Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
6
|
(39)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
GTA IV gamertag tråden (96 inlägg)
|
18 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 05 June 2008 - 10:56
Postad 05 June 2008 - 11:38
Där lärde man sig vad aliasing var."Taggigheten", eller "trappstegseffekten" kallas aliasing. Motverkas med AA (Anti aliasing). GTA4 är inte så bra på AA tyvär.
Äsch, är ju bara rykte. Men keep on dreaming!GTA IV spelar man bäst med tangentbord och mus. Blir att förhandsboka till PC den 30 november i år
Redigerat av Really, 05 June 2008 - 11:38.
Postad 05 June 2008 - 15:50
Uh. Jag har gjort alla 10 nu och jag fick runt 1000 per bil.Ja vissa bilar ger ju typ 30.000+ så
+ att du kan lämna bilar även efter att du är klar.
Fast det är för Brucie iofs
Edit: Aha, det är den andra
You Got The Message
Deliver all 30 cars ordered through text message. 20
Eh, men hur ska man hitta dem utan någon markering? Första bilen står i Balboa... och hur ska jag veta var det ligger? Hittar inte på kartan =/.
Redigerat av Zoiler, 05 June 2008 - 16:03.
Postad 05 June 2008 - 16:26
Eh, men hur ska man hitta dem utan någon markering? Första bilen står i Balboa... och hur ska jag veta var det ligger? Hittar inte på kartan =/.
Antar att du menar Boabo? Det finns med på kartan iaf. Har du inte kartan som låg i spelfodralet?
Oftast är de inte särskilt svåra att hitta, brukar stå parkerade rätt öppet.
En hade jag skitsvårt att hitta, så jag la ner letandet efter den ett tag. När jag några dagar senare hoppade in i en bil som stod inklämd i nån gränd bakom en bank så stod det You've found the car Stevie wants(eller vad det nu står). Wohoo!
Redigerat av bananplanta, 05 June 2008 - 16:30.
Postad 05 June 2008 - 16:52
You Got The Message
Deliver all 30 cars ordered through text message. 20
Det gäller att dra markören sakta över kartan så hittar man stadsdelen tillslut. Sen så har du ju t.o.m fått en bild på bilen så du vet vad du letar efter
Och i värsta fall så finns det rätt bra guider där ute på den stora webben
Postad 05 June 2008 - 16:58
Mja, jag hittade inga bra till den här faktiskt. Men jag hade glömt av spelkartan som ligger i fodralet, den lär ju vara stor nog att hitta något på.Och i värsta fall så finns det rätt bra guider där ute på den stora webben
Postad 05 June 2008 - 17:16
Postad 06 June 2008 - 01:14
Adress till den kartan?Jag gick bara till IGNs karta och skrev in namnet på bilen i sökmotorn.
Postad 06 June 2008 - 14:32
Ah, en karta där man bara kan söka vad man vill. Precis vad jag ville ha, tackIGN:s google map
Den är riktigt bra till det mesta faktiskt.
Postad 09 June 2008 - 01:15
Tänkte ta achivementen där man ska göra 10 på 4 minuter...
Gav upp när jag hade lyckats göra 7 stycken, men under den tiden dog jag även 5 gånger...
Ibland gick det enkelt som attans att få in dem, oftast fick man storspö. Provade att trycka precis när han skulle slå, precis innan han skulle slå, mitt i slaget, osv men lyckades aldrig riktigt bli bra på det...
Några tips från er som tagit den?
Postad 09 June 2008 - 09:33
Hur f-n timar man counter attacks?
Tänkte ta achivementen där man ska göra 10 på 4 minuter...
Gav upp när jag hade lyckats göra 7 stycken, men under den tiden dog jag även 5 gånger...
Ibland gick det enkelt som attans att få in dem, oftast fick man storspö. Provade att trycka precis när han skulle slå, precis innan han skulle slå, mitt i slaget, osv men lyckades aldrig riktigt bli bra på det...
Några tips från er som tagit den?
För det första, får du inte använda kniv i den? Står ju bara meele, inte bara unarmed.
För övrigt, vänta tills du ser slaget komma och då spammar du på A.
Postad 09 June 2008 - 12:22
Postad 09 June 2008 - 18:46
Postad 09 June 2008 - 19:23
Postad 09 June 2008 - 21:37
De två sista uppdragen var ju härligt adrenalinframkallande.
Landade på 86% och 60:47... Kanske får snabba på lite för Liberty City minute?
Dog 5 ggr, dödade 783 personer. 107 dagar gick i spelet. Liberty Rock lyssnade jag mest på, Massive B minst.
232 bilar stulna. Kört över 167 personer. Favvis bil är Sultan RS och totalt har jag kört från Liberty City till Vice City.
Har $1.1 mille i kassan. Mest pengar har gått åt till vapen ($157000).
Dödade 418 personer med headshots. Flest (283) dödade med Carbine Rifle.
Kört race i två timmar medan en halvtimme av mitt liv gått åt till Pool.
QUB3D spelade jag en gång, men det tog 23 minuter.
I en och en halv timme har jag använt internet. Pratat i telefon har jag gjort lite längre.
Postad 10 June 2008 - 09:20
Nej, jag ligger fortfarande på 98% på Social Club, börjar bli rätt löjligt nu faktiskt
Jag klarade 100% dan innan "deadline" och fick det registrerat först nu i helgen... blir intressant o se om man får nån nyckel.. annars ######r :@
Postad 10 June 2008 - 18:47
Postad 11 June 2008 - 21:27
Hittat en bättre karta här.
Postad 12 June 2008 - 18:30
Typ världens sämst uppbyggda sida tror jag
Postad 12 June 2008 - 18:51
När man ska göra counter: Gäller väl att timea A tryckningen när motståndaren slår tror jag.
Man skulle ju tycka det. Men jag lyckades betydligt bättre när jag gjorde som någon annan förslog och bara hammrade som besatt på 'A'.
Hade riktigt stor tur; sprang runt och slog på alla jag såg, blev skjuten av polisen ett OTALT gånger och efter en kvart eller så fick jag två stjärnor men lyckades precis göra den sista countern som behövdes för achivementen. Samtidigt som jag ser pop-upen för achivement unlocked så skjuter polisen mig. Men jag kommer inte tillbaks till sjukhuset, utan istället ser jag den underbara 'disc unreadable'. Bah. Jaja, jag skulle ändå gå och lägga mig.
Finns det nått kul inne i 100% på Social Club? Jag har fortfarande 98%
Typ världens sämst uppbyggda sida tror jag
Jag ligger på 89% vilket ska stämma... Nått har säkert blivit fel med ditt konto. Kolla med [email protected] eller vilken mail de hade.
Postad 12 June 2008 - 19:03
Bifogad fil(er)
Postad 16 June 2008 - 21:59
Tröjorna var ju inte mycket att hoppa av glädje för: amerikanska storlekar (dvs. minst två storlekar större än vad de är här) och enkelt svartvitt-tryck...Jag har inte heller fått min tröja än
Här i Örebro delade Game nyligen ut de som inte hade hämtats ut och det var tydligen nästan ingen som hade hämtat sin.
Postad 17 June 2008 - 07:42
Postad 17 June 2008 - 14:21
Här i Örebro delade Game nyligen ut de som inte hade hämtats ut och det var tydligen nästan ingen som hade hämtat sin.
Där ser man, de sa ju att de skulle ringa när tröjorna kom in. Sista gången jag handlar på Game.
Postad 17 June 2008 - 15:13
Postad 17 June 2008 - 20:50
Bifogad fil(er)
Redigerat av ShaManIX, 17 June 2008 - 23:05.
Postad 17 June 2008 - 22:04
Har redan sett hur han skulle se ut eller snarare vem de kopierat, i filmen 'Behind enemy lines'
Redigerat av bananplanta, 17 June 2008 - 23:41.
Postad 18 June 2008 - 18:00
Till mig sa de aldrig att de skulle ringa eller höra av sig på något sätt, de sa bara att jag fick komma in om en vecka eller två och se om de kommit in. Men lite fult att ge bort dem så relativt snabbt - verkar ju finnas folk som ännu vill ha sina, men som väntar på the signal från sin spelbutik...Där ser man, de sa ju att de skulle ringa när tröjorna kom in. Sista gången jag handlar på Game.
Postad 18 June 2008 - 18:29
Har faen missat två duvor, aaaaaaahhhh!!!
Postad 18 June 2008 - 18:36
Till mig sa de aldrig att de skulle ringa eller höra av sig på något sätt, de sa bara att jag fick komma in om en vecka eller två och se om de kommit in. Men lite fult att ge bort dem så relativt snabbt - verkar ju finnas folk som ännu vill ha sina, men som väntar på the signal från sin spelbutik...
Beställde min via nätet, och har inte hört ett ord om att man skulle in till närmsta spelbutik och hämta en, då hade man givetvis gjort det. Det de därmemot skrev var på följesedeln att t-shirten var försenad men de skulle skicka den om nån vecka. Sällan det hände.
Var i kontakt med kundservice via mail, och fick till svar typ "Näe men vi har skickat alla, men får jag ditt ordernr så ska vi kolla det". Efter de fick numret har de inte hört av sig. Tycker inte att man som kund ska behöva tjata. Less!
Postad 18 June 2008 - 19:01
Postad 18 June 2008 - 21:47
Postad 19 June 2008 - 16:48
Postad 19 June 2008 - 17:45
Postad 19 June 2008 - 18:15
Postad 19 June 2008 - 18:26
Postad 19 June 2008 - 19:51
SKa precis börja leverera bilar åt Stevie, har fått tag i första bilen men vart ska den levereras?
Bohan, strax till höger om hideout. Vilket är rätt bekvämt för då kan man springa dit efter att ha levererat en bil för att spara och få ett nytt meddelande om nästa bil (det tar 6 timmar efter att man avklarat en bil för att få nästa).
Postad 19 June 2008 - 22:43
Bohan, strax till höger om hideout. Vilket är rätt bekvämt för då kan man springa dit efter att ha levererat en bil för att spara och få ett nytt meddelande om nästa bil (det tar 6 timmar efter att man avklarat en bil för att få nästa).
Jag passade på att sticka och hämta en Sultan RS och köra race till Brucie mellan Stevie varven.
Postad 19 June 2008 - 22:46
Ärligt talat så borde det finnas roligare saker att göra efter man är klar med storyn. Saints Row 2 verkar ha ballare saker att göra i efterhand.
Postad 20 June 2008 - 08:58
Ärligt talat så borde det finnas roligare saker att göra efter man är klar med storyn. Saints Row 2 verkar ha ballare saker att göra i efterhand.
Vilken ###### pärs det var att göra klart Stevies bilar. 30 stycken, ingen utmärkt på kartan. Håller helt klart med att det är rätt tråkiga saker att göra när man väl har klarat spelet. Att leta efter stunthopp och skjuta duvor är det som jag har kvar nu och det känns som om jag lägger ner spelet istället för att klara 100%.
Postad 20 June 2008 - 12:53
Postad 20 June 2008 - 15:12
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
GTA IV
58 bilder
237 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler