Diablo III (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(75)
|
Inga priser | |
Diablo III (Mac)
(Mac-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Diablo III - Collector's Edition (PC)
(PC-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Diablo III (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(2)
|
235:- | |
Diablo III (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
1 902:- | |
Diablo III: Eternal Collection (Switch)
(Nintendo Switch-spel)
|
1
|
(2)
|
449:- |
Postad 12 September 2013 - 19:19
Postad 12 September 2013 - 19:44
Hur fan lyckas du med det -_-? Är på hell och har hittat massor.Yay! Fick mitt första legendary item... på Inferno. Har spelat igenom allting och detta är första
Postad 12 September 2013 - 20:18
Sen spenderade jag 22.000 på en ny stav och 13.500 på ett par nya skor, sen sprang jag igenom Hell på några timmar....
Borde besökt auction house lite tidigare känner jag.
Nu på inferno är det svinlätt, bara stå och mata typ.
Vi pratar på PC förresten
Postad 12 September 2013 - 20:33
Ah, men även för att vara PC får man säga att du haft otur.Vi pratar på PC förresten
Postad 13 September 2013 - 19:58
Får köpa på xbox eller ps3 istället.
Postad 17 September 2013 - 11:13
Testade auction house igår- köpte och sålde ett tjugotal grejor och vips ökade mina 20k till 450k. Inga större problem då jag behöver bättre grejor, kommer kunna köpa mycket av det. Är bara lvl 30 dock....
Grafiskt vet jag inte.... det känns ibland som om jag kör en D2-expansion nästan men det behöver ju inte vara negativt.
Postad 17 September 2013 - 13:16
Nu har det läckt massa info om expansionen, ladders ska komma tillbaka och man ska kunna göra klaner/grupper som i SC2 och massa annat. De har tagit bort life steal från alla skills så antagligen kommer det handla mer om life regeneration och health globes. Tror det kan bli kul om man kan köra mer klassiska tank/healer/dps istället för bara dps som det är nu.
Postad 17 September 2013 - 13:36
Jag var före min tid med min life regen barb =/, det är alla andra som är så långsamma.De har tagit bort life steal från alla skills så antagligen kommer det handla mer om life regeneration och health globes.
Postad 17 September 2013 - 19:43
http://us.battle.net.../blog/10974978/
Postad 17 September 2013 - 19:59
Postad 17 September 2013 - 20:04
Postad 17 September 2013 - 20:27
Postad 17 September 2013 - 21:22
Postad 17 September 2013 - 21:29
Postad 17 September 2013 - 22:13
Körde lite online, då rasade den in prylarTrist... jag hittade 8 unika på en halvtimme när jag lallade runt lite på 360 igår, men hoppas du har kul med PC-versionen!
Postad 19 September 2013 - 06:51
AH och RMAH stängs ner nästa år på PC. Nu borde alla vara nöjda? Meningslöst för nu kommer alla sälja och byta de bästa föremålen på svarta marknaden så det kommer vara samma sak men jobbigare. Typ som i D2. Får hoppas de verkligen lägger till ett bra trading-system.
http://us.battle.net.../blog/10974978/
Aj fasen. När jag såg nyheten tolkade jag det som att real money AH och Gold bara skulle ta bort möjligheten att handla med riktiga pengar eller att köpa hundratals miljoner gold med riktiga pengar. Helt borttaget alltså? Har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt men just nu lutar jag åt dåligt.
Postad 19 September 2013 - 07:14
Aj fasen. När jag såg nyheten tolkade jag det som att real money AH och Gold bara skulle ta bort möjligheten att handla med riktiga pengar eller att köpa hundratals miljoner gold med riktiga pengar. Helt borttaget alltså? Har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt men just nu lutar jag åt dåligt.
Du inser att de samtidigt kommer höja dropraten rejält så man inte behöver hålla på och trade'a en massa?
Kommer bli gigantiskt mycket lättare att hitta bra utrustning.
Postad 19 September 2013 - 07:27
Postad 19 September 2013 - 07:55
Kör på 360 men dropraten är ju skaplig ändå. Droppade fyra legendary på under 45 minuter igår
Spelar det någon roll när man identifierar dem (exempelvis levlar först) eller är deras egenskaper redan låsta från början? Jäklar vad dyrt det blir att använda smeden när han kommer upp på nivå fem och uppåt förresten. Har spelat som präst på normal och måste säga att jag nog startade på fel svårighetsgrad. Fable 3 bjöd på mer nära-döden upplevelser. Bra och underhållande spel dock. Är det idé att köra nightmare på singelplayer eller bör man gå multiplayer? Är level 34.
Du kan öka svårighetsgraden när du själv vill.
Postad 19 September 2013 - 08:10
Letade efter den funktionen men hittade inte var man gjorde det...
Du måste avsluta questen och starta om din quest. Då kan du välja svårighetsgrad.
Postad 19 September 2013 - 08:16
Postad 19 September 2013 - 08:50
Det här har jag också funderat på. Har hittat grejer som jag vet jag inte behöver med den gubben. Har funderat på att flytta över dom till en barbar tex för att se om den får str istället om man identifierar med honom.Spelar det någon roll när man identifierar dem (exempelvis levlar först) eller är deras egenskaper redan låsta från början?
Legendary skalas ju till ens egen level också. Frågan är ju om den låses när man hittar ett föremål eller när man identifierar. Det går ju att testa om man vill offra en legendary. gör en heltny gubbe och flytta över prylen i fråga och sen identifiera.
Postad 19 September 2013 - 09:01
Postad 19 September 2013 - 09:13
Postad 19 September 2013 - 09:44
Postad 19 September 2013 - 09:57
Det är väl därför dom döpt om dom till legendary kanske.För att vara unika föremål känns de inte så unika förresten - min munk fick tor's hammare vid två olika tillfällen vid en och samma genomspelning...
Gäller detta även konsoll?Nej. Vad föremålet är för ngt bestäms sekunden det droppas. Det har diskuterats till leda i Blizzards forum.
Postad 19 September 2013 - 12:21
Japp.Gäller detta även konsoll?
Det är väl därför dom döpt om dom till legendary kanske.
Fanns vissa unika i D2 man hittade ofta också iofs och såna man hittade mindre ofta.
Redigerat av Zoiler, 19 September 2013 - 12:22.
Postad 19 September 2013 - 13:54
Fast det fanns väl vissa enstaka stats på de unika i D2 som var variabla också? Tex life leech mellan 3-7% på doombringer. Och kanske kunde även dmg skilja lite grann? MF varierade också osv. Men det mesta var låst och även level req. Statsen var mer unika.
Men i D3 på konsoll så är det ju helt annat.
Skitsamma egentligen. :-)
Redigerat av SejLax, 19 September 2013 - 13:57.
Postad 19 September 2013 - 14:16
Ja fast varför köpa nåt nu när allt kommer bli bättre i expansionen ändå? Och jag har en liten aning om att stängningen av AH kommer ske samtidigt som expansionen kommer. Lite gems och sånt har gått upp i pris för att alla paniksäljer men det är ju liksom ett halvår kvar så de kommer gå ner igen.Om vi nu vet när AH stänger så lär det bli köpruscher fram tills dess när folk letar efter über unika legendaries. Kan tänka mig att priset på gems också går upp.... kanske dags att samla ihop några hundra tusen till och köpa mängder med halvbra billiga gems för framtida förädling... Efter 18 mars är man ju hänvisad till drop och gems går ju att stacka.
Postad 20 September 2013 - 12:56
Spekuleras i att de ska annonsera PvP @ BlizzCon och att de därför tagit bort AH också, vore isåfall bra så att det blir fairplay.
Postad 20 September 2013 - 13:20
Blir väl inte så fair play, alla items finns ju redan i omlopp?Spekuleras i att de ska annonsera PvP @ BlizzCon och att de därför tagit bort AH också, vore isåfall bra så att det blir fairplay.
Om de resettar allting så blir det fair dock.
I och för sig så, har man spelat jättelänge och samlat på sig massa bra items så är det ju inte fair om det ska resettas heller. De skulle inte haft AH från början, ökat dropraten, och haft PvP så hade det vart fair tills någon hade kommit på dupning.
Redigerat av Zoiler, 20 September 2013 - 13:23.
Postad 21 September 2013 - 04:16
Jag skaffade Diablo 3 för några veckor sedan då jag tidigare inte hade någon dator att spela på. Nötte Diablo 2 riktigt ordentligt när det begav sig.
Testade auction house igår- köpte och sålde ett tjugotal grejor och vips ökade mina 20k till 450k. Inga större problem då jag behöver bättre grejor, kommer kunna köpa mycket av det. Är bara lvl 30 dock....
Grafiskt vet jag inte.... det känns ibland som om jag kör en D2-expansion nästan men det behöver ju inte vara negativt.
ett tips är att inte köpa något i stort sett på AH innan lvl 60 om det inte är vettigt experience gear. Det droppas oftast så du kommer dig genom spelet i alla fall =)
Blir väl inte så fair play, alla items finns ju redan i omlopp?
Om de resettar allting så blir det fair dock.
I och för sig så, har man spelat jättelänge och samlat på sig massa bra items så är det ju inte fair om det ska resettas heller. De skulle inte haft AH från början, ökat dropraten, och haft PvP så hade det vart fair tills någon hade kommit på dupning.
Skit i att öka dropraten,, minska droppen men ge de drop som kommer bättre rolls
Postad 21 September 2013 - 12:43
Då hade ju folk tröttnat ännu snabbare, de vill ha ijtams. Blizzard inför ju dessa förändringar för att få fler att spela igen trots allt.Skit i att öka dropraten,, minska droppen men ge de drop som kommer bättre rolls
Postad 21 September 2013 - 13:45
Postad 21 September 2013 - 18:50
Då hade ju folk tröttnat ännu snabbare, de vill ha ijtams. Blizzard inför ju dessa förändringar för att få fler att spela igen trots allt.
Ja det ska bli kul att se nu när expansionen släpps, verkar ju gjort en hel det vettiga saker med lootet. Men mycket snack brukar det ju vara när Blizz är igång!
RMAH och AH läggs ner 18 mars så det ska bli spännande att se om dom hittar på vettiga saker att lägga guld på. Kommer ju Enchanting och Transmog, men Enchant lär ju bli lika värdelös som Crafting, rollar 1000 ggr och får en bra proc.
Postad 21 September 2013 - 19:23
Eller i mitt fall noll. Alltid lika kul att se när alla andra craftar 10 gånger och får nästintill perfekta rolls -_-Kommer ju Enchanting och Transmog, men Enchant lär ju bli lika värdelös som Crafting, rollar 1000 ggr och får en bra proc.
Postad 21 September 2013 - 22:09
Eller i mitt fall noll. Alltid lika kul att se när alla andra craftar 10 gånger och får nästintill perfekta rolls -_-
Ja eller hur! har lyckats crafta 2 items som var lagom vettiga, en amu och ett par bracers till min monk. sen är det bara skit allt annat!
Postad 22 September 2013 - 14:56
Postad 22 September 2013 - 20:36
tycker det droppar nästan alltid minst 1 leg i varje game, dock så är det 99/100 som suger
Postad 22 September 2013 - 22:42
Postad 09 October 2013 - 11:54
Postad 24 October 2013 - 14:15
Postad 19 December 2013 - 22:29
http://www.ign.com/a...-date-announced
Till PS4 så släpps det en Diablo III: Ultimate Evil Edition, släppdatum någon gång under 2014.
Redigerat av Zerox_no1, 19 December 2013 - 22:31.
Postad 20 December 2013 - 13:39
Dessutom $80 för Collector's Edition? Det är ju en expansion!
Redigerat av Freezard, 20 December 2013 - 13:39.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
12 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?