* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *
7080 svar till detta ämne
Postad 16 oktober 2008 - 08:04
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Efter några dagars användande så är jag nöjd med det mesta, men...
Det är ett par saker som jag inte får att fungera som jag vill:
1) Man måste definiera två e-postkonton för att hantera ett konto om man vill ha möjligheten att välja anslutningsväg (telenätet eller WLAN).
2) När jag försöker skicka ett mail från telefonen via telenätet då jag använder ett pop3/smtp-konto får jag ett felmeddelande från systemadministratören med informationen "Relaying Denied" och en ip-adress.
Det fungerar bra via WLAN och fungerade via telenätet med mn gamla telefon (K800i).
Någon idé om vad detta kan bero på?
Postad 16 oktober 2008 - 08:08
easycure1974
-
easycure1974
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Efter några dagars användande så är jag nöjd med det mesta, men...
Det är ett par saker som jag inte får att fungera som jag vill:
1) Man måste definiera två e-postkonton för att hantera ett konto om man vill ha möjligheten att välja anslutningsväg (telenätet eller WLAN). 2) När jag försöker skicka ett mail från telefonen via telenätet då jag använder ett pop3/smtp-konto får jag ett felmeddelande från systemadministratören med informationen "Relaying Denied" och en ip-adress. Det fungerar bra via WLAN och fungerade via telenätet med mn gamla telefon (K800i). Någon idé om vad detta kan bero på?
Vad har du för mobilabonnemang ? Telia, Telenor ? Utgående server, smtp alltså ? Har du Telia abonnemang måste du ha Telias smtp server och så vidare. Kolla om det kan vara det som är felet
Postad 16 oktober 2008 - 08:25
Unregistered41e3fa6b
-
Unregistered41e3fa6b
-
Rookie
-
7 inlägg
...
Jag har ett bluetooth-headset, men telefonen stänger av sin bluetooth ständigt.
...
Tips på lösning? Jag har samma problem, har headset HBH-PV708 om det nu kan spela någon roll.
Också tacksam för lösning på problemet
Fick svar från Sony Ericsson Call Center Tack för att du kontaktade Sony Ericsson Call Center.
Tyvärr stängs blåtandsfunktionen av när telefonen går ned i standby-läge. Vi har i dagsläget tyvärr ingen information om huruvida detta beteende kommer att ändras i framtida uppdateringar.
Postad 16 oktober 2008 - 08:37
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Jag har samma problem, har headset HBH-PV708 om det nu kan spela någon roll.
Fick svar från Sony Ericsson Call Center
Tack för att du kontaktade Sony Ericsson Call Center.
Tyvärr stängs blåtandsfunktionen av när telefonen går ned i standby-läge. Vi har i dagsläget tyvärr ingen information om huruvida detta beteende kommer att ändras i framtida uppdateringar.
Bra, skulle just ringa och klaga själv. Det vore ju ytterst önskvärt att de slog på den när man sätter på telefonen igen! /Jonas
Postad 16 oktober 2008 - 08:47
Unregistered41e3fa6b
-
Unregistered41e3fa6b
-
Rookie
-
7 inlägg
Bra, skulle just ringa och klaga själv. Det vore ju ytterst önskvärt att de slog på den när man sätter på telefonen igen! /Jonas
Och när det ringer, så man kan svara direkt i headsetet.
Postad 16 oktober 2008 - 09:02
Xon81
-
Xon81
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Hur fungerar det om man lyssnar på musik i telefonen via blåtands lurar? Går telefonen ner i "standby-läge" då också eller är den
påslagen hela tiden så att säga?
Postad 16 oktober 2008 - 09:29
Unregisteredf6d0beb2
-
Unregisteredf6d0beb2
-
Användare
-
-
104 inlägg
Jag har samma problem, har headset HBH-PV708 om det nu kan spela någon roll.
Fick svar från Sony Ericsson Call Center
Tack för att du kontaktade Sony Ericsson Call Center.
Vilket totalblunder av SonyEricsson!! Detta måste ju fixas raskt!
Postad 16 oktober 2008 - 09:33
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Hej..
jag köpte min x1 med tre abbonemang, med 3bomben 499 vilket blir 499 kr och 39kr mer i månaden för telefonen i 18 månader, dessa 499 kan jag använda till tjänster som tex fast turbo3g med obegränsad trafik, det ger mig 299 kr kvar till annat. väldigt bra lösning från tre.
tror det ska gå använda x1 som modem,, nån som vet???
detta skrivet på min x1.
Så oavsett "bomb" alternativ... som är ett alternativ, är obegräsat data trafik ett annat? Dessa 500kr du betalar, blir det även avbetalning på nallen per månad?
Postad 16 oktober 2008 - 09:40
Xon81
-
Xon81
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Så oavsett "bomb" alternativ... som är ett alternativ, är obegräsat data trafik ett annat?
Dessa 500kr du betalar, blir det även avbetalning på nallen per månad?
Du betalar 199-499 / mån. För dessa får du antingen ringa/smsa för eller lägga till extra tjänster, tex bredbands tjänsten för 199:- / mån. Dessa 199:- dras sedan från ditt bomben abonnemang och då har du bara 299:- kvar att ringa för. Telefonen ingår i endel bomben abonnemang beroende på bindningstiden.
Postad 16 oktober 2008 - 09:55
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Hej..
jag köpte min x1 med tre abbonemang, med 3bomben 499 vilket blir 499 kr och 39kr mer i månaden för telefonen i 18 månader, dessa 499 kan jag använda till tjänster som tex fast turbo3g med obegränsad trafik, det ger mig 299 kr kvar till annat. väldigt bra lösning från tre.
tror det ska gå använda x1 som modem,, nån som vet???
detta skrivet på min x1.
Ringde upp 3 och frågade angående om det abonnemang jag är mest intresserad av.... 199kr i månaden, då frågade jag om man vill ha obegränsat data trafik om det var ett extra tillval med 199kr men tydligen samma. Ni som har 3 har ni valt 3 musik eller ingår det ochså i 199 och uppåt?
Postad 16 oktober 2008 - 10:00
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Har pratat med 3 nu och jag är intresserad av abonnemanget för 199kr i månaden. Frågade då om det är extra tillval för obegränsat data trafik. Men tydligen så ingår detta. För det valet är ju ochså 199kr. Så om jag tolkat det rätt så ingår obegränsat data trafik med 3 med alla abonnemang från 199kr och uppåt?
Sen en annan undran
Kan jag köpa en X1 ej operatörlåst, säg från El-Giganten utan operatör. Men sedan ändå välja ex 3 med obegränsat datasurf?
Redigerat av Zeaed, 16 oktober 2008 - 10:11.
Postad 16 oktober 2008 - 10:03
Jörgen_P
-
Jörgen_P
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag fick upp en ikon "E" där det normalt står "3G" på min X1. Någon som vet vad det betyder?
Postad 16 oktober 2008 - 10:09
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Jag fick upp en ikon "E" där det normalt står "3G" på min X1. Någon som vet vad det betyder?
Edge ("2,5G")
Postad 16 oktober 2008 - 10:13
Bappe
-
Bappe
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Tänkte bara säga att jag uppdaterat EquityXpert, nu finns en cab-installer och lite annat smått o gott
EquityExpert.png 199,58K
2 Antal nerladdningar
Postad 16 oktober 2008 - 10:14
ljon
-
ljon
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Nån som vet om det går att låsa upp en X1 eller vet något företag som gör detta?
Postad 16 oktober 2008 - 10:19
Xon81
-
Xon81
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Har pratat med 3 nu och jag är intresserad av abonnemanget för 199kr i månaden. Frågade då om det är extra tillval för obegränsat data trafik. Men tydligen så ingår detta. För det valet är ju ochså 199kr. Så om jag tolkat det rätt så ingår obegränsat data trafik med 3 med alla abonnemang från 199kr och uppåt?
Sen en annan undran
Kan jag köpa en X1 ej operatörlåst, säg från El-Giganten utan operatör. Men sedan ändå välja ex 3 med obegränsat datasurf?
Om du tecknar 3Bomben 199 så är du upp till dig om du vill ringa för dom 199:- eller teckna ett tillval för fastpris internet för 199:- Tänk på att det INTE ingår fria samtal inom 3 med bomben abonnemang. Taxan är om jag minns rätt 0,69 / min och 0,69 per uppkopplat samtal. Samt 0.69 för SMS/MMS. Ang telefonen så är den olåst nu om du köper den via Tre tex. Dock lär den inte vara det för evigt så det är nog rätt snabba puckar som gäller om du vill ha den olåst.
Redigerat av Xon81, 16 oktober 2008 - 10:21.
Postad 16 oktober 2008 - 10:31
Unregistered73e71691
-
Unregistered73e71691
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Tänkte bara säga att jag uppdaterat EquityXpert, nu finns en cab-installer och lite annat smått o gott
EquityExpert.png 199,58K
2 Antal nerladdningar
Det där ser ju intressant ut, är det realtidskurser eller är dom fördröjda?
Postad 16 oktober 2008 - 10:46
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Har du laddat ner den senaste versionen av Device Center 6.1 för 64-bitars Vista?
Japp det är gjort Fick syncen att hitta mobilen, jag bockade av "avancerade nätverksfunktioner" under "USB till PC" i settings..
Redigerat av Preed, 16 oktober 2008 - 11:14.
Postad 16 oktober 2008 - 10:55
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Vad har du för mobilabonnemang ? Telia, Telenor ? Utgående server, smtp alltså ? Har du Telia abonnemang måste du ha Telias smtp server och så vidare. Kolla om det kan vara det som är felet
Mobilabonnemanget är hos telia. E-postkontot är ett gammalt Bonetmail-konto (senare bostream och ännu senare bredbandsbolaget). Har samma inställningar som i två andra mobiler jag haft. Jag ansluter till ett gmailkonto via IMAP också och det är inga problem. Jag använder inget e-postkonto från telia.
Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 16 oktober 2008 - 10:56.
Postad 16 oktober 2008 - 10:55
f1valk
-
f1valk
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Har upptäckt ett till litet problem.
Min signatur (i mail) är som default något i stil med; skickat från min SonyEricsson Xperia bla bla bla.
Jag ändrar den såklart fortare än kvickt men när man startat om telefonen av någon anledning så faller signaturen tillbaka.
Någon mer som har detta? Eller ännu bättre en lösning...
Postad 16 oktober 2008 - 10:57
Bappe
-
Bappe
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Det där ser ju intressant ut, är det realtidskurser eller är dom fördröjda?
De är fördröjda med minst 15 minuter, svårt att hitta realtidskurser gratis :-)
Postad 16 oktober 2008 - 11:06
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
De är fördröjda med minst 15 minuter, svårt att hitta realtidskurser gratis :-)
Reuter screen!
Postad 16 oktober 2008 - 11:23
Gervais
-
Gervais
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Min signatur (i mail) är som default något i stil med; skickat från min SonyEricsson Xperia bla bla bla. Jag ändrar den såklart fortare än kvickt men när man startat om telefonen av någon anledning så faller signaturen tillbaka. Någon mer som har detta? Eller ännu bättre en lösning...
Gör såhär, öppna din filutforskare, gå in i Windows\Autostart, ta bort SignatureBlaha.exe. Sedan fungerar det!
Postad 16 oktober 2008 - 11:40
easycure1974
-
easycure1974
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Mobilabonnemanget är hos telia. E-postkontot är ett gammalt Bonetmail-konto (senare bostream och ännu senare bredbandsbolaget). Har samma inställningar som i två andra mobiler jag haft.
Jag ansluter till ett gmailkonto via IMAP också och det är inga problem.
Jag använder inget e-postkonto från telia.
Har du då Telias smtp server som utgående server ? Det måste du ha när du kör pop konto annars fungerar det absolut inte
Postad 16 oktober 2008 - 12:01
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Någon som vet hur jag får messenger på today skärmen i sph shell? jag testade adda den i tabs men den varnade att den inte är kompatibel med spb.. Vad är dom där tabsen förresten? Har testat byta ut vanliga klockan mot SPB time där i tabs men ser ingen skillnad på spb today skärmen... missar jag nåt?
Postad 16 oktober 2008 - 12:26
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Har man prutat bort röstuppringning? På HTC-lurarna så får man upp meddelandet "tala efter pipet" om man håller ner grön lur men funkar inte på min X1 eller är det för att jag installerat något program som gör att det inte funkar?
Postad 16 oktober 2008 - 12:56
miki2
-
miki2
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Någon som vet hur jag får messenger på today skärmen i sph shell? jag testade adda den i tabs men den varnade att den inte är kompatibel med spb.. Vad är dom där tabsen förresten? Har testat byta ut vanliga klockan mot SPB time där i tabs men ser ingen skillnad på spb today skärmen... missar jag nåt?
Spb Mobile Shell har ju dels en egen today screen kallad "now", den vänstra skärmen av de tre. Men man kan även adda tabbs till den vanliga WM today screenen. Om man vill mecka om den vanliga todayscreenen så är SPB pocket plus bra. Jag kanske missuppfattade din fråga... Man ska visst kunna adda pluggins för att ändra SPB Shell Now skärmen, men jag har inte hittat någon sådan? Jag skulle ju gärna dumpa den vanliga today och bara köra på SPBs Now screen. /Miki
Postad 16 oktober 2008 - 13:09
ronnie_berg
-
ronnie_berg
-
Rookie
-
3 inlägg
Har X1 ngt stöd för VPN? Ngn som vet???
Postad 16 oktober 2008 - 13:10
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Spb Mobile Shell har ju dels en egen today screen kallad "now", den vänstra skärmen av de tre. Men man kan även adda tabbs till den vanliga WM today screenen. Om man vill mecka om den vanliga todayscreenen så är SPB pocket plus bra. Jag kanske missuppfattade din fråga... Man ska visst kunna adda pluggins för att ändra SPB Shell Now skärmen, men jag har inte hittat någon sådan? Jag skulle ju gärna dumpa den vanliga today och bara köra på SPBs Now screen.
/Miki
Jo jag gillar spbs now skärm också, men får inte dit messenger..  Ska testa pocket plus..
Postad 16 oktober 2008 - 13:23
miki2
-
miki2
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Jo jag gillar spbs now skärm också, men får inte dit messenger..  Ska testa pocket plus..
Ahh, sorry om jag rörde till det, men jag tror att SPB Pocket Plus endast är till för att fixa med standard today skärmen. Fast... det är ju inte omöjligt att den ger möjlighet att ändra i Now screenen med. Prova om du orkar och berätta. /Miki
Postad 16 oktober 2008 - 13:24
khaan
-
khaan
-
Forumräv
-
-
928 inlägg
Hittade ett suveränt program som kommunicerar med min Sony Ericsson MBW-100 Bluetoothklocka för Windows Mobile. Fungerar utmärkt med XPERIA X1 men även med andra Windows mobile-enheter. Och det bästa av allt... programmet är helt gratis! Ursprungligen hade inte BT-klockan så många funktioner, men med hjälp av SmartWatchM blev det en helt ny upplevelse att äga en MBW-100 Bluetoothklocka :-)
http://forum.xda-dev...d.php?p=1848969
Precis vad jag letade efter. Tyvärr får jag det inte att fungera.... Det står bara "Waiting for connection" inne i programmet och så händer inget mer.. och klockan står bara och syncar o syncar men ingen kontakt verkar den få. Hilfe?
Postad 16 oktober 2008 - 13:24
Qramohn
-
Qramohn
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Jag kör både "spb mobile shell" och "spb pocket plus".
Messanger dyker inte upp i Today fönstret förrän du loggar på med ditt MSN-konto.
Postad 16 oktober 2008 - 13:50
Lech
-
Lech
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Jag kör både "spb mobile shell" och "spb pocket plus". Messanger dyker inte upp i Today fönstret förrän du loggar på med ditt MSN-konto.
Ursäkta min okunnighet vad är "spb mobile shell" och "spb pocket plus"? var hittar man dom?
Redigerat av Lech, 16 oktober 2008 - 13:50.
Postad 16 oktober 2008 - 13:54
stevieee
-
stevieee
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Vill bara informera att telefonen är riktigt grym, haft den sen i måndags.
Lite program jag lagt in och funkar utmärkt är: Garmin XT med Europa karta (väldigt snabb positionering med X1) Diamond Tv (visar en massa tv kanaler från hela världen, sjukt bra bild på X1) Resco Pocket Radio (grymt radioprogram som har hundratals olika stationer i ALLA genrer OCH du kan lägga vilka stationer du vill som finns överallt på nätet) Coreplayer Spb Shell (Fulla programet, jo det gör mobilen snabbare) Photogenics (Photoshop för mobilen typ)
det här Diamond Tv (visar en massa tv kanaler från hela världen, sjukt bra bild på X1) verkar va ett grymt program, vart hittar man det och hur installerar man det  (A)
Postad 16 oktober 2008 - 14:10
Xon81
-
Xon81
-
Amatör
-
-
58 inlägg
det här Diamond Tv (visar en massa tv kanaler från hela världen, sjukt bra bild på X1)
verkar va ett grymt program, vart hittar man det och hur installerar man det (A) http://www.diamondtv.fr/
Postad 16 oktober 2008 - 14:11
Qramohn
-
Qramohn
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Ursäkta min okunnighet vad är "spb mobile shell" och "spb pocket plus"? var hittar man dom? http://www.spbsoftwarehouse.com/?en
Postad 16 oktober 2008 - 14:29
SkeeZ
-
SkeeZ
-
Amatör
-
-
58 inlägg
http://www.spbsoftwarehouse.com/?en
ladda hellre ner det som freeware gratis via sony ericsson paneler, på svenska
Postad 16 oktober 2008 - 14:33
jimpaface
-
jimpaface
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Någon som haft problem med wap/mms inställningar? jag har kört guiden som hämtar inställningar själv, men det fungerar inte. Får ett felmeddelande att det inte gick att ansluta. Jag har Telia.
Postad 16 oktober 2008 - 14:53
f1valk
-
f1valk
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Min signatur (i mail) är som default något i stil med; skickat från min SonyEricsson Xperia bla bla bla. Jag ändrar den såklart fortare än kvickt men när man startat om telefonen av någon anledning så faller signaturen tillbaka. Någon mer som har detta? Eller ännu bättre en lösning...
Gör såhär, öppna din filutforskare, gå in i Windows\Autostart, ta bort SignatureBlaha.exe. Sedan fungerar det!
Shit vilka gamar, tvingar de på alla sin reklam som signatur även då man aktivt ändrar den eller är det bara min telefon som inte sväljer ändringen fullt ut? Det verkar funka genom att ta bort filen hursomhelst. Stort tack!
Postad 16 oktober 2008 - 15:01
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
ladda hellre ner det som freeware gratis via sony ericsson paneler, på svenska
Var inte det en nerbantad version?
Postad 16 oktober 2008 - 15:17
hdmi
-
hdmi
-
Rookie
-
4 inlägg
Var inte det en nerbantad version?
Jag trodde inte det först eftersom filerna är lika stora (4.02M) - men du har rätt, SE's version verkar bantad på något sätt. För övrigt har jag god lust att kasta mitt nya Plantronics headset i huvudet på utvecklarna. Det här strulet med Bluetooth är ju skandal...
Postad 16 oktober 2008 - 15:18
nilsemil_thn
-
nilsemil_thn
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Ska snart åka å hämta en X1 innan jobbet men blev lite fundersam när jag läste det här: Har man prutat bort röstuppringning? På HTC-lurarna så får man upp meddelandet "tala efter pipet" om man håller ner grön lur men funkar inte på min X1 eller är det för att jag installerat något program som gör att det inte funkar?
Saknas röstuppringning?? Det vore riktigt illa, använder det varje dag. Fast att Bluetooth stänger av sig är ännu värre då jag alltid använder trådlöst headset.
Postad 16 oktober 2008 - 15:36
miki2
-
miki2
-
Amatör
-
-
96 inlägg
ladda hellre ner det som freeware gratis via sony ericsson paneler, på svenska Sorry, men nu måste du faktiskt svara på vad det är som är bättre med panelversionen. Att den är gratis är inte ett argument att den är bättre, det jag vill ha svar på är varför du rent funktionsmässigt tycker att panelversionen är bättre. /Miki
Postad 16 oktober 2008 - 15:36
JEwenson
-
JEwenson
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Det blev en X1 för mig också, for in på Elgiganten här i Linköping för att klämma lite, och de hade telefoner i lager, både svarta och silver, ut kom man med en vackert svart Xperia!  Håller på och ska sätta igång den snart!
Postad 16 oktober 2008 - 15:57
Unregistered040344bf
-
Unregistered040344bf
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Precis vad jag letade efter. Tyvärr får jag det inte att fungera.... Det står bara "Waiting for connection" inne i programmet och så händer inget mer.. och klockan står bara och syncar o syncar men ingen kontakt verkar den få. Hilfe? 
Jag använder det programmet och det funkar kanon för mig men det var lite krångligt att få till de. Har du kollat på filmen på denna sidan http://www.smartmadsoft.com/ och gjort precis som han gör så ska det fungera.
Postad 16 oktober 2008 - 16:05
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Är det någon som fått igång med tele2??
Postad 16 oktober 2008 - 16:14
Zakath
-
Zakath
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Saknas röstuppringning?? Det vore riktigt illa, använder det varje dag. Fast att Bluetooth stänger av sig är ännu värre då jag alltid använder trådlöst headset.
Microsoft Voice Command 1.6 - http://www.microsoft...ce-command.mspx
Postad 16 oktober 2008 - 16:33
Butcher_swe
-
Butcher_swe
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Hmmmm 108'e plats på en svart hos Katshing  vill ju ha den nu he he
men men den som väntar på något gott
Postad 16 oktober 2008 - 16:35
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Hmmmm 108'e plats på en svart hos Katshing vill ju ha den nu he he men men den som väntar på något gott 
Beställ från teknikmagasinet.se .. dom har hur många som helst kvar!
Postad 16 oktober 2008 - 16:38
P@itor
-
P@itor
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Japp, har blivit mkt spridda foruminlägg. Här är de program och anpassningar jag gjort hitills. Program:Tom tom 7 (GPS) Resco file explorer (filutforskare) Spb Mobile Shell (Styr allt med tummen) CorePlayer (Media spelare som fungerar,equalizer ) Modd:Nodata (Så man slipper omedvetna datakostnader) TreoVibe (ändrar vibrationsmönstret till vad du vill) S2U2 (Skärmlås, funkar sådär. Kanske åker ut snart) Som startskärm har jag en av panelerna där man kan slå på/av wlan, blåtand etc.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Vy från dörr med ny soffa
DPC
2025-05-07 10:19:58
-
Rad 1 och 2
DPC
2025-05-07 10:17:56
-
Soffa till salongens andra rad
DPC
2025-05-07 10:03:29
-
Pioneer CMX-3000
Anton
2025-05-06 19:28:59
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|