!*!Killzone 2-klantråd!*!
2491 svar till detta ämne
Postad 17 June 2009 - 13:45
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
okidoki. Hoppas att jag vänjer mig snabbt :-D
Jag gillade konceptet att använda sig av perks osv i cod.
Vilka är det största skillnaderna i som ni gillar/ogillar KZ vs. CoD?
Det är ju ruggigt snygg grafik i KZ tycker jag...dessvärre upplever jag många banor väldigt mörka.
Vilken spelform spelar ni oftast?
Postad 17 June 2009 - 16:19
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Vilka är det största skillnaderna i som ni gillar/ogillar KZ vs. CoD?
Jag gillar känslan i hela spelet, atmosfären (Nya Beach Head är helt otrolig tycker jag, grymt snygg/cool bana), warzone (alla spelformer i samma match), stabilt online utan dissande och host-fördelar eller annat jox. Ingen lobby man behöver vänta i - bara välja och hoppa med en vän. Hela klass-systemet, perks i all ära men här känns det som att man kan påverka hela matchen med rätt klass - eller roll man spelar. Negativt just nu är att alldeles för få startar servrar med friendly fire på och shotgun är ett skitvapen som borde förbjudas.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 June 2009 - 16:20.
Postad 18 June 2009 - 06:49
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Jag gillar känslan i hela spelet, atmosfären (Nya Beach Head är helt otrolig tycker jag, grymt snygg/cool bana), warzone (alla spelformer i samma match), stabilt online utan dissande och host-fördelar eller annat jox. Ingen lobby man behöver vänta i - bara välja och hoppa med en vän. Hela klass-systemet, perks i all ära men här känns det som att man kan påverka hela matchen med rätt klass - eller roll man spelar.
Negativt just nu är att alldeles för få startar servrar med friendly fire på och shotgun är ett skitvapen som borde förbjudas. 
heheh...jag lyckades ha ihjäl en Fi och norpa hans shotgun. Det blev min första killingspree i KZ ;-) När får man shotgun? Jag ska försöka lira litre i kväll... dags att lära sig.
Postad 18 June 2009 - 09:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
heheh...jag lyckades ha ihjäl en Fi och norpa hans shotgun. Det blev min första killingspree i KZ ;-) När får man shotgun?
Jag ska försöka lira litre i kväll... dags att lära sig.
Här ser du vad du låser upp vid vare rank och hur mycket poäng Du behöver. http://www.killzone....user_id=h0gb3rg
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 June 2009 - 09:09.
Postad 18 June 2009 - 14:24
Yoshimitsun
-
Yoshimitsun
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Tja! Jag och min klan S.U.G (Spelradions Utvalda Garde) skulle vilja möta er i en clan match på söndag 21.00. Vad säger ni? Vågar ni anta vår utmaning?
Postad 19 June 2009 - 10:31
JSan
-
JSan
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
du har PM yoshimitsun
Postad 20 June 2009 - 14:09
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Här ser du vad du låser upp vid vare rank och hur mycket poäng Du behöver.
http://www.killzone....user_id=h0gb3rg
Tack för länken Morlock... Vill någon vara snäll och lägga till mig till klanen (om det fortfarande finns plats), tack. Jag har nog redan blivit av med värsta rookie känslan i alla fall. Nu måste jag börja hitta lite bättre på banorna och ta det lite lugnare. (Mitt vanliga problem. jag vill in och kötta.... :-))
Redigerat av Numero1, 20 June 2009 - 14:13.
Postad 22 June 2009 - 10:30
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Tack för länken Morlock...
Vill någon vara snäll och lägga till mig till klanen (om det fortfarande finns plats), tack. Jag har nog redan blivit av med värsta rookie känslan i alla fall. Nu måste jag börja hitta lite bättre på banorna och ta det lite lugnare. (Mitt vanliga problem. jag vill in och kötta.... :-))
Har skickat en inbjudan, du kan bekräfta på killzone.com. Jag försökte joina dig igår ett par gånger, förmodligen var det en rankad server som ställde till det? Jag kommer lira ikväll också, så om du är sugen på att lira är det bara att joina.
Postad 22 June 2009 - 12:59
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Har skickat en inbjudan, du kan bekräfta på killzone.com.
Jag försökte joina dig igår ett par gånger, förmodligen var det en rankad server som ställde till det? Jag kommer lira ikväll också, så om du är sugen på att lira är det bara att joina.
Tack igen! Gärna spela lite tillsammans i kväll! Jag kan lära mig multum känns det som. Jag har faktiskt redan blivit lite bättre...och jag gillar KZ mer och mer för varje timma jag spelar. Vet inte vad som är en bra poäng att få efter en match men det går framåt i alla fall.... Lite frustrerande är det att jag ofta skjuter en hel salva utan att något händer och får ett skott i huvudet och dör. Dessutom får jag ofta Meelea 3 ggr innan fi dör?? Lagg eller dålig timing, jag vet inte.... Jag har levet 4 nu och har sjukvårdsbricka....hur använder jag den då?? Dessutom har jag något nytt vapen...hur jag byter vet jag inte?? Hehehe...vilken NOOB jag är :-) (men det gör inget!)
Redigerat av Numero1, 23 June 2009 - 07:08.
Postad 22 June 2009 - 13:25
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Lite frustrerande är det att jag ofta skjuter en hel salva utan att något händer och får ett skott i huvudet och dör. Dessutom får jag ofta Meelea 3 ggr innan fi dör?? Lag eller dålig timing, jag vet inte....
Tänk på att accuracyn åker ut genom fönstret om du rör på dig och matar (inte mycket som träffar). Bättre med kontrollerade salvor helst från hukande position. Iofs är det bäst att lotta in ett headshot då det är instakill på dem.  Kolla första inlägget i den här tråden; https://www.minhembi...howtopic=160629Har skrivit en del om varje klass, dessutom en videolänk till varje klass.
Postad 22 June 2009 - 13:38
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Tack igen!
Lite frustrerande är det att jag ofta skjuter en hel salva utan att något händer och får ett skott i huvudet och dör. Dessutom får jag ofta Meelea 3 ggr innan fi dör?? Lag eller dålig timing, jag vet inte....
(men det gör inget!)
Det var nog det som gjorde att många slutade spela KZ2, för "svårt" att döda. Man måste vara bättre i KZ2 än i COD4 för att uppnå samma resultat vilket iaf för ströspelare som mig går bort. Tiden finns liksom inte.
Postad 22 June 2009 - 20:13
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Har samma problem rätt ofta. Igår var det helt hopplöst. Dom måste göra nått åt det hela, jag är för okunning i vad som ska göras, men en bättre matchmaking utifrån ping kanske hjälper. Igår så hade jag säkert 50 kill där både jag och motståndare dog i samma eldstrid. Det måste ju ha att göra med att träffarna tar för lång tid att reggas på den dedikerade servern. Sen så är det nog så att vi som är lite sämre lirare märker av det oftare än dom som är bättre.
Postad 22 June 2009 - 20:53
Dave Wyndorf
-
Dave Wyndorf
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Spel: Killzone 2
Tid: Nu
Server: Sweden - Hardcore
Postad 22 June 2009 - 23:34
xdusty
-
xdusty
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Att det ska vara så svårt för mig att få vissa ribbons/medaljer vad det nu kallas  . Headshots och defense (döda 8 ngt vid försvar) har jag problem med... Har ni några bra kartor, tips och annat för att fixa dem?
Postad 23 June 2009 - 00:59
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Att det ska vara så svårt för mig att få vissa ribbons/medaljer vad det nu kallas . Headshots och defense (döda 8 ngt vid försvar) har jag problem med... Har ni några bra kartor, tips och annat för att fixa dem?
Långa matcher brukar göra susen. Långa C&H, max tid/poäng t.ex för att få tio defensekills i grönt område på C&H.
Postad 23 June 2009 - 07:11
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Har samma problem rätt ofta. Igår var det helt hopplöst. Dom måste göra nått åt det hela, jag är för okunning i vad som ska göras, men en bättre matchmaking utifrån ping kanske hjälper. Igår så hade jag säkert 50 kill där både jag och motståndare dog i samma eldstrid. Det måste ju ha att göra med att träffarna tar för lång tid att reggas på den dedikerade servern. Sen så är det nog så att vi som är lite sämre lirare märker av det oftare än dom som är bättre.
Aha, ska det inte vara så??? Jag trodde att det var en feature i KZ2 ;-) Tycker att det har varit rätt trevligt att när jag har blivit dödad så har snubben (jag tyckte att jag bode ha dödat först) trillat av pinn :-) Det händer mig ofta att jag dör tillsammans med Fi. Går det att se ping? Morlock: tack igen, du är en klippa! Dessvärre blev dety inte tid för spel i går....kanske i kväll istället?!
Postad 23 June 2009 - 12:24
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
l2ickard tack för inviten till MHB klanen, nu är jag med i teamet!
Postad 23 June 2009 - 13:07
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Ja det var så lite så!!!
Nä men det var inte jag utan morlock som skickade inviten så tacka honom
Postad 23 June 2009 - 14:51
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Ja det var så lite så!!! 
Nä men det var inte jag utan morlock som skickade inviten så tacka honom 
Det stod att du hade skickat den...Aja, sak samma. TACK morlock!
Postad 23 June 2009 - 20:57
Dave Wyndorf
-
Dave Wyndorf
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
KILLZONE 2
TID. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
SERVER. SWEDISH HARDCORE
TYP: TEAM DEATHMATCH
ÖVRIGT: NO RPG, FRIENDLY FIRE
Någon som är sugen och vill lira?
Postad 25 June 2009 - 14:03
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
fraztheman; Ser att du hittat tillbaka till sverige och kz. Nu har du lite att ta igen poängmässigt.
Game ikväll (22->)
Postad 25 June 2009 - 14:14
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
fraztheman; Ser att du hittat tillbaka till sverige och kz. Nu har du lite att ta igen poängmässigt. 
Game ikväll (22->) 
Jeklar vad du har passat på å spela då... 5k poäng å ta igen kommer ju att ta ett tag... spelade lite igår å det var väldigt ovant... har inte spelat kz på säkert 2månader... var knappt att jag hittade på banorna men efter ett tag var det som vanligt å man hamnade på första platsen i poängskördandet. Men vet inte om jag gillade den där nya styrningen så den slog jag av på en gång. Dock ligger jag fortfarande på andra platsen i klanen så det var ingen större skillnad än att du utökat ledningen från typ 200 till 5k. Kommer nog kanske lira lite ikväll å lite bakis lir hela helgen på dagarna. Du som slänger upp en massa serverar hela tiden... varför bara TDM.. det är ju skoj i ca 5min.. att spela alla spelsätt är bra mycket roligare...
Redigerat av frass3, 25 June 2009 - 14:16.
Postad 25 June 2009 - 14:19
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Se till att skaffa Flash&Thunder mappacket också om du inte gjort det, riktigt bra kartor!
Ang nya styrningen så har jag spelat in mig på den, vet inte om jag spelar nå bättre med den egentligen men det funkar helt klart bra.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 June 2009 - 14:20.
Postad 26 June 2009 - 23:05
cavesimon
-
cavesimon
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag skulle gärna gå med i er clan. Jag har headset och är hyfsat seriös:) Mitt PSN är "Caveman_92".
Skulle bli jätte glad om ni invita mig
Postad 28 June 2009 - 10:25
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Jag skulle gärna gå med i er clan. Jag har headset och är hyfsat seriös:) Mitt PSN är "Caveman_92". Skulle bli jätte glad om ni invita mig 
Adda oss istället... PSN: h0gb3rg Jag ska med skaffa map packet. Har hört av flera att det är bra!
Postad 29 June 2009 - 11:30
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Är det bara för mig som headsetljud klipper hela tiden?
Jag kan inte höra vad någon säger i sina headset :-(
Postad 01 July 2009 - 09:04
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Hur ser jag om det laggar, någon som vet?
Vilka lirar Killzone? Verkar inte vara så många online från MHB vid 21-22 tiden...
Postad 01 July 2009 - 10:56
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Hur ser jag om det laggar, någon som vet?
Vilka lirar Killzone? Verkar inte vara så många online från MHB vid 21-22 tiden...
Lirar lite då och då Men jag tillhör ju "gubbklanen".... PSN ID: sorken003, om du vill adda mig
Postad 01 July 2009 - 12:01
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag lirar ganska sent, efter 22:00 ivf och då brukar Einar, doro och frasse spela.
Postad 01 July 2009 - 12:28
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Sorken: jag addar dig.
aha, ni kommer in lite senare med andra ord...
Är på jobbet tidigt så jag har svårt att nattsudda nu när jag inte är pappaledig längre...
Postad 02 July 2009 - 14:42
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Jag och fraztheman lirade lite igårkväll...eller snarare fraztheman lirade och jag gjorde något annat...
Tycker jag har fått skaplig koll på KZ2 men när man spelar med/mot "hard core" spelare så märker man att man lirar i en helt annan division...
Vi "gubbar" behöver lite mer tid på oss..."stå still för f-n så jag kan pricka dig" spel passar nog oss bäst...
//sorken003
Postad 03 July 2009 - 07:17
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
aha, var det sorken003...jag testade att adda smurfen003..hihihi, måste vart trött när jag läste inlägget...gör ett nytt försök :-D
Postad 03 July 2009 - 08:01
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
aha, var det sorken003...jag testade att adda smurfen003..hihihi, måste vart trött när jag läste inlägget...gör ett nytt försök :-D
Ha ha... //sorken003
Postad 03 July 2009 - 11:02
clabbe69
-
clabbe69
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Nu har jag börjat bli lite varm i kläderna när det gäller KZ2
Tror det är dags att gå online, adda mig gärna.
hoppas på regn i helgen så man inte får dåligt samvete för allt spelande
psn: laketown
Postad 03 July 2009 - 12:24
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Nu har jag börjat bli lite varm i kläderna när det gäller KZ2 Tror det är dags att gå online, adda mig gärna. hoppas på regn i helgen så man inte får dåligt samvete för allt spelande
psn: laketown
adda mig: h0gb3rg
Postad 04 July 2009 - 02:29
Dave Wyndorf
-
Dave Wyndorf
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Någon som ska lira imorgon lördag???
Postad 04 July 2009 - 19:48
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Någon som ska lira imorgon lördag???
Jag hoppas det...
Postad 05 July 2009 - 10:24
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Ha ha...
//sorken003
addade dig i går...
Postad 05 July 2009 - 19:00
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2834 inlägg
Någon som ska lira ikväll? Tänkte hoppa in snart...
Postad 06 July 2009 - 07:11
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Morlock: Kul att lira i går.
Headset funkar ju kass i KZ. Klipper hela tiden och hörde knappt vad du sa?!!
Skitirriterande. Funkar det lika dåligt för er andra? I CoD funkar det bra för mig men inte i KZ :-(
Dessutom, vad man måste skjuta för att Fi skall dö....
Antingen är jag en planta på att sikta eller så är alla mycket mer motståndskraftiga i spelet...
När det gäller granater går de inte att kasta så långt. Försöker jag så smäller de i luften.
En fråga; de gröna/röda fälten som det går att montera turrets på, hur hamnar de där de hamnar?
Går det att placera fälten vart man vill eller är det spelet som genererar fälten?
Om det går att genererar dem, gör man det som engineer och hur går man tillväga?
Postad 06 July 2009 - 07:34
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Morlock: Kul att lira i går. Headset funkar ju kass i KZ. Klipper hela tiden och hörde knappt vad du sa?!! Skitirriterande. Funkar det lika dåligt för er andra? I CoD funkar det bra för mig men inte i KZ :-(
Dessutom, vad man måste skjuta för att Fi skall dö.... Antingen är jag en planta på att sikta eller så är alla mycket mer motståndskraftiga i spelet... När det gäller granater går de inte att kasta så långt. Försöker jag så smäller de i luften.
En fråga; de gröna/röda fälten som det går att montera turrets på, hur hamnar de där de hamnar? Går det att placera fälten vart man vill eller är det spelet som genererar fälten? Om det går att genererar dem, gör man det som engineer och hur går man tillväga?
Ang HS Har nog märkt samma sak. Ibland så hör man medspelaren klockrent och ibland så hör man knappt något alls. Varför- inte en susning..? Skjuta många skott på FI- försök med huvudskott. Är själv ganska usel på det... Det är även bra att gå ner på knä och skjuta, då du får en bättre träffbild. Om du brassar på som bara attan så blir träffbilden sämre. Försök med korta skottsalvor. Handgranaterna går att kasta skaplig långt tycker jag (har dock inte så mycket att jämföra med då jag är ganska ny på spelfronten och spec. fsp spel) Tänk på att inte "koka" granaten för länge om du skall kasta långt, då smäller de i luften. Röda/Grön fält? Nu hänger jag inte med? Är det de grön/röda fyrkanterna du menar, om det är dem så är de ju info om att där finns granater att hämta //sorken003
Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 06 July 2009 - 07:35.
Postad 06 July 2009 - 16:30
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Morlock: Kul att lira i går. Headset funkar ju kass i KZ. Klipper hela tiden och hörde knappt vad du sa?!! Skitirriterande. Funkar det lika dåligt för er andra? I CoD funkar det bra för mig men inte i KZ :-(
Ibland funkar det klockrent och ibland helkasst, ibland hör man FI bättre än squaden... man kan iofs muta alla spelare utom de man vill kunna prata med. Dessutom, vad man måste skjuta för att Fi skall dö.... Antingen är jag en planta på att sikta eller så är alla mycket mer motståndskraftiga i spelet...
Det är du som är en planta  . FI tål inte mycket alls IMO. Bursta mycket och huka dig för bättre träffbild som Dynaudio säger. 2 bursts med ISAn brukar räcka. Du kommer snart låsa upp single shot-vapen som är rackarns effektiva. 2 skott med Sta14 , 1 skott med snipern (oavsett var du träffar om det inte är en assaultgubbe), 2 skott med revolver eller 1 om de inte har full hälsa. En fråga; de gröna/röda fälten som det går att montera turrets på, hur hamnar de där de hamnar? Går det att placera fälten vart man vill eller är det spelet som genererar fälten? Om det går att genererar dem, gör man det som engineer och hur går man tillväga?
Det finns fasta punkter på kartorna där en engineer med repair-verktygen kan reparera turrets eller ammolådar. Man kan inte välja vart de ska finnas.
Postad 06 July 2009 - 18:40
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Hehehe...ok, tack för råden. Ska försöka ta det lite lugnt och huka mer :-)
Postad 07 July 2009 - 10:53
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Ibland funkar det klockrent och ibland helkasst, ibland hör man FI bättre än squaden... man kan iofs muta alla spelare utom de man vill kunna prata med. Det är du som är en planta . FI tål inte mycket alls IMO. Bursta mycket och huka dig för bättre träffbild som Dynaudio säger. 2 bursts med ISAn brukar räcka. Du kommer snart låsa upp single shot-vapen som är rackarns effektiva. 2 skott med Sta14 , 1 skott med snipern (oavsett var du träffar om det inte är en assaultgubbe), 2 skott med revolver eller 1 om de inte har full hälsa.
Det finns fasta punkter på kartorna där en engineer med repair-verktygen kan reparera turrets eller ammolådar. Man kan inte välja vart de ska finnas.
Ang fasta turrets/granatlådor Grön= lagade av engineer och kan användas av det egna laget Röda=lagade av motståndarlaget, skall gärna förstöras så att motståndarna inte kan nyttja dessa. Skiftnyckel- ej lagade, mao engineer kan laga dessa så att det egna laget kan använda dessa. Tycker själv att de är bra att ha tillgång till några granatlådor när man spelar C&H/S&D. Effektivt att ha 4 granater som man kan kasta iväg när motsåndarna kommer. Kanske lite fegt, men effektivt....
Postad 09 July 2009 - 02:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Luftbottarna har verkligen blivit helt sanslösa. Körde en 4v6 eller hur många vi var på Corinth Crossing och fick ihop hela 15! kills med dem...
Postad 09 July 2009 - 08:14
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Igår var det inte mycket som stämde tycker jag. Märkliga kills, bottarna var helt galna och svårdödat som bara den emellanåt.
En mycket märklig kväll måste jag säga. Självdog två gånger utan att varken motståndare, bott eller C4 hjälpt till.
Hagelmupparna och spawnkillarna tog sig till en ny nivå också.
Postad 09 July 2009 - 23:18
JSan
-
JSan
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
Tjena!
ser att ni är några som fortfarande verkar spela kz2 iaf, vad säger ni om att styra upp en klanmatch mot oss i [DIVI] , typ 5vs5 eller nåt borde väl gå att få ihop?
nån kväll under nästa vecka runt 22:00 snåret?
/PSN ID: JockeSan (Divide et impera)
Postad 20 July 2009 - 15:58
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Lite spel ikväll?, egen server med alla klasser, FF, och alla nya kartor + t.ex Pyrrhus, Saluman och Helghan Industries från orginallistan. Orginaltider förutom BC som vi kör max kills (200) och förlängd tid.
16 spelare. Tänkte MHB mot alla andra som droppar in.
Vilka är på?
EDIT: Ev en server med enbart medic och taktiker och ingen radar. Brukar kunna vara kul.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 July 2009 - 16:07.
Postad 20 July 2009 - 16:19
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Jag kan ev kika in... dock får du inte banna hagelsprakaren å boost då kan jag inte spela
Postad 20 July 2009 - 17:00
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag kan ev kika in... dock får du inte banna hagelsprakaren å boost då kan jag inte spela 
Hela engineer-klassen borde bannas och kastas bort från spelet....
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 July 2009 - 17:01.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|