Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 8,64 (44) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 19 april 2009 - 13:05

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Tjena allihopa... Jag hade planerat att köpa denna mobilen och nu är jag nära...
De stod mellan iPhone och denna.. Men denna är en klart vinnare.. Krångligare.. Men bättre..

Nu har ja då några frågor..

Tar de lång tid att skicka över musik med usb-mini usb sladden? För med min Samsung U700 och Pc Suite tog de 3 min för en 3 min låt? =S... Går de snabbare me denna?..

Är screen protectorn bra, den man får med?

Är de en bra musik mobil? (krav för hög volym och bra bas stämma)

Och de va nog allt.. Uppskattas STORT om en ägare svarar på alla dessa.. =D

Postad 19 april 2009 - 14:59

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Det är riktigt smidigt å lägga in låtar med windows media player en låt tar typ 5 sec.
Jag fick med 2 st skärm skydd!
Fast jag tycker det är dåligt ljud i mobilen! Dåliga hörlurar som hänger med!

Ska testa UI Pointui nu innan jag uppgradera mitt wm 6.5 :)

Postad 19 april 2009 - 15:10

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Efter att ha testat Duttys 2.7 och 2.8 gick jag tillbaka till orginal 1.56 svenska romen.
Känns lite mer stabil och flyter på bättre.

Med risk att låta som en grinig gammal gubbe....är inte skillnaderna mellan olika ROMs, och skillnaden mellan custom ROMs och stock-ROMs väldigt liten egentligen? Jag vet inte vad jag hade förväntat mig när jag gav mig på och börja ladda in en massa ROM hit och dit, men totalt sett upplever jag skillnaerna som rätt små, vilket så klart inte behöver vara något fel i sig.

Postad 19 april 2009 - 16:37

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Finns det någon vettig GPS/Navigationsprogramvara som fungerar på en Touch HD eller Xperia X1 utan en massa bökande, och som ens i närheten av att kunna ersätta en dedikerad GPS av modell bättre? Har försökt sondera marknaden men tycker det mesta jag hittat antingen inte fungerar, är av usel kvalite, känns som pre-2000 eller alla dessa ihop. Någon som faktiskt använder sin Touch HD eller X1a som navigator i bilen och är nöjd med det??

Postad 19 april 2009 - 17:49

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Finns det någon vettig GPS/Navigationsprogramvara som fungerar på en Touch HD eller Xperia X1 utan en massa bökande, och som ens i närheten av att kunna ersätta en dedikerad GPS av modell bättre? Har försökt sondera marknaden men tycker det mesta jag hittat antingen inte fungerar, är av usel kvalite, känns som pre-2000 eller alla dessa ihop. Någon som faktiskt använder sin Touch HD eller X1a som navigator i bilen och är nöjd med det??

Kör med Nav N Go iGO8 som funkar väl så bra som min Garmin nuvi760.

Postad 19 april 2009 - 20:59

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Såg att Spb Mobile Shell 3.0 kommit som ett 15dagars prov-program!
Film:
http://www.youtube.c...h?v=KTF6SjnToxk
Själva programmet:
http://rapidshare.co...MobileShell.cab

Postad 19 april 2009 - 21:35

ga22bc
  • ga22bc
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej på er!
Jag har lite SMS problem med min HTC Touch HD.
Då jag svarar på ett SMS jag fått har jag upptäckt ifrån mottagaren att det skickas två identiska SMS tätt efter varandra. Skriver jag istället ett eget SMS och skickar så levereras endast ett.
Detta är riktigt irriterande inte minst på mobilräkningen som jag inte fått ännu...
Fler som fått denna feedback ifrån andra och vad som är fel?

Tack!
Gustav

Postad 19 april 2009 - 22:15

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Såg att Spb Mobile Shell 3.0 kommit som ett 15dagars prov-program!
Film:
http://www.youtube.c...h?v=KTF6SjnToxk
Själva programmet:
http://rapidshare.co...MobileShell.cab

Men har de slutligen lyckats få ut den då? Känns som det lanserades för flera månader sedan men senaste gången jag kollade på deras site var det fortfarande version 2 som fanns för prov...

Kör med Nav N Go iGO8 som funkar väl så bra som min Garmin nuvi760.

Noterar med intresse att ingen rekommenderat Navigonsprogramvara, vilket är den enda jag testat så här långt (och som inte gett mersmak direkt, bland annat för att den aldrig tycks fungera). Har iGO8 en trial? Och vad är eg skillnaden mellan iGO8 och den här Amigo som de också har? Senaste gången jag besökte deras site lyckades jag aldrig klura ut vilken som eg var att föredra....

Postad 19 april 2009 - 22:44

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Hur och var köper man iGO 8 då? Kan inte hitta en återförsäljare i Sverige för den. Allra helst om man kan köpa den online och ladda hem själv. Är det bara jag som får känslan av att vara tillbaks på Commodor 64 tiden när jag ser gränssnittet på dessa applikationer? iGO 8 känns som om gränssnttet är gjort av en glad ingejör, och då är det ändå klasser bättre än TomToms som nästan känns pinsamt. Min gamla Garmin Nuvi 660 borde ju känna hopplöst förlegad men efter att ha sett några YouTube klipp så känns det som om den inte är mkt distanserad trots att den har ett antal år på nacken....hoppas jag har fel.

Postad 20 april 2009 - 06:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ja vars hittar man saker som inte går att köpa :)

Postad 20 april 2009 - 10:31

Unregisteredd1b194ab
  • Unregisteredd1b194ab
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hej
Nån som vet hur man kan spara sms och skapa nya sms mappar? Har en del sms som jag skulla vilja spara i mobilen.
hittar inget nånstans om hur man gör eller program till det.
MvH
Tommy

Postad 20 april 2009 - 11:27

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Hej
Nån som vet hur man kan spara sms och skapa nya sms mappar? Har en del sms som jag skulla vilja spara i mobilen.
hittar inget nånstans om hur man gör eller program till det.
MvH
Tommy

Gå in under "Meddelanden" under startmenyn,gå in på "Sms/Mms",klicka på "meny" längst ner till höger,
klicka "verktyg" därefter "hantera mappar" (Manage Folders).
Ta pennan,markera och håll där du vill ha en ny mapp!

Postad 20 april 2009 - 19:33

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Kör nu spb shell mobile 3.0 underbar slår helt klart UI point home 2!
igo8 går att ladda ner på torrent sidor :) Men jag föredrar tomtom fast det är klurigt å lägga in de första gången!

Förresten e det någon som kör den senaste tomtom version 825. å vad e det för skillnade mot tomtom version 7.915.??

Postad 20 april 2009 - 21:17

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Kör nu spb shell mobile 3.0 underbar slår helt klart UI point home 2!
igo8 går att ladda ner på torrent sidor :) Men jag föredrar tomtom fast det är klurigt å lägga in de första gången!

Förresten e det någon som kör den senaste tomtom version 825. å vad e det för skillnade mot tomtom version 7.915.??

Vart kan man ladda ner SPB Mobile Shell 3.0? Det verkar ju inte vara släppt ännu.

Jag vill nog gärna köpa de program jag använder, eftersom jag har råd och inte har någon bra ursäkt för att inte göra det. Men jag skulle gärna vilja testa dem innan, vilket verkar vara lättare sagt än gjort.

Postad 20 april 2009 - 21:21

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Efter att ha lagt ner ett par timmar på att hitta nåt vettigt tangentbord som klarar av svenska tecken och har iaf en hygglig svensk ordlista är jag nu beredd att ge upp. Dom flesta program verkar knappt fungera i grundversion, än minder på en högupplöst skärm med svenska tecken. Trots att man provat en massa fix och tweks som finns.

Så, med risk att bli tjatig, vart hittar jag ett tangentbord som stödjer svenska tecken och har en vettig svensk ordlilsta? Allra helst med stöd för T9 via "phonepad" också. Känns fortfarande inte som jag varit ens nära att hitta något som kunnat konkurrera med det T9 man haft i symbiantelefonerna i säkert 5 år nu :-(

En relaterad fråga, kan man bygga ut ordlistan som ingår i default tangentborden i stock-ROM.en? Programvaran kan ev heta HTC Touch men jag är osäker...

Redigerat av Unregistered1413, 20 april 2009 - 21:23.

Postad 21 april 2009 - 08:11

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Efter att ha lagt ner ett par timmar på att hitta nåt vettigt tangentbord som klarar av svenska tecken och har iaf en hygglig svensk ordlista är jag nu beredd att ge upp. Dom flesta program verkar knappt fungera i grundversion, än minder på en högupplöst skärm med svenska tecken. Trots att man provat en massa fix och tweks som finns.

Så, med risk att bli tjatig, vart hittar jag ett tangentbord som stödjer svenska tecken och har en vettig svensk ordlilsta? Allra helst med stöd för T9 via "phonepad" också. Känns fortfarande inte som jag varit ens nära att hitta något som kunnat konkurrera med det T9 man haft i symbiantelefonerna i säkert 5 år nu :-(

En relaterad fråga, kan man bygga ut ordlistan som ingår i default tangentborden i stock-ROM.en? Programvaran kan ev heta HTC Touch men jag är osäker...

Pröva fingerkeyboard2. Den kan du hitta här:

http://forum.xda-dev...ad.php?t=487677

Postad 21 april 2009 - 12:26

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Nu har Dutty släppt sista versionen "Dutty's V3 XT SHIP".... här ska flashas som s*tan
Dutty's V3 XT SHIP

Nu är det bara att vänta på ett svenskt språkpaket, eller är InFlamed redan klar med översättningen?

Redigerat av TheGun, 21 april 2009 - 12:27.

Postad 21 april 2009 - 16:17

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Nu har Dutty släppt sista versionen "Dutty's V3 XT SHIP".... här ska flashas som s*tan
Dutty's V3 XT SHIP

Nu är det bara att vänta på ett svenskt språkpaket, eller är InFlamed redan klar med översättningen?

Översättningen gäller endast för äldre versioner av manilla. Du kan få hela TF3D i svenska om du ändrar lite i reg. :) Grund och botten är dock ROM:en WWE :D

Postad 21 april 2009 - 20:08

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Vart kan man ladda ner SPB Mobile Shell 3.0? Det verkar ju inte vara släppt ännu.

Jag vill nog gärna köpa de program jag använder, eftersom jag har råd och inte har någon bra ursäkt för att inte göra det. Men jag skulle gärna vilja testa dem innan, vilket verkar vara lättare sagt än gjort.

Nu finns det att ladda ner på SPB:s hemsida

Postad 21 april 2009 - 20:54

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Nu finns det att ladda ner på SPB:s hemsida

Jag köpte Spb Mobile shell 2.0 för en månad sen,nu visade det sig att jag får 3.0 gratis!
Kul överraskning! :)

Postad 22 april 2009 - 08:01

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Någon som kan rekommendera ett bra BlueTooth headset? tänkte mest någon i stil med http://www.katshing....d.asp?aid=18942 el liknande, bör helst inte kosta multum :)

Postad 22 april 2009 - 08:20

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Någon som kan rekommendera ett bra BlueTooth headset? tänkte mest någon i stil med http://www.katshing....d.asp?aid=18942 el liknande, bör helst inte kosta multum :)

Har detta som jag gillar skarpt! Bra ljud och bekväma!
http://www.pricerunn...a-BT3030-priser

Postad 22 april 2009 - 08:24

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Tack för snabbt svar, verkade helt okey(bra pris också), har dock fått för mig att den jag länkade till (modellen dvs bara för 1 öra osv) är något mera för mig.

Postad 22 april 2009 - 10:45

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Jabra JX20 Pura e riktigt nice och för ett öra bara, superlitet och snyggt headset, funkar även till att lyssna på musik via stöd för A2DP, dock bara i mono såklart.
https://www.prisjakt...kt.php?p=293788
http://uswww03.gnnet.../Jx20_Main.html

Postad 22 april 2009 - 13:23

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Pröva fingerkeyboard2. Den kan du hitta här:

http://forum.xda-dev...ad.php?t=487677

Verkar tyvärr inte stödja T9 enligt beskrivningen som jag personligen tycker fortfarande är oslagbart när det gäller textinmatning. Ett QWERTY tangentbord kan möjligtvis konkurrera, men kräver då ett 2 handsgrepp. Dessa virtuella QWERTY tangentbord som finns tycker jag personligen är grymt överskattade, trots att jag försökt testa flera olika och verkligen gett dem chansen.

Postad 22 april 2009 - 14:16

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Mitt största råd är att du langar ett Sony Ericsson Bluetooth headset.. Dom är kompaktabla me HTC telefoner..

Köp ett sony ericsson HBH-DS205 headset... snäckorna kopplas till en dosa som är bluetooth kopplad med telen.. micken är inbyggd i dosan... så du kan koppla andra hörluror.. Som kopplas med 3,5mm jack.. och endå ha mick.. =D De är grymt bra... Dom har en skärm där de står låt namn.. Vem som ringer etc.. Du kan byta låtar på dosan.. Bästa ljud enligt SE...

Du kan koppla dosan såhär (obs.. Som jag sa.. Bluetooth)

Postad bild

eller ha dom vanliga..

Postad bild

och i den dosan kopplar du vilka j***a headset du vill.. Smart lösning.. :)

Postad 22 april 2009 - 14:24

madness74
  • madness74
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Jag har en sån där blåtand som jag kört i min "SE" telefon och d funka kanon hyfsat ljud, men när jag kör den på min Htc HD så är ljudet mycket sämre. blir tvungen att köra lurarna direkt i 3,5 puggen då låter det bra på HD`n.

Skrev tidigare att det ej gick och släcka skärmen när man lyssnade i musikspelare. Det gick visst "my bad"

Redigerat av madness74, 23 april 2009 - 19:04.

Postad 22 april 2009 - 15:29

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Nu finns 3.0 iaf :) La in den på min å fan va skoj d blev nu

Postad 22 april 2009 - 16:50

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Nu finns 3.0 iaf :) La in den på min å fan va skoj d blev nu

Spontant känns TF3D mkt snyggare etc men....betydligt bökigare att använda i praktiken. SPB Mobile Shell känns spontant som det just nu som får mig att inte springa ut och panikinköpa en Nokia eller vanlig SE :)

Postad 23 april 2009 - 13:32

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Jag har en sån där blåtand som jag kört i min "SE" telefon och d funka kanon hyfsat ljud, men när jag kör den på min Htc HD så är ljudet mycket sämre. blir tvungen att köra lurarna direkt i 3,5 puggen då låter det bra på HD`n.

En annan sak som är lite synd är när man går runt där och lyssnar på sina favoriter och får för sig att man vill släcka skärmen "för att spara lite batteri" så släcker den ner musik spelaren också. Synd snyft.

ååh ######r.. De visste inte jag.. Jag har inte mobilen ännu men denna eller nästa månad ska en köpas in... Hade du inte sagt de så hade jag blåst mig själv på nära 1000 kr... Men bra att man får ägar råd iallfall.. =D Tack fett mycket!!! =D

Vilket headset skulle du rekomendera...?? och har HTC touch HD bra ljud om man hittar ett bra headset för ca 1000 kr? (som kopplas i 3,5 mm)

Postad 23 april 2009 - 22:31

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

På HTC Touch HD så fungerar inte Equalizern för ljudet om du kör via Blåtand därav att ludet blir sämmre därav att jag inte köpte ett A2DP headset till min... kör med tråd för att få bästa ljud.

Postad 23 april 2009 - 22:40

Unregisteredab4c90c5
  • Unregisteredab4c90c5
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

På HTC Touch HD så fungerar inte Equalizern för ljudet om du kör via Blåtand därav att ludet blir sämmre därav att jag inte köpte ett A2DP headset till min... kör med tråd för att få bästa ljud.

På tal om tråd... Finns det några bra hörlurar med tråd, mic och ear-in som jag trycker är bäst för min öron?
/IceBall

Postad 24 april 2009 - 21:14

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

På tal om tråd... Finns det några bra hörlurar med tråd, mic och ear-in som jag trycker är bäst för min öron?
/IceBall

Börjar inte detta, en tråd för HTC Touch HD, bli väldigt mycket off topic nu?

Postad 24 april 2009 - 21:19

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Gå in under "Meddelanden" under startmenyn,gå in på "Sms/Mms",klicka på "meny" längst ner till höger,
klicka "verktyg" därefter "hantera mappar" (Manage Folders).
Ta pennan,markera och håll där du vill ha en ny mapp!

Det där får jag inte att funka, hantera mappar är grå, har orginalromen.

Postad 24 april 2009 - 21:46

Unregisteredab4c90c5
  • Unregisteredab4c90c5
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Tips på bra hörlurar som funkar på min HTC Touch HD eftersom de som följer med HTC Touch HD suger.
På vilket sätt är det off topic?
/IceBall

Postad 25 april 2009 - 11:30

Lindstrand
  • Lindstrand
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Det tycker jag inte. Program och tillbehör till touch HD är väl det som de flesta här intresserade av?

Jag funderar på ett par sådana här:
https://www.prisjakt...kt.php?p=358451

Har dessa:
http://www.teknikmag...aign=directlink
Rena skräpet. Köp inte dem.

Annars funkar det bra med vanliga hörlurar också, fast då får man prata i telefonens mic. Nackdelen med ett vanligt headset jämfört mer ett bluetoothheadset är att man måste plocka upp telefonen var gång man ska byta låt eller ändra volymen. Det är mycket smidigare med ett bluetooth headset.

Jag är lite sugen på denna också, mp3, bluetooth och radio i ett:
http://www.netonnet.....asp?iid=151215
Antar att den har equalizer också med "FullSound™".

Redigerat av Lindstrand, 25 april 2009 - 11:32.

Postad 25 april 2009 - 12:37

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Tips på bra hörlurar som funkar på min HTC Touch HD eftersom de som följer med HTC Touch HD suger.
På vilket sätt är det off topic?
/IceBall

Tänke väl mest på att om du inte är ute efter just några hörlurar som är specifikt gjorda för Touch HDn så är väl frågan inte just Touch HD speciik, och du kanske skulle fått mer svar i en egen tråd iom att denna tråd antagligen bara läses av de som är intresserade av just telefonen...

Postad 25 april 2009 - 18:50

Unregisteredab4c90c5
  • Unregisteredab4c90c5
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Jag funderar på ett par sådana här:
https://www.prisjakt...kt.php?p=358451

Säg till vad du tycker om du köper dem.
/IceBall

Postad 26 april 2009 - 06:54

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Är det någon som lyckats titta på SVT-Play?
Det vore kanon om man kunde få igång det. Den version av IE som följer med WM6.5 ska ha fullt flash-stöd, Funkar det där?

Postad 26 april 2009 - 12:57

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Nej den version jag har av wm 6.5 som har nya IE kan inte det.. :/ Men det finns något å ladda ner på download.com! flash-stöd för windows mobile!

http://download.cnet....html?tag=mncol

Redigerat av Unregistered86d0fe55, 26 april 2009 - 12:58.

Postad 27 april 2009 - 20:59

s_proeliat
  • s_proeliat
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Nej den version jag har av wm 6.5 som har nya IE kan inte det.. :/ Men det finns något å ladda ner på download.com! flash-stöd för windows mobile!

http://download.cnet....html?tag=mncol

Fugerar den för era HD:s? Får bara en varningsruta.

Postad 27 april 2009 - 22:05

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

/IceBall

Jag har 3,5mm hörlursadepter för att kunna använda vilka lurar som helst. Naturigt vis med mik och svarsknapp (annars kan man ju bara ta valiga lurar).

Har denna nu:
http://www.teknikmag...aign=directlink

Men får inte knappen att fungera för att lägga på. Så jag är lite missnöjd. Lyckas svara iaf.
Sedan är jag missnöjd med HTC Touch HD'n för då jag har denna inkopplad med lurar så ringer inte telefon, bara i lurarna vilket är lite värdelöst. Eller är det skit bakom spakarna?

Men funderar om inte orginal HTC är bättre.
http://www.expansys.se/p.aspx?i=178407
Men 150:- i frakt är ju rena rånet! Så jag har avvaktat.

Redigerat av Unregistereda021f600, 27 april 2009 - 22:07.

Postad 28 april 2009 - 05:53

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Är det någon som lyckats titta på SVT-Play?
Det vore kanon om man kunde få igång det. Den version av IE som följer med WM6.5 ska ha fullt flash-stöd, Funkar det där?

Testade nu igen och det fungerar utan flash om man väljer att titta på programmet i Media Player :)
Det finns en länk till en .asx-fil som startar uppspelningen. Men det är väldigt hackigt :P

Redigerat av Unregistered962bd313, 28 april 2009 - 06:01.

Postad 30 april 2009 - 15:16

drgregur
  • drgregur
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hej

Finns det nån som bytt front på HD ? Vad kostar det? Känns som den är ganska rep känslig, funderar på att byta fron och köpa InvisibleShield, då är man safe ett tag.

/M

Postad 01 maj 2009 - 17:59

madness74
  • madness74
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Så här ser min ut nu efter lite justeringar.
Bifogad fil  Screenshot_2.png   250,73K   0 Antal nerladdningar

Postad 01 maj 2009 - 19:06

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Så här ser min ut nu efter lite justeringar.

med vilken rom?

Postad 01 maj 2009 - 21:21

madness74
  • madness74
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Dutty's_HD_V3_XT_5.2.21042.1.6.1.Ship
Har använt mig av Max TF3D Theme Maker, riktigt kul program finns på xda.

Redigerat av madness74, 01 maj 2009 - 21:23.

Postad 02 maj 2009 - 09:02

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Dutty's_HD_V3_XT_5.2.21042.1.6.1.Ship
Har använt mig av Max TF3D Theme Maker, riktigt kul program finns på xda.

Madness74... kan du länka till stället där du fått tag på filerna till svenskt språk på Duttys HD V3... länka gärna till Max TF3D Maker oxå :)

Postad 02 maj 2009 - 10:05

madness74
  • madness74
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Här är en länk till Max theme maker på xda.

http://forum.xda-dev...ad.php?t=493011

Svenska språket får du genom att ändra i registret.

HKEY_CURRENT_USER/MUI Och ändra i CurLang "Dec" till 1053 och "Hex" ska vara 41D.
Men det ändar bara språket i TF3D
För att ändra i registret andvänder jag Resco Explorer 2007 for PocketPC Smartphone den har någon typ av reg edit isig. Stäng av TF3D gör sedan ändringen och starta TF3D igen.
Happy editing :)

Såg att Dutty släppt ytterligare en uppdatering.

http://forum.xda-dev...ad.php?t=507372 :)

Redigerat av madness74, 02 maj 2009 - 12:57.

Postad 02 maj 2009 - 14:22

madness74
  • madness74
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Här är en kul sida om lite spel till HD´n en del 4 FREE och en del kostar. :)

http://translate.goo...t...fr&ie=UTF-8

Själv gillar jag detta spel . Kan va kul och ha ibland om man behöver lite tidsfördriv.

http://rs627.rapidsh...0227_signed.CAB :)

Här är en med Custom Taskbars, kan vara värd att kolla in ;)

http://forum.ppcgeek...ead.php?t=54514

Redigerat av madness74, 02 maj 2009 - 14:46.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.