There is only one war to fight... The Modern War (fare)
/G
Troll.
Ska väl också försöka hitta mig ett ex så man kan få testa riktigt.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
2 relaterade trådar
Postad 13 March 2011 - 13:18
Troll. Ska väl också försöka hitta mig ett ex så man kan få testa riktigt. Postad 14 March 2011 - 08:36
Dåligt med folk online i lördags kväll........och även på förmiddagen igår....
Morlock>> Nej det är förhoppningsvis två-tre veckor kvar innan den smäller.......det var ordentliga förvärkar och sen hade hon fruktansvärd smärta i ryggen......skönt att åka till akuten 24.00 på en fredagkväll och åka därifrån 07.15 på lördag morgon..... Redigerat av Unregistered32f0b602, 14 March 2011 - 08:40. Postad 14 March 2011 - 12:11 Det e helt sjukt vad lite folk som spelar KZ3 på dagarna. Jag spelade 3-4 timmar igår på eftermiddagen o då var det inte en jäkel som spelade KZ3, förutom jag då Måste säga att det var nära att jag gav upp KZ3 för alltid i förrgår, det gick extremt dåligt nästan hela tiden och jag svor långt över min vanliga svära-åt-spel-rate. Jag började på allvar tänka på att göra så som många andra tidigare gjorde med något COD spel, ta ut skivan, krossa den med lämpligt verktyg och avsluta min KZ3-karriär. Men så tänkte jag igår att jag måst ge skitspelet en chans till o då helt plötsligt släppte det. Började få K/D över 1 och kom upp i över 50 kills ett par rundor på raken. KZ3 är nu min bästa vän... Postad 14 March 2011 - 14:35 Antar att du spelade Warzone med tanke på antalet kills? Warzone handlar om att vinna rundor, inte få många kills (förutom på BC då) Postad 14 March 2011 - 14:47
Jo det vet jag, och till skillnad från alla blåbär som jag spelar med så försöker jag faktiskt utföra uppdragen. Skillnaden mot förr är att jag nu inte rushar hela tiden för att sedan bli skjuten i ryggen av någon campare när jag väl kommer fram till målet. Postad 14 March 2011 - 18:21
Med mycket kills så hindrar man ju motståndarna extra mycket från att utföra objectives
Jag är tyvärr borta från PS3 ett par dagar nu så ni får kriga utan mig, hoppas att ni inte lagt ner när man kommer tillbaka /eapea Postad 16 March 2011 - 16:13
Exakt, många kills gör ju så att du och resten av laget får mer tid till att utföra uppdragen. Jag drog några sådana rundor igår också, vårt lag vann alla matcher och jag låg nog på k/d ratio=2. Postad 16 March 2011 - 16:51 Precis, så egentligen är nog alla lagspelare. Var och en på sitt sätt. Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 16 March 2011 - 16:52. Postad 16 March 2011 - 21:17
De e ju jäääävligt lustigt. När jag fått hem mitt KZ3, ja då e de inte en jävel som spelar. Annars e de så in i helvita me folk
Postad 16 March 2011 - 21:40 Därför du skulle joina mig på MW2 istället.... Postad 16 March 2011 - 21:45
Har varit lite busy på kvällarna men dyker upp snart igen.. Postad 17 March 2011 - 04:38
Kanske lite Side-topic...det finns recensioner och sedan finns det....Zero Punctuation...som recenserat KZ3
Postad 17 March 2011 - 07:45
Jag var inne igår på kvällen, men du spelade antagligen SP då... Postad 17 March 2011 - 07:49
Jag lirar oftast ett par timmar på kvällarna, Ekaa. Ibland på dagarna, när jag e på "hemma" kontoret
Postad 17 March 2011 - 08:01 Med playstation 3 på hemma kontoret.. får du något jobb gjort då ?? för mig skulle det vara svårt att hålla fingrarna borta. Blir KZ 3 för mig i helgen oxo. Postad 17 March 2011 - 09:24 och det är alltid svårt att veta om han tycker om spelen eller inte, han kör samma sarkasm på alla reviews Postad 18 March 2011 - 23:53 Måste erkänna att det blir låååånga luncher......och fika raster Postad 20 March 2011 - 12:41 Härligt jobb du har Postad 20 March 2011 - 13:11
Oh ett rosa hjärta att sätta på ditt nyinköpta KZ3. Va gulligt Postad 20 March 2011 - 16:34
Oh ja kärlek så det förslår Invite till MHB-klanen? Postad 21 March 2011 - 08:44 Det var sjukt jobbigt o försöka lira igår, har aldrig varit så tidigare när jag spelat MP. Jag tröttnade av att bli kickad o spela mot dig o Ekaa, så jag drog igång SPn istället vilket inte var helt fel måste jag erkänna. Postad 21 March 2011 - 09:01
I äm back. Har varit och haft det jävligt bra i Åre 1 vecka.
Men nu blir det lite lira, dock är det dags för nästa lägenhetsförsäljning nu. Postad 21 March 2011 - 09:04
Spelade ganska mycket nu i helgen men förutom typ 10 minuter med svikaren trajkan så fick man ju lira ensam.....
Körde en del Killzone 2 också och jag måste nog säga att allt som allt så är faktiskt trean ett bättre spel. Tvåan är bättre vad gäller serverupplägget och spawngranat men i övrigt så är känslan i trean bättre. Vad gäller grafiken så känns trean bättre när man sitter o spelar men det kan ju iofs bero på att den är lite mer färgglad och ljus. Sen blir ju valfriheten i upplägget med servrar ganska meningslöst när de enda matcherna som finns är tdm på Radec..... Postad 21 March 2011 - 09:18
Svikare o svikare... jag försökte joina men tydligen hade du köpt de nya banorna vilka inte jag har o då var vi inte längre kompatibla Måste säga att det är extremt lite folk som lirar KZ3! Skärp er grabbar o kom tillbaka till KZ3. Finns inget finare än att peta hål i ögonen på en Helgast under en 5-sekunders melee-atack Postad 22 March 2011 - 08:42
Håller med trajkan.....bra öde......
Själv vet jag inte hur mycket jag kommer kunna lira denna veckan.......möjligen att man kan smyga in någon kväll och kanske fredag kväll......annars ser det mörkt ut. Det är så jäkla frustrerande nu när man väl fastnat ordentligt och tycker det är skitkul..... Kan ju lova att det inte blir någon återgång till call of duty denna gången.....all speltid som kan utverkas kommer läggas på detta spel.... Redigerat av Unregistered32f0b602, 22 March 2011 - 08:43. Postad 22 March 2011 - 08:50
Håller fan med dig. Ska försöka hålla mig borta från COD ja me. Börjar bli riktigt kul o lira KZ3, nu lyckas jag utföra ett o annat uppdrag oxå Postad 22 March 2011 - 08:51
Absolut.....du lär väl ha en del tid om du sitter o ugglar uppe i Götet alldeles själv....
När dyker beanboy-benny upp i Götet då? Redigerat av Unregistered32f0b602, 22 March 2011 - 08:52. Postad 22 March 2011 - 09:04 En faktor kan vara att folk spelar men har inte fått någon klan-invite så de frilansar eller har vänt sig till annan klan. Postad 22 March 2011 - 09:05
Tid o tid, har en sambo som kräver en del uppmärksamhet. Jag passar på när hon läser nån bok eller ser på någon fjating tv-serie Jag gör mitt bästa för o få hit Benny, men han e som fastgjuten i Skåne. Tror han älskar spätte-kagor lite för mycket... Postad 22 March 2011 - 09:08 Man måste ju inte vara med i en klan för att spela ihop, bara invita varandra. Det e så extremt tråkigt o spella med en massa muppar som förstör mer än vad de gör nytta känns det som ibland. Därför är det roligare om man kan få ihop ett par MHB-gubbar o lira tillsammans. Postad 22 March 2011 - 09:16
Ja det där är inte helt enkelt att lösa med sin respektive....."jag går och lägger mig nu.....sov gott älskling......vaddå sov gott....kommer du eller........mmmmm....visst gör jag det...."
Men Skåne funkar väl inte va......är det inte typ Tyskland eller Götet som gäller för er eller? Det finns väl ingen lastbilstillverkning i Skåne..... Postad 22 March 2011 - 09:22 Jag tänkte köra mellan 20-22 ikväll. Om du/nån vill spela KZ så blir det bra annars sätter jag mig nog med NHL11... eller Army of Two 40th, det har mig i sitt grepp på nåt vis, som spindelmannens svarta dräkt. psn: TeamBubblegum Postad 22 March 2011 - 09:52 Det finns lite i Danmark o då ett det inte så farligt o pendla från Lund med tanke på den extremt mycket högre lönen man får där.
Jag ska försöka komma ihåg att adda dig ikväll. Tror att jag kommer lira mellan 19-21 kanske. Postad 22 March 2011 - 09:58
Jag ska sadla om o börja odla betor istället.. Nää.. det är lite ovisst just nu men jag satsar på att vara kvar i här nere i första hand.. Edit: trajkan, du får regga ditt Volvo-id som PSN-id också.. Strajko! Jevlit bad ass asså Redigerat av BennySlyden, 22 March 2011 - 11:00. Postad 22 March 2011 - 12:44 Hehe jo det e lite häftigt... Postad 23 March 2011 - 09:29
Största behållning från gårdagen: Jag låste upp den tredje infiltratorförklädnaden och lyckades springa i en stor cirkel så jag kom från fiendens bas mot deras assassination target så jag säkert hade fi i ryggen men som inte sköt och så kolvade jag honom ordentligt och sprejade 2-3 livvakter
"Do unto others before they do unto you" som Drakulas hjälpreda i Van Helsing tyckte. Men det är inte sant jag har fått smaka på den flertal gånger innan jag lyckades leverera smockan själv. Postad 23 March 2011 - 10:20
Den har jag osså kört ett par gånger. Det e fint när man själv e förklädd, men man blir så j*vla irriterad när man sedan själv blir dödad av en förklädd motståndare. Som botmedel har jag börjat skjuta lite radnom på egna gubbar för att vara på den säkra sidan Blev tyvärr inget lir igår, ska försöka göra ett ryck o köra lite idag. Postad 23 March 2011 - 10:45 Jag var inne en sväng igår.. Pallade inte köra solo-MP så det blev botzone.. Redigerat av BennySlyden, 23 March 2011 - 10:46. Postad 23 March 2011 - 10:50
Mmm känner igen det där. Själv körde jag igenom SP för någon dag sedan eftersom det inte fanns någon MHBare att lira MP med. Var faktiskt ganska bra tyckte jag, synda bara att det inte varade lite längre. Blir det något lir för dig ikväll eller? Postad 23 March 2011 - 10:55
Tjoo, e inte så ofta här & skriver, men smyger i kullissen.
Jag ramlar in i KZ en del kvällar i veckan men inte hittat någon att spela med, så då har det blivit gerilla för min del. Har ingen möjlighet att spela ikväll, men kommer nog in imorgon kväll.. Vore kul att få till en skönt gäng någon dag. // Knackamackadam Postad 23 March 2011 - 12:13
adda mig så kan vi ivf bli två som lirar PSNID: trajkan 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |