Diablo III (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(75)
|
Inga priser | |
Diablo III (Mac)
(Mac-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Diablo III - Collector's Edition (PC)
(PC-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Diablo III (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(2)
|
239:- | |
Diablo III (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
1 902:- | |
Diablo III: Eternal Collection (Switch)
(Nintendo Switch-spel)
|
1
|
(2)
|
449:- |
Postad 25 June 2012 - 21:40
Postad 26 June 2012 - 05:30
Har fortfarande inte hittat en enda legendary och har ändå spelat rätt länge
. Sjukt!
Det dröjde 75 timmar innan jag hittade min första, och då hittade jag den när jag fick och drog en runda på nightmare med min lvl60-gubbe och hittade nån stackars lvl35-pryl som jag hade minimal nytta av
Postad 26 June 2012 - 06:35
Postad 26 June 2012 - 06:45
Postad 26 June 2012 - 07:06
"Bug Fixes
- Fixed a bug that was causing Unique monsters to not drop the appropriate amount of loot when slain"
http://us.battle.net...opic/5911504035
Redigerat av Unregistereddc471864, 26 June 2012 - 07:07.
Postad 26 June 2012 - 09:02
15k dps, massa life on hit = hela inferno är rätt easy
ja givetvis med en 6-700 RA också såklart
10k dps är nog för butcher också för övrigt på inferno. 6-700 life per hit och du står i elden utan att ta gå minus i hp också för den delen med typ 400+ RA
nu har jag inte kört DH något men 15k dps låter väldigt lite, tar det inte år och dagar när du ska döda nått?
Postad 26 June 2012 - 09:25
Håller med! Kommer inte att lägga någon tid på mina lvl 60-karaktärer förrän det kommer en bra patch. Däremot är det fortfarande kul att dra upp karaktärer till lvl 60Detta kommer nog få ligga på hyllan ett tag tills några fler patcher! Rätt less på att det är totalt random på items.
Postad 26 June 2012 - 10:20
Postad 26 June 2012 - 11:06
Men hur kan du bara ha 5k dmg?? Min barbar är på act 3 hell och gör iaf 10k (crit, typ 30).fyfan va segt det är på Hell act IV, är lvl 59 ( har la 1,5 m kvar innan lvl 60 ) Spelar som Wizard med 5K damage. Har inte en suck om jag spelar själv. Känns som om jag dör 40 gånger per bana just nu. Börjar tröttna
Varför inte köpa något på AH så blir det ju roligare.
Postad 26 June 2012 - 11:28
Postad 26 June 2012 - 11:53
Postad 26 June 2012 - 12:12
Tänkte väl att unika var buggade, får ju bara guld från dem nu. Bra att de ska halvera durability lossen i vanlig combat också.
According to Lylirra, they are trying to get patch 1.0.3b out this week as well, which should include improvements to drop rates in Act III and IV.
EDIT: En sak jag önskar de ändrade är låg item levels på Inferno... när jag spelar Act 2 vill jag inte hitta lvl 52 rares liksom. De borde höja nivån lite åtminstone.
Redigerat av Freezard, 26 June 2012 - 12:16.
Postad 26 June 2012 - 12:14
Själv tycker jag att man kan hitta väldigt bra vapen för runt 25 000. Spelar du Wizard så kan du köra med valfritt vapen. Själv körde jag länge med en stor 2-hands hammare. Stavar är ofta inte värda sitt pris.Tycker jag kollar på AH efter roligare vapen hela tiden men antingen kostar dom 1000 miljoner eller så är dom inte bättre än det jag har.
Postad 26 June 2012 - 12:29
Tycker jag kollar på AH efter roligare vapen hela tiden men antingen kostar dom 1000 miljoner eller så är dom inte bättre än det jag har.
Precis så. Har haft samma dagger nu i ett par veckor. Köpte den för 400k och att få tag i ngt bättre ser dödsdömt ut
Postad 26 June 2012 - 15:13
Postad 26 June 2012 - 15:35
yxa.jpg 45.45K
100 Antal nerladdningarBlev rätt besviken på statsen tills jag läste sista raden och kollade lvl req
Funderar på att sälja den på AH men vet inte vad den kan tänkas vara värd, med tanke på att det högsta dmg vapnen kring samma lvl har är ca 150.
Postad 26 June 2012 - 15:44
Postad 26 June 2012 - 21:14
Redigerat av Unregistereddc471864, 26 June 2012 - 21:15.
Postad 27 June 2012 - 01:29
http://us.battle.net...opic/5912294082
Postad 27 June 2012 - 07:03
nu har jag inte kört DH något men 15k dps låter väldigt lite, tar det inte år och dagar när du ska döda nått?
Detta är på min WD, har runt 1300 life per hit 690 i lägsta resist. Alltså man behöver inte kitea eller göra något, man står bara och vevar. Rätt tråkigt, men effektivt. Glasscannon builds är så ******** dyra i repaircosts numera. Så man dödar typ lika fort som en med mycket högre dps som måste springa runt och veva. Här är det 15k hela tiden som gäller
Postad 27 June 2012 - 07:35
Wow! Coolt vapen helt klart. Jag kan tänka mig att du får en hel del för den. Jag har köpt mycket prylar när jag har levlat upp min barbar och jag ser höga bud (flera hundra tusen ibland) på prylar som är för lvl 30-40 karaktärer. Sen vet jag inte vad ni tycker är "mycket guld" men 300k tycker jag är skitmycket. =)Hittade just denna yxa på Warden
yxa.jpg 45.45K 100 Antal nerladdningar
Blev rätt besviken på statsen tills jag läste sista raden och kollade lvl req
Funderar på att sälja den på AH men vet inte vad den kan tänkas vara värd, med tanke på att det högsta dmg vapnen kring samma lvl har är ca 150.
Postad 27 June 2012 - 07:43
Postad 27 June 2012 - 07:47
Detta är på min WD, har runt 1300 life per hit 690 i lägsta resist. Alltså man behöver inte kitea eller göra något, man står bara och vevar. Rätt tråkigt, men effektivt. Glasscannon builds är så ******** dyra i repaircosts numera. Så man dödar typ lika fort som en med mycket högre dps som måste springa runt och veva. Här är det 15k hela tiden som gäller
kör också WD och vettefasen om jag orkar vänta på att saker dör med 15k dps, vad kör du för build?
Postad 27 June 2012 - 08:17
Körde zombiebears förrut, men så fort något rör en så dör man ju.
Tycker det funkar bra bättre med shield+lifeonhit build med frogs.. en WD tank build helt enkelt
Postad 27 June 2012 - 11:38
Om man har 150k dps så dör allting direkt så då behöver man inte springa runtspelar ju ingen roll om man har 150k dps och den ligger på var 10e sekund pga kiting.. då blir det ju effektivt 15k dps också
Postad 27 June 2012 - 12:52
Esch jag skulle sålt den yxan med -17 req. Kan säkert får en miljon för den nu, om ett tag då fler och fler hittar kommer sådana föremål inte vara värda något. Och ja allt jag sålt har gått åt som smör, köper billigt för 3-5k och säljer sen för samma pris när jag har levlat lite och ska uppgradera gearen.
Postad 27 June 2012 - 15:27
Om man har 150k dps så dör allting direkt så då behöver man inte springa runt
. Iaf de normala fienderna.
Är ju inte de vanliga fienderna som är problemet utan blå/gula packs och bossar. och då får man kitea om man är glasscanon och dpsn blir lidande. Speciellt jobbigt om man har 150k dps som glasscanon och får mobs med damageshield
Postad 27 June 2012 - 16:10
Postad 27 June 2012 - 18:09
Överhuvudtaget tycker jag att det varit ovanligt snålt med rare sista dagarna?
Fast jag haft full buff.
Nån som vet hut AH med riktiga pengar går ?
Hur mycket som byter ägare .
Postad 27 June 2012 - 19:34
Vist har de tagit bort att man kan hitta loot i vaser å sånt ?
Överhuvudtaget tycker jag att det varit ovanligt snålt med rare sista dagarna?
Fast jag haft full buff.
Nån som vet hut AH med riktiga pengar går ?
Hur mycket som byter ägare .
jepp det har de tagit bort. för mycket bottar och folk som exploitat vaser, stubbar och tunnor.
bottarna äger ah också för den delen. snart är det väl bara bottar som spelar spelet också haha
Postad 27 June 2012 - 19:58
raining frogs, grasp of the dead, big bad voodo, fetisch army, horror, och spirit walk. jungle fortitude, den som gör att de som tar poisonskada gör 20% mindre damage och.. vafan den nu heter som ger 300% mana regen om 4+ skills är på cooldown.
Körde zombiebears förrut, men så fort något rör en så dör man ju.
Tycker det funkar bra bättre med shield+lifeonhit build med frogs.. en WD tank build helt enkeltByter jag om till dps gear och build har jag runt 30k dps. Men då dör jag som en fluga istället och måste kitea. Så i praktiken får jag ut mer skada med 15k dps eftersom den ligger på hela tiden + grodorna är ju aoe. Så fort man behöver springa runt och kitea tappar man ju dps. spelar ju ingen roll om man har 150k dps och den ligger på var 10e sekund pga kiting.. då blir det ju effektivt 15k dps också
även om du skriver den så måste jag nästan kika ändå, kan du lägga upp via b.net builder? kanske skulle prova den för alla sätt är väl bra? (;
Postad 27 June 2012 - 23:45
Det skulle vara mycket effektivare att ha 150k dmg givetvis. Du måste döda de vanliga fienderna när du jagar elites. Med 15k dmg behöver du 10 slag för att döda en med 150k liv. Med 150k dmg behöver du ett slag. Om du sedan skulle behöva springa runt särskilt länge på något pack (vilket det nu skulle vara med den höga damagen) så tjänar du in det med råge på alla vanliga fiender som du slaktar.Är ju inte de vanliga fienderna som är problemet
Postad 28 June 2012 - 07:23
Det skulle vara mycket effektivare att ha 150k dmg givetvis. Du måste döda de vanliga fienderna när du jagar elites. Med 15k dmg behöver du 10 slag för att döda en med 150k liv. Med 150k dmg behöver du ett slag. Om du sedan skulle behöva springa runt särskilt länge på något pack (vilket det nu skulle vara med den höga damagen) så tjänar du in det med råge på alla vanliga fiender som du slaktar.
Måhända, jag tycker personligen det går mer smooth nu med 15k än innan med mer än dubbelt så hög dps
även om du skriver den så måste jag nästan kika ändå, kan du lägga upp via b.net builder? kanske skulle prova den för alla sätt är väl bra? (;
fixar det när jag kommer hem ( kan inte köra sådana länkar på jobbet
Postad 28 June 2012 - 10:47
Om du har 150k så behöver du bara ta 5% life leech på inferno så har du 1500 liv/slagMåhända, jag tycker personligen det går mer smooth nu med 15k än innan med mer än dubbelt så hög dps
150k dps är inget man trollar fram som wd med knäna. får man nog vara wh
. Men eftersom man är typ "odödlig" så drar man ju bara ihop ett bar vanliga packs sen aear ner dom med grodor etc.
Redigerat av Zoiler, 28 June 2012 - 10:48.
Postad 28 June 2012 - 12:24
Sedan är det också jobbigt att man inte kan se de föremål man sålt på AH, bara namnen. Satte upp en kass 1h mighty weapon som gav 1800 life per kill och den försvann efter en minut. Kanske fungerar bra med dual-wield eller nåt o_O
Postad 28 June 2012 - 12:46
Ja det stör jag mig också på. Men det jag stör mig mest på är att man inte kan se direkt om priset på prylarna är ett startpris eller ett lagt bud. Måste trycka på "bid" först. GahNågon som vet hur man fixar micro stuttering? Ganska störande när det händer även på lägsta inställningar...
Sedan är det också jobbigt att man inte kan se de föremål man sålt på AH, bara namnen. Satte upp en kass 1h mighty weapon som gav 1800 life per kill och den försvann efter en minut. Kanske fungerar bra med dual-wield eller nåt o_O
Postad 28 June 2012 - 13:20
1. The actual ‘click to click’ game experiences isn’t especially fun. My experience as a barb (I have a DH and barb at 60) is: Prior to combat, use my Shout to keep my stats up, then Leap into the enemy for the armor bonus, then hold down left click to attack, all the while, I’m mindlessly mashing the Revenge hotkey in case it triggers. If I run into a boss pack it’s the same, but I trigger Wrath of the Ancients + Earthquake (two minute cooldown spells) to kill them faster, because otherwise I’m dead. After a boss fight, I go to town and sell my loot in order to reset my cooldowns so that they are ready in case I run into more bosses. It’s not a very deep or challenging experience, and it’s not satisfying. There’s no skill other than learning the basics and ‘the’ effective build. The reason for it not being deep or satisfying is…
Ahem...
I trigger Wrath of the Ancients + Earthquake (two minute cooldown spells) to kill them faster, because otherwise I’m dead. After a boss fight, I go to town and sell my loot in order to reset my cooldowns so that they are ready in case I run into more bosses
There’s no skill
Nej, det har han ju åtminstone rätt i.
Postad 28 June 2012 - 14:51
In general we tend to not provide release dates or specific timeframes for patches due to the complexity of the updates, and the possibility that we’ll discover an issue that keeps us from releasing it on time. We discovered a few such issues late into the testing of 1.0.3b, which means it won’t hit this week as previously mentioned.
However, we know that a number of changes in 1.0.3b have been highly anticipated, and so we spent the better part of today pulling specific changes that did not run into testing issues out of 1.0.3b, and turning them into hotfixes. These include the Inferno drop increases among a couple others, and will be applied with off-peak rolling restarts tomorrow morning. We’ll also be updating the June hotfix blog with specific changes (including new drop rates) tomorrow morning after we manage to wrangle up a cup of coffee.
Postad 28 June 2012 - 14:57
http://www.neogaf.co...ad.php?t=480270
1. The actual ‘click to click’ game experiences isn’t especially fun. My experience as a barb (I have a DH and barb at 60) is: Prior to combat, use my Shout to keep my stats up, then Leap into the enemy for the armor bonus, then hold down left click to attack, all the while, I’m mindlessly mashing the Revenge hotkey in case it triggers. If I run into a boss pack it’s the same, but I trigger Wrath of the Ancients + Earthquake (two minute cooldown spells) to kill them faster, because otherwise I’m dead. After a boss fight, I go to town and sell my loot in order to reset my cooldowns so that they are ready in case I run into more bosses. It’s not a very deep or challenging experience, and it’s not satisfying. There’s no skill other than learning the basics and ‘the’ effective build. The reason for it not being deep or satisfying is…
Ahem...
I trigger Wrath of the Ancients + Earthquake (two minute cooldown spells) to kill them faster, because otherwise I’m dead. After a boss fight, I go to town and sell my loot in order to reset my cooldowns so that they are ready in case I run into more bosses
There’s no skill
Nej, det har han ju åtminstone rätt i.
arpgs har iofs aldrig handlat om skill. bara om prylar.
Postad 28 June 2012 - 15:25
Om man köper på AH handlar det till större delen om prylar, gör man det inte så behövs det skill kan jag säga.arpgs har iofs aldrig handlat om skill. bara om prylar.
Men som du ser så har han inte särskilt mycket skill som måste förlita sig på två 120-sekundersskills för varje boss han möter. Spelar ju helt fel i så fall.
Det handlar mest om att hitta rätt build och kunna anpassa sig. Det tycker jag är skill iaf.
Sen kommer PvP också. Verkar som alla har glömt det.
Postad 28 June 2012 - 17:26
Spelar ingen roll vilken karaktär som äger inledningsvis, de balanserar i all oändlighet, precis som de redan gör nu i PvM. Alla kommer klaga lika mycket då förstås.
Undrar vilka karaktärer som kommer i DLC. Assassin och Druid? Fast de heter något annat då förstås.
Jag säger fortfarande amazon om demon hunter och paladin om monk. Necro om WD etc. Det är samma upplägg, bara olika namn.
Postad 28 June 2012 - 20:57
We want your characters to feel totally imba. Then we want you to enter some Arenas, send the scorched remains of other players’ corpses flying, and let the satisfaction wash over you — until your opponents take similar care of your hero, that is.
http://d3cauldron.co...vp-in-diablo-3/
Postad 28 June 2012 - 21:44
Jag tar screenshots på alla objekt jag lägger upp. Om något säljs med ett bra pris så kan man bara kolla efter namnet bland sina screenshots.
Diablos screenshots hamnar i Dokument/Diablo III/Screenshots.. man kan binda till vilken knapp man vill, så när man tar bilden så sparas det automatiskt, så man behöver inget screenshot-program eller liknande.
Jag är glad att jag gjorde det, för i morse fick jag såld en pryl för 15.6 mille (13.2 till mig), och då var jag VÄLDIGT nyfiken på att se vad det var för nått som var så bra..
Postad 28 June 2012 - 23:22

Champion på Inferno utan traits... men ändå har han shield och reflect damage
Postad 29 June 2012 - 06:45
Om du har 150k så behöver du bara ta 5% life leech på inferno så har du 1500 liv/slag
haha mer 1500liv/s vilket inte riktigt är samma sak
Postad 29 June 2012 - 07:42
På tal om det. Vad kör ni på era barbarer. Life leech eller life steal?
Inget av det. Har inte fått tag i ngt bra vapen än. Har en dagger med 812dps och 112 str och massa dex. Bästa jag fått tag i.
Postad 29 June 2012 - 09:04
Tycker det går bra att bara kötta sig in för det mesta, jag har life leeach typ 5% of pyttelite life on hit (lvl 54, act 2 hell, 25k liv) men vissa elites är ju övermäktiga. Känns som jag dör mest av dom elites som gör hårda fysiska attacker. Har typ 25 all resistance bara. Kanske är det som är felet.
Hur viktigt är armor på en barbar förresten? Jag tycker jag köper ny fet utrustning med mycket armor men jag får fan inte många promille mer skydd för det. Har provat att köra med dom dära passiva skillsen som ger mer armor men jag tycker inte jag märker så stor skillnad i praktiken. Vanliga fiender klarar jag av ändå och über-elites spöar skiten ur mig hur jag än gör.
Redigerat av SejLax, 29 June 2012 - 09:05.
Postad 29 June 2012 - 09:30
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
25 bilder
55 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?