* Officiell Tråd - Sony Ericsson Satio*
2277 svar till detta ämne
Postad 06 december 2009 - 20:32
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag har på min Satio endast märkt förbättringar. Förut ville den bara starta filmer o klipp typ varannan gång men nu är den kanon på den fronten. Sen är batteritiden mycket bättre nu... Stapeln har inte rört sig på hela dagen.
Jag tror att SE:s egna modifieringar av Symbian gör att de andra teman inte vill sig riktigt. De har nog helt enkelt inte satsat på o fixa till det. Min lur fick skumma grejer för sig när jag körde andra teman men med SE-temat så fungerar den som en dröm. Kanske är som så att Nokia har planterat in lite buggar för att få SE på fall...
Redigerat av Ricke77, 06 december 2009 - 20:32.
Postad 06 december 2009 - 20:52
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Låter bra att uppdateringarna verkar funka, hinta gärna om huruvida batteritiden blivit bättre, vore ju skoj om den kan hålla mer än 2 dar, men det kanske är för mkt begärt iofs  ..
Postad 06 december 2009 - 21:08
erik cullberg
-
erik cullberg
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Får för mig att det inte är lika mycket dubbelklick efter uppdateringen?
Postad 06 december 2009 - 22:23
star trek
-
star trek
-
Användare
-
-
143 inlägg
Vibration är inte borta för mig vid SMS. Både i Tyst och Allmän profil finns den vid inkommande SMS.
Den var borta för mej men kom helt plötsligt åter.
Postad 06 december 2009 - 22:45
Unregistered5e4e52c7
-
Unregistered5e4e52c7
-
Användare
-
-
117 inlägg
Jag upplever med att batteritiden blivit bättre.
Har haft igång den hela dagen, ringt en del samtal och smsat en hel del. Fortfarande full grön stapel
Postad 06 december 2009 - 23:04
Frank_M
-
Frank_M
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Helt klart bättre batteritid för mig. Men trist med dubletterna i kontakterna..
Postad 07 december 2009 - 00:12
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Helt klart bättre batteritid för mig. Men trist med dubletterna i kontakterna..
Okaj, ungefär hur länge räcker batteriet nu med "normalt" användande.. vad nu det innebär  .. Längre än en dag? Två dar? Längre? Min Nokia N82 klarar sig t ex ca max 2,5 dagar och då har jag kört några samtal, ca 10 sms, surfat lite (inget youtubande dock), knäppt ett gäng foton och kanske lite gps och ngn skvätt wifi.
Redigerat av grabbengrus, 07 december 2009 - 00:14.
Postad 07 december 2009 - 14:49
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Roligt svar av SE gällnade skillnaden i den nya och gamla mjukvaran:
"Som tidigare påvisat så har vi dessvärre ingen exakt information om vad mjukvaruskillnaden ligger i förhållande till föregående."
Postad 07 december 2009 - 14:53
LiviahSAM
-
LiviahSAM
-
Rookie
-
2 inlägg
som jag tidigare nämt blir fotona extremt inzoomade när man vill ha dom som bakgrundsbild. jag ringde SE kundtjänst. De sa att de tagit bort funktionen "standard/maximal" på bakgrundsinställningar. grymt dåligt tycker jag...
Postad 07 december 2009 - 16:13
Unregistered5e4e52c7
-
Unregistered5e4e52c7
-
Användare
-
-
117 inlägg
Är nu uppe i 1.5 dygns användning av modilen och jag har endast tappat en pinne från batteriet. Så det har förbättrats rejält känns det som!
Postad 07 december 2009 - 19:45
Sinnlos
-
Sinnlos
-
Rookie
-
3 inlägg
Vadå.. Måste jag vänta ppå att tre har gjort sitt i i uppdateringen, och då är frågan, vart hämtar jag den uppdateringen??? Herregudars vilket skit.
Vet inte om du fått svar på detta ännu, men hur som helst så har jag snackat med TRE nu idag ang uppdateringen. Svaret jag fick var att dom måste godkänna innehållet i uppdateringen och de tar mellan 2-4 veckor. När de är gjort kan man uppdatera telefonen på SE hemsidan.
Postad 07 december 2009 - 20:38
L8L
-
L8L
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Vibration funkar för mig med, precis som innan. Funkar det att byta teman för er då, eller är det fortfarnade bara SonyEricsson som funkar?
Jag har samma problem - dvs kan bara använda temat SE - och hade hoppats att det skulle fixas till i den nya uppdateringen. Det är väldigt irriterande. Mailade lite med supporten för några veckor sedan, och de verkade väldigt främmande inför problemet, men uppenbarligen är jag ju inte ensam...
Postad 07 december 2009 - 21:40
Zeezer
-
Zeezer
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Någon annan som stör sig på att det inte går att se hur länge man pratat i telefonen under ett samtal? Eller är det jag som inte hittar det?
Och hur funkar era gpser? jag tycker min är riktigt seg jämfört med min tidigare telefon touch diamond. Tar ca 5 min innan den lyckas visa var jag är.
Redigerat av Zeezer, 07 december 2009 - 21:41.
Postad 07 december 2009 - 22:06
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Någon annan som stör sig på att det inte går att se hur länge man pratat i telefonen under ett samtal? Eller är det jag som inte hittar det?
Det borde väl stå under logg precis som på alla andra symbiantelefoner? Och hur funkar era gpser? jag tycker min är riktigt seg jämfört med min tidigare telefon touch diamond. Tar ca 5 min innan den lyckas visa var jag är.
Kör du med A-gps påkopplad? Med A-gps brukar det gå snabbare och det kräver inte så mkt datatrafik heller.
Postad 07 december 2009 - 22:44
Zeezer
-
Zeezer
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Under logg så kan jag ju se hur långt mitt senaste samtal var, men inte hur långt jag har pratat hittills under ett samtal. Om jag ringer ett dyrt samtal vill jag kunna se hur länge jag har pratat innan jag avslutar samtalet. Det trodde jag var standard på en mobil telefon. Någon som vet?
Nej, jag använder inte A-gps. Har funderat på att göra det, men jag vet inte hur jag uppdaterar den? Finns det något program som laddar ner senaste satellitdatal eller hur gör man?
Postad 07 december 2009 - 22:55
Unregistered5e4e52c7
-
Unregistered5e4e52c7
-
Användare
-
-
117 inlägg
Under logg så kan jag ju se hur långt mitt senaste samtal var, men inte hur långt jag har pratat hittills under ett samtal. Om jag ringer ett dyrt samtal vill jag kunna se hur länge jag har pratat innan jag avslutar samtalet. Det trodde jag var standard på en mobil telefon. Någon som vet?
Har glömt vart jag har ställt in det, men efter varje samtal jag haft så får jag upp en ruta när jag lägger på som visar hur länge jag pratat. Så nånstans finns det, kommer tyvärr inte ihåg var.
Postad 07 december 2009 - 22:58
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Nej, jag använder inte A-gps. Har funderat på att göra det, men jag vet inte hur jag uppdaterar den? Finns det något program som laddar ner senaste satellitdatal eller hur gör man?
Jag använder endast en Nokia n82 för närvarande, tror inte det står hur länge man snackat hittills under ett samtal, typiskt symbian liksom  . Kanske finns ngn app som kan lösa det annars? Har iofs aldrig sett det som ngt problem. Mina samtal är aldrig dyra och ska jag ringa t ex utomlands så går det ju att ringa via Fring och Wlan istället  .. A-gps, det är ju bara till att aktivera, man måste inte ladda ner ngt, utan det man triangulerar in arean man befinner sig inom med hjälp av mobilnätet, tror telefonen smäcker iväg en signal på 3-8 kb för att fixa det. Kör alltid med A-gps på min N82 och den är tamejfan blixtsnabb, kopplar upp på ett par sekunder  ! Här kan du läsa mer om a-gps . På min N82, vet inte om det är likadant med Satio men det är ju iaf symbian också, så går jag in under Verktyg->Inställningar->Allmänt->Position->Positionsmetoder och där jag kan t ex checka för att jag vill ha Assisted GPS. Har du inte ngn instruktionsbok som du kan läsa i förresten  ?
Postad 07 december 2009 - 23:36
Zeezer
-
Zeezer
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Nej den är som vanligt värdelös. Och på hemsidan så står det att man ska gå in i mappen platstjänster och "göra önskade inställningar". Bra förklaring!  . Finns inga inställningar där det klart och tydligt står något om a-gps. Men på positioneringsmetoder finns alternativet inbyggd gps, bluetooth gps och nätbaserad gps. Kanske att nätbaserad använder sig av a-gps? och att man ska ha inbyggd gps och nätbaserad gps igång samtidigt. På min förra telefon touch diamond var det ett separat program. Hur lätt som helst, bara att trycka på uppdatera satelitdata.
Hittade hur man ändrade så att samtalstiden också visades. Under inställningar och samtal.
Redigerat av Zeezer, 07 december 2009 - 23:39.
Postad 07 december 2009 - 23:44
TwinX
-
TwinX
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Vet inte om du fått svar på detta ännu, men hur som helst så har jag snackat med TRE nu idag ang uppdateringen. Svaret jag fick var att dom måste godkänna innehållet i uppdateringen och de tar mellan 2-4 veckor. När de är gjort kan man uppdatera telefonen på SE hemsidan.
Tack Sinnlos för ditt svar. Jag har inte fått reda på det, och svaret du gav mig gjorde mig bara mer irriterad på att man har en mobil från tre, skratt. Vad trist att man måste vänta på att få uppdateringen. Men tack igen för din hjälp. TwinX
Postad 08 december 2009 - 00:41
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Nej den är som vanligt värdelös. Och på hemsidan så står det att man ska gå in i mappen platstjänster och "göra önskade inställningar". Bra förklaring! . Finns inga inställningar där det klart och tydligt står något om a-gps. Men på positioneringsmetoder finns alternativet inbyggd gps, bluetooth gps och nätbaserad gps. Kanske att nätbaserad använder sig av a-gps? och att man ska ha inbyggd gps och nätbaserad gps igång samtidigt. På min förra telefon touch diamond var det ett separat program. Hur lätt som helst, bara att trycka på uppdatera satelitdata.
Hittade hur man ändrade så att samtalstiden också visades. Under inställningar och samtal.
Hittade en länk till hur man ställer in a-gps på Satio : kan det kanske va till hjälp? Se här.
Postad 08 december 2009 - 09:44
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Finns under inställningar, samtal
Postad 08 december 2009 - 16:34
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Tjena, har ställt frågan förut men provar igen. Hur mkt bättre är batteritiden på Satio nu efter sw-uppdateringen?
Räcker den 2 dagar med normal användning, dvs några samtal, 6-7 sms, surf totalt en timme, kanske lite gps, ja ni fattar  ? Och hur mkt "bättre" är batteritiden nu jämfört med innan uppdateringen?
Postad 08 december 2009 - 16:37
meduza33
-
meduza33
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Hur bra antenn har satio?jag har en Omnia hd med Tele2 urusel mottagning.
Postad 08 december 2009 - 16:52
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Hur bra antenn har satio?jag har en Omnia hd med Tele2 urusel mottagning.
Har en Satio med Tele2 i Norrland med utmärkt mottagning!
Postad 08 december 2009 - 17:32
Unregistered5e4e52c7
-
Unregistered5e4e52c7
-
Användare
-
-
117 inlägg
Tjena, har ställt frågan förut men provar igen. Hur mkt bättre är batteritiden på Satio nu efter sw-uppdateringen? Räcker den 2 dagar med normal användning, dvs några samtal, 6-7 sms, surf totalt en timme, kanske lite gps, ja ni fattar ? Och hur mkt "bättre" är batteritiden nu jämfört med innan uppdateringen?
Min är snart uppe i 3 dygn utan laddning, vilket den aldrig klarat av innan. Har använt den "normalt". Ett gäng samtal/sms, tagit några kort, lyssnat 1-2 timmar på musik. Inte så mycket surf dock.
Postad 08 december 2009 - 17:35
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Min är snart uppe i 3 dygn utan laddning, vilket den aldrig klarat av innan. Har använt den "normalt". Ett gäng samtal/sms, tagit några kort, lyssnat 1-2 timmar på musik. Inte så mycket surf dock.
Låter ju helt ok, nästan bättre än min Nokia N82:a  ..
Postad 08 december 2009 - 20:17
Zeezer
-
Zeezer
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Ni som använder fring. Hur fungerar skype för er? För mig är det värdelöst. Extremt dålig ljudkvalite och fördröjning på ca 2 sek. Blir det så för er också?
Postad 09 december 2009 - 02:23
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Ska be å få ställa frågan igen.
Kanske va otydlig sist. Får ni blink vid inkommet sms på den lilla gröna lampan på toppen av luren? Inte jag.
Efter firmware update. Blir galen hehe. Vid missat samtal blinkar den dock.
Har mailat SonyEricsson å väntar på svar.
Hade fint alla...
P
Postad 09 december 2009 - 10:57
star trek
-
star trek
-
Användare
-
-
143 inlägg
Hur tusan får man sin picasa foto webalbum-överföringsgrej att funka? Jag har skapat konto på picasa i datorn och fört över en testbild. Men när jag ska föra över ett foto från mobilen så frågar den om picasa och om jag vill skapa nytt album eller föra över i det som redan är skapat, jag väljer ok men inget händer. Vad gör jag för fel? Den frågar inte om uppkoppling eller något heller. Hmm!
Ang. SMS-blinket:Jag tror att mitt blink funkar. Testa att stäng av telefonen o ta ur batteriet och dra igång igen. Om inte det hjälper testa en fabriksåterställning. Om int edet funkar-flasha om telefonen igen.
Redigerat av star trek, 09 december 2009 - 10:59.
Postad 09 december 2009 - 11:05
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Kanske va otydlig sist. Får ni blink vid inkommet sms på den lilla gröna lampan på toppen av luren? Inte jag. Efter firmware update. Blir galen hehe. Vid missat samtal blinkar den dock. Har mailat SonyEricsson å väntar på svar.
Hade fint alla...
P
Har inte tänkt på det tidigare, men upptäckte de igår, och det blinkar vid olästa sms.
Postad 09 december 2009 - 11:35
Unregistered5716f3e8
-
Unregistered5716f3e8
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Angående lysdioden, är det någon som vet om man kan inaktivera den när man laddar mobilen.
Det är ju bra att den lyser rött och sedan grönt när den är fullladdad, men det är lite störigt då jag oftast laddar på natten och har mobilen på sängbordet och då lyser den lite väl mycket.
Postad 09 december 2009 - 12:16
Frank_M
-
Frank_M
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Kanske va otydlig sist. Får ni blink vid inkommet sms på den lilla gröna lampan på toppen av luren? Inte jag. Efter firmware update. Blir galen hehe. Vid missat samtal blinkar den dock. Har mailat SonyEricsson å väntar på svar.
Hade fint alla...
P
Har samma symptom efter update, inget blink vid missat sms men vid samtal. Dessutom har jag fått dubletter i kontaktlistan. Hoppas det görs något åt väntelägesteman, man kan tro att det är olika personer som utvecklat varje tema och dessa har inte pratat med varandra. Ett par exempel, varför kan man inte få upp kalenderns påminnelser på förstasidan i alla teman samt ett val om man vill ha det överhuvudtaget. Varför kan man inte välja att ha en större klocka? Displayen är ju ganska stor på en Satio! Har testat Temat helsida men lyckas då inte skapa en genväg till favoritkontakterna som finns längst upp till vänster i SE temat, tips? Listan kan göras lång! Finns ju verkligen potential i denna telefon men mycket faller just nu på ganska enkla småsaker i operativsystemet. Annars är jag ganska nöjd efter uppdateringen, flyter på bättre, längre batteritid och har inte behövt starta om den på 6 dagar.
Redigerat av Frank_M, 09 december 2009 - 12:20.
Postad 09 december 2009 - 12:19
star trek
-
star trek
-
Användare
-
-
143 inlägg
Bildvisningen speciellt "senaste foto" tar en jkla tid att visa fotot nu. Upp till en minut innan senaste fotot visas. Nån´mer som haft samma problem?´nu efter uppdateringen?
Postad 09 december 2009 - 12:23
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Okej, tack för Era svar ang. sms blink.
Vad e de för kod när man försöker köra en fabriks återställning?
Mvh,
P
Postad 09 december 2009 - 12:32
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Okej, tack för Era svar ang. sms blink. Vad e de för kod när man försöker köra en fabriks återställning?
Mvh,
P
Gör en ominstallation istället.
Postad 09 december 2009 - 12:40
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1 167 inlägg
Vad e de för kod när man försöker köra en fabriks återställning?
Soft reset: *#7780# Hard reset *#7370#
Postad 09 december 2009 - 14:48
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Testade först fabriks återställning... slog in 4 st nollor som kod...funka hehe
Sedan körde jag en ominstallation men fortfarande inget blink vid inkommande sms grrrr
Får väl ringa SE support
Tack för Ert stöd...
Postad 09 december 2009 - 17:36
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Nu är det jag igen.
Ringde SE support ang. mitt sms blink problem och han tipsade om hard reset som jag då gjorde och nu fungerar blinket, skönt. Såg att någon skrev det om stjärna#7370# efter jag testat fabriks återställningen...
Ha en fin kväll,
P
Nu har den slutat blinka igen, vilken krångel lur jag har.
Skapligt jobbigt att behöva köra hard reset 5 ggr om dagen.
Redigerat av peppe42, 09 december 2009 - 17:52.
Postad 09 december 2009 - 17:55
star trek
-
star trek
-
Användare
-
-
143 inlägg
Var knappar man in koden för hard reset? Jag måste testa det eftersom min lur tar alldeles för lång tid på sej att visa senast tagna fotot samt tar lång tid på sej att radera foto som man tar.
Postad 09 december 2009 - 18:29
Sinnlos
-
Sinnlos
-
Rookie
-
3 inlägg
Tack Sinnlos för ditt svar. Jag har inte fått reda på det, och svaret du gav mig gjorde mig bara mer irriterad på att man har en mobil från tre, skratt. Vad trist att man måste vänta på att få uppdateringen. Men tack igen för din hjälp. TwinX
Inga problem TwinX! Men jag håller med, de är störande att de ska behöva vara så. och jag kom på, vad händer om de inte godkänner innehållet? Iofs så tror jag inte de händer men ändå...
Postad 09 december 2009 - 21:30
denka2000
-
denka2000
-
Rookie
-
9 inlägg
Jag är på jakt efter en ny mobil.
Det jag efterfrågar är.
1. Bra kamera.
2. Kunna fjärrstyra datorn via 3g.
Har kollat på HTC HERO som sköter fjärrstyrning lysande och har massvis med olika gratis prog att häta (vilket inte intresserar mig) men har en totalt usel kamera.
SE Satio (alt, Aino lr W995 tex) har grym kamera men kan man köra "remote desktop"?
Någon som har nåt annat förslag
Postad 09 december 2009 - 21:32
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Inga problem TwinX!
Men jag håller med, de är störande att de ska behöva vara så. och jag kom på, vad händer om de inte godkänner innehållet? Iofs så tror jag inte de händer men ändå...
Tre kommer nog att godkänna uppdateringen, och detta är från SE:s hemsida: "Tillgänglig från måndag den 7 december: Uppdatering till Satio™ för bättre prestanda och förbättring av stabiliteten"
Postad 09 december 2009 - 21:49
peppe42
-
peppe42
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Var knappar man in koden för hard reset? Jag måste testa det eftersom min lur tar alldeles för lång tid på sej att visa senast tagna fotot samt tar lång tid på sej att radera foto som man tar.
Koden knappas in på den lilla fyrkantiga ikonen i vänstra hörnet av displayen, ovanför ring upp/svara knappen. Sedan kommer fråga om telefon kod och då är det 0000... Min visar då bilderna blixt fort men känns som lotto med lysdioden. Lycka till P
Postad 10 december 2009 - 12:47
star trek
-
star trek
-
Användare
-
-
143 inlägg
Tackar! Har nu kört en hård återställning på telefonen så jag tror att den verkar ha skärpt sej lite nu. Man ska inte pilla o greje med sin telefon för mycket..då blir det knasig...men vem kan låta bli?!
Ni vet om att man har tre genvägar längst upp på telefonen oavsett vad man har för tema va? Man klickat på klockan så kommer inställningarna för den fram, tryck på datumet så kommer val för kalaender och profiler fram, trycker man allra längst upp till vänster så kommer uppkopplingsguiden fram. Men kan dom inte ta bort genvägsknappen längst ner för "meny" och "profiler" och/eller låt oss redigera detta!!
Postad 10 december 2009 - 15:49
Sinnlos
-
Sinnlos
-
Rookie
-
3 inlägg
Tre kommer nog att godkänna uppdateringen, och detta är från SE:s hemsida:
"Tillgänglig från måndag den 7 december: Uppdatering till Satio™ för bättre prestanda och förbättring av stabiliteten"
Jo det bör de ju göra.
Postad 10 december 2009 - 15:52
john7612
-
john7612
-
Användare
-
-
147 inlägg
har 3 som operatör. försökte göra uppdater ing men det stod att jag hade den senaste uppdateringen.
R1BB041.
Postad 10 december 2009 - 16:12
TwinX
-
TwinX
-
Amatör
-
-
59 inlägg
har 3 som operatör. försökte göra uppdater ing men det stod att jag hade den senaste uppdateringen. R1BB041.
Jag är själv kund hos kära tre,o ch är intresserad av uppdateringen som nu är släppt. Jag samtalade just med kundtjänst hos tre och frågade när dom har godkänt den nya uppdateringen. Enligt den supportkillen jag pratade med så sa han att det fanns ingen uppdatering från Sony inskickad. Om dom skulle ha skickat in en uppdatering så tar det ca en vecka för dem att godkänna uppdateringen. Inte blev man klokare av den informationen *s*
Postad 10 december 2009 - 16:25
john7612
-
john7612
-
Användare
-
-
147 inlägg
Jag är själv kund hos kära tre,o ch är intresserad av uppdateringen som nu är släppt. Jag samtalade just med kundtjänst hos tre och frågade när dom har godkänt den nya uppdateringen. Enligt den supportkillen jag pratade med så sa han att det fanns ingen uppdatering från Sony inskickad. Om dom skulle ha skickat in en uppdatering så tar det ca en vecka för dem att godkänna uppdateringen. Inte blev man klokare av den informationen *s*
aha snyggt jobbat  då vet man lite mer iaf.
Postad 10 december 2009 - 16:37
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Alltså när man hör sådant här med att operatörerna sitter som flashkhalsar för uppdateringar så vill man ju aldrig mer köpa en brandad lur. Snacka om att de skjuter sig själva i foten  !
Postad 10 december 2009 - 19:17
Unregisteredb72347bd
-
Unregisteredb72347bd
-
Användare
-
-
110 inlägg
Alltså när man hör sådant här med att operatörerna sitter som flashkhalsar för uppdateringar så vill man ju aldrig mer köpa en brandad lur. Snacka om att de skjuter sig själva i foten !
Jag kommer personligen aldrig mera köpa en "brandad" telefon. Köpte eller rättare sagt fick en på köpet för några år sedan när jag förlängde hos telenor. 6 gånger hade jag den inlämnad. Medans en kompis, som hade köpt sin rakt av med SE orginal programvara, inte hade några problem övht! Våga vägra "brandade" telefoner! /Jonas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|