Officiell tråd - Nintendo Wii
2707 svar till detta ämne
Postad 06 December 2006 - 23:30
Unregistered973
-
Unregistered973
-
Veteran
-
-
2349 inlägg
mina tankar nu:
har ej haft tv spel sen n64 och ps1.
tänkte köpa ett Wii.
Tänkte då köpa baskonsollen och sen 2 gamecubekontroller och en massa beggade gamecube spel samt lite nya wii spel till den för att på så sätt spela lite kul klassiker från GC och nya "Red Steel och Zelda" medans jag för en billig slant får tag i gamecube spel.
är jag då korkad om jag lirar en massa GC spel på den nya wii och lite Wii spel med gyron eller maximerar man bruket av sin wii då?
har som sagt ej anv gamecube heller så det blir ju nya upplevelser med Metroid prime osv och det kan ju vara kul. Frågan är ju gamecube är ju snorbilliga idag men wii ligger på ca 3 000. räknar av en 500 för "wii sports" men ändå 2500.
grabbar....
det jag försöker säga, verkar det som en schysst deal att köpa ett wii hör eller? intaalr mig att det kommer hålla mycket längre eftersom det kommer en massa trevliga spel under våren med. men bara så wii ej blir en gamecube flopp igen vad tror ni ?
bara lite feedback skall ner till butiken imorgon 10,00 och boka ett isf (nyöppnad butik imorgon så de har dem)
Postad 06 December 2006 - 23:46
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
mina tankar nu:
har ej haft tv spel sen n64 och ps1.
tänkte köpa ett Wii. Tänkte då köpa baskonsollen och sen 2 gamecubekontroller och en massa beggade gamecube spel samt lite nya wii spel till den för att på så sätt spela lite kul klassiker från GC och nya "Red Steel och Zelda" medans jag för en billig slant får tag i gamecube spel.
är jag då korkad om jag lirar en massa GC spel på den nya wii och lite Wii spel med gyron eller maximerar man bruket av sin wii då?
har som sagt ej anv gamecube heller så det blir ju nya upplevelser med Metroid prime osv och det kan ju vara kul. Frågan är ju gamecube är ju snorbilliga idag men wii ligger på ca 3 000. räknar av en 500 för "wii sports" men ändå 2500.
grabbar....
det jag försöker säga, verkar det som en schysst deal att köpa ett wii hör eller? intaalr mig att det kommer hålla mycket längre eftersom det kommer en massa trevliga spel under våren med. men bara så wii ej blir en gamecube flopp igen vad tror ni ?
bara lite feedback skall ner till butiken imorgon 10,00 och boka ett isf (nyöppnad butik imorgon så de har dem)
<{POST_SNAPBACK}>
Finns rätt många stabila spel till Gamecube. Bägge Metroid spelen är sinnessjukt bra. Wind Waker är grymt. F-zero, Soul Calibur 2 osv osv. Du blir inte besviken.
Postad 07 December 2006 - 00:05
Unregistered973
-
Unregistered973
-
Veteran
-
-
2349 inlägg
så om jag köper ett wii och en hel drös med gamecubespel (har listat 11 som skall vara helt toppen) och 2 nya wii spel borde man ju vara spelande länge och sen när man kört GC spelen kan man ju köpa på sig Wii spel, efter de droppat lite i pris och ökat i utbud.
ok det blir en wii...får jag hoppas...tack
Postad 07 December 2006 - 00:36
klistier
-
klistier
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Har en wii i fotöljen bakom mig, Zelda med, lagom jäkla irreterande att inte kunna spela (måste ha strömomvandlare).... gaaaaaaaah.
Postad 07 December 2006 - 00:58
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Har en wii i fotöljen bakom mig, Zelda med, lagom jäkla irreterande att inte kunna spela (måste ha strömomvandlare).... gaaaaaaaah.
<{POST_SNAPBACK}>
Hehe. Lite otaktiskt att inte fixa det i tid  De borde skicka min imorrn så förhoppningsvis blir det en trevlig helg.
Postad 07 December 2006 - 01:10
klistier
-
klistier
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Äh jag beställde för någon vecka sedan... de hade dock inte i lager då dock  . Blir nog ändå att försöka vänta med Zelda tills komponentkabeln och snön (?) kommer.
Postad 07 December 2006 - 01:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Du kommer ha skitkul med din Wii och de bra Gamecubetitlar som finns (kvalitet framför kvantitet). När du spelat klart GC spelen kommer Wii utbudet att ha ökat, men det skadar ju inte att kunna spela Wii Sports, Monkey Ball osv samtidigt som du kör GC. Gamecubeflopp? Om du menar försäljningsmässigt så inte en chans. Om du menar spelmässigt så var inte GC en flopp annat än tredjepartsstödet, vilket jag hoppas och tror kommer förbättras nu. Nintendo själva skyfflar alltid ut minst tjugotalet bra spel per generation.
Postad 07 December 2006 - 07:50
ka313
-
ka313
-
Amatör
-
-
91 inlägg
så om jag köper ett wii och en hel drös med gamecubespel (har listat 11 som skall vara helt toppen) och 2 nya wii spel borde man ju vara spelande länge och sen när man kört GC spelen kan man ju köpa på sig Wii spel, efter de droppat lite i pris och ökat i utbud.
ok det blir en wii...får jag hoppas...tack
<{POST_SNAPBACK}>
Så vill du dela med dig av din lista?
Postad 07 December 2006 - 10:03
anddo
-
anddo
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
/Lilla jag som var tvåa i listan över förhandsbokningar på megastore och därmed får en till releasen 
Hade också turen att boka tidigt (15 sept) Vet du lr någon annan hur det går till med leverensen ifrån megastore. Skickar de paketen itid så att man har dem imorgon eller skickar de dem imorgon den 8:e. Vill inte ringa och tjata med Wii frågor kan tänka mig att de är lite halvlessa på såna samtal.
Postad 07 December 2006 - 10:17
gusax
-
gusax
-
Beroende
-
-
1425 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Ska vi byta? Jag har två strömomvandlare och snart en komponentkabel - men ingen Wii :-) Antar att du har en amerikansk? Kan du inte starta en separat tråd sen kallad något liknande "Amerikansk Wii i Sverige" så kan man ju fylla på separata "bra att tänka på"-grejer där ifall nån mer känner att det är lite dumt att betala 2700 spänn för något du kan få för 1700 ;-) Några foton i ditt galleri vore inte heller fel... Har du förresten kollat på strömgrejen som följde med om du öht behöver en strömomvandlare? Det brukar ju stå på dem om de är avsedda för enbart 120V 60Hz eller om de klarar 110 - 230V... Lilla amerikanska ps2 klarar ju 230V direkt ur kartong.
Postad 07 December 2006 - 10:49
Unregistered973
-
Unregistered973
-
Veteran
-
-
2349 inlägg
nej nej nej nej nej nej nej....
varit uppe jag vet inte hur länge stått i kö lika länge går ner först i kön när jag se en megaklunga kommandes runt hörnan. snubben öppnar och säger "tekniska problem" han ville ha på sig till 12 innan han öppnade. nope, vill boka NU vill ha det imorgon...
då kryper det fram....snubben har gjort falsk marknadsföring annonserat ut och satt ut lådor med wii och skrivit att de har dem men sen ej kan backa upp det. Jag blev 1 i kön till bokning men hur kul är det, han la sin beställning för typ en vecka sen så jag kommer ju inte få min kan jag säga.
han sa att han kanske (hade blivit lovad löst som det hette) att få 3 konsoller innan jul men vad fan
skall kolla runt. om det strular mer avbeställer jag köper en GC och lirar så länge tills wii hypen lägger sig. jag menar på blocket kan man göra klipp idag.
vad säger ni?
Postad 07 December 2006 - 11:44
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Jaha då sitter man och håller i ett exemplar av Zelda till Wii men inget att spela det på......jättekul verkligen
Postad 07 December 2006 - 13:38
Pappa-Scan
-
Pappa-Scan
-
Användare
-
-
181 inlägg
Och ännu en tråkig nyhet. För er som tänkte springa till teknikmagasinet imorgon, ni kan tänka om. Det är bara viss av stockholmsbutikerna som får in konsoler. Detta pga att huvudkontoret fick konsollerna så sent att dom inte hann med att packas ut till butikerna i landet.
Roligt roligt... Får man vänta ytterligare en vecka på en rolig leksak.
Postad 07 December 2006 - 13:50
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Väntar fortfarande på att CDON ska skicka min. Min order har stått med status "Varorna Packas" i ett dygn nu. Fattar inte varför det ska ta ett dygn att packa ett paket. Kommer inte få den innan helgen iaf. Förhoppningsvis nästa vecka.
Redigerat av Unregistereddc471864, 07 December 2006 - 13:50.
Postad 07 December 2006 - 14:14
Unregisteredd878f44c
-
Unregisteredd878f44c
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
TJOOHOO fick tel samtal från EB Games Karlstad. Fårmin Maskin imorrn samt Nya Zelda.
Fast den är till barnen iofs. Nu blire en 360 till mig i mellandagarna.
Kanske man behöver 2 st nunshuck.
//
Postad 07 December 2006 - 14:28
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
TJOOHOO fick tel samtal från EB Games Karlstad. Fårmin Maskin imorrn samt Nya Zelda. Fast den är till barnen iofs. Nu blire en 360 till mig i mellandagarna. Kanske man behöver 2 st nunshuck.
//
<{POST_SNAPBACK}>
Om du ska ha den till barnen (plural) så borde du nog ha en extra wiimote och nunchuk, och inte bara nunchuk t.ex. wiimote funkar utan nunchuk i många spel, men nunchuk fungerar inte utan wiimote alls.
Postad 07 December 2006 - 14:37
Unregisteredd878f44c
-
Unregisteredd878f44c
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
TJOOHOO fick tel samtal från EB Games Karlstad. Fårmin Maskin imorrn samt Nya Zelda. Fast den är till barnen iofs. Nu blire en 360 till mig i mellandagarna. Kanske man behöver 2 st nunshuck.
//
<{POST_SNAPBACK}>
Om du ska ha den till barnen (plural) så borde du nog ha en extra wiimote och nunchuk, och inte bara nunchuk t.ex. wiimote funkar utan nunchuk i många spel, men nunchuk fungerar inte utan wiimote alls.
<{POST_SNAPBACK}>
oki så jag skall alltså ha en nunshuck samt en wii remote? Vad skall man ha Classic remoterna till?? rörigt nu he he. m.v.h BJarne
Postad 07 December 2006 - 14:38
Unregistered421f5d40
-
Unregistered421f5d40
-
Beroende
-
-
1364 inlägg
Står en Wii maskin uppkoplad på Media Markt i Kungs Kurva . Dom borde ha maskinen i morgon
Postad 07 December 2006 - 14:40
Unregistered973
-
Unregistered973
-
Veteran
-
-
2349 inlägg
för oss som ej fick tag i maskinen får nu som verkligen fick tag i den fota berätta och ge alla detaljer glöm inte denna "follw- up" i den andra tråden. Även i gallerier osv vill iallafall jag se det kan förstå att det blir svårt att slita sig ifrån wii det första taget. Jag håller på att fixa alternativ själv iallafall.
Postad 07 December 2006 - 14:48
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
oki så jag skall alltså ha en nunshuck samt en wii remote? Vad skall man ha Classic remoterna till?? rörigt nu he he.
<{POST_SNAPBACK}>
Nunchuck + Wii remote = HEL kontroll som kan användas i alla spel. En extra Wiimote kommer kunna användas i flera spel som multiplayer, men om spelet kräver en nunchuck också så går det ju inte. Enbart Nunchuck kan du inte spela någonting med. Classic controller är ett GC-kontroller-liknande skal som sätts på Wiimoten som man kan använda för mer traditionellt kontrollsätt i vissa spel. Bara ett alternativt kontrollsätt. för oss som ej fick tag i maskinen får nu som verkligen fick tag i den fota berätta och ge alla detaljer glöm inte denna "follw- up" i den andra tråden
Precis, spill the beans i den andra tråden så vi får se vad ni tycker  .
Postad 07 December 2006 - 14:52
E1M7
-
E1M7
-
Rookie
-
5 inlägg
Nu fick jag precis mitt kollinummer av Dustin.
Postad 07 December 2006 - 15:24
Masser
-
Masser
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
[Hade också turen att boka tidigt (15 sept) Vet du lr någon annan hur det går till med leverensen ifrån megastore. Skickar de paketen itid så att man har dem imorgon eller skickar de dem imorgon den 8:e.
Vill inte ringa och tjata med Wii frågor kan tänka mig att de är lite halvlessa på såna samtal.
Jag har också bokat på Megastore, på min order står det fortfarande "Vi jobbar med din leverans". Så det blir nog ingen Wii före helgen. Kanske lika bra eftersom jag ska flytta och inte hade hunnit spela ändå... //Linus
Redigerat av Masser, 07 December 2006 - 15:26.
Postad 07 December 2006 - 15:30
Machinegunjoe
-
Machinegunjoe
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Vill inte rubba in det men jag har min Wii på plats. Köpte en classic controller, en extra nunchuck gamepoints så jag kan ladda ner spel samt Zelda... lär ju inte jobba imorgon precis
Postad 07 December 2006 - 15:35
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
lär ju inte jobba imorgon precis 
<{POST_SNAPBACK}>
Jo, du ska jobba med att skriva en utförlig recension på 3 A4 sidor om maskinen och spelupplevelsen  Edit: Köpte du bara en extra nunchuck? Den kan du inte göra någonting med =P. Eller ska polarna ta med sina egna Wiimotes?
Redigerat av Zoiler, 07 December 2006 - 15:36.
Postad 07 December 2006 - 15:40
yeah-sus
-
yeah-sus
-
Användare
-
-
189 inlägg
Jaha då sitter man och håller i ett exemplar av Zelda till Wii men inget att spela det på......jättekul verkligen 
<{POST_SNAPBACK}>
det vart ingen wii alltså? då kanske vi får se dig här på jobbet imorgon glad och stark
Postad 07 December 2006 - 15:41
Machinegunjoe
-
Machinegunjoe
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Hehe...så klart det var en Wiimote & Nunchuck....(Fattar inte varför de säljs separat) det är så förvirrande all nytt... Jag o några kompisar ska festa i helgen o spela wii sports, kan nog bli kul.
Postad 07 December 2006 - 15:47
Stumm
-
Stumm
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Så här ser en Classic Controller ut. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Det är alltså inget skal man sätter på Wiimoten. Den är tänkt att användas till Virtual Console-spelen och man kopplar kabeln till en Wiimote för att kunna använda den.  Förresten, det är ingen här som hört/läst något om när den svarta Wii ska dyka upp?
Redigerat av Stumm, 07 December 2006 - 15:55.
Postad 07 December 2006 - 16:00
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Verkar som CDON skickade min Wii igår ändå. De är bara långsamma på att uppdatera infon på sin egen sida. Finns en liten möjlighet jag får paketet imorrn trots allt
Postad 07 December 2006 - 16:35
Machinegunjoe
-
Machinegunjoe
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Är det någon som vet om det går att koppla upp sig mot nätet med wii än?
Postad 07 December 2006 - 16:37
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Varför skulle det inte funka? Om du syftar på webläsaren så är den inte släppt än.
Postad 07 December 2006 - 16:45
Masser
-
Masser
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Kom precis hem från jobbet och kollade mailen.
I dag levereras följande produkter till dig från Megastore.se:
Kundnr xxxxxxx
Fakturanr xxxxxx
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
160000 HW/WII NINTENDO WII KONSOL + WII HW 1
161000 WII LEGEND OF ZELDA TWIL WII 1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Står även att posten ska leverera inom 24 timmar, så man får väl vänta och se
Synd att man inte hinner spela i helgen bara, får väl stirra på kartongen och fantisera om zelda
//Linus
Postad 07 December 2006 - 17:36
badboy_12345
-
badboy_12345
-
Användare
-
-
198 inlägg
nån som har beställt på onoff som har fått sin status ändrat till skickad än?
Postad 07 December 2006 - 18:34
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Så här ser en Classic Controller ut. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Det är alltså inget skal man sätter på Wiimoten.
Äh, är jag dum eller? Varför sa jag att det var ett skal *slår sig själv i pannan*
Postad 07 December 2006 - 19:15
Unregisteredb2f36fb6
-
Unregisteredb2f36fb6
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Tyvärr inte ser inte så ljust ut
Postad 07 December 2006 - 19:44
brewitz
-
brewitz
-
Användare
-
-
150 inlägg
Satt och lirade Zelda från 20.00-03.15 igår.
Idag fick jag hem ny Denon-leksak, så mycket att göra, så lite tid!
Till alla er som väntar, nya Wii och Zelda är kul som tusan, hittills så långt jag kommit (första bossen precis spöad) ganska linjärt men jag hoppas det rättar till sig så det blir lite öppna landskap att springa i.
Lycka till alla ni som köar imorgon!
Postad 07 December 2006 - 20:18
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Nu vill jag höra alla historier om hur ni lyckades/inte lyckades komma över en wii imorrn
Postad 07 December 2006 - 20:25
Unregisteredd421309f
-
Unregisteredd421309f
-
Rookie
-
6 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Nej, inte min order i alla fall, och det gör mig något stressad. Har utan resultat sökt kundtjänst via mail för en förklaring.
Postad 07 December 2006 - 20:28
Cameron
-
Cameron
-
Lärjunge
-
-
347 inlägg
Nu vill jag höra alla historier om hur ni lyckades/inte lyckades komma över en wii imorrn 
<{POST_SNAPBACK}>
Ok. Jag börjar. Ingen Wii för mig imorgon  Bokade min för sent hos Game, dom får inte in tillräckligt med maskiner... Tyvärr kan jag inte köpa den någon annanstans då jag har en hel bunt med tillgodokvitton hos game (bytte in min Gamecube etc). Jäkligt surt  Lär få vänta tills veckan innan jul...
Postad 07 December 2006 - 21:07
Unregistered00068bcf
-
Unregistered00068bcf
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Någon som vet hur många elgigantens butiker får, och vad dom kostar där?
Postad 07 December 2006 - 21:14
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Borde få min imorrn. Enligt trackingen fanns mitt paket med Wii + Zelda + Wii Play i Göteborg vid 17 idag. Skandal om det inte hinner hit imorrn.
Om jag inte är helt ute och reser borde det väl räcka med kollinummer för att få ut paketet?
Postad 07 December 2006 - 21:18
lillegorenje
-
lillegorenje
-
Användare
-
-
243 inlägg
Postad 07 December 2006 - 21:39
JonasJansson
-
JonasJansson
-
Forumräv
-
-
783 inlägg
Var har man störst chans att få tag på en i en fysisk butik i Göteborg imorgon? MediaMarkt känns rätt men det står ingenting om någon försäljning utan bara att man kommer kunna provspela imorgon. Kanske är kö utanför redan nu men man vet ju aldrig.. kanske lika bra att glömma och köpa från nästa batch..
Postad 07 December 2006 - 23:54
Unregistered06999456
-
Unregistered06999456
-
Användare
-
-
109 inlägg
Ja, nu börjar det sanneligen bli dags.
Sitter och väntar på att Chrille Fuglesang ska åka upp i rymden,
och sedan marsch i säng för att korpa en Wii när butikerna öppnat.
Självfallet hoppas jag att man står där ensam, som den tok man är,
men det vore ändå lite roligt om några fler hittat dit i vintervärmen..
eller ja, sålänge de inte norpar alla maskinerna före jag hinner öppna plånboken =)
Jag är rätt övertygad, iof kanske helt felaktigt, att ingen folksamling kommer vara där,
men kameran glider nog med ändå ifall det visar sig vara något av en tillställning på plats..
En sak är dock säker.. fredagen är arbetsfri, och allt redo för en lyckad hemkomst =)
/Per
Redigerat av Unregistered06999456, 08 December 2006 - 01:36.
Postad 07 December 2006 - 23:59
Unregistered2cf585ef
-
Unregistered2cf585ef
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Ja, nu börjar det sanneligen bli dags. Sitter och väntar på att Chrille Fuglesang ska åka upp i rymden, och sedan marsch i säng för att korpa en Wii när butikerna öppnat.
Självfallet hoppas jag att man står där ensam, som den tok man är, men det vore ändå lite roligt om några fler hittat dit i vintervärmen.. eller ja, sålänge de inte norpar alla maskinerna före jag hinner öppna plånboken =)
Jag är rätt övertygad, iof kanske helt felaktigt, att ingen folksamling kommer vara där, men kameran glider nog med ändå ifall det visar sig vara något av en tillställning på plats..
En sak är dock säker.. fredagen är arbetsfri, och allt redo för en lyckad hemkomst =)
/Per
<{POST_SNAPBACK}>
är i samma sits, vet tre butiker som öppnar samtidigt inom samma område som borde ha någon wii.. man undrar om folk bryr sig i min stad eller om det är bara jag. läser man på nätet så blir man ju hajpad direkt och tror att alla jagar efter wii
Postad 08 December 2006 - 00:55
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Jaha, då har man varit och köpt på nattöppna EB Games här i Umeå. Det var väl ett 30-tal som hämtade ut sina förbokade maskiner efter tolvslaget. Det blev Zelda, Wii play och en extra nunchuk (så man kan köra två i boxningen).
Det skall bli kul att testköra den i morgon (idag)!
Först skall jag sova.
Redigerat av hassesolo, 08 December 2006 - 00:56.
Postad 08 December 2006 - 01:12
adrazar
-
adrazar
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
Först skall jag sova.
<{POST_SNAPBACK}>
SOVA FÖRST?
Postad 08 December 2006 - 01:13
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Lade upp två bilder på den i mitt galleri (om nån har missat hur den ser ut).
Postad 08 December 2006 - 06:37
Cameron
-
Cameron
-
Lärjunge
-
-
347 inlägg
Lade upp två bilder på den i mitt galleri (om nån har missat hur den ser ut). 
<{POST_SNAPBACK}>
NICE!!! Offtopic: Vart hittade du din svarta 5200ES???
Postad 08 December 2006 - 06:54
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Offtopic: Vart hittade du din svarta 5200ES???
På netonnet, beställde i söndags och fick den i onsdags.
Postad 08 December 2006 - 07:28
nicklash
-
nicklash
-
Användare
-
-
183 inlägg
Jaha, då har man gjort sin första Wii-birdie, Wii-homerun & Wii-strike!!
Jag känner mig fortfarande lite obekväm med kontrollen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|