Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 8,64 (44) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 26 februari 2009 - 04:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
VAAA.....ska han sluta för gott?

Postad 26 februari 2009 - 12:31

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Vad jag kan se var det väl inte för gott om man läser på sidan...

Någon som monterat invisible shield på sin?
Står att man ska vänta 12-24 timmar innan användning vid montering av skyddet.
Fan vet inte om jag kan vänta så länge nu när jag fått den ;)

Postad 26 februari 2009 - 12:43

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

VAAA.....ska han sluta för gott?

Han slutar väl för en tid på Xda, men han finns väl kvar på sin egna sida skulle jag gissa. Jag använder dock främst Davideuck's roms, tycker de passar mig bättre än dutty's. Jag var bara nyfiken på nya manila när jag installerade dutty's 1.8, men har gått tillbaka till davideuck V5. Lite trist att dutty vägrade dela med sig till de andra.

Postad 26 februari 2009 - 14:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Mm..Nu är jag inte så insatt i vad dom bråkar om ..

läste nå att dutty lagt upp en tråd som han sen bad att få bortplockad..

Ingen aning om vad han ska ha undanhållit ?
Dock så är han ju fri att lägga upp vad han vill

Samtidigt kan ja förstå att han blir less...
Han har ju gjort grymt mycket för xda och för nog så mycket skit..

Postad 26 februari 2009 - 19:53

joasko
  • joasko
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har fått problem med youtube, när jag startar får jag felmeddelande "Ansluningen misslyckades" Tidigare har det fungerat hur bra som helst. ( Jag kan fortfarandes gå in via explorer eller opera)

Postad 26 februari 2009 - 20:34

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Har letat i den där ###### manualen men hittar inget=)
Hoppas ni kan hjälpa mig.
Vart hittar man hur mycket data man använt och ska man ha dataanslutning aktiverat? det är då man får fram 3g symbolen högst upp.

tacksam om någon kunde hjälpa en vilsen och aningen förvirrad nybliven hd ägare=)

Postad 26 februari 2009 - 20:35

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Har letat i den där ###### manualen men hittar inget=)
Hoppas ni kan hjälpa mig.
Vart hittar man hur mycket data man använt och ska man ha dataanslutning aktiverat? det är då man får fram 3g symbolen högst upp.

tacksam om någon kunde hjälpa en vilsen och aningen förvirrad nybliven hd ägare=)

Spb Wireless Monitor är svaret på din fråga. Eller iaf den första. :lol:

Postad 26 februari 2009 - 21:04

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Om vi säger såhär då, kör fortfarande med svensk rom - och har följande aktiverat i menyn comn manager.
telefon - stäng av mobilradio = på
direct push nånting = av eftersom ja inte har koll på vad ännu =)
dataanslutning längst ner = av

Skulle uppskatta om någon kunde leda mig på rätt spår =)
Har telia och deras datapaket/5gig per månad. så är väl inte direkt orolig om något använder nätet/data så att säga.

Postad 26 februari 2009 - 21:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ställ bara in så att mailen hämtas manuellt och vädret ska uppdateras manuellt...
Sen är det ingen fara...

dataanslutning ändras till på när jag tex surfar..
Slår av den när ja är klar..inte för att det spelar nån roll.
Är ju bara skickad data som räknas....

Å har du 5 gig så behöver du knappast oroa dig alls

Postad 26 februari 2009 - 21:10

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
okey okey, då vet jag.
Om jag väljer att aktivera dataanslutnigen till på själv då ändras min ikon till en 3g logga och så blir det inte när jag t ex har den av och kör igång webläsaren, då är ikonen vanlig så att säga.

Provar mig fram hur som helst och undrar jag över något mera så ställer jag dom frågorna om jag inte kan hitta dom i tråden. Tack på förhand.

Redigerat av stoffe69, 26 februari 2009 - 21:14.

Postad 26 februari 2009 - 22:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Hmm..Låter lite mysko.

Står alltid 3g på min men de kommer upp en till ikon när dataanslutning är på ...
Har en TyTn II så de är inte säkert ikonerna ser likadan ut.

Läst den här Bifogad fil  081105_Blackstone_HTC_Swedish_Manual.pdf   10,85MB   16 Antal nerladdningar

Sida 40 ...Där ser du ikonerna

Redigerat av moparman, 26 februari 2009 - 22:27.

Postad 27 februari 2009 - 10:23

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

okey okey, då vet jag.
Om jag väljer att aktivera dataanslutnigen till på själv då ändras min ikon till en 3g logga och så blir det inte när jag t ex har den av och kör igång webläsaren, då är ikonen vanlig så att säga.

Provar mig fram hur som helst och undrar jag över något mera så ställer jag dom frågorna om jag inte kan hitta dom i tråden. Tack på förhand.

Hej hade samma problem som dig innan att när jag öppnar web läsaren så bara kör han gprs så jag fick gå in på settings->phone>network å ta allt manuelt där och välja 3g nät själv då fick jag upp 3g loggan.. Hoppas du får igång de jag har tele2.. Men flashade om min då funkade det igen så vet inte varför de blev så.. men som sagt får la flasha om min igen efter duttys test rom.. :)

Redigerat av Unregistered86d0fe55, 27 februari 2009 - 10:26.

Postad 27 februari 2009 - 17:39

coffek
  • coffek
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
nån som vet varför dom kontakter jag har som favoriter försvinner från "personer" när jag synkar med outlook?

Postad 28 februari 2009 - 15:27

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Vet inte riktigt vad jag gör för fel men jag kan bara inte lägga in min telia.com mail i luren... har försökt allt, hotmail lyckas jag lixom med utan problem.
Dock lyckades jag få över alla kontakter på msn till telefonen som numera finns under kontakter vilket stör mig lite=)

Postad 28 februari 2009 - 16:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
du har glömt bocka ur en ruta..Gör om det :P

Eller om du skulle kryssa i...Jaja du ser ju ...

Postad 28 februari 2009 - 19:03

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Någon som vet någon schysst bildvisare att installera i Touch Hd´n!
Tycker den som fanns i Duttys Xtreme 1,9b funkade bra men den funkar tyvärr inte på min svenska rom!

Redigerat av JBA69, 28 februari 2009 - 19:04.

Postad 28 februari 2009 - 20:09

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
fick lite problem efter jag installerade glarm o pocket shield. nu när jag trycker på lur så ser det helt annnorlunda ut. och det fösvann inte om jag avinstallerar dom... någon som har något förslag?

Löste sig. Felet låg kvar i pocketshield fast jag avinstallerade det. någon som kan berätta hur man tar bort något helt och hållet ur register o liknande?
T ex går man in under inställningar o sen menyer så vore det ju roligt om man kunde ta bort ett program som ligger där som inte finns kvar på telefonen, el dubbletter av program t o m.

Redigerat av stoffe69, 01 mars 2009 - 00:18.

Postad 01 mars 2009 - 09:51

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Tjo, är det någon som sett/hittat något geni på webben som har porterat det nya gränssnittet på TF3D som kommer finnas på Diamond 2 och Touch Pro 2 så att man kan köra in det på HD'n? Tycker att det känns lite för spännande att köra in en nykokt ROM, verkar vara lite för mycket buggar på dom, jag vill dessutom behålla svenska som språk på mobben.

Postad 01 mars 2009 - 14:20

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Jag har fimpat svenska i mobilen och nöjer mig med svenskt T9. Kan säga att HD:n är en dröm att använda sedan jag slängt lagt in dutty's nya rom och den nya radion. Inte en enda bug och allt flyter på så smidigt och snabbt. Jag laddade hem och skulle installera davideuck's V1, men telefonen funkar fööör bra just nu. Sjukt nöjd!!
Så, nu vet ni det. :P

Postad 01 mars 2009 - 14:35

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Jag har fimpat svenska i mobilen och nöjer mig med svenskt T9. Kan säga att HD:n är en dröm att använda sedan jag slängt lagt in dutty's nya rom och den nya radion. Inte en enda bug och allt flyter på så smidigt och snabbt. Jag laddade hem och skulle installera davideuck's V1, men telefonen funkar fööör bra just nu. Sjukt nöjd!!
Så, nu vet ni det. :P

Håller inte med!
Visst funkar den men en del buggar finns som irriterar och den är inte snabbare än original!
Läser man på XDA-forumet kan man tro det är lösningen på allt ont i världen! :blink:
Visst kul att se det nya TF3D som verkar vara en trevlig finslipning av dagens variant,men någon större skillnad är det inte!
Däremot rekommenderar jag att uppdatera radio-romet,där märker jag skillnad!

Postad 01 mars 2009 - 20:04

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Håller inte med!
Visst funkar den men en del buggar finns som irriterar och den är inte snabbare än original!
Läser man på XDA-forumet kan man tro det är lösningen på allt ont i världen! :P
Visst kul att se det nya TF3D som verkar vara en trevlig finslipning av dagens variant,men någon större skillnad är det inte!
Däremot rekommenderar jag att uppdatera radio-romet,där märker jag skillnad!

När man uppdaterar den (inte ens läst ordentligt vad den gör) blir det som det blir med t ex duttys rom, dvs allt försvinner?

Btw, någon som använder pocket shield, värt att köpa tro? el något liknade som kanske t o m är gratis.

Redigerat av stoffe69, 01 mars 2009 - 20:11.

Postad 01 mars 2009 - 20:11

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

När man uppdaterar den (inte ens läst ordentligt vad den gör) blir det som det blir med t ex duttys rom, dvs allt försvinner?

Nej,inget förvinner! inte om du uppgraderar radioromen! Den förbättrar rätt mycket!
B.la radion,gps samt bättre mottagning på 3G.

Postad 01 mars 2009 - 20:43

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Vad följer med?, finns det fjärrkontroll för 3,5 mm uttaget?

Postad 01 mars 2009 - 22:00

Trabanten
  • Trabanten
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Ni som bytt radio, till vilken skall jag byta?

Postad 01 mars 2009 - 22:11

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Jag har version 1.12.25.16 på min.

Postad 02 mars 2009 - 12:07

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Pillade på en HTC touch idag: lite stor men riktig snabb. Blir nog att testa en HTC hd :blush:

Postad 04 mars 2009 - 13:11

coffek
  • coffek
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
funkar inte RC E100 headsetet till hdn? såg inget nånstans om att den inte skulle fungera med HDn.
Nån som vet om man kan få det att fungera? står bara att den inte har stöd för USB-headset =/
verkar som man la ner pengar i onödan!

Postad 04 mars 2009 - 15:09

Unregisteredb878da7b
  • Unregisteredb878da7b
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Någon som hittat ett alternativ till headsetet som följer med?
Vill ha ett trådat in-ear med mic. typ detta http://www.mytrendyp...mp3-10558p.html

Någon som testat denna till Touch HD?
http://www.teknikmagasinet.se/

Postad 04 mars 2009 - 15:55

Unregisteredb878da7b
  • Unregisteredb878da7b
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Såg just att det är en på väg
http://www.htcaccess...m.aspx?i=178407

Postad 04 mars 2009 - 16:03

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Köpte en beg Touch HD. Riktigt trevlig lur. Flashad om dn med ett firmware från XDA. Med mycket skräp borttaget. Och kör med touchflo avslaget så är den riktigt snabb med. Skulle dock gärna ha en tab på desktop med program etc. Vad finns för några mjukvaror till windows mobile 6.1 som kan fixa detta?

Postad 04 mars 2009 - 18:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Vet inte riktigt exakt vad du är ute efter men.

Kan du tänka dig ett helt skal så kolla in Spb Pocket Plus

Där har du 5 huvudikoner på rad högst upp och under varje kan du lägga program som du vill

Postad 05 mars 2009 - 00:40

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Inte på något sätt menat att starta nåt "min är bättre än din krig", många av er som köpt HTC Touch HD har säkert övervägt att köpa en liknande telefon med ett riktigt tangentbord, kanske främst X1:an....isf, hur mkt upplever ni att ni saknar ett riktigt tangentbord (eller riktiga knappar för den delen) jämfört med att ha virtuella tangentbord? T.ex. när ni skriver SMS/Mail.

Postad 05 mars 2009 - 00:46

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Inte på något sätt menat att starta nåt "min är bättre än din krig", många av er som köpt HTC Touch HD har säkert övervägt att köpa en liknande telefon med ett riktigt tangentbord, kanske främst X1:an....isf, hur mkt upplever ni att ni saknar ett riktigt tangentbord (eller riktiga knappar för den delen) jämfört med att ha virtuella tangentbord? T.ex. när ni skriver SMS/Mail.

Har både en Nokia E71a och nu en HTC HD. Visst är ett tangentbord med riktiga tangenter bättre, men det finns riktigt bra tangentbord (touch) till HTC HD: http://forum.xda-dev...ad.php?t=487677
Så skillnaden är inte så stor.

Postad 05 mars 2009 - 01:18

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Har både en Nokia E71a och nu en HTC HD. Visst är ett tangentbord med riktiga tangenter bättre, men det finns riktigt bra tangentbord (touch) till HTC HD: http://forum.xda-dev...ad.php?t=487677
Så skillnaden är inte så stor.

Intressant, för jag funderar lite på E71 som känns väldigt praktiskt och så...men ganska tråkigt :blink: Har du skaffat din Touch HD för att ersätta E71an eller är den ena jobb och den andra nöje? Några kommentarar om för- och nackdelar mellan de båda?

Postad 05 mars 2009 - 08:13

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Intressant, för jag funderar lite på E71 som känns väldigt praktiskt och så...men ganska tråkigt :blink: Har du skaffat din Touch HD för att ersätta E71an eller är den ena jobb och den andra nöje? Några kommentarar om för- och nackdelar mellan de båda?

Skaffade HD'n för att se om den kan ersätta E71: svaret är ett nej. Windows mobile är klart sämre än S60, egentligen på allt. Så testa HTC HD innan köp.

Postad 05 mars 2009 - 12:24

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Skaffade HD'n för att se om den kan ersätta E71: svaret är ett nej. Windows mobile är klart sämre än S60, egentligen på allt. Så testa HTC HD innan köp.

Utan att själv ha en åsikt i frågan, vågar man be om en mer utförlig förklaring? Jag har nämligen själv en gnagande oro till stor del baserad på tidigare windows mobiler att när den första entusiasmen lagt sig ang. alla möjligheter så blir man mer och mer irriterad på problemen i vardagen, alltså att det är ganska omständigt och svårarbetat ofta jämfört med det betydligt tråkigare men mer optimerade S60...

Postad 05 mars 2009 - 12:42

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Ledsen om detta redan är diskuterat, men ni som nyligen köpt en Touch HD och därmed säkert också funderat på en X1a eller Touch Pro, vad gjorde att ni till slut valde denna telefon och känner ni er nöjda med det beslutet i efterhand? Funderar nämligen själv mellan de båda, men har kört fast...

Postad 05 mars 2009 - 12:46

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Har själv haft en del Sony-ericsson och nokia telefoner och kan ärligt säga att Touch HD´n är den enda som blivit bättre
ju längre jag haft den.
Det jag gillar är att om något inte funkar så finns det lösningar på nätet!
Nu är den bra nära den ultimata mobilen...

Ledsen om detta redan är diskuterat, men ni som nyligen köpt en Touch HD och därmed säkert också funderat på en X1a eller Touch Pro, vad gjorde att ni till slut valde denna telefon och känner ni er nöjda med det beslutet i efterhand? Funderar nämligen själv mellan de båda, men har kört fast...

Skärmen och avsaknaden av ett glappande tangentbord.

Postad 05 mars 2009 - 13:07

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Den känsla jag får är att det till stor del avgörs av hur mkt man använder telefonen för typiska "datorgrejer", gör man det så uppskattar man alla möjligheterna, gör man det inte utan bara vill ha en top of the line telefon så är risken stor att man irriterar sig på att telefondelen är sämre än hos Symbian. Det är iaf min teori.

Hur mkt använder ni själva er telefon (om man nu ens ska kalla det så längre) för datorgrejer och vad är främsta skälet till att ni gör det? Frågar mest för att i mitt fall har jag nästan alltid en "riktig" bärbar dator i närheten, och då finns det liksom ingen riktig anledning att inte använda den till att surfa osv...

Postad 05 mars 2009 - 14:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
I mitt tycke så är WM helt i en annan liga än S60...

Helst om man gillar att verkligen få ut det som går ur sin telefon å inte nöjer sig med vad man får vid köp..

Fattar inte hur nån kan tycka att WM är mer svårjobbat än S60.

Jag får utslag av S60 bökiga menysystem å låsta operativsystem ...

Med WM finns istort sett alltid en lösning på vilket problem du än må ha...Med andra op är det bara gilla läget å vänta 6 månader på en uppdatering som kanske fixar ens problem.

Helt grymt community till WM också..

Men smaken är ju olika ...En del gillar ju till å med Iphone :P

Edit

Det är inte svårare att ringa än nån annan telefon..Förutom att att avsaknaden av fysiska knappar försvårar lite..Men de är ju inte WM fel utan typiskt för alla Touch telefoner

Redigerat av moparman, 05 mars 2009 - 14:38.

Postad 05 mars 2009 - 15:16

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Min egen erfarenhet är så här långt att det främst handlar om syftet med programvaran. Windows är i första hand ett generellt datoros och Windows Mobile är en nedbantad version av detta, vilket innebär att det har mer funktioner och möjligheter, men samtidigt inte blir riktigt lika vasst på "telefongrejer" som ett os som är specialskrivet för detta ändamål. Det som ju nu håller på att hända är ju att telefonerna mer och mer blir små datorer med telefonegenskaper, och då suddas gränserna genast ut och spelplanen ritas om.

Hade jag inte haft en bärbar dator också som jag nästan alltid måste ha med mig så hade valet varit givet, nu känner jag mig mer villrådig...

Redigerat av Unregistered1413, 05 mars 2009 - 15:18.

Postad 05 mars 2009 - 16:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Hmm..Vad är den inte lika bra på angående telefon delen ?

Postad 05 mars 2009 - 16:07

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Fattar inte heller vad som skulle vara sämre med telefondelen!
Snarare så att den är mer framtidssäker då det kommer nya specialskrivna program som gör att du inte behöver byta
telefon utan bara installerar ett prog. för att utveckla telefonen.

Postad 05 mars 2009 - 16:23

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Finns mycket som är sämre med Win mobile, tex så är finns inga vettiga musikspelare, wlan, blåtandshanteringen är onödigt krånglig, skalen som finns (tex tochflo) är spackel på en yta som består av ett gammalt PPC os, Win mobile är rätt segt.

Postad 05 mars 2009 - 16:48

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Finns mycket som är sämre med Win mobile, tex så är finns inga vettiga musikspelare, wlan, blåtandshanteringen är onödigt krånglig, skalen som finns (tex tochflo) är spackel på en yta som består av ett gammalt PPC os, Win mobile är rätt segt.

Fel,finns vettiga musikspelare,blåtanden funkar minst lika bra som på min Nokia/SonyEricsson,Wlan funkar perfekt!
M.a.o är det en telefon som kan det jag vill en telefon skall kunna.
Dessutom verkar kvalite´n vara bättre än vad mina Nokia hade,där kan vi snacka dynga...

Postad 05 mars 2009 - 16:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Vettiga musikspelare?
Finns ju hur många program som helst

Krångligt wlan?...Jag trycker på wlan knappen och den hittar mitt nät..Skriver in nyckel och trycker ok..
Behöver aldrig mer skriva i lösen..Kan det bli enklare?

Blåtand...Tja här har jag inte testat så mycket men att tex skicka en låt är iinga problem.Dock inte testat Headset.

Passar inte tochflow så installera nått annat du gillar...
Dock så ligger ju alltid wm i botten vilket självklart inte är så konstigt.
Snyggt är det väl inte men ja tycker det funkar bra

Segt? ...Tjaa..Det är ju väldigt olika beroende på vilken mobil man testar beroende på program installerade och vilken ROM man har..

Men det fina är ju att är de nå man inte gillar så byter man till nå annat..
Jag hade WM6.0 från början..Sen 6.1...Sen Touchflow..Och en massa andra ROM

Edit
Angående kvalitet har jag skickat ca 15000 sms med min TyTn II med tangentbordet och jag har istort sett inget glapp i slajdmekanismen eller nå knirr/knarr i knapparna..Testa det på en Nokia..Tjejens batterilucka trillade loss efter nåra dagar på hennes Nokia + att slajden glappar mer än jag vet inte vad å allt knarrar

Redigerat av moparman, 05 mars 2009 - 16:51.

Postad 05 mars 2009 - 17:24

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Vilka musikspelare?
Dom jag testat (ink win player) är ju reliker från kalla kriget.

Postad 05 mars 2009 - 17:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Finns ju att köpa
edit
vet inte hur kräsen du är men

Redigerat av moparman, 05 mars 2009 - 17:34.

Postad 05 mars 2009 - 19:48

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Vilka musikspelare?
Dom jag testat (ink win player) är ju reliker från kalla kriget.

Vilka är bättre och vad är det som gör dom bättre?

Postad 05 mars 2009 - 21:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Nu kan ni lira lemmings på eran HD ;)

Bifogad fil  lemmingshd.png   311,99K   0 Antal nerladdningar

För mer info läs på www.modaco.com

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.