PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 27 November 2013 - 20:53
Det är lätt att vara efterklok, men Komplett är ju så pass stora och har skött sig bra tidigare så det är ju förståeligt att man bara bokat via dem och ingen annan butik.varför var inte jag smart nog och bokade från fler butiker. :/
Men måla inte fan på väggen riktigt än. Det är fortfarande gott om tid kvar innan deadline och Komplett kanske bara är sega med statusuppdateringarna på ordrarna.
Jag håller tummarna för er!
Postad 27 November 2013 - 20:55
Min står som leveransklar från ginza :-)
Postad 27 November 2013 - 20:56
Skulle ju velat haft den röda handkontrollen direkt men verkar inte finnas i nån fysisk butik vid release
Postad 27 November 2013 - 20:57
De sa att de skulle matcha elgigantens pris på konsolen 3890 tror jag det var.
Redigerat av Kimme, 27 November 2013 - 20:58.
Postad 27 November 2013 - 20:58
Postad 27 November 2013 - 21:00
Postad 27 November 2013 - 21:04
http://www.blocket.s...&is=1&l=0&md=th
Från 4500 i Linköping till en bit över 5000 i Huvudstaden.
Postad 27 November 2013 - 21:09
Jag räknar med att det kommer vara tillräckligt med folk för att alla konsoller kommer gå åt, redan när jag kommer till jobbet halv åtta på fredag...Jag undrar om några av er ska köa utanför Elgiganten för ps4? isånna fall vilken tid ska ni börja köa
Postad 27 November 2013 - 21:11
Har precis slagit upp tältet utanför Trollhättanbutiken...Jag undrar om några av er ska köa utanför Elgiganten för ps4? isånna fall vilken tid ska ni börja köa
Postad 27 November 2013 - 21:13
Skillnaden är att i Linköping får man kvitto och i sthlm folk brukar tappa kvittot under flytten eller deras husdjur mumsat på den.Vad är priset på Blocket?
http://www.blocket.s...&is=1&l=0&md=th
Från 4500 i Linköping till en bit över 5000 i Huvudstaden.
Postad 27 November 2013 - 21:15
Verkligen!Djungelmeister kommer bli spännande morgondag för oss, få se om vi kommer bli mailbombade med en massa nytt om våra ordrar hehe
Hur blir det med ditt träningsläger den här helgen om du nu har en PS4 som ligger och väntar på dig under fredagen? Plötslig magsjuka?
Pics or it didn´t happend.Har precis slagit upp tältet utanför Trollhättanbutiken...
Redigerat av Unregistered9a177c31, 27 November 2013 - 21:15.
Postad 27 November 2013 - 21:18
Hehe ja de är ju bara posten som skulle typ kunna skicka helt total fel där är enda oron.Verkligen!
Känner mig dock ganska lugn då jag litar helt på Ginza nu. Enligt supporten har konsolerna inkommit till dem och de ska nu bara packas och skickas iväg till oss vilket lät som a piece of cake när jag pratade med Ginza.
Posten däremot vet jag har klantat till det både en och två gånger så där känner jag mig något mer osäker...
Hur blir det med ditt träningsläger den här helgen om du nu har en PS4 som ligger och väntar på dig under fredagen? Plötslig magsjuka?
Pics or it didn´t happend.
Finns inget som kan få bort mig från min Wushu träning så på fredagen blir det spel med träning samtidigt framför tvn går att köra stretchning samtidigt så jag får min fredagsträningen med den biten iaf och sedan träningslägret är ju lör/sön så får bli spel på senkvällen lär ju till sjukhuset och hälsa på frugan också före jag kan spela
Har man facebook så kan man ha koll på mig så där finns det fina bilder på hur man kan träna hemma också om man vill komma igång och bli lite vigare än ett kylskåp
Redigerat av Unregistered055e1f21, 27 November 2013 - 21:19.
Postad 27 November 2013 - 21:22
Själv är jag kanske upptagen på fredagen och får inte möjlighet att spela något på kvällen vilket känns lite B, men jag har å andra sidan hela helgen för mig själv sen och då blir det spela tills ögonen blöder.men som sagt fredagen om nu inte posten klantar sig så blir det spela länge länge åter länge
Det hade jag gärna gjort, men har inte kvar min feja.Har man facebook så kan man ha koll på mig så där finns det fina bilder på hur man kan träna hemma också om man vill komma igång och bli lite vigare än ett kylskåp
Postad 27 November 2013 - 21:23
Haha tycker bara det är kul med folk som ska köa flera timmar och är så desperata att de måste fråga vilka klockslag folk ska ställa sig i kön för att kunna hinna vara där lite föreFår hoppas på det...
Postad 27 November 2013 - 21:24
Ja självklartHaha tycker bara det är kul med folk som ska köa flera timmar och är så desperata att de måste fråga vilka klockslag folk ska ställa sig i kön för att kunna hinna vara där lite före
Postad 27 November 2013 - 21:25
Har precis slagit upp tältet utanför Trollhättanbutiken...
Haha..Precis! Kort annars har det inte hänt.
Postad 27 November 2013 - 21:28
Jag undrar om några av er ska köa utanför Elgiganten för ps4? isånna fall vilken tid ska ni börja köa
3-4 tiden ifall CDON inte skickar mitt PS4 imorgon vilket inte kommer hända
Postad 27 November 2013 - 21:29
Inser du inte att du kanske skickat ut några stackare med en värmefläkt, förlängningssladd, tältduk och en madrass nu??? Skämmes!Haha tycker bara det är kul med folk som ska köa flera timmar och är så desperata att de måste fråga vilka klockslag folk ska ställa sig i kön för att kunna hinna vara där lite före
Postad 27 November 2013 - 21:30
Jag fick ett kort på honomHaha..Precis! Kort annars har det inte hänt.
egt.jpg 93.29K
64 Antal nerladdningar
Postad 27 November 2013 - 21:34
Postad 27 November 2013 - 21:45
Jag går i väntans tider och får förhoppningsvis min svarta bäbis på fredag.
Dock är det KZ4-bundlen jag väntar på, men eftersom jag inte känner något större intresse inför Killzone 4 (det blir BF4 för hela FPS-slanten) så funderar jag om det finns någon butik som är villiga att byta PS4-spel rakt av? Jag kommer givetvis inte ens att dra bort plasten från spelet. Någon som vet?
Game och GameStop brukar väl ha inbyteskampanjer? Men de kanske inte byter PS4-spel än?
Redigerat av Unregistered9a177c31, 27 November 2013 - 21:46.
Postad 27 November 2013 - 21:48
Postad 27 November 2013 - 21:49
Mjo, annars kan jag ju alltid byta/sälja här eller via Blocket, men smidigare att bara gå in i en butik och byta.Det borde ju vara på fredag som du borde kunna byta spel rätt av då dom inte tappat i värde eftersom det är så pass nytt men man vet aldrig med dom skulle ringa till dom och fråga om jag vore dig Djungelmeister
Postad 27 November 2013 - 21:52
3-4 tiden ifall CDON inte skickar mitt PS4 imorgon vilket inte kommer hända
Varför skulle inte CDON skicka ditt imorgon?
Postad 27 November 2013 - 21:53
Mjo, annars kan jag ju alltid byta/sälja här eller via Blocket, men smidigare att bara gå in i en butik och byta.
De är ju sant har aldrig spelat nått i Kz serien så får se vad man tycker om det spelade bara lite BF3 på pc men får se om man skaffar de eller ej känns som man kommer ha att spela med kz/madden och de där gratisliret resogun eller vad de heter så känns som de finns nog med lir att spela första tiden här
Postad 27 November 2013 - 21:55
/ea
Postad 27 November 2013 - 21:55
Aldrig hört att nån tar in nya spel. Hur ska dom kunna sälja dom som nya utan att ha en chans att veta var dom kommer ifrån om det skulle vara nått problem från kund sen? Tror dom endast säljer nya spel från sina egna leverantörer för att kvalitetssäkra dom mm. Största chansen är nog om du hittar nån som vill köpa det privat för en 500ing typ. Jag hade kunnat tänka mig och ge 400 med frakt. Finns nog dom som ger mer. Hör med nån polare. Enklast.Jag provar att fråga här igen nu när tråden är lite lugnare än under dagen.
Game och GameStop brukar väl ha inbyteskampanjer? Men de kanske inte byter PS4-spel än?
Postad 27 November 2013 - 21:57
Undrar om de kommer funka att ladda ner det istället, kan tänka mig att PS store har fullt upp
Postad 27 November 2013 - 21:57
Inte den blekaste. Har ingen koll på hur det fungerar med bundles.Är inte KZ i bundlen någon typ av "not for resale" variant? Brukar det inte vara så med bundlespel?
Jo, det får väl bli så.Största chansen är nog om du hittar nån som vill köpa det privat för en 500ing typ. Jag hade kunnat tänka mig och ge 400 med frakt. Finns nog dom som ger mer. Hör med nån polare. Enklast.
Postad 27 November 2013 - 21:59
Du kan köpa spelet från Webhallen/EG/MM alt ladda ner från PSN US för 290-300kr.Fan jag hade så brådis då jag boka mitt PS4 igår (fick en av dom sista hos Electroworld) så ja glömde Battlefield 4
Undrar om de kommer funka att ladda ner det istället, kan tänka mig att PS store har fullt upp
Postad 27 November 2013 - 22:00
Din lokala EG eller liknande lär ha dom på fredag. 20Gb (?) på överbelastade servrar på fredag låter inget kul..Fan jag hade så brådis då jag boka mitt PS4 igår (fick en av dom sista hos Electroworld) så ja glömde Battlefield 4
Postad 27 November 2013 - 22:02
Din lokala EG eller liknande lär ha dom på fredag. 20Gb (?) på överbelastade servrar på fredag låter inget kul..
Min "lokala" EG ligger 4 mil ifrån men de får nog bli en tripp i alla fall
Postad 27 November 2013 - 22:09
5 timmar? Det hade jag aldrig orkat med! Hoppas du får tag i en konsol då.
Jag tror den bästa taktiken om man ska köa utanför EG är att satsa på ett litet mindre varuhus som många PS4-spekulanter prioriterar bort. Här i Eskilstuna exempelvis finns en liten Elgiganten-butik, men bara ett stenkast härifrån ligger Västerås där ett mycket större EG-varuhus finns beläget och jag tror många etunabor kommer söka sig dit på fredag.
Är det förresten någon här som är inställd på att köa en hel natt utanför någon butik? Ni har min fulla respekt i sådana fall, men i mina ögon är ni smått galna hela bunten.
Ja det är ju kallt som fan på nätterna också
Postad 27 November 2013 - 22:12
äh gäller i va en riktig VikingJa det är ju kallt som fan på nätterna också
Redigerat av Unregistered3940d959, 27 November 2013 - 22:14.
Postad 27 November 2013 - 22:16
Har själv 20 min i bil till min. Men ligger påvägen till jobbet så det är lugnt. På fredag blir det Kalmar dock. Både MM och EG där så det blir en sväng o kolla läget.Min "lokala" EG ligger 4 mil ifrån men de får nog bli en tripp i alla fall
Postad 27 November 2013 - 22:18
Varför skulle inte CDON skicka ditt imorgon?
Beställde i mitten av augusti vilket var för sent för att få på releasen. Hoppet lever på att folk har avbokat så jag får min.
Postad 27 November 2013 - 22:24
Beställde i mitten av augusti vilket var för sent för att få på releasen. Hoppet lever på att folk har avbokat så jag får min.
Aha, jag beklagar
Postad 27 November 2013 - 22:25
Å amdra sidan så har ingen konsoll i kategorin sålt i närheten av lika bra har jag för mig.
Postad 27 November 2013 - 22:27
Aha, jag beklagar
Man får skylla sig själv att man var dum som väntade. Har en polare som tjatat som fan på att vi ska köa på torsdag natt så man får offra sig för laget och ställa upp
Postad 27 November 2013 - 22:32
Sjuk konsollbrist när man tänker efter. Bokning sker ett halvår i förväg!
Å amdra sidan så har ingen konsoll i kategorin sålt i närheten av lika bra har jag för mig.
Fast detta är inget mot hur det var när Wii kom ut.
Köade i 8h för mitt, var inte imponerad och la ut på blocket till högstbjudande - det var fan telefonterror. Till sist gick det till en sjukt desperat pappa som lovat för mycket och jag blev 6500kr rikare.
Kommer ihåg att polaren fick vänta till Feb/Mars innan hans kom.
Postad 27 November 2013 - 22:38
hahaha.Inser du inte att du kanske skickat ut några stackare med en värmefläkt, förlängningssladd, tältduk och en madrass nu??? Skämmes!
Postad 27 November 2013 - 22:43
Det är redan 80 miljoner PS3or uppkopplade på PSN som har klarat av firmwareuppdateringar utan problem. Och jänkarna har haft PS4an i ett tag redan och tror inte det varit något strul med PSN.Fan jag hade så brådis då jag boka mitt PS4 igår (fick en av dom sista hos Electroworld) så ja glömde Battlefield 4
Postad 27 November 2013 - 22:43
För att inte tala om 8h i kö!
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
9 bilder
9 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?