Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Hero *

2430 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Hero 512MB RAM (Mobiltelefoner) 6 9.107784 (166) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 08 October 2009 - 09:23

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

det där med att heron startar om sig slumpmässigt, ingen som funderat på att maila/ringa till htc och anmäla felet? verkar ju inte bara vara för en enskild användare..

woodie, det kan väl åtgärdas temporärt genom att inte ha någon pinkod alls? jag har aldrig pinkod på mina mobiler, har inget att dölja. oh well, skulle väl vara företagstelefonen då men det är ju förståeligt.

Känns bra att ha pinkod. Falsk trygghet är alltid bekvämt :(

Postad 08 October 2009 - 10:10

fst_cnct_rob
  • fst_cnct_rob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
yes! nu har härligheten anlänt till mitt lokala serviceställe.. ska plocka ut den så fort jag slutar. Nu blev dagen genast roligare trots allt pappersarbete. ett stort plus till teknikmagasinet för supporten OCH för att inte glömma leveranstiden, både på sidan och via telefon bekräftade dom att den bruna modellen ej fanns i lager utan behövdes beställas från leverantör. ÄNDÅ tog det bara 2 dagar från ordern lades till att varan hamnade i lagret på mitt serviceställe. blir att handla mer därifrån!

Postad 08 October 2009 - 10:45

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Hur funkar Spotify på denna skönhet?

Har nästan bestämt mig för att gå och köpa denna lur som ersättare till min värdelösa Xperia X1.

Efter senaste firmware-uppgraderingen. Är telefonen snabb och stabil då? I min Xperia X1 kudne vissa saker ta jävligt lång tid att göra på en slumpmässig basis.

Någon som vet om HTC:s mobiler som har TouchFlo (Windows Mobile) är märkbart segare än HTC Hero som har Sense-UI (Android)? Jag vill ju ha en snababre och stabilare telefon än den jag har nu som har windows mobile (dock inte TouchFlo, inte orkat flasha om den).

Postad 08 October 2009 - 11:15

fst_cnct_rob
  • fst_cnct_rob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Har nästan bestämt mig för att gå och köpa denna lur som ersättare till min värdelösa Xperia X1.

Efter senaste firmware-uppgraderingen. Är telefonen snabb och stabil då? I min Xperia X1 kudne vissa saker ta jävligt lång tid att göra på en slumpmässig basis.

Någon som vet om HTC:s mobiler som har TouchFlo (Windows Mobile) är märkbart segare än HTC Hero som har Sense-UI (Android)? Jag vill ju ha en snababre och stabilare telefon än den jag har nu som har windows mobile (dock inte TouchFlo, inte orkat flasha om den).

Har som sagt inte fått min hero än men mig veterligen så borde Spotify flyta på som så många andra Android mobiler. Jag ska köpa till Spotify till denna så fort jag fått mitt nr flyttat från halebop till telenor, därefter om du vill kan jag pm:a dig om resultat.

Postad 08 October 2009 - 13:42

oubee1
  • oubee1
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Helt ok tycker jag. De kom med en uppdatering av programmet idag som sägs vara ännu rappare.

De problem jag vet om (har ej hunnit testa dagens version så de kanske är förbättrade) var att den hackar till kort i låten när man stänger skärmen och ibland när Android vill skicka ett annat ljud (nytt SMS t ex).
Den mest irriterande är dock att den inte stänger av sig när man ringer upp någon.

Båda är dock Androidproblem så inget specifikt för Heron.

Postad 08 October 2009 - 13:50

Ekka
  • Ekka
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
http://www.idg.se/2..../androidspecial

För er som är sugen att läsa lite om applikationer till android

Syftar då på testet som finns en bit längre ner på sidan.

Redigerat av Ekka, 08 October 2009 - 13:51.

Postad 08 October 2009 - 13:55

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Spotify fungerar strålande. Senast idag kom det en uppdatering som snabbade upp detta, tidigare lite tröga, app.

Postad 08 October 2009 - 13:57

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Hur upplever ni Hero genrellt? Är den seg som vissa säger? Även efter uppdateringen. Tydligen ska det oavsett vara som natt och dag jämfört med min sketna Xperia. ;) Och fler uppdateringar kommer väl också.

Vissa har avrått mig från att köpa och vänta tills nya Android-lurarkommer med snabbare processor etc. Men jag vill inte och kan inte. :) Får väl byta upp mig om nåt år is å fall om det behövs. :unsure:

Sen undrar jag varför det står Android 2.0 i titelt på denna tråd? Hero har väl 1.6? Hoppas det kommer uppdatering med 2.0 när den väl kommer.

Också: Har läst om att den saknar Vanilla-något och att det kan bli problem med visas applikationer. Vad är detta?

Redigerat av DIFference, 08 October 2009 - 15:30.

Postad 08 October 2009 - 16:16

hegu
  • hegu
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Spotifynyhet från Telia

http://www.telia.se/...je/spotify.page

Postad 08 October 2009 - 16:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
DIFference
Har ingen Hero själv men kan ändå tipsa om ett bra svenskt forum för Android där du kanske kan få än fler svar

www.swedroid.com

Postad 08 October 2009 - 17:00

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ny snabb moddad ROM till Hero: http://android.modac...inese-enhanced/

Postad 08 October 2009 - 20:01

Hosse
  • Hosse
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Snabb fråga som redan besvarats i tråden utan att jag lyckas hittad et igen:

Har nu köpot ett större minneskort.

Min tanke är att dra ur den befintliga, kopiera allt till datorn och sen från datorn till det nya och in i mobilen.

Kommer det funka?

Postad 08 October 2009 - 20:16

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Snabb fråga som redan besvarats i tråden utan att jag lyckas hittad et igen:

Har nu köpot ett större minneskort.

Min tanke är att dra ur den befintliga, kopiera allt till datorn och sen från datorn till det nya och in i mobilen.

Kommer det funka?

Ja, funkar att göra så.

Postad 08 October 2009 - 20:37

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Det är väl så att Hero har Android 1.5 eller hur? Tror ni att HTC kommer släppa uppdatering med 1.6 snart nu när det kommit? Och detsamma med 2.0 när det kommer i vinter/vår. Om de INTE skulle göra det. Är det i så fall enkelt att flasha om till en ROM från t.ex. XDA som innehåller nyare Android-versioner?

Postad 08 October 2009 - 21:10

harbollen
  • harbollen
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Någon som har testat Invisible shield och vet om det är så bra som det verkar? (http://www.zagg.com/...ins-shields.php)

Vad har ni annars för display- och telefonskydd?

Postad 08 October 2009 - 21:46

Ume-Anders
  • Ume-Anders
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Jag användet Invisible shield och utseendemässigt så ser det ju bra ut. Men fingret glider inte lika lätt med den på tycker jag. Blir en lite konstig gummi-liknade känsla.
Kanske bara en vanesak

Postad 09 October 2009 - 00:35

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0
Ni är så fega grabbar! Jag har alltid kört utan skydd & det har nästan alltid gått bra, har bara 3 barn :)

Skämt åsido, aldrig ett skärmskydd på min Hero. Var annat med mina SE smartphones som var grymt repkänsliga när jag skrev med handigenkänsligsskriften (pust..) med stylusen, blev repigt utan skydd ja. Men Heron!!! Näää... Och när den första repan kommer så känner jag att den är inkörd & sen så bryr jag mig inte, men de e ju ja de ;)

Postad 09 October 2009 - 08:12

skepnaden
  • skepnaden
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Jag körde också med ngt enkelt displayskydd de två första veckorna. När det sen föll av så gav jag upp och lät det vara. Jag är mycket nöjdare utan och tycker nog att kontakten gentemot fingrarna blev lite rappare utan faktiskt. Som _Z_ säger så har även jag ingen tillstymmelse av repor och har slutat oroa mig.

Postad 09 October 2009 - 08:57

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Lite OT, men ändå:
The Phone House i Nordstan i Gbg har satt upp lappar på alla demomobiler med WM6.1 och som gratis kan uppgraderas till WM6.5. Döm om min förvåning när dom satt en sån lapp på en Hero... Hade god lust att spela korkad och fråga en säljare hur en sån uppgradering går till.
På nåt sätt befäster det mina fördomar om hur pålästa säljare i dylika butiker är.

Edit: Tillägg...

Redigerat av Pelleponken, 09 October 2009 - 08:57.

Postad 09 October 2009 - 09:37

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
teknikmagasinet i Norrköping/Maxihuset ska köra Hero för 4995:- (eller om det vara 4990:-) enligt en säljare. Tyckte dock han lät tveksam när han sa det, så ring först och fråga!

Postad 09 October 2009 - 11:08

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Alla Teknimagasinet säljer den för 4990 (internetpris) from idag tills måndag.

Ska dra och köpa mig en Hero white efter jobbet. Om inte lunch-kollen av polarens Hero ger en alltför negativ inställning :)

Postad 09 October 2009 - 12:59

fst_cnct_rob
  • fst_cnct_rob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
hur aktiverar man a-gps? dvs röstansvisningar via gps:en?

Postad 09 October 2009 - 13:02

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Lekte lite med en polares Hero nu på lunchen. Och jag är kär. KÄR! Om någon timme har jag en egen. Hoppas jag slipper måndagsex som har de problem som folk skriker om i diverse forum (omstarter, täckningsproblem för gprs osv).

Postad 09 October 2009 - 13:07

fst_cnct_rob
  • fst_cnct_rob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Lekte lite med en polares Hero nu på lunchen. Och jag är kär. KÄR! Om någon timme har jag en egen. Hoppas jag slipper måndagsex som har de problem som folk skriker om i diverse forum (omstarter, täckningsproblem för gprs osv).

hej DIFference, jag har haft lyckan att inte fått ett måndagsex =) min funkar galant. Sen har jag testat Spotify och det funkar hur bra som helst, är otroligt nöjd över programmet. Över förväntan, se till att köpa Spotify koder via 7-eleven eller pressbyrån på en gång :) det är värt det

Postad 09 October 2009 - 13:10

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

hej DIFference, jag har haft lyckan att inte fått ett måndagsex =) min funkar galant. Sen har jag testat Spotify och det funkar hur bra som helst, är otroligt nöjd över programmet. Över förväntan, se till att köpa Spotify koder via 7-eleven eller pressbyrån på en gång :) det är värt det

Räcker väl att uppgradea mitt befintliga spotify-konto till premium via hemsidan?

Postad 09 October 2009 - 13:11

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1266 inlägg
  • 0

hur aktiverar man a-gps? dvs röstansvisningar via gps:en?

A-GPS är inte = Röstanvisningar.
A-GPS = Assisted GPS.

Assisted GPS eller A-GPS är en GPS-teknologi som förenar GPS-systemet med mobiltelefonnätet. I och med A-GPS kan sökandet efter GPS-satelliter göras betydligt snabbare i enheter som tex mobiltelefoner där GPS-funktionaliteten inte är aktiv hela tiden.[källa behövs]
Beskrivning [redigera]

När GPS-mottagaren startar upp tar den hjälp av information som sänds ut i mobilradionätet för att då få en ungefärlig position om var den befinner sig och kan då söka enbart efter vissa satelliter, vilket går mycket snabbare än om den ska söka bland alla satelliter runt hela jorden.

Funktionen kan även användas då GPS-enheten har svårt att få signaler från satelliterna. A-GPS hjälper då till likt triangulering för att få en ungefärlig position.

Operatören måste ha stöd för funktionen i sitt nät.

För röstanvisningar krävs någon extra programvara.

Redigerat av mr.keyser, 09 October 2009 - 13:12.

Postad 09 October 2009 - 13:14

fst_cnct_rob
  • fst_cnct_rob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

A-GPS är inte = Röstanvisningar.
A-GPS = Assisted GPS.

För röstanvisningar krävs någon extra programvara.

okej, kan du rekommendera något program då?

DIFference, ja det kan du med göra =)

Postad 09 October 2009 - 13:33

fst_cnct_rob
  • fst_cnct_rob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

http://www.swedroid....-navigation-8-2

hur får man tillgång till betal apps? vill ha det programmet

Postad 09 October 2009 - 13:42

bonna
  • bonna
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Köpte min idag på tekinkmagasinet i helsingborg. 4995:-

Postad 09 October 2009 - 18:12

Eps
  • Eps
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

http://www.swedroid....-navigation-8-2

hur får man tillgång till betal apps? vill ha det programmet

En kompis fick tillgång till betal apps genom att roota telefonen. Den tjänsten finns inte annars tillgänglig i Sverige vad jag har förstått. (?)

Postad 09 October 2009 - 19:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ska väl komma till sverige när som helst om jag inte kommer ihåg helt fel

Hittade info här

http://www.swedroid....kationer-market

Postad 09 October 2009 - 23:26

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
jag har ETT problem med denna lur (bortsett från den andra lilla saken jag stör mig på som är volymknappen som är alldeles för lätt att reglera) och mitt ENDA problem är att vid vissa tillfällen då jag pratar i telefon så börjar motparten att låta som en robot och det blir bara en stor smet av telefonsamtalet, vet inte om det är min telefon eller motpartens!

någon som råkat ut för samma grej?

någon som vet ett bra program för att kunna spela in samtal? (för att då kunna "visa upp" problemet för butiken jag köpt telefonen i)

tacksam för svar! :angry:

annars, GOOOOOO ANDROID och htc hero, loooooooove it och har fått en polare att konvertera från iphone-anhängare till att bli en htc hero looover!

Postad 09 October 2009 - 23:45

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag måste bara fråga, är det någon med Hero'n som har ett 3abonnemang och har lyckats koppla upp sig mot deras 3g nät?. Har försökt i någon timme nu att hitta inställningarna via deras hemsida eller på andra sidor/forum utan framgång.
Sen undrar jag om någon annan har problem med täckningen? den verkar vara sjukt dålig med 3 och Hero combon.

Annars är jag fortfarande kär i denna luren, helt underbar! :angry:

Tacksam för alla svar! :angry:

Postad 10 October 2009 - 08:57

icehawk77
  • icehawk77
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

jag har ETT problem med denna lur (bortsett från den andra lilla saken jag stör mig på som är volymknappen som är alldeles för lätt att reglera) och mitt ENDA problem är att vid vissa tillfällen då jag pratar i telefon så börjar motparten att låta som en robot och det blir bara en stor smet av telefonsamtalet, vet inte om det är min telefon eller motpartens!

någon som råkat ut för samma grej?

Vet exakt vad du menar, men jag hade det problemet min min TyTN, har ingen aning varför det blir så. Helt slumpmässigt så börjar det under ett samtal. Men dock inte ofta. Tråkigt om ännu en HTC har problem me detta, om nu de är nåt specifikt problem som alla htc lurar har. :/

Postad 10 October 2009 - 09:16

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Jag måste bara fråga, är det någon med Hero'n som har ett 3abonnemang och har lyckats koppla upp sig mot deras 3g nät?. Har försökt i någon timme nu att hitta inställningarna via deras hemsida eller på andra sidor/forum utan framgång.
Sen undrar jag om någon annan har problem med täckningen? den verkar vara sjukt dålig med 3 och Hero combon.

Annars är jag fortfarande kär i denna luren, helt underbar! :angry:

Tacksam för alla svar! :angry:

Kolla Wikin på swedroid.se
där har du alla inställninger.

Postad 10 October 2009 - 09:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Skriv gära sen när du hunnit testa den...
Skillnad mellan Hero och Xperia

Postad 10 October 2009 - 09:27

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Kolla Wikin på swedroid.se
där har du alla inställninger.

Tack!

Postad 10 October 2009 - 12:29

Unregisteredba6b84a9
  • Unregisteredba6b84a9
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hej alla!

köpte en HTC Hero, men stör mig på en sak. När telefonen är i låst läge och någon ringer, så är det som att det står två texter ovanpå varandra längst ner på displayen. Ser ut som att det står "tryck meny för inställningar" samtidigt som det står "drag ner för att svara" eller något. Någon som har en lösning på problemet?

Postad 10 October 2009 - 20:05

wroopy
  • wroopy
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Hej alla!

köpte en HTC Hero, men stör mig på en sak. När telefonen är i låst läge och någon ringer, så är det som att det står två texter ovanpå varandra längst ner på displayen. Ser ut som att det står "tryck meny för inställningar" samtidigt som det står "drag ner för att svara" eller något. Någon som har en lösning på problemet?

Det är den svenska översättningen. Använder du engelska så ser det bra ut.
Får hoppas att de fixat till det till nästa reölease (samt att den kommer snart)...

/Andreas

Postad 11 October 2009 - 11:00

harbollen
  • harbollen
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag väntar på min Hero och funderade på det här med minneskort. 2GB räcker ju inte långt. Vad har ni för minneskort? Hur stort kan det vara? Vilken klass och typ osv?

Postad 11 October 2009 - 12:11

skepnaden
  • skepnaden
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

Jag väntar på min Hero och funderade på det här med minneskort. 2GB räcker ju inte långt. Vad har ni för minneskort? Hur stort kan det vara? Vilken klass och typ osv?

Jag bytte till ett 8 Gb microSD Ultra från sandisk (class 4). Har drygt 1000 låtar på spotify osv med fortf gott om plats över. Finns ju 16 Gb och class 6 också, men skillnaden i märkbar hastighet sägs vara obefintlig.

Postad 11 October 2009 - 13:27

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Nu har jag ju bara haft Heron i några dagar. Men jag är imponerad och stormförtjust.

Vilken skillnad mot min gamla Xperia! Allt går så mycket smidigare och snabbare. Och känslan fysiskt. Oj oj oj!

Visst segar den lite ibland trots senaste uppdateringen. Men det är om man kör väldigt mycket samtidigt.

Ska försöka skriva lite mer om den när jag haft den ett tag.

Har installera Taskiller och den visar ju de program som använder processorn i gult. Ibland är det 5-6 program som är gula. Är det inte så att Android bara kör 4 åt gången och lägger de andra i idle mode då de inte används? Funderar på om man verkligen behöver köra någon task manager egentligen. Men det är klart. Ibland vill man ju stänga av program helt istället för att lägga den idle bara... Men om nu schemaläggaren är så bra som det påstås så är det ju bara bra att ha program igång, det går ju snabbare att komma åt dem när man väl vill göra det igen då. Dock så blir det ju som sagt aningen segt om man kör alltför mycket skit, men antar att det är när man kör mycket på kort tid, vilket bara är nu i början när jag toktestar precis allt.

Postad 11 October 2009 - 18:47

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Har Scandisk 8 GB.Klass 8 .Om du ska ha film på Heron ska du ha klass 6 eller mer.Hastigheten ser du i högra hörnet med en siffra med en ring rundt.

Postad 11 October 2009 - 18:48

eggepegge
  • eggepegge
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Idag blev jag ledsen. Helt plötsligt vägrar Heron hitta några trådlösa nät (wifi). Helt dött på den fronten trots att det fungerat helt felfritt jämt fram till någon timme innan jag upptäckte det. Omstart av telefonen verkar inte heller hjälpa. Sitter nu och preppar för en factory reset och se om det hjälper, måste bara lösa lite backup-problem först (MyBackup har ju "gått ut". Ominstallation av den hjälper inte.)

Jag har senaste officiella HTC-romen. Någon som upplevt något liknande? Vet att vissa haft problem med nya radio-firmwaren, men jag har inte uppfattat det så illa som mitt problem. Är lite orolig att det är hårdvaran :/

Edit: En factory reset fick igång wifin igen *pust* Desto jobbigare att återställa allt.

Redigerat av eggepegge, 11 October 2009 - 22:20.

Postad 11 October 2009 - 19:05

marto_
  • marto_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Har Scandisk 8 GB.Klass 8 .Om du ska ha film på Heron ska du ha klass 6 eller mer.Hastigheten ser du i högra hörnet med en siffra med en ring rundt.

Var någonstans köpte du ditt SD kort med class 8?

Postad 11 October 2009 - 20:08

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Var någonstans köpte du ditt SD kort med class 8?

Köpte det hos Telia. Det var minneskort + usb adapter.

Postad 11 October 2009 - 21:01

marto_
  • marto_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Köpte det hos Telia. Det var minneskort + usb adapter.

Ok, hittar nämligen ingen sådan på nån webshop. Fast jag kanske inte letat väl nog.
Imorgon är det förresten min tur att hämta ut en sprillans ny vit Hero :unsure:

Redigerat av marto_, 11 October 2009 - 21:01.

Postad 11 October 2009 - 22:54

Fredde321
  • Fredde321
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
nu har man själv köpt sig en Hero...grymt nöjd än sålänge!

Minuset va väl att man tog en vit, såg att nån annan också skrivit det att skiten syns väldigt lätt.
sen att volymknappen är väldigt lätt att komma åt..

hittade denna sida för dom som letar väska/påse eller vad man ska kalla det :unsure:
http://www.themobile...p/-htc-hero.php
Verkar finnas en del..

Mvh Fredde

Postad 12 October 2009 - 10:29

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Ok, hittar nämligen ingen sådan på nån webshop. Fast jag kanske inte letat väl nog.
Imorgon är det förresten min tur att hämta ut en sprillans ny vit Hero :unsure:

Grattis till din nya Hero.Köpte minneskortet i Telia affären ute på stan,har heller inte sett det samma minneskortet ute på webben.Hoppas du blir nöjd med din Hero.

Postad 12 October 2009 - 11:27

kahn
  • kahn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Okej, jag har funderat på en HTC Hero tidigare men valt att vänta. Nu har dock min mobil gett upp och en ny skall införskaffas. Just nu kör jag med en telefon och en Ipod Touch G2... har möjlighet att köpa en nästan ny w995 för 2449:- och en Htc Hero för 2500... Vad välja? vill ha telefon + musik + kamera i första hand, resten är ju bara plus.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.