Nya Dynaudio Focus serien! (2011).
234 svar till detta ämne
Postad 12 October 2012 - 13:03
XavierJH
-
XavierJH
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Jag vet, hur ska man hinna med allt och hur ska man få tanten med på alla byten ;-) blivit att jag bytt tant varje gång jag byter högtalare, men nu verkar jag ha hittat rätt där och hon uppmuntrar mig till det perfekta ljudet :-D
//Mike
Klart du ska köra dynaudio, fristil =) Men med tanke på dina krav borde du kirra en beggad golvare från dynaudio. Eller iaf med tanke på de enorma Heco-pjäserna jag såg hos dig sist.
Postad 12 October 2012 - 16:26
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Klart du ska köra dynaudio, fristil =) Men med tanke på dina krav borde du kirra en beggad golvare från dynaudio. Eller iaf med tanke på de enorma Heco-pjäserna jag såg hos dig sist.
Hecona e sålda sen en tid tillbaka, nu körs ett par stativare XTZ 99.26 MkII, var påväg att beställa ett par Dynaudio när dessa dök upp för 5000 kr nya. Men vi får se, Dynaudio och Audio Physic har alltid tilltalat mig :-) //Mike
Postad 17 November 2012 - 02:04
Unregistered2141
-
Unregistered2141
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Scorpio 2 kanske?  Dom går ju att hitta under 20k nu  Ruskigt prisvärda för dom pengarna  Jag köpte mina för 58k år -09 så då är 18-20k så bra att man inte hittar något bättre för dom pengarna om man gillar soundet vill säga  Kanske Yara serien också men dom har ju en annan design. Mina nuvarande Yara Evolution Bookshelf spelar iofs med ett liknande sound, inte mycket som skiljer egentligen och räcker med sin ensamma 7 tummare i mitt 15m2 tv-rum så dom kan jag också rekommendera även om den serien just har utgått ur sortimentet  Låter som en dröm tillsammans med Krell S300i  Hecona e sålda sen en tid tillbaka, nu körs ett par stativare XTZ 99.26 MkII, var påväg att beställa ett par Dynaudio när dessa dök upp för 5000 kr nya. Men vi får se, Dynaudio och Audio Physic har alltid tilltalat mig :-)
//Mike
Postad 17 November 2012 - 02:09
Unregistered2141
-
Unregistered2141
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
En hifi-tant med andra ord  Jag vet, hur ska man hinna med allt och hur ska man få tanten med på alla byten ;-) blivit att jag bytt tant varje gång jag byter högtalare, men nu verkar jag ha hittat rätt där och hon uppmuntrar mig till det perfekta ljudet :-D
//Mike
Postad 27 October 2014 - 21:56
Unregistereda28a93fc
-
Unregistereda28a93fc
-
Användare
-
-
199 inlägg
Funderar på att byta ut mina Focus 140 till ett par Focus 260. Sen har jag också sneglat lite på Excite X38. Är det någon som har jämfört dessa och kan tänkas ha en åsikt?
Postad 28 October 2014 - 06:28
Fredrik_A
-
Fredrik_A
-
Lärjunge
-
-
286 inlägg
Funderar på att byta ut mina Focus 140 till ett par Focus 260. Sen har jag också sneglat lite på Excite X38. Är det någon som har jämfört dessa och kan tänkas ha en åsikt?
Jag har jämfört X38 & Focus 260... Hinner inte skriva mer nu, återkommer i kväll.
Postad 28 October 2014 - 06:32
Tomlund
-
Tomlund
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Å här har du en spekulant på dina Focus 140
Postad 28 October 2014 - 12:16
Unregistereda28a93fc
-
Unregistereda28a93fc
-
Användare
-
-
199 inlägg
Det ser jag fram emot! Jag har jämfört X38 & Focus 260... Hinner inte skriva mer nu, återkommer i kväll.
Jag säger till när de ska säljas. Å här har du en spekulant på dina Focus 140 
Postad 28 October 2014 - 21:24
Fredrik_A
-
Fredrik_A
-
Lärjunge
-
-
286 inlägg
Jag jämförde X34, X38, Focus 160 och 260 när jag köpte mina X34:or. Vad gäller X38 och Focus 260 så ska jag försöka sammanfatta mina intryck.
Jag upplevde att X38 har mer bastryck och kan fylla ett större rum. Däremot tyckte jag att de olika registren spretade lite, nu satt jag ganska nära högtalarna men jag tyckte att jag kunde höra vilket element som spelade vilket register.
Focus 260 lät mer homogen och i mitt tycke något lite mer detaljerat. Jag föredrog 260 och testade dem hemma men de spelade lite för mycket bas i mitt rum. Basen blev bumlig på lite högre volym. Därför blev det X34 istället.
Om du har ett stort rum och lite längre lyssningsavstånd så kommer nog X38 mer till sin rätt.
I ett mindre rum är min uppfattning att Focus 260 i mitt tycke en något bättre högtalare.
Om du har möjlighet så låna hem och prova.
Postad 28 October 2014 - 21:57
Unregistereda28a93fc
-
Unregistereda28a93fc
-
Användare
-
-
199 inlägg
Tack för dina intryck. Jag ska till butik imorgon och lyssna och troligtvis låna hem inom en snar framtid också.
Postad 29 October 2014 - 21:37
Flingan
-
Flingan
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Blev det någon lyssning idag fransosen?
Postad 29 October 2014 - 22:11
Unregistereda28a93fc
-
Unregistereda28a93fc
-
Användare
-
-
199 inlägg
Ja visst! De hade inte X38 för demo men jag lyssnade på Focus 260 och Contour S1.4. Båda är riktigt bra men jag lutar nog åt att föredra Contouren trots att jag trodde att jag ville ha golvhögtalare. Röster kommer fram bättre på den och basen känns lite tightare. Går inte lika djupt i basen förstås men ändå ingen dålig basförmåga.
Postad 01 November 2014 - 11:54
XavierJH
-
XavierJH
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
psst... fransosen. Ta en lyssning på S3.4  Du kommer inte ångra dig.
Postad 01 November 2014 - 14:12
Unregistereda28a93fc
-
Unregistereda28a93fc
-
Användare
-
-
199 inlägg
Det är en grym högtalare, absolut! Igår blev det dock klart och nu står ett par Confidence C1 hemma och sprider magi. Fick tag på ett par väldigt fina begagnade i den färg jag ville ha, rosewood. Jag hade ett par C1 som jag sålde för tre år sedan och har haft en gnagande känsla av att jag inte borde sålt. Nu är ordningen återställd.
Postad 03 September 2015 - 15:40
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1312 inlägg
Välkomnar mig själv till Dynaudio Focus tråden, då jag beställt och kommer köra tre stycken Focus 210 C i L/C/R konfiguration. (Delade vid 80-100hz)
Jag har alltid tyckt om Dynaudio när det kommer till HiFi och musiklyssning, där jag tycker dom presterar oerhört bra, sålänge dom har ström och effekt.
Däremot så får jag vara ärlig och säga att jag inte har alltför stor inblick i hur de presterar i flerkanal och film, hur tycker ni som ägt Focus under en längre tid att högtalarna presterar och för sig med högdynamiska filmljudspår?
Hade varit kul att få ta del utav lite intryck av er som äger eller har ägt högtalare ur denna serie i väntan på att butiken ringer och jag kan åka och hämta mina nya burkar 
Mvh
WB
Redigerat av WB-Cinema, 03 September 2015 - 15:41.
Postad 03 September 2015 - 19:34
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1312 inlägg
Inget Focus här alls jue 
Postad 11 September 2015 - 18:30
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1687 inlägg
Är det någon som har lyssnat på Focus 400 eller 600 XD ?
Postad 11 September 2015 - 22:41
mattiask
-
mattiask
-
Veteran
-
-
1830 inlägg
Edit: Felpost.
Redigerat av mattiask, 11 September 2015 - 22:45.
Postad 12 September 2015 - 08:25
willswing
-
willswing
-
Lärjunge
-
-
267 inlägg
WB-Cinema.....lite förvirrad o nyfiken...blev det Revel eller Dynaudio?
Postad 12 September 2015 - 08:34
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1312 inlägg
WB-Cinema.....lite förvirrad o nyfiken...blev det Revel eller Dynaudio?
Det blev Revel.

Postad 12 September 2015 - 10:14
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Nu när man varit ute och lyssnat runt på massor av konkurrenter och dessutom i det flesta fall ett eller två prissegment upp, så inser man hur bra Focus 160 är redan för ordinarie pris. I princip "unbeatable", den enda lilla haken är att man måste ha en förstärkare med lite ork. Nu när de säljs ut med en rabatt på 6000:- så är det faktiskt löjligt prisvärt. Har ni inte hört dem så åk och gör det.
Postad 12 September 2015 - 10:54
mattiask
-
mattiask
-
Veteran
-
-
1830 inlägg
Jag är grymt grymt sugen på Focus 160 + 210C. Men lite rädd för att dom ska vara för snälla i toppen för att blir riktigt kul till bio. Har fått en offert med lite extra paketrabbatt, så jag måste bestämma mig väldigt snart. Hade varit enkelt om det inte fanns nåt annat som oxå lockade på marknaden, finns för mycket bra och intressanta högtalare!
Postad 12 September 2015 - 11:07
Flingan
-
Flingan
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Vad kommer du att driva Focus 160 + 210C med? Det kan ju ha en liten betydelse också klart.
VIlket paketpris har du fått för dessa?
Postad 12 September 2015 - 11:15
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Snacka om marginaler butikerna har iaf. Det kanske var dessa priser som var avsedda från början. Jag har sett det där. Ibland höjer dom som om det vore guld dom sålde. Sen går det ett tag och sen sänker dom tvärt 20k bara sådär. På ett par talare bytte dom pris från ena veckan dom släppte modellen för att dagen efter ha höjt med 15k över en natt, ifs inget ovanligt tyvärr!
Postad 12 September 2015 - 11:39
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Jag är grymt grymt sugen på Focus 160 + 210C. Men lite rädd för att dom ska vara för snälla i toppen för att blir riktigt kul till bio. Har fått en offert med lite extra paketrabbatt, så jag måste bestämma mig väldigt snart. Hade varit enkelt om det inte fanns nåt annat som oxå lockade på marknaden, finns för mycket bra och intressanta högtalare! 
Visst finns de högtalare där diskanten är mer framträdande men i de flesta fall på ont snarare än gott. Detaljerna är där och är matrialet krispigt i toppen så framkommer detta hur tydligt som helst även med Focus. Naturligtvis under förutsättningatt att du ger dem vettigt matchade enheter att spela ihop med. Skillnaden mellan en bra och en dålig högtalare enligt mig är främst att man i en bra högtalare har ett väl sammanhållet ljud där elementövergångarna sker sömnlöst. och att man inte skall tillåta något register att sticka ut och spela för sig själv. Tyvärr är en överexponerad diskant ofta något folk faller för vid en snabb lyssning i butiken men gud vad det kan vara irriterande i längden. Lyssna själv och avgör men enligt mig så har Focus 160 ett suveränt övre register för dessa pengar. Skall du ha bättre så kostar det skjortan. Men då menar jag inte bättre bara för att det ger sig till känna mer vid en kort lyssning i butik utan på riktigt bättre. Jag skulle säga att nästa steg i kvalite på ett par stativare kostar ca. 50ksek där namn som Respons, Raidho etc. börjar sina modellprogram. Raidho X1 har ett lite bättre övre register visst men då är det i en pygméhögtalare för över 50ksek med stativ. Denna har inte alls samma botten och helhet när det kommer till musik, frekvensbandet upphör vid ca. 80Hz så en bas är nödvändig. Focus klara sig helt utan sub om man så vill, särskilt till musik. Jag kör visserligen med en REL S3 och då får jag ytterligar ca. 15-20Hz nertill vilket ger en extra kick när man lyssnar på bastung musik som hiphop , hårdrock, techno etc.
En högtalare skall inte ha något egen ljud utan lyfta fram det som finns på skivan. Detta gör Focus utan att man behöver riskera att bli lyssningstrött.
Höll på att glömma det viktigaste av allt, de är roliga att lyssna på!!
Redigerat av Blåtand, 12 September 2015 - 14:48.
Postad 13 September 2015 - 23:00
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Fast å andra vill jag säga att allt handlar om att hitta rätt kombination. En någorlunda bra uppställning och favoritmusiken. Sen har man det man behöver + också om man är kabeltroende så kan man ju satsa på det också om man tycker att det är värt slantarna.
En högtalare kan låta apa med fel elektronik men när man väl har hittat rätt elektronik så kommer det att låta kanon oavsett högtalare skulle jag vilja säga förutsatt att man inte har ett dåligt rum med dålig akustik tex ett helt kalt rum utan utrymme för prylarna. Om klangen känns för ljus finns det alltid förstärkare som fixar detta. Är basen inte tillräckligt tajt kan man köpa en Luxman eller nåt åt det hållet, om man vill köra 2-kanal och sen bara skruva ner basen. Det finns alltid lösningar på allt.
Så inte sagt att en högtalare behöver låta dåligt i slutändan bara för att den spelar kliniskt. Det mesta går att fixa med. Jag har en gammal Kenwood från -81 och den fixar allt. Har kört den med Sonus Faber, Magnepan, Dynaudio och allt möjligt. Hur bra som helst! Visserligen Vintage men den har ju reglage. Använd dessa om ni har några. Det är mitt tips! 
Postad 14 September 2015 - 09:11
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Oj vad det kliar i köpfingret med det priset på Focus 160... Någon som testat med Hegel H80?
Postad 14 September 2015 - 10:04
Tomlund
-
Tomlund
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Oj vad det kliar i köpfingret med det priset på Focus 160... Någon som testat med Hegel H80?
Mmm säger du det!!! Ska försöka få till en lyssning igen på dessa denna veckan! Inget svar på din fråga dock.
Postad 14 September 2015 - 10:24
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1312 inlägg
H80 fungerar kanon med 160, sålänge du inte vill spela riktigt starkt.
Själva kombinationen rent kvalitetsmässigt låter mycket bra.
Postad 14 September 2015 - 10:45
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Mmm säger du det!!! Ska försöka få till en lyssning igen på dessa denna veckan! Inget svar på din fråga dock.
Vänta inte för länge bara då det enligt uppgift skall ha slutat tillverkningen så kan det ta slut eller så kanske man tvingas välja en färg som man inte helst vill ha etc.
@iMats: sedan finns det mycket potential i dessa högtalare så om du på sikt skulle vilja byta förstärkare så växer högtalarna för varje litet steg man tar. Funkade jätte bra med min Bladelius Tyr men blev bättre med Thor3. Får de en bra signal och det finns lite kraft bakom så blir det ljuv musik kort och gott.
Postad 14 September 2015 - 10:48
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Har googlat lite på kombinationen Focus 160/H80 och det verkar funka alldeles utmärkt men en kraftig förstärkare är att föredra.
Ska dom upphöra med dessa? Det är ju inte direkt en gammal serie...
Edit: Högg dom sista i valnöt hos Lefflers... 
Redigerat av iMats, 14 September 2015 - 11:01.
Postad 14 September 2015 - 11:11
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Har googlat lite på kombinationen Focus 160/H80 och det verkar funka alldeles utmärkt men en kraftig förstärkare är att föredra.
Ska dom upphöra med dessa? Det är ju inte direkt en gammal serie...
Edit: Högg dom sista i valnöt hos Lefflers... 
Tyvärr verkar det vara så att de utgår och jag har inte hört något om en ersättande ny variant, men de kanske håller det hemligt tills man sålt ut det man har i lager?
Tror nya Focus kom sent 2011 men är inte 100% på detta.
Focus finns ju iofs. som aktiva högtalare och dessa verkar man ju behålla i sortimentet. Då slipper man förstärkarfunderingar men de blir bra mycket dyrare. Ser inte riktigt varför man skall vilja låsa in sig så som man gör med en aktiv högtalare men visst det finns ju lite på pluskontot med en sådan lösning också.
Hur som helst detta är en möjlighet att få något bra "billigt".
Å så ser jag att jag skall avsluta med att gratulera Hoppas du blir riktigt nöjd!
Postad 14 September 2015 - 11:50
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Tack!
Ja, har varit sugen på dessa sedan dom kom och enligt denna tråden (som jag backade tillbaka i) kom denna serie 2011. Så fyra år fick dom leva. Är säkert någon ersättning på gång men Lefflers visste inget om det, eller så får dom inget säga.
Hade ju helst haft svart ask men dom var slut överallt, valnöt är också snyggt och duger absolut.
Ska bli riktigt spännande, mina X16 har jag haft sedan slutet på 2009 eller början på 2010. Det var dags att uppgradera nu 
Postad 14 September 2015 - 12:13
mattiask
-
mattiask
-
Veteran
-
-
1830 inlägg
Vet någon om den platta man ofta ser 210C ligga på som ger den en viss uppvinkling ingår vid köp?
Postad 14 September 2015 - 13:48
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Vet någon om den platta man ofta ser 210C ligga på som ger den en viss uppvinkling ingår vid köp?
Vågar inte svära på detta men skulle bli mycket förvånad om så inte är fallet.
Fick med en platta eller vad det skall föreställa till min x24.
Men detta vet naturligtvis handlaren eller så kan han/hon ta reda på det.
Den flotta varianten som man kan ställa vinkeln på ingår i vilket fall inte för den kostar över 5000:-
Men den är nog tänkt för de dyrare serierna.
Redigerat av Blåtand, 14 September 2015 - 15:57.
Postad 14 September 2015 - 15:52
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1312 inlägg
Tror inte plattan till 210C följer med?, men kan ha fel om det.
För någon vecka sen när jag beställde 3st Focus 210C, så lät min butik Dynaudio att tillverkara tre helt nya i svart piano lack, dock så avbeställde jag dessa till förmån för Revel istället.
Men på fabriken så hade dom alltså kvar material till att få fram dessa tre centrar/lcr som jag beställde.
Vet ej om dom fortfarande skulle "ställa upp" på en sådan beställning.
Om någon utav er vill ha hjälp med detta och information, så ta det med mig över PM.
Mvh
WB
Postad 15 September 2015 - 16:16
mattiask
-
mattiask
-
Veteran
-
-
1830 inlägg
Plattan till 210C är ett tillbehör för 1290:-.
Postad 15 September 2015 - 22:17
Unregistered37a4eddd
-
Unregistered37a4eddd
-
Användare
-
-
107 inlägg
14kkr för Focus 160. Kan inte komma på något mer prisvärt överhuvudtaget! Säg en annan högtalare för dom pengarna som ens kommer i närheten!
Fantastiska högtalare med ett jäkla drag i! Är inne på mitt andra par!
Postad 15 September 2015 - 22:23
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Fick mina idag och ja, bra investering! Låter ju grymt bra redan direkt ur lådan och jag har ingen lust alls att gå och lägga mig nu, vilket jag borde. Kan bara hålla med Efterklang2!
Postad 15 September 2015 - 22:35
Unregistered37a4eddd
-
Unregistered37a4eddd
-
Användare
-
-
107 inlägg
Tänk hur de låter efter 150tim! Då är basen snabb och samt diskanten skir och fin.
Vad driver du juvelerna med?
Postad 15 September 2015 - 23:24
Tomlund
-
Tomlund
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Fick mina idag och ja, bra investering! Låter ju grymt bra redan direkt ur lådan och jag har ingen lust alls att gå och lägga mig nu, vilket jag borde. Kan bara hålla med Efterklang2!
Vad är de för skillnader jämte dina x16? Stora? Kanske inte går att bedöma innan de är inspelade men hittills då?
Postad 15 September 2015 - 23:52
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Jag kan tipsa om att Balance bild och ljud i JKPG har ett par Dynaudio Focus 160 i valnöt för strax under 14k i butiken.
Dessa är utan fronter dock men enligt han i butiken så beställer han dessa utan extra kostnad vid köp.
Jag har själv lyssnat på dom och dom är inte långt ifrån Contour LE som är bland det bästa som jag har lyssnat på, på senare tid, om det nu säger något 
http://www.balance.s...at-demo-9301353 Alltså fronterna ingår i priset på 14k.
Postad 16 September 2015 - 07:00
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Tänk hur de låter efter 150tim! Då är basen snabb och samt diskanten skir och fin.
Vad driver du juvelerna med?
Hegel H80. Funkar alldeles utmärkt men det är inte utan att man blir lite nyfiken på vad som händer om man kopplar på något kraftigare.
Vad är de för skillnader jämte dina x16? Stora? Kanske inte går att bedöma innan de är inspelade men hittills då?
Har inte hunnit lyssna speciellt mycket och som sagt de är oinspelade men det som har varit tydligt hittills är att det låter mer detaljerat överallt, speciellt bas och sång. Ungefär som att ta bort ett filter jag inte märkt fanns.
Har ju även två små subbar och en Dspeaker Antimode som jag ännu inte kopplat in och jag funderar på om jag behöver dom. Focusarna spelar självklart inte lika djupt som subbarna men kanske tillräckligt (?).
Sen bör man väl säga att även X16 är en mycket bra högtalare. Som begagnad är det ju också ett riktigt fynd, borde ligga runt 5000:- kanske? Mina är nog redan sålda, min särbo har redan tingat dom 
Postad 16 September 2015 - 14:01
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Ja det är en högtalare man med gott samvete kan rekomendera, har du en stor skivsamlig så har du att göra framöver 
Du får lägga upp lite bilder i ditt album..
Redigerat av Blåtand, 16 September 2015 - 14:02.
Postad 16 September 2015 - 14:35
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Bilder kommer, albumet är väldigt inaktuellt just nu. Det mesta har bytts ut sedan senaste fotosession.
Just nu står dom och spelar in sig medan jag är på jobbet och det får dom göra tills i morgon nån gång då jag inte kommer vara hemma. Lika bra att påskynda det hela 
Postad 16 September 2015 - 20:58
Tomlund
-
Tomlund
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Bara lite nyfiken men nån som jämfört focus mot xtz 99.26mk2? Förstår att Focus är betydligt bättre, men hur mycket bättre?
Postad 17 September 2015 - 07:32
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1312 inlägg
Två helt olika högtalare, med två helt olika ljud.
Focusen spelar mer homogent över hela registret, bättre sammanhållning registrerna emellan, och en mer melodiös basgång.
XTZ har en ljusare grundklang, snävare sweetspot, men kan upplevas mer informationsrik i mellan och diskantregistret.
Mina subjektiva åsikter. Det enda är ju att lyssna själv.
Postad 19 September 2015 - 09:45
Tomlund
-
Tomlund
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Bilder kommer, albumet är väldigt inaktuellt just nu. Det mesta har bytts ut sedan senaste fotosession.
Just nu står dom och spelar in sig medan jag är på jobbet och det får dom göra tills i morgon nån gång då jag inte kommer vara hemma. Lika bra att påskynda det hela 
Hur går det med dina nya Focusar, nöjd?? 
Postad 19 September 2015 - 10:14
iMats
-
iMats
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Japp! Bra köp helt klart. Dom har nog ett tag kvar tills dom är ordentligt inspelade så det blir kanske tom ännu bättre! Ska även mixtra lite med placeringen vilket jag inte gjort ännu, står på samma ställe som de tidigare.
Postad 26 September 2015 - 22:01
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3145 inlägg
Japp! Bra köp helt klart. Dom har nog ett tag kvar tills dom är ordentligt inspelade så det blir kanske tom ännu bättre! Ska även mixtra lite med placeringen vilket jag inte gjort ännu, står på samma ställe som de tidigare.
Hur går det, har du fått grejerna på plats ännu?
Vi ser fram emot färska bilder i albumet och ett litet utlåtande 
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Ljud
-
→
Högtalare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|