Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***

3171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 June 2011 - 13:58

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Varför har dom gjort det så förba skat krångligt med alla abonnemang? Bestämt mig att inskaffa hos thephonehouse så jag får ej operatörlåst i alla fall!

Jag har gamla 199kr bomben med 3 fri surf, men den görs ju om till 199 potten om jag förlänger 3 hos phonehouse?

Men jag måste lägga till ett abonnemang även för surfen med hastigheten jag vill ha?

Finns typ öer 30 abonnemang med tre på phonehouse

Vad ska man leta efter

1. 199kr att ringa för per månad
2. Minst 3 gb surf

3. Jag är beredd att gå in några hundra i kontakt i kassan

Redigerat av Ironse, 29 June 2011 - 14:00.

Postad 29 June 2011 - 15:48

Unregistered0a756c1f
  • Unregistered0a756c1f
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Varför har dom gjort det så förba skat krångligt med alla abonnemang? Bestämt mig att inskaffa hos thephonehouse så jag får ej operatörlåst i alla fall!

Jag har gamla 199kr bomben med 3 fri surf, men den görs ju om till 199 potten om jag förlänger 3 hos phonehouse?

Men jag måste lägga till ett abonnemang även för surfen med hastigheten jag vill ha?

Finns typ öer 30 abonnemang med tre på phonehouse

Vad ska man leta efter

1. 199kr att ringa för per månad
2. Minst 3 gb surf

3. Jag är beredd att gå in några hundra i kontakt i kassan

tjena till att börja med skulle jag kolla på prisjakt.se och jämföra priserna.kommer aldrig handla igen av dom du tänkte köpa av.sämsta företaget tycker jag.om du ändå köper av dom kolla några extra gånger att allt stämmer..

Postad 29 June 2011 - 15:59

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

tjena till att börja med skulle jag kolla på prisjakt.se och jämföra priserna.kommer aldrig handla igen av dom du tänkte köpa av.sämsta företaget tycker jag.om du ändå köper av dom kolla några extra gånger att allt stämmer..

Ja man vill ju helst slippa operatörlåst och det alternativ som finns är för overkill för mig. Man vill ju inte riskera brick telefon för 7-8000

Men som sagt, det har blivit betydligt krångligare

Om det inte är surf så är det att ringa för, om det inte är att ringa för är det surf med hastighet och gb

Går det att köra avbetalning på mobilen utan operatör utan att betala fast summa? Hade varit alternativ att behålla bomben 199 och fri sur

Men så fort jag ändrar bomben tas den bort

Postad 29 June 2011 - 16:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du kan ju köpa telefonen med vanlig avbetalning från olika sidor på nätet..

Du kan ju tex välja Tre pott 299 spänn/månaden och välja till surfpaket som dras från potten.
Då har du väl ca 200 att ringa för men då kostar mobilen 149/månad så totalt 448/månad inkl telefon i 24 månader.
Ingen uppläggningsavgift för telefonen eller nå

Postad 29 June 2011 - 16:17

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0

Eller varför inte bara skita i iPhone 5...

Skita i iPhone 5?

Jag gillar iPhone. iPhonen känns gedigen, inte som Galaxy S2 som är väldigt plastig. Sedan gillar jag iOS.. Men nu lanserade dem inte iPhone på WWDC. Om dem lanser iPhone 5 i september så kommer antagligen det ta ett par månader innan iPHone 5 når Sverige.

Därav överväger jag att köpa en Galaxy S2 som jag tycker känns bättre än Sensation...

Postad 29 June 2011 - 16:48

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Du kan ju köpa telefonen med vanlig avbetalning från olika sidor på nätet..

Du kan ju tex välja Tre pott 299 spänn/månaden och välja till surfpaket som dras från potten.
Då har du väl ca 200 att ringa för men då kostar mobilen 149/månad så totalt 448/månad inkl telefon i 24 månader.
Ingen uppläggningsavgift för telefonen eller nå

Jag har varit inne på olika sidor men ingen erbjuder att lägga till på internetsidorna?

Kashting har låst till 3 såg jag, osäker på netonnet, bara phonehouse som verkar vara fria?

Postad 29 June 2011 - 18:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Elgiganten ?

Postad 29 June 2011 - 19:34

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1429 inlägg
  • 0

Skita i iPhone 5?

Jag gillar iPhone. iPhonen känns gedigen, inte som Galaxy S2 som är väldigt plastig. Sedan gillar jag iOS.. Men nu lanserade dem inte iPhone på WWDC. Om dem lanser iPhone 5 i september så kommer antagligen det ta ett par månader innan iPHone 5 når Sverige.

Därav överväger jag att köpa en Galaxy S2 som jag tycker känns bättre än Sensation...

Att S2an skulle vara VÄLDIGT plastig håller jag inte med om.
Vilken del känns plastig? De e klart, baksidan e ju gjord i plast, men tycker telefonen känns väldigt gedigen iaf!

Att Sensation skulle erbjuda mycket bättre kvalitetskänsla tycker jag e skitsnack! Den e ju också tillverkad i plast!! :S

Självklart kommer ingen annan mobil upp i Iphone4 känsla, vad det gäller kvalitet.

Postad 29 June 2011 - 19:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
SGS2 tycker jag håller riktigt bra kvalitet...
Ingen dollarstore känsla..

Hellre bra kvalite,plast å lätt än bra kvalite tung å fet.

Postad 29 June 2011 - 20:54

ctmpl6
  • ctmpl6
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
vad ska man göra när alla samtal bröts? Försökte sätta på WCDMA men det hjälper inte.. jätte jobbig att en smartphone funkar inte som en mobil :S

Postad 29 June 2011 - 20:57

dekbom
  • dekbom
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
SGS II är tillverkad i plast men bra långt ifrån plastig. Tunn och lätt och så långt bort från knak alá SE man kan komma.

Postad 29 June 2011 - 21:31

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0

Att S2an skulle vara VÄLDIGT plastig håller jag inte med om.
Vilken del känns plastig? De e klart, baksidan e ju gjord i plast, men tycker telefonen känns väldigt gedigen iaf!

Att Sensation skulle erbjuda mycket bättre kvalitetskänsla tycker jag e skitsnack! Den e ju också tillverkad i plast!! :S

Självklart kommer ingen annan mobil upp i Iphone4 känsla, vad det gäller kvalitet.

Men snälla! Det är bara att gå till MM eller Elgiganten och jämför! Det har jag gjort många gånger.

Skulle jag välja mellan Sensation och Galaxy S2 enbart på byggkvalitèn och gedigen mobil så skulle jag direkt välja Sensation. Den har en tyngd som iPhone har, baksidan på Sensation andas mera design och bättre val utav material som ger en känsla att det är påkostat.
Galaxy S2 väger ingeting, tappar då känslan av byggkvalitèn och gedigen mobil. Det känns som en leksak`s mobil. Baksidan är ett plastig bakstycke som ger en känsla av ngt billigt.

Hade det funnits en android som hade Sensation`s byggkvalitèn och gedigen mobil känsla och Galaxy S2 skärm och OS så hade jag köpt den direkt.
Nu har Sensation bra byggkvalitèn men jag gillar inte skärmen och OS. Galaxy S2 känns som en leksak/plastig men jag gillar skärmen och OS..

Enklaste hade varit om iPhone 5 hade presenterats på WWDC...

Postad 29 June 2011 - 22:14

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ja vi tycker nog olika då..
Tur det finns telefoner för alla smaker.
bakstycket är tunt men inte alls plastigt på ett dåligt sätt.
Inget knak å knarr ...Väldigt tåligt.
Jag var själv lite otrolig att den skulle kännas plastig.
Men jag är helnöjd.
Den låga vikten överväger tyngre material för mig
Mina 2 tidigare telefoner låg på ca 180g

Sgs2 och Sensation har samma os.

Köp en billig mobil i väntan på Iphone?

Postad 29 June 2011 - 22:51

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1429 inlägg
  • 0
Kände på Sensation förra veckan, och blev smått förvånad att den inte på nåt sätt kändes mer välbyggd än S2an... bara klumpigare...

och vadå vikten? varför i h-vete vill man ha en tyngre mobiltelefon? dummaste jag hört..., finns väl inget som säger att vikt=kvalitetskänsla!?

Postad 29 June 2011 - 22:58

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Kände på Sensation förra veckan, och blev smått förvånad att den inte på nåt sätt kändes mer välbyggd än S2an... bara klumpigare...

och vadå vikten? varför i h-vete vill man ha en tyngre mobiltelefon? dummaste jag hört..., finns väl inget som säger att vikt=kvalitetskänsla!?

Med tanke på att en del av viktökningen kan komma från metall delarna i skalet så kan det ha en del att göra med kvalitetskänslan i övrigt håller jag med dig att det inte betyder ett dugg.

Postad 29 June 2011 - 23:10

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1429 inlägg
  • 0

Med tanke på att en del av viktökningen kan komma från metall delarna i skalet så kan det ha en del att göra med kvalitetskänslan i övrigt håller jag med dig att det inte betyder ett dugg.

Med den vikten borde hela skalet vara metall i mitt tycke. Upplevde att den största delen av bakisdan var gjord i plast.

Postad 29 June 2011 - 23:15

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Med den vikten borde hela skalet vara metall i mitt tycke. Upplevde att den största delen av bakisdan var gjord i plast.

På den sista bilden ser man exakt hur metallramen är

Sen om det verkligen är i skalet viktökningen ligger har jag ingen aning om, men känns som att det skulle kunna vara en del av det

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 29 June 2011 - 23:27.

Postad 30 June 2011 - 06:48

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Här är mobilen som krossar Iphone

:)

EDIT: Sen kanske "krossar" var ett lite starkt ord. :)

Redigerat av BrittBastard, 30 June 2011 - 07:16.

Postad 30 June 2011 - 07:18

klauzer
  • klauzer
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0
Kan någon säga mig hur man skickat MMS? Jag vet det låter dumt, men jag får inte det att fungera. Jag har hämtat automatiska inställningar från Tele2, installerat dom och sen så försöker jag skicka ett. Men det händer inget. Det står bara "Sänder".

Postad 30 June 2011 - 07:53

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

EXACTLY! :)

Postad 30 June 2011 - 08:39

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Kan någon säga mig hur man skickat MMS? Jag vet det låter dumt, men jag får inte det att fungera. Jag har hämtat automatiska inställningar från Tele2, installerat dom och sen så försöker jag skicka ett. Men det händer inget. Det står bara "Sänder".

Gör manuella inställningar då och se om det fungerar.
Kan du surfa?

Postad 30 June 2011 - 14:00

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Kollade upp mitt gamla abonnemang bomben 199kr som jag får ringa upp för samt fri surf

Jag har tydligen max 6mbit på den idag, ändrar jag abonnemanget till pott ryker det gamla och blir dyrare! Jag frågade om närmaste alternativ och det var då 299 för surf och 39 öre minuten eller 399kr att ringa upp och surfa för

Ska jag satsa på något av de nya eller försöka behålla kvar bomben 199? Jag utnyttjar inte så mycket mer av att ringa ändå för jag ringer ändå via skype bla för att bli nådd?

Går det då att hos de ställen som säljer Galaxy S2 kontant

Att dela upp betalningen ändå? Det är värt i längden?

Redigerat av Ironse, 30 June 2011 - 14:02.

Postad 30 June 2011 - 14:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Kollade upp mitt gamla abonnemang bomben 199kr som jag får ringa upp för samt fri surf

Jag har tydligen max 6mbit på den idag, ändrar jag abonnemanget till pott ryker det gamla och blir dyrare! Jag frågade om närmaste alternativ och det var då 299 för surf och 39 öre minuten eller 399kr att ringa upp och surfa för

Ska jag satsa på något av de nya eller försöka behålla kvar bomben 199? Jag utnyttjar inte så mycket mer av att ringa ändå för jag ringer ändå via skype bla för att bli nådd?

Hänger inte riktigt på vad du menar med

Det är väl aldrig värt att dela upp betalningar då det blir dyrare i slutändan.
Om du ska förlänga ditt abonnemang får du nog räkna med en förhöjd månadsavgift.

Postad 30 June 2011 - 14:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ska väl va på elgiganten.
Det har då haft upp till 60 mån räntefritt.

Annars är det väl avbetalning max ett år som brukar va mindre dyrt

Postad 30 June 2011 - 14:52

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Jag har en fråga angående batteriet eller snarare tiden det tar att ladda batteriet.
Min son har en SGS 2 och jag har en SE Arc. Batterititden är ungefär den samma men det tar enormt mycket längre tid att ladda SGS 2. Har någon en förklaring? Vi använder båda den laddare som följde med i Galaxyns paket.
Hur lång tid tar det för er att ladda telefonen från ca 20 % till fullt?

Postad 30 June 2011 - 15:16

klauzer
  • klauzer
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

Gör manuella inställningar då och se om det fungerar.
Kan du surfa?

Jag kan surfa. Men jag sätter på datanätverksläge när jag ska surfa. Är meningen att den ska vara på när man skickar MMS?

Postad 30 June 2011 - 15:27

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Hänger inte riktigt på vad du menar med

Det är väl aldrig värt att dela upp betalningar då det blir dyrare i slutändan.
Om du ska förlänga ditt abonnemang får du nog räkna med en förhöjd månadsavgift.

Jag betalar 199kr för gamla bomben och får ringa upp samt fri surf samt 6mbit hastighet

Det närmaste miin operatör med galaxy har är 299 surf eller 399 surf och att ring för

På phonehouse är det bara 1 mbit jag får 6 på mitt gamla?

Så det är ju för och nackdelar?

Jag funderar på avbetalning i stället för kontakt om elgiganten är alternativet, alternativ gå in med 1000-1500 kontant för att göra det billigare

Kollat på några sidor... för 300-400 på nytt abbonemang får jag ca 1 gb/mbit att sutfa för

På mitt gamla har surfa fritt och6 mbit, så det blir ju nedgradeing? Jag har mitt gamla på löpande. Jag kunde binda nytt 24 men det gör jag inte

Redigerat av Ironse, 30 June 2011 - 15:49.

Postad 30 June 2011 - 16:32

Perb
  • Perb
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0

Jag betalar 199kr för gamla bomben och får ringa upp samt fri surf samt 6mbit hastighet

Det närmaste miin operatör med galaxy har är 299 surf eller 399 surf och att ring för

På phonehouse är det bara 1 mbit jag får 6 på mitt gamla?

Så det är ju för och nackdelar?

Jag funderar på avbetalning i stället för kontakt om elgiganten är alternativet, alternativ gå in med 1000-1500 kontant för att göra det billigare

Kollat på några sidor... för 300-400 på nytt abbonemang får jag ca 1 gb/mbit att sutfa för

På mitt gamla har surfa fritt och6 mbit, så det blir ju nedgradeing? Jag har mitt gamla på löpande. Jag kunde binda nytt 24 men det gör jag inte

Du ska visserligen köpa en Galaxy S2 men jag tror ändå inte att abbonemangspratet hör hemma i den här tråden. Bättre om du hittar en tråd som handlar om just abbonemang.

Postad 01 July 2011 - 05:19

Unregistered0a756c1f
  • Unregistered0a756c1f
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

kvalitén e plastig och man får vara glad om dom fysiska knapparna håller garanti tiden ut.bakstycket känns riktigt billigt.bättre dom gjort allt i legerad aluminium så hade den varit bättre på att leda bort värmen som blir ibland.batteri tiden e jag grymt nöjd med.använt musik med Bluetooth några timmar och en del samtal och en timmes surf och ändå halva batteriet kvar efter 15 timmars Användning.fruktansvärt snabb telefon men dessvärre dålig mottagning.lågt SAR värde borde innebära att den kommunicerar bra med masterna?.det borde dom fixa bättre.en riktigt bra telefon med vissa brister.dom borde titta på nokia N8 när dom väljer material till telefonen.riktigt kvalité känsla.

Postad 01 July 2011 - 07:08

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag kan surfa. Men jag sätter på datanätverksläge när jag ska surfa. Är meningen att den ska vara på när man skickar MMS?

JA

Postad 01 July 2011 - 07:55

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Jag har en fråga angående batteriet eller snarare tiden det tar att ladda batteriet.
Min son har en SGS 2 och jag har en SE Arc. Batterititden är ungefär den samma men det tar enormt mycket längre tid att ladda SGS 2. Har någon en förklaring? Vi använder båda den laddare som följde med i Galaxyns paket.
Hur lång tid tar det för er att ladda telefonen från ca 20 % till fullt?

Någon?

Postad 01 July 2011 - 08:44

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Någon?

För mig tar det mellan 3-4 tim...inte kollat exakt tid..

Postad 01 July 2011 - 09:05

klauzer
  • klauzer
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

Någon?

Från 10% till fullt ca 3h.

Postad 01 July 2011 - 10:03

Perb
  • Perb
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Från 0% till 100 på drygt tre timmar.

Varför 0%? Jo, för i morse när jag vaknade trots att mobilen inte hade larmat så var den helt död, efter en stunds laddning såg batteriet ut så här:

Bifogad fil  Torsk.jpg   48.25K   0 Antal nerladdningar

Jag hade lämnat wifi igång för att testa hur mycket det drog under natten, annars inget ovanligt.

Någon som har en förklaring?

Postad 01 July 2011 - 10:25

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
För att uppdatera telefonen måste man använda sig av Samsung Kies? Anledningen till att jag i mångt och mycket hatade förra telefonen hette Kies nämligen....

Postad 01 July 2011 - 10:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du behöver inte Kies men du måste installera det för att använda Odin

Postad 01 July 2011 - 10:42

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0

Du behöver inte Kies men du måste installera det för att använda Odin

Har ingen PC bara Mac... Funkar Kies till Mac?

Postad 01 July 2011 - 10:42

Unregisteredbb52a78e
  • Unregisteredbb52a78e
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
på Iphone 4 finns det så man måste trycka in en pinkod efter att knapplåset har gått på för att komma in i telefonen, finns det nån sån app till Galaxy S2?

Redigerat av Unregisteredbb52a78e, 01 July 2011 - 11:08.

Postad 01 July 2011 - 11:12

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

på Iphone 4 finns det så man måste trycka in en pinkod efter att knapplåset har gått på för att komma in i telefonen, finns det nån sån app till Galaxy S2?

Det finns möjlighet till skärmlås i android också, antingen som pinkod eller en grafisk kod.

Postad 01 July 2011 - 12:01

Unregisteredbb52a78e
  • Unregisteredbb52a78e
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
ok låter bra. har sökt på market men inte hittat nåt

Postad 01 July 2011 - 12:02

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
N som haft denna ett tag. Hur är kameran? Snabb, funkar bra? Telefone i övrigt, stör man sig på att den är plastig eller känns den robust?

Redigerat av Greedy, 01 July 2011 - 12:02.

Postad 01 July 2011 - 12:08

klauzer
  • klauzer
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

N som haft denna ett tag. Hur är kameran? Snabb, funkar bra? Telefone i övrigt, stör man sig på att den är plastig eller känns den robust?

Jag tycker personligen att en telefon ska väga lite (som galaxy 2) Den är stor men tunn och väger lite. Så man kan lätt ha den i fickan utan att den stör.

Kameran har jag inte använt mycket lite. Men när jag använde blixten så blev jag mycket förvånad. Den lyste upp hela rummet. Så mörka foton kan man nog inte få med denna telefonen och dess LED lampa i mörka miljöer :-).

Postad 01 July 2011 - 12:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Supernöjd med min..

Helt klart bra kvalitet för att vara av plast..

Leker å mixtrar med min hela tiden..
Kameran tar helt klart bra kort ..
Inget fel med kvaliten på film inspelningen heller.

Det enda jag stör mig på är att det tar lite för lång tid att tända skärmen för min smak ..
Och upplösningen kunde ha varit bättre..

nu är ovanstående så små bagateller ..
På det stora hela är det den grymmaste mobil man kan v köpa idag

Postad 01 July 2011 - 12:42

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Supernöjd med min..

Helt klart bra kvalitet för att vara av plast..

Leker å mixtrar med min hela tiden..
Kameran tar helt klart bra kort ..
Inget fel med kvaliten på film inspelningen heller.

Det enda jag stör mig på är att det tar lite för lång tid att tända skärmen för min smak ..
Och upplösningen kunde ha varit bättre..

nu är ovanstående så små bagateller ..
På det stora hela är det den grymmaste mobil man kan v köpa idag

Ja, att tycka att upplösningen ska vara bättre på en 4,3" display är verkligen bagateller. ;)

Men mycket vill ha mer...tur är väl det för tillverkarna.

Postad 01 July 2011 - 12:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heh..Finns inte så mycket dåligt att säga helt enkelt ;)

Ska jag vara snäppet petigare så är ikoner och menyer/kontaktlistor gjorda för synskadade heh..
Går dock att åtgärda :-)

Och att jag alltid måste skriva about: useragent när jag ska surfa.
Verkar dock vara en lösning på g

Postad 01 July 2011 - 12:53

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Måste ta mig till en handlare för å känna på telefonen innan jag bestämmer mig.

Postad 01 July 2011 - 13:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Gör så ..

Gillar du inte tw4 så kan du lägga in en annan launcher och ikoner så ..
Så du behöver inte bli förskräckt om du inte gillar tw4

Jag tycker det funkar bra men kör själv med ADW launchet EX och en annan låsskärm

Postad 01 July 2011 - 17:45

ctmpl6
  • ctmpl6
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
är det någon bugg med batteri eller skämt? Lyssnade på Spotify via 3G 3-4timmar. Från 100% gick ner till 15%. Min Macbook Pro håller sig längre..

Postad 01 July 2011 - 18:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kolla under inställningar-program-batterianvändning

Är den helt ny så låt det gå några laddningar..

Finns en bugg som gör att den tar massor via wlan.mot en viss router..
Vissa har haft problem med att att android os och system ligger skyhögt.

Bara se om nått program du inte använder drar massa ström.
Går att frysa såna

Postad 01 July 2011 - 18:17

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Såg en review på youtube.... Går det att stänga av klick ljudet på "tangentborde"?

Sen har jag nog löst min abbonemang, går in med 1000-1500 kontant, pressar ner det nya abbonemanget där jag får 1 gb fritt surf men behåller mitt gamla där jag får surfa fritt för 6 mbit

;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.