Postad 20 August 2013 - 19:32
Postad 20 August 2013 - 19:34
kul pik mot ms, men... av det lilla jag såg så fanns inte mycket intressant. hoppade å andra sidan in i det sista spelet, watch dogs.
får kolla genom det som visats vid ett semare tillfälle.
Postad 20 August 2013 - 19:38
Blir ändå att plocka ut PS4 på releasen och köra COD men om inte XO varit försenad till 2014 så vettefan....
Och varför filmar de publiken mitt i en trailer???
Redigerat av hassesolo, 20 August 2013 - 19:39.
Postad 20 August 2013 - 19:40
Redigerat av Unregisterede497fc2e, 20 August 2013 - 19:43.
Postad 20 August 2013 - 19:41
kameran var värdelös. vem fan bryr sig om publiken egentligen? ja, titta! människor som sitter på stolar i ett mörkt rum med bått sken. yay!!
Postad 20 August 2013 - 19:43
Ja fy FAN vad irriterad jag blev på idiotkameramannen. Hur f-n tänker människan? Eller var det automatiskt? Måste ju vara helt efterbliven.Och varför filmar de publiken mitt i en trailer???
Inga nya retailspel, väldigt lite öht av det. Sen var det ~30 indiespel. Helt ointressant imo.har någon hjärta att skriva vilka spel som visades?
Postad 20 August 2013 - 19:47
nåväl... det blir ju ps4 iaf. om inte annat för att den är först ut. men det känns ärligt talat som att jag hade kunnat vänta på en xbone. jag lirar inte mycket indiespel, samtidigt som fable äntligen blivit officiellt på den fronten ^^
Postad 20 August 2013 - 19:48
ND nästa spel premiäras nog på VGA som vanligt.Inget Naugty Dog-lir??? Besviken.
Vilka låg bakom shadow of the beast? Missade det.
Housemarques nya spel kan nog bli kul, såg ut som super stardust fast i 2D typ.
Postad 20 August 2013 - 19:49
+ Minecraft, Rime.
- 29 november och redan nämnda pöbel.
Den stora frågan för mig blir PS3 eller Wii U.
Postad 20 August 2013 - 19:52
Postad 20 August 2013 - 19:55
detta skall firas med ett par rundor Badcompany 2 är du med Rickpip ??
Såklart
Postad 20 August 2013 - 19:57
Sony behövde inte anstränga sig mer än såhär. Kul dock med Indie som sagt, trevligt med småspel.
Hoppas öppenheten leder till billigare spel, inte ok med över 100kr för PvZ t ex.
Postad 20 August 2013 - 19:58
Ja fy FAN vad irriterad jag blev på idiotbildproducenten. Hur f-n tänker människan? Eller var det automatiskt? Måste ju vara helt efterbliven.
Postad 20 August 2013 - 19:59
Sverige ingår!Nu måste vi få svar av Sony om Sverige ingår i de 32 premiärländerna.
Postad 20 August 2013 - 20:00
http://kotaku.com/ou...tion-1172636777
Postad 20 August 2013 - 20:08
det är väl inte bara jag som ansåg att watch dogs såg riktigt riktigt förjävligt ut va?
Postad 20 August 2013 - 20:08
Sverige ingår!
Säger vem? Jag är skeprisk som vanligt eftersom vi blir skruvade på allt jämt.
Redigerat av simulacra, 20 August 2013 - 20:09.
Postad 20 August 2013 - 20:10
Säger vem? JAg är skeprisk som vanligt eftersom vi blir skruvade på allt jämt.
"Gamereactor har taget fat i Nordisk Film Interactive, der står for salget af PlayStation 4 herhjemme, og de lover højt og helligt at PS4 kommer i handlen herhjemme i år."
http://www.gamereact...on+4+herhjemme/
Webhallen på facebook: "Det blir en next gen-jul för oss nordbor, Sony kommer att leverera Playstation 4 den 29:e november i 32 länder - inklusive Sverige och Danmark"
Playstation Sverige facebook: "PlayStation 4 kommer till Sverige den 29 november!"
Postad 20 August 2013 - 20:11
är det där next gen så fungerar ju current gen också, rent grafikmässigt =D
simulacra: självklart så är sverige ett av dom länderna. vi kan nog räkna upp alla länder själva, men sverige är definitivt ett av dom. då skulle jag vara mer orolig om jag var islänning =D
Postad 20 August 2013 - 20:11
Ja det va galet likt. Flat UI är ganska inne nuVäldigt starka Windows Metro vibbar på PS4 menyn, bara inlogget skulle man kunna tro var på Windows:
http://kotaku.com/ou...tion-1172636777
Postad 20 August 2013 - 20:14
Postad 20 August 2013 - 20:14
ND nästa spel premiäras nog på VGA som vanligt.
Vilka låg bakom shadow of the beast? Missade det.
Housemarques nya spel kan nog bli kul, såg ut som super stardust fast i 2D typ.
Tror inte man fick inte veta vem som utvecklar Shadow of the beast! Jag varken hörde eller såg något.
Vi har ju Tokyo Game Show 19 September. Kanske får se något/några nya spel där!
Postad 20 August 2013 - 20:16
Väldigt Next Gen.... NOT!
såg just shadow of the beast. kan kanske bli en intressant titel, men det känns mest som en långväga teaser med tanke på hur kort trailern var.
det är väl inte bara jag som ansåg att watch dogs såg riktigt riktigt förjävligt ut va?
precis! det såg vansinnigt bra ut i... vadå, februari? efter det så har grafiken bara rasat känns det som. ett bra optat ps3-spel ska nog kunna se ut sådär imo.
är det där next gen så fungerar ju current gen också, rent grafikmässigt =D
simulacra: självklart så är sverige ett av dom länderna. vi kan nog räkna upp alla länder själva, men sverige är definitivt ett av dom. då skulle jag vara mer orolig om jag var islänning =D
Fan vad ni bölar när de visar ingame, kör de förrenderat bölar ni också.
Spelet släpps till både current och nextgen, nextgen blir en uppskalad variant: högre upplösning på texturerna, bättre AA, högre upplösning etc men det är samma spelmotor i alla fall.
Postad 20 August 2013 - 20:19
Fan vad ni bölar när de visar ingame, kör de förrenderat bölar ni också.
Spelet släpps till både current och nextgen, nextgen blir en uppskalad variant: högre upplösning på texturerna, bättre AA, högre upplösning etc men det är samma spelmotor i alla fall.
När man skryter om hur kraftfull den är så kanske man skulle ta och bevisa det också.
Redigerat av Zerox_no1, 20 August 2013 - 20:23.
Postad 20 August 2013 - 20:22
Hade inte gnällt om det inte sett ut som crap.Fan vad ni bölar när de visar ingame, kör de förrenderat bölar ni också.
Postad 20 August 2013 - 20:22
saken var ju den att när dom visade watch dogs i februari så trodde man ju att det var next gen. när man ser till next gen idag så är det som solo skriver, en sömlös overlap.
Postad 20 August 2013 - 20:24
Postad 20 August 2013 - 20:25
när är TGS?
saken var ju den att när dom visade watch dogs i februari så trodde man ju att det var next gen. när man ser till next gen idag så är det som solo skriver, en sömlös overlap.
19 sept. är TGS.
Postad 20 August 2013 - 20:25
TGS har varit ren skit de senaste 2 åren så jag har svårt att se att det skulle bli så fantastiskt i år.
De kanske passar på nu då MS inte kommer närvara.
Redigerat av Zerox_no1, 20 August 2013 - 20:26.
Postad 20 August 2013 - 20:26
EDIT: 19:e september? ja, då är det ju bara att vi ställer in oss på det datumet. en månad kvar.
Redigerat av Zartok, 20 August 2013 - 20:26.
Postad 20 August 2013 - 20:27
Redigerat av New Player, 20 August 2013 - 20:28.
Postad 20 August 2013 - 20:27
Tyckte han sa Sega innan Shadow of the beast, men jag är trött och hörde förmodligen fel. Men jag såg spelet tänkte jag, måste vara en uppföljare till Altered beast då.
Var det inte Amiga han sa?
Postad 20 August 2013 - 20:29
Tyckte han sa Sega innan Shadow of the beast, men jag är trött och hörde förmodligen fel. Men när jag såg spelet tänkte jag, måste vara en uppföljare till Altered beast då.
Var det inte Amiga han sa?
Det är Amiga!
http://en.wikipedia....ow_of_the_Beast
Postad 20 August 2013 - 20:29
De kanske passar på nu då MS inte kommer närvara.
Microsoft skall tydligen vara med i år. Kanske ska försöka ta över den Japanska marknaden eller något?
http://www.joystiq.c...game-show-2013/
Postad 20 August 2013 - 20:32
Microsoft skall tydligen vara med i år. Kanske ska försöka ta över den Japanska marknaden eller något?
http://www.joystiq.c...game-show-2013/
Stämmer! Kom på att det gällde en annan mässa.
Postad 20 August 2013 - 20:48
Hade inte gnällt om det inte sett ut som crap.
Vi vet inte hur spelet kommer se ut, visst kan det tyckas att vissa delar av denna trailern inte ser lika imponerande ut men vänta tills riktigt gameplay visas innan du dömmer.
Bra, då var indie-spel delen avklarad så på TGS blir det rejälare grejer får man hoppas. PS4:a övertygar inte än så länge i alla fall.
När man skryter om hur kraftfull den är så kanske man skulle ta och bevisa det också.
Vi vet i stort sett vad där sitter för hårdvara i den, inte så mycket att bevisa med andra ord. Spelen kommer bli med tiden men det är samma skit i början av varje konsollgeneration med detta gnäll.
Sony visade intressanta spel och det är jag glad för, bra att PS4 får en indiesatsning.
Postad 20 August 2013 - 20:52
Ja det va galet likt. Flat UI är ganska inne nu
Inga problem för min del.
Alltid tyckt att Windows Metro är precis vad Microsoft hade behövt för att slå sig in på Smart-TV. Ett gränssnitt som passar sig bättre på stora skärmar där man ser från avstånd än en PC.
Postad 20 August 2013 - 21:59
Postad 20 August 2013 - 22:03
Well de måste ju sälja lite Vita också
MYcket smart manöver
Ngn som vågar sätta emot att folk kommer gnälla som fan i vår att det inte finns några spel till ps4?
Känner igen det från ngn annan konsol. Hmmmm
Kanske folk lär sig att det alltid är lite skralt med spel första året på nya konsoller. Det har alltid varit så.
Postad 20 August 2013 - 23:08
Postad 20 August 2013 - 23:34
Att spelen kan bli snygga tyckte jag iofs de bevisade på E3 med bl a Sorcerer, The Order och Infamous.När man skryter om hur kraftfull den är så kanske man skulle ta och bevisa det också.
Det här var helt enkelt innehållsfattigt för att de sparar på krutet, men Gamescom har aldrig varit i närheten av E3 sett till överraskningar så det är inte heller direkt förvånande. Förväntade mig dock lite mer än massa indiespel när Sony själva hajpade upp det till viss del, något nytt spel från någon firstpartystudio hade jag hoppats på.
Postad 21 August 2013 - 07:52
Redigerat av hassesolo, 21 August 2013 - 07:52.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?