Synd att det ibland laggar så fruktansvärt med 64 spelare, hatar folk med dåliga uppkopplingar som förstör upplevelsen :-)
Samma i Fifa spelen, ofta som folk verkar ha Utorrent eller något i bakgrunden.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 16 January 2014 - 09:06
Står ofta att dom har 100% i hälsa kvar fast man tömt ett helt magasin i killen.
Synd att det ibland laggar så fruktansvärt med 64 spelare, hatar folk med dåliga uppkopplingar som förstör upplevelsen :-) Samma i Fifa spelen, ofta som folk verkar ha Utorrent eller något i bakgrunden. Postad 16 January 2014 - 11:28 Imponerande! Bra jobbat!
Postad 16 January 2014 - 11:59
Vad säger ni gubbs efter sista uppdateringen. Blev något bättre eller? Blir nog en liten spelstund ikväll, men ska det bara gummibanda och frysa blir det något annat...
// Sat Postad 16 January 2014 - 12:23
Har ju inte blivit sämre iaf. och det är bra. Sen är det ju som vissa tycker är irriterande det med att bli dödad av en som har 0 % i hälsa. Men det kommer aldrig att försvinna då spelet inte visar decimaler! Och spelet har inte hängt sig för mig på ett bra tag! Peppar peppar.... DICE Är på rätt väg tycker jag. Kommer ta ett tag till att fixa spelet, men har man spelat tidigare BF spel så vet man att det tar ett tag men det blir bra till slut! Ps. Det blir defenitivt spel idag. Kan även bli lite tidigare än den tid jag brukar dyka upp(22). Redigerat av Zerokelvin, 16 January 2014 - 12:23. Postad 16 January 2014 - 12:43
Låter som det blir spel ikväll då. Spelade tidigare Bf3 på ps3:an så lite ljudsläpp, 0% och sådant bryr jag mig inte så jättemycket om. Vem minns inte Usas12 på Bf3?
Är gummiband och frysningar som jag tycker är värst. Brukar även ha fordonslagg, typ när jag zoomar in och ut så fortsätter den så ett par gånger till... Gör nog ett försök när dottern lagt sig, annars får man väl leka i don´t starve eller något // Sat Postad 16 January 2014 - 13:28
Usch ja USAS12:an kommer jag ihåg. Värst var det på köttarbanan metro när alla i motståndarlaget hade den. Vart helt ospelbart, bilden skakade konstant och man dog lika fort som man spawnade! Vapnen i BF4 tycker jag det inte behövs göra sådär jättemycket korrigeringar av. De jag tycker är lite dåliga är DMR och LMG:s. Bara att joina oss andra här inne vi kommer nog garanterat vara inne och spela! Redigerat av Zerokelvin, 16 January 2014 - 13:28. Postad 16 January 2014 - 13:50
HIttade en lång film som tog upp ganska mycket med Bf4 som inte jag visste/tänkt på iallafall...
http://www.youtube.c...h?v=SMyliIAdwz8 // Sat Postad 16 January 2014 - 14:53
Det är ju så skönt att se den videon. I vissa lägen när man har skjutit på folk på 3 meter och missat varenda skott så har man ju undrat om man har rökt PCP utan att vara medveten om det. Den förklarar en hel del knas som man har råkat ut för och tyckt varit väldigt märkligt.
Postad 16 January 2014 - 17:43
Riktigt riktigt intressant video! Fan vad jag saknar gamla fungerande fps spel.... Postad 16 January 2014 - 18:54
Jag tyckte inte att Doom2 hade några problem... BFG'n och hur den betedde sig var ju bara en del av spelet, double barrel shotgun var det bara att använda sig av istället för att klaga på folk som använde den... Kört mot en hel del duktiga spelare där och man bara lärde sig mer och mer ju mer man spelade online. Postad 16 January 2014 - 19:29
CS!! Postad 16 January 2014 - 19:34 Tja samtliga Doom/Quake samt samtliga HL inkl moddar och avarter därunder som TF, CS, osv. Postad 16 January 2014 - 19:36
Njaa inte riktigt va? Postad 16 January 2014 - 19:44
Vi kan väl enas om att alla dom flesta FPS spel har mer eller mindre buggar i någon form!
Känns som om man glömmer ganska fort att spel har buggar vid release. Och visst det har vart mycket strul med bf3 och bf4 vid dess släpp. Men nu är iaf bf3 "fixat". Så snart så kanske vi kan spela bf4! Postad 16 January 2014 - 20:31
Fast netcoden och hitboxen är fortfarande skit i bf3 också, Det är ju frostbite som suger, det ser man ju tydligt på den där videon om man tittar. Bc2 hade samma problem, frostbite är ju ingen ny motor utan bara uppdatersd från orginalet sen 2008. Och även fast den suger så har jag haft huuundratals roliga timmar med spelen, men hade sparat på hjärtat om det var fläckfritt. Sen kan jag tycka att vi spelare kanske inte ska accepters att spelen släpps ofärdiga och buggiga för då verkar ju Dice/Ea tro att det är okej och få fortsätter dom ju släppa trasiga produkter. Skulle du köpa en nytillverkad bil som inte startar och säga att det är okej för det är en ny modell? Redigerat av solitarypredator, 16 January 2014 - 20:34. Postad 16 January 2014 - 20:39
Även om jag inte skrev det så håller jag med om att det du nämner är dåligt. Det jag mer ville säga var att det inte släpps så många spel som är buggfria! Varken idag eller tidigare. Jag såg den videon, förut. Har även nämnt den tidigare i tråden då jag tycker att det han säger är det som är fel i spelet! Postad 16 January 2014 - 20:52
Nu har jag ju lix köpt spelet. Men ikväll var det tydligen dax för en bugg kväll igen. Känner att jag skiter i det, tänker inte ens försöka. Det ända lilla jag kommer att göra är att inte spela när det är sådna kvällar samt inte betala extra, premium förren spelet är ok!
// Sat Postad 16 January 2014 - 20:55
Det skulle väl kanske vara Quake och Doom som va "felfria". CS va definitivt inte felfritt, men sjukt kul. Buggar o skit kommer alltid att finnas i spel och ju mer avancerade dom blir, desto värre buggar blir det. Jag menar absolut inte att det är okej. skulle hellre se att dom tog ett extra år på sig för att förfina spelet så gott det går.
Hitbox buggen är ju nåt som funnits sen urminnes tider. Edit: Tycker fortfarande att det är sjukt kul att spela. Redigerat av walkiii, 16 January 2014 - 20:57. Postad 16 January 2014 - 21:01
I Bf2 så va ju hitboxen med efter... Sköt man mot en motståndare som sprang åt sidan, fick man skjuta strax efter för att träffa bäst... Man vande sig efter ett tag, men ändå... :/
Postad 16 January 2014 - 21:07 Fast i min värld så får man skilja på "fungerande" och "felfritt" som var för sig dessutom såklart är högst personliga och skiftande. Det har ju funnits spel som definitivt har haft diverse buggar osv, men som ändå inte varit direkt gamebreaking som nätkoden i BF4 som ett exempel. Spel som ändå varit underhållande även om dom inte varit 100% perfekta, och då är dom enligt mig också "fungerande". Postad 16 January 2014 - 21:24
Buggar kan jag leva med men när det rör viktiga saker som gör skillnad i gameplay så är det inte okej! Att det står att motståndaren har 0% bryr jag mig inte ett skit om, att ljudet försvinner i början på en karta skiter jag också i men när ticketraten ligger på 10 i sekunden och i Cs som är stenåldern ligger på 100 gånger i sekunden så känns det som utvecklingen går tillbaka i tiden Visst jag har kul nu men hur mycket roligare skulle jag haft om alla mina skott träffar där jag siktar? Mycket roligare skulle jag tro Redigerat av solitarypredator, 16 January 2014 - 21:24. Postad 17 January 2014 - 01:08
Fy fan. Idag borde man aldrig startat skiten. Går ju rent åt...
Tålamodet börjar tryta Postad 17 January 2014 - 02:00 Instämmer. Buggar som inte påverkar ens prestation i spelandet gör mig detsamma, det kan man ta så länge spelet är kul vilket BF4 ju är. Men när det laggar sönder och samman så har jag inte alls samma överseende och spelupplevelsen får sig en rejäl törn när man exempelvis börjar undvika att flyga helikopter/flygplan pga lagget. När BF4 laggar så pass mycket som det gör ibland så är det inte småbuggigt, det är näst intill ospelbart. Jag är glad att Dice inte ger upp BF4 utan verkligen vill lösa alla problem med spelet, men samtidigt är jag lite trött på att vi får agera betatestare. Hade inte BF4 varit så jäkla kul som det oftast är så hade jag hoppat över till något annat spel för länge sedan. Redigerat av Unregistered9a177c31, 17 January 2014 - 02:07. Postad 17 January 2014 - 07:48
Kan inte annat än hålla med. Känns som det man klarar sig bättre utanför än innanför tanks ex... Mitt andra problem är, jag har ju inga andra spel att spela... // Sat Postad 17 January 2014 - 08:26
har det laggat extra mycket för er senaste dagarna?
det har det för oss KZ spelare (men det är fortfarande spelbart dessutom rapporterade 17 att Ghosts har laggat ovanligt mycket de senaste dagarna. Redigerat av beat_strandh, 17 January 2014 - 08:26. Postad 17 January 2014 - 08:30
Verkar vara Conquest som har lagg problem, har själv aldrig stött på nå lagg alls på Tdm. Postad 17 January 2014 - 09:52
Det är bara 64p Conquest som har lagg.
Det är som ni säger , det är fortf ett sjukt kul spel trots allt det som är trasigt och man vill inget annat än att detta lagg och rubberbanding ska försvinna. Det är det enda jag vill de ska prioritera före allt annat, det stör mig mer än någon annan bugg. Sedan förstår jag inte varför de inte släpper på Conguest small, 32 spelare på alla andra modes har inte dessa laggproblem. De skulle iallafall stilla min frustration att få spela CQ utan lagg, trots det mindre spelarantalet. Är helt säker på att det skulle lugna ner många spelare, iallafall mig Mardrömmen sulle vara om de inte kan lösa lagget på konsollerna och kör en nödlösning , tar bort 64spelare helt och hållet. Inte troligt, men tankarna finns i huvet ändå hehe. Redigerat av DragonPuffer, 17 January 2014 - 09:53. Postad 17 January 2014 - 11:12
Kul var det igår iaf. blir lite spel idag med kanske för de flesta? Håller med, borde släppa CQ small så kanske det skulle lagga lite mindre. Säg inte så. De får absolut inte ta bort CQ med 64 spelare. Edit: Och igår var det det omvända med vinster för oss. Ser lite bättre ut!
Balttlereports.jpg 14.55K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Zerokelvin, 17 January 2014 - 11:16. Postad 17 January 2014 - 11:27
peppar peppar så är det kanske bara 1 av 15 matcher som laggar för mig, kör bara conquest och för det mesta China rising
Postad 17 January 2014 - 11:28
Ja det var skoj igår! Det blir definitivt spel för mig ikväll, kryddar till det med lite öl också Postad 17 January 2014 - 11:36
Konstigt spel det här.
i andra fps spel så behöver jag nån runda innan jag börjar prestera bra,så kallade uppvärmnings rundor;) Fast i Bf4 är det tvärtom..går alltid bäst första rundan för att sen gå sämre och sämre.har börjat mistänka routern eller nå liknande. någon annan så har/upplever samma fenomen? Postad 17 January 2014 - 11:36
Japp lite sikte på burk är aldrig fel. Blir det för mig med! Fahla! För mig kan det vara både och. Ibland går det skitbra de första rundorna eller så går det skitdåligt för att sedan gå bättre ett tag in i spelet! Redigerat av Zerokelvin, 17 January 2014 - 11:38. Postad 17 January 2014 - 13:40
Vi som spelar bf4 ps4 tråden är rätt lång nu. Är det ok att lägga till mhb framför? Underlättar för att se dem man inte har som vän på ps4.
Redigerat av smiskzor, 17 January 2014 - 13:40. Postad 17 January 2014 - 13:49 ja. Postad 17 January 2014 - 13:51
Ett par öl får det allt bli Postad 17 January 2014 - 14:41 Givet! Det är ju fredag!
Postad 17 January 2014 - 14:52
Mmm...pizza och öl! Det var ett tag sen. Blir en bra spelkväll idag känner jag. Säger som nån sa igår idag ska vi vinna alla matcher.... Redigerat av Zerokelvin, 17 January 2014 - 15:47. Postad 17 January 2014 - 15:30
Jag är redan trött på spelet. Tror det är att det inte finns några roliga challenges... Efter att ha nått maxrank så känns det helt meningslöst att spela. Känns som att Bf3 hade bättre hållbarhet med roligare assignments som tex rambo och dom där.
Postad 17 January 2014 - 15:41
Jag förstår inte vad du menar nu Djungel. Jag skulle aldrig säga något fult när jag spelar...
Postad 17 January 2014 - 15:45
Själv tycker jag assigments och sånt är dötrist, jag spelar för att det är kul, speciellt när man spelar tillsammans med alla här Postad 17 January 2014 - 16:26
Jag gillar att ha nått att kämpa efter Postad 17 January 2014 - 22:38
Se till att få alla unlocks på alla vapen, dvs c:a ~500 kills med varje vapen... då har du något att göra Det är mitt nästa mål, men det har legat lite på is... Postad 18 January 2014 - 03:02
Challenge accepted Postad 18 January 2014 - 03:19 Do it! Din internetpenis kommer ju växa enormt om du lyckas med det. Jäkligt rolig spelkväll (som alltid) grabbs! Kul att det i det stora hela gick så pass bra för oss under kvällen. Det var ju någon match vi åkte på pisk och blev psykiskt våldtagna, men i övrigt gick det ju sjukt bra. Ja, det lyckas du ju ganska bra med till och från! 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |