* Officiell tråd iPhone 4 *
5170 svar till detta ämne
Postad 22 July 2010 - 10:00
Micke_L
-
Micke_L
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Standarden är sådan, försök hitta en ram i 16:9 format. För oss som riktigt intresserar oss för foto är den riktiga bilden inte färdig förrens man ser den utskriven (antingen på fotopapper eller på canvas). De gör sig inte alls lika bra på en teve som förvränger färgerna. 
Men nu kom vi ju off topic igen.. 
Finns väldigt gott om ramar i 16:9, kallas tv Förstår din poäng, kul att få lite "proffs"-info visserligen, men nu pratar vi om en mobilkamera, som i sig säkerligen förvränger färgerna betydligt mer än någon tv  I det sammanhanget är ett 16:9-läge uppenbart motiverat för många.
Postad 22 July 2010 - 10:01
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Förklara för mig hur man går tillväga för att göra det. Har hänt flera gånger att jag blivit missnöjd med en app som inte motsvarat mina förväntningar. Men jag har bara tagit bort den. Berätta hur man gör..
Maila itunes support
Postad 22 July 2010 - 10:22
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Helt rätt!
Blev en liten nattsbeställning av Desire trots allt  ! Tror den håller ett år i alla fall, tills iPhone 5 visas och då förhoppningsvis med ett bättre utseende på iOS för min egen personliga sak  !
Jag vet att skärmen visar SMS, kalendertjofräs etc, men det är inte tillräckligt! Jag vill att vädret skall visas och att jag själv får välja vilka widgets som skall vara aktiva och ge mig information! Detta kan tyvärr inte iPhone hjälpa mig med, vilket jag tycker är synd då jag verkligen denna gången trott att det skulle bli en sådan telefon.
Postad 22 July 2010 - 10:23
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Det visste vi redan i mars när de visade ios 4, telefonen har föga bäring på hur os:et är utformat, så om en aktiv hemskärm kommer i ios 5 så får alla telefoner som kan uppgraderas till os:et de funktionerna med största sannolikhet.
Redigerat av simulacra, 22 July 2010 - 10:27.
Postad 22 July 2010 - 11:18
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Självfallet, det förstår jag med!
Dock känner jag inte för att vänta kanske ända till mars för att få en aktiv startskärm när det redan finns och funnits mobiler med denna funktion i flera år! Därför blev det en Desire trots att jag nu blivit såld på iPhone, så hoppas jag på att Steve Jobs sköter sitt jobb till lanseringen av iPhone 5  .
Postad 22 July 2010 - 11:24
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Självfallet, det förstår jag med! Dock känner jag inte för att vänta kanske ända till mars för att få en aktiv startskärm när det redan finns och funnits mobiler med denna funktion i flera år! Därför blev det en Desire trots att jag nu blivit såld på iPhone, så hoppas jag på att Steve Jobs sköter sitt jobb till lanseringen av iPhone 5 .
finns ju risker med att lägga till en sån skärm, alla fandroids kommer att börja lola i åratal om de har ngt liknande android, de håller nog på att jobba med det och jag hoppas att de får till det bättre än android, nu har de ju betat av en hel del stora önskemål...
Postad 22 July 2010 - 12:36
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
En bra nyhet. Det verkar som att man komemr att kunna köpa den kontant på telia. Bra för mig som redan har mitt abonemang låst. Infon fick jag från kommentarerna här, visst verkar det som det? http://www.teliaipho...phone/#comments
Postad 22 July 2010 - 12:49
Termos
-
Termos
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
En bra nyhet. Det verkar som att man komemr att kunna köpa den kontant på telia. Bra för mig som redan har mitt abonemang låst.
Infon fick jag från kommentarerna här, visst verkar det som det? http://www.teliaipho...phone/#comments
Jag tolkar också det så. Fast det är väl så att alla kontanttelefoner i sverige är låsta till operatör 12mån? sen får man pröjsa typ 300spänn för att låsa upp dom?
Postad 22 July 2010 - 14:00
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3993 inlägg
En bra nyhet. Det verkar som att man komemr att kunna köpa den kontant på telia. Bra för mig som redan har mitt abonemang låst.
Infon fick jag från kommentarerna här, visst verkar det som det? http://www.teliaipho...phone/#comments
Ja, stämmer det så är det ju jättebra. Ska gå att köpa den kontant oavsett bindningstid då om jag förstår det rätt. Frågan kvarstår dock, kommer Telia att ha nåt erbjudande för sina redan befintliga iPhone kunder som inte vill teckna nytt abbonemang utan bara uppgradera till iPhone 4 och "ta sitt nuvarande abb" vidare till IP4? Sen verkar det som det ska bli midnattslansering i storstäderna natten till fredag nästa vecka, blir några lyckliga campare utan för dom butikerna kan jag tänka mig  Känns som att vi inte kommer att få se några priser förräns nästa vecka då.
Postad 22 July 2010 - 14:27
Hex
-
Hex
-
Användare
-
-
231 inlägg
Tre har uppdaterat sin hemsida med att man kan köpa den hos dem den 30e Juli. Dock framgår det inte att man kan förhandsboka den =(
Vägrar stå och campa utanför en tre butik!
Postad 22 July 2010 - 15:20
joppeville
-
joppeville
-
Rookie
-
7 inlägg
Tydligen så förhandlar fortfarande Sveriges operatörer med Apple bland annat om priset. http://macworld.idg....-in-i-det-sista
Postad 22 July 2010 - 15:35
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Ja, stämmer det så är det ju jättebra. Ska gå att köpa den kontant oavsett bindningstid då om jag förstår det rätt.
Frågan kvarstår dock, kommer Telia att ha nåt erbjudande för sina redan befintliga iPhone kunder som inte vill teckna nytt abbonemang utan bara uppgradera till iPhone 4 och "ta sitt nuvarande abb" vidare till IP4?
Sen verkar det som det ska bli midnattslansering i storstäderna natten till fredag nästa vecka, blir några lyckliga campare utan för dom butikerna kan jag tänka mig 
Känns som att vi inte kommer att få se några priser förräns nästa vecka då.
Men det är väl bara att köpa den kontant och använda dig av dit gamla abb
Postad 22 July 2010 - 19:59
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Någon som vet hur simkorten fungerar? Kan man ha två olika simkort till samma ab. om man växlar telefon eller finns det någon adapter för att göra ett litet stort?
Postad 22 July 2010 - 20:43
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Någon som vet hur simkorten fungerar? Kan man ha två olika simkort till samma ab. om man växlar telefon eller finns det någon adapter för att göra ett litet stort?
Hos Telia funkar det iaf så att när du stoppar i det nya simkortet, så inaktiveras det gamla kortet automatiskt.
Postad 22 July 2010 - 20:51
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Hade för mig att det fanns något som heter tvillingkort och att man då kunde ha ett litet och ett stort?
Hur som helst krånglar det ju till det om man måste beställa ett nytt kort om man t.ex. behöver lämna in telefonen. Har man två olika telefoner så måste man ha två ab?
Postad 22 July 2010 - 23:20
anonymo
-
anonymo
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Använder ni något skydd för era iPhone 4?
Postad 23 July 2010 - 00:40
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Ingen vit iPhone förrän i början av september  från Telias iPhone Blog Den vita modellen av iPhone 4 kommer inte finnas tillgänglig vid lanseringen den 30 juli. Beräknad leverans är i början av september. Information kring priserna kommer nästa vecka.
Så fort vi har mer information kring lanseringen kommer vi lägga upp det på bloggen.
Postad 23 July 2010 - 01:36
Kniff
-
Kniff
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
finns ju risker med att lägga till en sån skärm, alla fandroids kommer att börja lola i åratal om de har ngt liknande android, de håller nog på att jobba med det och jag hoppas att de får till det bättre än android, nu har de ju betat av en hel del stora önskemål...
Fast det är ju inget nytt att Apple efterapar andra bolag eller tar fram gamla ideér vad gäller funktioner eller dyl - det är ju lite av deras grej t om. No offense, jag vill verkligen inte starta något flamewar - men kika på ex Facetime. Sen att Apple kan det där med att förfina är en annan femma.
Redigerat av Kniff, 23 July 2010 - 01:38.
Postad 23 July 2010 - 05:18
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Fast det är ju inget nytt att Apple efterapar andra bolag eller tar fram gamla ideér vad gäller funktioner eller dyl - det är ju lite av deras grej t om. No offense, jag vill verkligen inte starta något flamewar - men kika på ex Facetime.
Sen att Apple kan det där med att förfina är en annan femma.
Mjo, men facetime är ingen funktion som de efterapat från en annan tillverkare, utan det är ett gammalt koncept som det funnits stöd för i UMTS-protokollet sen det introducerades för länge sen. Videosamtal är inte ngn enskild modells killer app som den aktiva startskärmen på Android är... Widgetskärmar har blivit ett Androidsignum som det är väldigt riskfyllt för Apple att introducera, jag är relativt säker på att Apples multitaskinglösning skulle sett ut som Palm Pre's om Pre'n inte funnits, så istället utvecklade de ett system som iaf jag tycker inte är särskilt snyggt. Tänk dig då hur deras skärm skulle vara tvungen att se ut om de försökte kopiera Android men absolut inte ville se ut som om de gjort det? Oavsett, när ett snyggt och bra notifieringssystem dyker upp på iPhone så kommer kommentarerna på Gizmodo och Engadget komma upp i en ny nivå av trolleri.
Redigerat av simulacra, 23 July 2010 - 05:35.
Postad 23 July 2010 - 08:58
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
Men det är väl bara att köpa den kontant och använda dig av dit gamla abb
Då får man ju fortfarande betala av de 150 kr / mån som man avbetalar telefonen på om man t.ex köpte Iphone 3GS 16 GB för 1 kr på 24 mån. Då betalar man ju 150 kr/ mån på mobilen i två år. /H
Postad 23 July 2010 - 09:03
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Då får man ju fortfarande betala av de 150 kr / mån som man avbetalar telefonen på om man t.ex köpte Iphone 3GS 16 GB för 1 kr på 24 mån. Då betalar man ju 150 kr/ mån på mobilen i två år.
/H
Jaha du har förhöjd månadsavgift från den
Postad 23 July 2010 - 09:03
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
Man kan ju resonera såhär:
Jag har tänkt att köpa Iphone4 kontant då jag har ett år kvar på min bidningstid och jag inte vill binda upp mig nåt mer.Om jag vill begära slutfaktura på mitt abbonemang för att gå över till ett löpande abbonemang typ prata på extra surf allt (precis som jag har nu) men bara med den skillnaden att jag när som helst (?) kan byt ned mig till ett annat abbonemang om jag behöver det eller känner för det. Hoppas du förstår hur jag menar.
antar att jag om jag begär slutfaktura betalar typ 12x 199 kr + 150 kr det som är kvar på abbonemanget typ. Sedan så tecknar jag mig för ett nytt abb. Fast o andra sidan då förlorar jag ju en massa pengar som jag ändå skall betala (alltså pengarna för abbonemanget) vill betala lös mig från telefonen den gamla 3GS:en alltså 150 kr / mån. Men sedan är det ju dumt att betala lös en massa pengar för abbonemanget som jag ändå kommer att utnyttja.. hmm. nu blev det komplicerat..
Postad 23 July 2010 - 09:58
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
Telia lanserar ett nytt abonemang: http://www.teliaipho...obilabonnemang/Telia komplett (verkar vara ungefär samma som det gamla Telia Storpratare, fast med ett lägre pris?)
Postad 23 July 2010 - 10:23
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1235 inlägg
Telia lanserar ett nytt abonemang:
http://www.teliaipho...obilabonnemang/
Telia komplett (verkar vara ungefär samma som det gamla Telia Storpratare, fast med ett lägre pris?)
Jag skulle inte tro att det är något lägre pris, bara standardpris
Postad 23 July 2010 - 11:12
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Använder ni något skydd för era iPhone 4?
Frågan har ställts och besvarats flera gånger i tråden, den som söker han finner. Sökresultat här!
Postad 23 July 2010 - 12:07
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Jag håller med om att Apples multitaskinglösning är det fulaste som gjorts men den är ju funktionell!
Dock bryr jag mig inte om efterliknandet av en Androidliknande startskärm hade varit ful då jag bara måste ha en sån  !
Men men, jag ska inte tjata, får vänta på iPhone5 eller kanske 6 innan Apple tas sig hand om detta problem  ! Får köra på en riktig mobil tills dess
Postad 23 July 2010 - 13:20
Termos
-
Termos
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
Någon som hört något om dom där gratisbumprarna?
Postad 23 July 2010 - 14:41
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Någon som hört något om dom där gratisbumprarna? iPhone 4 Case Program
Redigerat av Pinnacle, 23 July 2010 - 14:42.
Postad 23 July 2010 - 14:45
Unregisteredcab460d8
-
Unregisteredcab460d8
-
Forumräv
-
-
701 inlägg
Postad 23 July 2010 - 14:59
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Någon som hört något om dom där gratisbumprarna?
Har redan fått pengarna tillbaka för den bumpern jag beställde tillsammans med min iPhone i UK. Fick ett mail och pengarna blev inbetalade automatiskt till kontot. Riktigt nice, 250kr var ändå lite saftigt för en bumper.
Postad 23 July 2010 - 15:23
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
Kommer väl en fix för antennproblemet med den då också. Så alla som köpt innan blir screwed.
Postad 23 July 2010 - 15:48
Unregistered41753
-
Unregistered41753
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Jag håller med om att Apples multitaskinglösning är det fulaste som gjorts men den är ju funktionell! Dock bryr jag mig inte om efterliknandet av en Androidliknande startskärm hade varit ful då jag bara måste ha en sån ! Men men, jag ska inte tjata, får vänta på iPhone5 eller kanske 6 innan Apple tas sig hand om detta problem ! Får köra på en riktig mobil tills dess 
Vad är det som är fult med multitaskingen? Du kan ju inte ens se multitaskingen? Det är ju bara apparna som "pausas". Tryck på en app igen och den öppnas där du stängde den. Eller hur menar du?
Postad 23 July 2010 - 16:12
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Vad är det som är fult med multitaskingen? Du kan ju inte ens se multitaskingen? Det är ju bara apparna som "pausas". Tryck på en app igen och den öppnas där du stängde den. Eller hur menar du?
Jag fattar inte heller hur en multitasking kan vara ful
Postad 23 July 2010 - 16:58
Ybo
-
Ybo
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Skumt... sen förstår jag inte vad vissa menar med att det inte är riktigt multitasking, vad mer behöver du än kunna "pausa" spel ifall ett samtal kommer, skypa eller övrigt i bakgrunden, lyssna på radio/spotify osv i bakgrunden, safari som laddar i bakgrunden. Få notifications om msn/twitter/facebook/sms/samtal osv.
Allt som behövs på en telefon funkar ju grymt bra, + att batteritiden finns där även fast man har allt igång, vilket det inte göra på android om man har startat massa skit  Bara Msn igång på en android gör ju att batteritiden försämras med runt 50% (har haft nexus one tidigare)
Redigerat av Ybo, 23 July 2010 - 17:00.
Postad 24 July 2010 - 00:20
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Skumt... sen förstår jag inte vad vissa menar med att det inte är riktigt multitasking, vad mer behöver du än kunna "pausa" spel ifall ett samtal kommer, skypa eller övrigt i bakgrunden, lyssna på radio/spotify osv i bakgrunden, safari som laddar i bakgrunden. Få notifications om msn/twitter/facebook/sms/samtal osv.
Allt som behövs på en telefon funkar ju grymt bra, + att batteritiden finns där även fast man har allt igång, vilket det inte göra på android om man har startat massa skit Bara Msn igång på en android gör ju att batteritiden försämras med runt 50% (har haft nexus one tidigare)
Jag vill kunna ha en ircsession igång JÄMT, den ska aldrig kunna kopplas ner och när jag går in i appen så vill jag kunna se var folk skrivit flera timmar tillbaka, det är omöjligt med push och den multitasking som finns i ios 4.
Postad 24 July 2010 - 07:27
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Jag vill kunna ha en ircsession igång JÄMT, den ska aldrig kunna kopplas ner och när jag går in i appen så vill jag kunna se var folk skrivit flera timmar tillbaka, det är omöjligt med push och den multitasking som finns i ios 4.
Jailbreak och Backgrounder kanske?
Postad 24 July 2010 - 09:50
Franzjäger
-
Franzjäger
-
Användare
-
-
100 inlägg
Hej
Jag kommer att skaffa en 4:a när den släpps på fredag och jag längtar verkligen tils dess. Jag tycker att det är uselt dåligt att opertörerna ännu inte har presenterat priser och möjlighet att förboka den. Vad det beror på är en annan fråga, grymt dåligt är det i alla fall...
Jag klurar lite på hur många enheter som Sverige kommer att få i första omgången. Är det stor risk att den säljer slut de första dagarna? Ni som har 3GS:en... Hur var det när den släpptes? Blev den snabbt slutsåld och hur lång tid tog det innan följande omgång levererades?
Postad 24 July 2010 - 10:03
shampo
-
shampo
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Hej
Jag kommer att skaffa en 4:a när den släpps på fredag och jag längtar verkligen tils dess. Jag tycker att det är uselt dåligt att opertörerna ännu inte har presenterat priser och möjlighet att förboka den. Vad det beror på är en annan fråga, grymt dåligt är det i alla fall...
Jag klurar lite på hur många enheter som Sverige kommer att få i första omgången. Är det stor risk att den säljer slut de första dagarna? Ni som har 3GS:en... Hur var det när den släpptes? Blev den snabbt slutsåld och hur lång tid tog det innan följande omgång levererades?
handlar nog snarare om timme/timmar innan dom är slut.
Postad 24 July 2010 - 10:09
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Jailbreak och Backgrounder kanske?
Jo precis, det är ju sånt man får ta till, tråkigt nog.
Postad 24 July 2010 - 12:37
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
Ni som redan har era Iphone 4 ---> Har ni upplevt några som helst "lagg" i telefonen?
Postad 24 July 2010 - 12:37
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Det kan man ju? Hur kom du fram till att det inte går?
Behövs inte för det han vill ha. Funkar bra med original iOS4.
Hur då? Jag kan inte se att de ska funka, telefonen låter inte kontakten vara uppe efter du gått ur appen, du måste ha en konstant uppkoppling för att du ska kunna se var som händer och var som hänt om du varit borta en stund. Push notifications funker inte eftersom det ibland är ett jäkla pratande. Colloquy fuskar genom att använda task completion API:t men det låter bara appen bara igång i bakgrunden i 10 minuter
Postad 24 July 2010 - 12:49
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Due to the way multitasking is implemented in iOS, Mobile Colloquy can't stay connected constantly. When you press the Home button or switch applications, Mobile Colloquy asks iOS to allow it to continue to run to complete a task in the background, that task being to keep you connected for as long as possible. Any highlight word mentions, or private messages you receive will trigger a notification while Colloquy is running in the background.
Tasks can only last a maximum of 10 minutes, so 9 minutes after you've switched away from Colloquy it'll warn you that you'll be disconnected in a minute. To continue to stay connected, just tap Open on the alert. Switching back to Colloquy before 10 minutes have elapsed, then switching away again will reset the countdown. http://colloquy.info...inthebackgroundJag säger inte att det inte duger, men jag är inte säker på att lösningen räcker, du behöver inte bara aggro för det. En IRC-session kan inte lämnas igång under flera timmar utan att ngn då och då använder den, jag kan behöva vara uppkopplad mot servern under natten och se var folk sagt på morgonen efter.
Redigerat av simulacra, 24 July 2010 - 13:01.
Postad 24 July 2010 - 13:14
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
EDIT: Fan jag sitter och blir förbannad på sånna som "simulacra" som bara sitter och gissar och hittar på låtsas-problem som inte finns.
Kan bara hålla med dig. Av dessa 62 sidor på denna tråd 55 sidor är det gnäll och pajkastning! Köp en annan mobil om iphone 4 är så j-vla kass.
Postad 24 July 2010 - 13:14
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Jag säger inte att det är ett problem, det är mest en grej som jag tycker är lite tråkig och som apple missade när de designade sitt multitaskingsystem, när det gäller iphone så är ju behovet lite mindre, men till ipaden så får jag ta en liten omväg eftersom den skulle var riktigt kickass om jag kunde använda den till all kommunikation dygnet runt
Postad 24 July 2010 - 13:17
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Kan bara hålla med dig. Av dessa 62 sidor på denna tråd 55 sidor är det gnäll och pajkastning! Köp en annan mobil om iphone 4 är så j-vla kass.
Jag hittar inte på ngra låtsasproblem, jag är nog den som försvarat iphone mest i den här tråden, jag vet mkt väl vad fördelarna och nackdelarna med iphone är, ingen telefon är perfekt, men iphone är bäst för mig men den saknar fortf en del prylar
Postad 24 July 2010 - 13:24
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag hittar inte på ngra låtsasproblem, jag är nog den som försvarat iphone mest i den här tråden, jag vet mkt väl vad fördelarna och nackdelarna med iphone är, ingen telefon är perfekt, men iphone är bäst för mig men den saknar fortf en del prylar
Jag menade inte just dig, det finns tyvärr många i denna tråd som klagar och gör nya wish list varje dag. Min polare har haft iphone 4 sen den släpptes i UK, han har aldrig tappat samtal eller haft problem med mottagningen. I Sverige är vi experta på att göra höna av en fjäder. Edit: min kusin som bor i Los Angles inte heller haft antennproblem med sin iphone 4, vet dock inte vilken operatör han har.
Redigerat av Lias08, 24 July 2010 - 13:40.
Postad 24 July 2010 - 13:32
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Mjo, och storleken på "problemet" kan härledas delvis till gizmodo som efter prototypskandalen mer eller mindre har blivit en anti-applesite, de försöker skriva artiklar som verkar neutrala, men de har satsat hårt på att skriva ner iphone 4, men gizmodo är ju dumma i huvudet och har varit det länge, de tyckte ju att det skulle vara en rolig ide att förstöra en produktlansering av en ny tv genom att stänga av demoexen på scen bakom presentatören med en multifjärr.
Postad 24 July 2010 - 13:40
karlnr9
-
karlnr9
-
Beroende
-
-
1249 inlägg
Hej!
Tänkte höra om nån vet om det finns en app till iPhone som gör att man kan skriva in text, liknande "swype" på Samsung?
Det verkar ju vara ett ytterst enkelt sätt att skriva text. Och snabbt framförallt.
Har googlat runt lite men inte hittat nåt specifikt för iPhonen....
Postad 24 July 2010 - 14:38
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Det finns en app med swype för iphone, jag har glömt bort vad den hette, men du kan ju inte som på android byta ut tangentbordet för hela systemet.
Postad 24 July 2010 - 19:13
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Det finns en app med swype för iphone, jag har glömt bort vad den hette, men du kan ju inte som på android byta ut tangentbordet för hela systemet.
Hur fungerar det då om man nu inte kan byta ut tangentbordet?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|