*** Officiell tråd - Xtreamer - Streamer/Streamer Pro/Sidewinder/iXtreamer
3627 svar till detta ämne
Postad 11 augusti 2010 - 08:46
Unregistered522aea83
-
Unregistered522aea83
-
Användare
-
-
117 inlägg
Om jag sätter in en intern HDD i Xtreamer Pro med massa filmer mm fungerar den då?
Tror du att det skulle finnas möjlighet att stoppa in in hdd om den INTE fungerade ...
Frågan är inte så dum som du tycks tro. På Xtreamers NAS eTRAYs så var det så, med de tidiga FW åtminståne, att den formaterade den HD som sattes in. Detta har flera fått lära sig den hårda vägen. Hur det är med X-Pro vet jag inte men man bör nog kolla extra innan man stoppar in en HD där man redan har material sparat. // Peter
Postad 11 augusti 2010 - 08:51
professorB
-
professorB
-
Beroende
-
-
1 294 inlägg
Frågan är inte så dum som du tycks tro. På Xtreamers NAS eTRAYs så var det så, med de tidiga FW åtminståne, att den formaterade den HD som sattes in. Detta har flera fått lära sig den hårda vägen. Hur det är med X-Pro vet jag inte men man bör nog kolla extra innan man stoppar in en HD där man redan har material sparat.
// Peter
Xtreamer Pro formaterar inte hårddisken automatiskt när man sätter i den. Du kan ta ut den och föra över innehåll i en SATA-docka och sedan sätta tillbaka den om du vill.
Postad 11 augusti 2010 - 08:51
maccis_no1
-
maccis_no1
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Frågan är inte så dum som du tycks tro. På Xtreamers NAS eTRAYs så var det så, med de tidiga FW åtminståne, att den formaterade den HD som sattes in. Detta har flera fått lära sig den hårda vägen. Hur det är med X-Pro vet jag inte men man bör nog kolla extra innan man stoppar in en HD där man redan har material sparat.
// Peter
ingen dum fråga men lite svårtolkad faktisk. Jag tolkade också den som anderswillhelmsson tolkade det. Du skulle skrivit att det redan fanns filmer på den annars låter det som du ska göra det i 2 steg... stoppa in hd... lägga in filmer.
Postad 11 augusti 2010 - 16:03
Unregistered2743ab77
-
Unregistered2743ab77
-
Användare
-
-
104 inlägg
Är det lönt att köpa xtremer med tillhörande wifi antenn nu? eller lurar en ny produkt runt hörnet som är bättre/snabbare?
Postad 11 augusti 2010 - 18:12
lebowskii
-
lebowskii
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Någon uppdatering på hackande i MKV-filmer med HD-ljud i nya firmwaren ?
Alla mina HD-ljud- MKV hackar något sanslöst, men andra filmer funkar ok. Dolby HD funka men inte DTS HD.
Postad 11 augusti 2010 - 19:59
Unregisteredf1f29bfd
-
Unregisteredf1f29bfd
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Western Digital 320gb 2.5" SATA 5400rpm funkar de bra i xtreamern 1:a versionen tror ni. Nu får etrayzen bli bokstöd.
Postad 11 augusti 2010 - 20:06
Unregistered7c5139ba
-
Unregistered7c5139ba
-
Beroende
-
-
1 310 inlägg
Jupp, streamar via nätverk(trådat). Har samma problem även via USB. Har sett hacken på både HD och SD-material i 24p.
Lurigt. Själv har jag aldrig märkt av något problem vid 24p-uppspelning (vad jag sett i alla fall) Är känslig för hack/judder så jag tror knappast att jag missat att se det. Det skulle kunna vara så att 24-p signalen från Xtreamern inte riktigt synkar med din TV (eller vad du har för bildvisare). Borde dock ge lite tätare hack i så fall tycker man. Har dock läst på något Xtreamer-forum om folk som har vissa problem med just 24p. Vet dock inte på rak hand var jag såg det. Du kan ju alltid gå in där och söka.
Postad 13 augusti 2010 - 08:44
Unregistered31ed242e
-
Unregistered31ed242e
-
Användare
-
-
154 inlägg
Någon som får lila/grön bild när man uppdaterar till 2.4RC3? Åtgärder?
Får heller inte DTS-MA ljudet att fungera, några lösningar?
Allmänna kommentarer om senaste firmware? Jukebox etc.
Redigerat av Unregistered31ed242e, 13 augusti 2010 - 08:45.
Postad 13 augusti 2010 - 08:53
Unregistered522aea83
-
Unregistered522aea83
-
Användare
-
-
117 inlägg
Någon som får lila/grön bild när man uppdaterar till 2.4RC3? Åtgärder?
Hej. Är inte hemma just nu men jag har för mig att man kan ändra någon HDMI-inställning. Det finns någon parameter med alternativ i stil med 4-4-4, 4-2-2 m.m. Testa den. // Peter
Postad 13 augusti 2010 - 18:57
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Är inte hemma just nu men jag har för mig att man kan ändra någon HDMI-inställning. Det finns någon parameter med alternativ i stil med 4-4-4, 4-2-2 m.m.
Ja, och det finns ju typ 4-5-6 olika HDMI-settings där inne i Setup'en, inte bara den där du nu hänvisar till, utan på ett ställe för HDMI-Kompatibilitet. Man ska alltid göra en Reset när man flashat in nån my Firmware, och sen testar man HDMI-Default först, och sen nån av alla de andra om inte Default funkar.
Redigerat av anderswillhelmsson, 30 december 2010 - 10:36.
Postad 13 augusti 2010 - 21:55
Pellepilot
-
Pellepilot
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag får inget ljud via den optiska utgången. Varken Mp3 eller film. Har fw 2,3,2s tror jag. Någon som haft liknande problem?
Postad 15 augusti 2010 - 13:50
Unregistered2743ab77
-
Unregistered2743ab77
-
Användare
-
-
104 inlägg
Fingrarna har kliat hela veckan så det slutade med ett spontant köp, blev en Xtreamer sidewinder edition.
Jag i stort sett helt nöjd med den, men jag tycker att den är lite seg i bläddringen i menyerna. Hur är Xtreamern jämfört med pro versionen?
Funderar på köpa även pro versionen och ha den i vardagsrummet som både nas och media extender.
Redigerat av Unregistered2743ab77, 15 augusti 2010 - 13:51.
Postad 16 augusti 2010 - 07:39
Unregistered31ed242e
-
Unregistered31ed242e
-
Användare
-
-
154 inlägg
GUIDE: Streama Spotify i Xtreamer https://www.minhembi...howtopic=266689Ska fungera för Xtreamer Pro och Xtreamer Sidewinder.
Redigerat av Unregistered31ed242e, 16 augusti 2010 - 12:48.
Postad 16 augusti 2010 - 20:04
jansson74
-
jansson74
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
hejsan ja får inte igång jukeboxen alls när ja provar att starta den startar hela xtremaern igång jag har provat att söka updates men den hittar ingenting förutom en gång men då ladda den inte hem nått sen prova ja en gång till å då hitta den inget igen har provat att byta till andra firmwares å tillbaka men ingen skillnad vad gör jag för fel?
Postad 17 augusti 2010 - 07:32
ungern
-
ungern
-
Forumräv
-
-
746 inlägg
Du skriver en mening på 200 ord utan punkt, komma eller versaler?
Postad 17 augusti 2010 - 09:15
pege63
-
pege63
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Japp det var svaret på frågan!!
Postad 17 augusti 2010 - 09:35
pege63
-
pege63
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Varför skrivar man at man fixat buggfixar när det inte stämmer alls trött man blir gäller fw 2.40b23
Here are some of the changes:
* "HDMI Compatibility Set" fixed for those who had HDMI issues with the public RC3 release
* Picasa not working, fixed
* System crashed when pressing "Home" from Jukebox, fixed
* Time Zone list between GMT-12 and GMT, fixed
* remaining GOTO window in online streaming, fixed
* HDMI audio on/off setting restored after fixing HDMI issues
* HD audio playback has been improved
* photo slideshow backgroundmusic setting moved to button 8 (FUNC), set music while playing a slideshow
* swap file size increased from 64MB to 128MB
Meanwhile on jukebox side we receive very good bugreports from users and many nice ideas that we try to implement. Our member "duch" has joined us in the jukebox developer group and is adding a Polish and Italian scraper at the moment and he has more ideas in mind. Korean scrapers are coming also directly from the Xtreamer team who is helping us a lot. A lot of people are also helping us with translations so you will see a lot more localized texts with the next update. A lot of major and minor tweaks have been added to improve speed and usability and it's still not perfect of course but we're getting closer.
Postad 17 augusti 2010 - 17:12
Unregistered25afe1a3
-
Unregistered25afe1a3
-
Veteran
-
-
1 919 inlägg
hejsan ja får inte igång jukeboxen alls när ja provar att starta den startar hela xtremaern igång jag har provat att söka updates men den hittar ingenting förutom en gång men då ladda den inte hem nått sen prova ja en gång till å då hitta den inget igen har provat att byta till andra firmwares å tillbaka men ingen skillnad vad gör jag för fel?
Hej Har du kopplat in Xtreamern så att den kommer åt internet ? Om du har gjort det, får din Xtreamer något IP nummer ? Lite svårt att förstå när du inte delar upp dina meningar med punkt och komma. Varför skrivar man at man fixat buggfixar när det inte stämmer alls trött man blir gäller fw 2.40b23
Here are some of the changes:
* "HDMI Compatibility Set" fixed for those who had HDMI issues with the public RC3 release * Picasa not working, fixed * System crashed when pressing "Home" from Jukebox, fixed * Time Zone list between GMT-12 and GMT, fixed * remaining GOTO window in online streaming, fixed * HDMI audio on/off setting restored after fixing HDMI issues * HD audio playback has been improved * photo slideshow backgroundmusic setting moved to button 8 (FUNC), set music while playing a slideshow * swap file size increased from 64MB to 128MB
Meanwhile on jukebox side we receive very good bugreports from users and many nice ideas that we try to implement. Our member "duch" has joined us in the jukebox developer group and is adding a Polish and Italian scraper at the moment and he has more ideas in mind. Korean scrapers are coming also directly from the Xtreamer team who is helping us a lot. A lot of people are also helping us with translations so you will see a lot more localized texts with the next update. A lot of major and minor tweaks have been added to improve speed and usability and it's still not perfect of course but we're getting closer.
Är du Beta testare ?
Postad 17 augusti 2010 - 18:08
jansson74
-
jansson74
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
ursäkta att jag inte dela upp meningarna. och jag har ip adress,jag kan kolla på youtube å sånt. nä jag är absolut ingen beta testare.
Postad 17 augusti 2010 - 19:49
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Har ett stort problem som jag skulle behöva er hjälp med.
Har min Xtreamer kopplad via hdmi till min TV. Streamar media med hjälp av Tversity från min PC.
Problemet: Får upp Xtreamerns meny i tv:n och den hittar Tversity via Upnp. Alla filer finns där men när jag ska börjar uppspelningen får jag ingen bild på TV:n. Ljudet funkar klockrent men TVn är svart. Har provat alla möjliga inställningar men med samma tråkiga resultat. Ljud men ingen bild. Gäller såväl .mkv som .xvid.
.jpg Filer funkar klockrent att streama... Så bilden verkar finnas där någonstans.
Någonstans som har en susning om en lösning
Mvh Tomas
Postad 18 augusti 2010 - 02:01
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Hur funkar det om du delar ut det som vanligt över nätverket då?
Postad 18 augusti 2010 - 06:32
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Har min Xtreamer kopplad via hdmi till min TV. Streamar media med hjälp av Tversity från min PC.
Problemet: Får upp Xtreamerns meny i tv:n och den hittar Tversity via Upnp. Alla filer finns där men när jag ska börjar uppspelningen får jag ingen bild på TV:n. Ljudet funkar klockrent men TVn är svart. Har provat alla möjliga inställningar men med samma tråkiga resultat. Ljud men ingen bild. Gäller såväl .mkv som .xvid.
Kan du förklara för en - i detta fallet - okunnig, varför man ska använda Tversity för att strema nåt från datorn? När jag spelar upp saker via min Xtreamer på TVn, så är ju Xtreamern inkopplad på nätverket via Routern, så Xtreamer kommer alltså åt både Internet via Routern, Utdelade mappar på datorerna i samma nätverk via Routern, andra Utdelade enheter (såsom t ex USB-hårddiskar) via Routern, och sina egna interna och externa USB-hårddiskar. Så varför Tversity?
Redigerat av anderswillhelmsson, 18 augusti 2010 - 06:34.
Postad 18 augusti 2010 - 10:26
Rabalder
-
Rabalder
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Vilka argument finns det till att INTE uppgradera till
2.4 beta 20 RC3
??
Postad 18 augusti 2010 - 11:07
Unregistered25afe1a3
-
Unregistered25afe1a3
-
Veteran
-
-
1 919 inlägg
ursäkta att jag inte dela upp meningarna. och jag har ip adress,jag kan kolla på youtube å sånt. nä jag är absolut ingen beta testare.
Angående Beta testare syftade jag till pege63.
Postad 18 augusti 2010 - 13:16
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Vilka argument finns det till att INTE uppgradera till 2.4 beta 20 RC3 ??
Inga alls. Man kan ju helt enkelt låta bli att använda Jukeboxen osv om man inte vill. Och än så länge är den nog inte mycket att ha. Men det är ju flera andra bra fixar och uppdateringar i den Firmwaren, så byta bör man ändå.
Postad 18 augusti 2010 - 13:21
ungern
-
ungern
-
Forumräv
-
-
746 inlägg
Inga alls. Man kan ju helt enkelt låta bli att använda Jukeboxen osv om man inte vill. Och än så länge är den nog inte mycket att ha.
Men det är ju flera andra bra fixar och uppdateringar i den Firmwaren, så byta bör man ändå.
Då måste jag fråga, går den även till gamla vanliga Xtreamer? Eller där är det fortfarande 2.3 som gäller?
Postad 18 augusti 2010 - 15:46
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Finns ju versioner till alla modeller, så klart.
Postad 18 augusti 2010 - 17:19
Unregistered25afe1a3
-
Unregistered25afe1a3
-
Veteran
-
-
1 919 inlägg
Vilket FTP program är att föredra ifall man vill flytta stora filer i nätverket ?
Har Windows 7 64 bit med D-Link 855 ( router ) och D-Link 1522 ( accespoint/brygga ), vill få upp hastigheten lite.
Postad 18 augusti 2010 - 17:46
Unregistered07784c2b
-
Unregistered07784c2b
-
Användare
-
-
115 inlägg
Vilka argument finns det till att INTE uppgradera till 2.4 beta 20 RC3
??
avsaknad av "HDMI Audio" funktionen bl.a.
Postad 18 augusti 2010 - 19:32
93turbo
-
93turbo
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Vilket FTP program är att föredra ifall man vill flytta stora filer i nätverket ? Har Windows 7 64 bit med D-Link 855 ( router ) och D-Link 1522 ( accespoint/brygga ), vill få upp hastigheten lite.
Själv använder jag Filezilla. Vet inte om det är det bästa men jag har aldrig haft strul med det. Fungera även om man ska hämta något från NAS över nätet.
Postad 19 augusti 2010 - 11:30
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Kan du förklara för en - i detta fallet - okunnig, varför man ska använda Tversity för att strema nåt från datorn?
När jag spelar upp saker via min Xtreamer på TVn, så är ju Xtreamern inkopplad på nätverket via Routern, så Xtreamer kommer alltså åt både Internet via Routern, Utdelade mappar på datorerna i samma nätverk via Routern, andra Utdelade enheter (såsom t ex USB-hårddiskar) via Routern, och sina egna interna och externa USB-hårddiskar.
Så varför Tversity?
Ja det kan man ju fråga sig. Är det så enkelt så ska jag självklart prova den lösningen! Tack på förhand och återkommer om resultat! MVH
Postad 19 augusti 2010 - 14:50
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Ja det kan man ju fråga sig. Är det så enkelt så ska jag självklart prova den lösningen! Tack på förhand och återkommer om resultat!
Ja, det är ju bara att bläddra sig fram via Huvudmenyn till dina Datorer, Nätverkshårddiskar, och USB-hårddiskar, allt finns i Huvudmenyn. Naturligtvis måste du Dela UT de enheter som ska vara tillgängliga i nätverket, först innan du kan nå dem från Xtreamer. Dvs ge GUEST/GÄST-kontot rättigheter att Läsa i de mappar du har filmer i.
Redigerat av anderswillhelmsson, 19 augusti 2010 - 14:52.
Postad 19 augusti 2010 - 17:33
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Ja, det är ju bara att bläddra sig fram via Huvudmenyn till dina Datorer, Nätverkshårddiskar, och USB-hårddiskar, allt finns i Huvudmenyn.
Naturligtvis måste du Dela UT de enheter som ska vara tillgängliga i nätverket, först innan du kan nå dem från Xtreamer. Dvs ge GUEST/GÄST-kontot rättigheter att Läsa i de mappar du har filmer i.
Kalas! Funkar klockrent nu. Tversity ner i papperskorgen.. Tack! Mvh
Redigerat av tomas_we, 19 augusti 2010 - 18:31.
Postad 20 augusti 2010 - 08:09
Rabalder
-
Rabalder
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
avsaknad av "HDMI Audio" funktionen bl.a.
uhu... skickas det inte med ljud i HDMI kabeln längre med nya FW????
Postad 20 augusti 2010 - 09:21
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
uhu...
skickas det inte med ljud i HDMI kabeln längre med nya FW????
Fattar heller inget... Jag har HDMI och Ljud, och det funkar precis som det alltid gjort förut, även med den nya versionen. Jag tippar att folk helt enkelt inte klarar av att bläddra och ställa in saker, i Setup-menyerna.
Postad 20 augusti 2010 - 09:50
Unregistered1014
-
Unregistered1014
-
Forumräv
-
-
530 inlägg
Jag fick min Xtreamer SideWinder igår och jag får det inte riktigt att lira med Blu-Ray isos?
Jag provade att göra en ISO av min egen original Within Temptation Blu-Ray, ISOn gjordes med AnyDVD HD.
För det första så hackar det ganska duktigt, kör med trådat nätverk (gigabit), och för det andra så fungerade inga menyer eller ljud.
Har jag missat något? Skulle jag skapat något annan än en ISO?
Moderator får ta bort frågan om detta inte får lov att diskuteras.
EDIT : Jag kör inte någon beta firmware.
Redigerat av Unregistered1014, 20 augusti 2010 - 09:51.
Postad 20 augusti 2010 - 10:00
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
BluRay funkar nog bäst med MKV. Sen kan det ju vara ditt nätverk som inte är riktigt Ok, så testa med att lägga filen på den interna hdd eller en ansluten USB-hdd/minne. EDIT : Jag kör inte någon beta firmware.
Men du kanske iaf skulle lägga in senaste officiella då. http://xtreamer.net/...r/firmware.aspx2.3.1.
Redigerat av anderswillhelmsson, 20 augusti 2010 - 12:01.
Postad 20 augusti 2010 - 10:45
Great_Grumbledock
-
Great_Grumbledock
-
Forumräv
-
-
572 inlägg
Jag har visserligen bara testat 2 blu-ray iso, Iron Man och Halo Legends, men de fungerade iaf smärtfritt för mig.
Kan det vara någon inställning som krånglar kanske?
Menyer finns inte tillgängliga ännu (licenskostnaden för hög) men uppspelning med bild och ljud ska fungera smärtfritt.
Postad 20 augusti 2010 - 10:51
darkshippo
-
darkshippo
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Jag fick min Xtreamer SideWinder igår och jag får det inte riktigt att lira med Blu-Ray isos?
Jag provade att göra en ISO av min egen original Within Temptation Blu-Ray, ISOn gjordes med AnyDVD HD.
För det första så hackar det ganska duktigt, kör med trådat nätverk (gigabit), och för det andra så fungerade inga menyer eller ljud.
Xtreamer Sidewinder har endast 100Mbit-nät.
Postad 20 augusti 2010 - 13:58
ollon
-
ollon
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
BD25-iso funkar bra hos mig. (fw 2.3.2S). kanske gick ISO-avbildningen inte så bra i AnyDVD HD? har du provat ISOn i din dator?
Postad 20 augusti 2010 - 17:57
Unregistered2743ab77
-
Unregistered2743ab77
-
Användare
-
-
104 inlägg
Någon som vet om jag kan använda andra sorters usb kort än den antenn som xtreamer säljer?
Postad 20 augusti 2010 - 22:41
bonanza
-
bonanza
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Enligt jukebox-teamet som chattar på Xtreamers hemsida så kommer final FW 2.4 att releasas i morgon.
Postad 21 augusti 2010 - 02:21
discopanic
-
discopanic
-
Rookie
-
7 inlägg
Tjena!
Det visas inga "Network Shares" i min Xtreamer sidewinder med 2.3.1. Kör på W7 Ultimate och har naturligtvis delat ut det som skall delas ut.
Jag kan bläddra mig fram till det jag vill se genom mina "shortcuts", men ingenting hittas i "Network Shares".
Även efter refresh-kommandot.
Snälla, kan någon hjälpa mig ??
Postad 21 augusti 2010 - 12:48
Unregistered1014
-
Unregistered1014
-
Forumräv
-
-
530 inlägg
BD25-iso funkar bra hos mig. (fw 2.3.2S). kanske gick ISO-avbildningen inte så bra i AnyDVD HD? har du provat ISOn i din dator?
Ja, ISOn fungerar ok i datorn. Får kolla med 2.4 om ljudet fungerar då!
Redigerat av Unregistered1014, 21 augusti 2010 - 12:50.
Postad 21 augusti 2010 - 15:13
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
Enligt jukebox-teamet som chattar på Xtreamers hemsida så kommer final FW 2.4 att releasas i morgon. 
Nån mer som kan bekräfta eller dementera?
Postad 21 augusti 2010 - 16:46
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Nån mer som kan bekräfta eller dementera?
Och varför skulle nån behöva göra vare sig det ena eller andra? Det är ju bara att titta efter själv om det kommit nåt nytt Firmware! http://xtreamer.net/...r/firmware.aspx
Redigerat av anderswillhelmsson, 21 augusti 2010 - 16:47.
Postad 21 augusti 2010 - 17:02
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
Och varför skulle nån behöva göra vare sig det ena eller andra? Det är ju bara att titta efter själv om det kommit nåt nytt Firmware!
http://xtreamer.net/...r/firmware.aspx
Tänkte mer om någon mer hade "hört" något mer beträffande det ryktet. För det har ju uppenbarligen inte hänt nåt på den fronten idag.
Postad 22 augusti 2010 - 10:41
pege63
-
pege63
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Ja kanke jukeboxen endast men inget annat för b23 har skickats ut för test
Postad 22 augusti 2010 - 11:51
Unregistered1014
-
Unregistered1014
-
Forumräv
-
-
530 inlägg
Väldigt många har hört ryktet om att 2.4 release skall komma i helgen, bara att kolla in på Xtreamer chatten. Alla väntar bara på en sak
Postad 22 augusti 2010 - 12:42
pege63
-
pege63
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Ja att dom skall sluta snacka massa skit där som aldrig infrias, många siter har slutat att supporta Xtreamer och gått över till andra mediaplayers.
T.o.m min BD player har bättre FW och klarar allt som en xtreamer gör och som jag har ett behov av att den skall göra för att göra mig mer än nöjd, xtreamer har jag bara för Fw tester ännu så länge
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|