HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
2978 svar till detta ämne
Postad 07 April 2010 - 17:24
Unregistered0c0b3eec
-
Unregistered0c0b3eec
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Orka hålla på med fodral, antingen vill jag ha ett i hårdplast som man klickar på... Sen blir det nog sån här skydsfilm:
http://cdon.se/hemel...ll-body-8683147
Kolla testen av skyddet... galet nice... hoppas det inte påverkar känslan på skrämen!
http://www.zagg.com/index_ns1.php
Känns nästan som ett måste!
Jag har Invisible Shield på min Nokia 5800 och det påverkar tyvärr känslan på skärmen, det blir sämre glid på den. Det är dock ett extremt bra skydd, helt sjukt reptåligt och slitstarkt!
Postad 07 April 2010 - 17:26
storm72
-
storm72
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Nån som kan fixa de bifogade bilderna? Orkar inte bli medlem #lathet Twitterskadad är man också 
Först...japp jag vet de är en Legend inte Desire, men problemet är även på dessa. Översta bilden så är de lite rosa i bilden som du inte ser på Desire på bilden under. Är inte på alla telefoner. 
Postad 07 April 2010 - 17:27
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Sammantaget, om man lägger in det svar från HTC som just skrevs i swedroid-tråden så betyder det att HTC är helt oskyldiga, det är inte heller några förseningar från HTC:s sida, utan är en ren och skär komplott från Sveriges avskum - mobilförsäljare, att lura folk. Förvånar mig föga.
Men, då återstår frågan varför vi som redan beställt den inte har fått den än. Eller ska vi straffas för att ha skaffat "bra" abonnemang?
Det är något som ändå inte stämmer.
Ni får den inte, för att den inte är släppt officiellt i Sve än, eller har jag missat nåt? Är väl inte alls omöjligt att firmorna har den på lager, men inte 'får' skicka ut den så att kunderna har den före tex den 12e? Och var kom Tele2 ifrån? Släpper dom den innan, 'alla' andra?
Redigerat av mrNoodles, 07 April 2010 - 17:30.
Postad 07 April 2010 - 17:40
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Det där är väl ändå bara spekulationer, eller? I så fall lite väl grova anklagelser, om väl i spekulationer. Har haft alla operatörer och har varit mest nöjd med Tele2.
I mitt fall har Tele2 dessutom det bästa abbet.
Har själv tele2, deras "flatrate" för 499kr/mån.. ring 50 timmar och skicka 3000sms/mms utan extra kostnad! Dock börja jag fundera.. med Telenor får man för 699kr följande: Ring hur mycket du vill (ingen begränsning på 50 timmar) Smsa/mmsa hur mycket du vill (ingen begränsning på 3000st) Fri datasurf i mobilen - INGEN strypning av hastighet vid en viss uppkommen datatrafik/datamängd! Snacka om sweat deal.. istället för att betala 500kr med begränsningar + 160kr/mån för begränsad surf.. kan man istället slänga upp ca. 30kr extra per månad och verkligen få FRITT RINGANDE + FRI SURF!
Postad 07 April 2010 - 17:40
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2644 inlägg
Jag har Invisible Shield på min Nokia 5800 och det påverkar tyvärr känslan på skärmen, det blir sämre glid på den. Det är dock ett extremt bra skydd, helt sjukt reptåligt och slitstarkt!
Har hört en del sagt att det blir bra efter en tids användande, men så är det kanske inte ricktigt? Får iallafall med ett från CDON gratis, men skall kanske inte sätta på det då. Det här me väskor och sånt verkar lid jubbed... tror ja stoppar den i lumman.
Postad 07 April 2010 - 17:57
malexin
-
malexin
-
Rookie
-
8 inlägg
Hur verkar det? Har också beställt ett sådant. Hur många dagar tog det innan du fick fodralet?
Jag beställde ett likadant i går, och fick det i dag.
Postad 07 April 2010 - 18:13
Pigalle
-
Pigalle
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Jag beställde ett likadant i går, och fick det i dag.
Jag beställde i måndags och fick det idag. Tror jag kommer att gilla det. Praktiskt med den extra fickan. Det gäller bara att inte bli chockad när man först ser hur litet det är. Enligt en medföljande papperslapp behöver mocka lite tid för att tänjas, varefter mobilen ska passa in perfekt.
Postad 07 April 2010 - 18:15
andbir
-
andbir
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Notera att vissa butiker säljer InvisibleShield som bara är för skärmen för typ 140kr. Det finns dock en annan variant som är för hela telefonen för cirka 200kr, så tipset är ju att vara uppmärksam på vilken version av InivisibleShield man köper
Redigerat av andbir, 07 April 2010 - 19:31.
Postad 07 April 2010 - 18:16
aMpari
-
aMpari
-
Amatör
-
-
93 inlägg
pdair har vesker for de fleste....
Tackar, precis vad jag letade efter. *Bugar och bockar*
Postad 07 April 2010 - 18:17
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1276 inlägg
Råkade beställa en desire med. Radion kändes lockande. Hoppas root kommer snart med, desire utan sense lockar 
Du kan stänga av Sense. Det finns video på youtube. Länken redan förekommit i tråden. Då blir den som Nexus1 i princip. Själv tycker jag om Sense.
Postad 07 April 2010 - 18:26
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Du kan stänga av Sense. Det finns video på youtube. Länken redan förekommit i tråden. Då blir den som Nexus1 i princip. Själv tycker jag om Sense.
Omständligare nu.
Postad 07 April 2010 - 18:32
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Från CDON alldeles nyss: Svar från kundservice "Hej, Tack för att du kontaktat oss. Det preliminära releasedatum vi fått från leverantör är 2010-04-08. Vi har tyvärr ej fått detta bekräftat och kan av den anledningen ej garantera leveransdatum, detta är också anledningen till att vi ändrat leveransdatum på vår site till "kommande". Vi har däremot blivit garanterade ett stort antal av denna modell så att alla som har gjort en beställning kommer att komma med i första leveransen.Ha en fortsatt trevlig dag." Låter ju lovande iaf.
Postad 07 April 2010 - 18:34
MrBlom
-
MrBlom
-
Rookie
-
7 inlägg
Tja
snabb fråga eller gissning
om jag förstår det rätt så finns telefon på vissa lager/butiker
men ingen får sälja förns den 12
och det är därför tele2 kan säga att dom skickar dom i morn
efter som dom inte kommer vara frame förens på måndag ?
vad tror ni
eller rättare sagt är det nån som har prata med tele2 ?
Postad 07 April 2010 - 18:34
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Från CDON alldeles nyss: Svar från kundservice "Hej,
Tack för att du kontaktat oss.
Det preliminära releasedatum vi fått från leverantör är 2010-04-08. Vi har tyvärr ej fått detta bekräftat och kan av den anledningen ej garantera leveransdatum, detta är också anledningen till att vi ändrat leveransdatum på vår site till "kommande".
Vi har däremot blivit garanterade ett stort antal av denna modell så att alla som har gjort en beställning kommer att komma med i första leveransen.
Ha en fortsatt trevlig dag."
Låter ju lovande iaf.
Jag tänker att jag får min på måndag således.
Postad 07 April 2010 - 18:51
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Jag tänker att jag får min på måndag således.
Exakt. Eller absolut senast Tisdag iaf.
Postad 07 April 2010 - 18:54
Unregistered64a45b94
-
Unregistered64a45b94
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Exakt. Eller absolut senast Tisdag iaf.
Surt som fan, jag som ville pilla med den över helgen :/
Postad 07 April 2010 - 19:52
sterne
-
sterne
-
Rookie
-
7 inlägg
fick mejl från NoYes idag.
Hej
HTC Sverige har lovat oss att samtliga Förhandsbokning kommer att få
Därför har de tagit fram gemensam release datum
Vi kommer att skicka ut Kollinummer idag Kl 16:00
Med vänliga hälsningar
Postad 07 April 2010 - 20:06
Unregistered64a45b94
-
Unregistered64a45b94
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
fick mejl från NoYes idag.
Hej HTC Sverige har lovat oss att samtliga Förhandsbokning kommer att få Därför har de tagit fram gemensam release datum Vi kommer att skicka ut Kollinummer idag Kl 16:00 Med vänliga hälsningar
så fick du nått kollinummer?
Postad 07 April 2010 - 20:09
Unregistered0c0b3eec
-
Unregistered0c0b3eec
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Från CDON alldeles nyss: Svar från kundservice "Hej,
Tack för att du kontaktat oss.
Det preliminära releasedatum vi fått från leverantör är 2010-04-08. Vi har tyvärr ej fått detta bekräftat och kan av den anledningen ej garantera leveransdatum, detta är också anledningen till att vi ändrat leveransdatum på vår site till "kommande".
Vi har däremot blivit garanterade ett stort antal av denna modell så att alla som har gjort en beställning kommer att komma med i första leveransen.
Ha en fortsatt trevlig dag."
Låter ju lovande iaf.
Nice!  Hoppas nu att den kommer 8:e också.
Postad 07 April 2010 - 20:12
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
105 personer läser tråden, det verkar vara en populär produkt detta.
Postad 07 April 2010 - 20:19
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1363 inlägg
och av dessa är det minst 104 st som sitter och trycker på "refresh" knappen varannan minut. Nu får vi diskutera något intressant.
Vad hände tex med snacket om BT och wifi, kan dom användas ihop lr inte?
Vad jag förstått och fått tills varas så brandar lr låser inte Tre sina mobiler på något sätt, korrekt?
Vilken billaddare ska man satsa på, samt får man med en kabel så man kan ladda mobilen genom datorn (USB-mocroUSB?) ?
Postad 07 April 2010 - 20:20
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Någon som har erfarenhet av CDON förresten? Tänkte mest på reklamationer och dylikt. Är dom bra & göra med när det krånglar?
Postad 07 April 2010 - 20:23
bluesan
-
bluesan
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
och av dessa är det minst 104 st som sitter och trycker på "refresh" knappen varannan minut. Nu får vi diskutera något intressant.
Vad jag förstått och fått tills varas så brandar lr låser inte Tre sina mobiler på något sätt, korrekt?
Vilken billaddare ska man satsa på, samt får man med en kabel så man kan ladda mobilen genom datorn (USB-mocroUSB?) ?
Kabel löser väl HTC som vanligt med en USB sladd samt en medföljande laddare med USB utgång där du kan koppla in sladden. Ang wifi och bt har man inte hört någonting än, men jag antar att det eventuellt borde diskuterats på XDA-developers ifall det varit något problem. Har ännu inte sett det dyka upp så vi får hoppas på det bästa  Och nej, 3 kommer inte låsa den.
Postad 07 April 2010 - 20:26
aMpari
-
aMpari
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Det är bekräftat att det fungerar samtidigt enligt användare i UK som fått sina telefoner =)
Postad 07 April 2010 - 20:28
bluesan
-
bluesan
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Det är bekräftat att det fungerar samtidigt enligt användare i UK som fått sina telefoner =)
Gött, ännu en sak bekräftad
Postad 07 April 2010 - 20:32
sterne
-
sterne
-
Rookie
-
7 inlägg
så fick du nått kollinummer?
Inge kollinummer än  inte så oväntat heller  tyckte det verkade lite kryptiskt det där mejlet
Postad 07 April 2010 - 20:33
nihinils
-
nihinils
-
Rookie
-
9 inlägg
Ny på android.. Jag har förstått att "tillbaka" och "startsida" -knapparna inte innebär att applikationen stängs ner.. Finns det någon med erfarenhet som kan svara på hur nödvändigt det är att köra task killer eller liknande? Hur mycket påverkar det egentligen snabbhet/batteri? Är det bara en marginell skillnad kanske det inte är lönt att hålla på att manuellt stänga ner alla program hela tiden..
Postad 07 April 2010 - 20:35
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1363 inlägg
Gött, ännu en sak bekräftad 
Gottans!  Var förresten ch pillade på en själv idag, vid phonehouses monter. Inga mer kommentarer om försäljarna, men min flickvän visste ju fan mer än han om mobilen. Och hon har ändå bara hört mina "lovord" om den  Får väl se vem som blir mest nöjd, vi beställde våra telefoner idag. 1st X10 samt min Desire. Hade bokat sedan tidigare, men ville försöka få med gratis månader, vilket absolut inte gick under några omständigheter
Postad 07 April 2010 - 20:35
Klazzon
-
Klazzon
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Vill dock lagga in en lite negativ vinkel... Var i kontakt med HTC och fick ungefar foljande svar nar jag fragade om detta: Ja det stammer att detta ar ett bekymmer med att de anvander samma antenn,dock sa jobbar vi pa detta och att ta fram en patch som skall underlatta anvandandet. Sa jag tror nog inte att det fungerar 100%igt men att man inte marker det sa mycket. Detta hoppas jag iaf. da jag tycker att denna telefonen verkar vara mycket kompetent. Ursakta stavandet, min kollegas dator med eng.xp Mvh Klasson
Postad 07 April 2010 - 20:42
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Postad 07 April 2010 - 20:59
Unregistered680
-
Unregistered680
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Verkar skilja lite på leveransdatum enligt säljarna på olika Mediamarkt kan man säga....... Mediamarkt Bäckebol sa om 2-3 veckor, Mediamarkt Högsbo fredag eller måndag! Har förbokat på butiken i Högsbo......
Kan tillägga att Netonnet i Bäckebol börjar sälja dem på måndag då de får in hela 6 stycken som inte går att förboka.... Ytterligare 15 kommer in någon dag senare! Kö på måndag kanske???
Redigerat av Unregistered680, 07 April 2010 - 21:02.
Postad 07 April 2010 - 21:00
Grumme
-
Grumme
-
Användare
-
-
134 inlägg
Många bud om leveransdatum här.
Känns som om jag fått det sämsta hittills när jag var in på Teliabutiken i Uppsala idag.
Vid bokningen hette det "under vecka 11", sedan "8 april" och nu idag hette det "tidigast den 18 april".
Nåja, jag får vänta och se. Hade tänkt byta från Telenor, men skulle de få in den tidigare (och kan leverera) så är det mycket möjligt att jag blir kvar där.
Postad 07 April 2010 - 21:11
Killen99
-
Killen99
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Detta är jätte jobbigt. Ska man sitta fast med skit telia + Desirern i nästan 2 år bara för man inte vill lägga upp 1000:- på en slut faktura eller vänta 3 månader tills man kan byta till nått annat abm kostnadsfritt.
Postad 07 April 2010 - 21:22
Tedsingen
-
Tedsingen
-
Rookie
-
2 inlägg
Mitt stora problem är att tala om för frugan att jag beställt denna telefon......svår att bortförklara när uthämtningsavin kommer
Kul att folk engagerar sig så här mycket om en telefon.....men TÅLAMOD, snart är julafton här. Och då ska det pillas. Innan dess får ovannämda stå ut med pillet ett tag till.
Denna lur kommer att piska min gamla SE lur oavsett vad som jämförs med.
Mvh
Postad 07 April 2010 - 21:23
trevlig
-
trevlig
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
121 pers inne nu haha.. galet detta.
Fick mail ifrån HTC.
New Response From [ Dennis (Nordics Support (Tech)) ]
Hej *******, Tack för din förfrågan gällande HTC Desire
Vi har ännu inte ett bekräftat lanserings datum för Desire, det jag skulle föreslå är att du håller koll på expansys.se
då dom kommer ha det officiella datumet så fort det finns tillgängligt.
Vänliga hälsningar,
Dennis M
HTC
Postad 07 April 2010 - 21:32
igelkotten
-
igelkotten
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Hej *******, Tack för din förfrågan gällande HTC Desire
Vi har ännu inte ett bekräftat lanserings datum för Desire, det jag skulle föreslå är att du håller koll på expansys.se då dom kommer ha det officiella datumet så fort det finns tillgängligt.
Vänliga hälsningar,
Dennis M HTC
Alla era leveransförfrågningar kommer att göra att leveranen skjuts upp någon vecka till. De har inte tid med något annat än att svara på mejl.
Postad 07 April 2010 - 21:37
Unregisteredd7a46a96
-
Unregisteredd7a46a96
-
Veteran
-
-
1612 inlägg
Vet inte om detta klipp från mobil.se länkats tidigare, jag har missat det ialla fall
Redigerat av Unregisteredd7a46a96, 07 April 2010 - 21:37.
Postad 07 April 2010 - 21:37
nipe
-
nipe
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Efter 5 år med Sony Ericsson W800i var det verkligen på tiden att sluta vela och göra slag i saken. Så nu har jag också lagt en order på en Desire, det blev 3's 399kr paket med stora surfen.
Eftersom ingen svarat så bumpar jag nihinils fråga som jag tycker var en av de mer intressanta i denna tråden de senaste veckorna.
"Jag har förstått att "tillbaka" och "startsida" -knapparna inte innebär att applikationen stängs ner.. Finns det någon med erfarenhet som kan svara på hur nödvändigt det är att köra task killer eller liknande? Hur mycket påverkar det egentligen snabbhet/batteri? Är det bara en marginell skillnad kanske det inte är lönt att hålla på att manuellt stänga ner alla program hela tiden.."
Postad 07 April 2010 - 21:54
Unregistered657ba2bc
-
Unregistered657ba2bc
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Vad sitter vi och väntar på?
Är det någon form av avisering eller nått?
Redigerat av Unregistered657ba2bc, 07 April 2010 - 21:56.
Postad 07 April 2010 - 21:57
igelkotten
-
igelkotten
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Vad sitter vi och väntar på? 
Ja du, 89 person sitter nog och väntar på att någon ska få sin Desire, på något mirakulöst sätt.
Postad 07 April 2010 - 21:59
osmano
-
osmano
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Efter 5 år med Sony Ericsson W800i var det verkligen på tiden att sluta vela och göra slag i saken. Så nu har jag också lagt en order på en Desire, det blev 3's 399kr paket med stora surfen.
Eftersom ingen svarat så bumpar jag nihinils fråga som jag tycker var en av de mer intressanta i denna tråden de senaste veckorna.
"Jag har förstått att "tillbaka" och "startsida" -knapparna inte innebär att applikationen stängs ner.. Finns det någon med erfarenhet som kan svara på hur nödvändigt det är att köra task killer eller liknande? Hur mycket påverkar det egentligen snabbhet/batteri? Är det bara en marginell skillnad kanske det inte är lönt att hålla på att manuellt stänga ner alla program hela tiden.."
Noe fra det norske nettestedet mobili.no som har noen tanker om dette....
Postad 07 April 2010 - 22:00
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Ny på android.. Jag har förstått att "tillbaka" och "startsida" -knapparna inte innebär att applikationen stängs ner.. Finns det någon med erfarenhet som kan svara på hur nödvändigt det är att köra task killer eller liknande? Hur mycket påverkar det egentligen snabbhet/batteri? Är det bara en marginell skillnad kanske det inte är lönt att hålla på att manuellt stänga ner alla program hela tiden..
Jag försökte leta upp ett inlägg där jag svarat ganska utförligt på just denna frågan tidigare men naturligtvis minns jag inte när eller ens på vilket forum det var så, men anyway: Kort sagt, task managers för Android är i stort sett helt onödigt. OS:ets resurshanterare ser över och sköter alla processer och skulle det behövas mer minne till en aktiv process så dödar resurshanteraren automatiskt processer/app som ligger i slutet av sin livscykel för att ackommodera det behovet. Använder man task managers på samma sätt som var nödvändigt i WinMo så kommer det istället att ha negativa konsekvenser för mobilens stabilitet och och snabbhet. Den enda situation där det är bra med en task manager är när en app missköter sig vilket ibland kan hända (rätt sällan dock).
Postad 07 April 2010 - 22:02
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Ett sista skvaller från U.K. gällande leveranser: http://www.htcsource...til-april-13th/
Postad 07 April 2010 - 22:05
erikviking
-
erikviking
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
ÄHej!
Är rätt ny här på forumet.. Har fastnat för Desiren som alla pratar om..
Är idag kund hos Telenor, så jag skrev till dem nyss och frågade hur lång leveranstid de har på telefonen. Svaret var två veckor f.r.o.m idag...
Postad 07 April 2010 - 22:17
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
ÄHej!
Är rätt ny här på forumet.. Har fastnat för Desiren som alla pratar om..
Är idag kund hos Telenor, så jag skrev till dem nyss och frågade hur lång leveranstid de har på telefonen. Svaret var två veckor f.r.o.m idag... 
här är mitt svar från typ halv fem i dag: Hej,
Tack för ditt mail.
Vi har inte fått någon information om förseningar från HTC, så vi hoppas att leveransstart kan ske under vecka 14.
Minneskortet som medföljer ska enligt uppgift vara MicroSD 4GB och telefonen har stöd för upp till 32 GB.
Postad 07 April 2010 - 22:18
nipe
-
nipe
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Tack osmano och Golgo_13 för svaren om bakgrundsprocesser.
Postad 07 April 2010 - 22:21
thurner
-
thurner
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
14-15 är säljstart, för de butiker som hunnit få in telefonerna tills dess. Någon dag kan ju alltid skilja hit och dit. Tex om HTC skickar ett gäng telefoner till 3, Telenor eller liknande så skickar de nog inte ut till varje butik. Utan det kommer någon pall till återförsäljarens lager som sedan delar ut telefonerna bland sina olika distributionskiosker (butiker).
Redigerat av thurner, 07 April 2010 - 22:21.
Postad 07 April 2010 - 22:43
Midnight
-
Midnight
-
Forumräv
-
-
770 inlägg
Jag är lovad en HTC Desire på fredag, intern kontakt. Jag tar kort på den så snart jag fått den. Vill så gärna ha 32GB MicroSD men Sandisk har ju slut på deras huvudlager  Får nöja mig med 16GB så länge. För er som missat att läsa... alla program som installeras på HTC Desire och andra HTC telefoner med Android, installeras på interna minnet på telefonen och inte på minneskortet. Minneskortet blir med andra ord enbart till för filmer, musik och bilder.
Postad 07 April 2010 - 22:51
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Bensin på förväntansbrasan?
Nog är det väl ändå RELATIVT vanligt??  Klart företagen hypar upp en ny produkt.. Ojoj.. snart finns det inga kvar i hela världen.. alla är förbokade.. exklusivt osv osv osv... Gäller bara att ha lite is i magen.. hellre än att gynna nåt dåligt avtal med operatör!
Postad 07 April 2010 - 23:51
Pigalle
-
Pigalle
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Nu kan jag inte vänta längre! Jag går ned till den skumme snubben som står i mörka gränder inne i stan och dealar allehanda produkter. Om jag inte kommer tillbaka har jag förmodligen blivit rånmördad...
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|