Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *

2353 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 August 2010 - 09:26

Unregisteredddc2a251
  • Unregisteredddc2a251
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Hotmail.com på internet går också utmärkt.

Du menar alltså att man kan använda hotmail.com till roadsync?
Berätta gärna för mig för jag fick det verkligen inte att fungera..

Postad 26 August 2010 - 10:36

Unregisteredcb3b3aed
  • Unregisteredcb3b3aed
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Kan man få telefonboken att sortera på efternamn? Eller finns det nån telebok på Market som är bra?

Hur tar jag bort onödiga program som ligger i telefonen från början?

Vet inte om det går att sortera kontakterna på efternamn, men jag använder Phonebook 2.0.

För att ta bort förinstallerade program måste du roota telefonen.

Postad 27 August 2010 - 07:48

Vasse
  • Vasse
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Kan man roota telefonen, ta bort alla program som man inte vill ha och se unroota?

ignorera inlägget, läste på att det bara va att ta bort installationsfilerna.

Redigerat av Vasse, 27 August 2010 - 07:53.

Postad 27 August 2010 - 12:38

Unregistered9f905f31
  • Unregistered9f905f31
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Är det någon som har lyckats få navigon att fungera över länders gränser? läste att den testversion som finns på andoid market, inte fungerar över landets gränser, t ex är i sverige men ska ha en adress till norge. Då måste man registrera, någons omv et hur man kan få det att fungera utan att betala 800:-?

i annat fall blir det att köpa, för det er ett grymt program!

Postad 27 August 2010 - 13:41

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
När jag hade testversionen så testade jag att lägga upp en rutt till Norge och en till Finland och det var inga problem bara att börja köra. Den planerade vägen även utanför Sverige. Det blev ingen skillnad när jag sedan registrerade den. Nu körde jag ju inte sen men eftersom den "planerade" hela rutten så tror jag inte att det ska vara något problem att få testversionen att fungera utomlands.

Postad 27 August 2010 - 17:33

Unregistered9f905f31
  • Unregistered9f905f31
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Jag provade att köra till norge, och då kom det upp att jag skulle gå in i inställningarna och ändra för vägtull eller färjor. Men jag hade tillåt på allt så jag förstår inte varför det inte fungerade. Jag får prova igen...

Postad 27 August 2010 - 22:38

Unregisteredddc2a251
  • Unregisteredddc2a251
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Är det någon som har lyckats få navigon att fungera över länders gränser? läste att den testversion som finns på andoid market, inte fungerar över landets gränser, t ex är i sverige men ska ha en adress till norge. Då måste man registrera, någons omv et hur man kan få det att fungera utan att betala 800:-?

i annat fall blir det att köpa, för det er ett grymt program!

Testa denna länk och använd dig av Neoreader. CoPilot

Jag är helnöjd om man uttrycker sig så:)

Postad 27 August 2010 - 23:14

Unregistered9f905f31
  • Unregistered9f905f31
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Vad är det för program? Varför skicka det som krypterad bild? har inte hängt med vad neoreader används till egentligen =)

Postad 28 August 2010 - 00:26

mikekop
  • mikekop
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Vad är det för program? Varför skicka det som krypterad bild? har inte hängt med vad neoreader används till egentligen =)

Neoreader tar ett foto av det du kallar "krypterad bild", det är egentligen en länk, ungefär som en streckkod, och då länkar Neoreader dig till sidan (oftast Android Market) där nedladdningen/installationsfilen finns.
Funkar bra tycker jag!

Postad 28 August 2010 - 15:49

-Råttan-
  • -Råttan-
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Hej, syrran har nu skaffat en Mini pro och hon är klumpig så nu letar vi efter ett skydd som detta men farsan undrar om det finns i sverige eller om man får beställa från UK?

http://www.mobilefun...;view_img=a.jpg

Redigerat av -Råttan-, 28 August 2010 - 15:49.

Postad 28 August 2010 - 16:12

Aeroaero
  • Aeroaero
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
http://www.netonnet....ro/138299.4534/

finns även till bara displayen

http://www.netonnet....ro/138297.4534/

Postad 28 August 2010 - 19:38

Zuljin
  • Zuljin
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Verkar riktigt najs, har själv köpt invisible shield till fram och baksida från netonnet men detta är snäppet bättre.. Hoppas du får bra svar så jag vet vart jag kan beställa ifrån :)

Hej, syrran har nu skaffat en Mini pro och hon är klumpig så nu letar vi efter ett skydd som detta men farsan undrar om det finns i sverige eller om man får beställa från UK?

Postad 28 August 2010 - 23:45

Bosse-i-skogen
  • Bosse-i-skogen
  • Forumräv

• 621 inlägg
  • 0

"Silikonskydd X10 Mini Svart" finns till x10 mini på http://www.skal-man.se/ men till pro finns det inte än men det kommer nog. Eller detta kanske passar pron också jag vet inte.

Vad gäller skyddet som sådant så klämde jag på en mini med detta gummiskydd men den kändes kontig tyckte jag. Men jag har ju min mini helt ren utan ens displayskydd. Displayen som sådan är ju repskyddad och så länge man har den ensam i fickan och aldrig lägger den med displayen neråt så funkar det bra tycker jag.

http://www.swedroid....edje-kvartalet/

Nu är vi snart inne i sista tredjedelen av kvartal 3 och än är det 1,6 som gäller trots upprepade kontroller om ny programvara. Är jag glömd kanske när det gäller version 2,1? :)

Redigerat av Bosse-i-skogen, 28 August 2010 - 23:46.

Postad 29 August 2010 - 06:58

Larhan
  • Larhan
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Har problem efter senaste programvaru uppdateringen. Market appen fungerar inte längre, hur ominstallerar man den? När man drar igång den så startar den browsern, den försöker gå till en https adress som inte kan visas. Uppdaterade dumt nog via datorn så alla inställningar försvann, har inte hänt tidigare vid uppdatering via telefon.

Postad 29 August 2010 - 07:06

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

"Silikonskydd X10 Mini Svart" finns till x10 mini på http://www.skal-man.se/ men till pro finns det inte än men det kommer nog. Eller detta kanske passar pron också jag vet inte.

Vad gäller skyddet som sådant så klämde jag på en mini med detta gummiskydd men den kändes kontig tyckte jag. Men jag har ju min mini helt ren utan ens displayskydd. Displayen som sådan är ju repskyddad och så länge man har den ensam i fickan och aldrig lägger den med displayen neråt så funkar det bra tycker jag.

http://www.swedroid....edje-kvartalet/

Nu är vi snart inne i sista tredjedelen av kvartal 3 och än är det 1,6 som gäller trots upprepade kontroller om ny programvara. Är jag glömd kanske när det gäller version 2,1? :)

Ingen har fått 2.1 än. Så du är inte glömd ;)

Postad 29 August 2010 - 09:24

Bosse-i-skogen
  • Bosse-i-skogen
  • Forumräv

• 621 inlägg
  • 0

Ingen har fått 2.1 än. Så du är inte glömd :)

Skönt att höra!

Postad 29 August 2010 - 11:28

elieliasson
  • elieliasson
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Har problem efter senaste programvaru uppdateringen. Market appen fungerar inte längre, hur ominstallerar man den? När man drar igång den så startar den browsern, den försöker gå till en https adress som inte kan visas. Uppdaterade dumt nog via datorn så alla inställningar försvann, har inte hänt tidigare vid uppdatering via telefon.

Jag har samma problem, köpte min igår. Försöker gå in på Market och kommer till sidan kan inte visas :)

Postad 29 August 2010 - 12:26

-Råttan-
  • -Råttan-
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Syrran fick sin mini pro igår oxå, internet funkar men inte android market vad ska vi göra?! :)

Redigerat av -Råttan-, 29 August 2010 - 12:27.

Postad 29 August 2010 - 14:02

Vasse
  • Vasse
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Ang. ZAGG displayskydd, jag beställde ett skydd som är för fram och baksida på deras hemsida. Fanns ett riktigt billigt alternativ just nu.

http://www.zagg.com/...ins-shields.php

Postad 29 August 2010 - 14:14

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0

Jag har samma problem, köpte min igår. Försöker gå in på Market och kommer till sidan kan inte visas :)

Det verkar inte ha med telefonen att göra utan med google. Fler har samma problem och med olika telefoner.

Har läst att man kan kringå det genom att byta språk till us i telefonen,gå in på Market och registrera och sen byta
tillbaka till Svenska igen.

Själv har jag inga problem med Market på varken min mini eller mini pro med senaste mjukvaran.
Minin uppgraderade jag just nu via SEUS,inga inställningar/appar försvann i telefonen och Market fungerade även
efter uppgraderingen

Postad 29 August 2010 - 15:00

elieliasson
  • elieliasson
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Det verkar inte ha med telefonen att göra utan med google. Fler har samma problem och med olika telefoner.

Har läst att man kan kringå det genom att byta språk till us i telefonen,gå in på Market och registrera och sen byta
tillbaka till Svenska igen.

Själv har jag inga problem med Market på varken min mini eller mini pro med senaste mjukvaran.
Minin uppgraderade jag just nu via SEUS,inga inställningar/appar försvann i telefonen och Market fungerade även
efter uppgraderingen

Hjärtliga tack, det funkade att byta språk :)

Postad 29 August 2010 - 16:20

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Vet inte om detta tagits upp innan.
Jag uppdaterade just min Mini via SEUS och där kunde man nu välja om man ville uppdatera utan att all info försvann så som installerade program. Precis som OTA uppdateringen fungerar. Man kunde också välja att uppdatera + göra en total återställning.

Jag testade det första alternativet och det fungerade perfekt. Uppdaterat till den nya programvaran, 1.2.A.1.174 och alla inställningar och program finns kvar.

Postad 29 August 2010 - 19:00

twoatha
  • twoatha
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej
Ny på forumet och ny med en X10 mini pro

Sökte men hittade inte ;-)

Vet ngn om det finns appar för att få en veckovy till kalendern?
Jag syncar med gmail/calender

/Thomas

EDIT
Nu har jag bekantat mig med android market, så problemet är löst ;-)

Redigerat av twoatha, 30 August 2010 - 15:34.

Postad 30 August 2010 - 00:11

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
läste jag rätt, ska 2.1 android finnas tillgänglig i september ?
känns som att 2.2 borda vara här nu ?

Postad 30 August 2010 - 07:07

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

läste jag rätt, ska 2.1 android finnas tillgänglig i september ?
känns som att 2.2 borda vara här nu ?

Annars kanske nån fixar 2.2 på xda, finns ingen än men säkert nån som försöker sätta ihop en egen rom nu när det går att roota x10 mini

Postad 30 August 2010 - 15:52

twoatha
  • twoatha
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hmmm en dum fråga kanske
och kanske fel forum också....

Men som helt ny med android så kastar jag ut frågan ändå.

Synka kalendern handlar det om.
När jag gör en kalendernotering i telefonen så syncas det inte till google kalender???
Men tvärt om går det bra???

Någon som kan upplysa mig om vad jag gör för fel?

Edit: Har det med ver 1.6 att göra tro?

/Thomas

Redigerat av twoatha, 30 August 2010 - 16:38.

Postad 30 August 2010 - 16:39

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Hmmm en dum fråga kanske
och kanske fel forum också....

Men som helt ny med android så kastar jag ut frågan ändå.

Synka kalendern handlar det om.
När jag gör en kalendernotering i telefonen så syncas det inte till google kalender???
Men tvärt om går det bra???

Någon som kan upplysa mig om vad jag gör för fel?

/Thomas

Det ska funka åt båda håll, men har varit lite si och så senaste tiden, men för mig har det alltid funkat så att om jag gör en notering i telefonen så har det syncats efter en stund, dock inte lika direkt som om jag gör noteringen i datorn så har jag fått den i mobben efter några minuter.

Postad 30 August 2010 - 17:32

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0

Hej
Ny på forumet och ny med en X10 mini pro

Sökte men hittade inte ;-)

Vet ngn om det finns appar för att få en veckovy till kalendern?
Jag syncar med gmail/calender

/Thomas

EDIT
Nu har jag bekantat mig med android market, så problemet är löst ;-)

Skriv gärna med vad/hur det löste sig :)

Postad 30 August 2010 - 17:50

Gothr2
  • Gothr2
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Testa denna länk och använd dig av Neoreader. CoPilot

Jag är helnöjd om man uttrycker sig så:)

Vad är det för program?
Min mini vill inte installera detta.

/Henrik

Postad 30 August 2010 - 21:40

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

• 1789 inlägg
  • 0
Jag kan inte uppdatera handcent till senaste versionen, den försöker ladda ner ett tag sedan säger den "Hämtning har pausats".. Testat både 3g och wlan

Postad 30 August 2010 - 21:41

Vasse
  • Vasse
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Läste att 2.1 uppdateringen ska komma i slutet av September. Kommer det vara några problem om man rootar telefonen, tar bort mjukvara som man inte använder, unrootar telefonen, sedan vid själva uppdateringen av os:t?

Postad 31 August 2010 - 08:01

Hjohan
  • Hjohan
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Är det någon som vet hur man ställer in så att Handcent SMS blir default sms klient?

Har installerat detta, men nu får jag notifikation från både stock sms och Handcent sms...

Postad 31 August 2010 - 08:11

onkel_roy
  • onkel_roy
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Är det någon som har problem med belysningen på tagentbordet på sin pro?? Min lyser i ca 10 sec å sedan slocknar den...Den borde väl lysa hela tiden man använder den??

Postad 31 August 2010 - 09:59

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Är det någon som vet hur man ställer in så att Handcent SMS blir default sms klient?

Har installerat detta, men nu får jag notifikation från både stock sms och Handcent sms...

Varför inte söka i tråden. Har tagits upp flera gånger.
Spoiler

Postad 31 August 2010 - 10:47

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Är det någon som har problem med belysningen på tagentbordet på sin pro?? Min lyser i ca 10 sec å sedan slocknar den...Den borde väl lysa hela tiden man använder den??

Tog och testade lite och mitt lyser bara när luren tycker att det är nog mörkt runt om kring, dvs. luren använder en ljussensor. Jag testade följande.

1. Mörkt rum
När jag öppnar tangentbordet lyser det och så länge jag skriver. Slutar jag skriva slocknar det efter en kort stund. Börjar jag skriva igen lyser tangentbordet igen. Går jag ut där det är ljust medans jag skriver slutar tangentbordet att lysa efter ett par sekunder.

2. Ljust rum
Tangentbordet tänds aldrig, men så fort jag går dit det är mörkt tänds tangentbordet.

Testa om din mobil funkar bra i ett mörkt rum. Kom på att det räcker att hålla för ljussensorn med tummen som sitter till vänster om "sony Ericsson" texten, dvs. De tre små cirklarna.

När det är halvljust i rummet kan jag tänka mig att man kommer i lägen där mobilen tycker tangentbordet skall vara släckt fast vi vill att det ska vara tänt.

Postad 31 August 2010 - 11:23

onkel_roy
  • onkel_roy
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Tog och testade lite och mitt lyser bara när luren tycker att det är nog mörkt runt om kring, dvs. luren använder en ljussensor. Jag testade följande.

1. Mörkt rum
När jag öppnar tangentbordet lyser det och så länge jag skriver. Slutar jag skriva slocknar det efter en kort stund. Börjar jag skriva igen lyser tangentbordet igen. Går jag ut där det är ljust medans jag skriver slutar tangentbordet att lysa efter ett par sekunder.

2. Ljust rum
Tangentbordet tänds aldrig, men så fort jag går dit det är mörkt tänds tangentbordet.

Testa om din mobil funkar bra i ett mörkt rum. Kom på att det räcker att hålla för ljussensorn med tummen som sitter till vänster om "sony Ericsson" texten, dvs. De tre små cirklarna.

När det är halvljust i rummet kan jag tänka mig att man kommer i lägen där mobilen tycker tangentbordet skall vara släckt fast vi vill att det ska vara tänt.

Tackar!!! Funkar perfekt i mörkt rum...trodde inte att den kände av det...

Postad 31 August 2010 - 11:27

onkel_roy
  • onkel_roy
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
En sak till..

När man skriver ett sms med knappssatsen på skärmen vibrerar telefonen lite... Är det någon som vet hur man kan få den lilla vibreringen som effekt vid val på skärmen...nu är det ett klick ljud!
Tacksam för svar!

Postad 31 August 2010 - 12:48

Unregistered8b705007
  • Unregistered8b705007
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Jag tycker att det största problemet med tangentbelysningen är när det är halvmörkt. För om den lyser upp knappsatsen när det är för ljust blir det väldigt svårt att se vad det står på knapparna. Så när det är ljust/mörkt nånstans i gränsen mellan de två extremlägena kan det ibland bli knepigt att se tycker jag.

Postad 31 August 2010 - 15:11

twoatha
  • twoatha
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Skriv gärna med vad/hur det löste sig :)

Jag provade lite olika appar och just nu kör jag med Jorte (kalender)
Funkar helt ok för mig.

Men som jag skrev i ett annat inlägg, synkningen från mobilen till gmail/kalender funkar inte ????
Kan det ha med os versionen att göra?

/Thomas

EDIT: Mail och kontakter synkar fint åt båda håll.
Jag har inte automatisk synkning igång, utan går in i inställningarna och startar synk manuellt.
Men det kan väl inte ha med saken att göra???

Redigerat av twoatha, 31 August 2010 - 15:22.

Postad 31 August 2010 - 17:27

twoatha
  • twoatha
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Jag provade lite olika appar och just nu kör jag med Jorte (kalender)
Funkar helt ok för mig.

Men som jag skrev i ett annat inlägg, synkningen från mobilen till gmail/kalender funkar inte ????
Kan det ha med os versionen att göra?

/Thomas

EDIT: Mail och kontakter synkar fint åt båda håll.
Jag har inte automatisk synkning igång, utan går in i inställningarna och startar synk manuellt.
Men det kan väl inte ha med saken att göra???

Ja nu fick jag det att fungera, kanske felet berodde på att jag provat flera olika kalenderappar.

Jag gjorde följande som jag hittade i ett forum någonstans, hittar inte tillbaka ;)
men så här var tipset.
"One trick I've used with Android phones is to flush the calendar off the device and allow a resync. Go to Home -> Settings -> Applications -> Manage Applications, and look for Calendar Storage. (Might have to do Menu -> Filter -> All from this point.) Once you've located that, go in and select Clear Data. This forces a resync from the server and should not harm the data thereon - but export your calendar on yoru computer anyway, just in case; it's just a good idea to have a backup"

Alltså att tömma kalendern på data (i telefonen)
sedan synka igen,
hepp så funkar det :)

/Thomas

Redigerat av twoatha, 31 August 2010 - 17:30.

Postad 31 August 2010 - 21:04

Unregisteredddc2a251
  • Unregisteredddc2a251
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Vad är det för program?
Min mini vill inte installera detta.

/Henrik

Inte?
Märkligt...
Jag har Pron och det fungerar galant.
Vad det är? Jo, det är ett fullt GPS program med svenskt tal om så önskas. Alternativt annat tal, det väljer du själv vad du vill ladda ned för röst:)

Love it säger jag bara!

Postad 01 September 2010 - 03:38

Jarl
  • Jarl
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Läste att 2.1 uppdateringen ska komma i slutet av September. Kommer det vara några problem om man rootar telefonen, tar bort mjukvara som man inte använder, unrootar telefonen, sedan vid själva uppdateringen av os:t?

Också läst;
http://www.swedroid....as-i-september/
men de säger inte så mycket, max 4 veckor kvar till 2.1 för oss när andra leverantörer kör 2.2 :blush:

Postad 01 September 2010 - 05:39

Gothr2
  • Gothr2
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Det verkar som jag måste ändra nån inställning så den tillåter att saker installeras utanför market.
Då kanske det funkar. Vad kostar programmet att använda?

/Henrik

Inte?
Märkligt...
Jag har Pron och det fungerar galant.
Vad det är? Jo, det är ett fullt GPS program med svenskt tal om så önskas. Alternativt annat tal, det väljer du själv vad du vill ladda ned för röst:)

Love it säger jag bara!

Postad 01 September 2010 - 07:13

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Det verkar som jag måste ändra nån inställning så den tillåter att saker installeras utanför market.

/Henrik

På min går man in på inställningar/program och bockar för okända källor, inte säkert att det ser likadant ut på se men nått liknande bör det heta.

Postad 01 September 2010 - 09:26

Unregisteredddc2a251
  • Unregisteredddc2a251
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

/Henrik

Programmet i sig kostar inget, det är det som är hela härligheten:)
Och precis som Goldstar säger, bocka för "okända källor" så ska det nog lösa sig. Detta gör du dels pga att du ska ladda ned kartor (beroende på vart du är och ska) och sedan för språket för rösten.

På min går man in på inställningar/program och bockar för okända källor, inte säkert att det ser likadant ut på se men nått liknande bör det heta.

Postad 01 September 2010 - 09:35

Unregistered9f905f31
  • Unregistered9f905f31
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Kostar inte copilot något? Läste på deras hemsida att det kostar ca 400:-? Är det kartorna som kostar isåfall?

Men det måste gå att få laddat ner kartorna till telefonen, som jag hade med tomtom på min P1i, funkad eklockrent!

Postad 01 September 2010 - 10:47

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Äntligen, efter över 2 månaders väntan så låg headsetet MH810 i brevlådan idag

/ J

Postad 01 September 2010 - 14:17

Unregisteredddc2a251
  • Unregisteredddc2a251
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Kostar inte copilot något? Läste på deras hemsida att det kostar ca 400:-? Är det kartorna som kostar isåfall?

Men det måste gå att få laddat ner kartorna till telefonen, som jag hade med tomtom på min P1i, funkad eklockrent!

Det gör det säkerligen. Men denna kostar inget (!). Därav länken.. Svårare än så är det inte.

Använd din Neoreader i telefonen, bocka för okända källor i program och scanna sedan streck koden.
Vips, så kostar det inget och allt är frid och fröjd;)

Postad 01 September 2010 - 19:02

Johnny Sjöström
  • Johnny Sjöström
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har haft en Mini Pro sedan den släpptes i juni och jag har varit mycket nöjd med den hittills. Men för två veckor sedan ungefär råkade jag ut för ett besynnerligt problem: Zoomfunktionen för den medföljande webläsaren lade av på aftonbladets hemsida men fortsatte att funka på alla andra websidor jag besökt. Mycket knepigt och jag misstänker att det är någon vajsing på aftonbladets site som ställer till det här. Men för att slippa bli idiotförklarad hos dem när jag ringer dit imorgon så skulle jag vilja ha bekräftat av fler här på forumet att det här konstiga problemet gäller fler telefoner än min. Finns det alltså fler här som har det här problemet?

Postad 01 September 2010 - 19:07

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0

Jag har haft en Mini Pro sedan den släpptes i juni och jag har varit mycket nöjd med den hittills. Men för två veckor sedan ungefär råkade jag ut för ett besynnerligt problem: Zoomfunktionen för den medföljande webläsaren lade av på aftonbladets hemsida men fortsatte att funka på alla andra websidor jag besökt. Mycket knepigt och jag misstänker att det är någon vajsing på aftonbladets site som ställer till det här. Men för att slippa bli idiotförklarad hos dem när jag ringer dit imorgon så skulle jag vilja ha bekräftat av fler här på forumet att det här konstiga problemet gäller fler telefoner än min. Finns det alltså fler här som har det här problemet?

Jag får inte upp + och - knapparna på deras sida om det var det du menade men det ser ju inte ut attt behövas, deras sida anpassas väl som den ska eller gör den inte det hos dig ?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.