Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 4 [PS4]

4672 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 3 7.285714 (20) 552:-

Postad 12 January 2014 - 18:50

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ikväll kommer jag och Solitary spela ifall det är några som vill vara med.

Räkna med mig när damen gått till sängs!

Postad 13 January 2014 - 01:14

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Räkna med mig när damen gått till sängs!

j*vlar vad dåligt det gick ikväll, får skylla på några dagars uppehåll haha!

Postad 13 January 2014 - 01:35

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Det va ett par matcher som inte gick så bra kanske. :)

Postad 13 January 2014 - 02:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Gick fan asbra. Plus varje match :P

Postad 13 January 2014 - 09:33

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

j*vlar vad dåligt det gick ikväll, får skylla på några dagars uppehåll haha!

Hehe...Ja jag vet inte vad vi gjorde där ett tag på shanghai banan!
Vi vart totalt överkörda där ett tag.

Det va ett par matcher som inte gick så bra kanske. :)

Vi kan inte varapå topp alltid. Även om vi är det ofta! ^_^

Gick fan asbra. Plus varje match :P

Ja men sen vart du lite grinig och drog! Du kan ju inte dra mitt i brinnande krig sådär! ;)

Postad 13 January 2014 - 09:37

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
Ibland är det skoj att se(höra) när det går mindre bra för er bättre spelare haha :)

Postad 13 January 2014 - 09:55

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ibland är det skoj att se(höra) när det går mindre bra för er bättre spelare haha :)

Va lagom skadeglad du! :lol:

Postad 13 January 2014 - 10:02

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Vi kan inte varapå topp alltid. Även om vi är det ofta! ^_^

Så fort inte jag är med så går det illa för er... Hmmm, jag ser ett samband här. :rolleyes:
Men nu är jag hemma igen, så det blir till att styra upp den här skutan nu då! :P

Ingen patch än förresten?

Postad 13 January 2014 - 10:11

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Så fort inte jag är med så går det illa för er... Hmmm, jag ser ett samband här. :rolleyes:
Men nu är jag hemma igen, så det blir till att styra upp den här skutan nu då! :P

Ingen patch än förresten?

Ja något samband kanske vi har här! ^_^

Nix ingen patch. suck!

Postad 13 January 2014 - 10:14

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
De släppte en PC patch idag iallafall, så det tordes vara nära för resterade plattformar att patchas kan man tycka.

Redigerat av DragonPuffer, 13 January 2014 - 10:14.

Postad 13 January 2014 - 10:16

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

De släppte en PC patch idag iallafall, så det tordes vara nära för resterade plattformar att patchas kan man tycka.

Mjo, så var det sist i alla fall. Först kom PC-patchen och strax efter en patch till resterande plattformar så det är bara att hålla tummarna.

Postad 13 January 2014 - 10:20

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Ja såg det precis! Som sagt borde inte vara allt för långt bort då får vi hoppas!

Postad 13 January 2014 - 10:23

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Håll ut soldater, snart förhoppningsvis blir det införskaffande av headset och då kommer "SurPappa" att joina kriget på allvar. Då ska ni se att vi börjar vinna matcher ordentligt :P

// Sat

Postad 13 January 2014 - 10:28

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Härligt! Ja, du har ju spelat med oss en del, men det har ju varit ganska tyst. Alltid roligare när man kan sitta och sura och svära tillsammans. :)

Postad 13 January 2014 - 10:28

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Håll ut soldater, snart förhoppningsvis blir det införskaffande av headset och då kommer "SurPappa" att joina kriget på allvar. Då ska ni se att vi börjar vinna matcher ordentligt :P

// Sat

Bra där! :)

Är det någon annan än jag som märkt att ibland när man spottar fiender så kommer det ej upp någon liten triangel ovanför dom? Ens soldat säger att man ser en fiende och man får poäng de syns inte på kartan heller!

Edit: Solitary har du ditt pulse headset påslaget? Tänkte iom att ni säger att ni inte hör mig så bra!

Redigerat av Zerokelvin, 13 January 2014 - 10:41.

Postad 13 January 2014 - 10:34

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Är det någon annan än jag som märkt att ibland när man spottar fiender så kommer det ej upp någon liten triangel ovanför dom? Ens soldat säger att man ser en fiende och man får poäng de syns inte på kartan heller!

Det blir väl så om commandern i motståndarlaget slängt upp en EMP-UAV som cirklar runt det området du befinner dig i. Då fungerar varken kartan eller spottningen.

http://battlefield.w...om/wiki/EMP_UAV

Postad 13 January 2014 - 11:07

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Det blir väl så om commandern i motståndarlaget slängt upp en EMP-UAV som cirklar runt det området du befinner dig i. Då fungerar varken kartan eller spottningen.

http://battlefield.w...om/wiki/EMP_UAV

Aha. Det är så det är! Trodde att det var någon bugg. Tänke inte ens på att commander kan köra med EMP och UAV:n!

Edit: Har även kommit en ny server uppdatering.

R18 Server Update Notes
-Compatibility updates for the Jan 13 PC game update
-Enabled Live Scoreboard for all game servers
-Changed Air Superiority default tickets from 100 to 200
-Fixes for five server crashes

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493792731252/last/

Redigerat av Zerokelvin, 13 January 2014 - 11:23.

Postad 13 January 2014 - 12:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Ja men sen vart du lite grinig och drog! Du kan ju inte dra mitt i brinnande krig sådär! ;)

Nej, alltså, jag spelar bara online för att spela med polare. Kan jag inte göra det så spelar jag hellre inte alls. Även fast jag i första matchen fick walkiii 3 gånger och solitary två. Det är ingen mening med mp om man inte har folk att spela med i mina ögon ska jag erkänna. Hoppade över till ghosts och lirade istället.

Men jagbska erkänna... bf var rätt mycket mer spännande. Det är ju nytt och grejjer :)

Postad 13 January 2014 - 13:07

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Härligt! Ja, du har ju spelat med oss en del, men det har ju varit ganska tyst. Alltid roligare när man kan sitta och sura och svära tillsammans. :)

Ska bli så sjuuukt roligt! :D Har ju upptäckt att jag spelar bättre som assault än engineer... Skälet? Muckar inte med tanks ensam längre utan spottar håller mig undan och låter någon annan i teamet slå ut den, ev upplivar och medipackar lite istället. Kommer att bli perfekt när man kan göra detta ordentligt som team!

// Sat

Postad 13 January 2014 - 13:11

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Bra där! :)

Edit: Solitary har du ditt pulse headset påslaget? Tänkte iom att ni säger att ni inte hör mig så bra!

Japp det är på. Dom andra hör ju mig bra iaf och jag kör ju pulse. Din låter ruskigt lågt

Postad 13 January 2014 - 13:24

dekk
  • dekk
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Ska bli så sjuuukt roligt! :D Har ju upptäckt att jag spelar bättre som assault än engineer... Skälet? Muckar inte med tanks ensam längre utan spottar håller mig undan och låter någon annan i teamet slå ut den, ev upplivar och medipackar lite istället. Kommer att bli perfekt när man kan göra detta ordentligt som team!

// Sat

haha känner igen det där jag byte från assault till engineer dog lite oftare :/ men de kul o använda stinger från avstånd ;) Bytt till recon nu för att levla det.. Dör ännu mer ;(

Postad 13 January 2014 - 13:26

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Nej, alltså, jag spelar bara online för att spela med polare. Kan jag inte göra det så spelar jag hellre inte alls. Även fast jag i första matchen fick walkiii 3 gånger och solitary två. Det är ingen mening med mp om man inte har folk att spela med i mina ögon ska jag erkänna. Hoppade över till ghosts och lirade istället.

Men jagbska erkänna... bf var rätt mycket mer spännande. Det är ju nytt och grejjer :)

Ja så är det ju. Mycket roligare att spela med kompisar.
Nu har jag inte lirat CoD på ett tag, men det jag tycker är så mycket bättre med BF är att man kan köra fordon och att det är lite mer
teamorienterat. Plus att ljudet är lite mer maffigt i BF! Och en massa annat som är bättre!

Japp det är på. Dom andra hör ju mig bra iaf och jag kör ju pulse. Din låter ruskigt lågt

F-n va konstigt alltså. Det jag har gjort ibland är att jag har kört med vänster öronkåpa en bit bak så att jag hör mig själv bättre.
Har dock bytt till höger iom att micen sitter på vänstersidan!

Hur har ni andra ställt in ljudet i partychatten? man kan välja lite olika om man vill prioritera partyljud eller spelljud och så
finns det nån till inställning som jag inte kommer ihåg vad den gör!

Redigerat av Zerokelvin, 13 January 2014 - 13:27.

Postad 13 January 2014 - 13:47

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Uppdatering på ingång. Skall komma imorgon!

Just to keep you informed: we are now finalizing an upcoming PS4 Game Update that will be rolling out Jan 14, 2AM PDT / 10AM UTC. Stay tuned for full patch notes.

Players may experience downtime for about 15-30 minutes when this happens.

http://battlelog.bat...50493792859737/

Postad 13 January 2014 - 13:47

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 1

Tvärtom här. Har jag RPG, C4 eller något annat vapengodis som på något sätt kan skada ett fordon så är det full fart framåt och pang på rödbetan som gäller! :) Visst dör man många gånger, men det är ganska najs när man lyckas plocka ner en jobbig stridsvagn helt själv.

Battlefields storhet ligger ju mycket i när man sammarbetar och kompletterar varandra på slagfältet. Vissa gillar att vara mitt i köttsoppan där allt händer, andra gillar att hjälpa till på mer avstånd. Vissa gillar att köra/flyga runt med fordonen, andra sitter hellre vid sidan om och assisterar vid behov...
Är man en eller flera squader som kommunicerar med varandra och hjälper till på olika sätt där det behövs så blir spelet så mycket roligare och det blir ju lite lättare för var och en än att spela helt solo med random-folk.

F-n va konstigt alltså. Det jag har gjort ibland är att jag har kört med vänster öronkåpa en bit bak så att jag hör mig själv bättre.
Har dock bytt till höger iom att micen sitter på vänstersidan!

Ja, det är lite konstigt, men jag hör dig i alla fall bättre nu än med ditt gamla headset (både kvalitet och ljudvolym).

Postad 13 January 2014 - 13:51

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
På ps3 så fanns det en inställning för micen, vet inte om den finns på ps4. Annars i partychatten så är det väl bara om du vill prioritera spelljud eller chattljud.

Postad 13 January 2014 - 13:52

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Patch imorgon enligt meddelandegrejen i Battlefield 4 menyn!

Postad 13 January 2014 - 13:53

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Tvärtom här. Har jag RPG, C4 eller något annat vapengodis som på något sätt kan skada ett fordon så är det full fart framåt och pang på rödbetan som gäller! :) Visst dör man många gånger, men det är ganska najs när man lyckas plocka ner en jobbig stridsvagn helt själv.

Battlefields storhet ligger ju mycket i när man sammarbetar och kompletterar varandra på slagfältet. Vissa gillar att vara mitt i köttsoppan där allt händer, andra gillar att hjälpa till på mer avstånd. Vissa gillar att köra/flyga runt med fordonen, andra sitter hellre vid sidan om och assisterar vid behov...
Är man en eller flera squader som kommunicerar med varandra och hjälper till på olika sätt där det behövs så blir spelet så mycket roligare och det blir ju lite lättare för var och en än att spela helt solo med random-folk.

Ja, det är lite konstigt, men jag hör dig i alla fall bättre nu än med ditt gamla headset (både kvalitet och ljudvolym).

Då är jag är en utav dom som gärna är mitt i köttsoppan och försöker slå ut en tank eller en jobbig helikopter!
Och att lyckas skjuta ner en helikopter ligger högt på min tillfredslista! :)

Jag hoppas att det blir bättre när uppdateringen till PS4:an kommer. Förhoppningsvis börjar alla funktioner på headsetet att funka!

Postad 13 January 2014 - 13:59

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Jag hoppas att det blir bättre när uppdateringen till PS4:an kommer. Förhoppningsvis börjar alla funktioner på headsetet att funka!

Ja, jag läste nu att nästa patch till PS4 antagligen kommer baka in mer mic-kontroller i systemet så det är väl bara vänta och avvakta. :)

Patch imorgon enligt meddelandegrejen i Battlefield 4 menyn!

Yay!

Postad 13 January 2014 - 14:02

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ja, jag läste nu att nästa patch till PS4 antagligen kommer baka in mer mic-kontroller i systemet så det är väl bara vänta och avvakta. :)

Yay!

Trevligt! Då är det bara att vänta in den patchen då. Vart läste du det?

Postad 13 January 2014 - 14:08

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Trevligt! Då är det bara att vänta in den patchen då. Vart läste du det?

Hittar inte länken bara för det, men det var på Reddit. Värt att påpeka dock är väl att det inte var något som var bekräftat från Sonys håll utan det var någon som hade "hört det från säkra källor". Nåväl...

Det verkar förresten vara mycket funktioner som har och ska läggas till så här i efterhand efter att konsolen släppts, men det är väl bättre det än att det inte kommer några patchar alls. :)

Redigerat av Unregistered9a177c31, 13 January 2014 - 14:14.

Postad 13 January 2014 - 14:12

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Har du förresten provat det här?

Hold down the PS button to access your current Devices and their settings. Useful to quickly adjust chat and headphone volumes.

http://www.dayonepat...nd-general-faq/

Postad 13 January 2014 - 14:30

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Hittar inte länken bara för det, men det var på Reddit. Värt att påpeka dock är väl att det inte var något som var bekräftat från Sonys håll utan det var någon som hade "hört det från säkra källor". Nåväl...

Det verkar förresten vara mycket funktioner som har och ska läggas till så här i efterhand efter att konsolen släppts, men det är väl bättre det än att det inte kommer några patchar alls. :)

Ok! Javisst för mig får dom patcha hur mycket som helst! Bara det blir till det bättre. Det brukar det ju iof för det mesta bli!

Har du förresten provat det här?

[/font][/color]

http://www.dayonepat...nd-general-faq/

Ja där är allt på max!

Det jag kom och tänka på nu är att det kanske finns en uppdatering till headsetet på PS3!? Har inte installerat den på
min PS3:a. kanske blir bättre då! om det nu finns någon!

Redigerat av Zerokelvin, 13 January 2014 - 14:34.

Postad 13 January 2014 - 15:17

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Ja där är allt på max!

Det jag kom och tänka på nu är att det kanske finns en uppdatering till headsetet på PS3!? Har inte installerat den på

Vilket headset är det du kör med? :)

// Sat

Postad 13 January 2014 - 15:33

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Vilket headset är det du kör med? :)

// Sat

Sonys Pulse Elite.

Postad 13 January 2014 - 16:12

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Sonys Pulse Elite.

Tack, är det alla eller någon enskild som har svårt att höra dig? Ursäkta OT men forskar lite i vilka jag själv kommer att införskaffa.

// Sat

Postad 13 January 2014 - 16:29

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Tack, är det alla eller någon enskild som har svårt att höra dig? Ursäkta OT men forskar lite i vilka jag själv kommer att införskaffa.

// Sat

Verkar som om det är några! Inte alla. Och det konstiga är att de har hört mig bättre!?

Ni som brukar köra stridsbåten vet ni att man kan skjuta ner tv missilen om man sitter i båten!?
https://www.youtube....h?v=2CWZ4udA-dQ

Postad 13 January 2014 - 17:09

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Haha, upptäckte nu när jag var inne på Battlelog att jag har använt kniven ganska flitigt sedan jag började spela. Skulle dock vara ännu maffigare om den låg som nummer 1. :D

Postad bild

Och ja, min K/D är åt h-e, men det tar sig nu, sakta men säkert...

Postad 13 January 2014 - 18:05

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Haha, upptäckte nu när jag var inne på Battlelog att jag har använt kniven ganska flitigt sedan jag började spela. Skulle dock vara ännu maffigare om den låg som nummer 1. :D

Postad bild

Och ja, min K/D är åt h-e, men det tar sig nu, sakta men säkert...

Väldigt va du knivat runt! :ph34r:
Ser att du vart inne och tjuvtränat tidigare idag också. ^_^

Edit: fast vi har en del knivningar kvar till plats 1. Han har 6441 st! :o
http://battlelog.bat...ns/world/#melee

Redigerat av Zerokelvin, 13 January 2014 - 18:07.

Postad 13 January 2014 - 19:02

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Ok! Javisst för mig får dom patcha hur mycket som helst! Bara det blir till det bättre. Det brukar det ju iof för det mesta bli!

Ja där är allt på max!

Jag ställde in mina på ps3, det kanske spelar roll?

Och ja det med tv missilen på stridsbåten känner jag till, skjuts den ner i luften så dör man eller så sprängs båten, jävligt irriterande!

Redigerat av solitarypredator, 13 January 2014 - 19:04.

Postad 13 January 2014 - 19:15

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Väldigt va du knivat runt! :ph34r:
Ser att du vart inne och tjuvtränat tidigare idag också. ^_^

Ja, jag kände mig så illa tvungen då Draken var inne och spelade och jag vägrar se han gå om mig i rank! :) Blir strax mer spel.

Postad 13 January 2014 - 19:50

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Nu har jag gjort om alla mina klasser. ska nog lira lite agressive recon ikväll.

Postad 13 January 2014 - 20:54

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
varför blir skärmen bara svart när man försöker joina vissa banor? blir bara att man får starta om spels hela tiden...

Postad 13 January 2014 - 21:02

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Är det svart och den lilla fyrkanten blinkar uppe i högra hörnet? Jag tror att det beror på att man kommer in mitt i en kartbyte. Ibland kommer det igång om man väntar en stund, ibland måste jag starta om spelet.

Redigerat av OWC, 13 January 2014 - 21:02.

Postad 13 January 2014 - 21:48

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Hoppas det är ok att jag la till MHB taggen / Sniperswe

Kommer in senare ikväll när alla lagt sig :)

Postad 13 January 2014 - 22:04

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Hoppas det är ok att jag la till MHB taggen / Sniperswe

Kommer in senare ikväll när alla lagt sig :)

Jag hoppar in om sisådär 1,5h. Kanske tidigare. Spela nått kul så hakar jag på :)

Postad 13 January 2014 - 22:28

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
Allting blir skoj när man lirar med dessa herrar som tex dom blir lite piss när dom får 18-17 i kill/death stat och där sitter jag och är nöjd med 5-20 :P haha

och nu tycker frugan att vi lär köpa en till tv som jag kan ha till ps4an så hon kan få titta på sina tvprogram vore ju inte helt fel dock med en ny tv + fotölj + bra headset hmm man kan hoppas hon tycker de är värt pengarna också :D

Postad 13 January 2014 - 22:44

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Var in en snabbis men det var bara gummiband och annat ospelbart så jag gav upp efter en liten stund. Hoppas att uppdatering imorgon fixar lite av detta.

Kanske har missat det, men har det kommit någon uppdatering till SP? Vill faktiskt spela igenom den och just nu är det ju omöjligt.

// Sat

Postad 14 January 2014 - 00:59

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Ballt och vara i andra laget som suger!!

Och en modig nisse i mitt lag som byta lag för ni var bättre knoonie eller va fan han hette!!!

Redigerat av Gurra101, 14 January 2014 - 01:38.

Postad 14 January 2014 - 01:35

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Ballt och vara i andra laget som suger!!

Haha ni vart skapligt krossade! :D

Postad 14 January 2014 - 01:40

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Det här kan vara det sjukaste.

https://www.youtube...._Y1CKv5728#t=94

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.