Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PS4: Priser, förbokningar, bundles mm

4173 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 November 2013 - 13:03

jon.dsii
  • jon.dsii
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Försökte skumma igenom mina mail efter bevis haha, men har för mig att de nämnt det tidigare. Möjligtvis att jag ringde dom. Men sak samma!

Postad 28 November 2013 - 13:08

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 7
Jag gillar verkligen denna tråd :wub:
Folk är som besatta att få sin kära konsol tills imorgon. Vi alla sitter som fån och trycker på uppdatera knappen hos respektive butiks sida, och svär långa ramsor då det fortfarande står "Under behandling".
Och har man nu har haft turen att få ett kollinummer, då sitter man och utför samma ritual på Postens sida (som för övrigt förmodligen snart totalhavererade pga överbelastning :D )

Hade det inte varit för denna fördömda tråd så hade man suttit lugn och harmonisk. Inte haft en tanken på att i morgon är årets absolut viktigaste dag. Utan man hade säkert suttit på jobbet och faktiskt "jobbat" eller suttit hemma och som varje dag druckit sitt kalla kaffe framför Hem till gården. Alla snorisar hade stått i rökrutan och gömt sig för Matte läraren då"matte suger.. dööhh".
Men istället sitter vi helt apatiska framför varsin dataskärm och försöker få svar vart just "min" svarta lilla älsklings låda" (som kommer totalt förändra mitt liv) befinner sig. OCH VARFÖR I HELA **###€€%%€**=&%## HAR DOM INTE SKICKAT DEN!!!!! :angry: :unsure:
Vi sitter och totalt hypar och eldar upp varandra och ha begäret blir ju inte precis mindre :D

Så blir det då Fre och gud förbjude Mån-Tis. Konsolen är uppkopplad och spelet installerat, GAME ON!!!
------ tre timmar senare...... jaha......... och nu........ ja detta var väll helt ok......... grafiken var kanske lite bättre en sist... typ.... menyerna är väldigt konstiga... börjar faktiskt bli trött på alla dessa felmeddelande.. hmmm, undrar hur vädret är ute.... Och runt nu har hypen totalt släppt och den lilla svarta älsklings lådan är bara en i mängden av alla svarta lådor i mediabänken. :P

Själv bor jag ute på den lilla stenen i Östersjön, och det spelar nu ingen roll när Electroworld behagas skicka min lilla låda, då det alltid tar en dag extra hit då vi använder oss av båt frakt :wacko:
Så jag häller nog upp ett nytt plastglas kallt kaffe och hoppas Hem till gården finns på Netflix. Då under tiden det tog mig att skriva detta missade jag dagen avsnitt.. cock!! <_<
Och er andra kommer man ju inte få som sällskap i denna tråd något mer efter morgondagen. Lär ju bli någon typ av massutvandring som startar i morgon eftermiddag :D
Hem till gården for the win all weekend long!!!!

Redigerat av Firre77, 28 November 2013 - 13:10.

Postad 28 November 2013 - 13:13

dtakt
  • dtakt
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 1

Folk är som besatta att få sin kära konsol tills imorgon. Vi alla sitter som fån och trycker på uppdatera knappen hos respektive butiks sida, och svär långa ramsor då det fortfarande står "Under behandling".
Och har man nu har haft turen att få ett kollinummer, då sitter man och utför samma ritual på Postens sida (som för övrigt förmodligen snart totalhavererade pga överbelastning :D )

Hade det inte varit för denna fördömda tråd så hade man suttit lugn och harmonisk. Inte haft en tanken på att i morgon är årets absolut viktigaste dag. Utan man hade säkert suttit på jobbet och faktiskt "jobbat" eller suttit hemma och som varje dag druckit sitt kalla kaffe framför Hem till gården. Alla snorisar hade stått i rökrutan och gömt sig för Matte läraren då"matte suger.. dööhh".
Men istället sitter vi helt apatiska framför varsin dataskärm och försöker få svar vart just "min" svarta lilla älsklings låda" (som kommer totalt förändra mitt liv) befinner sig. OCH VARFÖR I HELA **###€€%%€**=&%## HAR DOM INTE SKICKAT DEN!!!!! :angry: :unsure:
Vi sitter och totalt hypar och eldar upp varandra och ha begäret blir ju inte precis mindre :D

Så blir det då Fre och gud förbjude Mån-Tis. Konsolen är uppkopplad och spelet installerat, GAME ON!!!
------ tre timmar senare...... jaha......... och nu........ ja detta var väll helt ok......... grafiken var kanske lite bättre en sist... typ.... menyerna är väldigt konstiga... börjar faktiskt bli trött på alla dessa felmeddelande.. hmmm, undrar hur vädret är ute.... Och runt nu har hypen totalt släppt och den lilla svarta älsklings lådan är bara en i mängden av alla svarta lådor i mediabänken. :P

Själv bor jag ute på den lilla stenen i Östersjön, och det spelar nu ingen roll när Electroworld behagas skicka min lilla låda, då det alltid tar en dag extra hit då vi använder oss av båt frakt :wacko:
Så jag häller nog upp ett nytt plastglas kallt kaffe och hoppas Hem till gården finns på Netflix. Då under tiden det tog mig att skriva detta missade jag dagen avsnitt.. cock!! <_<
Och er andra kommer man ju inte få som sällskap i denna tråd något mer efter morgondagen. Lär ju bli någon typ av massutvandring som startar i morgon eftermiddag :D

Haha skön! Inlägget spelades upp på gotländska i mitt huvud :)

Postad 28 November 2013 - 13:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 1
Haha, härligt inlägg Firren!

Postad 28 November 2013 - 13:21

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ska vi gissa att spelbutikens betyg på prisjakt kommer att rasa? :)

Sa till dom att 250kr tillgodo gör sannolikt varken mig eller någon annan som drabbats nöjda, eftersom vi garanterat aldrig kommer handla from dom igen.

Men det har jag inte fått svar på :)

Tror ni att dom kommer ta bort denna från sin startsida?

1 MILJON MISSNÖJDA KUNDER KAN INTE HA FEL

Så! Fixat. :D

Postad 28 November 2013 - 13:25

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Elgiganten: Knäpptyst om ordrarna......

Japp samma här. Tror det var nån här som hade fått besked att den var skickad.

Postad 28 November 2013 - 13:30

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Postad bild

Postad 28 November 2013 - 13:33

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Sony UK bekräftar att det kommer en PS4 och Vita bundle strax under 500£!
Vi får se när resten av Europa får ta del av denna bundle.

Sony has confirmed PlayStation 4 and Vita bundles, to go on sale at select shops from this evening for a little under £500.
Sony UK has worked with retailers to encourage what it calls a "soft bundle" that includes both consoles. Some shops won't be able to offer the deal because of PS4 stock availability, but the expectation is most will from tonight alongside the launch of the PS4 in Europe.

http://www.eurogamer...s-for-under-500

Postad 28 November 2013 - 13:34

Limpansuperstar
  • Limpansuperstar
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Min status från Elgiganten ändrades precis från "under behandling" till "skickad". Nu är det upp till Posten! Bokade 5 Augusti via deras hemsida.

Postad 28 November 2013 - 13:44

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
PS4 Ultimate Bundle Games Consoles
£849.99

http://www.zavvi.com...e=ENZ-_PS4_Main

Postad 28 November 2013 - 13:46

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

PS4 Ultimate Bundle Games Consoles
£849.99

http://www.zavvi.com...e=ENZ-_PS4_Main

Den vill jag ha.... :)

Plus denna! Då skulle det bli the mother of all mega ultimate bundles!

Postad bild

Redigerat av Zerokelvin, 28 November 2013 - 13:49.

Postad 28 November 2013 - 13:49

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Zavvi skickar dessvärre inte konsoler utanför UK just nu.

Postad 28 November 2013 - 13:51

Tuxie
  • Tuxie
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 1
Jag har fått kollinummer från inWarehouse men Posten säger fortfarande "Försändelsen ej registrerad". Om jag inte får den imorgon jävlar ska jag knyta näven i fickan och hänga läpp.

Postad 28 November 2013 - 13:51

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Zavvi skickar dessvärre inte konsoler utanför UK just nu.

Jo om du använder Borderlinx

Postad 28 November 2013 - 13:54

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Måste ge ett kasst betyg till Gamestop... Dom har inte gått ut med info om att om man är dom första i kön så får man ett gratis spel... Sedan räckte det att vara där vid öppning idag för att skriva upp sig i kön sedan kunde man dra... RIKTIGT illa tycker jag. Troligen är det bara familj och polare som fick del av det "erbjudandet"

Sedan har dom köp 2 spel och få 50% på ett tredje, jag köpte fifa 14 till ps3 för fullpris och sedan bytte till ps4 versionen och betalade 99:- till ÄNDÅ fick jag inte ta del av det erbjudandet heller :(

Postad 28 November 2013 - 13:54

Unregistereda04c6a47
  • Unregistereda04c6a47
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Jag har för mig att Killzone bundeln är från England, betyder det att vi behöver fixa en ny adapter, samma som de som köper på Amazon i USA?
För övrigt, vad kul att de kunde fixa bundeln så snabbt, väldigt förvånad! Bra gjort Ginza!

Finns regler kring detta. Man får inte sälja elektronik som inte är kompatibelt med vår standard i Sverige.

Postad 28 November 2013 - 13:57

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0

http://www.eurogamer...s-for-under-500

Se där, man kanske ska vara "glad" att spelbutiken är ett gäng kompletta galningar som inte kan sköta en kö :)

Postad 28 November 2013 - 14:00

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Inte många som reagerar över prishöjningen hos de flesta butikerna med 500 SEK bara någon dag före släpp?

Med tanke på att priser tillgång etc. borde varit känt från distributörer ganska länge för butikerna.....

399 EUR är ju snarare 499 EUR för oss nu då med dagens växelkurs

Måste ge ett kasst betyg till Gamestop... Dom har inte gått ut med info om att om man är dom första i kön så får man ett gratis spel... Sedan räckte det att vara där vid öppning idag för att skriva upp sig i kön sedan kunde man dra... RIKTIGT illa tycker jag. Troligen är det bara familj och polare som fick del av det "erbjudandet"

Sedan har dom köp 2 spel och få 50% på ett tredje, jag köpte fifa 14 till ps3 för fullpris och sedan bytte till ps4 versionen och betalade 99:- till ÄNDÅ fick jag inte ta del av det erbjudandet heller :(

Aha, har Gamestop det erbjudandet att byta PS3 fifa mot PS4 för 99%?

Postad 28 November 2013 - 14:02

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Bara om du köpt det till ps3 hos dom och har kvittot kvar.

Postad 28 November 2013 - 14:03

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Haha, så j*vla bra skrivet! @Firre77

Redigerat av Crabban, 28 November 2013 - 14:04.

Postad 28 November 2013 - 14:05

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 1

Finns regler kring detta. Man får inte sälja elektronik som inte är kompatibelt med vår standard i Sverige.

Hårdvaran är så klart kompatibel, men man levererar olika kablar beroende på standard i det land det säljs.

Enkel lösning på UK maskiner http://www.clasohlso...add/Pr220457000

Postad 28 November 2013 - 14:07

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

Inte många som reagerar över prishöjningen hos de flesta butikerna med 500 SEK bara någon dag före släpp?

Med tanke på att priser tillgång etc. borde varit känt från distributörer ganska länge för butikerna.....

Jo jag har :) Sket i det idag ändå när jag fått en från electroworld och sitter spänt och kollar och hoppas på leverans idag så jag har den i morgon!

Postad 28 November 2013 - 14:07

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Vad finns det att reagera över? alla som bokat för till det pris dom bokat för. Sen att det kostade mer än det skulle från första början (Nordisk Film?) är ju något vi vant oss vid för länge sedan.

Postad 28 November 2013 - 14:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Fuck spelbutiken och fuck deras skitkompensation.

Postad 28 November 2013 - 14:09

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Hårdvaran är så klart kompatibel, men man levererar olika kablar beroende på standard i det land det säljs.

Enkel lösning på UK maskiner http://www.clasohlso...add/Pr220457000

Men hur var det med Wii U som webhallen + andra sålde som var engelska importer som de fick säljförbud på? Det var väl någon kablage historia.

Eller är jag helt bakom flötet nu?

Redigerat av Crabban, 28 November 2013 - 14:38.

Postad 28 November 2013 - 14:10

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Det där med expressfrakt tror jag inte på. Bara ett sätt för Electroworld och EG att tjäna extra pengar. Paketen kommer fram ändå!

Precis. Har inget med att göra med själva posthanteringen att göra

På vilket sätt skulle de tjäna pengar på det, snarare posten/fraktbolagen som tjänar på detta.
Idag är det ju snarare så att näthandeln subventionerar frakten för att inte skrämma bort kunder...

Postad 28 November 2013 - 14:11

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Ja men nu börjar det bli intressant för mig.

Postad 28 November 2013 - 14:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Konsumentverket säger följande:
Ekonomisk skada
Om du får kostnader eller förlorar inkomst på grund av ett fel på en vara eller om en vara blivit försenad i leveransen har du rätt till skadestånd. Du har rätt till ersättning för alla utgifter och förluster som kan kopplas till felet. Du har rätt till skadestånd oavsett om köpet har hävts eller om felet har åtgärdats av säljaren. Exempel på kostnader som kan ge dig rätt till ersättning:

Resor och transporter. Om du till exempel måste resa för att få ett fel avhjälpt på en vara.

Inkomstförluster. Om du till exempel får avdrag på lönen för att du måste ta ledigt från arbetet för att vänta på en reparatör som sen blir försenad.

Prisskillnad. Om ditt köp har hävts och du har tvingats köpa en ersättningsvara som kostade mer än den första varan kan du få ersättning för prisskillnaden på varorna. Du måste dock alltid försöka köpa en ersättningsvara av samma kvalitet och pris.

Andra kostnader. Om din flygresa till exempel är försenad och du därför missar en anslutande resa och tvingas köpa en ny biljett.

Jag kan åberopa att jag lider ekonomisk skada då jag tänkt sälja den svindyrt på blocket. Det gör... vem det nu var som inte heller fick den. Vi har rätt till kompensation då vi skulle fått varan men att dom schabblat med vår order. Vi har rätt till iaf 2000 spänn i kompensation mao. 250? F U!

Postad 28 November 2013 - 14:17

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

På vilket sätt skulle de tjäna pengar på det, snarare posten/fraktbolagen som tjänar på detta.
Idag är det ju snarare så att näthandeln subventionerar frakten för att inte skrämma bort kunder...

Som nån skrev är EW express endast att dom "skyndar på" ordern i deras hantering. Men som du märker är allas Ps4 skickade därifrån och fraktsättet är samma. Vad tjänar posten på det? Åker med samma säck..

Postad 28 November 2013 - 14:21

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Electroworld, som exempel, har "Expresshantering" för en extra slant. Enligt deras egen utsago så gäller det enbart deras "interna hantering", och de skrev på PS4 sidan att man skulle välja det för leverans till launch. Deras "Express" har i skrivande stund tagit 24h utan att paket gått iväg. :D

Notera att inte en krona av dessa går till posten. Således, lite extra cash per beställning, men samma hanteringstid som normalt.

Redigerat av Nellib, 28 November 2013 - 14:25.

Postad 28 November 2013 - 14:23

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Ok. missade det, det var ju minst sagt fjantigt

Postad 28 November 2013 - 14:30

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Men hur var det med Wii U som webhallen + andra sålde som var engelska importer som det fick säljförbud på? Det var väl någon kablage historia.

Eller är jag helt bakom flötet nu?

Närå, du har rätt, står om det här : http://www.di.se/art...konsol-stoppas/
I Wii fallet gällde det försäljning över disk.

Postad 28 November 2013 - 14:38

Salle
  • Salle
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Fortfarande inte fått min PS4a skickad från Elgiganten. Så jävla värdelöst… de får fan lägga undan en i butik till mig imorgon som kompensation :)

Postad 28 November 2013 - 14:39

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Vad finns det att reagera över? alla som bokat för till det pris dom bokat för. Sen att det kostade mer än det skulle från första början (Nordisk Film?) är ju något vi vant oss vid för länge sedan.

Som jag tolkar förbehållen/reservation för prisändringar i deras policy spelar det ingen roll vid vilken tid du bokat och vad det aktuella priset var.

För min del är det mest en irritation (då att man inte blivit kontaktad ang. en ganska kraftig prisökning så kort inpå släpp) och rent ekonomiskt är det ju igna "problem" mer än känslan av att vi får pröjsa 100 EUR mer än rek-priset.

Det som är mest synd är att min "övertalnignskampanj" hos brorsan att välja PS4 slår knut på sig lite då jag lett med devisen "Kraftigare doningar, lägre pris!", han har inte riktigt samma ekonomiska situation som mig heller.

Ja, nordisk film har ju varit lite "ökända" ang. sin distributionspolicy/kostnader ut till sina återförsäljere, men just den korta ledtiden till prishöjningen förundrar, Maskinerna har varit i lager hos dem en längre tid med "gamla" priset, kostnaderna borde varit kända sen minst några veckor tillbaka.

Postad 28 November 2013 - 14:41

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

• 274 inlägg
  • 0

Som jag tolkar förbehållen/reservation för prisändringar i deras policy spelar det ingen roll vid vilken tid du bokat och vad det aktuella priset var.

För min del är det mest en irritation (då att man inte blivit kontaktad ang. en ganska kraftig prisökning så kort inpå släpp) och rent ekonomiskt är det ju igna "problem" mer än känslan av att vi får pröjsa 100 EUR mer än rek-priset.

Det som är mest synd är att min "övertalnignskampanj" hos brorsan att välja PS4 slår knut på sig lite då jag lett med devisen "Kraftigare doningar, lägre pris!", han har inte riktigt samma ekonomiska situation som mig heller.

Ja, nordisk film har ju varit lite "ökända" ang. sin distributionspolicy/kostnader ut till sina återförsäljere, men just den korta ledtiden till prishöjningen förundrar, Maskinerna har varit i lager hos dem en längre tid med "gamla" priset, kostnaderna borde varit kända sen minst några veckor tillbaka.

Tål att upprepas men de allra flesta återförsäljare låter dig få konsolen för det lägsta priset (från det att du bokat, till prissänkning och avslutningsvis en höjning) som varit från bokning till leverans.

Postad 28 November 2013 - 14:46

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

electroworld har på lager igen

Säkert?
Jag hittar den inte, redan slut?

Postad 28 November 2013 - 14:49

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Tycker det är rent utsagt förjävligt!
Tror mer att dom passar på och utnyttjar situationen. På grund av brist på konsoler! och efterfrågan på just PS4:an.
Som du säger kostnaden borde ju vara känd sedan länge . Ja menar dom satte ju ett helt ok pris på den!
Skulle vara om Nordisk film inte får några mer från Sony utan tar dom från någon mellanhand och därav höjer priset.

Men annars så som sagt att det inte blivit mer ramaskri! :angry:

Postad 28 November 2013 - 14:49

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Säkert?

ja tyvärr :mellow:

Postad 28 November 2013 - 14:52

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Säkert?

tog slut på 15-20 minuter ;)

Postad 28 November 2013 - 14:54

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Tål att upprepas men de allra flesta återförsäljare låter dig få konsolen för det lägsta priset (från det att du bokat, till prissänkning och avslutningsvis en höjning) som varit från bokning till leverans.

Det verkar så vara fallet enligt Webhallens FB sida också. Så "all is well" för egen del vad det verkar, dock lite trist ändå om Sverigepriset ska vara 499 EUR nu framöver då i stället för den fina siffran 399 EUR som varit lite ledstjärna.....

Postad 28 November 2013 - 14:58

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

ja tyvärr :mellow:

Nåja jag är optimisk och tror ändå att min bokning på Webhallen 15 november ska levereras före jul. De skulle ju få in skitmånga stod det nånstans :)
Det har ju även skrivits att vissa prishöjningar har gjorts p.g.a. att butikerna beställt fler via andra kanaler. Det tolkar jag som att nordisk film inte längre har ensamrätt att distribuera Playstation i Sverige.

Postad 28 November 2013 - 15:00

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
....och där var en av mina PS4:or framme vid Konsum. Spelbutiken vann alltså racet, t o m före Webhallens nattöppet :)

Postad 28 November 2013 - 15:02

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 4
Haha...jag ser framför mig att alla som skall få skickat per post nu sitter framför
sin dator och...
Postad bild

Postad 28 November 2013 - 15:03

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Någon som köpte idag från electroworld som har annan status än under behandling? Hoppas den verkligen går ut idag!

Postad 28 November 2013 - 15:04

Sokar
  • Sokar
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
någon av er som beställt bundel från ginza som fått fler händerlser från posten än
Elektronisk förhandsinformation har mottagits
min har varit där sedan kl 0659 i morse :/

Postad 28 November 2013 - 15:07

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Någon som köpte idag från electroworld som har annan status än under behandling? Hoppas den verkligen går ut idag!

Jag beställde i tisdags och har fortfarande "under behandling" på min PS4...men räknar nog med att electroworld uppdatera statusen runt 19:00-20:00

Postad 28 November 2013 - 15:07

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Ni som planerar att köa utanför EG, följande 21 butiker har PS4 i lager: http://www.elgigante...nsol-500-gb-ps4

Postad 28 November 2013 - 15:09

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Unboxing as we speak.....nu vill jag ha min blåa dualshock så jag kan få spö av sonen i Fifa.

Postad 28 November 2013 - 15:10

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

....och där var en av mina PS4:or framme vid Konsum. Spelbutiken vann alltså racet, t o m före Webhallens nattöppet :)

Och var är det?.

Postad 28 November 2013 - 15:10

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

Beställde i förrgår men har "under behandling".
Kolla vid 18-20 tiden då ska det vara ändrat annars är nog något fel.

Redigerat av fredrik11, 28 November 2013 - 15:11.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.