Har du kollat kalender, påminnelser och sådant.har ett jävligt störande problem med telefonen. varje natt och/eller sen kväll så går ett larm igång på telefonen. problemet är bara att jag inte ställt in något larm på den tidpunkten/tidpunkterna .
har kollat inne på klockan naturigtvis,, även inne på händelser. men hittar ingenstans.. finns det fler ställen på telefon där man kan ställa in larm?
sjukt störande att behöva vakna varje natt utan att kunna göra nåt åt det
någon som varit med om samma sak?
Apple iPhone 4S 512MB RAM 32GB
(Mobiltelefoner)
|
7
|
(38)
|
Inga priser | |
Apple iPhone 4S 512MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
7
|
(150)
|
Inga priser | |
Apple iPhone 4S 512MB RAM 64GB
(Mobiltelefoner)
|
7
|
(10)
|
Inga priser |
Postad 17 December 2012 - 11:03
Postad 17 December 2012 - 13:43
Postad 17 December 2012 - 13:52
Någon som vet hur man gör för att lätt få bort alla facebook kontakter som smugit sig in bland mina kontakter??
Under Inställ / Facebook, där under ta bort kontakter...
Postad 18 December 2012 - 09:32
Det måste väl framgå vad det är för larm?
På iOS6 finns det annars ett nattläge som man kan schemalägga. Då är telefonen tyst förutom de larm som man har satt själv.
Jag har själv ett störande problem som verkar ha med iOS6 att göra. Efter uppdateringen så haverar kameran titt som tätt. Dvs det går inte att fota. Antingen dör programmet eller så blir det ingen bild.
Nej det står inte vad det är, dock så verkar det ha slutat nu. Har varit tyst några dagar nu
Annars kan du ju bara sätta telefon på ljudlös med knappen på sidan, då är ju allt tyst utom larmen också, men det hade ju inte löst mitt problem eftersom det var ett larm som väckte mig
Redigerat av andreassofus, 18 December 2012 - 09:33.
Postad 19 December 2012 - 09:21
Någon som vet hur man gör för att lätt få bort alla facebook kontakter som smugit sig in bland mina kontakter??
Öppna contacts. Gå till groups och bocka av facebook.
Redigerat av Unregistereddc471864, 19 December 2012 - 09:32.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *
49 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?