Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation TV 2013 1GB
(Spelkonsoler)
|
8
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 2016 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(101)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 500GB 2016
(Spelkonsoler)
|
9
|
(48)
|
3 945:- |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation Pro (2679 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm (4173 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation Vita TV (72 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 21 February 2013 - 17:35
Snälla Microsoft, ingen pekskärm på kontrollen tack! Fan vad alla ska efterapa Nintendo hela tiden...
Då är det väl super att DS4 inte har någon pekskärm! Det är en liten touch-yta, motsvarande baksidan på Vitan. Däremot verkar det som att man kommer att kunna använda mobila enheter på ett sätt som liknar Wii U-kontrollen, men det är en annan grej.
Postad 21 February 2013 - 17:57
Nej, men det var därför jag använde "om" två gångerFast det är väl inte officiellt att vi får vänta tre månader extra?
Edit: Btw, angående lampan på DS4 så undrade väl någon om färgen ändras? Det gör den. Det stod bland annat att den ändras beroende på vilken karaktär du är, den kan ändras om du har lite skada osv. Så det blir värsta partyrummet om man släcker ljuset i rummet (säkert valfritt dock).
Redigerat av Zoiler, 21 February 2013 - 17:59.
Postad 21 February 2013 - 18:02
Mars, eller vad tror ni?
Postad 21 February 2013 - 18:17
Drömde inatt att jag fick köpa en "förhandsps3"... Skulle börja lira och jag kände att mina tummar inte nådde analogstickarna... WHAT? Tittade ner och såg att min handkontroll hade bara en analogstick i mitten på kontrollen.
?
Bara jag som hade en PS3-relaterad (mar)dröm inatt?
Redigerat av ColinZeal, 21 February 2013 - 18:20.
Postad 21 February 2013 - 18:20
Mars tror jag på. Microsoft får panik och ska höja ribban och släpper 720 US/EU och möjligtvis JP i höst.
Drömde inatt att jag fick köpa en förhandsps3"... Skulle börja lira och jag kände att mina tummar inte nådde analogstickarna... WHAT? Tittade ner och såg att min handkontroll hade bara en analogstick i mitten på kontrollen.
?
Bara jag som hade en PS3-relaterad (mar)dröm inatt?
sök hjälp haha
Postad 21 February 2013 - 18:23
Sony sköt på PS3 för EU på grund av yielden på CELL samt att det var brist på lasrar för BD-spelaren, om jag inte minns fel. BD är inget problem denna gång.
Postad 21 February 2013 - 19:01
Om Sony får yield-problem och inte kan leverera X antal miljoner för en WW launch så kommer nog MS få det också då de verkar köra med samma lev.
Sony sköt på PS3 för EU på grund av yielden på CELL samt att det var brist på lasrar för BD-spelaren, om jag inte minns fel. BD är inget problem denna gång.
Är dock GDDR5 som folk på beyond3d ställer sig frågande till.
För att nå 8gb krävs mer kompakta moduler som inte finns på marknaden idag. Så det är mer frågan om tillgången på dem.
nVidia TITAN är t ex 6gb delar på 24 chip och där snackar Anandtech om att det är en teknisk maxning!
Och priset såklart.
Redigerat av PalmiNio, 21 February 2013 - 19:05.
Postad 21 February 2013 - 19:09
Jag tänker inte share:a, like:a, invite:a, koppla upp andra enheter eller beblanda mig med facebook överhuvudtaget. Det kommer nog gå bra ändå tror jag.Kan bara hålla med, det här med "share:a", bjuda in vänner, "like:a", koppla upp sig från olika enheter, få "riktat" material föreslaget på psn, fortsätta spela på sin psvita, mm gjorde mig bara nervös o mindre sugen... är nog gammalmodig jag oxå
Satt nog mest o tog mig för skallen inatt när de sa "share", "like", "invite"... så får nog kolla lite fler högupplösta klipp iom många verkar hype:ade iafKontrollen ser ju skönare ut iaf, grafiken snyggare oxå (typ som att lira på sin pc med en 360-kontroll...utan "share"-knapp)!
Postad 21 February 2013 - 20:17
Kan bli ett riktigt svårt beslut man måste fatta, ps4 el 720?? Sitter på ett wii u nu. Känns inte läge att lägga nära 15 k på ett år på konsoller. Plus tillkommande tillbehör o spel
Postad 21 February 2013 - 20:27
Postad 21 February 2013 - 20:38
http://www.neogaf.co...ad.php?t=514778
Edit:
Har fortfarande svårt att fatta att Deep Down är in engine. Iofs är det inte ett spel utan mer av ett techdemo, men att det ens kan göras är mindboggling. Här har nån kille gått igenom videon för att visa att det inte är CG:
As I noted in the other thread, I'm not confident that the Deep Down trailer represents playable, animated gameplay, but I have no doubt it's real time in-engine footage either running directly from the PS4 hardware or at the very least PC.
Frame analysing the footage, you can spot the following (I can't believe I'm doing this):
0:26 - Weird DOF at seam as the camera comes into focus of the flame.
0:31 - Fabric tears and stitching on bald guy's cloak are textured on.
0:35 - Pretty typical bloom/glow emanating from the dude's face, simulating illumination from fire. Can also see a seam where the hair* poly is modelled onto the head.
0:42 - Show resolution flickers on the rocks to the left as the torch passes around.
0:43 - Pixellated DOF edge.
0:48 - Standard SSAO/HDAO.
0:52 - What looks like shadow flickering or even z-fighting on the pillars.
1:12 - Sharp pixels when shiny edges are introduced to per object motion blur (you sometimes see this in Crysis 2).
1:18 - Relatively muddy ground texture.
1:22 - Small, physics generated debris 'floating', not colliding with the ground properly.
*and to note that, there's no detailed hair strands/simulation (eyelashes, facial hair, head heair) anywhere in the demo.
Again, not sure about those animations being actual gameplay. And some aspects could be fake with pre-canned, heavily scripted animations (eg: fire). But it looks both fucking incredible and a real time engine demonstration. Flaws are not really negatives, so much as evidence of the reality of real times graphics processing. It's why Ubisoft's bullshot screenshots always have a weird, uncanny look, even though most are using in-game assets. The rendering is always oversampled and touched up, so it's not technically real time anything.
This, on the other hand, looks bona fide real time.
Och Suckerpunch tweetar att det vi såg av Infamous är fucking ingame.

https://twitter.com/...430278070370304
Redigerat av Zoiler, 21 February 2013 - 20:53.
Postad 21 February 2013 - 20:49
Det är intressant att 8 GB RAM var en sista minuten-grej, många utvecklare visste inte om det. Ska bli intressant att se vad alla kan hitta på till launch, men än mer intressant förstås året efter när de kan börja visa spel som börjar utnyttja konsolens final specs.
http://www.neogaf.co...ad.php?t=514778
Åfan det visste jag inte om. Och KZ som redan såg så jäkla bra ut
Postad 21 February 2013 - 20:50
3:e part kommer se till så att spelen skalar till både denna generationen och kommande. Helidiotiskt att bara släppa till kommande generation.
Jo naturligtvis, men vilken nivå kommer dom lägga det på?
Kommer dom maxa spelmotorn till nya konsolerna och sen ligga på samma nivå som dom gör i dagsläget på ps3/360. Eller kommer dom göra en halvdan verision till nextgen? För att inte totaldöda ps3/360 som fpskonsol. För att inte visa dom markanta skillnaderna som det kommer vara grafikmässigt.
Visst ps3/360 kommer nog att leva vidare några år till, men dom kan ju inte hålla på och släppa nerpatchningar varje spelsläpp.
Men jag kanske är ute och cyklar.
Postad 21 February 2013 - 21:07
Det kommer komma en hel del portar inledningsvis men de kommer inte hålla fast vid de gamla konsolerna hur länge som helst, det blir säkert en smooth övergång. Det kommer inte bli något problem.Jo naturligtvis, men vilken nivå kommer dom lägga det på?
Kommer dom maxa spelmotorn till nya konsolerna och sen ligga på samma nivå som dom gör i dagsläget på ps3/360. Eller kommer dom göra en halvdan verision till nextgen? För att inte totaldöda ps3/360 som fpskonsol. För att inte visa dom markanta skillnaderna som det kommer vara grafikmässigt.
Visst ps3/360 kommer nog att leva vidare några år till, men dom kan ju inte hålla på och släppa nerpatchningar varje spelsläpp.
Men jag kanske är ute och cyklar.
Ser man på den här generationen och Xbox 360 år 2005 så kom det spel som var mer av HD-portar som NFS: Most Wanted, Gun, King Kong, Burnout Revenge osv. Jag spelade t.ex. King Kong, Burnout och NFS på både Xbox och Xbox 360 och även om det inte var något jättesteg så var de ändå klart snyggare. Detta är då alltså vad du kan likna Watch Dogs vid eller Star Wars 1313, det är crossgen-portar.
Sen kom det ju även spel som utnyttjade hårdvaran bättre som Condemned, Call of Duty 2, DOA4, osv.
Men det är andra året som vi får det riktiga godiset från tredjepartys. Då kom spel som Oblivion, GRAW, Gears of War och Fight Night. Dead Rising, Test Drive Unlimited, Just Cause och Table Tennis. Riktigt snygga spel, men även under 2006 kom det spel som var "portar".
Det lär alltså bli blandad kompott även denna gång.
Redigerat av Zoiler, 21 February 2013 - 21:08.
Postad 21 February 2013 - 21:22
Postad 21 February 2013 - 21:24
Nej, några till kommer nog satsa de första månaderna. Det lönar sig att utmärka sig för att få in nya IP:s eller befästa gamla.Jepp. Det blir en övergång första året så den feta grafiken får man nog bara från sonys egna studios till en början.
MS kommer också köra på, inte att förglömma.
Postad 21 February 2013 - 21:42
Och Suckerpunch tweetar att det vi såg av Infamous är fucking ingame.
Kan det verkligen stämma, kommer ha svårt att hålla mig borta ifrån denna konsollen om det blir så galet snygga spel
Postad 21 February 2013 - 22:03
Redigerat av Zoiler, 21 February 2013 - 22:04.
Postad 21 February 2013 - 22:12
Herman Hulst, Guerrilla Games (Killzone: Shadow Fall)
I can very simply share with you that when we did Killzone 2 and 3, we probably maxed out with a team size of 125. We have 150 now, so it's marginally bigger. This is about a two-and-a-half year development cycle, which is roughly similar. It includes a hardware transition, so that explains potentially the six months of extra time.
It's actually quite comparable. But if you look at the scale of what we're doing and the detail in not just the assets but the more believable detailed animation and things like that, the effects, I think a lot of the effort has gone into tools. Making sure we can develop smart.
We've also learned a thing or two in previous installments on the PlayStation 3. So it's not, in terms of the cost, it's not as scary as maybe some people have led you to believe.
There's more art outsourcing, but that's not necessarily very expensive. We're outsourcing between double and triple [from previous games]. There's a lot of art.
Postad 21 February 2013 - 22:50
Fortfarande är 8Gb GDDR5 ett mysterium hur de ska lösa rent ekonomiskt:
The startling reality is that unless Sony has somehow got access to a larger chip that isn't yet in mass production and that nobody knows about, it has crammed 16 memory modules onto its PS4 motherboard. To illustrate the extent of the achievement, Nvidia's $1000 graphics card - the GeForce Titan - offers "just" 6GB of onboard GDDR5.
What shouldn't be understated is the amount of extra cash this is going to add to PlayStation 4's BOM (bill of materials) - this is an expensive, massive investment for the company.
Lite om spelen som visades:
Killzone Shadow Fall has moments of exceptional majesty and some beautiful animation, but the in-game concepts revealed last night failed to truly excite
The inFamous reveal also confused - is this real-time PS4 video? The poor livestream seemed to scream FMV, the assets we're looking at now suggest at least some elements are in-game, and look great.
Watch Dogs was confirmed after the event as running on PC hardware with specs equivalent to the PlayStation 4
Capcom's new Panta Rhei engine, running its new Deep Down IP, looked really impressive but again it was unclear how the tech would translate into a final PS4 game. Our worry here is that the spectre of the target render has given way to in-engine video running on another, more powerful platform.
http://www.eurogamer...s-playstation-4
Postad 21 February 2013 - 23:11
"It's the morning after the night before, and Sony Worldwide Studios president Shuhei Yoshida has just confirmed to us that current-generation PSN titles won't transfer across to the PlayStation 4. The company admitted last night that PS3 games wouldn't be compatible with the latest console, but has added that it will try to make titles playable "in some form.""
Postad 21 February 2013 - 23:19
Vet inte om någon skrivit detta redan, men värdelöst om det blir så...
"It's the morning after the night before, and Sony Worldwide Studios president Shuhei Yoshida has just confirmed to us that current-generation PSN titles won't transfer across to the PlayStation 4. The company admitted last night that PS3 games wouldn't be compatible with the latest console, but has added that it will try to make titles playable "in some form.""
Det var iofs 100% väntat. PS4 kan inte emulera Cell. Det har vi vetat sen de övergav Cell för AMD.
Tanken är väl att gaikai ska kunna användas för gamla titlar.
Tror knappast Microsoft kommer ha ngn bakåtkompabilitet heller. Det är priset man får betala när man bytar arkitektur hela tiden.
Vad hindrar dig från att spela spelen på din Ps3? Den kommer inte magiskt gå upp i rök bara för att du köper en ny konsoll.
Redigerat av Unregistereddc471864, 21 February 2013 - 23:22.
Postad 21 February 2013 - 23:47
Ekonomiskt mysterium? Vem har sagt att de ska gå med vinst med försäljningen av PS4 de första åren? Och att nVidia's TItan kostar $1000 säger ingenting. Priset är satt av nVidia för att det inte ska bli "vilket kort som helst i mängden. Samma gäller Asus ROG Ares II m.fl.Fortfarande är 8Gb GDDR5 ett mysterium hur de ska lösa rent ekonomiskt
Mer mystiskt är det hur man ska lösa placeringen av modulerna, med kylning osv. Hur stor kommer pjäsen att bli?
Redigerat av Falcy, 21 February 2013 - 23:48.
Postad 21 February 2013 - 23:48
Postad 22 February 2013 - 00:37
Gaikai-lösningen de pratade om löser säkerligen problemet framöver dock.Det som är så gött med PC/Steam. Köper jag ett spel kan jag spela det trots att jag uppgraderar min hårdvara.
Postad 22 February 2013 - 00:54
Det var iofs 100% väntat. PS4 kan inte emulera Cell. Det har vi vetat sen de övergav Cell för AMD.
Tanken är väl att gaikai ska kunna användas för gamla titlar.
Tror knappast Microsoft kommer ha ngn bakåtkompabilitet heller. Det är priset man får betala när man bytar arkitektur hela tiden.
Vad hindrar dig från att spela spelen på din Ps3? Den kommer inte magiskt gå upp i rök bara för att du köper en ny konsoll.
Inget som hindrar, men jag gillar det "stilrent" så vill inte ha konsoler ståendes.
Ja då blir det iaf inget mera plus när det går ut senare i år.
Postad 22 February 2013 - 05:31
Postad 22 February 2013 - 06:18
Redigerat av Glidtassen, 22 February 2013 - 07:29.
Postad 22 February 2013 - 07:34
Ekonomiskt mysterium? Vem har sagt att de ska gå med vinst med försäljningen av PS4 de första åren? Och att nVidia's TItan kostar $1000 säger ingenting. Priset är satt av nVidia för att det inte ska bli "vilket kort som helst i mängden. Samma gäller Asus ROG Ares II m.fl.
Mer mystiskt är det hur man ska lösa placeringen av modulerna, med kylning osv. Hur stor kommer pjäsen att bli?
Priset är satt för att 6Gb GDDR5 kostar shit loads, detta trots att kortet inte presterar bättre än ett 690 som kostar mindre. Så 1000 USD säger mycket, men visst låt oss låtsas att du har rätt och andra har fel.
Och deras behov av att inte blöda pengar är ganska stor. Har du kollat deras ekonomi?
Sonys största problem med förra generationen var inte bara att PS3 kostade mycket att bygga utan att de själva inte kunde bestämma priset då där fanns en direkt konkurrent som pressade dem hela tiden, MS.
PS4 kommer vara mycket svårsåld om prisskillnaden ligger över 100 USD. Så om MS nu landar på en billigare BOM och samtidigt kan tänka sig sälja med förlust, de har iaf pengarna, så blir det svettigt för PS4. Problemet är inte om de gör förlust utan hur länge det kommer ta innan det blir vinst samtidigt som man måste följa MS i prissänkningar.
Vi får se helt enkelt men en Xbox 720 på 299 USD skulle nog slunga Sony till mycket röda siffror igen för denna gången har de inget PS2/PSP som balanserar upp förlusterna.
Redigerat av PalmiNio, 22 February 2013 - 07:36.
Postad 22 February 2013 - 08:01
Skulle kunna vara ett sätt att öka försäljningen - kunder som haft psn+ sedan lanseringen av ps4 får xx tid gratis vid "uppgradering" till ps4, tex. Man ser ju redan nu att det blir en naturlig tröghet att byta mellan android/ios pga de kostnader man haft för mjukvara som man inte längre skulle kunna använda om man byter plattform. Samtidigt gäller det då att de får fram ett bra sätt att ge så bra ps3-stöd som möjligt, trots att hårdvaran är helt annorlunda.
Postad 22 February 2013 - 08:27
Det är 100% mjukvara. Enkelt uttryckt så är det en uppsättning programbibliotek som sedan speltillverkaren nyttjar för att programmera sitt spel.Hur fungerar en "Game Engine", är det den grafiska/programmerade plattformen för hur spel skall skapas, eller är det en del av hårdvaran?
Postad 22 February 2013 - 08:59
Redan den gamla RSX klarade ju 1.8Tflops ?!
Har ingenting hänt på 6 år?
Dock är ju minnet och ev processorn betydligt bättre...
Postad 22 February 2013 - 09:17
Är det någon som kan förklara skillnaden på ps4:ans GPU jämfört med PS3:ans RSX-GPU?
Redan den gamla RSX klarade ju 1.8Tflops ?!
Har ingenting hänt på 6 år?
Dock är ju minnet och ev processorn betydligt bättre...
Nej inget har hänt alls med grafiken, noll zipp nada.
Ironi av, har du tittat på videoklippen?
Postad 22 February 2013 - 09:25
https://www.minhembi...dpost&p=3760120
Redan den gamla RSX klarade ju 1.8Tflops ?! Har ingenting hänt på 6 år?
Det har hänt massor på 6 år. Alla, minus en, har sedan länge insett att 1.8 TFlops för RSX var en pajjassiffra.
edit: Teoretiskt max för RSX ligger på runt 400 GFlops, 0.4 TFlops.
Redigerat av pacman, 22 February 2013 - 09:47.
Postad 22 February 2013 - 09:34
Nej. 176 GB/s över 256 bit buss innebär att minnet är klockat till 1375 Mhz QDR (5500 Mhz) vilket t.ex. är samma klocka som minnena i HD7970 använder.men 8GB GDDR5 är dyrt, men jag gissar de använder en lite långsammare variant av den. Möjligt att de får köpa billigt det som inte klarar kraven för vanliga grafikkort. Det kommer ändå vara mer än tillräckligt för deras HD7850 variant.
En del verkar inte fatta hur sjukt 8GB GDDR5 är i dessa sammanhang, så att ett antal huvuden explodera när det kom ut är inte konstigt...
edit: Personligen hade man ju hellre sett att de la pengarna på fler CUs....även om det inte riktigt går att jämföra rakt av så.
Redigerat av pacman, 22 February 2013 - 09:53.
Postad 22 February 2013 - 09:46
Postad 22 February 2013 - 10:06
Postad 22 February 2013 - 10:15
Postad 22 February 2013 - 10:17
Sony måste ju fått en bra deal av någon leverantör av det där 8GB GDDR5-minnet. Kanske blir det inte så dyrt när enorma volymer skall tillverkas och dessutom samma komponenter skall petas in i en massa andra datore?. De räknar säkert med att ta hem utvekclingskostnaderna och produktionskostnaderna.
Nu spekuleras det dock vilt om att detta var en "last minute" add från Sony då en del var väldigt förvånade.
Kan tänkas att de vill slippa den eventuellt negativa jämförelsen mellan 4Gb vs 8Gb. Visst är det bättre RAM men tyvärr är det så att de flesta ser siffrorna utan att jämföra vad som är bakom dem.
Tror säkert de har en deal men som sagt de kommer inte köpa större mängder än vad grafikkortstillverkarna gör som pumpar ut GDDR5 chip från low range till high range grafikkort.
Saken är den att det inte finns några massproducerade 4Gigabit chip utan ett kort som TITAN kör 2Gigabit chip vilket då kräver 24 stycken. I Sonys fall snackar vi 32 stycken chip vilket krävs en rätt dyr kontroller också som inte det finns mycket av idag då ingen har så mycket RAM.
Skulle vi prata att de då får tag i 4Gigabit chip så blir det 16 stycken men då är frågan, hur ser produktionen ut?
Fördelen med DDR3 är dels hur sjukt billigt det är men också hur enorm tillgång är på dem idagsläget även på 4Gigabit nivån.
Skulle gissa att MS kommer undan med mellan 20-30 USD för sin RAM setup och Sony hamnar på mellan 70-100 USD för sin setup.
Så en diff i 50 USD+ på BOM om vi antar att alla andra kostnader är likvärdiga (vilket de borde vara nära dåhårdvaran ryktas vara rätt den samma i övrigt). Visst har PS4 lite bättre GPU men samtidigt kan man antaga att Kinect 2.0 kostar mer än PS Eye 2.0.
Detta betyder som sagt att Sony troligen kommer förlora mer per enhet såld om man vill hålla samma pris som MS vilket är farligt då man ger MS en "upper hand".
Annars måste man bevisa för kunden varför man ska lägga 50-100 USD mer.
Så GDDR5 beslutet är riktigt jävla bold, dock mycket coolt. Sony har tagit en risk här som kan vara kostsam de första 2 åren.
Jag tror också på en superdeal. Om jag går in till Audi och säger att jag vill ha 10 miljoner bilar så kanske jag också kan få ner priset lite
Fortfarande, de köper inte mer än andra så varför skulle de kunna få bättre pris än t ex ASUS som producerar miljontals grafik kort årligen.
Audi snacket är trams, finns INGEN som bara köper 1 GDDR5 chip såklart. Möjligvist jobbar kinesiska fabrik hårt mot spotmarknaden på DDR3 för at göra billiga surfplattor men GDDR5 är producerade för 1 syfte endast och därför är uppköparna få och köper minst lika många som Sony kommer gör.
ASUS är dels största VGA tillverkaren men också mycket större än Sony på datorer t ex.
Redigerat av PalmiNio, 22 February 2013 - 10:22.
Postad 22 February 2013 - 10:21
http://www.gamereact...tation 4-lista/
Postad 22 February 2013 - 10:27
http://www.webhallen...tion_4_basenhet
Postad 22 February 2013 - 10:27
Märkligt att t ex inte rockstar finns med som utvecklare till ps4. Inget gta tro?
http://www.gamereact...tation+4-lista/
Ägs av Take-Two Interactive Software, Inc. som är med
Skulle kosta MS miljontals dollar att få GTA exklusivt så föga troligt:)
Redigerat av PalmiNio, 22 February 2013 - 10:28.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
18 bilder
41 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?