Börja gymma
10618 svar till detta ämne
Postad 01 April 2011 - 08:40
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Jag har aldrig problem med dom proteinpulvrerna jag använder, jag kör oftast shaker ibland stavmixer men störs aldrig av skum.
Isolat, koncentrat och hydrolysat är dom olika typerna. Koncentrat är det som är vassle-80, isolat är vassle-100 och det som skilljer dom åt är att isolat har högre proteinhalt, minimalt med laktos och mindre fett. Det är en annan eller en extra rening av pulvret som gör att det blir dyrare. Dom som har problem med laktos, acne, dålig mage kan testa isolat för att se om det är bättre, annars är det pengar i sjön. Hydrolysat så är proteinet förspjälkat till peptider vilket gör ett snabbare upptag och mer stimulans av proteinsyntes men nya studier har bekräftat att det inte blir nån stimulering av musklers proteinsyntes utan organens.
Hade för mig att det var onödigt, jag har ju aldrig haft några sådana problem med whey 80 så då håller jag mig till det. Ja jag har fortfarande lite kvar hemma, tyckte inte det gav nån direkt effekt. Tar det ibland om jag misstänker att jag kommer ha problem med att sova. Produkten är ju ändå patenterad och har klara bevis för possitiva effekter på IGF-1 och testosteron, det är säker bra för oss som är 30-35+. Prova och meddela vad du tycker. Jag har hört folk som fått snuskiga drömmar av det 
Se där, det låter trevligt!  Man tar pillren på fastande mage precis innan man lägger sig eller? Jag läste att kalcium stör upptaget, jag antar att det ska ha gått ett par timmar innan man åt senast? Iaf sen man senast käkade kvarg eller kasein eller något sådant.
Postad 01 April 2011 - 09:17
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Så, då har man haft tisdag - fredag utan träning !
Men i morgon/Lördag så jäklar, då ska det tränas
skönt att ta lite pauser ibland, det behövs
Postad 01 April 2011 - 09:35
Lisa91
-
Lisa91
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Körde första tungtfårepspasset på ett tag i onsdags,och jag har faktiskt träningsvärk i ryggen.
Det är inte ofta som jag får träningsvärk.
Nu tror jag inte att det bara beror på lågreps utan att det kommer sig nog av att jag har alternerat.
Jag fick lite träningsvärk i början av högrepsen oxå.
Sen blir man så j*vla taggad när man lassar på.
Skönt hursomhelst!
Postad 01 April 2011 - 10:36
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
hemkommen från mitt bästa och lättaste pass hittils.
allt gick lätt idag utom bänkpressen.
det som gick lätast var lårcurl, ökade i vikt + körde 5x10 istället för 3x10 och fick ändå inte den där brännande känslan.
rodden ska jag öka nästa gång, den börjar kännas lätt nu.
ingen mat innan, bara en kopp kaffe, samt drack en halt prottedrink innan, har inte gjort det förr,, vet inte om det var därför det gick lättare eller om det var inbildning men lättare gick det hur som helst 
kul när det börjar gå frammåt tycker jag
Postad 01 April 2011 - 10:56
Lisa91
-
Lisa91
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
hemkommen från mitt bästa och lättaste pass hittils. allt gick lätt idag utom bänkpressen.
Kul att det rör på sig! Jag vet inte om det har disskuterats förut i tråden,men greppet kan göra skillnad i bänken. Om jag håller med tummen runt stången så går det sämre,men om jag håller tummen på samma sida som resten av fingrarna så går det bättre. Jag blir kanske inte starkare men det känns som om jag avlastar armarna,sen får jag inte ont i handlederna då. Det är mycket teknik i bänk. Axlarna ner i bänken,lite svank,rätt vinkel,bänken rätt,stången på rätt höjd. Många småsaker som kan ställa till det,fråga någon räv på gymmet om du kan få några tips!
Postad 01 April 2011 - 10:59
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Kul att det rör på sig! Jag vet inte om det har disskuterats förut i tråden,men greppet kan göra skillnad i bänken. Om jag håller med tummen runt stången så går det sämre,men om jag håller tummen på samma sida som resten av fingrarna så går det bättre. Jag blir kanske inte starkare men det känns som om jag avlastar armarna,sen får jag inte ont i handlederna då. Det är mycket teknik i bänk. Axlarna ner i bänken,lite svank,rätt vinkel,bänken rätt,stången på rätt höjd. Många småsaker som kan ställa till det,fråga någon räv på gymmet om du kan få några tips!
jepp det är kul  angåeende att ha tummarna på samma sida , du har inte sett videoklippet några sidor tillbaka där en kille gör så? stången glider ur händerna på han och han tappar den rätt på halsen ser det ut som, ser inte så kul ut. jag måste få till tekniken bättre, dock är det svårt att fråga nån då man oftast är själv där,, finns inga "rävar" alls där. kommer en bild på mitt gym strax
Postad 01 April 2011 - 11:00
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Kör du falskt grepp ( = tummarna på samma sida som övriga fingrar) på tunga vikter också Lisa91? Du kör ju lågreppare, då kan det ju hända grejer om man har otur  Eller har du full koll på stången så du inte får den på adamsäpplet?
Gillar inte falskt grepp själv, men många tycker ju det känns oerhört mycket bättre.
Redigerat av Kamui, 01 April 2011 - 11:00.
Postad 01 April 2011 - 11:00
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Postad 01 April 2011 - 11:08
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Haha, det är nog det minsta riktiga gym jag har sett
Postad 01 April 2011 - 11:08
Lisa91
-
Lisa91
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Kör du falskt grepp ( = tummarna på samma sida som övriga fingrar) på tunga vikter också Lisa91? Du kör ju lågreppare, då kan det ju hända grejer om man har otur Eller har du full koll på stången så du inte får den på adamsäpplet? 
Gillar inte falskt grepp själv, men många tycker ju det känns oerhört mycket bättre.
Har aldrig varit i närheten av att tappa stången,har aldrig sett det heller förutom på filmen här. Det måste vara rättså ovanligt!? Nu är jag iofs inte så stark i bänk,men det är nog för att jag började med vanligt grepp och fick ont i handlederna. Då blev det hantelpress istället och där måste man nästan köra vanligt grepp,men handlederna är inte låsta på samma sätt.
Postad 01 April 2011 - 11:12
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Haha, det är nog det minsta riktiga gym jag har sett 
haha ja säger ju det, skulle kunna bygga lika stort här i lägenheten typ  dessutom är alla maskiner från 50 talet eller så
Postad 01 April 2011 - 11:18
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Får man fråga hur mycket du betalar för att träna där?
Postad 01 April 2011 - 11:21
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Har aldrig varit i närheten av att tappa stången,har aldrig sett det heller förutom på filmen här. Det måste vara rättså ovanligt!? Nu är jag iofs inte så stark i bänk,men det är nog för att jag började med vanligt grepp och fick ont i handlederna. Då blev det hantelpress istället och där måste man nästan köra vanligt grepp,men handlederna är inte låsta på samma sätt.
Skumt, hade en märklig vinkeln på handlederna då eller? Sak samma egentligen, bara det flyter på bra med träningen och kontrollen på skivstången finns så kvittar det ju vilket grepp man har. Jag har alltid tyckt det känns riskabelt bara. Kommer vara utan kvarg en vecka nu, är på tjänsteresa och all form av kvarg (Lidls) var slut där jag befinner mig nu. Bittert...
Postad 01 April 2011 - 11:37
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
är det generöst med fri frakt över 500kr bara för att det är tungt menar du? för annars finns det ju MASSOR internetbutiker som alltid kör fri frakt oavsett hur lilligt eller tungt det är. så jag tycker inte det är generöst.
Den här typen av butiker tycker jag det är det, dom kör med väldigt dåliga marginaler och många kör fri frakt från 6-700:- Se där, det låter trevligt!  Man tar pillren på fastande mage precis innan man lägger sig eller? Jag läste att kalcium stör upptaget, jag antar att det ska ha gått ett par timmar innan man åt senast? Iaf sen man senast käkade kvarg eller kasein eller något sådant.
Ja precis, svårt att kombinera sänggåendet med både kasein och zma. det här är gymmet. inte så stort och proffsigt 
Vad är det för maskiner som bakom bensparken? Annars schysst gym, fräsht och gratis(?).
Postad 01 April 2011 - 11:42
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Ja precis, svårt att kombinera sänggåendet med både kasein och zma.
Men om vi säger att jag käkar sista gången vid 19 eller 19.30, då borde ju det vara lugnt att köra pillren vid 22 innan jag ska sova? Eller hur lång tid tar det innan jag har röjt undan (  ) tillräckligt i magen för att det ska vara idé med ZMA?
Postad 01 April 2011 - 11:47
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Men om vi säger att jag käkar sista gången vid 19 eller 19.30, då borde ju det vara lugnt att köra pillren vid 22 innan jag ska sova? Eller hur lång tid tar det innan jag har röjt undan ( ) tillräckligt i magen för att det ska vara idé med ZMA?
Beror nog på vad du ätit men ta zma 1h innan sängen och kasein direkt innan. Kasein tar upp till 8h att brytas ner.
Postad 01 April 2011 - 11:54
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Den här typen av butiker tycker jag det är det, dom kör med väldigt dåliga marginaler och många kör fri frakt från 6-700:-
Ja precis, svårt att kombinera sänggåendet med både kasein och zma.
Vad är det för maskiner som bakom bensparken?
Annars schysst gym, fräsht och gratis(?).
vilken maskin är bensparken? den man sitter i och tränar låren? den jag kallar för lårcurl? i så fall är det den där maskinen där man sitter och tränar antigen rygg eller magen med beroende åt vilket håll man sitter. antigen kostar det 285kr/mån eller 1700kr för helåret  en annan vinkel, är det nån av dessa du menar?
Bifogad fil(er)
-
002.JPG 148.1K
0 Antal nerladdningar
Postad 01 April 2011 - 12:11
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
vilken maskin är bensparken? den man sitter i och tränar låren? den jag kallar för lårcurl? i så fall är det den där maskinen där man sitter och tränar antigen rygg eller magen med beroende åt vilket håll man sitter.
antigen kostar det 285kr/mån eller 1700kr för helåret 
en annan vinkel, är det nån av dessa du menar?
Nä den maskinen heter benspark, lårcurl är när man använder lårens baksida och drar vaderna mot hamstrings. Men jag tror du även kan köra lårcurl i den maskinen bakom där du kör rygg eller mage. Jag tycker den maskinen är helt värdelös för rygg och mage. Den tränar baksida lår och höftböjare. Som denna:  LÅRCURL-maskin
Postad 01 April 2011 - 12:46
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Beror nog på vad du ätit men ta zma 1h innan sängen och kasein direkt innan. Kasein tar upp till 8h att brytas ner.
Du menar att zma hinner tas upp på den timmen?
Postad 01 April 2011 - 12:52
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Beställde sånt WHEY FX nu, och en shaker. Tänkte ta en till frukost också eftersom jag inte äter något på morgonen.
Postad 01 April 2011 - 13:04
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
är det generöst med fri frakt över 500kr bara för att det är tungt menar du? för annars finns det ju MASSOR internetbutiker som alltid kör fri frakt oavsett hur lilligt eller tungt det är. så jag tycker inte det är generöst.
angående att drinkarna skummar så tycker jag det är skillnad om man blandar med mjölk eller vatten, skummar , mycket mer med mjölk , speciellt om man shakar den. oavsett om jag blandar med mjölk eller vatten så blandar jag bara ut med en sked i ett glas, löser sig finfint, snabbare än oboy.
Jag blandar mina proteindrinkar med lättyoghurt. Sen blandar jag även ner morgonproteinet i frukostyoghurtmixen med flingor/havregryn. Är det på något sätt sämre att blanda i yoghurt? Jag tänkte att det kanske är lättare för kroppen att ta upp proteinet om det är lite tjockare.
Postad 01 April 2011 - 13:43
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Du menar att zma hinner tas upp på den timmen?
Jag vet faktiskt inte men det större chans än samtidigt eller så skippar du kassein på kvällen. Jag blandar mina proteindrinkar med lättyoghurt. Sen blandar jag även ner morgonproteinet i frukostyoghurtmixen med flingor/havregryn. Är det på något sätt sämre att blanda i yoghurt? Jag tänkte att det kanske är lättare för kroppen att ta upp proteinet om det är lite tjockare.
Snarare tvärtom, det slöar ner upptaget, blir sämre stimulans av proteinsyntesen. Fast det är ju större chans att all vassle absorberas, oavsett konsistens och blandning, och inte åker ut i toan.
Postad 01 April 2011 - 13:47
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
1700kr för ett helår?
Gymmet jag går på är nästan mycket större (fortfarande väldigt litet) och jag betalar 600kr för ett helår
Postad 01 April 2011 - 13:50
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
1700kr för ett helår? Gymmet jag går på är nästan mycket större (fortfarande väldigt litet) och jag betalar 600kr för ett helår 
Och jag payar 5200kr för ett helår
Postad 01 April 2011 - 13:56
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
3700kr betalar jag. Friskis&Svettis.
Postad 01 April 2011 - 14:01
Lisa91
-
Lisa91
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Vårt gym är riktigt bra!
Sen att jag tränar gratis gör inte gymmet sämre...
Postad 01 April 2011 - 14:39
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Jag läste att kalcium stör upptaget, jag antar att det ska ha gått ett par timmar innan man åt senast? Iaf sen man senast käkade kvarg eller kasein eller något sådant.
Du kan ju annars köra med biff-protein.
Postad 01 April 2011 - 14:47
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
599kr/kg eller? Köper whey 80 för 599kr/4kg.
Postad 01 April 2011 - 15:01
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
599kr/kg eller? Köper whey 80 för 599kr/4kg. 
Nä 235:-/kg
Postad 01 April 2011 - 15:08
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg

More Creatine Content than Steak:
One of the benefits of eating beef is its naturally high creatine content. Beef is one of the best natural sources of creatine. To support the cell volumizing effects of creatine, each serving of CARNIVOR has more creatine than steak to saturate your muscles for explosive strength and growth.*
Added BCAA for Increased Anabolic and Anti-Catabolic Effects*:
To further promote the muscle building action of CARNIVOR, additional Branch Chain Amino Acids are added to the purified Beef Protein Isolate. The enhanced BCAA levels promote a positive nitrogen balance, support protein synthesis, improve workout performance and address muscle fatigue.*
Postad 01 April 2011 - 15:08
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
någon som har lite koll o skulle kunna göra ett schema åt en stackare som mig? ;D
Postad 01 April 2011 - 15:11
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
Jag vet faktiskt inte men det större chans än samtidigt eller så skippar du kassein på kvällen.
Snarare tvärtom, det slöar ner upptaget, blir sämre stimulans av proteinsyntesen. Fast det är ju större chans att all vassle absorberas, oavsett konsistens och blandning, och inte åker ut i toan.
Så du menar att det är bättre att jag kör mjölk/vatten då istället för yoghurt?
Postad 01 April 2011 - 15:13
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Så du menar att det är bättre att jag kör mjölk/vatten då istället för yoghurt?
Jag tror faktisk inte det spelar någon roll.
Postad 01 April 2011 - 15:48
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Invalid igen 
Högra vaden är typ död. Har sådan träningsvärk och är så stel att jag inte kan gå riktigt. Ska försöka stretcha så mycket jag kan dagarna framöver så är det förhoppningsvis bra om en vecka typ
Postad 01 April 2011 - 16:26
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Invalid igen  Högra vaden är typ död. Har sådan träningsvärk och är så stel att jag inte kan gå riktigt. Ska försöka stretcha så mycket jag kan dagarna framöver så är det förhoppningsvis bra om en vecka typ 
Hehe, du kanske borde ta det lite softare på gymmet, lära dina muskler att hantera övningarna och vikterna, din kropp blir ju fistad av gymmet.
Postad 01 April 2011 - 16:30
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Hehe, du kanske borde ta det lite softare på gymmet, lära dina muskler att hantera övningarna och vikterna, din kropp blir ju fistad av gymmet. 
Haha  Stående vadpress, du vet... Körde ju lungt första benpasset. Då körde jag bara på jag tror det var 35kg eller liknande. Nu körde jag ju på 50... Och min egen vikt då vill säga. Det är längst upp, precis nedanför knävecket, som jag är så stel. Aja, blir en promenad ner till bion sedan (1.6km) så förhoppningsvis så mjukar man upp dom lite grann då.
Postad 01 April 2011 - 16:41
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
någon som har lite koll o skulle kunna göra ett schema åt en stackare som mig? ;D
Jag må ha hyffsat koll på övningar och många andra än mig här i tråden skulle kunna göra ett schema med dig. Jag tycker dock att du ska söka dig till sånna som arbetar med det här. Vi har ingen bakgrundsfakta, skador eller hur du gör övningar som information. Dvs jag kan ge dig en övning som kommer göra att du får ont i axlarna eftersom du har en skada där sen tidigare kanske samtidigt som du gör en annan övning fel som gör att du kommer snart få problem. Sen så har jag ingen aning om vilken nivå din kondition och styrka är och gör det därför väldigt svårt att ens veta hur många gånger i veckan du kommer klara av att gymma. Det krävs att man är en van person för att kunna köra väldigt många gånger i veckan och det är ingen en kille som bara har haft idrott i skolan som ändå motionsvana ska ge sig in på. Till sist, jag vet inte ens vad dina ambitioner med gymning är, vill du bli nästa Coleman? eller vill du bara få bort fettet runt magen. Jag kommer aldrig göra ett schema i framtiden till folk som jag möter på nätet för jag vill inte ha en skadad person på mitt samvete.
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 01 April 2011 - 16:42.
Postad 01 April 2011 - 18:01
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Ville testa något nytt idag, så jag körde lite Euro Training http://www.youtube.c...player_embedded
Postad 01 April 2011 - 23:33
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
1700kr för ett helår? Gymmet jag går på är nästan mycket större (fortfarande väldigt litet) och jag betalar 600kr för ett helår 
jepp fast jag betalar månadskort jag på 285kr känns inte lika dyrt då  om jag tränar styrka mån,ons,fre och vill börja köra lie kondition också, vilken/vilka dagar hade ni valt då?
Postad 02 April 2011 - 00:02
Unregistereda9666aa5
-
Unregistereda9666aa5
-
Forumräv
-
-
606 inlägg
Ville testa något nytt idag, så jag körde lite Euro Training http://www.youtube.c...player_embedded 
Postad 02 April 2011 - 07:11
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
LOL
Postad 02 April 2011 - 07:16
Sgart
-
Sgart
-
Guru
-
-
6649 inlägg
gammal klassiker det där  Fan nu ska jag vara borta 2 veckor utan gym. Skönt det ska bli när man kommer tillbaka och kör benpass eller nått -_-.
Postad 02 April 2011 - 08:28
Lisa91
-
Lisa91
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Jag testade ett nytt protein igår,Eiselt Protec.
Märkligt,mycket märkligt!
Man får nästan äta det med sked om man använder mindre än en halvliter vätska.
Det blir en blandning av skum och gele i shakern.
Iofs så är det ett blandprotein med kassein och dom brukar bli lite stampigare,
men det här är skum.
Nu är det inget stort problem iom att jag tar det på kvällen,men om jag skulle ta det på morgonen så skulle jag komma försent till jobbet!
Postad 02 April 2011 - 08:30
Sgart
-
Sgart
-
Guru
-
-
6649 inlägg
Jag testade ett nytt protein igår,Eiselt Protec. Märkligt,mycket märkligt! Man får nästan äta det med sked om man använder mindre än en halvliter vätska. Det blir en blandning av skum och gele i shakern. Iofs så är det ett blandprotein med kassein och dom brukar bli lite stampigare, men det här är skum. Nu är det inget stort problem iom att jag tar det på kvällen,men om jag skulle ta det på morgonen så skulle jag komma försent till jobbet!
Kassein kan bli väldigt tjockt. Antingen kan man överdosera mjölk eller så kan man skaka dom och sen låta dom stå en stund. Kan också funka!
Postad 02 April 2011 - 08:32
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Jag testade ett nytt protein igår,Eiselt Protec. Märkligt,mycket märkligt! Man får nästan äta det med sked om man använder mindre än en halvliter vätska. Det blir en blandning av skum och gele i shakern. Iofs så är det ett blandprotein med kassein och dom brukar bli lite stampigare, men det här är skum. Nu är det inget stort problem iom att jag tar det på kvällen,men om jag skulle ta det på morgonen så skulle jag komma försent till jobbet!
Det har alltid, vad jag vet, problemet med Protec, DoubblePro är bättre. Kasein absorberar mycket vätska därför går det åt mycket vatten för få rätt konsistens.
Postad 02 April 2011 - 08:36
Lisa91
-
Lisa91
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Kassein kan bli väldigt tjockt. Antingen kan man överdosera mjölk eller så kan man skaka dom och sen låta dom stå en stund. Kan också funka!
Fairings Complete är ju oxå ett blandprotein och det blir hur fint som helst med 3dl vätska!? Det har alltid, vad jag vet, problemet med Protec, DoubblePro är bättre. Kasein absorberar mycket vätska därför går det åt mycket vatten för få rätt konsistens.
Det är kanske anledningen till att det var nedsatt i pris?
Postad 02 April 2011 - 08:46
Sgart
-
Sgart
-
Guru
-
-
6649 inlägg
Fairings Complete är ju oxå ett blandprotein och det blir hur fint som helst med 3dl vätska!?
Det är kanske anledningen till att det var nedsatt i pris?
Jag kan bara tala från egen erfarenhet och där har jag bara testat Night Pro som kassein. Och den uppförde sig liknande. Jag löste det med att överdosera mjölk och låta det stå lite granna helt enkelt.
Postad 02 April 2011 - 08:50
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Night pro är likadant som sagt. Jag brukar kasta i allt, skaka som f-n 5 sekunder, sen svepar man allt på en gång innan det hunnit sätta sig.,
Postad 02 April 2011 - 10:02
Unregistered7444adce
-
Unregistered7444adce
-
Mästare
-
-
3398 inlägg
Double Pro brukar jag göra chokladpuddig på och äta med sked. Supergott
Postad 02 April 2011 - 10:11
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Fairings Complete är ju oxå ett blandprotein och det blir hur fint som helst med 3dl vätska!?
Den innehåller 50/50 fast 100% vassle löser sig bättre. Blanda med mjölk gör vassle tjockt.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|