Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Western Digital TV HD *

3005 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 juni 2009 - 11:56

Molgan^
  • Molgan^
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Vanlig TV går bra. Menyerna är standard alltså inte specielltt många inställningar

Jag har själv lagt in en hel tv-serie på min wd nu. Men allt hamnar i samma mapp som dina vanliga filmer. SÅ specielt orgineserat blir det inte i nulägget. Att den bara har komposit ut duger väl tillräclkigt till en tjock tv. För tjock tv är väl knappast HD klar eller HD ready. Annars har den även HDMI.

ok! tack för svaren, hade ju velat att man hade kunnat ha ett liknande upp lägg som på XBMC, men man kan inte få allt här i världen.

Postad 16 juni 2009 - 19:45

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Det ser väl ut så som du skapar mapp strukturen??

Postad 17 juni 2009 - 15:55

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1 919 inlägg
  • 0
Är det någon som testat den nya betan 1.02.10 ?

Prerelease 1.02.10 (includes all previously released updates)

Fixed Items:

•Greek subtitles now render properly. Previously they rendered slowly, causing them to briefly flash on the screen.

•Korean subtitles now render properly. Previously they disappeared during video playback.

•Playlists play in the correct order. Previously they played files in alphabetical order.
Added feature:

•Metadata support for music improved over previous releases. For example, browsing by genre is broken down into artists, then albums, then tracks.
Known issues:

•A few text strings were not translated properly over different UI languages

Postad 17 juni 2009 - 19:23

pege63
  • pege63
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Är ju bara mjukvarufixar för undertexter!??? :D, inget för hårdvaran som gör den mycket bättre för oss här i Sweden
Kan läsa mer här om intresse finnes http://www.avsforum....d.php?t=1155998

Redigerat av pege63, 17 juni 2009 - 19:25.

Postad 18 juni 2009 - 00:30

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Jupp, verkar vara en tråkig beta.... tycker det finns andra saker dom kan prioritera men rent generellt är jag väldigt, väldigt nöjd med min och saknar faktiskt inget - för då hade jag valt en annan mediaspelare.

Postad 19 juni 2009 - 13:06

pege63
  • pege63
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Jag vill gärna testa NVIDAs nya skapelse som har det som denna saknar.

Vad jag vill ha till denna är följande:'
#1 Full DVD ISO Menu support
#2 Support for network adapters and network shares
#3 Decode DTS to Stereo Downmix
#4 USB drive power off
#5 Copy, delete and transfer files directly from WDTV
#6 merge two files to one (movie1.avi+movie2.avi=movie.avi)

Bifogad fil(er)

Redigerat av pege63, 19 juni 2009 - 13:12.

Postad 20 juni 2009 - 12:09

pege63
  • pege63
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Tänkte sattsa på ett ZOTAC N330 MK som har det jag saknar hos WD TV HD men va fan vill man ha för 799:-
Ett Zotac N330 kostar en 2300 inte illa för en helhetslösning.

Bifogad fil(er)

Postad 20 juni 2009 - 20:46

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Har läst tidigare i tråden att *.ISO ska fungera (utan menu support) även *.IMG om man döper om dem till *.ISO, saken är att jag inte ens kan se *.ISO filer även när jag väljer VIDEO -> FOLDERS. Den ser inte ens filen. Hur går ni tillväga för att spela upp iso?

Postad 21 juni 2009 - 09:51

danniee
  • danniee
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Inga konstigheter med att spela upp .iso. Däremot är det fullständigt värdelöst att inte menyer fungerar och att man inte kan hoppa mellan kapitel. Det är anledningen till att jag nu ser mig om efter en annan mediaspelare.

Postad 21 juni 2009 - 13:44

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Det är inte bara att byta från img till ido. Det är skillnader mellan formaten.

Postad 22 juni 2009 - 18:24

danniee
  • danniee
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Det är inte bara att byta från img till ido.

Jo, det är det. Fungerar klockrent. Jag gör det med i princip varenda fil och dessutom föreslås det på WDTV forumet. Du kanske skulle läsa på innan du uttalar dig. Tror knappast det bara är min WDTV som klarar av att spela upp en omdöpt .img fil. :)

Postad 22 juni 2009 - 21:19

Palle
  • Palle
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Nä, såna problem har jag inte heller märkt. Döpt om en hel del img till iso utan problem. Har väl haft tur då.

Postad 23 juni 2009 - 01:10

Unregistered2b81a10f
  • Unregistered2b81a10f
  • Veteran

• 2 047 inlägg
  • 0
.img och .iso är inte samma sak, men oftast används båda formaten på samma sätt och fungerar i de allra flesta fallen att bara döpa om.

Patrikb:
Jag har svårt att komma på någon anledning till varför dina filer inte kommer upp... det borde de göra.

Postad 23 juni 2009 - 05:32

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

Jo, det är det. Fungerar klockrent. Jag gör det med i princip varenda fil och dessutom föreslås det på WDTV forumet. Du kanske skulle läsa på innan du uttalar dig. Tror knappast det bara är min WDTV som klarar av att spela upp en omdöpt .img fil. :)

hehe. Som vanligt hålls nivån nere på en låg nivå när folk med noll kunskaper sprider dynga.
Nu länkar jag visserligen till wiki men men det var snabbast att hitta
http://en.wikipedia.org/wiki/.img
http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_image

Det bästa är att konvertera om filerna om man inte ser dem. Fungerar varje gång för mig.

Postad 23 juni 2009 - 07:53

vvw123
  • vvw123
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tjena!

Köpte min WD media player igår. Får dock ingen som helst bild när jag kopplar spelaren med HDMI-kabel till TVn. Har testat alla tre ingångar i TVn utan resultat. (Väljer självklart dessa ingångar på TVn också.) Dock fungerar det med den vanliga kabeln som följer med, men det är ju HDMI jag vill ha. Någon som vet vad problemet är? Har uppdaterat till nyaste versionen på mediaspelaren också. (Har en Panasonic 42-tums plasma som är helt ny)

MVH

Postad 23 juni 2009 - 08:23

szoze
  • szoze
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Tjena!

Köpte min WD media player igår. Får dock ingen som helst bild när jag kopplar spelaren med HDMI-kabel till TVn. Har testat alla tre ingångar i TVn utan resultat. (Väljer självklart dessa ingångar på TVn också.) Dock fungerar det med den vanliga kabeln som följer med, men det är ju HDMI jag vill ha. Någon som vet vad problemet är? Har uppdaterat till nyaste versionen på mediaspelaren också. (Har en Panasonic 42-tums plasma som är helt ny)

MVH

Kontrollera så att HDMI-kabeln sitter i ordentligt i TV:n. Det har hänt mig en gång med min Panasonic.

Postad 23 juni 2009 - 08:52

kj3lll3
  • kj3lll3
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Det är ett j*vla tjatande om WDTV klarar ISO eller ej. Enligt tillverkaren klarar den inte det. Men faktum är att den verkar göra det. Jag själv provade först med ISO-filer men det funkade inte. SÅ då gjorde jag om dom till MKV. Men en dag la jag in en del filmer på den externa hårddisken jag använder till WDTVn och fick då med mig en ISO-fil av misstag. Men av ren nyfikenhet så desstade jag denna å den fungerade utmärkt. Så jag testade fler ISO-filer, och dessa funkade lika bra. Dock har jag ISO-filer av olika typer. Ena typen funkar inte alls och den andra fungerar klockrent. Dom filer som fungerar har jag körd i DVD Shrink 3.2 med standardinställningarna.

SÅ ni som vill köra med ISO-filer prova DVD Shrink
LÄNK http://pcforalla.idg...2.4476/1.157879

Postad 23 juni 2009 - 08:58

Kinta
  • Kinta
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Tjena!

MVH

Jag hade exakt samma problem. För mig va det så att spelaren har inte HDMI-utgågnen som default output. Jag föreslår att du kopplar in kabeln som kommer med. Går in i inställningsmenyn och ändrar videoinställningarna så att spelaren skickar ut video igenom HDMI-porten istället. Sedan stänger du av den och kopplar in HDMI-kabeln. Då borde de funka. (Sitter tyvärr på jobbet ås jag kan inte ge någon mer exakt besrkivning)

Postad 23 juni 2009 - 14:32

kulmagen
  • kulmagen
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Hej - hade en PCH a-110 som verkar ha dött... och funderar nu på en WD TV...
Men har hört rykten att den inte klarar DTS-ljud via MKV... Stämmer detta ???

Postad 23 juni 2009 - 17:39

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Den klarar inte att koda ner till AC3. Men att skicka DTS vidare, inga problem.

Postad 23 juni 2009 - 21:39

Unregistered6819cc18
  • Unregistered6819cc18
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Hej,

Jag undrar om någon snäll kan hjälpa mig med att komma igång. Har precis köpt en sådan här cool lite pryl och tillhörande hårddisk.

Skall driven formateras till NTFS?

Ett bra tips på ett dvd ripp program som skapar filer som är bra och i lika bra kvalitet som själva dvdn?

Vilken filformat är att föredra?

Och sen... i framtiden så vill man ju rippa sina Bluray också, vad skall man ha för program då?

Kör Windows Vista.

Tackar på förhand, är lite vilsen... i format/programdjungeln...

Postad 23 juni 2009 - 22:31

Caveo
  • Caveo
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Hej,

Jag undrar om någon snäll kan hjälpa mig med att komma igång. Har precis köpt en sådan här cool lite pryl och tillhörande hårddisk.

Skall driven formateras till NTFS?

Ett bra tips på ett dvd ripp program som skapar filer som är bra och i lika bra kvalitet som själva dvdn?

Vilken filformat är att föredra?

Och sen... i framtiden så vill man ju rippa sina Bluray också, vad skall man ha för program då?

Kör Windows Vista.

Tackar på förhand, är lite vilsen... i format/programdjungeln...

1.Skall driven formateras till NTFS?
Ja

2.Ett bra tips på ett dvd ripp program som skapar filer som är bra och i lika bra kvalitet som själva dvdn?
DVD Shrink

3.Vilken filformat är att föredra?
NTFS, annars kan du inte ha filer större än 4Gb.

Postad 24 juni 2009 - 09:10

Unregistered6819cc18
  • Unregistered6819cc18
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Hej,

Vilken bildrute bredd och höjd skall man välja för att återspegla DVDn exakt som orginalet?

Tack för svaren!!

Postad 24 juni 2009 - 10:08

Unregistered6819cc18
  • Unregistered6819cc18
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Ignorera min förra post... testar just nu DVD Shrink och den gör just en exakt kopia i VOB format. Behöver man konvertera VOB, eller är det ett bra fungerande format?

Postad 24 juni 2009 - 14:49

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Du kan välja i inställningarna vilket format du föredrar.

Postad 24 juni 2009 - 22:10

danniee
  • danniee
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

hehe. Som vanligt hålls nivån nere på en låg nivå när folk med noll kunskaper sprider dynga.
Nu länkar jag visserligen till wiki men men det var snabbast att hitta
http://en.wikipedia.org/wiki/.img
http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_image

Det bästa är att konvertera om filerna om man inte ser dem. Fungerar varje gång för mig.

Det spelar ingen roll hur mycket du tjafsar eller försöker spela besserwisser. Det är så enkelt som att döpa om .img till .iso så fungerar det och det fungerar varje gång om inte någon fil är dåligt rippad eller korrupt. Har aldrig hänt mig att det inte funkar. Jag gjorde det precis nu med hela 30 filer och det fungerade klockrent så att konvertera och fjanta sig är meningslöst.

Postad 24 juni 2009 - 22:16

Unregistered6819cc18
  • Unregistered6819cc18
  • Forumräv

• 584 inlägg
  • 0
Tack för svaren!

Har ett annat problem, min spelare kommer in ihåg att jag valt HDMI efter att jag stängt av den i stand-ny läge... när jag slår på den så `m?jag ingen bild på hdmi och composit fladdra, måste dra strömmen för att starta upp den via composit igen... har någon samma problem?

Postad 25 juni 2009 - 19:34

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Har några frågor..
ska installera min maskin så fort lillan har somnat här hemma..
Nåt jag behöver tänka på?
Har införskaffat en passport 500 gig men hittade inget vertikal ställ o vet ej var dom säljs ;)
Även ordnat fram en hdmi sladd..
Läste nåt om fat o ntfs nåt jag behöver bry mig om?
Det följde med en skiva...den ska jag såklart installera på datorn...Nå speciellt med den?
o nyaste firmwaren..e det bara o lägga på en sticka...sen ihop med allt i tvn o starta fw från stickan..pust pust tror d var allt..
har läst igenom 63 sidor här nu o e lite trött i skallen :)
må väl

Postad 25 juni 2009 - 19:54

Unregistered26979672
  • Unregistered26979672
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0

A: Läste nåt om fat o ntfs nåt jag behöver bry mig om?

B: o nyaste firmwaren..e det bara o lägga på en sticka...sen ihop med allt i tvn o starta fw från stickan..pust pust

På fråga A svarar jag: -------ja, formattera disken till ntfs, så du kan köra större filer än 4gb
På fråga B svarar jag:--------ja

Postad 25 juni 2009 - 20:31

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

Det spelar ingen roll hur mycket du tjafsar eller försöker spela besserwisser. Det är så enkelt som att döpa om .img till .iso så fungerar det och det fungerar varje gång om inte någon fil är dåligt rippad eller korrupt. Har aldrig hänt mig att det inte funkar. Jag gjorde det precis nu med hela 30 filer och det fungerade klockrent så att konvertera och fjanta sig är meningslöst.

mmm, Du verkar ha koll på läget.
Orkar egentligen kommentera detta. Men som sagt du har stenkoll. Visserligen har jag aldrig förutom 3ggr haft problem med att ISO ej startat. Då fick de göras om.
Men att säga rent ut att det bara är att byta på filen är ren lögn, Då har man inte speciellt stor koll på hur de är gjorda.
Sen att det fungerar i de flesta fall är en annan sak.
Men det är väl mkv filer den trivs bäst med.

Postad 25 juni 2009 - 21:49

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Nic 2 tack för svaren :)

Postad 25 juni 2009 - 21:56

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Just ja..nån som har koll på vertikalställen till my passport?

Postad 26 juni 2009 - 14:10

Unregisterede785d13e
  • Unregisterede785d13e
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Just ja..nån som har koll på vertikalställen till my passport?

Bör finnas med i kartongen till WD TV...

Redigerat av Unregisterede785d13e, 26 juni 2009 - 14:11.

Postad 26 juni 2009 - 15:36

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Verkar som endel personer ej har fått med denna..
Jag äger två mediaspelare hemma och har en över.. Om det nu är så att någon är intresserad av en..eventuellt..

Postad 26 juni 2009 - 21:45

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
klart man e intresserad ;)

Postad 27 juni 2009 - 08:30

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
så nu ska jag ner o installera min spelare ...jag har precis fört över fw på min sticka..
behöver jag installera skivan på datorn?? o vad gör den??
o såg till mitt förtret att min passport e i fat o inte ntfs så jag ska prova allt o sen föra över till en annan disk o formatera till ntfs o sen föra tillbaka..pust pust

Postad 27 juni 2009 - 09:19

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
nu e det installerat o testat..funkar lyx..kan se filer jag inte kan se med min gamla tvix ;)
om jag förstått rätt så stöder den inte dts om man inte har en stärkare?
jag har tyvärr inget surround än. o en fråga till...Om jag vill se den fetaste kvallen möjligt e det blu ray varianterna som gäller?? flera har ju dts så det funkar ej

Postad 27 juni 2009 - 10:35

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
pust pust...ha tålamod med mig o mina frågor e ni snälla ;)
Har ytterligare en fråga...Jag har bara 2 hdmi ingångar på min tv men skulle behöva 3...Tvix..Wd digital o min 360.
finns det nån kontakt med flera ingångar? hub eller vad det nu heter?
tack på förhand

Postad 27 juni 2009 - 12:42

kj3lll3
  • kj3lll3
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

nu e det installerat o testat..funkar lyx..kan se filer jag inte kan se med min gamla tvix ;)
om jag förstått rätt så stöder den inte dts om man inte har en stärkare?
jag har tyvärr inget surround än. o en fråga till...Om jag vill se den fetaste kvallen möjligt e det blu ray varianterna som gäller?? flera har ju dts så det funkar ej

Om du vill kunna se filmer på WD TV med högre kvalitet så är det blåray varianterna som gäller JA. Om du köper en förstärkare med många ingångar så löser det sig med ingångarna på din tv. Själv har jag bara förstärkaren och digiboxen kopplad till tv. Resten är kopplat in i förstärkaren. Min förstärkare har en inbyggd HDMI swiths vilket är mycket smidigt.

Postad 27 juni 2009 - 14:03

Unregistered190ec6b1
  • Unregistered190ec6b1
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

pust pust...ha tålamod med mig o mina frågor e ni snälla ;)
Har ytterligare en fråga...Jag har bara 2 hdmi ingångar på min tv men skulle behöva 3...Tvix..Wd digital o min 360.
finns det nån kontakt med flera ingångar? hub eller vad det nu heter?
tack på förhand

Här har du noe: http://www.digitaltv...l_och_splitters

Postad 28 juni 2009 - 09:12

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
tack ....det var några riktigt dyra varianter där :)
Tänkte kolla hur funkar era med värmen?
Min blir grymt varm även avstängd så jag drar kontakten när den inte ska användas..
Såg en tv switch på tv som funkade som så att när man stänger av tvn med fjärren så stängs elen av till alla andra enheter kopplade till den dosan,,Nån som har en sån?

Postad 28 juni 2009 - 09:42

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Funderar på denna switch....vad tror ni?
http://datorfixarna....62096cb68a649c4

Postad 28 juni 2009 - 19:20

Palle
  • Palle
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Tror att du hittar mkt mer info om "splitters/switch" i de trådar som finns för det.
Bildkablar för digital överföring

Ang värme så blir den en aning varm om du inte bryter strömmen. Köp en elkontakt med strömbrytare. Violá...

Redigerat av Palle, 28 juni 2009 - 19:21.

Postad 28 juni 2009 - 20:39

Roninho
  • Roninho
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Har nu köpt en WD, Testat flera olika inställningar som ska fungera på min tv. En Samsung PS-42e71h
Den har stöd för 1080i, lirar playstationet på den inställningen och fungerar klockrent. Har testat 1080i 60 hz, 720p 60 hz, 720p 50 hz. Har kollat att hdmi-kabeln sitter ordentligt. Vad ska jag göra? har varit lite problem med hdmi-kabeln till playstationet men med lite pillande så funkar den, har gjort samma med WD.

Postad 29 juni 2009 - 09:03

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Har nu köpt en WD, Testat flera olika inställningar som ska fungera på min tv. En Samsung PS-42e71h
Den har stöd för 1080i, lirar playstationet på den inställningen och fungerar klockrent. Har testat 1080i 60 hz, 720p 60 hz, 720p 50 hz. Har kollat att hdmi-kabeln sitter ordentligt. Vad ska jag göra? har varit lite problem med hdmi-kabeln till playstationet men med lite pillande så funkar den, har gjort samma med WD.

Låter skumt, testa en annan hdmi-kabel.

Postad 29 juni 2009 - 09:49

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
ursäkta alla frågor men skulle denna funka???
Vivanco HDHD 3.1 automatisk HDMI-omkopplare
för o koppla in 3 st i en tv

Postad 29 juni 2009 - 09:57

Unregistered190ec6b1
  • Unregistered190ec6b1
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Kjell&Company har 2 hdmi en 2 port til 299 ocg en 4 port til 399, jeg har 2 port og den funker utmerket, vare nr 98103 och 98323

Postad 29 juni 2009 - 10:46

d96ez
  • d96ez
  • Användare

• 245 inlägg
  • 0

Ang värme så blir den en aning varm om du inte bryter strömmen. Köp en elkontakt med strömbrytare. Violá...

Ja det borde vara så enkelt som att ha ett grenuttag med strömbrytare. Tyvärr fungerar det inte så bra för mig. När jag bryter strömmen efter att ha stängt av WDTV med fjärren (borde iofs inte ha någon betydelse) och slår på den igen vid ett senare tillfälle så står min enhet och blinkar med power leden tills jag drar ur och sätter i strömkabeln igen. Ingen big deal kan tyckas men det är oerhört irriterande. :)

Redigerat av d96ez, 29 juni 2009 - 10:51.

Postad 29 juni 2009 - 14:26

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
usch..ska testa när lillan somnat

Postad 29 juni 2009 - 18:31

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Om inte jag minns fel när jag mätte vad den drog så var det ett par watt. 5 om jag inte minns fel. Det var ingen skillnad om den var igång eller om man satte den i stand by. Med dagens FW vet jag inte med spin down funktionen med mera. Tror inte det skiljer något.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.