* Officiell tråd - HTC HD2 *
2913 svar till detta ämne
Postad 16 mars 2010 - 10:57
Unregistered4a29445d
-
Unregistered4a29445d
-
Användare
-
-
209 inlägg
Bad news, HD2-ägare - WP7 kommer inte  http://www.engadget....-phone-7-serie/
Kanske inte direkt från MS, men det kommer garanterat en WP7 ROM till HD2 från XDA
Postad 16 mars 2010 - 18:04
Bure719
-
Bure719
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Kanske inte direkt från MS, men det kommer garanterat en WP7 ROM till HD2 från XDA 
En version som är snabbare, stabilare och mindre buggar än original  XDA is the shit!
Postad 16 mars 2010 - 21:39
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Köp min HD2  Nu är X10 på gång.. har kört på HD2 tills det var dags  Har extremt svårt att välja mellan denna och HTC Desire. HD2 är mycket snyggare i mitt tycke och har större skärm, men HTC Desire har Android och är lite billigare. Vad tycker ni andra?
Tja Johan, det är fel på headsetet.. provade mot fyra olika telefoner.. synd att man köpte på ett ställe som tydligen inte orkar svara på mail så fort bara.. läre ju DOA  Det funkar galant! Gör såhär; stäng av headsetet, sen håller du in powerknappen i ca 5sek tills den startar i "pairing mode", en roterande pil kommer synas på skärmen. Då börjar du söka efter enheter i hd2:an och väljereanslut, vips så fungerar det. Detta kan upprepas med tre enheter du vill kunna ansluta till, de sparas så det går fort att växla mellan enheter att ansluta till.
Mvh Johan
Redigerat av zhogun, 16 mars 2010 - 21:40.
Postad 16 mars 2010 - 21:42
Matte Hedström
-
Matte Hedström
-
Användare
-
-
198 inlägg
Vad ska du ha för din HD2:a då? Har tappat min iPhone så e på jakt efter ny mobil... =) Har inga problem o hacka runt lite heller, har förstått att det funkar bra med WinMo då?
Postad 17 mars 2010 - 15:28
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
.
Redigerat av AudioSmurf, 17 mars 2010 - 19:51.
Postad 18 mars 2010 - 08:43
fjompa
-
fjompa
-
Användare
-
-
150 inlägg
Är det nån som har hunnit göra ett svenskt tangentbord än med hjälp av http://forum.xda-dev...ad.php?t=632465 Jag tänker göra ett till helgen men om någon hinner före får ni gärna lägga upp resultatet här :-)
Mvh... /AudioSmurf
Låter ju bra, lägg gärna upp här när du är färdig :-)
Postad 18 mars 2010 - 15:02
magnus76
-
magnus76
-
Veteran
-
-
2 453 inlägg
Hur får man tag i bra och roliga appar? Går man in via marketplace på telefonen kostar ju det mesta pengar. Sen tycker jag utbudet på marketplace är rätt dåligt. Finns det andra bra ställen där det gratis och enkelt går att hämta.
/Mange
Postad 18 mars 2010 - 15:46
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Inuti den bifogade zip-filen finns två filer... 0C09.xml och 0D09.xml. Lägger man de filerna i Windowskatalogen kommer tangentbordet att se ut såhär...  ÅÄÖ har inga egna knappar men håller man in jkl så får man upp rätt bokstav utan att efteråt behöva välja i sidled. Mvh... /AudioSmurf
Bifogad fil(er)
-
swe.zip 3,64K
26 Antal nerladdningar
Postad 18 mars 2010 - 16:24
Peppo73
-
Peppo73
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Inuti den bifogade zip-filen finns två filer... 0C09.xml och 0D09.xml.
Lägger man de filerna i Windowskatalogen kommer tangentbordet att se ut såhär...

ÅÄÖ har inga egna knappar men håller man in jkl så får man upp rätt bokstav utan att efteråt behöva välja i sidled.
Mvh... /AudioSmurf
Fint men hur skriver man & % $ om man lägger in å ä ö istället ..? Eller får man offra dessa tecken...?
Redigerat av Peppo73, 18 mars 2010 - 16:25.
Postad 18 mars 2010 - 16:50
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Fint men hur skriver man & % $ om man lägger in å ä ö istället ..? Eller får man offra dessa tecken...?
Det är bara att trycka på [12#]-knappen så hittar du dem. Mvh... /AudioSmurf
Redigerat av AudioSmurf, 18 mars 2010 - 16:55.
Postad 19 mars 2010 - 03:54
MTD
-
MTD
-
Lärjunge
-
-
393 inlägg
Är det bara jag eller är telefonen inte väldigt svår att skriva sms med?
Jag har haft den sen release dagen, och jag blir fortfarande helt galen.
Jag vet inte hur många ggr jag trycker fel - varje gång jag skriver sms!
Och kom inte å säg att jag har feta fingrar (lol) för på tjejens iPhone skriver jag bra och jätte fort, aldrig något stavfel.
Men jag lyckas fan inte lära mig alltså!
Postad 19 mars 2010 - 08:06
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Du har feta fingrar så är det bara...haha...nejdå, jag kan faktiskt uppleva samma sak. Med eller utan tweaks för känslighet osv.
Postad 19 mars 2010 - 09:29
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Här har ni ett "riktigt" svenskt tangentbord där 3 knappar lagts till för att ge åäö egna knappar. Lägg alla filerna som finns i zip-filen i Windowskatalogen och starta om telefonen. Ta backup på orginalfilerna först så att ni kan gå tillbaka om ni ångrar er. TX9-knappen får ni klara er utan för den är bortplockad.
Mvh... /AudioSmurf
Redigerat av AudioSmurf, 20 mars 2010 - 21:50.
Postad 19 mars 2010 - 11:14
Pax81
-
Pax81
-
Användare
-
-
158 inlägg
Har lekt lite med en HD2'a i butik.
Är det bara jag som tycker att texten (iaf i Sense) är lite suddig? Beror väl iofs på hur nära man håller den, men det känns som att 800x480 är något för låg upplösning för vara optimalt på en 4.3" skärm. Diamond2 har samma upplösning på mycket mindre yta, vilket gör att den skärmen upplevs som väldigt skarp. Mycket känns också onödigt stort på HD2-skärmen.
Postad 19 mars 2010 - 11:42
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Ser bra ut Audiosmurf! Har dock stött på ett problem. Kan vara jag som har missat det bara, MEN, när jag försöker lägga in filerna i windowsmappen dirket i telefonen så går inte det då filen används, och när jag öppnar telefonen i datorn så finns inte Windowsmappen med ö.h.t. Datorn är inställd på att visa alla filer, dolda m.m.
Postad 19 mars 2010 - 13:15
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Fick löst problemet tack vare Peppo. Ladda ner total commander och flytta filerna med det. http://tcce.s3.amazo...com/b2/cabs.htmAnvänder den första versionen där du håller inne knappen en sekund för att få upp åäö och det funkar klockrent. Tror jag vill behålla min XT9-knapp så jag kör på den. Tack igen!
Postad 19 mars 2010 - 13:33
Unregistereda0120fe7
-
Unregistereda0120fe7
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Hej på er,
Jag har en fråga. Jag skulle vilja uppdatera min radio ROM samt min Artemis ROM.
Kan någon förklara hur man går tillväga? Att installera Artemis ROMen var inga problem, men hur gör man för att uppdatera till en nyare? Och radio ROMen har jag aldrig uppdaterat tidigare, så hur gör man det?
Har tagit hem radio och nyaste Artemis (han släpper f.ö version 7 vilken dag som helst). Vore oerhört tacksam om någon kunde förklara vilken ordning man bör göra detta på, och så EXAKT som möjligt förklara hur.
Tack.
Postad 19 mars 2010 - 13:42
Alien08
-
Alien08
-
Lärjunge
-
-
268 inlägg
Någon som vet när nästa svenska ROM uppdatering kommer från HTC känns som att det borde vara rätt snart? Vill uppgradera från 1.48 men känns onödigt att uppgradera till 1.66 om nästa kommer ut snart (så roligt är det inte att installera om allt) kanske värt att vänta lite till vad tror ni? Måste bara nämna detta också om det stämmer så är nog min HD2a den sista WM mobil jag skaffar :-( Vi har ju alla hoppats på att den ska gå att uppgradera till WM7 vilket nu är bekräftat som icke möjligt iaf inte direkt från Microsoft men när man nu läser detta (se länk nedan) bör vi nog vara tacksamma: http://www.idg.se/2....s-begransningar
Redigerat av Alien08, 19 mars 2010 - 17:05.
Postad 19 mars 2010 - 17:30
hallon11
-
hallon11
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Fick löst problemet tack vare Peppo. Ladda ner total commander och flytta filerna med det.
http://tcce.s3.amazo...com/b2/cabs.htm
Använder den första versionen där du håller inne knappen en sekund för att få upp åäö och det funkar klockrent. Tror jag vill behålla min XT9-knapp så jag kör på den. Tack igen!
Vilken version använde du?
Postad 19 mars 2010 - 17:55
Alien08
-
Alien08
-
Lärjunge
-
-
268 inlägg
Snapdragon CPUn i HD2 bygger på ARM arkitektur så det bör vara den.
Postad 19 mars 2010 - 19:10
mathias15
-
mathias15
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Har läst lite på forumet!
Blir lite osäker om jag ska köpa en hd2 för alla skriva att det finns många problem med den, stämmer det verkligen!
Är det sant att det inte finns å,ä,ö inlagt från början?
Postad 19 mars 2010 - 19:20
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
hallon: Det stämmer att det var ARM jag använde. Funkade kanon...
O för att ta upp det här med alla "problem" igen:
JA, det fanns en del bekymmer till att börja med. Bl.a. med sms osv. Dock inget du märker av nu med nya romuppdateringar.
Har aldrig varit mer nöjd med någon telefon tidigare. Och då har jag betat av det mesta på marknaden. Snittiden jag behåller en telefon är väl ca 3 månader, men denna lur har jag haft sedan början av december och det lär dröja många månader innan jag byter igen. Jag har bl.a en Nokia N97 som lillgrabben på 20 månader har som tuggleksak...haha
Gällande å ä ö så finns det givetvis med redan från början, men du får hålla in a alt. o för att få fram det när du skriver..
Postad 19 mars 2010 - 19:39
Somewhere
-
Somewhere
-
Rookie
-
1 inlägg
Är det nån annan som har problem med att uppdatera vädret? Städerna funkar klockrent, men den enivsas att visa vädret i "Stockholm urban area" och det området kan jag bara refresha 1 gång efter reset av mobilen sen får jag anslutningsfel eller så slutar den bara försöka uppdatera. Jag har försökt ändra/ta bort det och sätta s###### "Stockholm" som "main"-city men inte lyckat -.-' Skulle vara tacksam för svar!
PS. Jag är ganska lost när det kommer till teknik, men skulle vara underbart om nån kunde förklara hur jag lägger in små uppdateringar (.exe) filerna, att uppdatera versioner funkar hur bra som helst.
Tack på förhand!
Ber om ursäkt ifall dessa svar redan finns, jag har försökt leta upp de redan
Postad 19 mars 2010 - 20:19
Unregistereda021f600
-
Unregistereda021f600
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Har denna geotagging? Funderar på att byta ut min Touch HD.....
Postad 19 mars 2010 - 21:20
Unregisterede2d64838
-
Unregisterede2d64838
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Jodå, installerat från början är htc:s "footprints", annars finns säkert en uppsjö program att installera om man vill.
Ot: Synd att så många ratar denna mobil för att "windows mobile suger". Det är ju såhär wm skulle ha varit hela tiden!
Postad 19 mars 2010 - 21:57
Unregistereda021f600
-
Unregistereda021f600
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Kanske får bli en uppdatering från Touch HD till en HD2 då... i väntan på att SE får till en vettig Android....
Postad 20 mars 2010 - 10:26
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Använder den första versionen där du håller inne knappen en sekund för att få upp åäö och det funkar klockrent. Tror jag vill behålla min XT9-knapp så jag kör på den. Tack igen!
Jag använder själv inte TX9 så jag vet inte hur ofta knappen används. Om det inte är alltför ofta kan du ju alltid klicka på triangeln bredvid den lilla tangentbordsikonen under tangentbordet. Där väljer man "Inst. för textinm." för att slå på/av XT9. Mvh... /AudioSmurf
Postad 20 mars 2010 - 12:41
hallon11
-
hallon11
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
hallon: Det stämmer att det var ARM jag använde. Funkade kanon.
Har aldrig varit mer nöjd med någon telefon tidigare. Och då har jag betat av det mesta på marknaden. Snittiden jag behåller en telefon är väl ca 3 månader, men denna lur har jag haft sedan början av december och det lär dröja många månader innan jag byter igen. Jag har bl.a en Nokia N97 som lillgrabben på 20 månader har som tuggleksak.
Tack, nu fick jag dit filerna. Fungerar bättre än orginal. Kan bara hålla med att det är en kanontelefon. Hade t.ex. problem med tidigare touchscreenmobiler om man svarade och la telefonen mot örat kunde många program hoppa igång. HD2 har inbyggt om något kommer närmare än ca: 3cm. slocknar skärmen! Alla "tillbehör" på XDA gör att man kan få telefonen att fungera som man vill.
Postad 20 mars 2010 - 18:43
Unregistered4a29445d
-
Unregistered4a29445d
-
Användare
-
-
209 inlägg
Hej på er,
Jag har en fråga. Jag skulle vilja uppdatera min radio ROM samt min Artemis ROM. Kan någon förklara hur man går tillväga? Att installera Artemis ROMen var inga problem, men hur gör man för att uppdatera till en nyare? Och radio ROMen har jag aldrig uppdaterat tidigare, så hur gör man det?
Har tagit hem radio och nyaste Artemis (han släpper f.ö version 7 vilken dag som helst). Vore oerhört tacksam om någon kunde förklara vilken ordning man bör göra detta på, och så EXAKT som möjligt förklara hur.
Tack.
Man skall alltid köra in en original ROM mellan då man byter coustom ROM och radio finna med i original ROM. Skall du uppgradera endast Radion så måste du ha HSPL och sedan gör man på samma sätt som vid en ROM installation. 1. Installera original ROM 2. Hard reset 3. Installera coustom ROM (om du skall byta radio version gör du det först) 4. Hard reset 5. Soft reset efter första start Följ alltid denna procedur när du byter mellan olika versioner av coustom ROM så minimerar du risken för en dålig flash. Är det nån annan som har problem med att uppdatera vädret? Städerna funkar klockrent, men den enivsas att visa vädret i "Stockholm urban area" och det området kan jag bara refresha 1 gång efter reset av mobilen sen får jag anslutningsfel eller så slutar den bara försöka uppdatera. Jag har försökt ändra/ta bort det och sätta s###### "Stockholm" som "main"-city men inte lyckat -.-' Skulle vara tacksam för svar!
PS. Jag är ganska lost när det kommer till teknik, men skulle vara underbart om nån kunde förklara hur jag lägger in små uppdateringar (.exe) filerna, att uppdatera versioner funkar hur bra som helst.
Tack på förhand!
Ber om ursäkt ifall dessa svar redan finns, jag har försökt leta upp de redan
Har du testat lägga till Sthlm under "lägg till platser"? Har du det så tryck sedan på klockan på första sidan (home screen) och ändra där från min plats till den du vill visa vädret för. Hur ofta du vill att vädret skall uppdateras väljer du under inställningar på väderfliken, vad gäller anslutningsfelet vid uppdateringen så får du kolla dina inställningar under anslutningar.
Postad 21 mars 2010 - 07:51
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Det var ju några som saknade XT9 på det svenska tangentbordet så nu ligger XT9-knappen på symboltangentbordet som man kommer till genom att trycka på [12#]-knappen.
Filerna i zip-filen kopieras som sagt till Windowskatalogen med t.ex. Resco File Explorer eller TotalCommander (den inbyggda filhanteraren klarar inte av att skriva över de befintliga filrna). Ta backup av de befintliga filerna först.
Mvh... /AudioSmurf
Postad 21 mars 2010 - 11:00
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
Nj audio-smurf!
drog in HSPL och artemis v6 igår, ett par buggar som inte är livsfarliga, men typiskt min tur så släpper han en ny idag efter att jag konfat allt - då är man tillbaka som flashaholic
nån som vet om man kan dra ner WWE versionen men använda det tangentbordet som AudioSmurf fixat? (autokorrigering till de svenska orden)
och nån som har tele2 och kör nya radion 2.09.51.03?
Postad 21 mars 2010 - 11:12
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Audiosmurf: Det där såg riktigt trevligt ut. Tyvärr fungerar det inte riktigt bra för mig. ÅÄÖ fungerar kanon låt säga när man ska skriva sms i fältet för mottagere, men när jag ska skriva själva sms:et så bli å ett l, ä ett m och ö ett n.. Den sparar inte heller inställningen för XT9/ABC.
Testade nu även i webläsaren och det fungerade inte där heller. MEN, det kan ju även ha att göra med att jag har en tweak sedan tidigare som lyser upp knapparna grönt när man trycker på dem. Nåväl, ska nog prova ändå så då kör vi in allt på nytt..
Postad 21 mars 2010 - 11:36
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Audiosmurf: Det där såg riktigt trevligt ut. Tyvärr fungerar det inte riktigt bra för mig. ÅÄÖ fungerar kanon låt säga när man ska skriva sms i fältet för mottagere, men när jag ska skriva själva sms:et så bli å ett l, ä ett m och ö ett n.. Den sparar inte heller inställningen för XT9/ABC.
Testade nu även i webläsaren och det fungerade inte där heller. MEN, det kan ju även ha att göra med att jag har en tweak sedan tidigare som lyser upp knapparna grönt när man trycker på dem. Nåväl, ska nog prova ändå så då kör vi in allt på nytt..
Ah... du har rätt i att XT9 inte sparas när man går tillbaks till ABC-tangentbordet. Vet inte hur man fixar det, sorry. åäö och ÅÄÖ fungerar felfritt hos mig... både porträtt & landskap.
Postad 21 mars 2010 - 12:31
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Ni som flashar t.ex Artemis rom, är det SSPL som gäller? Har inte kört in andra roms är original på HD2an tidigare..
Edit: Eller rättare sagt, GÅR det med sspl? Är väl inte jätteintresserad av HSPL om garantin ryker på luren...
Redigerat av boltis, 21 mars 2010 - 12:34.
Postad 21 mars 2010 - 12:43
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Japp jag har lagt in Artemis med SSPL hur lätt som helst om man skiter i att köra med nån annan radio än den som medföljer 1.66 ROMen. Har aldrig provat HSPL och tänker nog inte heller.
Har förberett telefonen nu för Artemis 7.0 som kommer inom nån timme genom att lägga in 1.66 orginal igen och kört en hardreset efter. Körde Artemis 5.5 innan tror jag.
Postad 21 mars 2010 - 12:47
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Tackar för det snabba svaret. Då var det som jag hoppades och som jag trodde att jag läst mig till men lika bra att fråga en gång till.
Sitter också och väntar på att nerladdningslänken för 7:an skall komma upp. Jag o hälften av alla svenska HD2 användare =)
Postad 21 mars 2010 - 13:00
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Lungt  Vill tipsa om den här taskbar/ikonsetet som jag körde till förra Artemis... mycket najsigare än orginal http://forum.xda-dev...ad.php?t=625465
Postad 21 mars 2010 - 13:42
fjompa
-
fjompa
-
Användare
-
-
150 inlägg
Mycket F5 nu, sugen på Artemis sjuan, det känns som om man väntar på något roligt i brevlådan. Eller så är jag bara helt patetisk...
Postad 21 mars 2010 - 13:48
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Du kan vara lugn, jag sitter precis likadant...haha
Edit: O nu laddas det ner för fullt
Redigerat av boltis, 21 mars 2010 - 15:04.
Postad 21 mars 2010 - 15:14
Peppo73
-
Peppo73
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Du kan vara lugn, jag sitter precis likadant...haha
Edit: O nu laddas det ner för fullt 
Och jag flashar just nu till Artemis 7.0  Flashaholic ... D e jag me BIG TIME Nu var d klart, nu återstår bara alla appz & tweaks. Men detta har man ju gjort förr kan man lugnt säga ...
Redigerat av Peppo73, 21 mars 2010 - 15:31.
Postad 21 mars 2010 - 15:35
Sir Mix Alot
-
Sir Mix Alot
-
Forumräv
-
-
705 inlägg
Tydligen så ska alla tanka uppdatering just nu, då jag inte får tanka.
Den som väntar på något.....
...men lite jobbigt är det allt. Får verkligen ingen kontakt, känns lite konstigt att man sitter o blir lite upprörd över att inte få ta hem uppdateringen - samtidigt känner jag att killen gör det här på sin fritid ( kan inte tänka mig att han drar in några större summor på donationer ) - så det blir till att vänta lite längre.
Nu börjar jag nästan ta det personligt ( egentligen inte ) - men det här är ju löjligt, det är helt omöjligt för mig att få ner filen.
Har haft några smågrejjer med 5.5 - hoppas det är löst nu till 7.0
Redigerat av Sir Mix Alot, 22 mars 2010 - 00:18.
Postad 21 mars 2010 - 16:41
boltis
-
boltis
-
Användare
-
-
248 inlägg
Inga konstigheter att lägga in Artemis 7.0, men däremot verkar microsoft my phone lagt ner för jag kan inte synka tillbaka mina kontakter och kalender m.m.
Konstaterat att varken microsoft my phone, marketplace eller MSN fungerar för mig. Däremot fungerar synkning av mail osv ypperligt. Någon mer som har problem med LIVE?
Edit: Messenger verkar dock fungera nu,...hum..
Redigerat av boltis, 21 mars 2010 - 18:22.
Postad 21 mars 2010 - 18:40
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
Kan man använda Artemis och samtidigt andvända Cookie tabs?
Postad 21 mars 2010 - 18:47
Peppo73
-
Peppo73
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Jag får inte till min CookieTab iaf, jag får till det så att jag kan ha flera sidor med genvägar men bara 9 på varje sida (stora Ikoner). I tidigare Artemis versioner så har d fungerat hur bra som helst med 5x5 men dock inte nu. Någon som har nått tips?
Redigerat av Peppo73, 21 mars 2010 - 18:48.
Postad 21 mars 2010 - 18:47
Sir Mix Alot
-
Sir Mix Alot
-
Forumräv
-
-
705 inlägg
Det går bra.
Postad 21 mars 2010 - 18:52
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
Har en fråga angående mailen, har kört orginal ett par månader men har nu artemis 6 och har kört med den i runt en vecka, tidigare när jag tog bort mailen som jag inte ville ha i telefonen så försvann dom även på datorn när jag kollade där. Men det gör dom inte längre, om jag tar bort 7 mail jag inte vill ha I TELEFONEN så finns dom alltså fortfarande kvar om jag går in och kollar på datorn, så vill jag inte ha det. Finns det någon inställning eller något för det?
Postad 21 mars 2010 - 19:07
Berns
-
Berns
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Nu kommer jag nog med en rätt pantad fråga. Men jag har letat länge och hittar inget svar...
Jag tänkte att jag skulle lägga in Artemis och har aldrig gjort det innan. När jag ska installera HSPL måste jag ha SPL 1.42.0000, och det har jag inte. Hur får jag den?
Postad 21 mars 2010 - 20:00
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Nu vet inte jag helt säkert heller men jag antar att det bara är att installera den där första officiella ROMen som fanns... den heta nått med 1.42 , ska inte köra SSPL istället då? Aldrig provat HSPL jag men det blir väl mer problem med garanti och så med HSPL.. om du inte ska byta till en nyare radio då än den som ingår i officiella ROM 1.66
Postad 21 mars 2010 - 20:08
Peppo73
-
Peppo73
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Nu vet inte jag helt säkert heller men jag antar att det bara är att installera den där första officiella ROMen som fanns... den heta nått med 1.42 , ska inte köra SSPL istället då? Aldrig provat HSPL jag men det blir väl mer problem med garanti och så med HSPL.. om du inte ska byta till en nyare radio då än den som ingår i officiella ROM 1.66
D e bara att ställa tillbaka SPL om du behöver åberopa garantin
Postad 21 mars 2010 - 20:28
Peppo73
-
Peppo73
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
D e bara att ställa tillbaka SPL om du behöver åberopa garantin
Bara man vet hur man gör såklart
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|