Själv tyckte jag det var rätt najs med gräsmatta etc när jag växte upp, liksom nu när jag har barn. Studsmatta är grymt.
Bra barnvakt kan jag tänka mig?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 27 July 2014 - 21:35
Bra barnvakt kan jag tänka mig? Postad 27 July 2014 - 21:45
Dagens plus. Lång sovmorgon. Åska, älskar att titta på åskan även om man har respekt för den
Dagens minus. Brorsan åkte hem med sin älskarinna Postad 27 July 2014 - 21:49
Nej, det är ingen älskarinna men jag kallar henne så, man måste få skoja lite
Postad 27 July 2014 - 22:52
"Älskarinna" låter ju elegant och spännande. Lite Film Noir-krydda i den svenska lagomtillvaron.
Postad 28 July 2014 - 10:23 Yes. I kombination med några hundra kvadrat tomt med bärbuskar, plaskpool och en fotboll kan man sysselsätta dagisbarn länge utan att behöva lämna huset. Postad 28 July 2014 - 10:46
Hmm, du säljer in detta mer och mer... Postad 28 July 2014 - 10:57
Blev lite överraskad över att det fanns någon som föredrog lägenhet framför hus. Framförallt när man har ungar.
Mitt mål är en förort. Men det är bara för att kunna skaffa hund. Postad 28 July 2014 - 11:20 Ok, hur låter detta: källare med 30m2 hemmabio, 10m2 ölkällare och 25m2 gym...? Svårt i lägenhet. Postad 28 July 2014 - 20:03
Rosengård? Ser hus som så otroligt mycket jobb... Därför vill jag hellre ha lägenhet. Men carlf får det ju att låta rätt hyfsat också får jag säga. Kan dock inte se mig själv gå och rensa hängrännor och klippa gräs etc... Postad 28 July 2014 - 20:13
Som alla andra dagar den senaste månaden är dagens minus alla plus, minst 15 grader för mycket
Plus är att det är lätt att simulera semester, bara att sätta sig på utedass i 10 timmar för att låtsas resa Postad 28 July 2014 - 20:25
Hehe nej inte den förorten Postad 28 July 2014 - 20:59
Dagens plus. Har lyckats spara ihop till min drömklocka på mycket kort tid
Dagens minus. Somnade på soffan av misstag och där gick den dagen Postad 28 July 2014 - 22:20
- Min mors TiVo har ballat ur och startar om sig
+ Jag lyckades överlista Premiere Pro att hantera importerade TIFF:ar som studionivåer samt passera BTB och WTW med hjälp av ett FX-lager. En icke-elegant men fungerande lösning. Många funktioner i Premiere Pro är lika primitiva som i Windows Movie Maker... Postad 29 July 2014 - 06:07
- Jag har bara sovit tre timmar i natt, precis som under de flesta andra nätter under den här j*vla värmeböljan. Att det sedan har blivit svalare sen förra veckan hjälper inte när solen ligger på ett plåttak som den tidigare hyresvärden beslutade måla om från grått till svart.
I lägenheterna under det plåttaket och rummen som vetter sydost så att solen även ligger på fönsterna blir det 30-40 grader när solfan dyker upp. Så det blir ytterligare en dag då jag inte kan göra något vettigt och kommer må piss hela dagen. Skit också. Redigerat av Zacabeb, 29 July 2014 - 06:08. Postad 29 July 2014 - 18:03
+++ Målat fasaden färdig ....puhh
tired-smiley-bmp_82897849.jpg 5.17K
1 Antal nerladdningar- Renovera fyra stora fönster trärent och nytt fönsterkitt. -Måste byta nytt tändningssystem på cobra......nu får det bli raceprylar. Postad 01 August 2014 - 19:37
- Tre veckor av semestern avverkade. Var tog den tiden vägen?
+ Två veckors semester kvar. Postad 01 August 2014 - 19:49
+ tre pass kvar i Augusti!
+ både jag och tanten har semester samtidigt Postad 01 August 2014 - 22:33
- Jag trodde att jag hade fått bukt med hur Premiere Pro hanterar videonivåer och färgrymd. Så var det inte alls - allt blir fel ändå. Helt ofattbart att programvara som Premiere Pro och After Effects ligger på bebisnivå när det gäller kontroll över hur de hanterar källmaterial. After Effects är snäppet bättre på den punkten, men det går inte att göra allt där innan du måste exportera och ta in det i en NLE för slutredigering.
Följande NLE:er tycker jag illa om av erfarenheter hittills: Adobe Premiere Pro - kan inte hantera färgrymd och kvantiseringsnivåer korrekt Avid Media Composer - hanterar färgrymd och kvantiseringsnivåer korrekt, men lågpassfiltrerar importerad grafik Grass Valley EDIUS - kan inte exportera direkt till format som DNxHD och är i första hand avsett för ENG-redigering, så det är rätt avskalat ...vilket lämnar Sony Vegas och Apple Final Cut Pro som kandidater, men jag har inte råd med Sony Vegas nu och kommer inte ha råd med en Mac plus FCP. Inte konstigt att Stacey Spears och Don Munsil har låtit utveckla egen mjukvara för att skapa sina testskivor. Postad 02 August 2014 - 17:54
+ Varmt och gött
+ Kom undan med 1500:- på GeKås + Övat lite skytte på landet + Testat RC-båten - Inte ett smack Postad 02 August 2014 - 19:02
+ grillat med vänner idag
+ älskar min Weber 57cm + solen sken tills för en timme sen - trött som fan - minstingen (snart 5 mån) har tänder på g ++ fem veckors semester avslutat, nu kör vi en pappaledig vecka på det med. Postad 03 August 2014 - 06:27
Dagens plus. Morgonkaffet halvvägs avverkat
+ Har äntligen hittat en annan klocka jag vill ha förutom att det blir dubbelt så dyrt men det får man väl ta isf + Har blivit lite brun sen båtturen i Fredags över två sjöar. +/- Fick se barndoms-landsstället som inte var sig en dag likt - Missade att fota fiskgjusen i boet 20 m upp Redigerat av Unregistered2294, 03 August 2014 - 06:29. Postad 03 August 2014 - 09:23
+ min första semester på sex år! Ledig i 12 dagar, jobbar ett pass och sen ledig i 14 dagar till!
PS. Tack Karlsson! Redigerat av Zartok, 03 August 2014 - 09:24. Postad 04 August 2014 - 20:41
Idag finns det nog bara minus på kontot.
-Trött som fan i morse då man började jobba och har inte kunnat sova i värmen. -Har svettats hela dagen så fort man gör något. -Börjar faktiskt bli less på sommaren som aldrig tar slut, det är inte roligt med 27 grader varmt längre, jag vill ju åka utomlands till värmen, man ska inte behöva ha den hemma i 3 månader. Nej det finns ett plus och det var att jag hade en lyckad grillkväll med några bekanta på baksidan i skuggan I skrivande stund är det 21,5 grader varmt ute nu på kvällen och 27 vid datorn. Postad 04 August 2014 - 21:22
- Istället för semester har jag hittills blivit utringd på två hela pass och en del på ett pass.
Postad 04 August 2014 - 21:48
- Ständig röklukt från branden i Sala, hoppas på regn lär nog vara det enda som hjälper just nu.
Postad 05 August 2014 - 14:34
- uthärdat 2 veckor på jobbet i ~27 graders värme.
+ ledningen har börjat dela ut vätskeersättning. Postad 05 August 2014 - 14:50
+ Efter att haft konstant sol under träningen så är det äntligen regn hoppas det håller i sig hela passet
+ 8 dagar kvar till semester + bara 14 dagar kvar till D3 UEE release. - bah hela 14 dagar kvar till D3 UEE spola fram tack... Postad 05 August 2014 - 15:11
- Vart utan bredband och tv i två veckor.
- Comhems tekniska support. - Comhems kundtjänst + Fick tillbaka det idag + Teknikern på Primär IT Postad 05 August 2014 - 15:48
- hittills sex extrapass på "semestern"...
+ reser bort i fyra dagar nu, så då kan min arbetsgivare inte räkna med att jag ska arbeta. Postad 05 August 2014 - 17:36
+ Cyklat tre mil än kan "gubben"
- Västmanland behöver regn nu kaos - Bästa kollegan slutar vid oss sent beslut. Postad 05 August 2014 - 20:00
- branden är bara 7 km från mej
- kraftig röklukt överallt + håller på o bygger altan ,inte idag. - hoppas att ja inte bygger i onödan Postad 05 August 2014 - 20:08 otrevligt. hoppas dom får bra kontroll över det snart så det inte fortsätter att sprida sig. Postad 05 August 2014 - 20:14
Ja flera kompisar har redan lämnat sina hus och vissa har blivit förstörda....
Postad 05 August 2014 - 20:27
Tungt Postad 05 August 2014 - 20:45
+ Köpt hus och får nyckel nästa fredag
- Den fredagen är sista semesterdagen Postad 07 August 2014 - 21:42
- Utringd 14 timmar på semestern idag.
+ imorgon reser jag bort, ring hur mycket ni till, era... snälla individer med otacksamma jobb. Postad 07 August 2014 - 21:56
- vaknade på totalt och helt fel sida idag, vilket resulterade i att jag tjurat på allt och alla hela dagen. Och det värsta är att jag inte har en enda aning om varför.
+ kebabtallrik till middag. - och nu kan jag inte somna. Fan. Redigerat av MrSpokk, 07 August 2014 - 22:30. Postad 13 August 2014 - 14:56
+ Haft udnerbart på semester, resan var toppen samt vi hann med massor med saker hemma, vart sjukt bra.
- Sista dagarna på semestern, hoppas hösten/vinter går fort, ser inte fram emot ännu en jekla vinter, kan det inte vara sommar här året runt? Postad 13 August 2014 - 17:33
+ gratis kebab idag :-D
+ sista journatten har jag i natt, sen inge mer jour + 6 dagar kvar att jobba innan jag slutar på jobbet Postad 14 August 2014 - 13:30
+ Har lyckats städa nästan hela lägenheten i natt. Tog runt 2 timmar
+ Blev bjuden på lunch idag. + Måste ha mitt kaffe snart. - Måste ha mitt kaffe snart Postad 14 August 2014 - 13:48
+ en dag till sen semester
- sista träningen utomhus för detta året. + höstsäsongen börjar på måndag Postad 15 August 2014 - 20:19
- Det som händer i Gaza, Ukraina, Irak och Ferguson.
- Robin Williams gav upp. - Rush Limbaugh skyller Robin Williams självmord på att han hade vänstersympatier (typiskt resonemang för en psykopat som Limbaugh). - Vädret har gått från inferno till apokalyps. - Sömnsvårigheter. Mår apa. - Min ekonomi ligger just nu i botten. - SOS Barnbyar som i sin "visst blir man förbannad"-reklam som vanligt hånar oss för klyschiga, påhittade i-landsproblem och söker tvinga fram skuldkänslor, istället för att fokusera positivt på att vi kan hjälpa. Vill de ha bidrag eller inte? Den här typen av feelbad-reklam för "välgörenhet" borde förbjudas. + Allmosor från FK på måndag. Redigerat av Zacabeb, 15 August 2014 - 20:23. Postad 15 August 2014 - 20:25 Men va f-n? På riktigt? Rush Limbaugh är ju helt störd, det visste jag sedan tidigare, men det här är ju över t.om. den gränsen. Postad 15 August 2014 - 21:40
+ första löprundan på flera månader...
- orkade inte springa nånting kändes det som + hittade en liter kantareller på ovan nämnda runda Postad 15 August 2014 - 21:56
Är inte vänstern höger och höger vänster när man går lite över nation gränserna? Postad 16 August 2014 - 01:05
- Uhm,. hur fanken somnar man vid normal tid igen efter semestern?
+ Allt regn, kommer bli en bra svampsäsong. Postad 16 August 2014 - 01:16 Va? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |