Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Call of Duty: World at War (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(22)
|
Inga priser |
Postad 25 June 2009 - 22:31
Postad 26 June 2009 - 14:44
Nån som är sugen ikväll/natt?
Inte omöjligt...öl blir det iallafall
nope ikväll blir det öl och grogg och sen fernandos
Fernandos=dansband????
Postad 26 June 2009 - 15:32
Inte omöjligt...öl blir det iallafall
![]()
Fernandos=dansband????![]()
jepp ska ju på logedans idag
Postad 26 June 2009 - 15:36
jepp ska ju på logedans idag
fast mer en raggarträff typ, eller en träff.. två stora gärden proppfullt med bilar och ungdomar, där springer alla fjortisar omkring, senfinns det ett inhängnat område där dansen är och alla lite äldre
sen när man blir sugen är det baa att gå ut bland fjortisarna
![]()
snuskgubbe där
Postad 26 June 2009 - 18:59
Det trodde jag inte!
Ha det så skoj ikväll, vi ses inatt kanske!
Postad 27 June 2009 - 10:55
Är dansbands-raggare soffan???
![]()
Det trodde jag inte!
Ha det så skoj ikväll, vi ses inatt kanske!
hehe jepp, skinnväst och raggarbil är det bästa ja vet
Postad 28 June 2009 - 02:14
hehe jepp, skinnväst och raggarbil är det bästa ja vet
Hemtrimmad Volvo 240 med Eddie Meduza på högsta volym?
Redigerat av Dr. Death, 28 June 2009 - 02:16.
Postad 28 June 2009 - 09:41
Hemtrimmad Volvo 240 med Eddie Meduza på högsta volym?
självklart, eddie måsdte finnas med när man åker runt och dunkar plåt
nu blir det i alla fall ut på sjön och fiska sola bada och grilla
Postad 29 June 2009 - 10:22
Postad 29 June 2009 - 10:34
Spela nazizombies för första gången igår och jag är hooked! Ni som sitter dag efter dag och nöter lvl efter lvl, vilken bana är roligast? Går det att spela 4 pers split-screen?
Välkommen till Nazzi träsket
Just nu tycker jag "Zombie3" banan är roligast,mest för att den är ny och verkligen utmanande för att komma långt.
2:an var oxå helt ok men har ju tyvärr hängt sig för oss flera ggr när vi varit riktigt högt i level!
1:an är väl inte så upphetsande men beror väl på att vi malt den så in i helsike mycke.
4 player Split-screen tror ja inte men är inte hundra,kerren svarar nog snart...det vet säkert han:)
Har du några du spelar med?,isåfall så har du ju våra rekord att slå!
Redigerat av hippo6, 29 June 2009 - 10:35.
Postad 29 June 2009 - 11:41
Spela nazizombies för första gången igår och jag är hooked! Ni som sitter dag efter dag och nöter lvl efter lvl, vilken bana är roligast? Går det att spela 4 pers split-screen?
Men Kajoh, hur har du kunnat missa zombie?!
Alla banorna är helt klart spelvärda, så det handlar väl mest om att nytt är roligare..
Första banan skiljer väl sig lite mer pga. av sin ringa storlek samt avsaknandet av perks och fällor, enklare uppbyggt spel helt enkelt men ack så roligt ändå!
Du får gärna lira med oss om du vill då vi sällan är fullt lag nu för tiden (sommartider), Akerren, Hippo6, andreassofus och jag brukar köra rätt mycket zombie som lag, sen är det ju vonanka, adude, gadda3, groggis och några till som oxå brukar lira!
Lätt att bli "hooked" av detta spel..hehe
Det stämmer det som hippo nämne ang. zombie2, det har hängt sig ett flertal gånger när vi varit på väg mot nya rekord, då blir man lite less, tar ju trots allt några timmar att komma nån vart.
Våra rekord är:
Zombie1: L28
Zombie2: L34
Zombie3: L25
Och jag har killsrekordet totalt som jag fick på zombie1, 1600 nånting..
Nu väntar jag på kommentarerna om varför jag har det rekordet... lol
Redigerat av Dr. Death, 29 June 2009 - 11:46.
Postad 29 June 2009 - 11:58
Jag har bara spelat med en polare split-screen. Så vi har bara varit två. Skulle vara kul att testa i full styrka. Därför min fråga om 4 pers split-screen.
Skulle vara jättekul att lite med er men det kan bli svårt i nuläget. För det första har jag inte COD5. Och för det andra har jag ingen PS3a
Döden: Hur jag kan ha missat det? Ja, som ovan, jag har inte COD5
Redigerat av Unregisteredda254153, 29 June 2009 - 12:00.
Postad 29 June 2009 - 15:56
Hippo: Tack!
Okej, jag har nämligen bara spelat 1a och 3e banan. Vad som är galet med 3e banan är att den är så stor. Någonting man inte var van med efter att ha spelat 1a banan ett tag
Men jag håller nog med om att 3e banan är roligare. Dock har jag kommit till en högre level på 1a banan.
håller med om storleken,speciellt om man körde våran taktik på 1:an då vi bara bytte rum en gång medans på trean är det ett jäkla springande över hela banan för att hämta perks och hitta låda
Postad 29 June 2009 - 16:00
Och jag har killsrekordet totalt som jag fick på zombie1, 1600 nånting..
Nu väntar jag på kommentarerna om varför jag har det rekordet... lol
Tänk på de bara kajoh om du spelar med döden nån gång att det inte är ngn ide att försöka få många kills då "ofta" han är framme å snor kills vid t.ex insta kill eller håller på å dansar framför en själv så man inte kan skjuta. kanske därför han har rekordet?
Redigerat av hippo6, 29 June 2009 - 17:21.
Postad 29 June 2009 - 16:14
fast 3:an är ju inte tråkig, men det är väldigt mycket spring o lite skjutande , tar ju dubbelt så lång tid att nå samma level som på dom andra banorna
Postad 29 June 2009 - 16:28
Tänk på de bara kajoh om du spelar med döden nån gång att det inte är ngn ide att försöka få många kills då "ofta" är framme å snor kills vid t.ex insta kill eller håller på å dansar framför en själv så man inte kan skjuta. kanske därför han har rekordet?
![]()
hihi jag som tänkte vara snäll å inte ta upp det
men men vi är bra som lag då alla sköter sin sak
Postad 29 June 2009 - 17:21
hihi jag som tänkte vara snäll å inte ta upp det
men men vi är bra som lag då alla sköter sin sak
Han provocerade ju fram en kommentar
Håller med om vårt lag,känns som vi vet hur de andra spelar och alla har sina roller å spela,därför jag tycker det
har varit lite svårare när vi kört tre eller ned ngn annan utanför vårt lag.
Postad 29 June 2009 - 17:30
Våra rekord är:
Zombie1: L28
Zombie2: L34
Zombie3: L25
Våra rekord är:
Zombie1: L27 2P
Zombie2: L37 2P
Zombie3: L27 2P "Splitscreen"
kunde inte låta bli
Postad 29 June 2009 - 18:04
Tänk på de bara kajoh om du spelar med döden nån gång att det inte är ngn ide att försöka få många kills då "ofta" han är framme å snor kills vid t.ex insta kill eller håller på å dansar framför en själv så man inte kan skjuta. kanske därför han har rekordet?
![]()
Hahaha!
Men det var inte det jag syftade på, men det stämmer säkert till 100%, iaf. i Zombie3.
Håller med andreas lite där, så jag blir väl lite uttråkad ibland..
Annars måste väl ankan var den värsta tjuven/dansaren, och han gör det BRA!
Hörde av akerren att han tagit 22st med kniv under en instalkill, lol!
Nä, de jag syftade på var att jag satt i dörren till 90% på ettan.
Bara att sitta stilla och skjuta, samt säga "laddar" då och då...
( mmmmm. saknar ettan...)
En annan sak, man kan KRYPA under floggern...
Spela någon?
Redigerat av Dr. Death, 29 June 2009 - 18:02.
Postad 29 June 2009 - 18:22
Våra rekord är:
Zombie1: L27 2P
Zombie2: L37 2P
Zombie3: L27 2P "Splitscreen"
kunde inte låta bli
Ettan leder vi allså,tvåan är spelets fel för det hängde sig å trean knäcker vi er snart på
Postad 30 June 2009 - 04:54
Grattis!
Jag vill oxå till level 27!
Var både ankan och adude med?
nopp bara adude hippo å jag
26 kom vi till i comm room och till 27 kom vi i doctors
Postad 30 June 2009 - 05:59
Postad 30 June 2009 - 07:48
Hitta låda? Är det random weapon du snackar om?håller med om storleken,speciellt om man körde våran taktik på 1:an då vi bara bytte rum en gång medans på trean är det ett jäkla springande över hela banan för att hämta perks och hitta låda
Så din taktik att lägga sig ner funkar även under detta speletEn annan sak, man kan KRYPA under floggern...
Postad 30 June 2009 - 08:01
Man har ju duckat för ett och annat slag från zombis!
Ang. Floggern så var det en runda när jag spelade med randomfolk som jag hade samlat ihop en hög med zombis och sprang mot floggern, problemet var att en motspelare sprang bakom mig, men jag orkade inte bry mig utan tänkte att han får väl offras!
FAN, vilka meddelande jag fick efter det, han blev ej glad om man säger så.
Sen kom det en annan snubbe som kröp in under floggern och revivade han några ggr. , rätt meningslöst var det så han kröp vidare in på andra sidan.
Kan ju vara bra att veta, kanske kommer till nytta nån gång...
Tänk om man kommit högt i level och det väller zombis, och alla lägger sig under floggern, vilken slakt, då hade det vällt in zombis från BÄGGE hållen...
En annan hobby jag har nu med randomfolk är att reviva glitchare som inte VILL bli revivade, rätt kul, eller hur kerren?
Redigerat av Dr. Death, 30 June 2009 - 08:05.
Postad 30 June 2009 - 11:58
Hitta låda? Är det random weapon du snackar om?
Till skillnad mot första banan där vapenlådan alltid står på samma ställe så flyttar sig lådan på bana 2 å 3 till andra rum när man får upp en jäkla nallebjörn,vilket innebär ett springande mellan olika rum,iallafall tills man fått de vapen man vill ha.
Postad 30 June 2009 - 13:15
Okej. Det var iofs goda nyheter att den inte försvinner helt. Vi fick den där nallen ett par gånger och efter det var det i stort sätt kört. Visste inte att den flytta sig.Till skillnad mot första banan där vapenlådan alltid står på samma ställe så flyttar sig lådan på bana 2 å 3 till andra rum när man får upp en jäkla nallebjörn,vilket innebär ett springande mellan olika rum,iallafall tills man fått de vapen man vill ha.
Postad 30 June 2009 - 14:47
Okej. Det var iofs goda nyheter att den inte försvinner helt. Vi fick den där nallen ett par gånger och efter det var det i stort sätt kört. Visste inte att den flytta sig.
Spelar du bana tre så flyttar den sig mellan mittenhuset,över å undervåning, och de fyra "utehusen",och för att snabbt se vart den flyttar sig så kan du kolla upp mot himmlen och där det är en gul ljuspelare,där har lådan hamnat.
Vapnen du ska satsa på är framförallt Raygun,liten laserpistol typ, och antingen en av de 2st Lmg puffrorna eller den nya Wufferwaffen eller vad fasiken den heter.
Redigerat av hippo6, 30 June 2009 - 14:53.
Postad 30 June 2009 - 18:48
Är det ok. om jag fortfarande läser lite i denna tråden?
Eller är jag portad här med?
Postad 30 June 2009 - 18:50
Snyft...
Är det ok. om jag fortfarande läser lite i denna tråden?![]()
Eller är jag portad här med?
Du får ta å höra me lagkaptenen
Postad 30 June 2009 - 20:24
är ute nästan hela dagarna , och när jag väl kommer hem så har jag kvällsolen rätt in i lägenheten så jag inte ser nånting, börjar bli bättre runt 21.00, men det är typ 30+++ inne i lägenheten så det är hopplöst att sitta still i soffan utan att smälta bort
men jag hoppas jag f¨år va med och spela med er igen när jag känner för det
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?