* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *
7080 svar till detta ämne
Postad 12 October 2008 - 01:11
King Cobra
-
King Cobra
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
En undran, har haft ett par Windows Mobile telefoner tidigare, men det har alltid slutat med att jag blivit helt galen på att man hela tiden måste ta fram pennan för att utföra grundläggande funktioner och sånt, vilket kanske fungerar bra vid ett skrivbord, men inte lika bra i en fullpackad tunnelbanevagn. Detta har varje gång lett till att jag snabbt förpassat dessa till leksakslådan och istället köpt en "vanlig" mobiltelefon (just nu en N95) som faktiskt går att använda med en hand. Hur är det med denna telefon, lider den av samma problem?
/pJ
Beror på vad du menar med grundläggande funktioner osv. Det mesta kan man sköta på skärmen med fingret OM man installerat SBP shell OCH ställt in allting innan, ibland med pennan. Skriva sms, ringa, osv behöver man ingen penna för...men så fort du skall in och configa någonting..ja då får pennan fram. Med andra ord, skall du inte configa telefonen, utan använda den, så behöver du ingen penna OM du använder SBP shell.
Postad 12 October 2008 - 01:12
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Den här lilla grännssnittstävlingen, varför tar han ut pennan när han ska surfa in på M3s hemsida? Ganska fumlig också måste jag säga. Det som jag tycker är det avgörande är ju det momentet när det ska skrivas något, att det trots vad alla iPhone killar tror, går snabbare att skriva på ett riktigt t-bord.
/Miki
Jag Tycker att testet var ganska dåligt! killen som testade var ju grymt seg på allt han gjorde och klarade ju inte av att skriva med två händer.. Nästan skamligt test tycker jag.
Postad 12 October 2008 - 01:18
miki2
-
miki2
-
Amatör
-
-
96 inlägg
En undran, har haft ett par Windows Mobile telefoner tidigare, men det har alltid slutat med att jag blivit helt galen på att man hela tiden måste ta fram pennan för att utföra grundläggande funktioner och sånt, vilket kanske fungerar bra vid ett skrivbord, men inte lika bra i en fullpackad tunnelbanevagn. Detta har varje gång lett till att jag snabbt förpassat dessa till leksakslådan och istället köpt en "vanlig" mobiltelefon (just nu en N95) som faktiskt går att använda med en hand. Hur är det med denna telefon, lider den av samma problem?
/pJ
Det finns hur mycket program som helst till wm telefoner för att göra dom enhands vänliga. Vilka vanliga funktioner är det du syftar på? Vore synd att lägga 6000 på något som hamnar i din leksakslåda ;-) Om du efter flera försök inte fått till det tidigare så riskerar du nog igen att bli besviken. Jag tycker dock att det räcker att skumma igenom det här forumet på lite förslag på applikationer som gör livet lättare. Du behöver inte köpa en Xperia för att komma fram till det, damma av en gammal leksak först. Xperian har inget nytt WM mässigt, (förutom panelerna som inte tillför något). Miki
Postad 12 October 2008 - 01:29
King Cobra
-
King Cobra
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
Du är troligtvis inne o försöker redigera en SIM-kontakt! Tryck på "Meny" > "Kopiera" > "Till kontakter", så kan du slänga in en bild när den väl ligger på telefonminnet! Den dedikerade X1-supporten som lärde mig när jag ringde...duktiga killar!
Underbart!! Tack! Nackdelen är att man har dubbelt upp nu i kontaktlistan...fast..kan man välja att den endast visar mobilens kontakter?
Postad 12 October 2008 - 01:31
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Underbart!! Tack! Nackdelen är att man har dubbelt upp nu i kontaktlistan...fast..kan man välja att den endast visar mobilens kontakter?
Du kan ju alltid radera dem från simkortet, även om du byter telefon så kan den nya garanterat läsa in dem från outlook
Postad 12 October 2008 - 01:43
Gervais
-
Gervais
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
SIM-kort suger på o hantera kontakter...kopiera alka sim-kontakter till telefonminnet o rensa sen sim-kortet..synca sedan alla kontakter med datorn så har du en backup där!
Postad 12 October 2008 - 07:22
rocky77
-
rocky77
-
Användare
-
-
123 inlägg
Nån som hittat nåt touch tangentbord liknande det på touch diamond (mini-qwerty) som funkar med upplösningen på xperia? Har testat att installera några men dom verkar ha problem med upplösningen... Skulle vara smidigt att ha så man slipper dra fram det stora tangentbordet om man bara ska skriva nåt kort sms...
Postad 12 October 2008 - 07:32
King Cobra
-
King Cobra
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
Du har ju redan ett tangentbord på skärmen om du vill, symbolen längst ner på skärmen. Den behöver du pennan till iof..
Redigerat av King Cobra, 12 October 2008 - 07:33.
Postad 12 October 2008 - 07:34
Zakath
-
Zakath
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Nån som hittat nåt touch tangentbord liknande det på touch diamond (mini-qwerty) som funkar med upplösningen på xperia? Har testat att installera några men dom verkar ha problem med upplösningen... Skulle vara smidigt att ha så man slipper dra fram det stora tangentbordet om man bara ska skriva nåt kort sms...
ehh? - finns ju redan ett inbyggt! - http://www.sonyerics...h...cc=gb&lc=en
Postad 12 October 2008 - 08:37
Tomas L
-
Tomas L
-
Veteran
-
-
1561 inlägg
Detta har varje gång lett till att jag snabbt förpassat dessa till leksakslådan och istället köpt en "vanlig" mobiltelefon (just nu en N95) som faktiskt går att använda med en hand. Hur är det med denna telefon, lider den av samma problem?
Hade du N95 när den var nysläppt? Gick knappt att ringa med den...iaf inte några längre samtal. Skulle vara smidigt att ha så man slipper dra fram det stora tangentbordet om man bara ska skriva nåt kort sms...
Har dom spänt fjädern på tangentbordet för hårt?
Postad 12 October 2008 - 08:58
rocky77
-
rocky77
-
Användare
-
-
123 inlägg
ehh? - finns ju redan ett inbyggt! - http://www.sonyerics...h...cc=gb&lc=en
Menar naturligvis ett som jag inte behöver använda pennan till... Typ som det här: http://www.freewarep...-keyboards.html detta funkar dock ej...
Redigerat av rocky77, 12 October 2008 - 09:11.
Postad 12 October 2008 - 09:16
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Menar naturligvis ett som jag inte behöver använda pennan till...
Om du klickar på den lilla pilen brevid skärm-tangentbordet så bör du kunna välja nåra varianter av tangenbord. Tex 20knappars eller 12-knappars touch-knappsats. Om inte det räcker så finns tex Spb full screen keyboard tänk dock på att du får ladda hem svenskt skin, finns dock med hög upplösning. och tangenbordet finns i trailversion.
Postad 12 October 2008 - 09:44
PontiacMan
-
PontiacMan
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Hej
Är det någon som köpt(hittat) några roliga tillbehör till x1:an??
Då menar jag väska, bilhållare, skydd för skärmen, billaddare.
Lägg gärna ut bilder på eran telefon och tillbehör.
/P
Postad 12 October 2008 - 09:47
Unregistered1a25347f
-
Unregistered1a25347f
-
Användare
-
-
151 inlägg
Hej
Är det någon som köpt(hittat) några roliga tillbehör till x1:an?? Då menar jag väska, bilhållare, skydd för skärmen, billaddare.
Lägg gärna ut bilder på eran telefon och tillbehör.
/P
Jag undrar precis samma sak. Någon som kan komma med några tips?
Postad 12 October 2008 - 09:59
rocky77
-
rocky77
-
Användare
-
-
123 inlägg
Om du klickar på den lilla pilen brevid skärm-tangentbordet så bör du kunna välja nåra varianter av tangenbord. Tex 20knappars eller 12-knappars touch-knappsats. Om inte det räcker så finns tex Spb full screen keyboard tänk dock på att du får ladda hem svenskt skin, finns dock med hög upplösning. och tangenbordet finns i trailversion.
Om jag klickar där kan jag välja det minimala tangentbordet, sam symbol pad som innehåller diverse konstiga tecken jag inte har nån nytta av. Tackar för tipset ang spb tangentbordet ska se om jag får det att funka...
Postad 12 October 2008 - 10:09
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Jag tvekade (av nån anldning) till att köpa denna telefon efter alla skriverier. SÅ jag avbokade min beställning på Katshing.. men jag har gått å velat både fredag och lördag över detta.. så imorse när Netonnet slog upp portarna i Veddesta så stog jag där och sprang in och köpte mig en svart X1!!  Jag undrar precis samma sak. Någon som kan komma med några tips?
Skydd för skärmen har jag bara sett på tradera, nu har jag köpt ett 2 pack från tradera!! http://www.skalshop.se/ här finns det
Redigerat av Majorglenn, 12 October 2008 - 10:14.
Postad 12 October 2008 - 10:30
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Det kan ju finnas nån väska som passar här men det är risk att de är lite korta då Xperia tydligen är 8mm längre än touch pro.
Postad 12 October 2008 - 10:35
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Liten fråga.. laddar luren när den är avstängd el måste den vara på?
Postad 12 October 2008 - 10:37
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Andra telefoner från HTC laddar när de är avstängda också så det bör även X1 göra.
Postad 12 October 2008 - 10:39
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Andra telefoner från HTC laddar när de är avstängda också så det bör även X1 göra.
ja nu ser jag att den gör det!
Postad 12 October 2008 - 10:45
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Rätt trist om batteriet tar slut och man inte kan slå på den isåfall...  Jo den laddar när den är avstängd..
Postad 12 October 2008 - 10:53
PontiacMan
-
PontiacMan
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Hej
Är det någon som har installerat tomtom 7 på x1:an??
Ni kan väl pm:a mig då, tack
/P
Postad 12 October 2008 - 11:17
EgoDrama
-
EgoDrama
-
Rookie
-
7 inlägg
Menar naturligvis ett som jag inte behöver använda pennan till... Typ som det här: http://www.freewarep...-keyboards.html detta funkar dock ej...
Har hittat det här: http://www.modaco.co...re/#entry923980Men har dock inte hittat något på svenska; både tangentbord och ordbok är engelsk. Någon som har något bra på svenska?
Postad 12 October 2008 - 11:23
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Har hittat det här: http://www.modaco.co...re/#entry923980
Men har dock inte hittat något på svenska; både tangentbord och ordbok är engelsk. Någon som har något bra på svenska?
Jag länkade till ett på förra sidan tyvärr inte gratis  men det funkar hyffsat när man vant sig, använder själv spb och det går med lite träning att hantera med en hand.
Postad 12 October 2008 - 11:38
NikkoPro
-
NikkoPro
-
Rookie
-
6 inlägg
Finns det typ någon flash player eller liknande till WM som gör att man kan se andra video klipp på nätet och inte bara youtube klipp. Skulle vara nice att kunna kolla på svt play, klipp från idg.se och klipp på aftonbladet o.s.v.
Postad 12 October 2008 - 11:38
S8N
-
S8N
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Har varit intresserad av X1an sen den utannonserades men när jag klämde på telefonen i butik kändes den mycket mindre än jag föreställt mig. Kan inte bestämma mig om jag ska köpa eller inte.
Har några frågor.
1.Går det att surfa tillfredsställande på den utan att zooma in och ut hela tiden, känns som att displayen är i minsta laget.
2.Nån som jämfört normal 3g-surfning med Turbo-3g på denna luren? Stor skillnad? Värt upgraddering?
3.Har den ubs host? dvs kan man koppla in extern hårddisk eller minneskortsläsare och läsa från telefonen?
4.Stämmer det att det bara finns svenska menyer orginal? Kan man på nått sätt få engelska på den?
Postad 12 October 2008 - 12:12
EgoDrama
-
EgoDrama
-
Rookie
-
7 inlägg
Jag länkade till ett på förra sidan tyvärr inte gratis men det funkar hyffsat när man vant sig, använder själv spb och det går med lite träning att hantera med en hand.
Japp, jag såg det  Men jag är ute efter något som är gratis. Det som är lite konstigt är att till min Qtek 9100 har jag för mig att det fanns en "virtuellt knappsats" med å, ä och ö installerat redan när jag köpte den. Men det var längesen jag hade den (och så var det WM 5 på den också...) Men eftersom jag skriver en hel del sms och vill kunna hantera min X1:a med en hand kanske det är värt att köpa det som du länkade till, om det innehåller en svensk ordbok vill säga
Postad 12 October 2008 - 12:21
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Japp, jag såg det Men jag är ute efter något som är gratis. Det som är lite konstigt är att till min Qtek 9100 har jag för mig att det fanns en "virtuellt knappsats" med å, ä och ö installerat redan när jag köpte den. Men det var längesen jag hade den (och så var det WM 5 på den också...)
Men eftersom jag skriver en hel del sms och vill kunna hantera min X1:a med en hand kanske det är värt att köpa det som du länkade till, om det innehåller en svensk ordbok vill säga 
Använder sig av den vanliga ordboken, vilken visserligen är under all kritik i början, många ord får man lära den  men efter nån månad med ivrigt smsande så blir det rätt vettigt, om man lägger extratiden att lära den de ord som inte finns från början, men det är en av win mobiles akilleshäl, de har lagt för lite tid på att fixa en riktig ordbok. Tänk också på att Spb ger 15 dagar fullversion på sina trails, så man hinner testa ordentligt.
Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 12 October 2008 - 12:22.
Postad 12 October 2008 - 13:14
P@itor
-
P@itor
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
hehe, verkar som om ni sitter hela helgen å bara leker med era telefoner
På måndag hämtar jag min hos postens utlämningsställe å då passar det ju bra att ni listar allt som jag direkt ska slänga in i telefonen från start
Gick in på expert å tröst pilla lite på en dummy, kan verkligen hålla med. När jag jämförde med min nuvarande telefon så känns xperian härligt liten. Lite kul när min inte har qwerty medan xperian har det å ändå är nån mm tunnare
Postad 12 October 2008 - 13:35
Chiliwise
-
Chiliwise
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Gick in på expert å tröst pilla lite på en dummy, kan verkligen hålla med. När jag jämförde med min nuvarande telefon så känns xperian härligt liten. Lite kul när min inte har qwerty medan xperian har det å ändå är nån mm tunnare 
Tröstpilla på en dummy?? Shit då är du desperat Men håll ut du kommer inte bli besviken. Är skitnöjd med min när jag äntligen fått till alla inställningar. Nu kan jag använda den med en hand och utan att gå in i menyer hela tiden
Redigerat av Chiliwise, 12 October 2008 - 13:36.
Postad 12 October 2008 - 13:38
PontiacMan
-
PontiacMan
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Ja då kunde inte jag hålla mig längre, utan åkte ner till netonnet och köpte en.
Jisses vilken lur, till och med lådan e ju lyxig hehe.
Ja nu skall den bara laddas lite och sen skall det lekas :-)
/P
Postad 12 October 2008 - 14:34
Unregisteredddd15e7a
-
Unregisteredddd15e7a
-
Rookie
-
6 inlägg
Har lite funderingar och skulle bli jätteglad om någon kunde svara. Har letat i forumet en del men inte hittat bra svar..
1. Kan man ställa in telefonen så att den endast går ut på internet genom wlan?
2. Ser man om telefonen använder wlan eller 3G vid surfning?
3. Hur är batteritiden?
4. Hur funkar det att surfa, går det att läsa hemsidor utan att behöva zooma in?
5. Finns det någon form av snabbkommando för att ringa viktiga nummer?
Tack på förhand!
Postad 12 October 2008 - 14:43
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Har lite funderingar och skulle bli jätteglad om någon kunde svara. Har letat i forumet en del men inte hittat bra svar..
3. Hur är batteritiden?
4. Hur funkar det att surfa, går det att läsa hemsidor utan att behöva zooma in?
Tack på förhand!
1. Ja det kan du. Inställnigar/anslutningar/anslutningsinställnigar/avancerat sen får du ändra i ange vilka nätverk som används, eventuellt lägga upp en ny anslutning eller välja mitt internet eller mitt arbetsnätverk beroende på dina wlaninställningar. 2. Ja det ser du på ikonen som indikerar wlan, får du 2 snurrandepilar vid den, så använder den wlan. 3. Vet ej. 4. Funkar utmärkt på min touch crouise om man använder opera som webbläsare. 5. Om du använder tex spb mobile shell så har du möjlighet att lägga upp 15 snabbkontakter med bild som du kan ringa upp med 2 tryckningar, första trycket väljer kontakten andra om du vill ringa hemnr, mobil eller skicka sms
Postad 12 October 2008 - 14:47
Givemeabreak
-
Givemeabreak
-
Användare
-
-
111 inlägg
3. Hur är batteritiden?
Tack på förhand!
1. Vet inte men det finns säkert nåt sätt, min använder wlan när det finns. 2. Ja, du blir meddelad om telefonen kopplar upp sig via 3g 3. helt ok, har lekt med den i princip all vaken tid sen i fredags em och håller på att ladda den nu. Det inkluderar en del filmtittande, surf, installation/avinstallation av program mm 4. Det går men det är smått så man får ha bra syn  5. vet ej, har inte haft tid å ringa så mycket med telefonen ännu
Postad 12 October 2008 - 14:57
Arne75
-
Arne75
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Någon som vet om man kan få klockan som "skärmsläckare"? Lite segt att behöva aktivera skärmen varje gång man vill se vad klockan är.
Postad 12 October 2008 - 14:58
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Någon som sitter på en lista med apps i olika katogerier som man borde lägga in?
* X1:an är min första WM telefon så jag känner mig lite vilsen, finns det någon sammanställning över vilka program som är bra och fyller sin funktion på X1:an?
* Har kollat runt lite på SPBs olika apps och flera verkar intressanta, är det fulla trials på alla deras apps?
* Vilket navigeringsprogram är bäst?
* Vad är det som gäller när det kommer till antivirusprogram på en WM telefon? Vad behöver man lägga in?
Försöker att få lite koll på hur allt fungerar och gör långsamma framsteg
Postad 12 October 2008 - 15:00
Givemeabreak
-
Givemeabreak
-
Användare
-
-
111 inlägg
Någon som vet om man kan få klockan som "skärmsläckare"? Lite segt att behöva aktivera skärmen varje gång man vill se vad klockan är.
Finns i "Spb Time", vad windows mobile kan erbjuda vet jag inte...
Postad 12 October 2008 - 15:01
Arne75
-
Arne75
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Postad 12 October 2008 - 15:07
PontiacMan
-
PontiacMan
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Någon som sitter på en lista med apps i olika katogerier som man borde lägga in?
* X1:an är min första WM telefon så jag känner mig lite vilsen, finns det någon sammanställning över vilka program som är bra och fyller sin funktion på X1:an? * Har kollat runt lite på SPBs olika apps och flera verkar intressanta, är det fulla trials på alla deras apps? * Vilket navigeringsprogram är bäst? * Vad är det som gäller när det kommer till antivirusprogram på en WM telefon? Vad behöver man lägga in?
Hej Kolla denna tråd så får du lite hjälp. https://www.minhembi...p;#entry2114367Lycka till /P
Postad 12 October 2008 - 15:10
Arne75
-
Arne75
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Läste lite om Spb time och som jag förstår funkar bara screensavern när man laddar?
Postad 12 October 2008 - 15:18
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
* X1:an är min första WM telefon så jag känner mig lite vilsen, finns det någon sammanställning över vilka program som är bra och fyller sin funktion på X1:an? * Har kollat runt lite på SPBs olika apps och flera verkar intressanta, är det fulla trials på alla deras apps? * Vilket navigeringsprogram är bäst? * Vad är det som gäller när det kommer till antivirusprogram på en WM telefon? Vad behöver man lägga in?
Program som jag anser är vettiga. Spb mobile shell (fullversionen) Spb Time Spb Phone suite Spb Full screen keyboard. Coreplayer. TomTom (men det är bara för att jag inte fick garmin att funka) Det är de jag anser att jag inte kan leva utan. Antivirus är väl i dagsläget inte helt nädvändigt även om jag använder F-secure mobile. Läste lite om Spb time och som jag förstår funkar bara screensavern när man laddar?
Det är ställbart så du kan ha den även när du kör på batteri, men om du har skärmen igång så suger den batteri ganska rejält, nu har ju SE sagt att Xperian ska ha mångfallt bättre batteritid än andra wm-lurar så då kanske det inte är nått problem.
Postad 12 October 2008 - 15:21
Givemeabreak
-
Givemeabreak
-
Användare
-
-
111 inlägg
Läste lite om Spb time och som jag förstår funkar bara screensavern när man laddar?
Nja, man bockar bara ur "external power only"
Postad 12 October 2008 - 15:26
Arne75
-
Arne75
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Gött mos! Blir till att köpa Spb time. Med tanke på att jag använt luren sedan i fredags och den ligger fortfarande på 60% så kommer det inte att bli några problem. Tackar Goldstar.
Redigerat av Arne75, 12 October 2008 - 15:26.
Postad 12 October 2008 - 15:38
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Hej
Kolla denna tråd så får du lite hjälp. https://www.minhembi...p;#entry2114367
Lycka till
/P
Tack! Hade sprungit förbi den tråden Hur för man över sina kontakter smidigast? Har provat att kopiera över dem från simkortet men väl i telefonen så ser alla kontekter helskumma ut, namnen stämmer inte och innehåller "/, &" samt andra tecken. Är det bättre att skicka alla kontakter via bluetooth från min andra SE mobil?
Postad 12 October 2008 - 15:42
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Program som jag anser är vettiga. Spb mobile shell (fullversionen) Spb Time Spb Phone suite Spb Full screen keyboard. Coreplayer. TomTom (men det är bara för att jag inte fick garmin att funka)
Det är de jag anser att jag inte kan leva utan.
Antivirus är väl i dagsläget inte helt nädvändigt även om jag använder F-secure mobile.
Tack för hjälpen Goldstar
Postad 12 October 2008 - 15:48
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Tack! Hade sprungit förbi den tråden
Hur för man över sina kontakter smidigast? Har provat att kopiera över dem från simkortet men väl i telefonen så ser alla kontekter helskumma ut, namnen stämmer inte och innehåller "/, &" samt andra tecken. Är det bättre att skicka alla kontakter via bluetooth från min andra SE mobil?
Kan du inte synca din gamla mobil med outlook, sen synca över dem i din nya mobil.
Postad 12 October 2008 - 15:52
P@itor
-
P@itor
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Vad tror ni om denna. Resco Keyboard Pro http://rescogames.co...ketpc/keyboard/
Postad 12 October 2008 - 16:01
Guardian74
-
Guardian74
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Tycker det är synd att man inte kan få upp knappsatsen som är när man skall ringa även när man skall skicka SMS m m. Hoppas att det blir möjligt med kommande uppdateringar.
Postad 12 October 2008 - 16:01
Kevin_s
-
Kevin_s
-
Rookie
-
7 inlägg
Hej får min mobil på tisdag.. Men undrar om man kan använda Microsoft Voice Command 1.6 på mobilen http://www.youtube.c...h?v=dIup0-yO-n0 verkar riktigt grymt Sen undrar jag precis som nån annan här fråga utan att få svar...Kan man se videoklipp på nätet typ svt play, aftonbladet och liknande eller är det bara youtube..finns det nåt program man kan ladda ner som gör det möjligt om det inte redan inbyggt? Tack på förhand
Postad 12 October 2008 - 16:09
barkbiten
-
barkbiten
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
hur f-n synkar jag så att jag får över mina kontakter i datorn alltså???
steg för steg beskrivning önskas
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|