Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 oktober 2008 - 14:00

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Inte för att retas med någon, men jag gav 5000:- för min på blocket...oöppnad.
Till er som drar er för att köpa en för att de skall vara slöa: Det är den inte!
Den är snabbare på allt jämfört med mina tidigare mobiler av annat operativ, SonyEricsson P990i, SonyEricsson M600i, Nokia E71 m.fl.
Nu har jag den ju inte som leksak heller och smackar den full med filmer och musik, utan bara kontakter och push-mail. Den är klockren som tjänstemobil!
+ Stora knappar så man ringa från bilen (en omöjlighet på Nokia E71)
+ Tangentbord där man bara träffar en knapp när man trycker (medans man får med flera stycken på E71)

Jag hade velat ha en silver, men den jag köpte var svart, och jag vänjer mig nog B)

Postad 13 oktober 2008 - 14:11

bankiren
  • bankiren
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Wohoo.. den skickas idag.. då bör den verkligen komma imorrn eftersom den bara ska skickas några kilometer!! B)
Då får jag nöjet att packa upp en ny xperia IGEN!! ;)

Beställde du den till butik eller hem till dig? Jag beställde från Teknikmagasinets sajt i torsdags, den skickades (enligt mail från dem) i fredags och jag fick ett kollinr. Men posten.se säger att kollinumret inte finns alt. inte är registrerat av dem! ;)

Blir galen, orkar inte vänta längre på min...

Edit: Här är förklaringen till att jag inte hittar på posten.se: "Denna försändelse har ej gått med posten.
Den har skickats med Schenker privpak." Härligt, så borde den ju komma snart! ;)

Redigerat av bankiren, 13 oktober 2008 - 16:05.

Postad 13 oktober 2008 - 14:13

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Beställde du den till butik eller hem till dig? Jag beställde från Teknikmagasinets sajt i torsdags, den skickades (enligt mail från dem) i fredags och jag fick ett kollinr. Men posten.se säger att kollinumret inte finns alt. inte är registrerat av dem! ;)

Blir galen, orkar inte vänta längre på min...

Beställde hem till mig.. Har en polare som jobbar där.. så har jag inte fått den ringer jag å gnäller på honom! B)

Postad 13 oktober 2008 - 14:24

bankiren
  • bankiren
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Beställde hem till mig.. Har en polare som jobbar där.. så har jag inte fått den ringer jag å gnäller på honom! B)

Hälsa från mig ! ;)

Men det som känns lite oroväckande är det som står på sajten om leveranstid: "Normalt, om varan finns i lager, skall du ha dina varor inom 4-8 arbetsdagar." Varför ska det ta så lång tid?! När jag pratade i telefon med orderavdelningen i fredags sa de dock att jag "borde ha den på måndag". Men var är den då!? ;)

Postad 13 oktober 2008 - 14:32

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Hälsa från mig ! ;)

Men det som känns lite oroväckande är det som står på sajten om leveranstid: "Normalt, om varan finns i lager, skall du ha dina varor inom 4-8 arbetsdagar." Varför ska det ta så lång tid?! När jag pratade i telefon med orderavdelningen i fredags sa de dock att jag "borde ha den på måndag". Men var är den då!? ;)

Ja du bra fråga.. jag ville köpa av polarens.. å ta hans personal pris.. men det var mycke billigare att beställa på nätet + att jag skulle få den imorrn sa han. MEn jag reagerade åxo på 4-8 dagar. Verkar väldigt skumt. Jag hojtar till direkt i samma stnud som jag får den imorrn.. är ledig mån-torsdag B)

Postad 13 oktober 2008 - 14:42

jhenrikj
  • jhenrikj
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Här är din försändelse:
13 okt kl 14:46
Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Nu e den iallafall på väg......förhoppningsvis kommer den i morgon, så lång tid borde det inte ta att flytta den 8 mil......

Postad 13 oktober 2008 - 14:53

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Nu e den iallafall på väg......förhoppningsvis kommer den i morgon, så lång tid borde det inte ta att flytta den 8 mil......

Grejen är den att man använder postens pacsoft online, där man registrerar försändelser online och skriver ut adresslappar. Detta betyder att de skrivit ut en adresslapp med din adress, men inte att den gått iväg ännu.
Man kan ju hoppas att allt detta sker i ett led på en (1) dag, för då går det iväg ikväll.
(Men jag har varit med om paket som registrerats ena dagen, och skickats den fjärde dagen...dock inte med denna leverantör så det är nog lugnt!)

Postad 13 oktober 2008 - 15:17

jhenrikj
  • jhenrikj
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Grejen är den att man använder postens pacsoft online, där man registrerar försändelser online och skriver ut adresslappar. Detta betyder att de skrivit ut en adresslapp med din adress, men inte att den gått iväg ännu.
Man kan ju hoppas att allt detta sker i ett led på en (1) dag, för då går det iväg ikväll.
(Men jag har varit med om paket som registrerats ena dagen, och skickats den fjärde dagen...dock inte med denna leverantör så det är nog lugnt!)

Har ringt och pratat med dem och de lovade att de skulle skicka den med posten idag.......och ja jag har råkat ut för detsamma som du, men NetonNet brukar vara bra på att få iväg grejer tycker jag....

Postad 13 oktober 2008 - 15:23

Peter233
  • Peter233
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Någon som har fått en uppfattning om hur bra batteriet håller? Hur många timmar musik klarar den t ex?

Postad 13 oktober 2008 - 15:27

MartinVanSlan
  • MartinVanSlan
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hejsan, tack för en intressant tråd B)
Jag är i Kina just nu och jag får min Svenska X1a på torsdag.
Är det någon som vet lite mer specifikt hur garantin fungerar? Börjar bli lite orolig nu när jag läser om problemen som vissa av er har ;)
Jag kommer antagligen stanna här ett bra tag så att fixa eventuella problem när jag återvänder är inte aktuellt ;)

Postad 13 oktober 2008 - 15:49

bankiren
  • bankiren
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Hur fel hade inte du!

Om en prototyp visar att den bara har 128MB minne och en retail visar på 256MB i minne, om man kollar, så ger det alltså att man har 128MB till någon annastans...........................................

Edit: Prototypen hade 256MB ramminne tot!

Mitt bidrag till RAM-debatten: "What is the actual RAM in the device? The X1 has 384 MB RAM but you'll note that the device information screen says 256MB. This is because the X1 also has an additional 128MB RAM that's only accessible to the CPU/3D chip."

http://www.tracyandm...eria-x1-answers

Finns liknande info på andra ställen, men man undrar vad som krävs för att det officiellt ska bli officiellt, så att säga.

Postad 13 oktober 2008 - 16:23

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Mitt bidrag till RAM-debatten: "What is the actual RAM in the device? The X1 has 384 MB RAM but you'll note that the device information screen says 256MB. This is because the X1 also has an additional 128MB RAM that's only accessible to the CPU/3D chip."

http://www.tracyandm...eria-x1-answers

Finns liknande info på andra ställen, men man undrar vad som krävs för att det officiellt ska bli officiellt, så att säga.

aha ! fint

Postad 13 oktober 2008 - 16:55

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Detta slog mig just: Är det backlight på tangentbordet, och isf hur bra är det?

Postad 13 oktober 2008 - 17:01

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Någon som har fått en uppfattning om hur bra batteriet håller? Hur många timmar musik klarar den t ex?

Som jag har uppfattat det hitills så är batteriet väldigt bra. jag lyssnar på ljudbok just nu, har lystnat i 3 timmar och telefonen har 80% batteri kvar. Jag har mixtrat med inställningar osv under tiden (inte hela tiden).

Det smartaste med denna telefonen är att du stänger av skärm och knappar när du trycker på on knappen. Jag vet inte hur länge batteriet håller när skärm/knappar är avstängda, men jag gissar att det är länge B)

Det går naturligtvis att ringa, lyssna på MP3 osv i detta läget, bara det som drar onödig ström som är avslaget. Dessutom är det lätt att "väcka" telefonen igen, bara trycka på on knappen igen ;) mycket smidigare än knapplåset.

Detta slog mig just: Är det backlight på tangentbordet, och isf hur bra är det?

En URKASS bild jag tagit på det i totalt mörker. Du ser iaf hur mycket tangenterna lyser.

Postad bild

Postad 13 oktober 2008 - 17:15

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Åhå, det ser ju välbelyst ut B)

Postad 13 oktober 2008 - 17:18

Butcher_swe
  • Butcher_swe
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Några frågor angående panelerna

Är dom döda eller live? (när man har alla framme)

kan man få tex sms som panel och få den att hoppa upp när det kommer ett sms?

någon som provat o ladda hem panel programmet o gjort egna? finns på s-e's hemsida... länk beta sdk panel S-E
Mvh Butch

Postad 13 oktober 2008 - 17:34

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0
Hur för jag smidigast över mina kontakter från en gammal K610? Har inte tillgång till Outlook på laptopen så jag kan inte synka via det, att föra över via bluetooth funkade inte (kom bara upp en felmeddelande på X1:an), via simkortet funkar inte heller. Att SE har bytt minneskort gör ju inte heller saken lättare, har kontakterna sparade på ett M2 kort.

Postad 13 oktober 2008 - 17:43

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0
Är det någon som jämfört ljudkvalitén på mp3-spelaren mot tex iPhone, iRiver osv med ett par bra hörlurar? Hör man nån skillnad?

Postad 13 oktober 2008 - 17:48

elf98
  • elf98
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Och nästa dumma fråga:

Hur sätter man en mp3a som sms-signal?

Postad 13 oktober 2008 - 17:49

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Hur för jag smidigast över mina kontakter från en gammal K610? Har inte tillgång till Outlook på laptopen så jag kan inte synka via det, att föra över via bluetooth funkade inte (kom bara upp en felmeddelande på X1:an), via simkortet funkar inte heller. Att SE har bytt minneskort gör ju inte heller saken lättare, har kontakterna sparade på ett M2 kort.

Följde det inte med nån outlook till x1, till de htc-telefoner jag haft har man fått med en gammal outlook med telefonen, du kan ju lägga in det tillfälligt så att du kan synca över kontakterna, kan ju vara bra att ha dem som backup med B)

Postad 13 oktober 2008 - 17:51

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0
Hej

Någon som vet om man kan få batteriindikatorn att alltid vara framme, så att man vet hur mycket batteri som finns kvar???

/P

Och nästa dumma fråga:

Detta vill jag med veta???

Postad 13 oktober 2008 - 17:52

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Installerar du SBP mobile shell fullversion (köper) så har du en batteri indikator som visar % kvar av batteri.

Postad 13 oktober 2008 - 18:04

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0

Några frågor angående panelerna

Är dom döda eller live? (när man har alla framme)

Jag är en av dem som fortfarande inte fått min Xperia.. B) Men har forskat en hel del i detta och de är döda i minimerat läge.. inte ens klockan visar rätt tid!! Annars om de varit live tror jag SE fått en mycket större hit med dessa paneler.. nu är de mest stora ikoner som ser ut som skärmbilden (typ som Chrome gör med dina mest frekvent besökta platser)

Postad 13 oktober 2008 - 18:09

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0

Och nästa dumma fråga:

Syftade du på att MIN fråga var dum eller vad??

Postad 13 oktober 2008 - 18:24

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Och nästa dumma fråga:

Gå in i filutforskaren, leta upp mp3/ljudfilen du vill använda håll fingret eller pennan på den fil du vill använda så kommer det upp en popupmeny välj använd som ringsignal. Den läggs då till i listan över valbara ringsignaler.

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 13 oktober 2008 - 18:34.

Postad 13 oktober 2008 - 18:32

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Installerar du SBP mobile shell fullversion (köper) så har du en batteri indikator som visar % kvar av batteri.

Ja jag såg det nu.

Tack

/P

Postad 13 oktober 2008 - 18:37

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Gå in i filutforskaren, leta upp mp3/ljudfilen du vill använda håll fingret eller pennan på den fil du vill använda så kommer det upp en popupmeny välj använd som ringsignal. Den läggs då till i listan över valbara ringsignaler.

Ja ringsignal fixar jag
Men sms verkar svårare
Vet du hur man gör??

Postad 13 oktober 2008 - 18:43

elf98
  • elf98
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Ja ringsignal fixar jag
Men sms verkar svårare
Vet du hur man gör??

För att kunna använda filen som sms-signal måste den ligga katalogen "\Application Data\Sounds\". Ologiskt...

Postad 13 oktober 2008 - 18:50

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

När jag la in det så försvann panelversionen i xperians paneler. Finns det så man kan få tillbaka det även med fullversionen?

Postad 13 oktober 2008 - 18:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

För att kunna använda filen som sms-signal måste den ligga katalogen "\Application Data\Sounds\". Ologiskt...

Lägg den bara på minneskortet så kopierar den sig självt ditt när du väljer den.. det funkade för mig iaf

Postad 13 oktober 2008 - 18:52

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Provade det, funkade inte

Fler förslag??

Postad 13 oktober 2008 - 18:57

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Provade det, funkade inte

Fler förslag??

Har för mig att mp3 inte funkar som sms signal utan att det måste vara wma, katalogen ska vara windows/rings

Postad 13 oktober 2008 - 19:06

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Har för mig att mp3 inte funkar som sms signal utan att det måste vara wma, katalogen ska vara windows/rings

jo det funkar.. jag la det bara direkt in på minneskortet ev i en mapp som jag kallade blandat.. sen gick jag in där man väljer ljud till sms, mms, ta emot mail osv. Så kunde man välja mp3 filen där

Postad 13 oktober 2008 - 19:10

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

När jag la in det så försvann panelversionen i xperians paneler. Finns det så man kan få tillbaka det även med fullversionen?

Nix tyvärr. men å andra sidan... den startar alltid upp med windows mobile, och du måste ändra till Shell panelen på den man får från SE.
med fullversionen trycker du bara nere till höger och SBP mobile startar. Det går snabbare. Var tveksam först... men fullversionen är faktiskt bättre med just detta.

Du kan även växla mellan classic och proffessional version.. jag kör classic "taoday" och ser ut såhär:
Postad bild

jag skulle villja ha en snabbknapp till bluetooth hanteraren på "today" sidan..men det verkar vara omöjligt att fixa.

Redigerat av King Cobra, 13 oktober 2008 - 19:12.

Postad 13 oktober 2008 - 19:12

RickardArn
  • RickardArn
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Någon som vet eller har provat om pocket kartex funkar i X1an?

Postad 13 oktober 2008 - 19:21

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

jo det funkar.. jag la det bara direkt in på minneskortet ev i en mapp som jag kallade blandat.. sen gick jag in där man väljer ljud till sms, mms, ta emot mail osv. Så kunde man välja mp3 filen där

Nu har jag testat att lägga filen på flera ställen, men den dyker inte upp som sms, men dock som ringsignal.
Märklit
Filen har funkat i flera lurar som sms signal.
Någon som har fler förslag?

/P

Postad 13 oktober 2008 - 19:42

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Nu har jag testat att lägga filen på flera ställen, men den dyker inte upp som sms, men dock som ringsignal.
Märklit
Filen har funkat i flera lurar som sms signal.
Någon som har fler förslag?

/P

Håller du in direkt på filen el går du in där du väljer vilket ljud du ska ha som sms, mms, epost (finns massor olika ljudinställningar man kan byta där)?

Jag kan inte beskriva exakt vart du ska gå in eftersom jag lämnade tillbaka min lur idag.. men borde få ny imorrn! B)

Redigerat av Majorglenn, 13 oktober 2008 - 19:46.

Postad 13 oktober 2008 - 19:42

Arne75
  • Arne75
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
King Cobra har du lagt in SBP time? Om så, kan du posta en bild med skärmasläckaren på som visar tiden?

Tackar på förhand.

Postad 13 oktober 2008 - 19:54

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Nix tyvärr. men å andra sidan... den startar alltid upp med windows mobile, och du måste ändra till Shell panelen på den man får från SE.
med fullversionen trycker du bara nere till höger och SBP mobile startar. Det går snabbare. Var tveksam först... men fullversionen är faktiskt bättre med just detta.

Du kan även växla mellan classic och proffessional version.. jag kör classic "taoday" och ser ut såhär:
Postad bild

jag skulle villja ha en snabbknapp till bluetooth hanteraren på "today" sidan..men det verkar vara omöjligt att fixa.

Hehe, så det regnar hos dig med då ja. Ne nu måste jag äta nått. Suttit alldeles för länge å bara pillat.

Redigerat av P@itor, 13 oktober 2008 - 19:54.

Postad 13 oktober 2008 - 20:00

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

King Cobra har du lagt in SBP time? Om så, kan du posta en bild med skärmasläckaren på som visar tiden?

Tackar på förhand.

Arghh stängde precis av skärmsläckaren B)
Ge mig lite tid skall jag lägga upp en bild. Det finns 3 skins att välja på.

EDIT:
Ok här är lite exempel, tänk på att dom inte är såhär ljusa i verkligheten..men det syns tydligt vad klockan är.
Postad bild
Postad bild
Postad bild

man kan välja statisk bild, eller en som ändrar färger (första bilden)

Redigerat av King Cobra, 13 oktober 2008 - 20:25.

Postad 13 oktober 2008 - 20:39

ville866
  • ville866
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jag vill gärna lägga in TomTom 7 på min Xperia. Har följt tråden under längre tid men har inte kunnat hitta någon information om detta... Någon som kan hjälpa mig med det? Skulle uppskattas otroligt mycket! PM:a gärna =)

Postad 13 oktober 2008 - 20:53

Zeaed
  • Zeaed
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0
Stämmer dessa omdömmen från prisjakt?

Notera detta är inte vad jag skrivit utan från 2 omdömmen om mobilen

La in Spb Mobile Shell, en panel gjord för att användas med fingret istället för penna. Denna gjorde WM mycket smidigare. Det går snabbt att bläddra runt i filutforskaren och upplägget där känns som vanliga windows.

Absolut underbar! Lite trögt i början men när jag gjorde mig av med panelerna och installerade lite annan mjukvara så är telefonen supersnabb och har stöd för allt jag vill.

Stämmer detta och blir mobilen snabbare? Märkligt resensionerna inte kommit fram till samma?

Redigerat av Zeaed, 13 oktober 2008 - 20:55.

Postad 13 oktober 2008 - 20:58

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Dom är lata..dom köper inga apps till sina testtelefoner. Dom laddar inte ens ner gratisversionen från SE.
SE skulle skrotat panelkonseptet totalt och köpt licens från SPB att ha den i telefonen istället.
Jag har inte sett en enda test där dom använder någonting annat än panelskräpet.

Ja, telefonen blir mycket snabbare. Panelbyten osv är segt.

Redigerat av King Cobra, 13 oktober 2008 - 20:59.

Postad 13 oktober 2008 - 21:02

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Håller du in direkt på filen el går du in där du väljer vilket ljud du ska ha som sms, mms, epost (finns massor olika ljudinställningar man kan byta där)?

Jag kan inte beskriva exakt vart du ska gå in eftersom jag lämnade tillbaka min lur idag.. men borde få ny imorrn! B)

När man håller på filen kan man bara välja ringsignal, och det är ju sms signal jag vill ha filen till.

Postad 13 oktober 2008 - 21:03

Arne75
  • Arne75
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Många tack King Cobra B)

Postad 13 oktober 2008 - 21:09

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

När man håller på filen kan man bara välja ringsignal, och det är ju sms signal jag vill ha filen till.

Jag la filen direkt på minneskortet. Då kom den upp som valbar utan att behöva göra nått annat. Försökte först att installera när den låg i mina dokument. Då kom den bara upp under ringsignal å inte sms

Postad 13 oktober 2008 - 21:13

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Jag la filen direkt på minneskortet. Då kom den upp som valbar utan att behöva göra nått annat. Försökte först att installera när den låg i mina dokument. Då kom den bara upp under ringsignal å inte sms

Du menar direkt ute i roten på minneskortet?

Postad 13 oktober 2008 - 21:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
ville866

Kolla inkorgen B)

Postad 13 oktober 2008 - 21:21

otooja
  • otooja
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Är kartongen eller påsen som innehåller telefonen plomberad vid leverans? Med tanke på alla som verkar ha haft problem och överväger att byta ut sina lurar vore det intressant att veta... Vore inte skoj att få ett exemplar som ratats av en person och sedan skickats ut till nästa...

Postad 13 oktober 2008 - 21:23

Zoobo
  • Zoobo
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Är kartongen eller påsen som innehåller telefonen plomberad vid leverans? Med tanke på alla som verkar ha haft problem och överväger att byta ut sina lurar vore det intressant att veta... Vore inte skoj att få ett exemplar som ratats av en person och sedan skickats ut till nästa...

Nej den är inte plomberad.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.