Många vet säkert om allt men för all nybörjare kan det vara bra!
https://www.youtube....00lH2v2yB5LQoYA
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 08 January 2014 - 14:00
Lite matnyttiga tips från Jackfrags!
Många vet säkert om allt men för all nybörjare kan det vara bra! https://www.youtube....00lH2v2yB5LQoYA Postad 08 January 2014 - 15:26
Episod 1 och 2 är bäst, resten är skit Postad 08 January 2014 - 15:50
Ja det kan jag hålla med om! Här är Episode 1, 2 och 3 för er som inte tittat på dom! https://www.youtube....h?v=mxFviUo0HbQ https://www.youtube....h?v=1Zkv-I2B7DI https://www.youtube....h?v=ZueGC2OwDp4 Redigerat av Zerokelvin, 08 January 2014 - 15:51. Postad 08 January 2014 - 20:50
Dice avslöjar att de håller på att se över balansen av vapen och fordon:
http://bf4central.com/2014/01/upcoming-battlefield-4-tweaks-include-dmrs-grenades/
Yay! Postad 08 January 2014 - 21:58
Älskar att springa på Hanai resort (eller vad den heter) mappen och ta dom där jävla sniperserna dom bara ligger nästan i egen bas och bara ligger! Trött på snipers!!!!
Postad 09 January 2014 - 00:48
Jag säger som alltid: sätt in en till AA och dubbla range! Postad 09 January 2014 - 00:57
En video ang Attackhelin, lite små enkla tips som kan underlätta för er
https://www.youtube....be_gdata_player Redigerat av solitarypredator, 09 January 2014 - 00:57. Postad 09 January 2014 - 01:00 Danke! Lite matnyttigt där som kan vara bra att tänka på. Hainan Resort är ju rena drömmen i jämförelse med Dawnbreaker som ju bjuder upp till rena sniper-orgien. Postad 09 January 2014 - 01:32
Jag älskar Floodzone, gärna mellan mitten flaggorna med 64 spelare. Tror taken där är helt orörda. Helt sniperfritt i stort sätt! Redigerat av solitarypredator, 09 January 2014 - 01:33. Postad 09 January 2014 - 08:16
Tycker dom borde se över A-10 planet.Med tanke på att det sitter en 30mm gatlingun så borde den göra mer skada mot mark trupper (soldater).kanske öka splashen lite.
AA kan dom låta vara,bara griniga flygare som klagar Postad 09 January 2014 - 08:40
Instämmer. Tar ju en evighet att ha ihjäl soldater även om man pepprar med gatlin. Postad 09 January 2014 - 08:52
Det är väl mest räckvidden på AA som de flesta klagar på.
Som att du kan sitta i din egen Spawn och nå över hela banan. Dock så funkar väl myntet åt bägge hållen, Scout hkp, är ju grymt OP (med rätt teamwork) Postad 09 January 2014 - 10:40
Ja men scouten ska vara op för det uppmanar till teamplay i den. Om det andra laget har lite teamplay sänker dom den på några sekunder. Nä fimpa AAn och alla j*vla lock on vapen och återinför tracerpistolen från bc2 så krävs det iaf nån form av skill Postad 09 January 2014 - 12:29
Ja AA kanske är lite op! Nu är inte jag speciellt bra på att flyga, men snitttid i luften är inte lång! Ahh gamla hederilga tracegun. Var alltid lika härligt att sätta in ett skott på helis och sedan skjuta ner dom! Ungefär som nu när man skjuter ner dom med RPG. Ps: walkiii har du lagt ner spelandet? Postad 09 January 2014 - 12:31 Med tanke på att den är på från start,så är nog svaret ja.körde själv utan upp tii rank 13? med en ej så vacker k/d som följd. Kör nu med aimassist och k/d börjar hamna på rätt sida. Postad 09 January 2014 - 12:44
aha. jag vete fan om jag vill spela med det på. kan man skräddarsy så endast free aim används? Postad 09 January 2014 - 13:06 Precis. En scout-heli, med folk i den som vet vad de sysslar med, påverkar i alla fall matcherna och hjälper oftast till att ta över/skydda flaggor, transportera bomben osv. Om motståndarlaget verkligen vill och förstår hur man samarbetar så kan de dock sänka helin ganska lätt med diverse vapen/fordon. En AA-tank som står still vid mainbase och köttar är däremot mycket svårare att förstöra och en sådan hjälper ju oftast inte till att påverka matcherna nämnvärt och uppmanar mer till camping än till teamplay. Om Dice minskar räckvidden för AA:n (vilket de ju lär göra nu framöver) så måste den förflytta sig in på slagfältet för att göra nytta och sitter man i en helikopter/flygplan så har man i alla fall en ärlig chans att komma undan. Det verkar förresten som att en patch för alla plattformar är på väg framöver. Hoppas, hoppas att den ser till att lagget/gummibandet/whatever i CQ nu blir historia.
http://battlelog.bat...65219584248915/ Postad 09 January 2014 - 13:34
Har haft en liten paus. Inte för att jag ogillar spelet, tycker det är grymt kul. Jag har inte haft någon lust bara, plus att jag har hållt på med ena datorn i flera dagar.
Vem vet, jag kanske tittar in idag. Postad 09 January 2014 - 13:45
Var på tiden! Själv har man twittrat till alla möjliga på DICE att skriva något om nästa patch. Och äntligen får vi lite info. Vi vart lite oroliga att du hade deserterat! Tycker jag att du ska göra walkiii! Ps: Jag ansöker om att få ändra min tag till FDS är det ok? eller måste jag gå igenom någon slags inkilning? Redigerat av Zerokelvin, 09 January 2014 - 13:46. Postad 09 January 2014 - 13:49 Jag kan inte tala för de andra, men jag är ganska säker på att de håller med mig i att du är mer än välkommen till FDS (annars ska de få med mig att göra!). Postad 09 January 2014 - 14:00
Du är så välkommen Zerokelvin!
Du behöver bara sätta in en femhundring var till oss andra sen är du inne Redigerat av DragonPuffer, 09 January 2014 - 14:01. Postad 09 January 2014 - 14:03
Tackar! Jag ska försöka göra mig förtjänt av detta! Antar att jag får vara springpojke och dela ut ammo och medpacks till alla!! Postad 09 January 2014 - 14:26 Den första tiden får du vara lockbete och se till att fienden rycker fram och skjuter mot dig så vi andra får skjuta på fienden i lugn och ro. Postad 09 January 2014 - 14:40
Haha...tycker att jag är ett ganska bra lockbete redan nu med min run and gun taktik! Postad 09 January 2014 - 15:01
Ni som flyger bra med HK... använder ni standard eller veteran inställningar?
Sen när jag har veteraninställningar på tanks... hittar jag inte optisk, den med zoom etc... vilken knapp är det?? Postad 09 January 2014 - 15:07 Ja den är bara att slå av. Postad 09 January 2014 - 15:26
Zerokelvin du är välkommen till FDS. Men hädanefter så får vi ta klanrelaterade saker på Battlelog. Tyvärr så finns inte funktionen att göra en pluton till bf4 ännu, vi har dock en bf3 pluton.
Postad 09 January 2014 - 15:33 FDS står för "Fat Digital Soldiers" och är en klan några av oss startade upp under BF3-tiden när vi inte var så många MHB:are som spelade. Vi är som en liten systerklan till MHB. Mjo, det är nog bäst om vi håller oss lite mer till topic i den här tråden nu. Postad 09 January 2014 - 15:45
Hehe..kan vara så! Vänta tills på fredag bara! Synd att den plutoon funktionen inte funkar ännu. Jaja lite on topic då! Läste just på twitter. https://twitter.com/...273983724843008 Redigerat av Zerokelvin, 09 January 2014 - 15:45. Postad 09 January 2014 - 17:36
Vet ju inte vad andra tycker. Men jag ser mig själv som en ganska bra helikopterpilot, speciellt i en little bird. Attackhelikoptern är lite seg fortfarande, men med en bra gunner så funkar det. Men jag kör veteran på mina inställningar, köra original känns helt fel. Nu är det ju alldeles för länge sen jag spelade, men har för mig att "pil upp" på D-padden är zoom i tanks. Postad 09 January 2014 - 17:44
Vad kör ni för servrar...? Har lite svårt att hitta bra. Är noob men jag missar tok för mycket, och dör långt innan jag märker det...
Postad 09 January 2014 - 18:36
Är ju kung att åka med dig och bara reppa hela tiden, skapligt med poäng Postad 09 January 2014 - 19:23
Ja att spela cq med randomfolk på dagarna suger hästpung. Värst var när jag hoppade in i en attackhelikopter för att köra skytt. Snubben flyger till kartgränsen och hoppar ut. När jag väl inser att han har dragit är det för sent att göra något. Om idioten bara ska transportera sig kan han väl fan ta en quadbike eller något.
Postad 09 January 2014 - 19:43
Sånt är så irriterande! Som du säger ta en atv istället! Eller om man hoppar ur sin tank för att reparera och så kommer någon ur samma lag
och snor den för att dra iväg! Postad 09 January 2014 - 19:47
Jag körde engineer några gånger och hoppade med i en tank. När den blev skadad hoppade jag ur och började reparera med resultatet att snubbarna drog iväg och man stod där mitt på vägen utan skydd och blev skjuten. Nej teamplay funkar inte riktigt med randommongon.....
Flyga helikopter är för övrigt apsvårt....det lär bli många timmar på träningsbanan innan man ger sig på det. Postad 09 January 2014 - 20:04
Som sagt: byt till veteran kontrollerna på helin om du inte redan gjort det primören.
/ea Postad 09 January 2014 - 20:17
Har gjort det men det är skitsvårt ändå. Det funkar ju att flyga runt och vara dumbom i det öppna men att ge sig in mellan hus etc som vissa gör lär ju ta ett tag.
Postad 09 January 2014 - 20:19
Äntligen fick jag den j*vla phantom prospect dog tag
Har kämpat med MBT kills i 3 dagar nu Postad 09 January 2014 - 20:33
Grattis! Har inte lagt så mycket tid på tanks så jag har ca 150 kills kvar till jag får den! Postad 09 January 2014 - 20:47
Tackar
Jag hatar tanks, kör aldrig det annars. Men ville ha den då den är snygg Postad 09 January 2014 - 21:03
I BF3 körde jag en del tanks och LAV:s men har blivit betydligt mindre nu!
Just därför vill jag ha den med! Postad 09 January 2014 - 21:28
Jobba på den, löser du utan problem
Postad 09 January 2014 - 21:38
practice makes perfect. Postad 10 January 2014 - 11:26
tips på hur man klara "eyes in the sky"?
3 jet fighter ribbons för en assignment 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |