Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Magine - nytt sätt att konsumera TV på

236 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 July 2013 - 18:56

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Discovery channel skall visst finnas nu... (dock inte alla Discoverys "nisch"-kanaler).

Jag avvaktar tills det finns en app till Samsung bd spelare (2012). En sån är visst inskickad till Samsung för godkännande...

Postad 16 July 2013 - 00:52

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag var grymt positiv till Magine i början, men nu har verklighten kommit ikapp dem och deras tjänst är marginellt bättre än playtjänsterna och vanlig dum-TV.

Postad 16 July 2013 - 23:35

Pjanoo
  • Pjanoo
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Hittade magine invite här om någon letar:
http://tele2tv.blogs...-snart-att.html

Postad 17 July 2013 - 12:08

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Nya kanaler TLC och Animal Planet

Postad 17 July 2013 - 12:15

henke19822
  • henke19822
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0

Nya kanaler TLC och Animal Planet

Bra att de jobbar på utbudet. Men så länge det inte finns en Androidapp är det ett no go för mig!

Redigerat av henke19822, 17 July 2013 - 12:16.

Postad 20 July 2013 - 08:42

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Bra att de jobbar på utbudet. Men så länge det inte finns en Androidapp är det ett no go för mig!

De har nån test app för android (den fungerar dock inte på samsung galaxy s2/3)
https://sv.getsatisf...s/kjaaumet7rcd1

Postad 25 July 2013 - 18:58

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Disney kanalerna; Disney Channel, Disney XD och Disney Junior är visst klar för Magine (samt 6 tyska RTL kanaler=förmodar att RTL är bara till för den tyska marknaden?)

kanalutbud: http://magine.com/se#channels

Postad 26 July 2013 - 12:30

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0
Utbudet börjar bli riktigt bra för 99kr/mån, men man måste nog ha med kanal 1-11 för att vinna stor mark.
Hade det varit med och iPad appen lite mer stabil så hade jag kunnat tänka mig det som enda abbonemang.

Postad 29 July 2013 - 11:14

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

• 2420 inlägg
  • 0

Utbudet börjar bli riktigt bra för 99kr/mån, men man måste nog ha med kanal 1-11 för att vinna stor mark.
Hade det varit med och iPad appen lite mer stabil så hade jag kunnat tänka mig det som enda abbonemang.

Jag har inget problem med ipad appen, funkar kanon.
När de gäller dom Svenska kanalerna så finns de appar för dom, SVT finns med i magine men man kan även köra med SVT´s egna app om man vill, sedan finns de appar för 3an, 5an, 6an, 8an, m.m
Jag kör med viaplay, magine och netflix, har skrotat comhem och jag har mer en halverat min månadskostnad. Och de bästa är att man kan se tv när man känner för de, slipper passa massa tv tider och man slipper reklamen.

Redigerat av Unregistered94c28536, 29 July 2013 - 20:54.

Postad 30 July 2013 - 08:24

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
En fråga, jag har dock inte kollat igenom tråden.

Först, vilket bra sätt att kolla på lite TV innan man lägger sig! Har just nu Magine på min iPhone 5 och kvalitet och gränssnitt flyter och ser hur bra ut som helst!

Men är det något fel eller stämmer det att jag kan kika på Discovery Channel utan att betala? Just nu har jag SVT 1, Barnkanalen, DIscovery och TV4 News.

Postad 30 July 2013 - 08:26

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Har just nu Magine på min iPhone 5 och kvalitet och gränssnitt flyter och ser hur bra ut som helst!

Vore ju underligt om det inte såg bra ut på en liten telefon ;)

/Fredrik

Postad 30 July 2013 - 08:28

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Vore ju underligt om det inte såg bra ut på en liten telefon ;)

/Fredrik

Jo iofs, men jag blev ändå positivt överraskad, hade nog förväntat mig en lite mer lågupplöst bild.

Men till min fråga också, är det bara jag som kan se Discovery utan att betala?

Postad 30 July 2013 - 12:02

Unregistered8f84b172
  • Unregistered8f84b172
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Du bör även ha Svt2 och Kunskapskanalen.

Så här skriver de på Facebook ang Discovery:

Magine har delat en länk den 4 juli i närheten av Stockholm, Stockholms Län.

Oh hai! Oavsett om du har Magine Free eller är betalande prenumerant (♥) kan du nu titta fritt på Discovery hela juli!

Postad 30 July 2013 - 12:41

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Du bör även ha Svt2 och Kunskapskanalen.

Så här skriver de på Facebook ang Discovery:

Magine har delat en länk den 4 juli i närheten av Stockholm, Stockholms Län.

Oh hai! Oavsett om du har Magine Free eller är betalande prenumerant (♥) kan du nu titta fritt på Discovery hela juli!

Alltså jag har haft Discovery i flera månader nu, efter min gratismånad med alla kanaler tog slut så hängde Discovery fortfarande kvar (detta var i maj/juni skiftet ungefär).
Jag har då inte uppdaterat Magine eftersom jag tror något inte är riktigt rätt med mitt account ;) Hoppas jag får behålla det utan att det märks!

Postad 30 July 2013 - 12:52

henke19822
  • henke19822
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 1

Alltså jag har haft Discovery i flera månader nu, efter min gratismånad med alla kanaler tog slut så hängde Discovery fortfarande kvar (detta var i maj/juni skiftet ungefär).
Jag har då inte uppdaterat Magine eftersom jag tror något inte är riktigt rätt med mitt account ;) Hoppas jag får behålla det utan att det märks!

Ja det vore hemskt om du var tvungen att göra rätt för dig!

Postad 30 July 2013 - 12:54

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Ja det vore hemskt om du var tvungen att göra rätt för dig!

Jag tackar inte nej till Discovery. Vill inte ha några andra kanaler än Discovery hur som helst, så jag ska inte klaga.

Postad 30 July 2013 - 14:33

Unregistered8f84b172
  • Unregistered8f84b172
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Jag tackar inte nej till Discovery. Vill inte ha några andra kanaler än Discovery hur som helst, så jag ska inte klaga.

Om du läste mitt inlägg ordentligt kan du se att du kan "titta fritt på Discovery hela juli!". Därefter lär kanalen försvinna från Magine Free.

Postad 30 July 2013 - 14:46

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Om du läste mitt inlägg ordentligt kan du se att du kan "titta fritt på Discovery hela juli!". Därefter lär kanalen försvinna från Magine Free.

Om du läste vad jag skrev så har jag haft Discovery sen slutet av Maj/början av Juni.

Postad 02 August 2013 - 19:30

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 1
Ny kanal med i utbudet: Star!

De verkar ha en kanal som är gratis, utöver grundutbudet. Det är en rullande kanal, som är tänkt att bytas ut varje månad, just nu är det Discovery (Möjligen har Discovery rullat på lite längre)...

Postad 06 August 2013 - 17:50

Unregistered03303df7
  • Unregistered03303df7
  • Forumräv

• 640 inlägg
  • 0
Läste att de tagit in en massa kapital och såg även att de gjorde tv-reklam igår. De verkar satsa iallafall frågan är....kommer det hålla i längden ?

Postad 06 August 2013 - 17:52

henke19822
  • henke19822
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0

Läste att de tagit in en massa kapital och såg även att de gjorde tv-reklam igår. De verkar satsa iallafall frågan är....kommer det hålla i längden ?

Frågar du mig så är de definitivt på rätt väg, haken för mig och som jag antar många andra är utbudet än så länge!

Postad 05 October 2013 - 07:10

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
De har nu kommit med appar till fler samsung produkter.
Jag har testat Magine på min Samsung BD spelare.
Min slutsats: Appen är seg, det är segt att byta datum, kanal, program etc...

Postad 07 October 2013 - 08:05

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Precis min BD8200N från 2011 är grymt seg med Magine-appen. Titta på ett program funkar, men att starta Guide, byta kanal, bläddra är i praktiken omöjligt då varje steg tar flera sekunder. Då ger man upp och startar aldrig mer den appen. Det funkar ju väldigt bra på iPhone/iPad, men då vill jag använda Airplay för att se på TVn. Där strular det istället med rättigheter som gör att vissa program inte går att spela upp via Apple TVn!
En sådan här tjänst ska funka klockrent. Vid minsta strul så är man inte beredd att betala. Nu har jag en gratis månad, men det blir nog inte mycket med det. Dålig bild och ovanstående strul med Netflix som referens gör ju att man inte orkar hålla på med det.

Postad 07 October 2013 - 08:09

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Det funkar ju väldigt bra på iPhone/iPad, men då vill jag använda Airplay för att se på TVn. Där strular det istället med rättigheter som gör att vissa program inte går att spela upp via Apple TVn!

Fungerar det inte att köra spegling?

http://support.apple.com/kb/HT5209

/Fredrik

Postad 07 October 2013 - 08:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

/Fredrik

Har inte testat, men problemet är att man använder mobilen som fjärr och har då en annan bild än på TVn och då faller den funktionen.

Postad 07 October 2013 - 17:37

keffo
  • keffo
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

/Fredrik

Det går inte.
En av anledningarna varför jag valde bort Magine. Annars verkar det som en bra idé. Saknar ju dock många av baskanalerna.

Postad 08 October 2013 - 17:29

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Frågar du mig så är de definitivt på rätt väg, haken för mig och som jag antar många andra är utbudet än så länge!

Visst är det så att via Magine så slipper man inte TV-reklamen som finns på kanalerna trots att man är betalande kund? Isf är tjänsten helt ointressant för mig jämfört med tjänster som NetFlix, ViaPlay, Hulu, Vudu osv, betalar hellre för att slippa en mass tjat om tvättmedel, blöjor och matvaror mitt i filmerna. Numera får jag nästan panik när man kollar på TV hos kompisar och det plötsligt är reklam mitt i programmen. Kan jämföras med känslan när man för första gången fick en riktigt tyst dator, sen dess har det inte funnits på kartan att köpa nån annan dator som inte är lika tyst, men det var först när jag slapp fläktljud och liknande som jag insåg hur skönt det var, samma sak med TV reklam.

Redigerat av Unregistered1413, 08 October 2013 - 17:30.

Postad 09 October 2013 - 08:02

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Visst är det så att via Magine så slipper man inte TV-reklamen som finns på kanalerna trots att man är betalande kund? Isf är tjänsten helt ointressant för mig jämfört med tjänster som NetFlix, ViaPlay, Hulu, Vudu osv, betalar hellre för att slippa en mass tjat om tvättmedel, blöjor och matvaror mitt i filmerna. Numera får jag nästan panik när man kollar på TV hos kompisar och det plötsligt är reklam mitt i programmen. Kan jämföras med känslan när man för första gången fick en riktigt tyst dator, sen dess har det inte funnits på kartan att köpa nån annan dator som inte är lika tyst, men det var först när jag slapp fläktljud och liknande som jag insåg hur skönt det var, samma sak med TV reklam.

Allt streamas ju, så du har reklam såklart. Däremot om du kollar på ett program som redan gått så kan du ju spola fritt i programmet.

Postad 09 October 2013 - 10:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Kommentar från Magine på Facebook:
"Hejsan!
Vi har också märkt att appen är seg både på Blu ray spelaren och tv:n men vi tyckte att det var bättre att ha någonting än ingenting. Har man möjlighet att använda sin ihopkopplade enhet för att byta kanal brukar det fungera lite bättre.

Vi håller även på att se över hur vi ska kunna anpassa apparna efter hårdvara med olika prestanda! /Jonas, Magine"

En lite märklig inställning kan tyckas. För min del är en ofungerande app avskräckande och då vill jag inte använda tjänsten alls. Håller Magine på att göra "en HBO"?

Redigerat av agpath, 09 October 2013 - 10:05.

Postad 09 October 2013 - 10:09

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 1

Det går inte.
En av anledningarna varför jag valde bort Magine. Annars verkar det som en bra idé. Saknar ju dock många av baskanalerna.

Varför går inte det? Allt borde gå att speglas från ipad /iphone om man gör rätt.

/Fredrik

Postad 09 October 2013 - 11:24

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Allt streamas ju, så du har reklam såklart. Däremot om du kollar på ett program som redan gått så kan du ju spola fritt i programmet.

Ok, intressant att man alltså kan spola förbi reklamen, då antar jag att Magine betalar en hel del till innehållsleverantörerna. Det är absolut ett fall framåt, även om det så klart är mkt enklare om man slipper det momentet också. Men jag är ändå lite tveksam till vad det eg tillför för genomsnittsanvändaren för att konkurrera ut en vanlig box, i synnerhet om många kanaler saknas.

Redigerat av Unregistered1413, 09 October 2013 - 11:25.

Postad 09 October 2013 - 11:51

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Ok, intressant att man alltså kan spola förbi reklamen, då antar jag att Magine betalar en hel del till innehållsleverantörerna. Det är absolut ett fall framåt, även om det så klart är mkt enklare om man slipper det momentet också. Men jag är ändå lite tveksam till vad det eg tillför för genomsnittsanvändaren för att konkurrera ut en vanlig box, i synnerhet om många kanaler saknas.

Ja men alltså det är precis som inspelat, så ser du live kommer du måste kolla reklamerna(om du inte tittar in i en vägg eller så) ;)

Postad 09 October 2013 - 12:09

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0
Den dagen appen släpps för xbox eller ännu bättre Apple Tv så kommer jag skaffa den. Sen tycker ajg programmen ligger kvar alldeles för kort tid samt att man inte kan enkelt "tagga" sina favoritprogram för att få upp en lista där man enkelt kan "gå igenom" sina favoritprogram. Lite som det fungerar i WMC med att spela in serier och visa "recorded tv"... tycker även att det stör när olika program ligger kvar olika länge.

Ser inte nyttan med airplay alls, känns mest som en gimmick när jag testade det hos en kompis. Fjärren ligger alltid på tv-bordet, telefonen får man leta efter, den har skärmlås, måste laddas ofta osv osv osv. Möjligtvis en ipod som alltid är upplåst... sen DRM-strulet.

Tycker fortfarande det är anmärkningsvärt varför Apple medvetet vingklipper AppleTV genom att inte ha en publik SDK, och fram för allt göra om det hemska GUI som påminner om nån mediabox från 90-talet. Något liknande IOS7 hade varit betydligt mer "trevligt" att titta på och använda.

/S

Redigerat av Unregistered8cb13de7, 09 October 2013 - 12:10.

Postad 09 October 2013 - 13:16

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Den dagen appen släpps för xbox eller ännu bättre Apple Tv så kommer jag skaffa den.

Kommer inte ske då detta uteslutande är en svensk tjänst.

Ser inte nyttan med airplay alls, känns mest som en gimmick när jag testade det hos en kompis. Fjärren ligger alltid på tv-bordet, telefonen får man leta efter, den har skärmlås, måste laddas ofta osv osv osv. Möjligtvis en ipod som alltid är upplåst... sen DRM-strulet.

Airplay funkar utmärkt. Problemet är att licensinnehavarna inte släpper rättigheterna att streama alla program över Airplay. Netflix är ett bra undantag där det funkar utmärkt och även går att ha Airplay i bakgrunden samtidigt som man gör annat med telefnonen eller paddan.

Postad 09 October 2013 - 15:22

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Ja men alltså det är precis som inspelat, så ser du live kommer du måste kolla reklamerna(om du inte tittar in i en vägg eller så) ;)

Tack för klargörandet, det hade nog ingen kommit på annars, men tänk så mkt lättare det skulle bli att tippa om man kunde spola fram livesporten och se hur det slutar :D

Postad 09 October 2013 - 15:25

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Tycker fortfarande det är anmärkningsvärt varför Apple medvetet vingklipper AppleTV genom att inte ha en publik SDK, och fram för allt göra om det hemska GUI som påminner om nån mediabox från 90-talet. Något liknande IOS7 hade varit betydligt mer "trevligt" att titta på och använda.

/S

Håller helt med om AirPlay, känns mest som ett sätt för Apple att sälja fler prylar. Kan möjligtvis vara användbart för enstaka tillfällen men inte varje gång.

Postad 09 October 2013 - 15:26

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Tack för klargörandet, det hade nog ingen kommit på annars, men tänk så mkt lättare det skulle bli att tippa om man kunde spola fram livesporten och se hur det slutar :D

Ja förjävla härligt :D Då kan man snabbspola sig fram till Modos (SHL) SM GULD!

Postad 09 October 2013 - 15:28

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Kommer inte ske då detta uteslutande är en svensk tjänst

Stämmer väl inte, det står på länkarna ovan att de tar in mer pengar för att fortsätta sin internationella expansion?

Ja förjävla härligt :D Då kan man snabbspola sig fram till Modos (SHL) SM GULD!

Kanske tom spola DIF tillbaka till högstaligan, då skulle jag bli kund :)

Postad 09 October 2013 - 15:32

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

Stämmer väl inte, det står på länkarna ovan att de tar in mer pengar för att fortsätta sin internationella expansion?

Kanske tom spola DIF tillbaka till högstaligan, då skulle jag bli kund :)

Postad bild

Postad 10 October 2013 - 13:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Apple TV har inte en enda app som inte i grunden är amerikansk och så länge som de inte öppnar upp för App store så kommer det inte att läggas till några specifikt svenska appar.

Postad 10 October 2013 - 14:29

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Apple TV har inte en enda app som inte i grunden är amerikansk och så länge som de inte öppnar upp för App store så kommer det inte att läggas till några specifikt svenska appar.

Det var just "en svensk tjänst" som var min poäng, Magine verkar inte vara bara för Sverige

Postad 10 October 2013 - 14:34

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Det var just "en svensk tjänst" som var min poäng, Magine verkar inte vara bara för Sverige

Likväl så lär den inte dyka upp som egen app i Apple TV.

Postad 11 October 2013 - 09:44

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Likväl så lär den inte dyka upp som egen app i Apple TV.

Det har nog ingen påstått heller, men visst skulle Apple TV vara mkt bättre om den och andra appar finns, ett skäl till att jag aldrig haft en tanke på att skaffa nån Apple TV.

Postad 11 October 2013 - 10:10

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 1

Det har nog ingen påstått heller, men visst skulle Apple TV vara mkt bättre om den och andra appar finns, ett skäl till att jag aldrig haft en tanke på att skaffa nån Apple TV.

Jag har en ATV mestadels för Netflix samt ibland hyrfilm från iTunes. Airplay mest för Spotify och sällan för videorelaterat.

Postad 12 October 2013 - 14:42

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

• 2420 inlägg
  • 2

Håller helt med om AirPlay, känns mest som ett sätt för Apple att sälja fler prylar. Kan möjligtvis vara användbart för enstaka tillfällen men inte varje gång.

Jag har ingen fysisk tv längre utan kör allt via iPad eller iPhone och då använder jag airplay via Apple tv, funkar kanon, ersätter lätt en vanlig tv, jag kan kolla via projektorn eller via nån av mina 3 data skärmar, ser mycket sport via Viasat Play och de funkar perfekt, bara köra igång via iphonen och sen skickade de vidare till projjen, sen kan jag stänga ner iphonen och börja titta, bra bild är de också.
Så för dom som kör mycket tv tjänster via nätet så kan man inte vara utan airplay.

Postad 12 October 2013 - 14:58

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 2

Airplay är enligt mig det absolut bästa med Apple, förutom att alla Apple prylar fungerar så bra ihop förstås.

Sitta i soffan med iphone/ipad o växla mellan t ex Spotify, Viaplay, Svt Play fungerar kanon och det är bara de som antingen inte provat eller de som är emot Apple som inte håller med.

Har man dessutom flera ATV så fungerar det ännu bättre, bara välja vilken du vill spela upp det på.

/Fredrik

Redigerat av porch123, 12 October 2013 - 14:58.

Postad 12 October 2013 - 16:34

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Sitta i soffan med iphone/ipad o växla mellan t ex Spotify, Viaplay, Svt Play fungerar kanon och det är bara de som antingen inte provat eller de som är emot Apple som inte håller med.

Har man dessutom flera ATV så fungerar det ännu bättre, bara välja vilken du vill spela upp det på.

Så, hur spelar du t.ex. upp material från någon site som använder sig av flash/silverlight och inte har någon app för iOS? Och ifall din iphone/ipad måste laddas, vad gör du då? Min HTPC har inget av dessa problem och kan dessutom göra allt annat du tar upp. Jag har inget emot Apple (har själv ett antal av deras produkter) och har testat AirPlay, men ändå håller jag inte med. Har absolut inget emot AirPlay som sådant, men att vara beroende av flera enheter, som dessutom går på batteri, känns inte så lockande för mig för detta.

Sen har väl inte detta så mkt med Magine att göra så diskussionen kanske bör tas på annat ställe :)

Redigerat av Unregistered1413, 12 October 2013 - 16:36.

Postad 12 October 2013 - 16:43

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0
Nja, airplay fungerar enligt mig att diskutera i denna tråd också, borde dessutom gå att köra spegling med Magine på programmen som inte airplay fungerar på. Har dock inte fått ngt svar på det i mitt tidigare inlägg i tråden.

Förstår inte din fråga om uppspelning. Jag gav exempel på saker som fungerar med airplay. Så istället för att komma med en motfråga kan du väl berätta VAD det är du utnyttjar så ofta som INTE fungerar med airplay (alt spegling).

Vad fungerar inte?

/Fredrik

Postad 12 October 2013 - 19:18

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Förstår inte din fråga om uppspelning. Jag gav exempel på saker som fungerar med airplay. Så istället för att komma med en motfråga kan du väl berätta VAD det är du utnyttjar så ofta som INTE fungerar med airplay (alt spegling).

Vad fungerar inte?

/Fredrik

Besvara min motfråga så besvarar du nog din egen fråga samtidigt.

Postad 12 October 2013 - 19:46

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 1

Besvara min motfråga så besvarar du nog din egen fråga samtidigt.

Var inte jag som inte förstod nyttan med airplay utan DU (inlägg 136)

Så jag frågar igen och vill du inte svara , typ som i ditt sista inlägg så tolkar jag det som att du inte vet vad du ska svara.

VAD är det du utnyttjar så ofta som INTE fungerar med airplay (alt. spegling ighone/ipad till ATV) ?

/Fredrik

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.