* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *
2353 svar till detta ämne
Postad 11 September 2010 - 07:41
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Vart har du köpt den ?
Vi som har köpt den i sverige har som bekant ÅÄÖ på våra x10 mini pro, men om du talar om vilken marknad din är avsedd för så kanske det underlättar att kunna hjälpa dig.
Mvh ! J
Jag köpte den på eshop247. http://www.eshop247....amp;stvalue=730
Postad 11 September 2010 - 08:29
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Jag köpte den på eshop247.
http://www.eshop247....amp;stvalue=730
Det var märkligt, visste inte ens att det fanns modeller med svenskt t9 o.s.v. men icke-svenskt tangentbord, det står ju klart och tydligt hur man ska göra för att få fram ÅÄÖ, tyvärr så kan jag inte hjälpa dig där då jag har en helsvensk modell, önskar dig lycka till och hoppas någon annan som har en likadan modell kan ge dig ett svar på hur du ska göra. / J
Postad 11 September 2010 - 08:41
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Det var märkligt, visste inte ens att det fanns modeller med svenskt t9 o.s.v. men icke-svenskt tangentbord, det står ju klart och tydligt hur man ska göra för att få fram ÅÄÖ, tyvärr så kan jag inte hjälpa dig där då jag har en helsvensk modell, önskar dig lycka till och hoppas någon annan som har en likadan modell kan ge dig ett svar på hur du ska göra.
/ J
Jag får hoppas att jag kan reklamera den eller nåt. När telefonen inte fungerar som butiken angett så borde det väl ändå vara grund för att man ska få reklamera den? Jag menar, jag köpte ju versionen med tangentbord för att det är smidigare att skriva, men med felmappade tangenter blir det inte lika smidigt längre.
Redigerat av eLGee, 11 September 2010 - 09:04.
Postad 11 September 2010 - 22:57
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Hittade följande bild på Mobile Review.
roadmapqul65nho.jpg 46.11K
1 Antal nerladdningar
2.1
----
Överföring av kontakter och datafiler med BT.
Flera e-mail konton.
Social telefonbok (synkar FB och Twitter kontakter med bilder).
Något om restrukturerade menyer eller menyguider (vad det nu än betyder).
Lättare att anpassa de 4 hörnen.
HTML5 support för bättre browser upplevelse.
2.1x
-----
Verkar komma ytterligare en uppdatering lite senare med:
ytterligare förbättringar kring hanteringen av
de 4 hörnen som jag tolkar det.
Utökad support för fler språk.
Redigerat av twintin, 11 September 2010 - 23:02.
Postad 12 September 2010 - 00:19
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Jag har mailat butiken jag köpte telefonen från tidigare idag, samt mailat Sony Ericssons support för att se om det kan lösas med en enkel uppdatering. Håller er uppdaterade.
Postad 12 September 2010 - 00:27
UTBMF
-
UTBMF
-
Lärjunge
-
-
276 inlägg
Har en X10 Mini Pro och funderar på att köpa ett nytt minneskort till den, har lyckats söka mig till att ett Class 4 16Gb Micro SDHC ska fungera bra. Men en fråga kan jag inte hitta något svar på 
Hade en W810 för en massa år sen där jag köpte det största minneskort den kunde ta och batteritiden minskades något så enormt med det i. Är det samma sak på X10 Mini Pro tror ni?
Postad 12 September 2010 - 14:33
Unregistered115193e5
-
Unregistered115193e5
-
Rookie
-
3 inlägg
Nyfiken som man är så kollade jag på Sony Ericsson Update Service (SEUS). Stod att det fanns en ny programvara. Jag säkerhetskopierade, och installerade den nya programvaran. Tjena. Tillbaks på 1.1.A.0.8 som kom i juli... om ni har 1.2.A.1.174 (inställningar-om telefonen-revisionsnummer) så undvik denna "uppdatering", troligen nåt fel i SEUS, tester, vad vet jag? Provade uppdatera genom telefonen nu, fanns ny uppdatering, men måste ladda telefonen innan den kunde installeras. Jag återkommer.
Edit: Tillbaka på 1.2.A.1.174 efter uppdatering via telefonen. Skit också, appar borta, och inte lyckas jag få tillbaka dom via Appbrain heller, för jag loggade in med en gmail-adress, och jag kommer inte på hur man loggar in som en annan användare i appbrain på telefonen. Inte kommer jag in på datorn heller, för Google associerar min gmail-adress med min "gamla" inloggningsadress på appbrain, helknas. Ska utreda imorrn, när man kanske är lite piggare.
Hur uppdaterade du till 1.2.A.1.174? Hände samma för mig, jag uppdaterade sen var jag tillbaka på 1.1.A.0.8 igen... Nu kan jag inte uppdatera den, har provat att reparare via PC Companion. Har provat att uppdatera från telefonen, PC Companion och update service...
Postad 12 September 2010 - 20:26
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Abduction 2 är underbart!
Rekommenderar det starkt som ett perfekt tidsfördriv.
Vad anser ni vara bäst?
Advanced task killer Pro eller Advanced task manager?
Task killer känns "enklare" att hantera, och Task manager "klyddigare". Frågan är vilken av dom som är bäst?
Postad 12 September 2010 - 21:35
mikekop
-
mikekop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Hur uppdaterade du till 1.2.A.1.174? Hände samma för mig, jag uppdaterade sen var jag tillbaka på 1.1.A.0.8 igen... Nu kan jag inte uppdatera den, har provat att reparare via PC Companion. Har provat att uppdatera från telefonen, PC Companion och update service...
Jag uppdaterade via telefonen. Verkar som dom klåpar sig rejält just nu i uppdateringstjänsten, troligen håller dom på att köra tester/uppdaterar eller nåt skit inför Android 2.1-uppdateringen. Ring till supporten imorrn å va lite sur, det ska iaf jag göra. "Min" X10 MP är egentligen min sambos, och hon blev rejält sur när hon upptäckte att den här "uppdateringen av programvaran" jag försökte göra, hade suddat mer än halva hennes kontaktlista. Jag hade kört Backup & Restore, samt synkroniserat med SE Sync innan jag körde SEUS, och testade att köra både SE Sync och Restore, flera gånger till och med! Jag till och med körde SE Sync IGEN! från hennes gamla telefon, tjena mittbena, då försvann halva kontaktlistan där också! Tröttsamt.
Postad 12 September 2010 - 21:36
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Vad anser ni vara bäst? Advanced task killer Pro eller Advanced task manager? Task killer känns "enklare" att hantera, och Task manager "klyddigare". Frågan är vilken av dom som är bäst?
Jag skulle inte rekommendera någon taskkiller överhuvudtaget.
Postad 12 September 2010 - 21:42
Unregistered115193e5
-
Unregistered115193e5
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag uppdaterade via telefonen. Verkar som dom klåpar sig rejält just nu i uppdateringstjänsten, troligen håller dom på att köra tester/uppdaterar eller nåt skit inför Android 2.1-uppdateringen. Ring till supporten imorrn å va lite sur, det ska iaf jag göra. "Min" X10 MP är egentligen min sambos, och hon blev rejält sur när hon upptäckte att den här "uppdateringen av programvaran" jag försökte göra, hade suddat mer än halva hennes kontaktlista. Jag hade kört Backup & Restore, samt synkroniserat med SE Sync innan jag körde SEUS, och testade att köra både SE Sync och Restore, flera gånger till och med! Jag till och med körde SE Sync IGEN! från hennes gamla telefon, tjena mittbena, då försvann halva kontaktlistan där också! Tröttsamt.
:S får väl göra det... skumt, funkar det inte att synka kontakterna och sånt med gmailen heller?
Postad 12 September 2010 - 21:57
mikekop
-
mikekop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
:S får väl göra det... skumt, funkar det inte att synka kontakterna och sånt med gmailen heller?
Det vet jag inte, försökte aldrig det, och nu är det lite sent för det... Jag loggade precis in på SE Sync, och nu låg det en massa kontakter i papperskorgen som ABSOLUT inte fanns där igår, då var det bara en (1) kontakt i papperskorgen, så jag återställde dom till kontaktfliken. Dock fattas det fortfarande flera kontakter. Detta måste ju bara vara nåt serverfel. Kanske det dyker upp fler imorrn? Som guben i låddan  Jag lär knappast få tafsa på telefonen igen, nu har tanten suttit å lagt in sina kontakter manuellt...
Redigerat av mikekop, 12 September 2010 - 21:57.
Postad 13 September 2010 - 13:56
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Fick svar från kundtjänst angående mitt tidigare problem med tangenterna. Jag fick ladda ner Scandinavian Keyboard och dess ordbok, då kunde jag välja Å, Ä och Ö på det sätt som angetts. Å, Ä och Ö är dock fortfarande mappade på fel tangentknappar, och likadant med teckentangenterna.
Får se om det kan fixas också.
Edit: Fick mail precis. Japp, som jag trodde så får jag lämna in telefonen. Typiskt. :/
Redigerat av eLGee, 13 September 2010 - 14:24.
Postad 13 September 2010 - 17:10
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Valde att häva köpet istället. Så ni vet.
Postad 13 September 2010 - 17:46
mikekop
-
mikekop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Valde att häva köpet istället. Så ni vet. 
Bra val!
Postad 13 September 2010 - 17:53
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Bra val!
Jo, det kändes som det rätta valet. Får vänta en vecka på att pengarna ska komma tillbaka, men jag tror inte Androidplattformen är något för mig ändå. Det kändes inte stabilt alls.
Postad 14 September 2010 - 14:43
robin_nerf
-
robin_nerf
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Snart landar även en X10 Mini Pro hos mig, tänkte kolla med er om ni har några shycsta/roliga apps att rekommendera  ?
Sen har jag via Tele2 avtalat för ett överenskommet pris att jag får för en summa 1gb surf/månaden, men hur mycket är egentligen 1gb surf ? Går det att räkna i timmar eller hur förstår man sig på hur mycket 1gb surf är om man aldrig haft en surf-telefon tidigare ?
Mvh / R
Postad 14 September 2010 - 16:57
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
uppdater min x10 mini pro och säkerhetskopierade
efter uppdatering så återställda jag men inte allt kom tillbaka
så som kontakter mm kom inte tillbaka, ska dom inte det ?
Postad 14 September 2010 - 18:54
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
hur sparar man sina kontakter på sim kortet ?
Postad 14 September 2010 - 19:05
Unregistered115193e5
-
Unregistered115193e5
-
Rookie
-
3 inlägg
Nu helt plötsligt 5 dagar senare funkade den att uppdatera till 1.2.A.1.174... -.-
Postad 15 September 2010 - 07:49
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Jag skulle inte rekommendera någon taskkiller överhuvudtaget.
Pga? Anser du det bättre att låta processorer ligga och tjuvdra i bakgrunden?
Postad 15 September 2010 - 08:09
MumboJumboMike
-
MumboJumboMike
-
Användare
-
-
184 inlägg
Pga?
Anser du det bättre att låta processorer ligga och tjuvdra i bakgrunden?
För min del var det i alla fall så att den drog mycket mindre utan taskkillern än med. Vad jag tycker är konstigt är att det verkar som om taskkillern i sig inte drar ngt direkt när man tittar på vad som förbrukat strömmen men den verkar göra att "Telefonen är inaktiv" och "Mobilens viloläge" drar mycket mer. Jag går istället in då och då med Astro och kollar om det är ngn app som jag tycker inte behöver vara igång och dödar den.
Postad 15 September 2010 - 10:27
Hasse168
-
Hasse168
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
För min del var det i alla fall så att den drog mycket mindre utan taskkillern än med. Vad jag tycker är konstigt är att det verkar som om taskkillern i sig inte drar ngt direkt när man tittar på vad som förbrukat strömmen men den verkar göra att "Telefonen är inaktiv" och "Mobilens viloläge" drar mycket mer.
Hur kollar man vilka program förbrukar strömmen? Tack på förhand!
Postad 15 September 2010 - 11:02
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Hur kollar man vilka program förbrukar strömmen? Tack på förhand!
Inställningar - Om telefonen - Batteriförbrukning
Postad 15 September 2010 - 11:13
Hasse168
-
Hasse168
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Inställningar - Om telefonen - Batteriförbrukning
Tack, det hade jag missat när jag gick genom inställningar
Postad 15 September 2010 - 21:11
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Kan meddela ägarna av mini/mini pro att jag i helgen testkört en mini med Android 2.1. Om man tycker den är snabb nu så skall ni se vad snabbhet är efter den uppgraderingen, tummen hann knappt med skärmen
Nästan så man skulle lägga vantarna på en mini oxå. (X10)
Postad 15 September 2010 - 22:45
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Kan meddela ägarna av mini/mini pro att jag i helgen testkört en mini med Android 2.1. Om man tycker den är snabb nu så skall ni se vad snabbhet är efter den uppgraderingen, tummen hann knappt med skärmen 
Nästan så man skulle lägga vantarna på en mini oxå. (X10)
Kan du inte berätta något mer? Snälla?! Skulle varit kul om du hade haft möjlighet att köra neocore och se om grafikprestandan har förbättras (nog för att den redan är tillräckligt bra men iaf!)
Postad 16 September 2010 - 08:26
robin_nerf
-
robin_nerf
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Någon som har tips på ett bra fodral/väska att ha sin X10 Mini Pro i ? Har själv hittat dessa bägge alternativ : http://www.mytrendyp...ia-85219c1.htmlMen vilket utav dessa två som är mest användbart vet jag inte.
Postad 16 September 2010 - 09:48
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Kan du inte berätta något mer? Snälla?! Skulle varit kul om du hade haft möjlighet att köra neocore och se om grafikprestandan har förbättras (nog för att den redan är tillräckligt bra men iaf!)
Nej, jag snurrade runt allmänt i telefonen bara i 20 minuter kanske! Ny lockscreen var det iaf, från vänster - höger ung som på en iphone.  Det som slog mig var snabbheten.
Postad 16 September 2010 - 16:24
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Någon som har tips på ett bra fodral/väska att ha sin X10 Mini Pro i ?
Har själv hittat dessa bägge alternativ : http://www.mytrendyp...ia-85219c1.html Men vilket utav dessa två som är mest användbart vet jag inte.
Jag kan ju än en gång tipsa om ett billigare alternativ, fraktfritt direkt från hongkong http://pdair.com/cat...800000_11001004/ J
Postad 16 September 2010 - 16:32
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Pga?
Processerna ligger inte och tjuvdrar i android, de pausas, däremot upptar de minne tills minnet behövs av andra processer, detta för att de ska starta snabbt när du klickar på ikonen. Om man trycker back tills man är tillbaka på homescreen så pauas de direkt, om man trycker home så körs de vidare i bakgrunden om jag inte missförstått nått, men alla taskkillers jag testat drar mer batteri än om jag kör utan.
Postad 16 September 2010 - 18:29
robin_nerf
-
robin_nerf
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Har spanat runt en stund på Ebay i väntas tider på att min Mini Pro ska anlända i brevlådan och har sett att tillbehör finns det gott om, tänkte kolla om det är några ni rekommenderar som ni själva har eller tycker är bra ? Extra batteri för ca 30kr (har ju hört att batteritiden är något svag) : http://viewitem.eim....0497145186/item Bil ställ för ca 40kr : http://viewitem.eim....0472802767/itemSkydd : http://viewitem.eim....0552954295/item
Postad 16 September 2010 - 18:45
Vasse
-
Vasse
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Fick precis ett meddelande att en uppdatering till telefonen finns tillgänglig från SE's hemsida. Någon som vet vad det är för uppdatering? Hoppas ju på 2.1 men antar att det bara är någon patch igen?
Postad 16 September 2010 - 23:24
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Har ju cirkulerat en falsk uppdatering under 1 ellet 2 veckors tid nu, så kanske är det den du ser. Annars får du väl prova och uppdatera, så vi andra får veta om det var värt besväret.
Postad 16 September 2010 - 23:47
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Jag kan ju än en gång tipsa om ett billigare alternativ, fraktfritt direkt från hongkong
http://pdair.com/cat...800000_11001004
/ J http://www.mobilefun...lack-p25705.htmVäldigt bra skydd! Har du detta plus en screen skydd så har du komplett skydd för telefonen konstant, utan att det märks. De tre "meny" knapparna sitter lite lägre med skydde på, men inget som du stör dig på. Skyddet gör telefonen lite tjockare eftersom det är ett hard case skydd, men heller inget jag stör mig på iallafall. Billigt var det också, 170kr inklusive frakt från england, bra service också!
Postad 17 September 2010 - 08:02
CyberVillain
-
CyberVillain
-
Veteran
-
-
1789 inlägg
http://www.mobilefun...lack-p25705.htm
Väldigt bra skydd! Har du detta plus en screen skydd så har du komplett skydd för telefonen konstant, utan att det märks. De tre "meny" knapparna sitter lite lägre med skydde på, men inget som du stör dig på. Skyddet gör telefonen lite tjockare eftersom det är ett hard case skydd, men heller inget jag stör mig på iallafall. Billigt var det också, 170kr inklusive frakt från england, bra service också!
Jag har aldrig förstått folk som köper en snygg lur och sedan gör den asful med fula skydd, som att köpa ett Porsche och köpa ett Volvo 240 kjolpaket.
Postad 17 September 2010 - 14:56
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Jag har aldrig förstått folk som köper en snygg lur och sedan gör den asful med fula skydd, som att köpa ett Porsche och köpa ett Volvo 240 kjolpaket.
+1
Postad 17 September 2010 - 17:48
robin_nerf
-
robin_nerf
-
Amatör
-
-
73 inlägg
http://www.mobilefun...lack-p25705.htm
Väldigt bra skydd! Har du detta plus en screen skydd så har du komplett skydd för telefonen konstant, utan att det märks. De tre "meny" knapparna sitter lite lägre med skydde på, men inget som du stör dig på. Skyddet gör telefonen lite tjockare eftersom det är ett hard case skydd, men heller inget jag stör mig på iallafall. Billigt var det också, 170kr inklusive frakt från england, bra service också!
Eller så betalar man 99:- fraktfritt http://www.skal-man....odelId=SX10MPSV
Postad 17 September 2010 - 18:17
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Håller med............. men är själv en som köper skydden sätter på dom på telefonen och sen stör ihjäl mig på att telefonen blev så jä..la ful........ så hamnar skiten i en låda
Postad 17 September 2010 - 21:04
masola
-
masola
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Fick precis ett meddelande att en uppdatering till telefonen finns tillgänglig från SE's hemsida. Någon som vet vad det är för uppdatering? Hoppas ju på 2.1 men antar att det bara är någon patch igen? http://www.sonyerics...te/?cc=se&lc=sv
Postad 17 September 2010 - 22:13
h0llowman
-
h0llowman
-
Användare
-
-
234 inlägg
hej!!!!!
tänkte fråga hur man gör om man lagt in ringsignaler eller musik via nätet och vill ta bort dom hur gör man då ??? får inte kläm på det ..
måste man koppla telefonen till datorn och göra det eller hur annars ??
mvh peter
Postad 18 September 2010 - 01:03
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
hur kommer det sig att jag måste trycka in mitt lösenord varje gång jag ska ut på wifi ? det behövde jag inte göra före uppdateringen. Behöver jag göra om någon inställning kanske ?
Postad 18 September 2010 - 14:07
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
Pga?
Ingen tror väl på allvar att en taskkiller behövs? Hålla på och stänga hit och dit? Lita på android för det sköter saker och ting så bra så. Det är inga idioter som kommit fram till andriod som operativsystem. Program kan ligga i bakgrunden i paus/viloläge men drar så lite processorkraft eller ram så det är inget att tala om. Skulle det mot förmodan bli kris med kraft eller ram så stängs naturligtvis inaktiva program för att frigöra ram, något annat kan jag aldrig tänka mig. Men vill man vara nördig så kan man naturligtvis använde en taskkiller och stänga massa saker stup i kvarten. Får ju pilla med telefonen mer då...
Redigerat av Bosse-i-skogen, 18 September 2010 - 14:10.
Postad 18 September 2010 - 14:25
Unregistered895166df
-
Unregistered895166df
-
Beroende
-
-
1200 inlägg
Nu är jag grymt frusterad då mina telefonnr från Google uppdateras hela tiden. Jag har stänkt av synkningen i Google, men telefonen uppdaterar telefonnr ändå???
Vissa kontakter och telefonnr har jag 3 likadana versioner av... Vad ska jag göra för att få bukt med det här problemet?
Kom gärna med tips, annars kanske det är värt att ringa till supporten.
Ha en trevlig helg.
G
Postad 18 September 2010 - 17:24
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Ingen tror väl på allvar att en taskkiller behövs? Hålla på och stänga hit och dit? Lita på android för det sköter saker och ting så bra så. Det är inga idioter som kommit fram till andriod som operativsystem. Program kan ligga i bakgrunden i paus/viloläge men drar så lite processorkraft eller ram så det är inget att tala om. Skulle det mot förmodan bli kris med kraft eller ram så stängs naturligtvis inaktiva program för att frigöra ram, något annat kan jag aldrig tänka mig.
Men vill man vara nördig så kan man naturligtvis använde en taskkiller och stänga massa saker stup i kvarten. Får ju pilla med telefonen mer då... 
Nä jag har fått ge vika där. Avinstallerade taskkillern förra veckan och vips, så håller batteriet längre! Mycket längre faktiskt. Så nu röstar jag NEJ till taskkillers!
Postad 18 September 2010 - 17:51
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Nä jag har fått ge vika där.
Avinstallerade taskkillern förra veckan och vips, så håller batteriet längre! Mycket längre faktiskt. Så nu röstar jag NEJ till taskkillers!
Vilket parti står för taskkillers
Postad 18 September 2010 - 21:22
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Vilket parti står för taskkillers 
Avslöjar jag icke
Postad 18 September 2010 - 22:10
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Nu är jag grymt frusterad då mina telefonnr från Google uppdateras hela tiden. Jag har stänkt av synkningen i Google, men telefonen uppdaterar telefonnr ändå???
Vissa kontakter och telefonnr har jag 3 likadana versioner av... Vad ska jag göra för att få bukt med det här problemet?
Kom gärna med tips, annars kanske det är värt att ringa till supporten.
Ha en trevlig helg.
G
Använder du SEs synctjänst? Hade själv problem med den. Hade till slut som mest 6 kontakter av varje!
Postad 19 September 2010 - 21:12
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Inom en vecka bör 2.1 komma, WOHOOO!! Om nu 2.1 uppdateringen kommer samtidigt till x10, x10 mini och x10 mini pro. Se mer info i den här tråden om x10 https://www.minhembi...p;#entry3020874
Postad 20 September 2010 - 21:59
Unregistered895166df
-
Unregistered895166df
-
Beroende
-
-
1200 inlägg
Använder du SEs synctjänst? Hade själv problem med den. Hade till slut som mest 6 kontakter av varje!
Ja, Sonys synctjänst är påslagen. Hur gör jag för att koppla bort den? Visst inte ens att man kunde göra det, ha ha ha. Vad exakt är det synctjänsten syncar? Är det uppdateringar räcker det med att man går till hemsidan. Vidare, är det ngn som hört när den nya uppdateringen för Android kommer? Senaste budet jag hörde var i september och det är bara några dagar kvar, förutsatt att min kalender inte går helt fel.... Som sagt, hur tar man bort synctjänsten? Tacksam för svar. Må bäst G
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|