Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 October 2010 - 18:44

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Det enda man reagerar på är att den verkar vara lite seg när man roterar mobilen, men har det blivit bättre nu när det finns uppdatering?
Tolf

Min är inte ett dugg seg, man hinner knappt reagera innan bilden vänt sig.

Postad 20 October 2010 - 20:10

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0

Har du N8??

Han har en ajphone4, så vad gör han i den här tråden med sitt patetiska inlägg ? Han har ju köpt en telefon som verkligen är skräp, han måste väl avreagera sig här hos oss lite :(

Postad 20 October 2010 - 20:19

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Han har en ajphone4, så vad gör han i den här tråden med sitt patetiska inlägg ? Han har ju köpt en telefon som verkligen är skräp, han måste väl avreagera sig här hos oss lite :(

Hihihi!!! :D

Postad 20 October 2010 - 20:43

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Länk
Sista recensionen av de 5 som All About Symbian gjort

Postad 20 October 2010 - 21:09

Jolla
  • Jolla
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Är det fler än jag som testat och jämfört Satios kamera med N8:ans?

Jag satt här hemma nu ikväll och testade lite mörkerbilder med blixt på div saker som låg framme.
Vad jag då märkte var att Satio ger skarpare bilder med mer naturligt ljus än N8:ans.
Bilder från N8:an var mer blåa i tonen samt hade svårare att fokusera på motivet.

Någon som är intresserad av bilder?

Postad 20 October 2010 - 21:18

Gesaaan
  • Gesaaan
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Är det tänkt att S^3 ska utvecklas parallellt med MeeGo (aka Maemo)?

Jag står f.n. o tvekar mellan E52 och 6710-Nav men har funderat på att hålla ut tills MeeGo krupit ned i modellerna.
Detta ställer ju till det för mig rejält! :(

MeeGo kommer troligtvis aldrig att flytta ned i modellerna eftersom det kommer bli nokias mest avancerade system som ska vara snäppet vassare och mer datorlikt än iOS och Android.

Postad 20 October 2010 - 21:25

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Hur fungerar webb-TV on demand?

Postad 21 October 2010 - 00:17

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0

Laddar den via HDMI om man pluggar i och ska kolla på film?

[FRISKRIVNING] Jag tror inte det, men då jag inte testa med telefonen vet jag inte till 100%. Den laddar ingen annan apparatur jag har t.ex tvbox, xbox dvdspelare m.m. som är inkopplad via HDMI. Men om man kopplar in mobilen via HDMI har jag för mej att mobilens skärm svartnar och TV:n blir mobilens skärm (fungerar så med min dator iallafall). Då borde den också dra mindre störm. Men detta är en ren spekulation från min sida. Hoppas det hjälpte nåt.

Postad 21 October 2010 - 07:49

teqnet
  • teqnet
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

[FRISKRIVNING] Jag tror inte det, men då jag inte testa med telefonen vet jag inte till 100%. Den laddar ingen annan apparatur jag har t.ex tvbox, xbox dvdspelare m.m. som är inkopplad via HDMI. Men om man kopplar in mobilen via HDMI har jag för mej att mobilens skärm svartnar och TV:n blir mobilens skärm (fungerar så med min dator iallafall). Då borde den också dra mindre störm. Men detta är en ren spekulation från min sida. Hoppas det hjälpte nåt.

Den kör med två skärmar (clone). Testade i Teliabutiken. Men jag tror inte att den laddar.

Postad 21 October 2010 - 08:38

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Är det fler än jag som testat och jämfört Satios kamera med N8:ans?

Jag satt här hemma nu ikväll och testade lite mörkerbilder med blixt på div saker som låg framme.
Vad jag då märkte var att Satio ger skarpare bilder med mer naturligt ljus än N8:ans.
Bilder från N8:an var mer blåa i tonen samt hade svårare att fokusera på motivet.

Någon som är intresserad av bilder?

Självklart, efter ett år och ca 2700 bilder tagna med Sation vore det roligt att se vad konkurrenterna lyckats med :-)

Postad 21 October 2010 - 08:40

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Den kör med två skärmar (clone). Testade i Teliabutiken. Men jag tror inte att den laddar.

Hur skulle den kunna göra det? Levererar HDMI kraft bakvägen (eller någon väg öht)? Är väl bara styrsignaler?

Postad 21 October 2010 - 10:53

KarlzZ
  • KarlzZ
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Ska hämta min N8 senare idag. :)

Ska man börja med att göra en återställning innan man börjar fylla den med grejer?
Det verkar som dom flesta verkar funka bättre efter det?

vad säger ni som har en?

Postad 21 October 2010 - 10:58

Jolla
  • Jolla
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Bilder tagna i ett rum upplyst med endast ett par lampor.
Bild från N8 först, sen Satio.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  171.jpg   1.27MB   1 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  042.JPG   1.69MB   2 Antal nerladdningar

Redigerat av Jolla, 21 October 2010 - 10:59.

Postad 21 October 2010 - 12:18

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Laddar den via HDMI om man pluggar i och ska kolla på film?

Nej. Naturligtvis inte.
HDMI är inte en koppling som laddar, som USB.

Postad 21 October 2010 - 12:27

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Nokia N8 Scores 0/10. DOA. Looking forward to their next non-symb flagship.

http://gizmodo.com/5...ng-the-nokia-n8

Ahahaa, kan inte annat än hålla med, N8.an är tyvärr skräp :/

Korkad sida och korkade omdömen. De är inte att lita på.
Så Symbian är inte perfekt, och det är inte heller N8, men eftersom jag har en, så kan jag säga att det är extremt överdrivet. Det är inte alls så dåligt som de säger.
Gizmodo får 0/100 poäng från mig. Tror jag undviker den sidan nu.

Postad 21 October 2010 - 12:31

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
En möjligen dum fråga från en smartphone-rookie:

Hur påverkar Widgets som är beroende av Internet, t.ex. den förinställda sociala widgeten (facebook, twitter) och AccuWeather, batteri- respektive dataförbrukning (jag har ett 1GB/mån-abb).

Postad 21 October 2010 - 12:32

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Detta är väldigt svårt att svara på. Jag skulle rekommendera, om du nu har en N8, att använda Nokia Energy Profiler för att kolla din energiförbrukning.

Postad 21 October 2010 - 14:32

Grizzok
  • Grizzok
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Hmm, ser ut som samma "problem" som man såg lite i början på previews etc... tror officiella lösningen var "Har du tagit bort skyddsplasten på linsen?". Kan väl testa det först. Har du gjort det så kan du kanske testa ny firmware etc... sådär ska det i alla fall inte se ut, min gamla k800 tar bättre bilder än "N8an" där :)

Postad 21 October 2010 - 15:03

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Hmmm
Hittade precis i en rewiev ang Nokias C7 som ju oxå har nya symbian 3^ att den kommer ha "1Gb rom " mot N8 "512mb rom"
se länk
Länk

Postad 21 October 2010 - 15:38

Zetor
  • Zetor
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Nokia har idag meddelat att det blir inget skillt Symbian^4. Symbian^3 kommer att utvecklas och få alla egenskaper som var planerat för ^4. Betyder även att N8an kommer att få alla uppdateringar i framtiden. En positiv nyhet för N8-ägare/köpare!

"You can buy a Nokia smartphone confident that any improvements introduced later to the Symbian platform, such as the user interface, can be made available to download on your device as well. No need to wait for Symbian^4 - the improvements we were planning for Symbian^4 will be introduced as and when they become available. In fact, we will no longer be talking about Symbian^3 or Symbian^4 at all – it will be one constantly evolving and constantly improving platform."

http://www.engadget....-qt-and-ends-s/

Redigerat av Zetor, 21 October 2010 - 15:57.

Postad 21 October 2010 - 16:35

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Om den där bilden är det minsta representativ för hur dina bilder från N8an ser ut så har du antingen skyddsplasten kvar, ansenliga mängder flott på linsen eller en defekt telefon! :) Den saknar ju HELT skärpa och kontrast?!

Mina inomhusblixtbilder ser ut mer åt det här hållet, om jag tar ett 'snapshot' i Autoläget:

Bifogad fil(er)

Postad 21 October 2010 - 17:02

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
Jag har en lös idé om att det har nåt med belysningen i Jollas bilder att göra. Det har ju visats några dimmiga bilder på nätet, även från senare exemplar, men de har diffust ljus från molnigt väder.
Frasse, skulle du kunna ta en blixtbild liknande Jollas, med nån svag belysning i bakgrunden. Jag hoppas jag har fel..

Redigerat av SL2, 21 October 2010 - 17:06.

Postad 21 October 2010 - 17:37

torkelab
  • torkelab
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Nån som behöver se fler event från kalendern ..? widget..

http://sourceforge.n...cts/comingnext/

Postad 21 October 2010 - 17:40

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Jag har en lös idé om att det har nåt med belysningen i Jollas bilder att göra. Det har ju visats några dimmiga bilder på nätet, även från senare exemplar, men de har diffust ljus från molnigt väder.
Frasse, skulle du kunna ta en blixtbild liknande Jollas, med nån svag belysning i bakgrunden. Jag hoppas jag har fel..

Typ så här?
(oj, dags att vattna blommorna i stället.. :))

Bifogad fil(er)

Postad 21 October 2010 - 17:40

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Hur fungerar webb-TV on demand?

Bump

Postad 21 October 2010 - 17:45

Unregistered4a93fc07
  • Unregistered4a93fc07
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Nokia skrotar Symbian^4 och för in alla påtänkta uppdateringar till S^3 istället!!!

http://www.engadget....-qt-and-ends-s/

Låter kalas!

Postad 21 October 2010 - 17:51

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
Tack Frasse! Tror du har ett bättre exemplar än Jolla.. :)

Postad 21 October 2010 - 17:57

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Tack Frasse! Tror du har ett bättre exemplar än Jolla.. :)

SBS..? :)

Postad 21 October 2010 - 17:59

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Jag har provat ta en massa bilder med kameran. Alla bilderna som jag tagit finns tillgängliga här...
http://s201.photobuc.....Andra bilder/
...om någon är intresserad.

Postad 21 October 2010 - 18:44

Intresserad
  • Intresserad
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Någon som vet/hört när N8 ska komma ut på typ Elgiganten och andra ställen som inte säljer "telia-n8:an"? Visst jag kan ju handla på tex. Telia, men nu har jag presentkort på Elgiganten så det vore ju trevligast att få använda det till att handla N8:an :)

Postad 21 October 2010 - 19:10

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Det ska väl vara så att de ska dyka upp i butiker lite nu. Dock tycks Elgiganten förvänta sig de i november.

Postad 21 October 2010 - 19:12

Crockett
  • Crockett
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Någon som vet/hört när N8 ska komma ut på typ Elgiganten och andra ställen som inte säljer "telia-n8:an"? Visst jag kan ju handla på tex. Telia, men nu har jag presentkort på Elgiganten så det vore ju trevligast att få använda det till att handla N8:an :)

Kollade lite igår och det ser ut som om de flesta har flyttat fram sina datum från den här veckan till en månad framåt. Vet inte om det beror på att Telia fortfarande har exklusiv rätt på den eller om den sålt så bra att det inte finnas att få tag i just nu :)

Postad 21 October 2010 - 19:29

Intresserad
  • Intresserad
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Det låter ju trist! Fast kul om dom säljer bra. Då får man bestämma sig om man ska vänta eller köpa på Telia då....även om det känns surt då man sitter med presentkortet som bränner i fickan.:)

Postad 21 October 2010 - 19:49

Crockett
  • Crockett
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Det låter ju trist! Fast kul om dom säljer bra. Då får man bestämma sig om man ska vänta eller köpa på Telia då....även om det känns surt då man sitter med presentkortet som bränner i fickan.:rolleyes:

Kan inte Elgiganten ha telia "exklusiva" N8:or då?
Det har väl hänt förut att dem har haft telefoner så?

Postad 21 October 2010 - 19:55

Intresserad
  • Intresserad
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Kan inte Elgiganten ha telia "exklusiva" N8:or då?
Det har väl hänt förut att dem har haft telefoner så?

Kan ju vara värt att fråga, men jag tror inte att dom har det.

Postad 21 October 2010 - 20:03

Crockett
  • Crockett
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Kan ju vara värt att fråga, men jag tror inte att dom har det.

Jag har för mig att dem hade Iphone när den enbart fanns hos Telia, men bara med telia abonnemang då.

Postad 21 October 2010 - 20:27

Jolla
  • Jolla
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Hmm, ser ut som samma "problem" som man såg lite i början på previews etc... tror officiella lösningen var "Har du tagit bort skyddsplasten på linsen?". Kan väl testa det först. Har du gjort det så kan du kanske testa ny firmware etc... sådär ska det i alla fall inte se ut, min gamla k800 tar bättre bilder än "N8an" där :rolleyes:

Skyddsplasten är borta. Det såg ännu värre ut med den på :)

Postad 21 October 2010 - 20:31

Jolla
  • Jolla
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Om den där bilden är det minsta representativ för hur dina bilder från N8an ser ut så har du antingen skyddsplasten kvar, ansenliga mängder flott på linsen eller en defekt telefon! :rolleyes: Den saknar ju HELT skärpa och kontrast?!

Mina inomhusblixtbilder ser ut mer åt det här hållet, om jag tar ett 'snapshot' i Autoläget:

Javisst! Bilden är helt bedrövlig! Flera mörkerbilder får samma blåaktiga skimmer och saknar skärpa.
Skyddsplasten är som sagt borta, flott vet jag ej, har torkat av linsen nu och tänkte ta ett par nya bilder och testa.

Dock känna det glädjande att kameran kan ta bättre bilder, likt de du visade! Blev lite orolig för N8:ans kapacitet först.

Postad 21 October 2010 - 20:54

hemtman
  • hemtman
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Javisst! Bilden är helt bedrövlig! Flera mörkerbilder får samma blåaktiga skimmer och saknar skärpa.
Skyddsplasten är som sagt borta, flott vet jag ej, har torkat av linsen nu och tänkte ta ett par nya bilder och testa.

Dock känna det glädjande att kameran kan ta bättre bilder, likt de du visade! Blev lite orolig för N8:ans kapacitet först.

Bilderna du visa (n8) va super kassa, automat läget på min tar bättre kort? Va gör du för fel, annars måste det va nåt knas med n8an.

Postad 21 October 2010 - 20:55

teqnet
  • teqnet
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Kan det vara så enkelt att jolla fått fingret för nära linsen. Tycker att speglingen av den vänstra lampan hamnar för snett. Händer ofta när jag fotade med min Satio.

Nån som vet om det finns någon Västtrafik-app till N8?

Postad 21 October 2010 - 21:20

Jolla
  • Jolla
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Testade att torka av linsen och tog en bild bild lite närmare "motivet". Inte samma mjölkighet och diffusion som förut nu iaf. Använde mig av autoläget.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  1953.jpg   1.49MB   1 Antal nerladdningar

Redigerat av Jolla, 21 October 2010 - 21:29.

Postad 21 October 2010 - 21:42

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Testade att torka av linsen och tog en bild bild lite närmare "motivet". Inte samma mjölkighet och diffusion som förut nu iaf. Använde mig av autoläget.

Där ser man - nu ser det ju bättre ut! :rolleyes:

Visst är det synd att N8an inte har något linsskydd; känns lite taskigt mot en så vass kamera. Repor kanske man slipper om glaset håller vad Nokia lovar, men flott och smuts kommer man adrig ifrån, så varje gång man vill ta en riktigt bra bild måste man dit och putsa. Nåväl, man får väl vara glad att finnarna åtminstone var modiga nog att klämma dit den relativt bulkiga och utstickande kameramodulen, på bekostnad av lite design - med ett fullfjädrat linsskydd hade den förstås svällt ytterligare. Fast faktum är att jag gillar den där utstickande delen mer och mer; den definierar liksom vad som är upp och ner på luren när man hanterar, och det blir lite lättare att hålla den i handen när den lite småvassa kanten på kameramodulen vilar mot pekfingret. Dessutom vinklar den upp hela telefonen en gnutta när den ligger på bordet, vilket är bra för läsbarheten.

Postad 21 October 2010 - 21:50

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Kollade lite igår och det ser ut som om de flesta har flyttat fram sina datum från den här veckan till en månad framåt. Vet inte om det beror på att Telia fortfarande har exklusiv rätt på den eller om den sålt så bra att det inte finnas att få tag i just nu :rolleyes:

Såg det jag också, tidigare så stod det typ kring 20/10 på flera, nu har de flyttat fram datum och det står november på dem. Kan det vara så att efterfrågan överstiger utbudet? Men Telia verkar ha gott om dem så det borde inte vara det heller.

Postad 21 October 2010 - 21:50

Jolla
  • Jolla
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Det känns lite tråkigt att den ska vara så känslig. Hade aldrig sådana problem med sation, men då fanns även ett linsskydd. Jag förstår dock inte varför telefonen skulle bli så mycket tjockare med ett linsskydd. På min gamla Nokia 6220 fanns ett som bara täckte linsen, väldigt smidigt.

Jag håller med dig angående bulkigheten, den är praktisk :rolleyes:

Postad 21 October 2010 - 22:03

Corran Horn
  • Corran Horn
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Såg det jag också, tidigare så stod det typ kring 20/10 på flera, nu har de flyttat fram datum och det står november på dem. Kan det vara så att efterfrågan överstiger utbudet? Men Telia verkar ha gott om dem så det borde inte vara det heller.

Var in på Media Markt i Sundsvall i måndags och frågade dem när de skulle få in N8:an. Svaret blev att det tidigast skulle bli i början av november. Han jag snackade med sa att det berodde på efterfrågan då Nokia tydligen inte kunde tillverka tillräckligt många för att kunna täcka upp.

Vad gäller Telia och deras lager så är det säkert så att de fick en stor sändning så att de skulle ha ett rejält lager att kunna sälja ut nu när de har haft möjlighet att få sälja den exklusivt i Sverige.

Postad 21 October 2010 - 22:16

gneter
  • gneter
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
ja avbeställde min på en nätbutik å köpte min via Nokia idag en grön rackare den är skickad nu ....den blev lite dyrare men vill inte att de ska bli en så oviss väntan som de blev med min htc där datum bara flyttades fram å tillbaka ..

Micke

Postad 21 October 2010 - 23:05

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
Får ni upp allt på svtplay? I appen finns inte allt och försöker man gå in via webbläsaren så verkar svt tro att man ansluter utanför Sverige för mycket får man bara en text av typen "Ansluter du från utlandet?"
Samma visa både genom 3G och wlan för mig.
Testa t.ex. barnprogrammet Charlie & Lola.
Vad kan detta bero på? Jag borde väl ha ett IP-nummer som är svenskt (alltså på mitt eget nätverk) om inte allt routas genom ngn Nokia-server?
Edit: Såg att mobilsajten har begränsningar på grund av upphovsrättsliga skäl men det verkar ju väldigt konstigt om man spärrar trafik på den reguljära sajten beroende av apparat och inte nät.

Redigerat av Unregistered35091, 21 October 2010 - 23:15.

Postad 21 October 2010 - 23:30

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Fast faktum är att jag gillar den där utstickande delen mer och mer; den definierar liksom vad som är upp och ner på luren när man hanterar, och det blir lite lättare att hålla den i handen när den lite småvassa kanten på kameramodulen vilar mot pekfingret.

Kanske nån kommer på att tillverka ett skydd som täcker hela den utstickande delen och trycks fast runt kanterna?

Postad 22 October 2010 - 07:39

Oscar T
  • Oscar T
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hej, nu har jag haft min N8 i snart två dagar, jag är kanonnöjd!

Har inte haft några hängningar eller omstarter.

Men min väg till att få tag i en N8 var inte lätt! Jag beställde den 30/8 på nokia.se.
Jag gjorde en liten justering på min order en vecka senare, gör aldrig en ändring på en order hos Nokia!

Nu hade jag problem, nokia hade bokat ett belopp för min order men det stämmde ju inte längre och ingen kunde hjälpa mig med det triviala felet. Min enda lösning var att avboka ordern.

Sen så läste jag här att man kunde anmäla/lämna meddelande på fairtrading.se, jag prövade det.

Dagen efter så hade nokia hört av sig och beklagade det som hänt och undrade om jag ville ha hjälp.

Så nu kan jag sitta här och knappa på min nya N8, som jag fick för under 4000 kr och prata i min blåtands-headset som jag fick i kompensation av Nokia.

Jag har bara en sak att säga:

Tack Anette, Care Services Manager, Nordic. Tänk om alla på Nokia skulle ha din servicenivå och vara så hjälpsamma som du har varit mot mig.

Känner att jag har fått tillbaka mitt förtroende för nokia som företag.

//Oscar

Postad 22 October 2010 - 08:10

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Kan man flytta widgets mellan de olika startskärmarna i ett steg, eller måste man ta bort från en skärm och sedan lägga till på en annan?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.