Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Call of Duty: World at War (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(22)
|
Inga priser |
Postad 01 July 2009 - 22:15
Redigerat av kerren, 01 July 2009 - 22:15.
Postad 01 July 2009 - 23:06
Mina högtalare kom idag, så jag var tvungen att åka iväg och kela lite med dom innan det är dax för dom att komma hem till farsan(jag).
Vi valde att få allt levererat till min polare, han har bättre plats och kunde vara hemma när dom kom.
Tog dock med frontarna idag ihop med ett väggfäste för att förbereda för resten av "familjen".. hehe
Fan vad varmt det är!
Postad 01 July 2009 - 23:16
gött med nya högtalare döden. har själv börjat kika lite på nyss system nu, fast det blir nog efter sommaren nån gång
varmt ja, har över 30 grader i lägenheten, ingen ide att försöka somna
Postad 01 July 2009 - 23:32
Vad har du spanat in?
Dessa köpte jag, fast med en extra sub (5.2), fick som sagt ett bra pris!
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=126990
Min polare köpte dessa samtidigt som demoex., med extra sub samt två extra surrar, dvs. 7.2 :
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=127590
Härlig hög med lådor man fick möta hos honom! haha
Älskar paket!
Inte särskilt snygga kanske, men ljudet var prio 1, samt att jag vill ha svarta diskreta högtalare till mitt biorum.
Polaren likadant, samt att hans 3 frontar kommer att täckas av duken, så vem bryr sig om design...
Nu blir det nudlar ett tag framöver...
Postad 02 July 2009 - 06:02
grattis till level 30.. vem va ni som spelade?
Jag,akerren,adude å ankan. Gick riktigt bra länge. Och märkte igår att waffen är riktigt grym på de höga levlarna.
Postad 02 July 2009 - 06:45
Min polare köpte dessa samtidigt som demoex., med extra sub samt två extra surrar, dvs. 7.2 :
Helsike vilka roliga saker ni köpit! Kan man få kräva lite bilder sen när installationen är klar!!! Sen blir det Zombie på max volym!
Postad 02 July 2009 - 07:01
Kul med nya gejjor!
Vad har du spanat in?
Härlig hög med lådor man fick möta hos honom! haha
Älskar paket!
Inte särskilt snygga kanske, men ljudet var prio 1, samt att jag vill ha svarta diskreta högtalare till mitt biorum.
Polaren likadant, samt att hans 3 frontar kommer att täckas av duken, så vem bryr sig om design...
Nu blir det nudlar ett tag framöver...
Grattis till valet av mk, Har hört just ditt system med 2 subbar och kan bara buga och bocka.
Postad 02 July 2009 - 07:44
Okej, ska tänka på det nästa gång.Spelar du bana tre så flyttar den sig mellan mittenhuset,över å undervåning, och de fyra "utehusen",och för att snabbt se vart den flyttar sig så kan du kolla upp mot himmlen och där det är en gul ljuspelare,där har lådan hamnat.
Vapnen du ska satsa på är framförallt Raygun,liten laserpistol typ, och antingen en av de 2st Lmg puffrorna eller den nya Wufferwaffen eller vad fasiken den heter.
Raygun finns väl bara på den första banan? Fick i alla fall aldrig den på tredje banan. Fick däremot någon slags elchockgevär. Kanske är den som är Wufferwaffen? Ja, LMG var riktigt bra. Gilla även hagelbrakan med 6 patroner.
Postad 02 July 2009 - 08:04
Men det verkar som att man inte kan få den i första lådan av nån anledning..
Postad 02 July 2009 - 10:43
Okej, ska tänka på det nästa gång.
Raygun finns väl bara på den första banan? Fick i alla fall aldrig den på tredje banan. Fick däremot någon slags elchockgevär. Kanske är den som är Wufferwaffen? Ja, LMG var riktigt bra. Gilla även hagelbrakan med 6 patroner.
Som döden säger så finns Raygunnen i 3:an med,men den kan vara jobbig att få så man få shoppa halvt ihjäl sig för att kunna få den(iallafall när det gäller mig medans vissa andra brukar å den omedelbart!). Wufferwaffen
Postad 02 July 2009 - 11:14
Som döden säger så finns Raygunnen i 3:an med,men den kan vara jobbig att få så man få shoppa halvt ihjäl sig för att kunna få den(iallafall när det gäller mig medans vissa andra brukar å den omedelbart!). Wufferwaffen
är elchockgeväret vilket visade sig igår är mkt effektivt på högre levlar när zombisarna är riktig svårdödade och de kommer i grupp. Hagelbrakarn är kul de första 10-15 levlarna sen är den jobbig att få död på dem me
ja du å din waffe rädda oss många gånger. den visades va väldigt effektiv. nästan så att en gubbe till skulle haft den.. 4 rayguns 2 MGs & 2 waffe låter ju som en bra kombination
Postad 02 July 2009 - 11:47
Men ibland är den konstig, akerren var vittne när jag sköt mot ett hel flock och bara en i mitten dog av första skottet, andra skottet döda typ de två första, sen kommer jag inte hur det gick, om jag tog resten med tredje skottet eller om jag bytte vapen...
Speed Cola är iaf. ett måste på waffen.
Postad 02 July 2009 - 15:21
Postad 02 July 2009 - 15:24
har ett sånt där kitt där förstärkaren sitter i dvd spelaren, sonygrejer som kostade 10.000kr för typ 4-5 år sen, inte mycket att hänga i julgranen,, saknar mer bas och bättre ljud helt enkelt
Postad 02 July 2009 - 15:54
Körde precis med lillebror & vi kom faktiskt också till 30 på 2 personer.. känns rätt bra me 2 l30 rundor inom loppet av 1 dygn. ja körde me ray & waffe å han me ray å mg.öpnnade överallt förutom till doctorsså vi styod framför den öppningen & zombisarna kom väldigt delat å bra så vi hade ungefär lika mkt att göra. Man kan säga att vi dog pga av lite missförstånd. tyckte det där stället kändes bra mkt stabilare än tex comm. här har man nära till de där lill vrået bakom vapenlådans första spawn också vilket uttnytjades flitigt
ja det stället har jag funderat på men suger ju om speed colan landar i doctors
Postad 02 July 2009 - 16:05
Postad 02 July 2009 - 20:25
nja jag har väl inte kollat på nåt speciellt egentligen, blir inte så dyra saker som du köpte i alla fall
har kikat lite på brl, där finns det ju färdiga paket med förstärkare och allt, system 1 högtalare och yamaha förstärkare,, bara att köpa valfri bas också.. vet inte om dom paketen är nåt att ha men troligtvis bättre än det jag har nu.
har ett sånt där kitt där förstärkaren sitter i dvd spelaren, sonygrejer som kostade 10.000kr för typ 4-5 år sen, inte mycket att hänga i julgranen,, saknar mer bas och bättre ljud helt enkelt
Kolla in hippos högtalarsystem, ska vara otroligt prisvärt och bra vad man hört och läst överallt.
Postad 02 July 2009 - 21:17
Kolla in hippos högtalarsystem, ska vara otroligt prisvärt och bra vad man hört och läst överallt.
ska kika på de. får se om/när jag har råd,, kanske ska köpa en båt tillsammans med en polare också, samt åka utomlands v.29 så det blir nog nudlar för mig framöver också
Postad 03 July 2009 - 06:56
Postad 03 July 2009 - 10:30
Är det inte så att man måste klara av singelplayer delen innan man kan börja lira zombie? Hur många timmar tar det ungefär?
Stämmer,kommer inte ihåg hur lång tid det tog men inte alls ngt långt spel. Har för mig att jag fixade de på några kvällar,men då körde jag inte på högre svårighets grad än normal. Är väl typ ett sånt här 8-10 timmars spel.
Tänk på att det går att köra co-op som gör det inte allt för spännande spelet mkt roligare.
Redigerat av hippo6, 03 July 2009 - 10:32.
Postad 03 July 2009 - 11:31
Okej! Då fixar jag det på 5 timmar dåStämmer,kommer inte ihåg hur lång tid det tog men inte alls ngt långt spel. Har för mig att jag fixade de på några kvällar,men då körde jag inte på högre svårighets grad än normal. Är väl typ ett sånt här 8-10 timmars spel.
Tänk på att det går att köra co-op som gör det inte allt för spännande spelet mkt roligare.
Co-op får vänta, det är zombie jag är ute efter
Btw så fick jag tillbaka min PS3a igår så om jag hittar spelet billigt någonstans köper jag det på väg hem efter jobbet
Postad 03 July 2009 - 11:48
Okej! Då fixar jag det på 5 timmar då
Co-op får vänta, det är zombie jag är ute efter
Btw så fick jag tillbaka min PS3a igår så om jag hittar spelet billigt någonstans köper jag det på väg hem efter jobbet
Då är det ju bara att köra hårt ikväll så blir du klar med storyn
Men tänk på att du kan spela zombie även utan att ha klarat storyn,du kan inte hosta men
du kan ju bli inbjuden och vara med å spela. Jag är 99,99 procent säker på att det är så
Postad 03 July 2009 - 12:14
Okej, där ser man. Hoppas det är så, för då kan man ju börja slakten direktDå är det ju bara att köra hårt ikväll så blir du klar med storyn
.
Men tänk på att du kan spela zombie även utan att ha klarat storyn,du kan inte hosta men
du kan ju bli inbjuden och vara med å spela. Jag är 99,99 procent säker på att det är så
Blir väl att ladda ner map packen först.
Postad 03 July 2009 - 12:16
Är det inte så att man måste klara av singelplayer delen innan man kan börja lira zombie? Hur många timmar tar det ungefär?
Så var det först, nu ska man inte behöva det längre, dom tog bort det då dom antagligen insåg hur stort zombie blivit och att folk kan tänkas köpa spelet ENBART för zombie..
Redigerat av Dr. Death, 03 July 2009 - 12:17.
Postad 05 July 2009 - 13:44
Postad 05 July 2009 - 19:24
Jag har spelat i drygt 24 dygn (!!!) och typ provat på zombie 2 eller 3 gånger....
gratulerar
Postad 05 July 2009 - 21:38
Jag har spelat i drygt 24 dygn (!!!) och typ provat på zombie 2 eller 3 gånger....
Smått imponerande med tanke på hur snabbt man tröttnade på MP-besvikelsen som W@W gav..
Kerren, zombie?
Postad 06 July 2009 - 06:27
Postad 06 July 2009 - 08:10
Rätt roligt hur olika man kan vara, zombie rular ju..hehe
Vi kom till L25 inatt igen, sen kom jag till L60.... Men det var tyvärr en efterföljande dröm som jag fick efter att jag gått och lagt mig...
Man slipper inte ens zombisarna när man sover längre!
By the way akerren, vilken waffefullträff du fick till där oxå, måste varit 50+, och då var det dessutom kanske 200-300 st kvar! (som var på väg upp för ett ?berg??? hmmm)
Postad 09 July 2009 - 16:47
Postad 09 July 2009 - 18:26
kör döden å kerren 2 player zombie eller? Sett att ni spelat bägge två men inte hört ngt så jag antar att ni spelat då. funkar det bra isåfall?
haha ja vi har lirat lite 2 player men inget seriöst vi har testat lite hur långt man kan komma utan att handla i lådan å utan att öppna något osv. det har ju varit kass väder hela veckan men ingen behagar att komma å spela med oss, väldigt dålig stil vill jag säga
Postad 09 July 2009 - 19:04
Postad 09 July 2009 - 19:31
jag vill men vågar inte fråga när ni redan spelar,är ju ingen ide om ni börjat redan å kommit en bit. men ropar ni så kommer jag oftast som ett skott
försökte flera gånger här om dagen men du han ju logga ut varje gång jag skulle skriva
Postad 09 July 2009 - 19:42
COD5 har en liten men besatt skara fans om man säger så.haha ja vi har lirat lite 2 player men inget seriöst vi har testat lite hur långt man kan komma utan att handla i lådan å utan att öppna något osv. det har ju varit kass väder hela veckan men ingen behagar att komma å spela med oss, väldigt dålig stil vill jag säga
Postad 09 July 2009 - 19:52
Postad 21 July 2009 - 19:45
Activision verkar nöjda med att ha sålt över fyra miljoner kartpaket till Call of Duty World at War. Därför jobbar de tillsammans med sina "partners" Certain Affinity med tre nya flerspelarkartor (“Battery”, “Revolution” och “Breach”) och en ny zombie-karta som ska släppas i ett paket i augusti.
Postad 22 July 2009 - 07:46
Jag har jämt så jäla otur med vapnen! Jag har aldrig fått Raygun på tredje banan
Postad 22 July 2009 - 18:37
"Kaboom, KA FACKING BOOM"
Kul med lite kommentarer under spelets gång.
Ja, och det är MÅNGA OLIKA kommentarer oxå, vi har spelat MYCKET och fortfarande får man höra nån ny då och då!
Så morlock har alltså lirat zombie?
Vad tycker du om 3:an då?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
45 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler