Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One X

2266 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox One X 1TB (Spelkonsoler) 9 8.839998 (74) Inga priser
Microsoft Xbox One X 1TB - Project Scorpio Edition (Spelkonsoler) 4 9.375 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 03 December 2017 - 02:06

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=jWutKSrog3c

http://www.youtube.com/watch?v=Qb84JB2P_7g

Postad 03 December 2017 - 02:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

försökte aktivera 14 dagar guld gratis men det gick inte. uppenbarligen får man inte 14 dagar ens trots att man betalat flera tusen för en konsol bara för att man aktiverade gold tidigare via dator

jag har ett kort som följde med konsolen för en månad gamepass, frågan är nu om den inte kommer fungera om jag först väljer 14 dagar gamepass trial via konsolen...

Vad menar du med aktiverade gold tidigare via datorn?

Och ang game pass så är det bara gå in och välja ”gå med” så får du 14 dagar gratis. Det kan man göra när man vill. Koden antar jag att man kan utnyttja vid ett senare tillfälle.

Redigerat av La Cucaracha, 03 December 2017 - 03:36.

Postad 03 December 2017 - 06:55

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0

Nej game pass koden går inte använda om man kör 14 dagars trialen.

Redigerat av Scrapanatchi, 03 December 2017 - 06:56.

Postad 03 December 2017 - 08:59

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

försökte aktivera 14 dagar guld gratis men det gick inte. uppenbarligen får man inte 14 dagar ens trots att man betalat flera tusen för en konsol bara för att man aktiverade gold tidigare via dator

jag har ett kort som följde med konsolen för en månad gamepass, frågan är nu om den inte kommer fungera om jag först väljer 14 dagar gamepass trial via konsolen...

14 dagars Live funkar endast för nya kunder, jag har aldrig kunnat nyttja en sådan (live sen 10 år tillbaka)

Postad 03 December 2017 - 09:50

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Nej game pass koden går inte använda om man kör 14 dagars trialen.

så man blir alltså lurad på den medföljande månadskoden om man aktiverar trialen som finns i installationen?

MS borde ha kunnat lösa det på något bättre sätt.

Postad 03 December 2017 - 10:09

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

har kopplat xboxen till tvn och har tvn kopplad till reciever via optisk sladd men jag kan bara välja stereo på xboxen?

går det att fixa så jag kan välja surround?

Postad 03 December 2017 - 10:23

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

har kopplat xboxen till tvn och har tvn kopplad till reciever via optisk sladd men jag kan bara välja stereo på xboxen?

Gissar att din tv, som många tv inte kan skicka vidare en surround signal via optiskt, utan din tv gör automagiskt om det till stereo, ta optiskt direkt ifrån Xbox till recievern löser det problemet.

Postad 03 December 2017 - 10:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

så man blir alltså lurad på den medföljande månadskoden om man aktiverar trialen som finns i installationen?
MS borde ha kunnat lösa det på något bättre sätt.

Det är nog snarare så att installationen av en ny konsol inte direkt vet att du har en voucher i paketet liggande. Erbjudandet med 14 dagar gäller ju alla, 30-dagars koden kanske bara ingår i One X...spekulerar lite fritt.

Låter ju konstigt? På ”Högtalarljud” via HDMI kan jag välja på: av, stereo okomprimerat, 5.1 okomprimerat, 7.1 okomprimerat och Bitstream ut. Då har jag bara en HDMI till tvn och inget annat kopplat. Dock använder jag headset så jag är inte i den menyn och pillar.

Alternativt kan man väl använda ARC med HDMI om du har den funktionen och köra optiskt direkt från Xbox till receivern som skibbe säger

Redigerat av La Cucaracha, 03 December 2017 - 10:31.

Postad 03 December 2017 - 10:34

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0

Gör som Skibbe skrev, kör optiskt direkt från xbox till reciever. Då funkar det :)

Postad 03 December 2017 - 11:00

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Gissar att din tv, som många tv inte kan skicka vidare en surround signal via optiskt, utan din tv gör automagiskt om det till stereo, ta optiskt direkt ifrån Xbox till recievern löser det problemet.

ja nu har jag den kopplad till min gamla tv (Sony Bravia KDL-46V5500) från 2009 så det kanske är så. 

Gör som Skibbe skrev, kör optiskt direkt från xbox till reciever. Då funkar det :)

får testa det

Det är nog snarare så att installationen av en ny konsol inte direkt vet att du har en voucher i paketet liggande. Erbjudandet med 14 dagar gäller ju alla, 30-dagars koden kanske bara ingår i One X...spekulerar lite fritt.

Låter ju konstigt? På ”Högtalarljud” via HDMI kan jag välja på: av, stereo okomprimerat, 5.1 okomprimerat, 7.1 okomprimerat och Bitstream ut. Då har jag bara en HDMI till tvn och inget annat kopplat. Dock använder jag headset så jag är inte i den menyn och pillar.

Alternativt kan man väl använda ARC med HDMI om du har den funktionen och köra optiskt direkt från Xbox till receivern som skibbe säger

ARC?

Kanske nåt som finns på nya TVn?

LG OLED55B7V

Postad 03 December 2017 - 11:14

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

ARC?
Kanske nåt som finns på nya TVn?
LG OLED55B7V

ARC eller audio return channel (tror jag?) har funnits ganska länge. Oftast har en av HDMI-ingångarna i tvn ARC så du kan få tillbaka tv-ljudet in i förstärkaren. Nu måste förstärkaren också ha den funktionen givetvis. Det brukar alltid stå ARC vid förstärkarens UT-port och på nån av TVns ingångar. Min gamla tv från runt 2010’ish har det och även en 6 år gammal förstärkare.

Då får du enkelt den optiska ingången ledig till xboxen

Postad 03 December 2017 - 11:49

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Bifogad fil  IMG_8851.JPG   82.08K   0 Antal nerladdningarBifogad fil  IMG_8852.JPG   72.07K   0 Antal nerladdningar

ser nu att tvns optiska är kopplad till en gammal logitech växlare (för scart/rgb och optiska kablar) som är kopplad till recievern

kanske lika bra att ta bort den för gott

har iaf tagit bort min boxee, dreamcast och ps2 nu

Redigerat av Christopher_A, 03 December 2017 - 11:50.

Postad 03 December 2017 - 15:58

Unregistered71ffa625
  • Unregistered71ffa625
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

text..

Update: nu hängde den sig när jag gjorde en reboot, innan timade den ut när jag försökte starta div appar, vägrade ladda mitt Sniper gevär i bf1 så fick spela med pistolen.. #detgårbranu

Välkommen till "Vi-som-fått-våra-konsoler-reparerade-till-ingen-nytta"-klubben.
Min "advanced exchange" är fortfarande bara listad som "Skapad".
Då har de även dragit pengar för en ny för en vecka sedan.Eller dragit och dragit, de har reserverat beloppet iaf.
Antar att de har fullt att göra med Scorpios som fallerat.

Postad 03 December 2017 - 16:34

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Välkommen till "Vi-som-fått-våra-konsoler-reparerade-till-ingen-nytta"-klubben.

Känner på mig starkt att jag ingår i den klubben snart.

Redigerat av New Player, 03 December 2017 - 16:35.

Postad 03 December 2017 - 17:33

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Har härjat idag mellan alla barnsysslor, e200/105/102 har jag haft idag (hittills)

Nu tuffare den iaf, tänkte att jag laddar ner spelen ist för att tar dom över nätverket om det kan spela nån roll,drog på 100GB+ download och drog på adventsfika,kommer hem och den har råkat ut för "installation stoppad" skiten, så 2 av 7 spel han den med ca 30GB... #trött

Blir en sådan exchange samtal med supporten imorgon. Och tänkte på en sak, tänker ju inte betala det svenska priset?

Skiter i Scorpio Edition, vill bara ha en som funkar.

Redigerat av SKIBBE, 03 December 2017 - 17:35.

Postad 03 December 2017 - 17:36

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0

Skibbe, har du nån extern hdd ansluten till den? Min ballade ur fullständigt med massor av felkoder så fort jag anslöt externa till de bakre usb-portarna.

I de främre funkar det bra, ingen aning varför.

//Lorryquai

Postad 03 December 2017 - 18:02

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Skibbe, har du nån extern hdd ansluten till den? Min ballade ur fullständigt med massor av felkoder så fort jag anslöt externa till de bakre usb-portarna.

I de främre funkar det bra, ingen aning varför.

//Lorryquai

Nej, dock kör jag min Elit kontroll med sladd.

Har övervägt att köra den externa då den interna disken verkar bråka, men OS måste ju köras ifrån den, så tänkte att det spelar väl ingen roll, sen så ska det ju funka ändå, så hade väl gjort mig en björn tjänst om jag kommit runt problemet så.

Postad 04 December 2017 - 10:26

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Min återbetalning är eskalerad så får vänta några dagar till. MS verkar ha stora problem med att ge service till sina kunder. Undrar om det är pga ett stort berg av trasiga Xbox one X?

Min nya tuffar på utan problem iaf. Den jag köpte på webhallen. Så fick bli svenskt pris till slut ändå.

Redigerat av Mickys, 04 December 2017 - 10:26.

Postad 04 December 2017 - 12:20

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Nu har även jag ingått i det "avancerade utbyteprogrammet" 590€ är reserverade på mitt redan ansträngda konto :P

Blev lite nojig över att dom skickar ytterligare en Scorpio Edition, men inte kan dom väl göra bort sig en gång till?

Jag var dock inte på så dåligt humör mot tjejen i andra änden så jag krävde nån form av ersättning, jag vill bara ha en fungerande konsol!

Ja detta för oss med felaktiga Scorpios har nästan blivit som en dagsåpa... I alla år som jag ägt, och mina vänner ägt xboxar så är det extremt få som strulat.

Jag har haft rrod som jag själv lagade (flashad enhet) bytt dvd-laser själv oxå pga flashad enhet som slet på lasern. men utöver det, nada.

Då äger jag xbox, 2st 360, 3st One

Redigerat av SKIBBE, 04 December 2017 - 12:30.

Postad 04 December 2017 - 14:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Tror ju inte riktigt problemet beror på just Scorpio Edition men hela grejen med felande konsoler är ju otroligt trist. Ännu sämre att MS inte åtgärdar felen heller. Frågan är om dom har koll på vad felen bero på öht?

Har ju själv en Scorpio edition som fungerat felfritt *ta i trä* än så länge.

Postad 05 December 2017 - 04:21

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Min Scorpio har haft denna status fredag och måndag, hur länge hade ni den statusen som skickat in på rep?
Bifogad fil  Screenshot_20171205-041807.png   109.54K   1 Antal nerladdningar

Postad 05 December 2017 - 07:36

Unregistered71ffa625
  • Unregistered71ffa625
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Min Scorpio har haft denna status fredag och måndag, hur länge hade ni den statusen som skickat in på rep?
"bild"

Är det en vanlig reparation, dvs du har skickat in den och de skall kolla igenom den så räkna med att de har den i sin ägo i 3-4 dagar innan den returneras, beroende på vad som är fel på den.
Mitt ärende blev markerad som skickad efter att jag hade den tillbaka hemma, den är ännu inte markerad som levererad knappt två veckor senare.
Uppdateringen funkar väl lite sisådär.

Snackade med supporten i går eftermiddag angående mitt "Advance Exchange"-ärende. Supporten var helt på det klara med att ärendet hade påbörjats men förstod inte alls vad som hade hänt efter att det upprättats för 10 dagar sedan. Pengar drog de ju direkt.
Det fanns ingen som helst information om hur läget var för närvarande tydligen.
De skulle öppna ett "case" om varför det första "case't" hade avstannat, haha tomtar och troll.
Får väl se vart detta landar. Hoppas att man får en ny innan jul i alla fall.

Postad 05 December 2017 - 12:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Fick min xbox i fredags och reparationen är fortfarande inte klar på hemsidan, står att den är ute för leverans.

Nu har jag ju redan skapat en ny och väntar på att dom skall skicka en xbox, hoppas den kommer innan veckan är slut.

Hon sa att dom hade Scorpio enheter, men inga handkontroller (vilket är sak samma då man inte skickar in dessa)

Hade ju velat vara duktig och skicka in den trasiga enheten direkt, har ju redan en kartong sen förra reparationen, men man skulle vänta på den nya och använda fraktsedeln som kom med det paketet.

Postad 05 December 2017 - 12:14

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=8yUbfwUNwAU

Postad 05 December 2017 - 15:38

Ordell81
  • Ordell81
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Nån som testat Destiny 2 "enhanced" än? Tyckte den vanliga versionen i 1080p såg riktigt fin ut, så förväntningarna är ju rätt höga så att säga :)

Postad 06 December 2017 - 17:01

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Dom verkar tyvärr inget vidare snabba på att skicka konsolen när man går via supporten? Prata med dom igår vid 11 och hela dagen har gått idag utan något, normala butiker skickar ju samma dag om man beställer innan en viss tid...

Hon sa att den säkert var hos mig innan fredag... Kanske bara var bs

Redigerat av SKIBBE, 06 December 2017 - 17:02.

Postad 06 December 2017 - 17:27

Unregistered71ffa625
  • Unregistered71ffa625
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Dom verkar tyvärr inget vidare snabba på att skicka konsolen när man går via supporten? Prata med dom igår vid 11 och hela dagen har gått idag utan något, normala butiker skickar ju samma dag om man beställer innan en viss tid...

Hon sa att den säkert var hos mig innan fredag... Kanske bara var bs

Håll i hatten, min damp in idag. De sa igår kväll att den skulle anlända i morgon torsdag men den kom redan idag. Endast två veckor efter att jag begärde Adv.Exchange. Enligt uppgifter i mitt ärende har tydligen den nya xboxen samma serienummer som den gamla. Vi får väl se ikväll när jag kommer hem och kontrollerar status på den nya. Hoppas för bövelen att den inte har samma problem.

Postad 06 December 2017 - 17:39

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Undrar om de kör samma serienr för att undvika att förlänga garantin? För låter krångligt att byta nr.

Postad 07 December 2017 - 01:06

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=BuqKiQm8eIo

Postad 07 December 2017 - 01:19

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Så synd att dom inte fixar 60fps i lägre upplösning... Eller iaf ett performance läge och ett visual, så vi själva kan välja. 60fps i snabba fps gör så sjukt mycket för spelupplevelsen kontra att det är "snyggt" ingen jävel som beundrar grafiken i Fortnite eller kommande pubg, man vill ha kills!

Postad 07 December 2017 - 04:59

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Jag hoppas ju MS fått många reklamationer på dåligt utförda reparationer och att dom lärt sig läxan. Känner inte att jag har nån lust att få tillbaka en kass konsol så nära inpå jul och allt. Kommer ju inte ha en hel konsol först i januari nån gång isåfall. Hoppet lever till motsatsen är bevisad ;)

Redigerat av New Player, 07 December 2017 - 04:59.

Postad 07 December 2017 - 07:38

Unregistered71ffa625
  • Unregistered71ffa625
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Så där ja. Fick upp och kopplade in den nya Xboxen, men den ville inte riktigt ansluta till det trådlösa nätverket. Den kopplade ned efter en stund och vägrade sedan återkoppla helt enkelt. SÅ man fipplade med inställningarna och då började den "blinka" var 20 sekund, ungefär som om den växlade mellan två olika skärmlägen. Den höll på så i 2 minuter innan jag blev sur och stängde av skiten. Sedan efter 10 minuter tog jag mod till mig och startade den igen, varpå den kopplade upp sig till internet och drog ned någon uppdatering sen var den "normal" under de 45 minuter jag hade tid att spela igår.
Att det var samma serienummer på den nya konsolen var nog bara en placeholder den är ändrad till ett nytt nu.
Passade på att lägga in Gears 4 över natten..

Fasen vad jag saknar den gamla tiden där man kunde komma hem med sitt nyinköpta spel, in med det i konsolen och köra igång och spela.
Hade ju glömt föra över spelat till min externa hdd, så var ju bara till och installera det igen. 

Spelat installerar på ca 42 Gig, sen kommer Enhanced uppdateringen på 62 Gig... Fine, en 4k uppdatering kan jag köpa att man skall uppdatera. Men ger mig tusan på att om jag inte haft en -x hade jag ändå haft en söt uppdatering på x antal gigs.
Minns att när jag kom hem med min One för två år sedan och startade Halo 5 som grabben skulle spela, så var vi tvungna att ta hem en stor uppdatering med vår skräpuppkoppling vi hade då, ett riktigt antiklimax.
Bor långt från telestationen och brukar ligga på 10-15Mbit med mitt ADSL, det tar tid att uppdatera, GoW4 var på fortfarande på 85% när jag åkte till jobbet nu på morgonen haha. Fiber in i vår kåk till våran iaf..

Får se nu hur länge denna xbox burk håller.. Den låter med än min original scorpio vilket är lite herkules.

Postad 07 December 2017 - 09:02

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Tur att du inte har råkat ut för buggen där downloads avbryts, den är jobbig på 100mbit, kan tänka mig den är hemsk på 15mbit, vakna på morgonen så dog downloads efter 1h liksom.

Fått den några gånger i samband med jag meckar med min mindre fungerande x, man går iväg och väntat på en 3h download och när man kommer tillbaka så dog den redan vid 10% eller nåt (kan inte starta sig själv igen))

Postad 07 December 2017 - 09:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Tur att du inte har råkat ut för buggen där downloads avbryts, den är jobbig på 100mbit, kan tänka mig den är hemsk på 15mbit, vakna på morgonen så dog downloads efter 1h liksom.

Fått den några gånger i samband med jag meckar med min mindre fungerande x, man går iväg och väntat på en 3h download och när man kommer tillbaka så dog den redan vid 10% eller nåt (kan inte starta sig själv igen))

Är det nån bugg iom nån uppdatering eller? Har råkat ut för det fenomenet när jag skulle tanka nån app för några dagar sen. Gick dessutom inte att starta nedladdningen igen heller via ”mina spel & appar” utan jag fick gå in på appen igen och tanka där.

Postad 07 December 2017 - 16:25

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Fick man hem en ny kontroll och ingen Xbox :(

Bifogad fil  2017-12-07 16.23.25.jpg   64.64K   3 Antal nerladdningar

Postad 07 December 2017 - 16:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fick man hem en ny kontroll och ingen Xbox :(

attachicon.gif2017-12-07 16.23.25.jpg

Lol? Hade du beställt det då?

Annars börjar det ju bli (eller har blivit sedan länge snarare) ren parodi av detta ^^

Postad 07 December 2017 - 16:28

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Hade beställt den innan. Men man vill ju testa den.

Postad 07 December 2017 - 16:28

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Finns det några one x som rullar smärtfritt :)

Postad 07 December 2017 - 16:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Knappt att man vill säga det men ja...hittills inga problem

F.ö avis på den där Elite-kontrollen...varit för snål för att köpa en sån.

Redigerat av La Cucaracha, 07 December 2017 - 16:30.

Postad 07 December 2017 - 16:36

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Slog till när WH prissänkte den under en dag till 1000kr. Haft span på den ett tag men också varit för snål att betala 1200kr.

Postad 07 December 2017 - 16:52

Rossifumi
  • Rossifumi
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Köpte en Elite-kontroll med för några veckor sedan. Som natt och dag i känsla jämfört med original som känns så billiga och plastiga nu att det är komiskt. Tyckte kanske inte att det lyfte något annat dock men köpte den enbart för att jag hoppas den håller bättre än original som går sönder efter 3-4 månader hela tiden.

För övrigt rullar min X på sedan dag 1.

Postad 07 December 2017 - 17:11

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Köpte en Elite-kontroll med för några veckor sedan. Som natt och dag i känsla jämfört med original som känns så billiga och plastiga nu att det är komiskt. Tyckte kanske inte att det lyfte något annat dock men köpte den enbart för att jag hoppas den håller bättre än original som går sönder efter 3-4 månader hela tiden.

För övrigt rullar min X på sedan dag 1.

Inget annat? Paddlarna är ju hela grejen med Elite, ökar reaktionen och möjligt att sikta och hoppa samtidigt osv.

Postad 07 December 2017 - 17:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hade beställt den innan. Men man vill ju testa den.

Så som du skrev det lät det som att du fått den istället för en konsol, men det var tydligen för dumt för att vara sant =P

Postad 07 December 2017 - 17:43

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0

Min Scorpio är helt problemfri sedan dag 1. Beställdes 20 Augusti från CDON.

Fast nu har jag väl jinxat det hela  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Postad 07 December 2017 - 17:56

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0
Min rullar på perfekt. Väldigt tyst maskin.

Postad 07 December 2017 - 18:34

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0
Min rullar oxå på utan problem och väldigt tyst är den. Hade nåt skit med 5Ghz wifi men tror mer att det va telias grej. Funkar utan problem nu utan att jag ändrat nåt på xboxen.

Har en vanlig X från dag 1. Tillverkad slutet på augusti.

Postad 07 December 2017 - 23:27

Rossifumi
  • Rossifumi
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Inget annat? Paddlarna är ju hela grejen med Elite, ökar reaktionen och möjligt att sikta och hoppa samtidigt osv.

Tyckte inte det gav något in de spelen jag spelar nej.

Redigerat av Rossifumi, 07 December 2017 - 23:28.

Postad 07 December 2017 - 23:40

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Min Scorpio från Tyskland är det inga som helst problem med, tyst som en ninja med! 

Postad 07 December 2017 - 23:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Tyckte inte det gav något in de spelen jag spelar nej.

Nä, det är väl mesta fördelar för fps, som kortare triggers och så.

Postad 08 December 2017 - 08:28

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Min Xbox one X Scorpio nummer 2 rullar på bra.

Nu har äntligen MS fått tummen ur och betalat tillbaka pengarna för min trasiga.

Kommer nog vilken vecka som helst.

Nu får vi se vad de erbjuder för kompensation för allt strul. Kan tänka mig en Elite kontroll :-)

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.