Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd iPhone 4 *

5170 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker du om den nya "iPhone 4" (558 medlem(mar) har röstat)

-

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (251 röster [44.98%])

Procent av omröstning: 44.98%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (85 röster [15.23%])

Procent av omröstning: 15.23%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (28 röster [5.02%])

Procent av omröstning: 5.02%

4. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande telefon , inget köp. (38 röster [6.81%])

Procent av omröstning: 6.81%

5. Inget märkvärdigt. (82 röster [14.70%])

Procent av omröstning: 14.70%

6. Besviken. (31 röster [5.56%])

Procent av omröstning: 5.56%

7. Sämst! (43 röster [7.71%])

Procent av omröstning: 7.71%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 19 July 2010 - 16:42

-danjel-
  • -danjel-
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Det fungerar åt bägge hållen... :)

Självklart! Det är därför jag tar allt här med en stor nypa salt och tänker göra en egen bedömning. Det är ju bara att lämna tillbaka om man inte är nöjd! :(

Lösningen på alla antenn problem :
http://www.antenn-aid.com/

Det där var ju inte ens lite kul...

Postad 19 July 2010 - 16:45

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Det där var ju inte ens lite kul...

Det tyckte minsann jag. Hade varit kul att köra en sån där grön jäkel på min iPhone 4 när jag väl har den
:)

Postad 19 July 2010 - 17:06

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0

Det tyckte minsann jag. Hade varit kul att köra en sån där grön jäkel på min iPhone 4 när jag väl har den

ascool... o funkar telefonen dåligt så är det bara att köpa en ny..
bara fattiglappar som gnäller :(

Postad 19 July 2010 - 18:18

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Jo, märkt du har svårt att ta att din kära iphone kan ha nån brist.
Glas går sönder lättare. Det är fakta. Så acceptera detta o gå vidare.

Jag tycker snarare att det är du som har problem här. Du gör ju inte något annat än försöker provocera så mycket som möjligt. Detta med glaset t ex, det har du nu påtalat massor av gånger trots att alla vet om att det är glas runt om. Klart som fasen glas går sönder lättare...och?

Antingen kommer du med inlägg i denna tråden endast för att provocera eller så är du född igår. Kan du inte bara hålla dig till Galaxy-tråden istället där du kan umgås med dina Ändrojd-kollegor? Här bidrar du ju inte med något iaf.

Postad 19 July 2010 - 18:34

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Jag tycker snarare att det är du som har problem här. Du gör ju inte något annat än försöker provocera så mycket som möjligt. Detta med glaset t ex, det har du nu påtalat massor av gånger trots att alla vet om att det är glas runt om. Klart som fasen glas går sönder lättare...och?

Antingen kommer du med inlägg i denna tråden endast för att provocera eller så är du född igår. Kan du inte bara hålla dig till Galaxy-tråden istället där du kan umgås med dina Ändrojd-kollegor? Här bidrar du ju inte med något iaf.

Igen, varför ska du som är den mest extrema ge dig in i debatten igen?
Och som oxå tidigare nämnts så är du ingen moderator heller...

Redigerat av NisseGurra, 19 July 2010 - 18:41.

Postad 19 July 2010 - 18:37

Spata
  • Spata
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

+1

Postad 19 July 2010 - 18:56

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

ascool... o funkar telefonen dåligt så är det bara att köpa en ny..
bara fattiglappar som gnäller :)

Vilket menlöst inlägg, att skryta om att man har pengar är ju bara ett sätt att idiotförklara sig själv. Var glad över att du är "rik" och sluta att kritisera andra för att man inte har pengar eller att man är fattig bara för att man är kritisk. Sådan övetsittar mentalitet hör inte hemma i det här forumet!!!

Postad 19 July 2010 - 18:56

Håkan74
  • Håkan74
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Ojojoj!
Vilka sjuka j***a puckon det finns....
Ingen kan ju va så dum att dom köper en Iphone 4 32gb för 14900kr + att dom försöker lura i folk att den har
world wide garanti.... vilka dårar.

En Iphone inköpt i England skulle jag inte betala en krona över 7500 för 32gb och 6500 för 16gb.

Postad 19 July 2010 - 18:59

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Vilket menlöst inlägg, att skryta om att man har pengar är ju bara ett sätt att idiotförklara sig själv. Var glad över att du är "rik" och sluta att kritisera andra för att man inte har pengar eller att man är fattig bara för att man är kritisk. Sådan övetsittar mentalitet hör inte hemma i det här forumet!!!

Grattis för det mest svenska inlägget 2010!

Sen att du missade all ironi som hans inlägg osade av... your loss.

Redigerat av ColinZeal, 19 July 2010 - 19:06.

Postad 19 July 2010 - 19:13

Håkan74
  • Håkan74
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Man får bara hoppas att ingen är så dum att dom slantar upp 15000kr för en Iphone.
Men sen så hoppas jag att dom inte blir så mycket dyrare än tex. England. För den 30:e är
jag beredd.

Postad 19 July 2010 - 19:44

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

Man får bara hoppas att ingen är så dum att dom slantar upp 15000kr för en Iphone.
Men sen så hoppas jag att dom inte blir så mycket dyrare än tex. England. För den 30:e är
jag beredd.

Det kan man tycka men det finns nog dom som är beredda att pynta 15k för luren om man kikar runt lite på tradera/blocket. Vissa vill nog helt enkelt ha telefonen så fort som möjligt och kanske tror att den kommer att sälja slut stört när den väl släpps i Sverige och är därför beredd att lägga upp dom pengarna.

Personligen skulle jag heller aldrig lägga 15k kontant dessutom för luren. Värt att vänta lite för bättre priser. :)

Btw, ringde Telia i eftermiddags och försökte luska lite i när förhandsbokningen kommer att starta men fick inte veta så mycket tyvärr, hänvisade bara vidare till deras nyhetsbrev på Telia.se/iphone

Redigerat av Mentos, 19 July 2010 - 19:48.

Postad 19 July 2010 - 19:58

Håkan74
  • Håkan74
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Blir den allt för dyr så blir det till att beställa från UK. :)

Postad 19 July 2010 - 20:02

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Btw, ringde Telia i eftermiddags och försökte luska lite i när förhandsbokningen kommer att starta men fick inte veta så mycket tyvärr, hänvisade bara vidare till deras nyhetsbrev på Telia.se/iphone

Suck, borde komma info snart. Hoppas bara att man kan köpa den kontant. Annars blir det ingen Iphone4 för mig iår. Blir väl en Iphone5 då :) :(

Postad 19 July 2010 - 20:16

Djingis Khan
  • Djingis Khan
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Hörni, det är dags att lämna sandlådan nu...
Ni som tycker att IP4 verkar vek och ett utomordentligt dålig mobil, köp den inte!
Svårare än så är det inte.

Postad 19 July 2010 - 20:23

MrYamakasi
  • MrYamakasi
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Har använt en x10 mini pro i några veckor nu och har aldrig tappat något samtal eller upplevt att signalen minskade. Men idag provade jag att hålla om den lite tätare så att säga, och visst sjönk signalstyrkan!! Efter någon sekund var alla staplar borta. Och därför tror jag inte att det ska vara något problem med iPhonen heller för min del, det är helt enkelt så att eftersom iPhonen är så popular och har så otroligt många både fanoys så skapas automatiskt rivaler till fanboysen som gör allt för att produkten ska verka oduglig. Jag menar, varför har ingen uppmärksammat att samma sak händer med mini pro?

Sen är det ju mycket möjligt att det är känsligare på iPhonen, det kan jag inte säga emot eftersom jag inte fått min ännu, men jag är inte alls orolig för problemet som det ser ut nu, och tror inte jag kommer märka av det, precis som jag inte märkte av det på minin.

Eftersom de hittade en liten brist (om man nu kan kalla det en brist) så var de helt enkelt tvungna att göra något stort av eftersom det handlade om iPhonen, som för övrigt är ju helt klart något av det bästa som marknaden har att erbjuda just nu.

Alltså är det inget jag tänker oroa mig över, sen om ni vill fortsätta den oändliga debatten är upp till er, jag har i alla fall sagt mitt!

Postad 19 July 2010 - 20:54

Håkan74
  • Håkan74
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag ska köpa Iphone 4 när den släpps här i Svergie. Har en HTC Hero nu och den är kass, skärmen är värdelös ute i solen, den är laggar mm.
Det finns väl ingen som håller telefonen i "death grip" och ringer??? då planterar man ju hela handen i örat typ..... :)

Redigerat av Håkan74, 19 July 2010 - 20:55.

Postad 19 July 2010 - 20:59

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Har inte märkt av några problem med min 3GS förrän jag lärde mig hur man skulle greppa den för att skapa problemet.
Är nog snarare kassa naturlagar än Apple och andra mobiltillverkare som är problemet...

Redigerat av Micke_L, 19 July 2010 - 21:01.

Postad 19 July 2010 - 21:02

Pedant städtant
  • Pedant städtant
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0

Det finns väl ingen som håller telefonen i "death grip" och ringer???

Jag är högerhänt men håller alltid luren med vänster hand när jag ringer
min Diamond 2 ligger och vilar med vänster hörn nerborrad i handflatan när jag pratar, inte så brutalt grepp som visats på vissa bilder, men inte långt i från

Edit:
Så jag väntar tills 30 Sep och köper mig en Iphone 4.1

Redigerat av Pedant städtant, 19 July 2010 - 21:21.

Postad 19 July 2010 - 21:02

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

Det finns väl ingen som håller telefonen i "death grip" och ringer??? då planterar man ju hela handen i örat typ..... :)

Sant :(

Postad 19 July 2010 - 21:40

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0

Grattis för det mest svenska inlägget 2010!
:(

Sen att du missade all ironi som hans inlägg osade av... your loss.

hear hear! :)

Postad 19 July 2010 - 22:53

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Jag är högerhänt men håller alltid luren med vänster hand när jag ringer
min Diamond 2 ligger och vilar med vänster hörn nerborrad i handflatan när jag pratar, inte så brutalt grepp som visats på vissa bilder, men inte långt i från

Edit:
Så jag väntar tills 30 Sep och köper mig en Iphone 4.1

Vem säger att det ska komma ngn ny modell då? Skulle de göra så skulle de miljoner människor som köpt telefonen trots att det ev. finns en brist där bli galna, kolla bara på hur det blev när Apple chocksänkte priset på iPhone 1 4 månader efter släpp i 2007, den dryga miljon som hade köpt den då blev så förbannade att Apple kände sig nödgade att ge varje early adopter 100$ i store credit.

Tänk dig du hr det blir om Apple släpper en ny modell så nära in på med kanske upp till 7 miljoner kunder, och ngn recall kommer de inte at göra, det kostar alldeles för mkt, min gissning är att som bäst så kommer de fortsätta ge ut gratis bumpers, eller så anser de att problemet blåst över och tar bort den lilla perken.

Redigerat av simulacra, 19 July 2010 - 23:02.

Postad 19 July 2010 - 23:16

Unregisteredca490738
  • Unregisteredca490738
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0

Vem säger att det ska komma ngn ny modell då? Skulle de göra så skulle de miljoner människor som köpt telefonen trots att det ev. finns en brist där bli galna, kolla bara på hur det blev när Apple chocksänkte priset på iPhone 1 4 månader efter släpp i 2007, den dryga miljon som hade köpt den då blev så förbannade att Apple kände sig nödgade att ge varje early adopter 100$ i store credit.

Tänk dig du hr det blir om Apple släpper en ny modell så nära in på med kanske upp till 7 miljoner kunder, och ngn recall kommer de inte at göra, det kostar alldeles för mkt, min gissning är att som bäst så kommer de fortsätta ge ut gratis bumpers, eller så anser de att problemet blåst över och tar bort den lilla perken.

Det är nog inte omöjligt att det blir en liten förändring hårdvarumässigt. Lär ju inte vara första produkten isåfall där det skiljer en aning på hårdvaran mellan de första tillverkade och senare batchar.

Redigerat av Unregisteredca490738, 19 July 2010 - 23:18.

Postad 20 July 2010 - 09:01

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

Någon som vet mått och vikt på iPhone 4 paketet? En kompis har köpt en till mig och vill skicka den med post.

Jag har tyvärr ingen aning, men din kompis borde väl kunna mäta och väga paketet??

Postad 20 July 2010 - 09:06

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

Ni som har planerat att ha ngt skydd på eran Iphone4, hur har ni tänkt. Skärmskydd+bumper eller fodral. Eller kanske fodral + bumper, om det finns något fodral som den kan passa i då :)

Jag har beställt skyddsfilm till både framsidan och baksidan (precis som jag hade på min 3GS), men denna gång testar jag ett skydd från Artwizz istället för Invisible Shield. Det går alltid att byta till Invisible Shield efteråt om jag inte blir nöjd med skyddet från Artwizz.

Beställde från Macoteket.

Så nu väntar jag bara på att Borderlinx ska få min iPhone 4 (den är "ute för leverans" till Borderlinx enligt den senaste uppdateringen), med lite tur har jag den under nästa vecka, återkommer med ett omdöme på prisjakt när jag har hunnit testa telefonen lite....

Gratis bumper från Apple lär jag också försöka få tag på, om det går.... :-)

Redigerat av Pinnacle, 20 July 2010 - 09:14.

Postad 20 July 2010 - 09:21

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

jag beredd.

Det finns alltid någon som vill vara först och där "money is no object", gratulationer till de personer som får så mycket betalt för telefonen.

Vi andra som snällt väntar, antingen på en svensk release eller beställer själva kan glädja oss åt att vi har sparat en liten slant men är å andra sidan då inte heller först med att ha telefonen.

Själv sitter jag med en HTC Desire idag och känner ingen jättepanik att byta.
Jag har en iPhone 4 16GB på ingående, beställd via UK, men om någon är villig att ge mig ett seriöst bud på iPhone 4'an (eller på HTCn) så kan jag absolut tänka mig att sälja den. Skicka PM i sådana fall! ;-)

Redigerat av Pinnacle, 20 July 2010 - 09:22.

Postad 20 July 2010 - 09:56

beeny
  • beeny
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Jag äger en SE 905 och tappar lätt 3 av 10 samtal dagligen och har då halebop som abonemang och bor i ett mycket bra område med täckning.

Postad 20 July 2010 - 11:08

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Det är nog inte omöjligt att det blir en liten förändring hårdvarumässigt.

Det spelar ingen roll hur liten förändringen är. Det skulle bli kalabalik på varenda tekniksajt, blogg och apple-forum.

Postad 20 July 2010 - 12:07

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Det spelar ingen roll hur liten förändringen är. Det skulle bli kalabalik på varenda tekniksajt, blogg och apple-forum.

Jo, men om Apple erbjuder alla kunder som redan har köpt iphone 4 att få samma lilla uppdatering(vilket inte skulle kosta dom många kronor) så är ju det problemet löst. Om jag har analyserat saken riktigt(vilket jag kanske har gjort fel) så är det stora bekymret när dom båda antennerna möts rent fysiskt och inte genom den mänskliga kroppsdelen, visst påverkar kroppen(handen/fingret) signalstyrkan men inte i den omfattning som när det både antennerna får direktkontakt med varandra. Det skulle innebära att man på något sätt sätter ett litet skydd på antennändarna i form av att man penslar på en ickeströmförande vätska/färg eller dyl. Det är billigt och enkelt att genomföra...

Postad 20 July 2010 - 12:13

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Ett exempel på att Apple gör om och återkallar en produkt för reparation eller utbyte...

http://www.prylporta...e-1.365090.html

Postad 20 July 2010 - 13:25

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0
Bara jag som tycker det är konstigt att ingen operatör (bortsett från Telenors paniklansering) bara 10 dagar innan telefonen skall laneras inte har kommit med mer information ang pris, erbjudande, lansering osv osv..?

Postad 20 July 2010 - 13:30

shampo
  • shampo
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Bara jag som tycker det är konstigt att ingen operatör (bortsett från Telenors paniklansering) bara 10 dagar innan telefonen skall laneras inte har kommit med mer information ang pris, erbjudande, lansering osv osv..?

tror att det kommer dyka upp lite erbjudande i morgon onsdag.
När den släpptes 26 juni i premiärländerna så kunde man först boka den 9 dagar innan releasedagen.

Postad 20 July 2010 - 13:45

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Det är apple som styr dom trådarna, dom bestämmer precis allt, vad försäljarna får säga och när dom får säga det... men visst är det lite dåligt att det inte finns någon pris info om iphone 4.

Postad 20 July 2010 - 14:03

Unregistered49dfbb04
  • Unregistered49dfbb04
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Det är apple som styr dom trådarna, dom bestämmer precis allt, vad försäljarna får säga och när dom får säga det... men visst är det lite dåligt att det inte finns någon pris info om iphone 4.

ja dom måste väl vi det här laget veta hur många dom får in och vad dom ska sätta för priser!

Postad 20 July 2010 - 14:06

Boozy
  • Boozy
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Hur kan man såga en produkt man inte äger eller ens har provat? Själv äger jag telefonen och är hur nöjd som helst med den. Gillar kameran och speciellt videoinspelningen i 720p. Blir riktigt bra.

Postad 20 July 2010 - 14:12

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

ja dom måste väl vi det här laget veta hur många dom får in och vad dom ska sätta för priser!

Dom har allting klart och väntar bara på ett klartecken ifrån apple skulle jag tro...

Hur kan man såga en produkt man inte äger eller ens har provat? Själv äger jag telefonen och är hur nöjd som helst med den. Gillar kameran och speciellt videoinspelningen i 720p. Blir riktigt bra.

Upplever du skärmen som lika fantastisk som man har läst om i olika tester? Hur är den i solljus?

Postad 20 July 2010 - 14:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Edit: Hitta massa tester och bilder på en sajt.
Ser riktigt bra ut.

Redigerat av Lias08, 20 July 2010 - 14:17.

Postad 20 July 2010 - 14:38

shampo
  • shampo
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
fick mail från telia precis

"Snart har vi den"
"30 juli lanserar vi iPhone 4"

Postad 20 July 2010 - 14:46

Boozy
  • Boozy
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Upplever du skärmen som lika fantastisk som man har läst om i olika tester? Hur är den i solljus?

Skärmen är fantastisk och fungerar ypperligt i solljus.

Inte min bild
Postad bild

Postad 20 July 2010 - 15:04

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

fick mail från telia precis

"Snart har vi den"
"30 juli lanserar vi iPhone 4"

Börjar nästan bli lite orolig, har varken fått nåt SMS med "trogen kund" erbjudande eller nåt mail :P
Är väldigt nyfiken på hur deras "trogen kund" erbjudande kommer att se ut.

Postad 20 July 2010 - 15:23

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Ni som har den nya iphonen, skulle ni kunna tänka er att mäta diametern på linsen?
(om det inte nu redan finns den informationen på någon hemsida?)
Skulle vara intressant och se hur stor linsen är

Postad 20 July 2010 - 15:36

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Börjar nästan bli lite orolig, har varken fått nåt SMS med "trogen kund" erbjudande eller nåt mail :P
Är väldigt nyfiken på hur deras "trogen kund" erbjudande kommer att se ut.

Jag fick med ett mail. Men är ej en trogen kund. Mailet får man om man är med i deras nyhetsbrev.

http://www.telia.se/...ple/iphone.page

Postad 20 July 2010 - 16:47

Stefan7574
  • Stefan7574
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Hur för man enklast över kontakterna från SE-905 till en Iphone4?

Funkar det att synka sonyn via windows adressbok när jag inte har oulook?

Eller kan det vara så enkelt att man kan skicka över filen med kontakterna via blåtand till iphonen,klarar den att läsa den filen?

Postad 20 July 2010 - 17:13

Stefan7574
  • Stefan7574
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Postad 20 July 2010 - 17:39

Boozy
  • Boozy
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Kameran verkar filma med variabel bildhastighet när det är mörkt, ner emot 25-26 fps. Märkte detta nu precis när jag skulle redigera gårdagens inspelningar. Någon mer som har märkt av detta?

Postad 20 July 2010 - 19:19

Steffo76
  • Steffo76
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Någon som vet hur bra http://www.elementca...om/iphone4.html skyddet egentligen är? Nästan 100 dollar för bara ett skydd...

Ja någon som vet??
Är också nyfiken på touchkänslan om den försämras etc?!?
Men på bild är skyddet snyggt i alla fall :P!!

Postad 20 July 2010 - 19:49

Franzjäger
  • Franzjäger
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Ja någon som vet??

Touchkänslan lär knappast påverkas då det "skyddet" inte har något med iPhonens skärm att göra...

Jag är grymt sugen på ett sådant skydd och har skickat in en pre-order. Återstår bara att se när de börjar skicka ut några. Företaget verkar blivit överrumplade av det stora intresset som finns.

Postad 20 July 2010 - 20:03

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Touchkänslan lär knappast påverkas då det "skyddet" inte har något med iPhonens skärm att göra...

?!?!
Dom skydden jag testat känns som blöt latex när man drar tummen på skärmen. Så touchkänslan påverkas definitivt.

Postad 20 July 2010 - 20:13

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

?!?!
Dom skydden jag testat känns som blöt latex när man drar tummen på skärmen. Så touchkänslan påverkas definitivt.

Men Vapor caset är ju typ bara en bumber, finns även med en baksida. Den som var lite dyrare (99$).

Postad 20 July 2010 - 20:14

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Kameran verkar filma med variabel bildhastighet när det är mörkt, ner emot 25-26 fps. Märkte detta nu precis när jag skulle redigera gårdagens inspelningar. Någon mer som har märkt av detta?

Det verkar konstigt, variabel bitrate hade jag kanske (knappt det) kunnat tänka mig men att fps'en skulle förändras kan jag aldrig tänka mig.

Ja någon som vet??

?!?!

Om ni tittar ordentligt på detta skal från ElementCase så är det just ett skal, det är inte ett skärmskydd och handlar således om att skydda runt telefonen och inte över fram- och baksida.

Så nej, touchkänslan påverkas inte :lol:

Postad 20 July 2010 - 20:18

Lightmaster
  • Lightmaster
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hur är påverkas touchkänslan med ett skärmskydd som tex Zagg invisible shield?

Någon som har provat? Är det något att ha?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.