NHL 08 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 05 June 2008 - 18:36
Postad 05 June 2008 - 19:16
Postad 05 June 2008 - 22:19
Postad 05 June 2008 - 22:28
Tänkte beta av alla lagen innan jag kör returmatch. Om någon råkar vara hemma ikväll som jag (Philadelphia) inte kört mot så hojta till med ett PM.
Jag är inne på samma linje. Inte spelat mot Anaheim, shout it out...
Inget skrivet på hela dagen, börjar nästa tro att vissa av er har ett liv utanför hockeyn.
Redigerat av RealDaBratt, 06 June 2008 - 16:39.
Postad 06 June 2008 - 23:19
Hur tycker alla det går då? Visst har vi inte ens kört hälften ännu men man börjar väl få ett lite hum om hur det kan tänkas gå för ens lag, eller? :>
Postad 07 June 2008 - 08:06
Postad 07 June 2008 - 10:49
I övrigt hoppas jag att det blir sämre väder snart så folk börjar spela, om det nu är det som hindrar.
Redigerat av RealDaBratt, 07 June 2008 - 10:53.
Postad 07 June 2008 - 11:04
Men sen är det semester så då kan man ju beta av en hel del matcher när som helst
Postad 07 June 2008 - 11:22
Vill bli av med:
Guitar hero 2 ( Endast spelet)
NHL 08
Tony hawks proving ground
Vill ha:
Tillbehöv så som
Dansmatta med spel
Guitar hero 3 gitarr
Hårddisk
Ratt med pedaler
Eller lämna ett bud på spelen, allt sker via PM
Skall du inte vara med att spela säsongen ut (igen) så säg till redan nu Spuute, men du kanske har flera kopior av spelet din galne trader....
Redigerat av Unregistered24038, 07 June 2008 - 11:23.
Postad 07 June 2008 - 11:41
Jag kan nog bränna av några matcher ikväll, bara jag får tillbaka min box från flashningen så kan jag komma in
Redigerat av Topper Harley 77, 07 June 2008 - 11:43.
Postad 07 June 2008 - 12:21
Skall du inte vara med att spela säsongen ut (igen) så säg till redan nu Spuute, men du kanske har flera kopior av spelet din galne trader....
Har du sett mig skriva någonstans i tråden att jag inte ska vara med eller? Jasså, det hade du inte.. Dåså, håll käft?
Postad 07 June 2008 - 12:38
Har du sett mig skriva någonstans i tråden att jag inte ska vara med eller? Jasså, det hade du inte.. Dåså, håll käft?
Får man inte ställa frågor eller?
Postad 07 June 2008 - 12:44
Ta och tagga ner lite. Av ren tillfällighet så såg jag ditt inlägg i bytestråden att du ville byta bort NHL 08, och eftersom du tidigare slutat för att du sålde ditt xbox så är det befogat att fråga.Har du sett mig skriva någonstans i tråden att jag inte ska vara med eller? Jasså, det hade du inte.. Dåså, håll käft?
Att du inte sedan kan svara som en normal person utan får utbrott som en anabolatjur är lite skrämmande.
Postad 07 June 2008 - 12:55
Ta och tagga ner lite. Av ren tillfällighet så såg jag ditt inlägg i bytestråden att du ville byta bort NHL 08, och eftersom du tidigare slutat för att du sålde ditt xbox så är det befogat att fråga.
Att du inte sedan kan svara som en normal person utan får utbrott som en anabolatjur är lite skrämmande.
haha, hur fan kunde du veta att jag använder anabola?
Redigerat av Spuute, 07 June 2008 - 12:56.
Postad 07 June 2008 - 13:04
Fingertoppskänsla....haha, hur fan kunde du veta att jag använder anabola?
Postad 07 June 2008 - 13:33
Postad 07 June 2008 - 13:37
Postad 07 June 2008 - 14:12
Jag vill inte veta vad som händer din fru efter en hockeyförlustJa fyfan, gå naken här hemma hela dagar lämnar ju märken i smutsen på golvet där penisen har hängt ner å släpats efter mig
Postad 07 June 2008 - 14:20
Jag vill inte veta vad som händer din fru efter en hockeyförlust
Haha, där har jag inte mycket att säga till om.. Herre######r, här är de hon som styr å ställer vettu
Postad 07 June 2008 - 15:05
alienrebel - Nilfisk47 - Montreal - Valfritt
Beliavski - Dallas
BioBerra - BerraSWE - Detroit - Valfritt
FBKMAN - Carolina - Skillstick
feppa - Fredamn76 - Minnesota - Skillstick
Kihmari - Detroit - SkillstickSoulmat - Colorado - Skillstick
Liman - Rliman - San Jose - Skillstick
Morge - OscarVincent - Vancouver - Valfritt
Namil - nliman - Philadelphia - Skillstick
Nemlejh - Hjelmen - NJ Devils
PES86 - Calgary - Valfritt
RealDaBratt - Anaheim - Skillstick
spaten - jackman55 - Calgary - Skillstick
Topper Harley - TopperHarley 77 - Pittsburgh - Valfritt
Wade - DarkoWade - Washington - Valfritt
Wizeguy - Balltasar - Buffalo - Skillstick
Whillis - Whillis - Ottawa - Valfritt
Spuute - Spuute - Edmonton - Skillstick
Jag hoppar in i ligan med Carolina om det går bra? Har varit strandsatt på gotland utan min 360, men nu är jag med i matchen igen
Postad 07 June 2008 - 15:18
Postad 08 June 2008 - 11:57
5 matcher 5 förluster 4st uddamålsförluster.
målskillnad 7-14
Interna skytteligan leds av Latendresse i 4e kjedan med 2 mål
Nej hådträning är det som gäller om det ska bli seger i finalen.
Postad 08 June 2008 - 13:23
Kan som sagt hyvla av matcher imorgon kväll å vidare i veckan !
Postad 08 June 2008 - 13:24
Postad 08 June 2008 - 16:16
Tänkte höra om det fortfarande finns möjlighet att joina ligan? och vilka lag är i så fall lediga ? Har läst att många inte joinat med sina lag, så när går deras deadline ut så man kan kanske välja något av deras lag ?
//PES86
Postad 08 June 2008 - 16:53
Stämmer inte det?
men ser nu att det är 2 st som har Calgary ..
spaten - jackman55 - Calgary - Skillstick
Ni har inte kört någon match om laget? Har iaf lirat liga match mot Calgary så verkar som du måste försöka hitta dig något annat lag.
Redigerat av soulmat, 08 June 2008 - 16:55.
Postad 08 June 2008 - 19:51
Postad 08 June 2008 - 20:53
Imorgon vill jag allt ta mig an en eller två pers - börjat halka ner på listan lite pga få matcher. Wade skulle sitta fint och spela mot... har du tid må tro?
Redigerat av Namil, 08 June 2008 - 20:55.
Postad 08 June 2008 - 21:27
Wade: var och gjorde någonting på hemsidan, vart fel vid registreringen. Blev dallas i stället för vancouver, trots att jag är ganska säker på att jag valde rätt. Skulle du kunna delete match 30 så får jag registrera den igen? Ursäkta att man är lite besvärlig med dig :-)
Redigerat av soulmat, 08 June 2008 - 21:32.
Postad 08 June 2008 - 21:45
Postad 09 June 2008 - 09:22
Postad 09 June 2008 - 10:16
Tro som sagt inte den dryge Berra kommer slå oss alla... Naturligtvis räknar ja inte ens in Bratten som lira i en egen divison i detta sjuka skitspel...
Postad 09 June 2008 - 10:55
Musiken i trailern ger mig rysningar. Musiken, det är NHL96 musiken från PC versionen inte sant? De hade grymt sköna intron på den tiden. Kommer ihåg hur jag körde det introt typ 150gånger hemma i rummet innan farsan undra vad i hel**** det tagit åt mig.
Redigerat av RealDaBratt, 09 June 2008 - 11:19.
Postad 09 June 2008 - 12:03
Svårt med dessa nya lag, har ingen aning om hur duktiga dom är, har iof svårt än idag och veta hur pass duktiga ni alla är, förutom bratt, där vet man att man åker på förlust, frågan är bara om man kan hålla sifforna under 10 mål
Redigerat av soulmat, 09 June 2008 - 12:08.
Postad 09 June 2008 - 15:53
Vore ju riktigt nice om EA kunde göra ett läckert intro ala 90 tal i nhl09.
Varje år var det halva grejen och se hur tufft introt skulle vara. Men blev alltid råtaggad innan man skulle spela. Detta gällde kanske de första veckan efter man köpt det. Sedan blev man väl less men så är det ju med alla intron.
Postad 09 June 2008 - 16:20
Sedan skulle man ju visa det för alla kompisar, en efter en fick de se det med maxad volym haha...
Hoppas verkligen EA kan hitta tillbaka lite till de menyerna och den känslan som fanns då, den var underbar.
Postad 09 June 2008 - 20:05
Till mitt försvar spelade jag så jäkligt dåligt. Klart min sämsta prestering hittills. Så himla mycket slarv med passarna har jag nog aldrig gjort. Blev bra upprörd när min dragning gick ribba ut... fan alltså >
Aja, grattis! Det gjorde du bra. Nästa gång... nästa gång!
EDIT: Hatar Soulmat för övrigt också nu. Han har nån automatisk "ta-ledning mål" så fort jag kvitterar. Hämtade upp mig från ett 2-4 underläge till 4-4 i sista. Med knappt två minuter kvar får han in ett skott som min målvakt borde tagit. Misstänker att min målvakt blivit mutad de senaste matcherna. Ville ju åtminstone ha 1p för allt slit.
Ne, det här var inte alls bra. Fanimej lika mycket slarv med passningarna här med. Bleh! >
Redigerat av Namil, 09 June 2008 - 20:41.
Postad 09 June 2008 - 21:24
Ha ja påpeka hur mkt ja hatar NHL 08?????
Postad 09 June 2008 - 21:38
Men... lyckades klämma in ett mål i första perioden till slut. Sedan smällde jag in 3 mål i 2a perioden och höll det hyfsat tätt i sista. Slutresultat: 4-3 till Smörgåspåläggen aka Philadelphia. En skön vinst med tanke på att jag fått stryk de övriga två matcherna ikväll med 1 mål emot mig. Nu klättrade vi över kvalstrecket igen!
Redigerat av Namil, 09 June 2008 - 21:44.
Postad 09 June 2008 - 22:33
Måste vara pga värmen. Jag svettas som en gris. Kan knappt hålla i handkontrollen utan att jag slinter med fingrarna.
Dragningar brukar vara min specialité, men nu drar jag åt ett håll sen tappar jag greppet
Nej, ush för gräs-allergi (klia ögon, klia hals, klia näsa) ihop med äckligt kvav värme som lägenheten är full av.
Postad 09 June 2008 - 22:41
Hade även en träningsmatch mot Beliavski som var fin underhållning. Vet inte hur många ramträffar lagen hade i den matchen, välspelat och härligt. Slutade 5-0 men kunde varit tre gånger så många mål känns det som. Bra spelat Beliavski.
Soulmat, Jag antar att du fortfarande spelar fakeshotpass av dina resultat att tolka?
Redigerat av RealDaBratt, 09 June 2008 - 22:46.
Postad 09 June 2008 - 23:05
Ja, så måste det vara! Förklarar varför min målvakt totalt missade skottet som avgjorde matchen! Diska diska!Soulmat, Jag antar att du fortfarande spelar fakeshotpass av dina resultat att tolka?
... skojar bara. Jag vet inte hur den där fakeshotpass grejen ser ut men om det är till en slags fördel att göra mål på så är det nåt vi borde diskutera med tanke på att vi bannade Classic som har fördelar med att tackla osv. Om han nu exempelvis använde den i en sån avgörande situation som 2 minuter kvar av matchen och gör mål - är det verkligen schysst eller rättvist? Jag hoppas du inte tycker jag gnälelr eller nåt på min förlust, Soulmat. Jag bara tog vår match som exempel nu.
För övrigt så har jag bara en sak gällande mitt spel att säga:

Söt va?
Redigerat av Namil, 09 June 2008 - 23:13.
Postad 09 June 2008 - 23:07
Men var rätt bra annars. Men vilket drömpass din back slog till 2-0 målet. Vunnen tekning i egen zon ett pass och killen var fan fri från rödlinjen.
Och sedan en fråga. Hur invitar man folk till matcher? har letat som fan men hittar inte
Postad 09 June 2008 - 23:10
Yea tappade dock humöret efter dit 3-0 mål och
Och sedan en fråga. Hur invitar man folk till matcher? har letat som fan men hittar inte
Du går in på ligan. Sen väljer du den du vill spela mot genom att trycka (A). Då kommer det upp en ruta och längst upp står det "bjud in".
Redigerat av Namil, 09 June 2008 - 23:11.
Postad 09 June 2008 - 23:14
Dock så hoppas jag att EA plockat bort den till 09 eller iaf gjort den mera inaccurate. Och regeländringar bör ju göras innan ligan drar igång.
Du går in på ligan. Sen väljer du den du vill spela mot genom att trycka (A). Då kommer det upp en ruta och längst upp står det "bjud in".
yea men då blir det väl ligamatch. jag vill bjuda in folk till träningsmatch
Postad 09 June 2008 - 23:17
Angående slappass så tyckte jag inte att Soulmat hade så stor fördel av det i matchen mot mig. Har lirat mot andra som kör den också och egentligen är ju principen den samma som i en vanliga match att 1 inte släppa genom folk för diagonalpass och 2 stoppa killen som tar imot pucken för direktskott.
Dock så hoppas jag att EA plockat bort den till 09 eller iaf gjort den mera inaccurate. Och regeländringar bör ju göras innan ligan drar igång.
yea men då blir det väl ligamatch. jag vill bjuda in folk till träningsmatch
Ofan... är det så fejken ser ut. Ja då vet jag iallafall ett tillfälle som han gjorde det på mig. Var snarare en felmarkering av mig men förklarar varför jag inte riktigt hann med ändå. Men då hade det möjligen blivit 3-3 och förlängning och minst 1p. Det är inte så himla enkelt och försvara när man inte vet hur ett sånt skott går till. Nu blev jag utan helt pga en fuling
Jaha, träningsmatch så får du väl adda personen som kompis och bjuda in därifrån. Så har jag iallafall gjort.
Redigerat av Namil, 09 June 2008 - 23:32.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
4 bilder
23 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?