* Officiell Tråd - HTC Hero *
HTC Hero 512MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
6
|
(166)
|
Inga priser |
åäö i e-postmeddelanden (2 inlägg)
|
16 år sedan |
IPhone eller HTC Hero (7 inlägg)
|
16 år sedan |
iPhone 3GS vs. HTC Hero (189 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 30 September 2009 - 08:28
Postad 30 September 2009 - 09:15
Tunewiki har mye bra radiokanaler,lyssnar jämt på radioseven.seför alla som undrar detta om datatrafik osv osv hur många MB i månaden man ska betala för, jag anser att man ska ha ett så FRITT internet-tillägg som möjligt för HTC Hero då det är så mycket aplikationer som behöver en internetuppkoppling! (stavfel lite här och där)
jag stänger aldrig av min 3G uppkoppling och det är trevligt att jämt kunna se hur vädret är eller blir dagen efter!
sen kan jag ju säga att många program jag testat är suveräna, MEN TYVÄRR är dom "amerikanskbaserade" eller mer åt engelska hållet och svenska nyheter, radio osv är väldigt utelämnat än så länge!
kanske jag som missat någon aplikation vad gäller detta?
Dra hem Doga player,så kan du lyssna på Sveriges Radio.
Postad 30 September 2009 - 12:00
Vad innebär "rootad" telefon och är det värt att göra detta på sin nya Hero bara för att få tillgång till 3:e parts program där man kan skicka filer över Bluetooth. Kommer troligen sakna denna funktion en del då jag har trummelever där jag under lektionstid planerar köra diverse låtar från min nya Hero som alltså kommer ersätta mp3-spelaren jag använder som primära "lektions-musikspelare" idag. Väldigt smidigt hade ju varit att efter lektionen skicka låten de får i läxa direkt till telefonen och inte som jag behöver göra nu, bifoga den i ett e-mail till eleverna. Det blir ganska många mail när man har runt 50 trummelever varje vecka
Men går det inte så går det inte, kanske får behålla min Sony Walkman 8800i ändå för den kan nämligen skicka låtar över Bluetooth.
Haha, och du tycker det känns smidigt att BT:a över låter till samma 50 elever? Ja det låter verkligen jättepraktiskt... bluetooth 2.0 är ju fortfarande plågsamt långsamt så mail låter oändligt mkt smidigare i mina öron... men, men. Annars håller jag med om att det är rätt löjligt att OBEX och andra liknande protolkoll inte finns i Android.
Jag har rootad Hero och tyvärr har de BT app jag testat inte funka något vidare alls än så länge.
Postad 30 September 2009 - 12:28
Postad 30 September 2009 - 14:03
Med min Sony Walkman 880i har det dock gått väldigt fort och jag har även använt den på detta sätt tidigare. Så jag pratar inte om en funktion jag inte känner till och aldrig nyttjatHaha, och du tycker det känns smidigt att BT:a över låter till samma 50 elever? Ja det låter verkligen jättepraktiskt... bluetooth 2.0 är ju fortfarande plågsamt långsamt så mail låter oändligt mkt smidigare i mina öron... men, men. Annars håller jag med om att det är rätt löjligt att OBEX och andra liknande protolkoll inte finns i Android.
Jag har rootad Hero och tyvärr har de BT app jag testat inte funka något vidare alls än så länge.
Postad 30 September 2009 - 20:31
1. Längs högersidan så är det svårt att få skärmen att känna av var jag trycker (tex backspace, enter vid textinmatning) och dropdown flikar som ska aktiveras. Kan jag göra något åt det?
2. Jag har Gmail konfigurerat (ligger bara 2 mail då jag inte börjat använda kontot än) och Exchange. Dessa konton fungerar bra. Jag försöker även skapa ett tredje IMAP-konto, men får då felmeddelandet "Varning: Det finns inte tillräckligt med plats. Radera några meddelanden och försök igen". Varför? Tittar jag i system info om telefonen 1673 Mb ledigt på SD kortet och 136 Mb internt i telefonen. Då borde det väl vara möjligt att lägga upp ett nytt IMAP konto också.
3. Finns det någon app som gör så att när jag är ansluten till Wifi så synkroniseras mail, kalender, kontakter etc automatiskt, men när jag är mobilt ansluten så är synkroniseringen manuell? Nu har jag manuell sybkronisering inställd på manuell. En alternativ lösning skulle vara en liten widget som triggar igång synkningen.
/Andreas
Postad 30 September 2009 - 22:43
Kalibrera skärmen,meny,inställninger,ljud och skärm längst ner på sidan har du G-sensor kalibrering.Behövs vel ingen app till att cynka,du går inn meny inställninger datasynkronisering trycker google,där kan du kryssa i Gmail,kalender och kontakter.Börjar få kläm på min Hero, men har 3 frågor;
1. Längs högersidan så är det svårt att få skärmen att känna av var jag trycker (tex backspace, enter vid textinmatning) och dropdown flikar som ska aktiveras. Kan jag göra något åt det?
2. Jag har Gmail konfigurerat (ligger bara 2 mail då jag inte börjat använda kontot än) och Exchange. Dessa konton fungerar bra. Jag försöker även skapa ett tredje IMAP-konto, men får då felmeddelandet "Varning: Det finns inte tillräckligt med plats. Radera några meddelanden och försök igen". Varför? Tittar jag i system info om telefonen 1673 Mb ledigt på SD kortet och 136 Mb internt i telefonen. Då borde det väl vara möjligt att lägga upp ett nytt IMAP konto också.
3. Finns det någon app som gör så att när jag är ansluten till Wifi så synkroniseras mail, kalender, kontakter etc automatiskt, men när jag är mobilt ansluten så är synkroniseringen manuell? Nu har jag manuell sybkronisering inställd på manuell. En alternativ lösning skulle vara en liten widget som triggar igång synkningen.
/Andreas
Postad 01 October 2009 - 08:44
WiSync fungerar utmärkt för detta.
Spana även in WiFi Lock för att tvinga WiFi att inte gå ner i vänteläge. Drar mer batteri men så skönt att slippa att den måste hela tiden logga in på WiFit när du använder telefonen efter den legat en stund.
Postad 01 October 2009 - 09:32
Spana även in WiFi Lock för att tvinga WiFi att inte gå ner i vänteläge. Drar mer batteri men så skönt att slippa att den måste hela tiden logga in på WiFit när du använder telefonen efter den legat en stund.
du kan ju gå in på inställningar och bestämma att wifin inte ska gå ner när skärmen släcks!? eller är de inte det du är ute efter?
Postad 01 October 2009 - 09:38
Kalibrera skärmen,meny,inställninger,ljud och skärm längst ner på sidan har du G-sensor kalibrering.Behövs vel ingen app till att cynka,du går inn meny inställninger datasynkronisering trycker google,där kan du kryssa i Gmail,kalender och kontakter.
Tack för svaren, ska titta på era förslag.
En annan sak som jag stör mig på. Har jag headsetet anslutet så ringer det bara i headsetet och inte i telefonen. Har jag inte headsetet i örenon så hör jag inte att det ringer. Har varit inne under Inställningar -> Ljudinställningar men inte hittat något.
/Andreas
Postad 01 October 2009 - 09:39
Redigerat av Izak80, 01 October 2009 - 09:42.
Postad 01 October 2009 - 09:40
du kan ju gå in på inställningar och bestämma att wifin inte ska gå ner när skärmen släcks!? eller är de inte det du är ute efter?
Den inställningen måste jag ha missat. Var finns den gömd någonstans för hittar inget under WiFi inställningar?
Postad 01 October 2009 - 09:49
Vilket är snabbaste sättet, existerar det ens?, att Flytta över musiken från min Sony Walman 880i till min nya HTC Hero? Jag förstår att det snabbaste är att sätta i minneskortet från Sonyn i Heron men det måste tyvärr vara kvar. Sambon vill nämligen ha Sonyn och musiken som finns på det minneskortet.
Snabbast borde vara W880i minneskortet in i datorn, tanka över, sätt i nya Hero minneskortet, tanka över.
Postad 01 October 2009 - 10:10
Du har inte testat och sätta upp volymen med knappen på sidan av telefonen.Tack för svaren, ska titta på era förslag.
En annan sak som jag stör mig på. Har jag headsetet anslutet så ringer det bara i headsetet och inte i telefonen. Har jag inte headsetet i örenon så hör jag inte att det ringer. Har varit inne under Inställningar -> Ljudinställningar men inte hittat något.
/Andreas
Postad 01 October 2009 - 10:14
Du har inte testat och sätta upp volymen med knappen på sidan av telefonen.
Det har jag provat och volymen ändras, fast när headsetet är anslutet går allt ljud ut i headsetet, så det hjälper inte
/Andreas
Postad 01 October 2009 - 10:15
Vilket är snabbaste sättet, existerar det ens?, att Flytta över musiken från min Sony Walman 880i till min nya HTC Hero? Jag förstår att det snabbaste är att sätta i minneskortet från Sonyn i Heron men det måste tyvärr vara kvar. Sambon vill nämligen ha Sonyn och musiken som finns på det minneskortet.
[/qu
Heron har ettSD kort Ericksson använder ett M2 kort.
Postad 01 October 2009 - 10:29
Vet att Telia säljer minneskort tillsammans med usb adapter.Tyvärr har jag ingen kortläsare i datorn
Postad 01 October 2009 - 10:43
Tyvärr har jag ingen kortläsare i datorn
Du har väl för f-n en datakabel till Sonyn och en till HTC´n? Gör nu om och gör rätt!
Använd fantasin!
/ Jens
Postad 01 October 2009 - 13:33
Ja, jag har en usb-kabel till båda, däremot har jag bara tankat från dator till mobil och inte tvärtom. Jag kan försöka och gå in i utforskaren och se vad jag hittar och om jag kan komma åt låtarna på Sonyn den vägen. Jag ställde bara en fråga om det fanns något mer uppenbart sätt från mobil direkt till mobil nu när Hero'n inte kan ta emot filer via Bluetooth.
Postad 01 October 2009 - 13:41
Du har väl för f-n en datakabel till Sonyn och en till HTC´n? Gör nu om och gör rätt!
Använd fantasin!
/ Jens
Trevligt bemötande
Ta det lugnt, jösses vad irriterad du blev
![]()
Ja, jag har en usb-kabel till båda, däremot har jag bara tankat från dator till mobil och inte tvärtom. Jag kan försöka och gå in i utforskaren och se vad jag hittar och om jag kan komma åt låtarna på Sonyn den vägen. Jag ställde bara en fråga om det fanns något mer uppenbart sätt från mobil direkt till mobil nu när Hero'n inte kan ta emot filer via Bluetooth.
Det ska gå bra att hitta låtarna den vägen, det är ungefär som att stoppa en USB-sticka i datorn.
Postad 01 October 2009 - 14:31
Det ska gå bra att hitta låtarna den vägen, det är ungefär som att stoppa en USB-sticka i datorn.
Är det bara jag eller känns det som att genom USB sladd från mobiler går långsammare än med minneskortet? Är det programvaran som stoppar upp eller vad?
Jag har alltid tyckt att använda minneskortsläsare går snabbare, trots att båda ska gå på USB 2.0.
Postad 01 October 2009 - 14:39
Är det bara jag eller känns det som att genom USB sladd från mobiler går långsammare än med minneskortet? Är det programvaran som stoppar upp eller vad?
Jag har alltid tyckt att använda minneskortsläsare går snabbare, trots att båda ska gå på USB 2.0.
Det kan väl vara så att telefonen kanske inte klarar av att skriva/läsa lika snabbt?
Postad 01 October 2009 - 16:49
Jag har två APN:er definierade och den första är aktiv;
Namn: Telia Online APN: online.telia.se Proxy: 10.254.254.254 Port: 8080 MMS-protkoll: WAP 2.0 MCC: 240 MNC: 01 APN-typ: defaultNamn: Telia MMS APN: mms.telia.se MMSC: http://mmss/ MMS-proxy: 193.209.134.132 MMS-port: 8080 MMS-protkoll: WAP 2.0 MCC: 240 MNC: 01 APN-typ: mms
Övriga värden är inte definierade
/Andreas
Tack så mycket funkar perfekt!
Postad 01 October 2009 - 20:36
1) Det har pratats om att flera program ligger och uppdateras hela tiden vilket jag också vill, när jag är på wlan. När jag surfar direkt på telefonen vill jag inte köra uppdateringar i onödan. Finns det nåt enkelt sätt att lösa detta problem på?
2) Är det dumt att ge sig på den här telefonen om man som jag inte är så insatt i hur android funkar eller vad man har för nytta av jailbreakar, rootade telefoner etc.
3) Hur stor skillnad gjorde den sista firmware uppdateringen för laggandet? Har inte tillgång till någon hero att klämma på själv så en jämförelse med, varför inte, iphone 3gs skulle kunna vara på sin plats.
Postad 01 October 2009 - 21:07
2) Är det dumt att ge sig på den här telefonen om man som jag inte är så insatt i hur android funkar eller vad man har för nytta av jailbreakar, rootade telefoner etc.
kan svara på den frågan av dina tre, jag själv är inte heller insatt i programering, rootande eller jailbreaking! =P men **** vilken rolig telefon det är, android market är så enkelt att ladda ner ifrån, har inte instalerat ett enda program som INTE funkat, till skillnad mot symbian där typ ingra program fungerade alls!
köp en android och du blir inte missnöjd!
Postad 02 October 2009 - 05:41
Se https://www.minhembi...s...t&p=2594583 (eller scrolla upp några inlägg här). WiSync fixar detta. Kör det själv.1) Det har pratats om att flera program ligger och uppdateras hela tiden vilket jag också vill, när jag är på wlan. När jag surfar direkt på telefonen vill jag inte köra uppdateringar i onödan. Finns det nåt enkelt sätt att lösa detta problem på?
Hade aldrig pillat på en Android-lur (eller liknande) innan jag skaffade Heron, men jag är såld. Helt underbar.2) Är det dumt att ge sig på den här telefonen om man som jag inte är så insatt i hur android funkar eller vad man har för nytta av jailbreakar, rootade telefoner etc.?
Kan tyvärr inte göra jämförelsen men kan säga att jag märker inget laggande alls vid generell användning (det kan naturligtvis "lagga" lite i det ögonblick du startar en tung app).3) Hur stor skillnad gjorde den sista firmware uppdateringen för laggandet? Har inte tillgång till någon hero att klämma på själv så en jämförelse med, varför inte, iphone 3gs skulle kunna vara på sin plats.
Redigerat av damst, 02 October 2009 - 05:42.
Postad 02 October 2009 - 08:41
Postad 02 October 2009 - 08:56
Denna kallas ju för googlemobil. Men kan man ha sin googlekalender synkad med kalendern i mobilen?
Har du angivit dina inställningar för Google-kontot så ska detta ske automatiskt.
Postad 02 October 2009 - 10:03
Edit - tog bort SIM-checken och satte dit det igen och nu fungerar det.
Redigerat av letmefly, 02 October 2009 - 13:29.
Postad 02 October 2009 - 10:34
så länge lägger ja upp en bild jag tog igår när jag var ute på promenad i skogen med hunden.
Bifogad fil(er)
Redigerat av bente, 02 October 2009 - 10:36.
Postad 02 October 2009 - 11:37
"Varning: Det finns inte tillräckligt med plats. Radera några meddelanden och försök igen".
Verkar vara nån bug?
Postad 02 October 2009 - 13:45
/Robbelibobban
Postad 02 October 2009 - 14:00
Verkar som många hyllar den här telefonen, har haft ögonen på den i ca 2 veckor nu, och ju mer jag läser om diverse apps och sådant, ju mer vill jag ha luren. Så det blir nog att beställa en i helgen. Men har inte orkat läsa igenom alla 50+ sidor om telefonen här
Tar ju lite tid. Men vore det inte kul om någon kunda sammanställa lite nyttig information om det som har skrivits i den här tråden, så de blir lite lättare överskådligt för de som nyligen hittat hit. Bara en tanke. Lär väl troligen ta lite tid å göra det oxå.
/Robbelibobban
Ja vilken bra ide, jag är också lite lat så kanon om du fixar en sammanställning till mig.
Postad 02 October 2009 - 14:33
Jag försöker konfigurera ett externt imapkonto och får meddelandet:
"Varning: Det finns inte tillräckligt med plats. Radera några meddelanden och försök igen".
Verkar vara nån bug?
Jag har samma problem.
Postad 02 October 2009 - 15:18
Jag försöker konfigurera ett externt imapkonto och får meddelandet:
Verkar vara nån bug?
Jag hade samma problem ett tag. Sen kom jag på att det var en översättningsbugg när man valt svenska som menyspråk. Växla över till engelska lite snabbt för konfigureringen så slipper du mata in rätt saker i fel rutor
Postad 02 October 2009 - 17:02
Jag har samma problem.
----------------- Kopierat från Swedroids forum - Lewan ----------------
På svenska står det
E-postadress:
E-postadress:
Tyckte det var lite konstigt, men vadå? Det kanske är något smart...
På engleska står det
E-mail:
Login:
-----------------------------------------------------------------------------------
Råkade ut för samma sak men översättningsfelet ovan fixar det nog.
Postad 02 October 2009 - 21:23
Jag har en fundering. På min tidigare telefon (iPhone) använde jag väldigt ofta anteckningar och skulle gärna vilja kunna göra det även på denna telefon. Det optimala skulle vara om det fanns någon widget för anteckningar, men dom jag hittat på market känns så billiga. Är det någon som har något tips?
Sen har jag sett att fler reagerat på kalendern.. tycker det är väldigt svårt att få en bra överblick över sina möten osv.. Finns det ingen bättre??
/Joel
Postad 02 October 2009 - 22:12
Hej på er alla..
Jag har en fundering. På min tidigare telefon (iPhone) använde jag väldigt ofta anteckningar och skulle gärna vilja kunna göra det även på denna telefon. Det optimala skulle vara om det fanns någon widget för anteckningar, men dom jag hittat på market känns så billiga. Är det någon som har något tips?
Sen har jag sett att fler reagerat på kalendern.. tycker det är väldigt svårt att få en bra överblick över sina möten osv.. Finns det ingen bättre??
/Joel
AK Notepad är ett trevligt note-app. Enkelt och snyggt. Själv använder jag NoteEverything som har en hel del funktionalitet, bl.a. kan man pinna notes i notificationbaren.
Kalendern i Hero är crap, tyvärr. Finns inget förlåtande med den. Själv har jag lagt in Android originalkalendern som är betydligt bättre med fler funktioner som t.ex. en vettig veckovy. Krävs dock root för att göra detta.
Redigerat av Golgo_13, 02 October 2009 - 22:13.
Postad 02 October 2009 - 22:19
Postad 02 October 2009 - 22:21
Netcounter ...Jag har letat igenom ett par sidor. Har för mig att någon tipsade om en app som håller koll på hur mkt. trafik som har gått upp å ner genom telefonen. Men jag kan inte hitta, har jag drömt eller har det försvunnit?
Postad 03 October 2009 - 09:47
Ska beställa en så fort Dustin behagar svara på några frågor!
Postad 03 October 2009 - 11:45
Det fungerar utmärkt att ta emot mail.
Problemet är att skicka mail när jag är uppkopplad hemma med Wlan då fungerar det, men är jag uppkopplad med 3G då får jag inte iväg något mail alls. Kan ta emot mail som vanligt.
Jag var förbi Telia och dom ändrade utgående server till mailout.telia.com och då kan jag skicka mail över 3G men då kan jag inte skicka mail över Wlan....
Bara jag som har problem med detta?
Vet inte om felet ligger hos min mail-leverantör eller inte men när det fungerar över Wlan så borde det väl fungera över 3G också?
Postad 03 October 2009 - 15:26
Den funkar även utan root, för övrigt så instämmer jag, crap...Kalendern i Hero är crap, tyvärr. Finns inget förlåtande med den. Själv har jag lagt in Android originalkalendern som är betydligt bättre med fler funktioner som t.ex. en vettig veckovy. Krävs dock root för att göra detta.
Postad 03 October 2009 - 16:21
Den funkar även utan root, för övrigt så instämmer jag, crap...
Verkligen? Det var som sjutton... pushade du över Calendar.apk till system/app utan problem alltså?
Postad 03 October 2009 - 17:10
Jag har problem med att skicka mail.
Det fungerar utmärkt att ta emot mail.
Problemet är att skicka mail när jag är uppkopplad hemma med Wlan då fungerar det, men är jag uppkopplad med 3G då får jag inte iväg något mail alls. Kan ta emot mail som vanligt.
Jag var förbi Telia och dom ändrade utgående server till mailout.telia.com och då kan jag skicka mail över 3G men då kan jag inte skicka mail över Wlan....
Bara jag som har problem med detta?
Vet inte om felet ligger hos min mail-leverantör eller inte men när det fungerar över Wlan så borde det väl fungera över 3G också?
Vilken var din förra smtp-server (dvs server för utgående mail) ?
Problemet är nog att varken telia eller den tillåter anslutning från vilket nät som helst. Telia tillåter t.ex. säkert bara från sitt eget nät, och din andra kanske bara tillåter via ditt bredband. En work-around vore att lägga till din "vanliga" mail direkt i gmail och bara använda gmail istället, men det kanske du inte vill och isf får du hitta en smtp-server som är öppen för anslutning från vilket nät som helst.
Postad 03 October 2009 - 18:29
Vilken var din förra smtp-server (dvs server för utgående mail) ?
Problemet är nog att varken telia eller den tillåter anslutning från vilket nät som helst. Telia tillåter t.ex. säkert bara från sitt eget nät, och din andra kanske bara tillåter via ditt bredband. En work-around vore att lägga till din "vanliga" mail direkt i gmail och bara använda gmail istället, men det kanske du inte vill och isf får du hitta en smtp-server som är öppen för anslutning från vilket nät som helst.
Men när jag är hemma och ansluten med Wlan så behöver jag igentligen kunna skicka mail, får använda datorn istället, om jag befinnner mig någonannanstans så får jag väl koppla ur wlan just för att skicka mailet.
Men en annan fråga. Jag synkar Outlook med google kalendern med Google calender sync. Då har jag kalendern på telefonen och outlook på datorn jämt syncad med varann.
Finns det något liknade program för Outlook kontakterna?
Har provat GO Contact sync, men där blir av nån andledning inte alla kontakter synkad till Gmail, bara ca 85%.
Födelsedag kommer inte heller med.
Har även kort på outlook-kontakter, bara vissa följer med till Gmail.
Postad 04 October 2009 - 12:48
Jag har dålig mottagning och så tappar telefonen datatrafiken.
Jag har operatören Tre. När jag stoppar i mitt simkort i min sambos Nokia 5800. Då är det full mottagning.
När jag sedan stoppar i simkortet i min hero, så är det sämre mottagning.
Jag kan surfa runt och ha väldigt snabb uppkoppling, helt plötsligt hänger sig uppkopplingen precis som att telefonen tappar datatrafiken.
Har läst på en del andra forum om folk som har samma problem.
Kommer detta att åtgärdas med en nyare rom?
http://www.swedroid....h...ning&page=5
"Som nämnt i förra meddelandet är nummerskillnaden VERKLIGEN minimal, det är nämligen exakt samma nummer d.v.s ingen skillnad.
Efter att ha kört det som numera är den officiella uppdateringen ett tag har följande problem uppstått som inte fanns innan uppdateringen:
1. All form av nätverkskommunikation har blivit mer flaky, man kan ibland inte uppdatera sin status på twitter/fb och får prova några gånger.
Man ser tydligt att telefonen försöker skicka data genom att visa pil upp i statusbaren men att det inte blir något svar på andra sidan, försöker man igen funkar det efter ett tag.
Verkar som om det påverkar program som försöker hitta ny data i bakrunden, typ twitterappen -om man ställer den på "update every hour" får man uppdateringar efter sådär 5-6 timmar, ställer man däremot den på att kolla var femte minut så får man uppdateringar typ var 30:e minut - varje timme sådär. Detta gör twitterappen jävligt tråkig att använda. Spotify har även det problem att logga in då och då.
Web browsern tar lååång tid på sig att börja ladda sidor, första centimetern går fort, sen står den och väntar för att sedan gå snabbt och fint.
Min gissning är att data tappas på vägen, packetloss.
2.Samtal väntar funktionen slutat fungera helt efter några dagar, samt att samtal bryts for no apparent reason då och då.
3.Efter några dagar så börjar telefonen starta om sig själv , verkar som om det är när man har för mkt igång. Startade om sig en gång mitt i ett samtal och en annan gång när jag lyssnade på spotify.
Finns säkert fler grejer som flippar ur, men kommer inte ihåg allt just nu.
Inget av ovan nämnda saker händer innan uppdateringen.
Jag har provat att flasha tillbaka till gammal radio + rom och då funkar data som det ska. Använder samma apn på både gamla och nya rommen.
Jag är på telenor men har snackat med folk som har samma eller liknande problem på Telia och 3 också. "
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
åäö i e-postmeddelanden
3 bilder
12 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?