Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC HD2 *

2913 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC HD2 (Mobiltelefoner) 6 8,42 (49) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 21 mars 2010 - 20:49

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
mjo.. men det är lite krångligare då? :) jag vet inte riktigt men jag antar att det bara är ett extrasteg för att få tillbaka orginal ROM dvs fixa SPL innan man lägger in orginal ROM? med SSPL så är det bara att lägga in utan att fixa med SPL först väl. Nacdelen är väl om man vil testa olika radios

Postad 21 mars 2010 - 20:52

mathias15
  • mathias15
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Vågar man köpa en htc hd2 från UK som kostar 380 dollar?

Postad 21 mars 2010 - 21:00

Berns
  • Berns
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

mjo.. men det är lite krångligare då? :) jag vet inte riktigt men jag antar att det bara är ett extrasteg för att få tillbaka orginal ROM dvs fixa SPL innan man lägger in orginal ROM? med SSPL så är det bara att lägga in utan att fixa med SPL först väl. Nacdelen är väl om man vil testa olika radios

Då kommer jag med ytterligare en dum fråga, varför vill man köra en annan radio? Snabbar det bara upp, eller finns det någon mer fördel?
Följdfråga: Om man ska byta, till vilken?

Postad 21 mars 2010 - 21:00

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3 782 inlägg
  • 0

Är man psykiskt stark och inte svimmar då tegelstenen anländer o.dyl så är det bara att köpa. Är det en HD2 man tänkte sig är det dags att dra öronen åt sig då priset är avsevärt lägre än normalt. :)

Postad 21 mars 2010 - 21:34

Peppo73
  • Peppo73
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Då kommer jag med ytterligare en dum fråga, varför vill man köra en annan radio? Snabbar det bara upp, eller finns det någon mer fördel?
Följdfråga: Om man ska byta, till vilken?

Om du uppdaterar RADIO så får du bättre batteritid. Du skall visst få bättre täckning sägs det plus bättre ljudkvalite i samtal. Dom två senare alternativen vet jag inte så mycket om men däremot så märker jag att jag har riktigt bra batteritid nu än innan jag uppdateringen. Nu kör jag RADIO 2.09.51.03_2 sedan några dagar tillbaka & kan varmt rekomendera den

Sternas rekomenderar denna
Finns att ladda ner här: http://www.4shared.c...2_09_51_03.html

Postad 21 mars 2010 - 22:19

Peppo73
  • Peppo73
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Det var riktigt billigt men menar du verkligen dollar & inte Euro

380€ = ca 3850
380$ = ca 2830

Låter billigt oavsett valuta. Tegelstens varning enligt mej iaf =O

Redigerat av Peppo73, 21 mars 2010 - 22:21.

Postad 21 mars 2010 - 22:20

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Kan vi få det fastställt hurvida SVT PLAY fungerar eller ej?

Liksaså, kan man boka biljetter t ex SJ, SF BIO (viktig)

Postad 21 mars 2010 - 22:25

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

• 705 inlägg
  • 0

Kan vi få det fastställt hurvida SVT PLAY fungerar eller ej?

Liksaså, kan man boka biljetter t ex SJ, SF BIO (viktig)

SvtPlay fungerar för mig, kollade massor med os, då jag jobbade en del natt då. Visst, ibland så hoppa inte klippen igång, o när det är mycket rörelse så ser det inge bra ut - men det är ju inte telefonens fel.

Postad 21 mars 2010 - 22:53

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Titta också OS på SVT Play.. funka kanon

Redigerat av zhogun, 21 mars 2010 - 22:53.

Postad 22 mars 2010 - 00:03

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Nån som testat ScummVM på denna goding?

Kan man ha en mp3 som väckarklocka melodi?

Vilken GPS mjukvara kör ni med och vad ligger priset på en bra?

Ledande fråga i detta forum kanske...men är ni nöjda med telefonen i stort? :)

Redigerat av tuffodum, 22 mars 2010 - 00:03.

Postad 22 mars 2010 - 00:18

Matte Hedström
  • Matte Hedström
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Här har ni lite videos och information ang. HSPL och sånt...

http://forum.xda-dev...ad.php?t=621930

Postad 22 mars 2010 - 00:22

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
ScummVM testade jag för några månader sen och lirade Monkey Island & Sam and Max :P sen föll det bort..hm kanske ska fixa det igen.

GPS, hade iGO8 som favorit när jag körde SE X1 pga att det såg väldans bra ut rent grafiskt. På HD2´s stora skärm börjar man se att det blir lite pixligt i menyer och så men det ser fortfarande bra ut. CoPilot såg bra ut det lilla jag testade. Favoriten just nu är nog Navigon´s . TomTom klarar jag inte av att se på i 2 sekunder ens... ser ut som en 3-åring har gjort hela programmet. Rent funktionellt funkar de alla bra hehe :)

Nöjd... in med SPB Mobile Shell så är det blixtsnabb. Och kör med Opera 10 så blir det bra.
Största nackdelen är väl storleken? ;) har rotat fram min gamla T610 några gånger när jag skulle på krogen...

Redigerat av zhogun, 22 mars 2010 - 00:25.

Postad 22 mars 2010 - 12:20

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Finns en tråd om skandinaviska tangentbord på XDA också. Där kan man även ladda hem orginaltangentbordet ifall man glömt ta backup.

http://forum.xda-dev...ad.php?t=648978

Mvh... /AudioSmurf

Postad 22 mars 2010 - 14:41

Berns
  • Berns
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Ledande fråga i detta forum kanske...men är ni nöjda med telefonen i stort? :)

Jag är faktiskt inte helt nöjd, därav som jag ska byta ROM och Radio.

Jag tycker den är sjukt seg, ibland kan den nästintill hänga sig helt, får starta om den väldigt ofta. Ibland går inte knapplåset att ta bort. Skärmen är bara svart fast knapparna längst ner lyser. Då är det bara plocka ur batteriet å starta om.
Textinmatning släpar den kanske 10sek, fast vibrationen kommer när man trycker.
Ofta när jag ska slå av tangentlåset och man drar sliden åt sidan så stannar den längst ut, sen händer inget på ett par sek. Sen hamnar den i mitten igen, som om man inte låst upp den, kan behöva dra ut den 10ggr innan den låser upp.
Flera liknande saker som om den har 100processer igång...

Får se om det blir bättre med uppdateringarna, blir det inte det kommer jag nog sälja den.

Redigerat av Berns, 22 mars 2010 - 14:43.

Postad 22 mars 2010 - 14:54

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

Jag tycker den är sjukt seg, ibland kan den nästintill hänga sig helt, får starta om den väldigt ofta. Ibland går inte knapplåset att ta bort. Skärmen är bara svart fast knapparna längst ner lyser. Då är det bara plocka ur batteriet å starta om.
Ofta när jag ska slå av tangentlåset och man drar sliden åt sidan så stannar den längst ut, sen händer inget på ett par sek. Sen hamnar den i mitten igen, som om man inte låst upp den, kan behöva dra ut den 10ggr innan den låser upp.

Får se om det blir bättre med uppdateringarna, blir det inte det kommer jag nog sälja den.

Sådär beter dig iallafall inte min HD2:a... låter ju nästan som att nåt skitprogram installerats som förstört något?

Jag kan reta mig på ibland att det kan vara svårt att träffa rätt när man klickar på små länkar i webbläsaren. Man får zooma in lite extra ibland för att träffa rätt. Förutom det så är jag supernöjd med den.

Mvh... /AudioSmurf

Postad 22 mars 2010 - 15:17

mathias15
  • mathias15
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Tycker också att det är billigt men i länken står det 380 dollar!

http://www.annonseri....asp?item=43146

Postad 22 mars 2010 - 15:21

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3 782 inlägg
  • 0

Du har helt enkelt installerat någon dåligt skriven programvara i den. Skriv en lista på vad som är installerat så går det nog att hjälpa till.

Det beteendet din nalle visar är klassiskt då något program skenar, t.ex läcker minne o.dyl. Lösningen är att du kör en hard reset och funderar igenom vad som installerats.

Det är också ett tips att installera SK Tools och låta det städa registret med jämna mellanrum för bästa prestanda och stabilitet.

Postad 22 mars 2010 - 15:36

Matte Hedström
  • Matte Hedström
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Tycker också att det är billigt men i länken står det 380 dollar!

http://www.annonseri....asp?item=43146

Skulle inte våga köpa från ett sånt där ställe, du kommer nog aldrig se dina pengar igen...

Postad 22 mars 2010 - 16:32

Berns
  • Berns
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Du har helt enkelt installerat någon dåligt skriven programvara i den. Skriv en lista på vad som är installerat så går det nog att hjälpa till.

Det beteendet din nalle visar är klassiskt då något program skenar, t.ex läcker minne o.dyl. Lösningen är att du kör en hard reset och funderar igenom vad som installerats.

Det är också ett tips att installera SK Tools och låta det städa registret med jämna mellanrum för bästa prestanda och stabilitet.

Hoppas det är så, men jag har gjort hard reset och lagt in rom och samma problem före och efter (romen skulle ju lösa smsproblemet sas det). Men dom enda programmen jag hade både före och efter är Facebook, Opera (olika build iofs) och Omarket.

Men nu är jag mitt uppe i att lägga in artemis v7, blir det inte bättre, eller om felet återuppstår så återkommer jag :)

Postad 22 mars 2010 - 19:44

Berns
  • Berns
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Nu är jag färdig med allt och det känns änsålänge som en ny telefon, får väl se hur länge det håller innan jag ställer till det :)

Dock är det ett problem, den hittar inte minneskortet...

Postad 22 mars 2010 - 20:02

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Helskutta...nu orkar jag inte leta längre. Är hundra på att jag tidigare i tråden läst folk som handlat skärmskydd etc och andra tillbehör på en hemsida som har något med "times" eller "net" i namnet.

Priserna va tokbilliga och hade en massa bröte...nån som känner igen det?! :)

Postad 22 mars 2010 - 20:36

Unregistered1428
  • Unregistered1428
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Hallå grabbar,

dum fråga kanske men inte varit inne på länge...

Har det kommit en ny rom-update med windows mobile 7 till hd2an ?

EDIT med fler frågor:

AudioSmurf, hur får jag tillgång till Windows mappen för att föra över ditt tangentbord ?

Var hittar jag .net framework som behövs till vissa apps ?

Någon annan som har svårt för att koppla upp sig mot internet ? Har Tele2, och vid ca hälften av gångerna jag försöker koppla upp mig går det inte. Bor i Malmö om det har betydelse.

Mvh

Redigerat av Unregistered1428, 22 mars 2010 - 21:20.

Postad 22 mars 2010 - 20:48

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3 782 inlägg
  • 0

Nu är jag färdig med allt och det känns änsålänge som en ny telefon, får väl se hur länge det håller innan jag ställer till det :)

Prova att formatera om minneskortet med Panasonic SDFormat. Det låter som ett skadat minneskort och det skulle i.o.f kunna förklara tidigare problem också. Mitt minneskort fick problem då jag råkade tappa nallen i golvet så batteriet flög ur samtidigt som det skrevs data till minneskortet. Det var formatering som gällde för att få rätt på det.

Postad 22 mars 2010 - 21:32

Berns
  • Berns
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Prova att formatera om minneskortet med Panasonic SDFormat. Det låter som ett skadat minneskort och det skulle i.o.f kunna förklara tidigare problem också. Mitt minneskort fick problem då jag råkade tappa nallen i golvet så batteriet flög ur samtidigt som det skrevs data till minneskortet. Det var formatering som gällde för att få rätt på det.

Du verkar vara nåt på spåren, testade med tjejens minneskort och det funkade utan problem, all data fanns direkt.

Har formaterat mitt flera ggr utan nåt vidare gott resultat :)
Fast med telefonen kopplad till datorn så hittar den kortet och jag kan lagra filer där osc...

Redigerat av Berns, 22 mars 2010 - 21:35.

Postad 22 mars 2010 - 21:55

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Götta! Hittade adressen själv...kika in för karate billiga tillbehör till HD2:an...

http://www.netimes.c...2-c-80_731.html

Postad 22 mars 2010 - 21:56

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Vilken GPS mjukvara kör ni med och vad ligger priset på en bra?

En som funkar kanon och har bra kartor är NDrive och priserna ser du själv http://www.ndriveweb...cts/product/34/

Prova radera informationen i mappen Application Data och starta sedan om luren.
Funkar inte detta så se om du kan hitta kortet med den inbyggda formateringsmjukvaran och formatera det med denna.

Har det kommit en ny rom-update med windows mobile 7 till hd2an ?

Tror inte WP7 kommit i någon form ännu.

Postad 22 mars 2010 - 22:07

Matte Hedström
  • Matte Hedström
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Windows 7 ska inte komma till HD2 (i en officiell version iaf).

Postad 22 mars 2010 - 22:22

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

AudioSmurf, hur får jag tillgång till Windows mappen för att föra över ditt tangentbord ?

Installera bara denna och starta om luren så är det fixat.

Bifogad fil(er)

Redigerat av AudioSmurf, 22 mars 2010 - 22:23.

Postad 23 mars 2010 - 00:48

Unregistered1428
  • Unregistered1428
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Installera bara denna och starta om luren så är det fixat.

Funkade ej, B hamnade på M och M på nån annan tangent... Inte installerat några andra apps.

Postad 23 mars 2010 - 09:49

Unregistereda0120fe7
  • Unregistereda0120fe7
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Kör nu med Artemis v7.0 och radio 2.06.51.07.
Kan varmt rekomendera detta. Herre jäklar vad det går undan!!

Postad 23 mars 2010 - 09:56

fjompa
  • fjompa
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Götta! Hittade adressen själv...kika in för karate billiga tillbehör till HD2:an...

Kan det verkligen vara en seriös sida? 50 kr för ett nytt batteri låter lite väl billigt...

Postad 23 mars 2010 - 10:10

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0

Kan det verkligen vara en seriös sida? 50 kr för ett nytt batteri låter lite väl billigt...

Förstår din skeptis...men kan svära på att jag läst tidigare i tråden att minst 1 person har handlat därifrån och fått sina saker leverat. Va fasiken, man får väl testa. 50.- + 22:- kr frakt kan man ju leva utan.
Återkommer med rapport när jag beställt lite prylar.

Postad 23 mars 2010 - 10:19

fjompa
  • fjompa
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Förstår din skeptis...men kan svära på att jag läst tidigare i tråden att minst 1 person har handlat därifrån och fått sina saker leverat. Va fasiken, man får väl testa. 50.- + 22:- kr frakt kan man ju leva utan.
Återkommer med rapport när jag beställt lite prylar.

Tog tjuren vid hornen och beställde lite saker... Valde inte Fedex, så det lär väl ta ett tag innan leveransen kommer. 200 spänn handlade jag för, så ingen panik om det inte fungerar :D

Postad 23 mars 2010 - 11:09

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0

Tog tjuren vid hornen och beställde lite saker... Valde inte Fedex, så det lär väl ta ett tag innan leveransen kommer. 200 spänn handlade jag för, så ingen panik om det inte fungerar :D

Sedär ja, du hann före... Vad blev det beställt nu då, förutom batteri :lol: Återkomm gärna när du fått prylarna.

Postad 23 mars 2010 - 11:26

Läbbiga
  • Läbbiga
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Funkade ej, B hamnade på M och M på nån annan tangent... Inte installerat några andra apps.

Samma problem för mig, F är D, L är K, Å är I, X är Z, C är X, V är C, B är V, N är B, M är N, Ö är N och Ä är M.
Blev inte lätt att skriva med det tangentbordet :D

Edit:Hittade en lösning på problemet, kolla inlägg #83 och #84 på http://forum.xda-dev...d...8978&page=9

Redigerat av Läbbiga, 23 mars 2010 - 12:37.

Postad 23 mars 2010 - 15:27

fjompa
  • fjompa
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Sedär ja, du hann före... Vad blev det beställt nu då, förutom batteri :D Återkomm gärna när du fått prylarna.

Struntade i batteriet, det blev några skärmskydd, bilhållare+laddare och något silikonfodral.

Postad 23 mars 2010 - 19:42

davidguate
  • davidguate
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Tackar för tipset. Berätta sen hur det gick.

Postad 23 mars 2010 - 19:57

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3 782 inlägg
  • 0

Du verkar vara nåt på spåren, testade med tjejens minneskort och det funkade utan problem, all data fanns direkt.

Har formaterat mitt flera ggr utan nåt vidare gott resultat :)
Fast med telefonen kopplad till datorn så hittar den kortet och jag kan lagra filer där osc...

Det är Panasonic SD Formatter som gäller för att formatera minneskortet korrekt, alltså enligt SDHC-standard. Annars kan det bli så att datorn känner igen det men inte nallen.

När mitt minneskort krånglade kraschade t.ex min E90 så fort jag satte i kortet och när jag hade det i min TP2 tog Total Commander oerhört lång tid på sig att montera kortet. Efter formatering med SD Formatter fungerar kortet perfekt igen.

Det är alltså det programmet som behövs för att formatera om minneskort på ett korrekt SDHC-kompliant sätt.

Postad 23 mars 2010 - 22:53

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Kan man på något sätt göra genvägar till "tyst", "stänga av data" på första sidan eller dyligt. Är drygt som f*n nu att behöva gå till Sense gränssnittets sista sida och där in i menyer. Behöver tex på jobbet lätt kunna växla mellan tyst och icke.

Postad 23 mars 2010 - 23:00

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Tyst får du väl snabbast genom att trycka på volymknappen och sedan "tyst" två knapptryckningar..

Postad 23 mars 2010 - 23:23

Lydén
  • Lydén
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0

Jag har haft min i 2 veckor och tycker att den fungerar hur bra som helst utom när jag lyssnar på musik. Då händer det att den hänger sig, den reagerar på av/på knapp så tillvida att skärmlåsets "skjut" kommer fram men skärmen reagerar inte alls. Om man håller inne knappen kommer "stäng av" fram men det går inte att trycka på skärmen. Att ta ut batteriet är det enda som hjälper. Minuten innan hängningen kommer börjar musiken hacka, den spelar 5-10s och är tyst i en sekund.

I övrigt är telefonen underbar!

Telefonen är helt "orginal" inget extra installerat. ROM version 1.66.413.2

Postad 24 mars 2010 - 00:30

Leanderzon
  • Leanderzon
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Audiosmurf -->

Jag har installerat ditt keyboard och det fungerar bra. Hur är det med XT9? Går det inte att använda nu? Jag har gått in på "Inst. för textinm." och bockat i XT9 men det fungerar inte ändå.

Hur ska jag gå till väga?

Postad 24 mars 2010 - 15:35

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Nån som hört om det kommer nått nytt ROM? Skulle inte Windows 6.5 komma ut i nån ny tappning?

Postad 24 mars 2010 - 16:18

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Min orkar inte spela musiken när man tex öppnar webläsaren. Börjar hacka i musiken å så slutar audioboostern funka haha. Nån annan me samma problem?

Postad 24 mars 2010 - 17:44

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

Audiosmurf -->

Jag har installerat ditt keyboard och det fungerar bra. Hur är det med XT9? Går det inte att använda nu? Jag har gått in på "Inst. för textinm." och bockat i XT9 men det fungerar inte ändå.

Hur ska jag gå till väga?

XT9 går inte att använda med det svenska tangentbordet. Jag använder aldrig XT9 så jag lider inte det minsta av det.

Postad 24 mars 2010 - 17:58

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Kan man på något sätt ändra vy i sms tabben...så att man ej får det i konversationsform?

EDIT: Löste det själv, va ju bara att gå in på inställningar och ändra till klassisk vy. Höll på att bryta ihop där ett slag. Får kanske ha lite mer tålamod med den, bara hunnit leka med den någon timma. Nybliven ägare... :)

Redigerat av tuffodum, 24 mars 2010 - 18:52.

Postad 24 mars 2010 - 22:45

Unregisteredfc9b156f
  • Unregisteredfc9b156f
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Hi guys!look at this!!!
http://now.sprint.co..._Q1_2010_launch

Redigerat av Unregisteredfc9b156f, 24 mars 2010 - 22:46.

Postad 24 mars 2010 - 22:56

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Vad kan vara felet...när jag första gången startade mobilen så la den automatiskt in alla inställningar för 3. Så det va bara att sätta igång att surfa etc... Men så starta jag om den och då verkar den ha tappat inställningarna eller nåt för jag kan inte surfa eller ställa in Wi-Fi. Vad kan det bero på? Gjorde en Hard reset och då funka det igen men så starta jag om den och samma problem...

Postad 25 mars 2010 - 00:18

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Vad kan vara felet...när jag första gången startade mobilen så la den automatiskt in alla inställningar för 3. Så det va bara att sätta igång att surfa etc... Men så starta jag om den och då verkar den ha tappat inställningarna eller nåt för jag kan inte surfa eller ställa in Wi-Fi. Vad kan det bero på? Gjorde en Hard reset och då funka det igen men så starta jag om den och samma problem...

Låter nästan som det är en dålig flash, har du precis bytt ROM?

Postad 25 mars 2010 - 00:30

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Inte gjort nånting mer än installerat Facebook från marketplace. Fast nu verkar det funka igen...knepigt. KAN ha gjort att jag va inkopplad via Active Sync... :)

Nån som vet vart man kan hitta en fungerande version av TCPMP...den man hittar på Opnmarket krashar bara hela tiden.

Redigerat av tuffodum, 25 mars 2010 - 02:00.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.