Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Diablo III

2055 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Diablo III (PC) (PC-spel) 9 6.065788 (75) Inga priser
Diablo III (Mac) (Mac-spel) 1 3.5 (1) Inga priser
Diablo III - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 2 (0) Inga priser
Diablo III (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.666666 (2) 235:-
Diablo III (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7.5 (1) 1 902:-
Diablo III: Eternal Collection (Switch) (Nintendo Switch-spel) 1 7.666666 (2) 449:-

Postad 10 July 2012 - 14:17

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0
Klockan 8 på kvällen... vilken jäkla tid att ta ner servrarna i 4 timmar för ingenting :/

Har börjat farma Act 2 nu eftersom Act 1 ger för dåliga föremål och Act 3 är för svårt. Kan rekommendera detta:

There is a "Vault of the Assassin" run and it goes like this:

Quest: The Black Soulstone (Soulstone Chamber)

1) Sewers of Caldeum : 1 Pack
2) Black Canyon Mines + Howling Plateau : 3-6 Packs
3) Road to Alcarnus : Goblin (?) + 1-2 Packs
4) Ancient Path : Goblin (?)
5) Vault of the Assassin : 7-12 Packs

Körde en runda igår och majoriteteten av rares var över ilvl 60, typ 20 st ilvl 62 och 6 st ilvl 63. Farmar jag hela Act 1 brukar jag bara få 1-2 st ilvl 63 och det tar längre tid. Mycket roligare än Act 1 också om man redan kört det massa som jag har. När man rensat VotA kan man antingen köra om så man börjar där direkt eller döda Zoltun. I VotA finns det ett ställe där elites fastnar så om man är ranged kan man ta ut vilka elites som helst utan att dö vilket underlättar :)

Postad 10 July 2012 - 20:31

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Benägen att hålla med, jag var nog alldeles för inställd på att jag skulle ha lika roligt som jag hade med D2 under en lång tid. Men spelet var helt klart värt sina pengar då jag ändå lagt ner mer tid än vad jag gjort på många andra spel innan jag tröttnade.

Jag anser nog att auction house har gjort det hela som det är. Dels förväntas man ha den bästa utrustningen på jorden om man väl råkar köra public. Folk undrar vad man gör i spelet med 20k HP som barb.. (och det undrar jag med förövrigt, för dör som en fluga gör man).

Bättre hade det varit att ha skippat auction house och inte gjort inferno så infernaliskt svår.

Men jag gissar att auction houset är för att stoppa alla tredjeparts auction houses och dess problem med hackade konton & stulna saker.

Förövrigt tycker jag att auction house fungerar betydligt bättre nu efter att dom har flyttat sorteringsordningen på buyout att visa n/a på buyout EFTER de dyraste och inte som tidigare, motsvarande 0 guld. Nu kan man faktiskt hitta föremål som inte kostar 45 miljoner :) Det var ju omöjligt förut.

Det verkar dessutom påverka priserna generellt genom att pressa ner priserna, då folk inte längre behöver bara köpa det absolut dyraste utan kan hitta de där "näst dyraste" för billig peng!

Postad 11 July 2012 - 07:07

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Körde en runda igår och majoriteteten av rares var över ilvl 60, typ 20 st ilvl 62 och 6 st ilvl 63. Farmar jag hela Act 1 brukar jag bara få 1-2 st ilvl 63 och det tar längre tid. Mycket roligare än Act 1 också om man redan kört det massa som jag har. När man rensat VotA kan man antingen köra om så man börjar där direkt eller döda Zoltun. I VotA finns det ett ställe där elites fastnar så om man är ranged kan man ta ut vilka elites som helst utan att dö vilket underlättar :)

Jag kör också lite farm i act 2, men jag brukar börja på questet där man ska återuppleva Zoltun Kulle. Då har jag 5 stackar ett par packs innan Zoltun ska dödas, sen drar jag även av Belial innan jag resettar. Packsen är oftast väldigt lätta på den här delen av acten och jag dör oftast inte mer än 1-2 ggr om jag får ett svårt pack. Tycker dock din runda låter rätt kul, ska prova den bara för att få lite variation.

Angående AH som Novaland skrev om ovan. Jag märkte aldrig att de gjorde någon ändring. Har du provat att skriva in en övre gräns för buyout när du söker? Då slipper du alla N/A helt. Dessutom kan du klicka på buyout för att sortera från det dyraste eller det billigaste.

Postad 11 July 2012 - 07:23

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Jag anser nog att auction house har gjort det hela som det är. Dels förväntas man ha den bästa utrustningen på jorden om man väl råkar köra public. Folk undrar vad man gör i spelet med 20k HP som barb.. (och det undrar jag med förövrigt, för dör som en fluga gör man).

Ja det du säger är sant, något jag också VERKLIGEN saknar är den hederliga PVPn som fanns i D2. Hade man lite tråkigt var det bara att hoppa in och slåss mot polare eller random folk. Jag skulle hellre få in en sådan PVP igen än den arena version som kommer införas. Eller varför inte båda? hur svårt kan det vara att implementera den "gamla" varianten.

Postad 11 July 2012 - 09:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hur var det i D2 och hur blir det nu ?

Postad 11 July 2012 - 09:10

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Hur var det i D2 och hur blir det nu ?

I D2 kunde du i ett vanligt co-op spel bara högerklicka på en persons ikon och utmana personen på en 1on1 fight. I D3 kommer det att vara Arena PvP som i WoW.

Postad 11 July 2012 - 09:16

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

I D2 kunde du i ett vanligt co-op spel bara högerklicka på en persons ikon och utmana personen på en 1on1 fight. I D3 kommer det att vara Arena PvP som i WoW.

utmana låter lite fel emot hur det var, man kunde i princip vara i ett spel o köra på som vanligt så kom någon idiot in och tröck hostile, letade upp en och dödade en tills man avslutade spelet i princip ):

Postad 11 July 2012 - 09:18

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

utmana låter lite fel emot hur det var, man kunde i princip vara i ett spel o köra på som vanligt så kom någon idiot in och tröck hostile, letade upp en och dödade en tills man avslutade spelet i princip ):

Då kommer jag ihåg fel :) Jag hade för mig att båda var tvugna att markera sig som hostile för att det skulle kunna ske?

Postad 11 July 2012 - 11:34

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Då kommer jag ihåg fel :) Jag hade för mig att båda var tvugna att markera sig som hostile för att det skulle kunna ske?

nae det vore isf i senare patchar då jag inte körde, då jag körde tröck man sig hostile emot någon bara även om den inte ville.

Postad 11 July 2012 - 11:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Ne, man tryckte bara. Man var iofs tvungen att leta upp dem först, men man kunde ju alltid invita dem till party först så man såg vart de var, sedan hostile -_-

Fattar inte hur de ska kunna få ens i närheten lika balanserat PvP i D3 iofs.

Postad 11 July 2012 - 13:33

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
I stand corrected soulie & Zoiler :)

Det hade ju vart kul om dom infört så man kunde utmana i vanligt co-op och satsa en summa guld eller någon pryl mot varandra. Det måste inte vara så uppstyrt Arena spel för att PvP ska vara roligt.

Postad 11 July 2012 - 13:34

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0
Hittade självklart den sämsta jeweler plan som man kan hitta... flawless ruby x_x Flawless emerald är typ värd 3.5 miljoner jämfört med ruby som går för 0.5. Finns bara en klass som behöver strength men två som behöver emerald/topaz så i expansion pack vet vi att de kommer lägga till en till ;) Fast värdet beror nog mest på critical damage i vapnet.

På tal om PvP, rankingen ska bli som i SC2.

Stop spreading this misinformation. Blizzard has said multiple times, THERE WILL BE MATCHMAKING BASED ON YOUR GEAR.

More specifically, based off of your win/loss record. It’s not dissimilar from the matchmaker found in StarCraft II, which is based off of the Elo system used for Chess championships. Your win/loss and who they were against determines a ‘skill rating’, which is used to match up against other players of a similar rating. The intent is to get an even/fair match. Regardless of any individual factors like build, gear, or player ability, you’ll find some equilibrium where you’re facing off against players that you’re about as likely to beat as you are to lose. If getting better gear raises your abilities then you’re simply matched against players of a higher rating. Changing builds or just getting better at PvP could have the same effect. But regardless if you move up or down you’re ultimately still netting around a 50/50 win/loss as you’re always matching against similarly rated players.

Redigerat av Freezard, 11 July 2012 - 13:36.

Postad 11 July 2012 - 22:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vad är bäst när man kör Demon Hunter när de gäller vapen ?
2st enhands armborst eller 1.eller nått 2 hands ?

Postad 11 July 2012 - 22:50

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Vad är bäst när man kör Demon Hunter när de gäller vapen ?
2st enhands armborst eller 1.eller nått 2 hands ?

jag lvlade med 2st men vid 60 körde jag sedan 2hands och quiver (: är väl lite smaksak iofs men något jag kände gick bättre iaf (:

Postad 12 July 2012 - 01:58

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0
Beror på din build och vad du gillar bäst, crossbow = hög skada men skjuter långsamt, hand crossbow tvärtom och båge mittemellan. Kör du en build som kräver mycket hatred är det bättre att skjuta snabbare men förlitar du dig på discipline är crossbow bäst skulle jag vilja säga. Dock kan hand crossbow få +max discipline och hatred regeneration. Dual hand crossbow är inget vidare, man får 15% mer attack speed men det har bra quivers också. Sedan måste din andra hcrossbow ha mycket skada = tar upp onödiga dmg attribut.

Postad 12 July 2012 - 05:54

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Angående AH som Novaland skrev om ovan. Jag märkte aldrig att de gjorde någon ändring. Har du provat att skriva in en övre gräns för buyout när du söker? Då slipper du alla N/A helt. Dessutom kan du klicka på buyout för att sortera från det dyraste eller det billigaste.

Jag har inte tänkt på max buyout, så jag har varit helt utelämnad till sorteringsordningen. Det är just den som de har ändrat så att N/A sorteras in som sist och inte först om man vill ha det billigaste. Så man hade antingen att välja på något som va N/A buyout och hade ett utropspris på x miljoner, eller att sortera på att hitta föremål med buyout på x miljoner =)

Men nu som sagt så kan man sortera på billigaste buyout.. Och som sagt, jag är säker på att de har ändrat det, då jag var helt utelämnad till att enbart använda den =)

Postad 12 July 2012 - 06:16

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Jag har inte tänkt på max buyout, så jag har varit helt utelämnad till sorteringsordningen. Det är just den som de har ändrat så att N/A sorteras in som sist och inte först om man vill ha det billigaste. Så man hade antingen att välja på något som va N/A buyout och hade ett utropspris på x miljoner, eller att sortera på att hitta föremål med buyout på x miljoner =)

Men nu som sagt så kan man sortera på billigaste buyout.. Och som sagt, jag är säker på att de har ändrat det, då jag var helt utelämnad till att enbart använda den =)

Ah ok, jag har alltid satt en siffra i Buyout för att ta bort dessa N/A så har inte upptäckt problemet innan. Funderar på varför folk sätter ut varor utan buyout, säljer verkligen dessa? Orkar själv inte bjuda på saker, vill köpa direkt speciellt när jag levlar upp alts. Vill ju inte vänta 2 dagar innan man kan använda det man budar på.

Postad 12 July 2012 - 18:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tack för svaren,får ta å prova mig fram .
Kör med 2 enhands armborst och de ger inte så mycket mer skada verkar de som .
Damage ökade knappt nå

Postad 13 July 2012 - 01:16

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 1
Det är svindyrt med bra enhandare. Den vanliga bågen får ju 15% extra skada(med rätt passive), blir billigare med ett bra quiver till den. Köp en magisk båge, skit i rare. Så hög dps du har råd med. Sen lägger man pengarna på ett maxat quiver, med hatred regen, max dicipline(10 är max) och allt godis man bara kan smälla in, så får man mycket resurser och skada för pengarna.

Postad 13 July 2012 - 06:23

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Funderar på varför folk sätter ut varor utan buyout, säljer verkligen dessa? Orkar själv inte bjuda på saker, vill köpa direkt speciellt när jag levlar upp alts. Vill ju inte vänta 2 dagar innan man kan använda det man budar på.

Jag brukar skippa det på saker som jag är väldigt osäker på om det kan vara nästa "jackpot". Man vill inte t.ex. sätta buyout 200.000 på ett föremål som i en auktion utan buyout kunde ge flera miljoner. Jag sålde en WD offhand mojo utan buyout.. den såldes för 15 mille.. jag e klag att jag inte satte buyout på den. Visst, om man visste det innan kudne man väl satt buyout 20 mille så.. :P Men det är svårt att veta :-/

Postad 13 July 2012 - 11:53

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Jag satte en personlig gräns på max en farm-runda per dag för att inte tröttna. Har redan börjat tröttna så nu provar jag att levla lite alts. Kul att de gjort karaktärerna så pass annorlunda samt att vissa mellansekvenser skiljer sig åt. Jag är också förvånad över att jag gillar wizarden bäst efter barbaren. Det hjälper ju en hel del att intellect gear är både sjukt vanligt och billigt på ah jämfört med strength och dexterity (iallafall när man levlar). Spring runt med runt 300 dps på lvl 20 med min wizard, tror inte jag hade ens hälften av det på min barbar vid den nivån. Ska prova en WD i helgen då det är den sista att prova.

Börjar annars känna att klockan tickar ned för det här spelet. Det är ju inte byggt att vara kul hur länge som helst så snart dags att se sig om efter något nytt kul att prova.

Postad 13 July 2012 - 11:55

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 2
Mitt tips är att avinstallera Diablo 3 - livet blir så mycket enklare utan det.

Postad 13 July 2012 - 12:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Börjar annars känna att klockan tickar ned för det här spelet. Det är ju inte byggt att vara kul hur länge som helst så snart dags att se sig om efter något nytt kul att prova.

Du får väl vänta och testa PvP iaf :) ?

Postad 13 July 2012 - 12:33

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Äsch, så mycket spelar jag inte. Tror jag ligger på ca 80 timmar summerat över 4 karaktärer.

Du får väl vänta och testa PvP iaf :) ?

Jorå det ska jag prova. Vill också klara normal med alla 5 karaktärer för att känna lite på dem.

Postad 13 July 2012 - 12:43

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var roligt att vara op. Nu farmar jag akt ett och är livrädd hela tiden. Med valor ligger mf på 345% så nu fyller man tabbarna med gult på tre timmar. Ger upp vid slaktaren, kan inte ta han än...

Adrenalinet har höjt nivån ett snäpp och man lär sig mycket mer av sina misstag. När man är ett nervvrak av att hålla DH:n vid liv kan man softa med att dra upp en annan. Har startat alla fem, snart halvvägs med min wiz...

Känns som det kommer ta tid att sluta spela detta spel ändå...

Postad 13 July 2012 - 16:17

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0
Någon av er som spelar på US servern? Försöker köra upp en lvl 47:a där till 60. Hade varit skoj med sällskap :D

Walkir#2226

Postad 14 July 2012 - 08:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Jepp. Har själv inte avinstallerat men det är slutspelat för min del tills de lägger till mer content och förhoppningsvis slänger ut den jävla AHn som förstört spelet totalt :)

Postad 14 July 2012 - 08:47

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Någon av er som spelar på US servern? Försöker köra upp en lvl 47:a där till 60. Hade varit skoj med sällskap :D

Walkir#2226

hc? (:

Postad 15 July 2012 - 12:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Hittade mitt första set item för några dagar sedan och dessutom en legendary plan för 2 mil (synd, de kan vara värda 50-60 milj på lvl 10, otur i turen).

Jag var nog en av de första att bli PK:ad dessutom när jag dog av Freezard i ett game vi spelade coop i tillsammans. Helt sjukt, men självklart råkar jag ut för det.

Postad 16 July 2012 - 07:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hittade mitt första set item för några dagar sedan och dessutom en legendary plan för 2 mil (synd, de kan vara värda 50-60 milj på lvl 10, otur i turen).

Jag var nog en av de första att bli PK:ad dessutom när jag dog av Freezard i ett game vi spelade coop i tillsammans. Helt sjukt, men självklart råkar jag ut för det.

Hmm hur lyckades ni med det? ;)

Postad 16 July 2012 - 12:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ja, en bugg helt enkelt. Den första i världshistorien antagligen -_-. Han stod och sköt mot fiender och jag blev träffad av någon pil antagligen.

Redigerat av Zoiler, 16 July 2012 - 12:26.

Postad 16 July 2012 - 12:56

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

hc? (:

Spelar bara standard PvE än så länge. Kanske blir HC när jag kört upp denna till lvl 60 :D

Postad 16 July 2012 - 13:18

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Jag köttade på lite med min wiz i helgen när det regnade. Jäklar va lätt den är att levla och va billig int-gear är. Jag springer bara runt, sveper med den där strålen och allt dör som om jag svepte bort droppar på en vindruta på bilen. Lite skillnad mot att spela en mer tank-inriktad barbar med sämre gear. Dock så glömmer jag ibland att jag inte är barbar och tål massor med stryk. Övermod kan vara dödligt ibland. :P

Jag provade även att lira lite witch doctor och har nu alla karaktärer på minst lvl 10. Gillar barbaren bäst, följta av wizard och sen munken. DH och WD är jag inte så förtjust i hittills, de kanske blir roligare med andra skills.

Fick även tag på de sista delarna till secret level-staven igår och ska prova den ikväll. Men väntar med att uppgradera till inferno-staven då den kostar en mille att crafta.

Postad 16 July 2012 - 14:24

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0

Hehe ja det var lite överraskande :D Tydligen kan vissa fiender reflektera skott/pilar och döda andra spelare... sjukt. De stora som snurrar runt i Act 2 och sand golems kan göra det, kanske andra också.

Har tre på level 60 och WD på 52 men inte så kul att levla upp... med level req reduced vapen äger jag allt och behöver bara springa igenom akterna. Eller ja, tills man kommer till Leoric's Manor och Arreat Crater för det går fortare att grinda dem. Sedan har jag en Star Ruby i hjälmen som ger 25% extra exp men tar ändå lång tid.

Försöker klara några achievements också men Crumbling Vault är sjukt svår på Inferno, någon som klarat den? Tidsbaserad dungeon i Act 2.

Postad 16 July 2012 - 14:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag köttade på lite med min wiz i helgen när det regnade. Jäklar va lätt den är att levla och va billig int-gear är. Jag springer bara runt, sveper med den där strålen och allt dör som om jag svepte bort droppar på en vindruta på bilen.

Inferno eller?

Jag körde wiz först till 60, sedan provade jag barbar men det var inte lika roligt. Gick tillbaka till wiz och uppgraderade gearen. Börjar få nästan perfekt gear när det gäller damage, behöver typ bara ett bättre vapen sedan är det väl att försöka hitta sånt som ger critical hit chance/dmg = enda sättet att öka dmg.

För ja, det är inte jättesvårt att köpa gear som maxar din INT. Men visst, jag har 1.3k dmg på vapnet, det går ju att få 1.55 typ (och det kostar inte asmycket att köpa 1.4). Skulle inte klaga om jag hittade ett vapen med den dmgen och typ 200 intelligence + 100 % critical ^_^

Postad 17 July 2012 - 06:29

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Inferno eller?

Jag körde wiz först till 60, sedan provade jag barbar men det var inte lika roligt. Gick tillbaka till wiz och uppgraderade gearen. Börjar få nästan perfekt gear när det gäller damage, behöver typ bara ett bättre vapen sedan är det väl att försöka hitta sånt som ger critical hit chance/dmg = enda sättet att öka dmg.

För ja, det är inte jättesvårt att köpa gear som maxar din INT. Men visst, jag har 1.3k dmg på vapnet, det går ju att få 1.55 typ (och det kostar inte asmycket att köpa 1.4). Skulle inte klaga om jag hittade ett vapen med den dmgen och typ 200 intelligence + 100 % critical ^_^

Ah nej jag håller på och levlar upp wizarden nu så är bara i nightmare. Men jämfört med de andra karaktärerna som jag levlar parallelt så är den överlägsen. Det beror iofs till stor del på att den har mycket bättre gear än de andra. Den int-gear jag köpt har kostat max 2k guld styck och vill man köpa motsvarande kvalité för str eller dex så ligger priset betydligt högre oftast runt 8-10k. Jag snackar alltså om låg level gear. Det ska dock bli intressant att se hur länge det här håller i sig, jag kan ju inte springa runt och one-shotta mobs hur länge som helst. Kan tänka mig att det blir betydligt svårare på inferno sen.

Barben har jag dragit igenom inferno förresten. Har dock parkerat den ett tag för att prova andra karaktärer.

Provade förresten den där secret leveln igår. Fan va sjuk den var, det måste gått åt många kg röka när de kom på den idéen ;)

Postad 17 July 2012 - 12:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det ska dock bli intressant att se hur länge det här håller i sig, jag kan ju inte springa runt och one-shotta mobs hur länge som helst. Kan tänka mig att det blir betydligt svårare på inferno sen.

Hehe, mobs går antagligen inte att oneshotta på inferno men man kan göra massiv skada, helt klart. Jag tar de flesta vanliga fienderna på act1 med 1 träff iaf, träden går ner på 1 träff om critical, annars två. Mobs tar inte mer än 5-15 sekunder.

Postad 17 July 2012 - 13:15

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0
Game Creation Limit to be Re-Enabled Soon

Kan undra om man blir bannad för att de tror att man bottar när man skapar många game för att farma goblins/achievements :/

Postad 18 July 2012 - 23:35

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Någon annan som får Error 31073 i Auction house just nu?

Enligt en blizzard post har det att göra med hög last... men det vette tusan om det inte är ett bra svepskäl, för det är bara enstaka items som jag får error på. 2 bågar gick att sälja, den 3e får error. 6 ringar gick att säljva, de 2 sista och en amulet får error. En wand och en båge jag köpte billigt och tänkte sälja för vad de är värda, error på båda två.

Om nu blizzard hade tänkt att AH skulle vara deras framtida inkomstkälla från D3, då måste de fan se till att saker fungerar. Med ekonomi i kakan kommer ansvar, annars försvinnner kunderna.

Postad 18 July 2012 - 23:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Samma här för nått item. Men orka bry sig, jag har 50 andra saker att sälja. Det brinner inte någonstans.

Postad 19 July 2012 - 00:31

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Jag flög ut två gånger från us servern för nån halvtimme sen. Då sa jag gonatt, trist :(

Postad 22 July 2012 - 22:24

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0
Kul att testa hur alla olika legendaries ser ut :D Tyvärr inte ofta man orkar sätta på dem eftersom nästan alla suger.

Första bilden är Bul Kathos's Tribal Guardian och Stormshield och den andra är Fire Brand (som verkar rare, finns bara fem ute på AH just nu). Ingen aning om varför min barbar ser ut som en fågel för övrigt.

Postad bild Postad bild

Redigerat av Freezard, 22 July 2012 - 22:27.

Postad 26 July 2012 - 20:14

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
De ska ju tydligen buffa legendaries. Nånsom vet om det är värt att sitta på de man har just nu? Eller kanske köpa upp några? Eller kommer det helt nya legendaries? Känns lite tråkigt att många av de är så pass dåliga idag.

Postad 26 July 2012 - 22:48

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Det sista jag läste var att de skulle lämna alla nuvarande legendaries orörda och förändringarna skulle bara gälla på nya föremål som droppar. Men beroende på vad fansen tycker så kan dom säkert ändra sig.

Postad 27 July 2012 - 08:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
finns det några fans kvar?

Postad 28 July 2012 - 18:49

nintendo
  • nintendo
  • Användare

• 105 inlägg
  • 1

finns det några fans kvar?

Stör inte! Vi farmar ju... ;)

Postad 04 August 2012 - 23:54

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0
Detta är ohotat mitt sämsta spelköp någonsin. Kan man sälja sitt Diablo eller är det förbrukat nu?

Postad 05 August 2012 - 01:29

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Det går väl att sälja fast då får du väl sälja hela bnet kontot.

Postad 05 August 2012 - 01:37

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Detta är ohotat mitt sämsta spelköp någonsin. Kan man sälja sitt Diablo eller är det förbrukat nu?

Jag kan inte hålla med, men jag kan nog säga att det är sämsta förhållanden i förväntan/utdelning, tätt följt av spelet SSX (deadly descent 2012) till PS3:an.

Höga förväntningar, låg utdelning.

Postad 05 August 2012 - 08:55

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Försökte mig på att spela en vända igår, var ungefär lika underhållande som jag minns det - dvs absolut inte.

Tänkte ta och sätta mig med nygamla Tony istället nu.

novaland - ang SSX, så provade jag det i en kvart och blev störtbesviken. Älskade det gamla SSX3 + On Tour. Är det inte ens i närheten lika bra?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.