncharted within Uncharted."
Uncharted 3 will have some new multiplayer game types, too. A new Deathmatch mode pits three teams of two against one another, and Free-for-All lets eight players compete until the last player is standing. And for the first time, players can sit side by side and play on a split screen.
"If you watch a football game, you talk about it the next day because everyone watched the same game," Balestra says. "This is (to) get people who play to have a better experience."
http://www.usatoday....rted18_ST_N.htm
Postad 18 April 2011 - 19:11
EDIT: Kommer bli grymt det här spelet. Precis som dom andra.
Redigerat av BrittBastard, 18 April 2011 - 19:13.
Postad 18 April 2011 - 19:12
Postad 19 April 2011 - 06:39
When can you get a crack at Uncharted 3 multiplayer? In just a couple of months – the Multiplayer Beta for Uncharted 3 begins WORLDWIDE on June 28, 2011, with early access for PlayStation Plus members or by purchasing specially marked copies of Infamous 2.
Redigerat av BrittBastard, 19 April 2011 - 06:42.
Postad 19 April 2011 - 08:22
Facebook-integration! Vad jag har längtat!
Ja, kan det finnas nått man bryr sig mindre om? Näe, tror inte det.
Postad 19 April 2011 - 08:36
Facebook-integration! Vad jag har längtat!
EDIT: Kommer bli grymt det här spelet. Precis som dom andra.
Givet köp om man kan facebooka allt man gör i spelet hela tiden
Postad 19 April 2011 - 09:23
![]()
Ja, kan det finnas nått man bryr sig mindre om? Näe, tror inte det.
Postad 19 April 2011 - 11:08
Postad 19 April 2011 - 13:19
Nä men vi hade ju förväntat oss U3
Aja, finns tid att göra förbättringar
Behöver det se bättre ut?
jag personligen anser att det inte behöver göra det. jag köper inte spelet för grafiken, utan för Storyn och gameplay.
för min del blir det att skaffa Playstation Plus till Juni
Postad 19 April 2011 - 13:52
bättre att dom jobbar på storyn & gameplay
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
69 filmer
18 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler