Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tom Clancy's The Division

2398 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 7.366666 (29) 179:-
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 7.166666 (5) Inga priser
Tom Clancy's The Division (PC) (PC-spel) Rapporterad 7 6.785714 (13) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 06 May 2016 - 22:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

overwatch är ganska snabbt... :)

Ja, och det flyter ju på riktigt bra. När jag drog igång division så trodde jag först att det hade blivit något fel, att jag behövde starta om det eller något :D det bara hackade fram och gick skitsegt!

När jag sprang så märkte jag dock att ljudet var som det alltid brukar, fotstegen lika snabba. Så... Ja. Det var bara så segt och det är först nu när jag spelat med 60fps ett tag som jag märkt av det. För overwatch måste väl vara 60 fps?

Körde alla daily och mission, sen stängde jag av, inte alls sugen på att fortsätta mer :(

Drygt 10 dygn har jag på det

Postad 06 May 2016 - 22:34

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

overwatch är 60fps.  :)

Postad 06 May 2016 - 23:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Då var det det som var förklaringen :D
Hur fan kan vi konsolspelare spela i 30 fps? Skandal! Pcmasterrace! Tur att en ny ps4 kommer snart, måste ha den direkt :D

Nej men seriöst, jag har alltid sagt att jag inte sett någon skillnad. Idag såg jag det, ordentligt :o

Hoppas division får en ps4k-patch :)

Postad 07 May 2016 - 11:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Kommer inte in idag igen.
Nu börjar jag ruttna på det här. Har man ett spel som måste vara online så se för i **** till att det går att logga in!

Postad 07 May 2016 - 12:52

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

First Wave M1A GS204 BP är tilllbaka i DZ3 men med fixen på balanced tror jag nog att jag väntar på GS204 version av M44.

Juggernaut's Battlegear, nytt set i 1.2.

http://divisionfield...auts-battlegear

Set completion bonus

• Set bonus (2): Armor increased by 20%.
  • Set bonus (3): Exotic Damage Resilience increased by 20%
  • Set bonus (4): When you kill an you are healed by 5% of your max health

Även om man sitter på max 65% mitigation så ökar det på till 85%.

Postad 07 May 2016 - 14:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
WOW :o
Det SKA jag ha!
85% damage migation!

Postad 07 May 2016 - 15:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
http://fraghero.com/...p-since-launch/

Om redditsiffran kan översättas så är det en smärre katastrof, minus 80% spelare efter under två månader, för ett så stort spel :o

Postad 07 May 2016 - 18:08

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Det har nog droppat mer från PC-sidan eftersom de hade värre problem med hackerz.

Man jämför ju ständigt med Destiny och Diablo. Hur såg det ut där?

Så här skriver någon:

"Steam accounts for about 5% of the player base, so while the numbers are big, it doesn't show the whole picture. Can't use one source for trends.
Also, besides d3 new season and overwatch beta, it's the end of semester for most in college, so papers, finals and graduation could be contributing."

Postad 07 May 2016 - 21:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
En och en halv dz-level idag. Från 66 till 68! Och farmat 400 phoenix credits också.

Jag hann inte tacka dig för hjälpen Marcus!

Postad 07 May 2016 - 21:51

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2261 inlägg
  • 0

En och en halv dz-level idag. Från 66 till 68! Och farmat 400 phoenix credits också.
Jag hann inte tacka dig för hjälpen Marcus!

Med risk för korkad fråga... Hur får man phoenix credits mer än på daily missions osv? Vill också farma 400 credits på en dag... :)

Postad 07 May 2016 - 22:01

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Med risk för korkad fråga... Hur får man phoenix credits mer än på daily missions osv? Vill också farma 400 credits på en dag... :)

Bara att nöta challangeing, och för att gå upp i rank i dz gå ihop en sex till åtta gubbar och rouga mot varandra så går det snabbt där med. Man måste ju inte skjuta ihjäl varandra, skapa ett fyra lag, kicka en så är de kvar i samma dz, de andra joinar de den kickade. Gå upp i dz 06 så är ni en åtta i samma chat. Ni dödar alla som kommer mot er och ni rougar konstant mot varandra. Snabb levling i dz.

Postad 07 May 2016 - 22:01

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

kör uppdrag på hard/challenging och du får från bossen (1-3 eller vafan det är? inte mycket iallafall)

sen får du i dz med, bossar är det väl?

400 däremot på en dag låter jäkligt mycket så är också intresserad av hur man farmar den mängden :D

Postad 07 May 2016 - 22:07

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2261 inlägg
  • 0
Kan man alltså kör vilken mission som helst på hard/challenging för att få PC? Trodde bara man fick det på dailys. Jaja, då har man lärt sig nåt idag med.

Vad menar ni när ni säger bossar i DZ? Är det de som har ett namn? Typ Bonnie, Repo, Cowboy, Dropkick osv...

Redigerat av peppelito, 07 May 2016 - 22:12.

Postad 07 May 2016 - 22:18

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

400 däremot på en dag låter jäkligt mycket så är också intresserad av hur man farmar den mängden :D

Hitta en grupp och kör Lexington Challenge typ 13 ggr, tar ungefär 10 min per gång med en bra grupp. 400 Phoenix Credits på några timmar.

Man får alltid 30 Phoenix Credits per runda på Challenge, på den som är Daily får man 20 extra. Hard får man bara Phoenix Credits när de är daily.

Edit: För att Zartok är petig. ;)

Redigerat av OWC, 07 May 2016 - 22:42.

Postad 07 May 2016 - 22:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Körde massa Lincoln tunnel, den går att göra snabbt om man har ett team som lyssnar. 30 för challenge och 3-5 för bossen tror jag. Sen gör du den om och om igen.

Fast... Nej, du vill inte farma 400 coins på en dag :D

Hitta en grupp och kör Lexington Challenge typ 13 ggr, tar ungefär 5-10 min per gång med en bra grupp. 400 Phoenix Credits på några timmar.

Nope, så snabbt kan du inte göra den. Du har en timer som räknar ner, bara den delen tar just över 3 minuter.

Postad 07 May 2016 - 22:40

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Nope, så snabbt kan du inte göra den. Du har en timer som räknar ner, bara den delen tar just över 3 minuter.

Okej, inte 5 min, 10 var det väl då. :P

Postad 08 May 2016 - 00:49

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Ah man får så mycket på challenge alltså? Brukar mest bara dra lite uppdrag på hard om jag är uttråkad och där får man bara nån enstaka från bossen.

Hade jag bara kunnat få ett bättre vapen hade jag nog kunnat köra lite fler uppdrag på challenge.

Postad 08 May 2016 - 05:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Yes, 30 på challenge :)

Jag har sett en speedrun på ca 10 minuter på Lincoln tunnel, men jag har kommit på ett sätt att kapa den tiden lite extra.

I delen, då timern tickar så ska man vara två som går till dörren. Ena glitchar genom dörren och andra väntar på att tiden går ut. Den individen öppnar sen dörren medan den första, som glitchat genom dörren, är hos Benitez och triggar dem dialogen direkt. Man sparar nog en 30 sekunder där tror jag.

Det intressanta är att speedrun på Lexington ligger på ca en minut under vad samma gäng gjorde på Lincoln tunnel. Så Lexington ska gå att göra snabbare. Har inte tränat så mycket på den dock, så jag är tveksam om jag skulle göra det. Brukar dock köra den för omväxling.

Postad 08 May 2016 - 06:52

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Lexington tar man på knappt 10 minuter med rätt lag. kör hellre den än lincoln faktiskt.

Postad 08 May 2016 - 09:19

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att den här sifferhistorin och snacket om stats och varationer på samma vapen har förtagit i princip allt som var intressant med spelet när man först såg det? Den annorlunda gestalningen av en pandemi, den extremt välgjorda världen och bra skjutmekanik samt destruktion som inte innebär att hus hela tiden faller ihop (även om de tyvärr drog ner på de effekterna i det fulla spelet).

Det enda folk talar om är loot och gnäller om blueprints, crafting och att ett visst vapen inte är lika awesome som förut. Jag tror att det största misstagen Massive gjorde var att gräva sig lite för långt i RPG-mekanikerna.

Postad 08 May 2016 - 09:49

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att den här sifferhistorin och snacket om stats och varationer på samma vapen har förtagit i princip allt som var intressant med spelet när man först såg det? Den annorlunda gestalningen av en pandemi, den extremt välgjorda världen och bra skjutmekanik samt destruktion som inte innebär att hus hela tiden faller ihop (även om de tyvärr drog ner på de effekterna i det fulla spelet).

Det enda folk talar om är loot och gnäller om blueprints, crafting och att ett visst vapen inte är lika awesome som förut. Jag tror att det största misstagen Massive gjorde var att gräva sig lite för långt i RPG-mekanikerna.

Håller med till fullo. Storyn försvann helt pga detta. Jag kommer inte ens ihåg vad fasen man kom fram till genom att köra uppdragen.

Postad 08 May 2016 - 10:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag älskar alla siffror och grejer, fantastiskt att dom har kunnat göra ett så invecklat rollspelssystem :D jag har dock alltid gillat rpg-element, så det blev ju en bonus snarare än en dålig sak. Jag skulle ju aldrig ens köpt det, men rpg-elementen gjorde att jag slog till. Och misstänker att jag spelat det mest på forumet :D

Postad 08 May 2016 - 10:53

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 1
Det är för mycket rpg, många spel tidigare har fått på tafsen pga detta. Jag ser inte detta som det största problemet dock. Det är snarare att det är trasigt och för lite info om vad de olika sakerna gör. Scavanging tex, damage to elits och så vidare. Det andra är att banorna är helt hjärndöda och kräver noll teamwork. Ha bara bra gear så räcker det, skulle vilja ha bra mycket mer komplexa banor och inte bara level 34 fiender som shotgunnar ihjäl dig på ett skott för att få en utmaning. Nu kan man ju ha olika klasser, dessa borde ha större betydelse för hur man väljer att klara av banor. Detta är nog min största besvikelse med spelet faktiskt, fantasilös bandesign. Destiny hade 1000 fel fast raiderna var roliga trots allt. Hoppas att den nya "raiden" är rolig.

Någonstans under all skit så finns det ju något roligt med spelet, hoppas de lyckas få fram det bara för så som spelet är nu är det inte bra enligt mig. Om nästa stora patch tillför nya problem blir det nog svårt att resa sig och motivera folk att köpa dlc.

Postad 08 May 2016 - 10:57

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Jag älskar alla siffror och grejer, fantastiskt att dom har kunnat göra ett så invecklat rollspelssystem :D jag har dock alltid gillat rpg-element, så det blev ju en bonus snarare än en dålig sak. Jag skulle ju aldrig ens köpt det, men rpg-elementen gjorde att jag slog till. Och misstänker att jag spelat det mest på forumet :D

Fast det är ju inknökat som ett nödrim, varför skulle en typ av 7.62mm gevär göra mer skada än en annan typ av 7.62, speciellt om det är samma vapen i grunden. När det gäller vilket svärd som är bäst så misstror man inte tanken bakom men när det gäller existerande skjutvapen, nej. De hade kunnat diversifiera vapnen med hjälp av mods och ammotyper  men istället så gav de vapnen artificiella värden. Ammo och mods blev småmodifiers istället för att vara hela grejen. Det är nästan så att Massive har lyckats med den största skymfen mpt Tom Clancy ngnsin och då har Ubi inte varit särskilt respektfulla från början.

De skulle kunna dragit ner en hel del på rpg:ismerna och det hade varit ett av årets bästa spel.

Såhär: skulle de gjort det, du kommer att behöva gå emot LMB, för att ta sig igenom deras kroppsskydd så laddar du upp magasinen med enbart pansarbrytande, problemet är att pansarbrytande sliter mer på pipan och skapar högre friktion så skjuter du långa skurar med automat så kommer din träffbild att spridas så mkt och vapnet till sist sluta fungera. För att motverka detta så måste du uppgradera pipan, men då väger vapnet mer och du kanske inte kan springa lika snabbt. Ett system rotat i verkligheten kan anpassas till ett rpg betydligt mer än vad folk tror men det kräver då lite tanke när man moddar vapnen, istället så knökade de in ett svärd och sköldsystem där hela items är det enda sättet att uppgradera.

Redigerat av simulacra, 08 May 2016 - 11:02.

Postad 08 May 2016 - 12:17

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Svärd? Skriver du fortfarande om the Division?

Postad 08 May 2016 - 12:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Han jämför med magiska svärd i andra spel vs verkliga vapen i Division.

Postad 09 May 2016 - 05:06

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Jovisst, men det sista han skriver verkar inte hänga ihop (hela stycket ovanför handlar ju om the Division?):
" Ett system rotat i verkligheten kan anpassas till ett rpg betydligt mer än vad folk tror men det kräver då lite tanke när man moddar vapnen, istället så knökade de in ett svärd och sköldsystem där hela items är det enda sättet att uppgradera."

Postad 09 May 2016 - 09:47

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

http://fraghero.com/...p-since-launch/

Om redditsiffran kan översättas så är det en smärre katastrof, minus 80% spelare efter under två månader, för ett så stort spel :o

inte så konstigt med deras slappa stil att inte straffa folk som glitchar/fuskar snabbt nog.

Men finns nog mycket annat som påverkat nu som det nämnts tidigare. Är det verkligen bara 5% som spelat via steam? låter lite.

Postad 09 May 2016 - 13:20

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

..,Och misstänker att jag spelat det mest på forumet :D

Vad ligger du på nu?

Själv ligger jag på blygsamma 270 timmar

Postad 09 May 2016 - 14:18

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

277 tim spelade och snart Dz 75

EDIT:
Var tydligen 297 tim. :D

Redigerat av Zerox_no1, 10 May 2016 - 13:20.

Postad 09 May 2016 - 14:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

vad är det för fel på er!? tror jag ligger på 11 dygn ungefär, vilket jag var helt säker på var det värsta på forumet *asg*

jag trodde inte någon var över 200 timmar ens :o

ojoj... aja, jag ska inte kasta sten i glashus, det finns ju något som gör att jag kommer tillbaka och fortsätter spela jag också. jag vet inte riktigt vad det är, men något är det :D

ser dock verkligen fram emot 1.2. jag får som så många andra bilden av att den kommer att komma inom dom närmsta två veckorna eller åtminstone utannonseras då. tanken var att släppa den i maj, men det kan ju finnas förseningar för att dom vill ha bort så många glitchar som möjligt. jag ser hellre att dom skulle rulla ut belöningssystemet nu fort så att man får ut något av att springa runt och loota =)

Postad 09 May 2016 - 15:14

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Jag har strax över 300 h sammanlagt på PC och PS4.

Postad 09 May 2016 - 15:38

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Sitter på 140h speltid, men då har jag ju jobb heltid + barn...så det är 140h speltid på barnfria helger + efter kl 20 ett tag.

Postad 09 May 2016 - 15:56

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

141 timmar. Men har dock inte spelat på typ 2 veckor

Postad 09 May 2016 - 16:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Jovisst, men det sista han skriver verkar inte hänga ihop (hela stycket ovanför handlar ju om the Division?):
" Ett system rotat i verkligheten kan anpassas till ett rpg betydligt mer än vad folk tror men det kräver då lite tanke när man moddar vapnen, istället så knökade de in ett svärd och sköldsystem där hela items är det enda sättet att uppgradera."

Inte alls, jag jämför med att de har 2 likadana vapen med radikalt olika stats, i ett fantasyrpg så kan man komma undan med att 2 svärd som är ganska lika har helt annorlunda stats, medans en kula som skjuts från 2 likadana vapen alltid kommer att ha samma skadeverkan.

Istället för att skapa ett system där du kan påverka stats genom att återge verkligheten så har de till synes efterliknat ett system som bäst fungerar med items som vår i vår tid inte har en relation till.

Postad 09 May 2016 - 16:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Många som spelat 100+ timmar :o
Det är ju ett bra betyg iaf :)

Postad 09 May 2016 - 18:02

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0

Det är så pass spännande att spela nu för tiden att jag har råkat somna ett par ggr medans jag kollat igenom inventoryn efter nått uppdrag.

En gång vaknade jag av att "allert, an agent is leaving your team". Hade haft privacy på helt öppen medan jag va i safehouse så nån hade väl joinat och lessnat på att inget hände  :huh:

Postad 09 May 2016 - 22:15

berne
  • berne
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 1
Vilka j*vla nötter de finns......

Vad är nöjet med att spela; om man är 4pers som använder Sköld för att komma in väggen, å sen Står där å dödar varandra .

Aningen så är man så fruktansvärt kass att spela, om man nu är det, vrf inte springa ifrån andra spelar, om dom nu är på jakt, vet några jag spelar med. Som anmäler alla dom ser som utnyttjar det!!! Helt rätt

Postad 10 May 2016 - 06:21

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Vilka j*vla nötter de finns......

Vad är nöjet med att spela; om man är 4pers som använder Sköld för att komma in väggen, å sen Står där å dödar varandra .

Aningen så är man så fruktansvärt kass att spela, om man nu är det, vrf inte springa ifrån andra spelar, om dom nu är på jakt, vet några jag spelar med. Som anmäler alla dom ser som utnyttjar det!!! Helt rätt

Fråga alla andra som använder glitchar varför de gör det, finns ju en hel del i den här tråden ;) 

Postad 10 May 2016 - 10:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag skulle väldigt gärna ha myglat mig upp i level 75 i dz om det var värt det, men jag tror inte att det kommer att vara det då nya lootmotorn kommer att ge oss det vi behöver i loot och ta oss längre bort från craftande (som det var tänkt tidigare). det är nog enda anledningen till varför jag fortfarande inte är level 75 utan typ... 68 nu :D

jag hoppas bara att dom släpper 1.2 snart, dom kan ju inte försena den till juni med tanke på att det är då nya dlc ska komma =)

Postad 10 May 2016 - 10:37

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag måste upp till 75 i veckan så jag kan köpa First wave M1A och rolla den till perfection. Sen om dom patchar balanced osv skiter jag i ;)

Postad 10 May 2016 - 10:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

them rollz! :D
ska göra incursion idag eller imorgon. kommer få skitbra 214 gearz of doomz! eller inte. vilket som. oavsett vad så tror jag att jag hoppas på att få lite mer av marksman-setet, jag hade behövt typ en sak till för att kunna bygga en full sådan rustning som hade fungerat, just nu har jag bara tre bra delar och en dålig.

Postad 10 May 2016 - 10:53

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag är gärna på incursion igen, och kanske stänga av turrets så man slipper dö varje gång man plantat :P Men får iofs spawna efter man lyckats planta om man dör.

4 Striker och 2 Sentry är drömmen, får se när det blir av..

Postad 10 May 2016 - 11:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

nej, fyra sentry och två striker är drömmen. det du nämde har jag och det gör inte lika mycket dps som fyra sentry. TROR jag. eller så är det bara jag som tycker att gräset är grönare på andra sidan :D

Postad 10 May 2016 - 13:27

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

nej, fyra sentry och två striker är drömmen. det du nämde har jag och det gör inte lika mycket dps som fyra sentry. TROR jag. eller så är det bara jag som tycker att gräset är grönare på andra sidan :D

Sentry är bätter då du hjälper hela gruppen. Jag kör med fyra sentry, några striker värt namnet har inte dykt upp än. Men givetvis ska ju inte hela gruppen köra med den.

Redigerat av Zerox_no1, 10 May 2016 - 13:28.

Postad 10 May 2016 - 13:50

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Det beror väl lite på, båda två har ju bra talents :) Det jag gillar med Striker är väl t.ex om du möter större fiender och alla kulor sitter i kroppen så gör du ju bara mer och mer skada. Med AUG blir det väl upp till 50% mer skada per skott om du har ett 50 skott magasin?

Sentry är som sagt bra i grupp om alla skjuter mot samma fiende.

Postad 10 May 2016 - 16:41

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Bästa kombon nu är ju lätt 4 sentry, reckless chest och savage gloves. 2 striker är inte alls värt det.

Postad 10 May 2016 - 16:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
När man talar om trollen så fick jag just den där grejen jag behövde för att dra på sentry-setet. Testar för fullt. Det jag märker är att dps'en är lägre och skadan är betydligt lägre, men eftersom all skada stackar så tror jag nog ändå det är en bättre kombi.

Postad 11 May 2016 - 13:30

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

När man talar om trollen så fick jag just den där grejen jag behövde för att dra på sentry-setet. Testar för fullt. Det jag märker är att dps'en är lägre och skadan är betydligt lägre, men eftersom all skada stackar så tror jag nog ändå det är en bättre kombi.

Setet kommer tydligen att ändras, tippar på att det blir sämre. Tur att man inte lagt ner så mycket material på den.

https://www.reddit.c...et_is_changing/

Postad 11 May 2016 - 13:39

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Körde igenom Incursion på lunchrasten och fick tag i Sentryhandskar :) Hann inte kolla alla stats, men förhoppningsvis blir det 4 Striker / 2 Sentry senare :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.