Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
6
|
(39)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
GTA IV gamertag tråden (96 inlägg)
|
18 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 30 August 2008 - 12:13
Det vore riktigt sweeeeet.
Redigerat av bananplanta, 30 August 2008 - 12:15.
Postad 31 August 2008 - 18:00
På tal om ingenting, men visste ni att det finns ett klädesplagg vid "Frihetsgudinnan" som man kan plocka med sig?
Postad 31 August 2008 - 21:11
Har nån listat ut VEM frihetsgudinnan ska föreställa än?
Postad 01 September 2008 - 05:58
Japp, "Welcome to Happiness Island" har jag för mig står på den...
Har nån listat ut VEM frihetsgudinnan ska föreställa än?
På tröjan jag hittade tycker jag att det står "Happiness is ..." på framsidan och "... land." på baksidan.
Ska frihetsgudinnan föreställa någon annan? Den enda skillnaden jag lagt märke till är att hon håller i en kaffemugg istället för en fackla.
Redigerat av Unregisterede32cf070, 01 September 2008 - 06:00.
Postad 01 September 2008 - 13:53
"Happiness is ..." på framsidan och "... land." på baksidan.
Det stämmer.
Postad 04 September 2008 - 16:24
Redigerat av bananplanta, 04 September 2008 - 16:28.
Postad 04 September 2008 - 17:12
Postad 04 September 2008 - 20:29
Postad 04 September 2008 - 22:20
Tröttnade och gick efter en guide till slut. När jag gått igenom den så hade jag 199 duvor.
Bara att börja om från början...kom en del svordomar då.
Postad 04 September 2008 - 23:10
Ninja Gaiden 2 är ett annat ex. Spela genom spelet med enbart ett vapen... och det finns en hel del. Du får spela om spelet minst 5 ggr för att få alla -_-. 5 GS per vapen. HA.
Redigerat av Zoiler, 04 September 2008 - 23:10.
Postad 04 September 2008 - 23:16
Fast man vill ju ha sina GS.
Postad 04 September 2008 - 23:50
Postad 05 September 2008 - 13:59
Duvorna är en sån grej, fullkomligt onödigt och inget som är roligt på något sätt.
Är det inte det som är grejen? Att GS ska visa vilka som orkar lägga tid på "onödiga" saker bara för att få så mycket GS som möjligt. Hade det varit lätt och alla fick GS 1000 bara genom att spela igenom ett spel så skulle det ju inte vara nåt roligt längre.
Postad 05 September 2008 - 14:08
Jo, det är det de vill få er att troÄr det inte det som är grejen? Att GS ska visa vilka som orkar lägga tid på "onödiga" saker bara för att få så mycket GS som möjligt.
Grejen för mig är att ta utmanande achievments eller roliga achievments som man kanske annars inte hade tänkt på eller gjort. Samlarachievments kan jag leva utan. GTA var gaaaaanska fattigt på bra achievments.
Men om man gör det bara för att få 100% så är det helt ok. Det får man något för iaf (i spelet).
Postad 08 September 2008 - 14:37
Fungerar bra som morötter
Postad 08 September 2008 - 19:21
Sen lägger man ju ner mer tid/spel p.g.a. achievments, iaf jag
Fungerar bra som morötter
Är det verkligen en bra sak då? Jag slutar spela ett spel när jag tröttnar på det eller klarar det, varför är det bra att jag fortsätter spela det för att jag vill ha achivements?
Postad 08 September 2008 - 19:51
Är det verkligen en bra sak då? Jag slutar spela ett spel när jag tröttnar på det eller klarar det, varför är det bra att jag fortsätter spela det för att jag vill ha achivements?
Det är väl upp till var och en att avgöra för sin egen del. Jag tyckte själv att det var värt att ta alla duvor, det tog ändå inte särskilt lång tid.
Postad 08 September 2008 - 20:17
Du får ut mer värde för dina pengar
Postad 08 September 2008 - 21:35
Ingen fara. Spela du vidare bara. Inget att se här.
Postad 09 September 2008 - 00:05
(Förmodligen alla aktiviteter med kompisarna som jag struntat i)
Postad 09 September 2008 - 06:13
Du får ut mer värde för dina pengar
Är det värde i att sitta och göra någonting jag egentligen inte vill eller tycker är kul?
Postad 09 September 2008 - 07:25
Utan achivements hade jag nog inte spelat de många många timmarna gears of war som jag faktiskt gjort. Ibland kan det kännas lite segt men man vet ju hur skönt det känns när man väl klarat det och den där lilla härliga ikonen dyker upp i nedre delen av skärmen. Men jag fortsätter givetvis inte spela om det är tråkigt eller om jag inte vill.
Postad 09 September 2008 - 09:14
Ah, äntligen alla duvor. Fortfarande 5% kvar dock...
(Förmodligen alla aktiviteter med kompisarna som jag struntat i)
Jag har 4,17% kvar. Å vad jag har läst så ger duvorna "bara" 2,5%. Svårt att veta vad som man har missat...
Postad 09 September 2008 - 09:25
Jag har 4,17% kvar. Å vad jag har läst så ger duvorna "bara" 2,5%. Svårt att veta vad som man har missat...
Snott från tidigare inlägg:
60% - Story
10% - LJ: Drug Deliveries
........Brucie: Leverera alla Mail-Cars
........Brucie: Vinn alla Races
........Stevie: Leverera alla SMS-Cars
........The Fixer:Genomför alla Assassin missions
10% - Friends - Aktivera allas extra grejjer, gör alla aktiviteter med alla (LJ, Brucie, Packie)
5% - Activities (Vinn Bowling, Dart och Biljard och slå Hi score i QUB3D)
5% - Random Characters (träffa alla och gör alla deras uppdrag)
2.5% - Gör alla 30 Most Wanted missions
2.5% - Vigilante (Recent Crimes i polisdatorn)
2.5% - Hitta och gör alla 50 stunt jumps
2.5% - Hitta och skjut alla 200 duvorna
Postad 09 September 2008 - 09:41
Snott från tidigare inlägg:
60% - Story
10% - LJ: Drug Deliveries
........Brucie: Leverera alla Mail-Cars
........Brucie: Vinn alla Races
........Stevie: Leverera alla SMS-Cars
........The Fixer:Genomför alla Assassin missions
10% - Friends - Aktivera allas extra grejjer, gör alla aktiviteter med alla (LJ, Brucie, Packie)
5% - Activities (Vinn Bowling, Dart och Biljard och slå Hi score i QUB3D)
5% - Random Characters (träffa alla och gör alla deras uppdrag)
2.5% - Gör alla 30 Most Wanted missions
2.5% - Vigilante (Recent Crimes i polisdatorn)
2.5% - Hitta och gör alla 50 stunt jumps
2.5% - Hitta och skjut alla 200 duvorna
Jo har läst den. Så vitt jag vet har jag gjort allt det. Nåja, får se när duvorna är fixade.
Postad 09 September 2008 - 12:57
Är det värde i att sitta och göra någonting jag egentligen inte vill eller tycker är kul?
Det kan bara du själv avgöra.
Postad 10 September 2008 - 11:05
Postad 18 September 2008 - 23:31
Trevliga nyheter för GTA 4 till 360.
Nytt innehåll
Hoppas verkligen att det är på riktigt.
Har förövrigt 23st duvor kvar som jag inte har en aning om vart dom är! Börjar bli lite smått irriterad!
Postad 29 September 2008 - 11:42
Kanske är dags att byta in det mot BF:BC?
Postad 29 September 2008 - 14:30
Tröttnat på GTA4? Nej, det är nog inte bara du. Var ett tag sen det komÄr det bara jag som tröttnat på detta spel? har bara kört 25% eller så men orkar inte mer...har för övrigt inte spelat på flera veckor heller för den delen....
Kanske är dags att byta in det mot BF:BC?
Postad 29 September 2008 - 14:40
Tyvärr har inte GTAIV blivit bättre med tiden på multiplayer fronten.
Postad 29 September 2008 - 14:55
Tröttnat på GTA4? Nej, det är nog inte bara du. Var ett tag sen det kom
Kvittar när det kom, tröttna efter 25% serru!
Det enda som är skoj nu är att skita i storyn och bara sno bilar och helikoptrar och spränga saker och folk.
Men själva storyn är för låååångtråkig enligt mig.
Och leta duvor - nej tack.
Blir nog till att byta bort det.
Postad 29 September 2008 - 16:34
Gör det ju inte. Nu när det gått så lång tid så är det fler som tröttnat, alltså inte bara duKvittar när det kom, tröttna efter 25% serru!
Men du kunde ju frågat; var det någon mer som tröttnade snabbt på storyn?
Men det gjorde inte jag iaf.
Postad 29 September 2008 - 17:15
Postad 29 September 2008 - 18:31
Har varit nära att sälja det men jag tror att jag ska vänta på DLCet som kommer i slutet av året. Kanske väcker intresset igen.
Redigerat av SejLax, 29 September 2008 - 18:31.
Postad 29 September 2008 - 19:19
Postad 29 September 2008 - 21:15
Men det BORDE vara skoj, så jag tror att det är bara något jag inte förstått / missat.
Postad 29 September 2008 - 21:17
Vad spelar du online? Har inte hittat nån mode som är direkt rolig. Alla sticker ju bara åt vart sitt håll under deathmatchen, det är svårt att samarbeta i teammodesen med folk som inte kan tänka, osv, osv.
Men det BORDE vara skoj, så jag tror att det är bara något jag inte förstått / missat.
Jag spelar mycket free mode och party mode i första hand med min bror och hans polare. Annars blir det en hel del GTA Race.
Postad 30 September 2008 - 07:34
Huvva! Jag tyckte också att det var långtråkigt. Trodde aldrig att det skulle ta slut. Första halvan var nästan skitkul ett tag men sen kände jag allt för stor enformighet vid varje uppdrag och tröttnade snabbt. Jag klarade ut spelet och har inte rört det sen dess. På det här viset har jag känt om varenda GTA-spel som jag har spelat, med undantag för GTA 1 vilket bara var tokhäftigt på den tiden.
Har varit nära att sälja det men jag tror att jag ska vänta på DLCet som kommer i slutet av året. Kanske väcker intresset igen.
Ja visst var upplägget på uppdragen rätt förutsägbara efter andra halvan, det var liksom samma: kör dit, gör det, aha man vart lurad, slakta slakta slakta, jaga sista gubben i livet, slakta honom. Slut på uppdraget.
Man vet ju inte vad man ska göra om man spelar nu när man klarat storyn, brukar bli att man börjar kasta lite molotovs sen börjar det braka lös
Online har jag inte testat, ingen av nära polarna har samma konsol eller spelet överhuvudtaget.
Visserligen har jag börjat spela om det på en save-slot, för att göra lite andra val under vägen. Men är lite drygt att spela om det med när man vet hur det går.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
GTA IV
21 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?