Hoppas det hjälper.
* Officiell tråd - Western Digital TV HD *
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
10 år sedan |
![]() |
12 år sedan |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
Postad 12 maj 2009 - 06:17
Hoppas det hjälper.
Postad 12 maj 2009 - 08:34
Postad 12 maj 2009 - 12:33
Gabbe: Vet inte om du provat detta ännu men jag hade också problem med massa lagg och att den stängde av sig bara sekunder in i filmen o.s.v. Laddade ner Auslogics Disk Defrag (Freeware som för övrigt går jäkligt snabbt i jämförelse med Windows egna) och körde en defrag på den externa HD'n. Jag har kollat på 2-3 filmer efter detta och det har inte varit några som helst problem. Kör FW 1.02.07.
Hoppas det hjälper.
Lite lustigt om ena filmen fungerar perfekt och filmen direkt efter lever j*vel en 15-20 ggr. under filmen.
Jag får väl göra en del tester igen när jag får tid..
Kollade hårddisken nyss och den behöver inte defragmenteras.
Ska dra ner det programmet och köra vid tillfälle innan mina egna tester.
Postad 12 maj 2009 - 14:58
Postad 12 maj 2009 - 20:16
Om man kör med WDLXTV firmware kan man koppla in ett trådlöst usb nätverkskort då? Och i så fall vilket?
Nej det funkar INTE alls iaf INTE ännu. (har provat med D-Link DWA-140 utan resultat)
Men man kan få nätverksanslutning med en USB nätverkshub, men då måste du ladda in denna FW
Zippa upp alla filer till ett USB minne, sätt in det i USB porten på din WD HD TV Player & uppgradera
Bifogad fil(er)
Redigerat av pege63, 12 maj 2009 - 21:14.
Postad 13 maj 2009 - 18:35
Nyare WDLXTV Version 0.5.3.2 ute nu
Bifogad fil(er)
Redigerat av pege63, 13 maj 2009 - 18:59.
Postad 13 maj 2009 - 18:59
Tänkte kolla vad ni kör med för extern hårddisk till era WD? ska förmodligen skaffa en Western Digital My Passport Essential då den är liten och utan strömsladd... är det nån nackdel eller är det bara att beställa?=)
jag kör med en Lacie Mobile Disk, denna är också liten utan extern strömdel, 2,5 tum, och den går ner i varv när du stänger av din WD, vet inte om My Passport gör det. Så jag skulle rekommendera Lacie Mobile Disk (jag har 320Gb varianten).
Postad 13 maj 2009 - 19:51
jag kör med en Lacie Mobile Disk, denna är också liten utan extern strömdel, 2,5 tum, och den går ner i varv när du stänger av din WD, vet inte om My Passport gör det. Så jag skulle rekommendera Lacie Mobile Disk (jag har 320Gb varianten).
Man kan ju annars göra ett kap på t.ex Tradera på en 2,5 tums disk och sen köpa en USB-SATA Kabinett. Det gjorde jag och kabinetten är faktiskt riktigt snygg - i läder. http://www.dustinhom...5010213282.aspx
Fungerar perfekt!
Postad 13 maj 2009 - 20:15
Går ner i varv
Annars är A.C Ryan kabinett dom bästa enligt mig inte så dyra heller
http://www.acryan.co...m...1&Itemid=77
Redigerat av pege63, 13 maj 2009 - 20:21.
Postad 13 maj 2009 - 21:58
Tänkte kolla vad ni kör med för extern hårddisk till era WD? ska förmodligen skaffa en Western Digital My Passport Essential då den är liten och utan strömsladd... är det nån nackdel eller är det bara att beställa?=)
En sån har jag, 320gb varianten, och den funkar perfekt. Får du användning av stället som följde med spelaren också. Bara det!

Postad 14 maj 2009 - 07:15
Som det är nu visas alla filmer i den upplösningen och refresh raten som man ställer in under setings->audio/video, vad jag hade hoppats på var att filmerna skickades ut i sitt native format, d.v.s att t.ex 720p50 skickas ut i 720p50 (eller 1080p50) och att 1080p24 skickas ut i 1080p24 etc. Det finns ju ett auto-läge i inställningarna men det verkar bara betyda att den väljer den högsta upplösningen som TVn klarar och kör ut allt i den. Av det lilla jag minns av när kikade på polarens tvix 6500 så klarade den detta och PS3an ändrar också automatiskt mellan 50 och 60Hz beroende på materialet.
Är det ingen annan som bryr sig om ryckfria panoreringar eller går alla in i inställningarna som mig nu och ändrar när man ska kolla på material med olika fps? Nu är väl 95% av allt jag kollar på i 24hz så det är bara att lämna spelaren på 1080p/24 men ska man kolla på en pal dvd eller ett avsnitt av Robinson t.ex. måste jag manuellt ändra till 1080p50.
Men som sagt totalt sett helnöjd! Nu kan man njuta av filmerna även i dom tysta partierna utan att höra PS3ans flåsande. Tror dock ovan önskemål inte är speciellt svårt att implementera som ett val i settings så får hoppas att det kommer i en framtida firmware.
Postad 14 maj 2009 - 07:28
Köpte en sån här igår då jag tröttnat på PS3ans blåsande när man kollar på film via den. Riktigt trevlig sak! och går ju egentligen inte att klaga på något när man tänker på vad den kostar men en sak tycker jag är lite synd, det är att den skalar upp allt till en och samma upplösning/refresh rate. Jag frågade om det tidigare i tråden och fick nog ett inte helt korrekt svar där tyvärr men det är inget jätteproblem, men är lite förvånad att inte fler uppmärksammat det.
Som det är nu visas alla filmer i den upplösningen och refresh raten som man ställer in under setings->audio/video, vad jag hade hoppats på var att filmerna skickades ut i sitt native format, d.v.s att t.ex 720p50 skickas ut i 720p50 (eller 1080p50) och att 1080p24 skickas ut i 1080p24 etc. Det finns ju ett auto-läge i inställningarna men det verkar bara betyda att den väljer den högsta upplösningen som TVn klarar och kör ut allt i den. Av det lilla jag minns av när kikade på polarens tvix 6500 så klarade den detta och PS3an ändrar också automatiskt mellan 50 och 60Hz beroende på materialet.
Är det ingen annan som bryr sig om ryckfria panoreringar eller går alla in i inställningarna som mig nu och ändrar när man ska kolla på material med olika fps? Nu är väl 95% av allt jag kollar på i 24hz så det är bara att lämna spelaren på 1080p/24 men ska man kolla på en pal dvd eller ett avsnitt av Robinson t.ex. måste jag manuellt ändra till 1080p50.
Men som sagt totalt sett helnöjd! Nu kan man njuta av filmerna även i dom tysta partierna utan att höra PS3ans flåsande. Tror dock ovan önskemål inte är speciellt svårt att implementera som ett val i settings så får hoppas att det kommer i en framtida firmware.
Så du menar att andra spelare skiftar instaällning när man väl valt filmen? Vilket i sin tur oftast får TVn att skriva ut den nya inställningen i något hörn, typ 1080p, 720p o.s.v?
Spelaren ställer mycket in sig idagens läge till vad TVn klarar, och när det gäller just upplösningen så är det väll helt okay. Man kan ju hoppas på att wd tv är lite bättre eller iallafall lika bra som TVn på att skala om. Att det hackar i panoreringar i filmer har jag inte märkt av men det kan så klart vara att jag kört någon av de 95% filmerna.
Om du vill ha mer insikt i vad som verkligen händer med WD TV så finns där en par trådar som updateras hela tiden på AVForum, där bör du kunna få bra svar.
Postad 14 maj 2009 - 07:58
Japp, PS3an slår om till 50hz när du startar en 50hz film (om du har enablat det under video settings) och till 60hz om du startar en 24/30/60hz film. (ps3an kan inte skicka ut 24p när man streamar till den, bara från bluray, så den gör om det till 60hz)Så du menar att andra spelare skiftar instaällning när man väl valt filmen? Vilket i sin tur oftast får TVn att skriva ut den nya inställningen i något hörn, typ 1080p, 720p o.s.v?
Och är rätt säker på att Tvixen också gör det men det törs jag inte lova då det var ett år sen jag lekte med den.
Nog off-topic nu

Postad 14 maj 2009 - 11:20
Har läst att någon fick med det och i min kartong så fanns det inte med, börja fundera ifall jag ska säga till isåfall.
Postad 14 maj 2009 - 11:32
Ni som köpt WD's mediaplayer fick ni ett stöd för WD externa HDD passport serie med i kartongen ?
Har läst att någon fick med det och i min kartong så fanns det inte med, börja fundera ifall jag ska säga till isåfall.
Det medföljde ett stöd, troligen är det till en extern hdd ja.
Postad 14 maj 2009 - 13:40
I min låda låg det heller inget stöd...hmm..
Postad 14 maj 2009 - 13:51
Fikk med stöd,är til 2,5 hd
Postad 14 maj 2009 - 15:35
Fikk med stöd,är til 2,5 hd
På affären där jag köpte den plockade dom upp en låda så jag kunde provkänna lite, sen när jag köpte en så fanns det inget stöd med? konstigt då det fanns ett i den första lådan.
Postad 14 maj 2009 - 16:41
Bara att ringa eller maila och ta WD i hampan och kräva.

Postad 14 maj 2009 - 17:14
Postad 14 maj 2009 - 17:31
Köpte en sån här igår då jag tröttnat på PS3ans blåsande när man kollar på film via den. Riktigt trevlig sak! och går ju egentligen inte att klaga på något när man tänker på vad den kostar men en sak tycker jag är lite synd, det är att den skalar upp allt till en och samma upplösning/refresh rate. Jag frågade om det tidigare i tråden och fick nog ett inte helt korrekt svar där tyvärr men det är inget jätteproblem, men är lite förvånad att inte fler uppmärksammat det.
Har lite samma funderingar, sen finns det nått sätt att se genom spelare vad en viss film har för hz(24/50/60)?
För hur ska man annars veta vad som är optimal upplösning och refresh rate?
Redigerat av Unregisteredee0524b1, 14 maj 2009 - 17:31.
Postad 14 maj 2009 - 20:22
Har lite samma funderingar, sen finns det nått sätt att se genom spelare vad en viss film har för hz(24/50/60)?
För hur ska man annars veta vad som är optimal upplösning och refresh rate?
Nej det finns det tyvärr inte.
Man kan använda ett program som MediaInfo, http://mediainfo.sourceforge.net/ för att se den typen av information.
Jag tycker också att det är synd att inte Autoläget känner av vilket format filen man spelare upp är i och ställer om utsignalen automatiskt. Idag är det lite meckigt om man vill få ut optimal signal.
Postad 15 maj 2009 - 15:15
Ok tack för svaren, köpte min på CDON funderar om jag ska ta det med dom först.
Köpte min på cdon jag oxå, fick inte med nåt ställ, i manualen som medföljde stod det att stället fanns att köpa som tillbehör...
Postad 16 maj 2009 - 18:53

Postad 16 maj 2009 - 20:14
Vilket är det mest optimala för ljud och bild? Köra hdmi från wd tv till recievern eller hdmi från hd tv till tvn och köra optisk sladd till receivern? Jag gissar på alternativ 2 men det hade varit skönt med en confirmation
Om kablar och HDMI-växeln i förstärkaren är i bra skick så ska det inte vara någon skillnad.
Är nog en smaksak bara...
Postad 16 maj 2009 - 20:16
Köpte min på cdon jag oxå, fick inte med nåt ställ, i manualen som medföljde stod det att stället fanns att köpa som tillbehör...
Jag köpte min från Inetdata och fick med HD ställ, vilket ni också borde ha fått oavsett var ni köper den ifrån.
Vilket är det mest optimala för ljud och bild? Köra hdmi från wd tv till recievern eller hdmi från hd tv till tvn och köra optisk sladd till receivern? Jag gissar på alternativ 2 men det hade varit skönt med en confirmation
Om du kör HDMI från WD till receivern så borde du får både bild och ljud under förutsättningen att din receiver har DTS dekoder inbyggt i receivern. Jag kör HDMI för bild och optisk för ljud. I ditt fall tror jag att du borde få både bild o ljud om du kopplar HDMI till receivern. En kabel istället för 2, tackar o bugar :-) Rätta mig om jag har fel!
Redigerat av Unregistered38563, 16 maj 2009 - 20:17.
Postad 16 maj 2009 - 21:17
Om du kör HDMI från WD till receivern så borde du får både bild och ljud under förutsättningen att din receiver har DTS dekoder inbyggt i receivern. Jag kör HDMI för bild och optisk för ljud. I ditt fall tror jag att du borde få både bild o ljud om du kopplar HDMI till receivern. En kabel istället för 2, tackar o bugar :-) Rätta mig om jag har fel!
Har Yamaha 465 receiver så det funkar bra som jag har det nu med hdmi, men jag fick för mig att det blev bättre ljud med optisk kabel så det va därför jag slängde iväg frågan

Tack för snabbt svar!
Redigerat av Gascoigne, 16 maj 2009 - 21:24.
Postad 17 maj 2009 - 18:47
http://i209.photobuc...17052009565.jpg
Så här håller det på hela filmen igenom. Andra filmer i fullHD, t.ex "the.dark.knight.2008.1080p.bluray.x264.mkv" fungerar perfekt.
Så här säger MediaInfo om Band Of Brothers-avsnittet:
Format : Matroska
Filstorlek : 6,12 GiB
Duration/String : 1 h 13 min
Generell Bitrate : 12,0 Mbps
Kodningsdatum : UTC 2009-05-17 13:59:31
Skrivande applikation : mkvmerge v2.8.0 ('The Tree') built on May 9 2009 18:02:06
Skrivande bibliotek : libebml v0.7.7 + libmatroska v0.8.1
ID : 1
Format : AVC
Format/ : Advanced Video Codec
Format_Profile : [email protected]
Format_Settings_CABAC/String : Ja
Format_Settings_RefFrames/String : 8 frame
MuxingMode : Container [email protected]
CodecID : V_MPEG4/ISO/AVC
Bitrate : 11,1 Mbps
BitRate_Nominal/String : 11,3 Mbps
Bredd : 1 920 pixlar
Höjd : 1 072 pixlar
Bildförhållande : 16/9
Bildhastighet (Frame rate) : 23,976 fps
Upplösning : 24 bits
Colorimetry : 4:2:0
Bits/(Pixel*Frame) : 0.225
StreamSize/String : 5,66 GiB (93%)
Skrivande bibliotek : x264 core 56 svn-667C
Kodningsinställningar : cabac=1 / ref=5 / deblock=1:-4:-4 / analyse=0x3:0x133 / me=umh / subme=6 / brdo=1 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=2 / deadzone=4,6 / chroma_qp_offset=0 / threads=3 / nr=0 / decimate=1 / mbaff=0 / bframes=3 / b_pyramid=1 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=3 / wpredb=1 / bime=1 / keyint=250 / keyint_min=25 / scenecut=40(pre) / rc=2pass / bitrate=11316 / ratetol=1.0 / rceq='blurCplx^(1-qComp)' / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / pb_ratio=1.30 / zones=100814,105322,b=0.15 / aq=1:0.3:15.0
Språk : Engelska
ID : 2
Format : AC-3
Format/ : Audio Coding 3
CodecID : A_AC3
Bitrate : 640 Kbps
Kanal(er) : 6 kanaler
Kanalplatser : Front: L C R, Surround: L R, LFE
Samplingstakt : 48,0 KHz
StreamSize/String : 335 MiB (5%)
Kan det bero på "reference frames" som här är 8?
Hårddisken jag använder är:
Någon som har en aning om vad som är fel?
Redigerat av N0rt0n, 18 maj 2009 - 21:33.
Postad 17 maj 2009 - 19:10
Har problem med att spela upp avsnitt av "Band Of Brothers"
--- klipp ---
Kan det bero på "reference frames" som här är 8?
Någon som har en aning om vad som är fel?
Varken profilen @5.1 eller antalet reframes är gynnsamt för processorn.
Har de andra avsnitten samma antal reframes? i såna fall har du tur som får dem att fungera..
Lista (för femtiotolfte gången) på hur många reframes som är max:
|-----------|---------| |Resolution | no. ref | |-----------|---------| | 1280x544 | 12 | | 1280x720 | 9 | | 1920x800 | 5 | | 1920x816 | 5 | | 1920x1080 | 4 | |-----------|---------|
Postad 17 maj 2009 - 19:55
Varken profilen @5.1 eller antalet reframes är gynnsamt för processorn.
Har de andra avsnitten samma antal reframes? i såna fall har du tur som får dem att fungera..
Lista (för femtiotolfte gången) på hur många reframes som är max:|-----------|---------| |Resolution | no. ref | |-----------|---------| | 1280x544 | 12 | | 1280x720 | 9 | | 1920x800 | 5 | | 1920x816 | 5 | | 1920x1080 | 4 | |-----------|---------|
Tack för svar!
Läste en ###### massa sidor, men blev inte klok på det ändå. Men ok då vet jag.
Ja alla avsnitten ligger på samma. Dom låg först med DTS-ljud och det fungerar ju inte, så det gjorde jag om till AC3. Då fungerar ljudet perfa.
Men finns det något sätt att konvertera till ett lägre antal reframes?
Postad 17 maj 2009 - 20:11
Men finns det något sätt att konvertera till ett lägre antal reframes?
Är ganska säker på att man måste koda om hela filmen från grunden och kommer troligen att tappa kvalité
i den vevan. Tar troligen timmar att koda om en film på det sättet också.
Synd att de inte har bättre koll på hur mediaspelare fungerar när de rippar... den funkar säkert jättebra
på datorn annars.
Postad 19 maj 2009 - 13:08
-Some characters still missing from Greek font
-VC-1 MKVs playback poorly
-Audio out of sync during MKV playback
-10 Minute FF and REV doesn't work during MKV playback
-Audio clipping issues
Postad 19 maj 2009 - 16:45
Bugs fixed in 1.02.08:
-Audio clipping issues
nice! den smäller vi in direkt - jag har nämligen haft små problem med att ljudet inte är synkat till munnen på endel filmer. Inget som har stört men ändå! :>
Postad 19 maj 2009 - 18:59
Har lyckats få ett ip nummer i wd:n nu med hjälp av en usb-ethernet adapter. följer guiden ett par sidor bak!
Dock lyckas jag inte koppla upp mig från datorn med en ssh-klient.
Använder jag putty ger den följande medelande: "Network error: Software caused connection abort"
Tunnelier ger: "Server disconnected without sending a disconnect message."
Någon som har tips?
Tack på förhand!
Postad 19 maj 2009 - 19:06
Bugs fixed in 1.02.08:
-Audio clipping issues
riktigt gött med ny beta version. dock så vill jag bara upplysa alla som använder usb-hubb; denna FW strular med usb-hubbar, efter en uppdatering så vill WD´n inte hitta alla hårddiskar/usb-minnen du har inkopplat. Har inte testat själv utan bara läst på AVSforum.
/isopaistiainen
Postad 20 maj 2009 - 10:19
riktigt gött med ny beta version. dock så vill jag bara upplysa alla som använder usb-hubb; denna FW strular med usb-hubbar, efter en uppdatering så vill WD´n inte hitta alla hårddiskar/usb-minnen du har inkopplat. Har inte testat själv utan bara läst på AVSforum.
/isopaistiainen
SKumt! ÄR sugen på att uppdatera men jag vill ju inte riskera att den inte tar min USB-sticka längre.
Betyder den nya uppdateringen att det kommer att vara möjligt att hoppa 10 min fram och bak vid uppspelning av mkv-filer?
Postad 20 maj 2009 - 11:22
SKumt! ÄR sugen på att uppdatera men jag vill ju inte riskera att den inte tar min USB-sticka längre.
Betyder den nya uppdateringen att det kommer att vara möjligt att hoppa 10 min fram och bak vid uppspelning av mkv-filer?
Ja, men jag förstår inte riktigt problemet. Jag har alltid kunnat hoppa fram och bak 10min i mina mkv filmer?
Postad 20 maj 2009 - 12:33
Edit: hittade information i den här stora tråden till slut. Den är tydligen i standby. Då blir det en strömbrytare.
Redigerat av Palle, 20 maj 2009 - 13:27.
Postad 20 maj 2009 - 18:17
Tja igen.
Har lyckats få ett ip nummer i wd:n nu med hjälp av en usb-ethernet adapter. följer guiden ett par sidor bak!
Dock lyckas jag inte koppla upp mig från datorn med en ssh-klient.
Använder jag putty ger den följande medelande: "Network error: Software caused connection abort"
Tunnelier ger: "Server disconnected without sending a disconnect message."
Någon som har tips?
Tack på förhand!
VilKEN ADAPTER körde du med?
Filket FW pratar du om ORGINAL el 1.02.07_B-RAD.CC_WDLXTV-0.5.3.2?
Postad 20 maj 2009 - 20:07
Gick till Kjell&Co och försökte köpa https://www.prisjakt...ukt.php?p=83361 och ville köpa den hos dem. (Artikelnr 68129, går ej att länka till dem)
Men när jag fick den såg jag att den såg annorlunda ut. Hon hävdade dock att den skulle fungera på exakt samma sätt o eftersom det va öppet köp köpte jag den. Den heter MosChip MCS7830.
Firmwaren jag använder är 1.02.06_B-RAD.CC_WDLXTV-0.5
Tillsammans med samba modden som finns att tillgå hos b-rad.
Tack för att du tar dig tid!
Postad 21 maj 2009 - 09:36
Alltså att man kan styra boxen via tvn och dess fjärr.
Postad 21 maj 2009 - 13:24
Tja.
Gick till Kjell&Co och försökte köpa https://www.prisjakt...ukt.php?p=83361 och ville köpa den hos dem. (Artikelnr 68129, går ej att länka till dem)
Men när jag fick den såg jag att den såg annorlunda ut. Hon hävdade dock att den skulle fungera på exakt samma sätt o eftersom det va öppet köp köpte jag den. Den heter MosChip MCS7830.
Firmwaren jag använder är 1.02.06_B-RAD.CC_WDLXTV-0.5
Tillsammans med samba modden som finns att tillgå hos b-rad.
Tack för att du tar dig tid!
Aha oki då har du trådat till adapterna som sen kopplas in i WD HD TV, men jag önskar mig liksom att man kopplar in en dongel som D.Link DWA-140 och kör liksom trådlöst inte i B el g utan i N hastighet ( det är ngt det)

Annars kunde man ju köpa ARTNR: 68-667 som har 10/100/1000 (http://www.kjell.com...00000,231000000), men jag vill ha TRÅDLÖS lösning.
Kanske det skulle gå om man kopplade in ARTNR: 68-667 till en ARTNR 68-707 så skulle man få en trådlös lösning

Redigerat av pege63, 21 maj 2009 - 13:46.
Postad 21 maj 2009 - 18:05
Kopiera över allt till ett USB minne & uppdatera som vanligt
Bifogad fil(er)
Postad 21 maj 2009 - 23:00
MOD nytt GUI, 1.02.08 osdMod v0.2
Kopiera över allt till ett USB minne & uppdatera som vanligt
Vem har gjort denna om man får fråga? Screens?
Postad 22 maj 2009 - 11:45

Redigerat av -Danne-, 22 maj 2009 - 11:45.
Postad 22 maj 2009 - 11:46
Packa upp ny firmware på minnet, ha inga andra minnen i, stoppa in minnet i lådan. Wips, menyn kommer fram.Jag blir snart tokig. Jag ska uppdatera min wd spelare men hittar inte var man uppgraderar leksaken. Sist jag gjorde det gick det bra men det var ett tag sedan och nu hittar jag inte rätt i menyerna. I settings antar jag men sedan system? Där finns den inte. Banalt problem jag vet men jag har tittat genom alla settingsmenyer säkert 10 gånger och hittar ingen upgrade firmware icon eller ngt sådant....var är den

Postad 22 maj 2009 - 12:14
Jag blir snart tokig. Jag ska uppdatera min wd spelare men hittar inte var man uppgraderar leksaken. Sist jag gjorde det gick det bra men det var ett tag sedan och nu hittar jag inte rätt i menyerna. I settings antar jag men sedan system? Där finns den inte. Banalt problem jag vet men jag har tittat genom alla settingsmenyer säkert 10 gånger och hittar ingen upgrade firmware icon eller ngt sådant....var är den
Precis som Dennis_86 säger.
Packa upp den i rooten och den dyker upp som en egen ny mapp i huvudmenyn.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar