Diablo III (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(75)
|
Inga priser | |
Diablo III (Mac)
(Mac-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Diablo III - Collector's Edition (PC)
(PC-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Diablo III (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(2)
|
239:- | |
Diablo III (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
1 902:- | |
Diablo III: Eternal Collection (Switch)
(Nintendo Switch-spel)
|
1
|
(2)
|
449:- |
Postad 21 June 2012 - 11:30
Postad 21 June 2012 - 11:40
Men visst det är precis som diablo 2 fast sämre droprate på allting och random stats så det tar evigheter att hitta ngt bra.
Redigerat av Unregistereddc471864, 21 June 2012 - 11:57.
Postad 21 June 2012 - 11:45
För inte spelar du spel du tycker är tråkiga för att andra tycker det är bra?
Min personliga uppfattning är att spelet är värt min tid nu när Skyrim är avklarat och därför spelar jag det, sen bryr jag mig inte så mycket om vad Kalle Karlsson (obs påhittat namn) i Mölndal tycker om spelet
Postad 21 June 2012 - 12:41
Kommer det inte mer på nästa svårighetsnivå så blir jag väääldigt sur.
Postad 21 June 2012 - 12:41
Monken är väldigt bra defensivt så jag kör med 1-handat vapen med sköld och fokuserar på armor/res/hp. Är bra om du har ett snabbt vapen för monken behöver spirit badly, speciellt om du inte har någon regeneration. Så länge han har spirit kan han ta sig undan allt med t.ex. templar rush, dashing strike eller tail kick och så får han liv per spirit used med en passiv ocksåHar precis startat en monk och undrar vad man ska satsa på för vapen, armor, stats o liknande. Bara kört en demonhunter i ett tag innan. Så tacksam för alla tips.
Postad 21 June 2012 - 12:52
Jag har snart klarat hela Nightmare och inte fått en enda gul sak från bossarna, några riktiga skitsaker från svullna lik bara...
Kommer det inte mer på nästa svårighetsnivå så blir jag väääldigt sur.
Har för mig de fixat så att bossarna alltid släppte en gul första gången man dödade dem men det kommer kanske i senare patch.
Postad 21 June 2012 - 13:21
Det har jag också läst. Och hela normal var det så för mig. Men på nightmare - icke. Det kanske bara är just första gången per karaktär. Dvs bara på normal.Har för mig de fixat så att bossarna alltid släppte en gul första gången man dödade dem men det kommer kanske i senare patch.
Postad 21 June 2012 - 14:44
Postad 21 June 2012 - 18:17
Postad 21 June 2012 - 20:19
Postad 21 June 2012 - 20:31
Menar du att Mysterious Chest inte spawnar alls när väl grottan spawnar eller. Själv fick jag plöja typ 60ggr innan snubben och grottan spawnade, men när den väl gjorde det så fanns kistan där.Nu har jag kört den jävla grottan med Liquid Rainbow 3 ggr och fortfarande inte fått den
Tror jag testat att starta om spelet närmare 60-70 ggr nu
Värre med isgrottorna där det tog ett gäng turer i samma grotta innan rätt elite spawnade.
Postad 21 June 2012 - 20:35
Menar du att Mysterious Chest inte spawnar alls när väl grottan spawnar eller. Själv fick jag plöja typ 60ggr innan snubben och grottan spawnade, men när den väl gjorde det så fanns kistan där.
Värre med isgrottorna där det tog ett gäng turer i samma grotta innan rätt elite spawnade.
Ja precis. Jag har fått fram grottan 3 ggr men ingen av gångerna har kistan spawnat. Den gör tydligen inte alltid det trots att grottan finns där.
Postad 21 June 2012 - 21:07
Edi: 6 -_-
Lägger nog ner snart
Redigerat av Sgart, 21 June 2012 - 22:00.
Postad 21 June 2012 - 23:05
Postad 21 June 2012 - 23:47
Hela området där var gött att köra om för kistorna, har mycket MF och det kryllade med elites som droppade gult.
Nu när MF inte gör nått för kistorna är det inte lika kul att stanna där, men jag gör nog det ändå. Får se hur svårt det blir på hell nu när man bara gör 13k skada och har slut på guld. Har inte spelat sen nerfen, luften gick ur mig när man sålt smöret och tappat pengarna, men någon gång får man ju ta fart igen...
Postad 22 June 2012 - 08:31
Sluta whina och kör i stället ;-) Tog flera timmar för mig.
Några timmar? Jag har kört 2 helkvällar och fortfarande inte fått den
Vilken isgrotta är det ni snackar om förresten?
Redigerat av Sgart, 22 June 2012 - 08:32.
Postad 22 June 2012 - 09:23
Jag hade tre rainbow, droppade två på marken, för de tog ju bara plats... Kan man ge bort de där prylarna? (står att de är bundna till kontot)
Hela området där var gött att köra om för kistorna, har mycket MF och det kryllade med elites som droppade gult.
Nu när MF inte gör nått för kistorna är det inte lika kul att stanna där, men jag gör nog det ändå. Får se hur svårt det blir på hell nu när man bara gör 13k skada och har slut på guld. Har inte spelat sen nerfen, luften gick ur mig när man sålt smöret och tappat pengarna, men någon gång får man ju ta fart igen...
Vet inte, men jag tycker att hell är rena semesterparadiset.. går dit för att samla pengar. Men det är ju när man själv är på lvl60...
Några timmar? Jag har kört 2 helkvällar och fortfarande inte fått den
Vilken isgrotta är det ni snackar om förresten?
Antar att det är den isgrottan man måste hitta i act 3.. först rätt grotta. När man äntligen hittar den måste det finnas rätt monster i den också =)
Postad 22 June 2012 - 10:33
Postad 22 June 2012 - 10:47
Postad 22 June 2012 - 11:14
Hade nån ide att köra på bnet balance för att senare knyta till paypal men de kanske är helt åtskiljda så det inte går att göra så?
Postad 22 June 2012 - 11:28
e-lite: Kan du ge några exempel på saker man kan sälja? Har ingen aning vad som är värt något. Gjorde en MF-runda med 37 rares igår, hittade en del saker över ilvl 60 och en ilvl 63 men inget superbra. Ska nog testa act 2 nästa gång.
EDIT: Är det fortfarande så att blå attribut kan bli bättre än attributen på rares (som i D2)?
Redigerat av Freezard, 22 June 2012 - 11:29.
Postad 22 June 2012 - 12:56
Ja fifan cave of frost. Tyckte iofs det gick rätt snabbt att fixa delarna till staven. Gibbering gemstone var helt klart värst
Den lootade jag av en slump innan jag ens visste vad staven var som tur var.
Nu fick jag äntligen min rainbow. Suttit mer eller mindre sen kl 10 i morse. Plus 2 kvällar. Så mer eller mindre en dag har det nog tagit totalt.
Postad 22 June 2012 - 18:03
Det bästa med D3 är att man tjänar pengar på att spela
Jag har sålt items på auction house för €150 än så länge och har två fulla tabs i stashen med saker att sälja.
Hur pass bra grejor har du sålt ?
Testat att sälja en del prylar billigt.
Dock inga värstingprylar å aldrig fått nå sålt.
Postad 23 June 2012 - 16:01
Postad 23 June 2012 - 17:23
Postad 23 June 2012 - 17:38
nah, du missförstår mig lite. när jag läser om d3 så hittar jag nästan bara kritik mot spelet. det är sällan någon lovordar det efter en månads spelande. ser mest besvikna spelare som klagar på allt möjligt. då får jag känslan att man inte spelar för att det är bra, utan för att det är diablo.Jag tycker ditt resonemang är lite bakvänt, du har en känsla även om du inte spelar spelet? Om annat folk spelar det för att det är Diablo eller ett bra spel är väl ganska irrelevant, det viktiga är ju att du skapar en egen uppfattning. Gillar du spelet är det bara att glatt fortsätta spela, tycker du inte om spelet så hittar du ett som passar bättre...
För inte spelar du spel du tycker är tråkiga för att andra tycker det är bra?
Min personliga uppfattning är att spelet är värt min tid nu när Skyrim är avklarat och därför spelar jag det, sen bryr jag mig inte så mycket om vad Kalle Karlsson (obs påhittat namn) i Mölndal tycker om spelet
långt färre antal klagar ex på skyrim som är ett mirakulöst spel. hur kan du ha klarat det btw, finns väl 10 miljarders quests
... fan vad jag vill tillbaka till skyrim. top 5 games EVER!
Postad 23 June 2012 - 17:47
Postad 23 June 2012 - 17:54
nah, du missförstår mig lite. när jag läser om d3 så hittar jag nästan bara kritik mot spelet. det är sällan någon lovordar det efter en månads spelande. ser mest besvikna spelare som klagar på allt möjligt. då får jag känslan att man inte spelar för att det är bra, utan för att det är diablo.
långt färre antal klagar ex på skyrim som är ett mirakulöst spel. hur kan du ha klarat det btw, finns väl 10 miljarders quests
... fan vad jag vill tillbaka till skyrim. top 5 games EVER!
Ofta syns folk som gnäller mer än tvärtom. Tyckte personligen det fanns för många fel på Skyrim för att det skulle bli riktigt bra. Diablo tycker jag än så länge är väldigt välgjort.
Man får ta i beaktning med att när ett sånt här spel släpps så har folk groteska förväntningar. Kanske förväntningar som inte går att uppfylla oavsett för att man glorifierat spelet för mkt i förväg. (man vet kanske inte ens vad man vill ha/förväntar sig) Då är det alltid en skara som blir besvikna. Sen får såna här spel alltid många ögon på sig.
Postad 23 June 2012 - 18:05
men att skyrim har för många fel? jag har bara hittat ett... 0 fps till ps3 (ska vara fixat nu tydligen)
Postad 23 June 2012 - 18:11
det kan säkerligen ligga något i det du skriver. man hör ju bara om flyg som kraschar, inte om dom som landat säkert.
men att skyrim har för många fel? jag har bara hittat ett... 0 fps till ps3 (ska vara fixat nu tydligen)
jag spelade på PC och det var massor med buggar. Den mest irriterande att det var grymt struligt (nästan omöjligt) att byta vapen på offhand.
Postad 24 June 2012 - 18:45
Postad 24 June 2012 - 19:58
Postad 25 June 2012 - 01:41
Postad 25 June 2012 - 06:54
Postad 25 June 2012 - 07:44
Postad 25 June 2012 - 09:06
Hade verkligen ingen chans mot Rakanoth... men nu ska det nog gå bättre, har köpt en del legendary saker på auctionhouse riktigt billigt
Postad 25 June 2012 - 09:26
10k dps är nog för butcher också för övrigt på inferno. 6-700 life per hit och du står i elden utan att ta gå minus i hp också för den delen med typ 400+ RA
Redigerat av izikiel, 25 June 2012 - 09:30.
Postad 25 June 2012 - 13:15
Vi körde igenom Act 2 Inferno nu förutom Belial och det var inte alls omöjligt... var väl typ bara två elites vi inte kunde döda pga reflect damage. Har plockat på mig mer resist all men dör fortfarande på en träff av det mesta inklusive små äckliga spindlar, men så länge Zoilers Wizard tankar så brukar det gå bra. Har 25k DPS nu så att döda är inga problem, men känns verkligen som att DH behöver en tank för att inte dö själv stup i kvarten.
Zolten Kulle har de buffat som bara den... efter några minuter blev han enraged och teleporterade till oss båda och gjorde one hit kills gång på gång. Han kan skjuta sina fallande stenar från vart som helst nu också. Vi fick byta till defensiva skills för att ha någon chans. Å andra sidan är Maghda ett skämt... men det kanske är meningen. Just det, försökte ta Zolten med min Monk med 7000 armor, 50% res all men dog på några sekunder av hans medhjälpare... och min Monk kan ta The Butcher utan problem. Hoppas inte Belial är ännu svårare >_>
Postad 25 June 2012 - 17:10
Postad 25 June 2012 - 17:15
Postad 25 June 2012 - 18:16
Postad 25 June 2012 - 19:25
Postad 25 June 2012 - 20:18
Känner precis samma sak. Detta eviga farmande...Jag kör act 1 fortfarande. Börjar dock tröttna på spelet för det droppar ingenting man har ngn nytta av eller som går att sälja.
Postad 25 June 2012 - 20:33
Postad 25 June 2012 - 21:32
Jag kör act 1 fortfarande. Börjar dock tröttna på spelet för det droppar ingenting man har ngn nytta av eller som går att sälja.
Samma här, farmat bra många timmar nu... Bara skit... Hittat 5-6 legendary´s, några plans och miljaaaaarder rare´s, men det värdefullaste jag har hittat är en blå amulett som gav mig 200 000 på ah... Surt...
Men på ah kan man faktiskt hitta fina grejer... Köpte två grejer idag för runt 370 papp för båda, billigaste nu fast med lite sämre stats ligger på 2,7 mille tillsammans!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?